λεξεις κλειδια μεγαλης εμβελειας

Οι λέξεις-κλειδιά με μεγάλη ουρά – μεγάλης εμβέλειας περιέχουν 3 ή περισσότερες λέξεις και είναι πιο συγκεκριμένες από τις λέξεις-κλειδιά βραχείας ουράς. Συχνά είναι λιγότερο ανταγωνιστικές και έχουν μικρότερο όγκο αναζητήσεων παρά τις βραχείας ουράς, αλλά φτάνουν σε ένα πιο συγκεκριμένο κοινό-στόχο.

Mια μελέτη σχετικά με τις συνήθειες των χρηστών του Amazon αποκάλυψε ότι οι καταναλωτές επωφελούνται από την πρόσβαση σε ποικιλία προϊόντων σε ηλεκτρονικά καταστήματα βιβλίων δέκα φορές περισσότερο από την τιμή του προϊόντος. Έτσι, η πρωταρχική αξία της ηλεκτρονικής αγοράς στους καταναλωτές είναι η ποικιλία των προϊόντων που προσπελάζονται μέσω λέξεων κλειδιών μεγάλης ουράς.

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους πρέπει να χρησιμοποιείτε λέξεις κλειδιά μεγάλης ουράς για τη στρατηγική SEO. Πιο συγκεκριμένα, συνδέεστε με τους χρήστες σε ένα επίπεδο που είναι πιο μοναδικό στις ανάγκες τους και σε ένα μέρος όπου είναι πιο πρόθυμοι να κάνουν μια αγορά. Αυτοί οι 5 λόγοι εξηγούν γιατί πρέπει, και πώς μπορείτε, να χρησιμοποιήσετε λέξεις-κλειδιά long tail στην στρατηγική SEO σας.

1. Ισορροπία του όγκου αναζήτησης και του ανταγωνισμού
Όταν αποφασίζετε για την ομάδα λέξεων-κλειδιών, θα πρέπει να υπάρχει διάστημα μεταξύ λέξεων-κλειδιών που έχουν πολύ μεγάλο όγκο αναζήτησης και λέξεις-κλειδιά που έχουν πολύ μικρό όγκο αναζήτησης. Υπάρχει μια παράλληλη σχέση μεταξύ του όγκου αναζήτησης και του ανταγωνισμού που μπορεί να δηλωθεί ως εξής:

Οι λέξεις-κλειδιά μεγάλου όγκου έχουν συνήθως πολύ υψηλό ανταγωνισμό και θα δυσκολευτείτε να τις ταξινομήσετε, ενώ οι λέξεις-κλειδιά χαμηλού όγκου θα έχουν χαμηλό ανταγωνισμό και θα είναι ευκολότερο να ταξινομηθούν, αλλά δεν θα υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που τις αναζητούν.

Αυτός ο πολύτιμος χώρος μεταξύ των δύο άκρων αποτελείται από λέξεις-κλειδιά μακριάς ουράς που ταιριάζουν με το ενδιαφέρον των χρηστών. Μια λέξη-κλειδί μακριάς ουράς που ψάχνουν ειδικά οι χρήστες μπορεί να έχει χαμηλό ανταγωνισμό λόγω της ειδικότητάς της, αλλά οι λέξεις-κλειδιά μακριάς ουράς θα έχουν εκπληκτικά υψηλό όγκο σχετικής αναζήτησης, εάν στοχευτούν σωστά. Σε αυτό το σημείο …

Διαβάστε  7 στρατηγικές για να διατηρήσετε το περιεχόμενο φρέσκο και πιασάρικο

2. Στοχευμένοι χρήστες
Οι λέξεις-κλειδιά μακριάς ουράς είναι απλώς μια πιο συγκεκριμένη έκδοση της λέξης κλειδιού μικρής ουράς. Όταν η κοντή ουρά καλύπτει την ευρύτερη έννοια, η μακριά ουρά εξετάζει μια πιο συγκεκριμένη λεπτομέρεια μέσα σε αυτή την έννοια.

Για παράδειγμα, η λίστα λέξεων-κλειδιών μας θα μπορούσε να είναι:

Είναι κατανοητό να βλέπετε αυτό το γράφημα και να υποκλέπτεστε από τις 170 μηνιαίες αναζητήσεις στο philadelphia SEO agency. Η αλήθεια είναι ότι δεν μπορείτε να βασίσετε όλο το περιεχόμενό σας σε μια λέξη-κλειδί μακριάς ουράς, αλλά μπορείτε να δημιουργήσετε μοναδικό περιεχόμενο που θα φτάσει αυτό το ακροατήριο.

Απαιτείται μια στρατηγική σε ολόκληρο τον τομέα για να κατατάσσεται καλά στη λέξη-κλειδί «SEO», αλλά μπορείτε να την κατατάξετε καλά αυτή την εβδομάδα για τη λέξη-κλειδί long-tail που σας καθορίζει συγκεκριμένα. Υπάρχουν 170 χρήστες στη Φιλαδέλφεια που ψάχνουν για ένα τοπικό πρακτορείο SEO, σε μια πολύ καλύτερη θέση για να μετατρέψουν από κάποιον οπουδήποτε στον κόσμο που ψάχνει για τον όρο «SEO».

3. Το κοινό είναι πιο κοντά στη μετατροπή
Η αναζήτηση ενός συγκεκριμένου προϊόντος ή υπηρεσίας σηματοδοτεί ότι ένας χρήστης θέλει να κάνει μια αγορά. Κάποιος που ψάχνει για «SEO», μπορεί να ενδιαφέρεται για έναν ορισμό ή τεχνικές για το πώς να το χρησιμοποιήσει σωστά, αλλά κάποιος που ψάχνει για «SEO στην Αθήνα», ενδιαφέρεται για την υπηρεσία και θέλει να γίνει πελάτης. Αυτό μπορεί να γίνει κατανοητό σε μια παραδοσιακή διοχέτευση πωλήσεων.

Με τη στόχευση των λέξεων-κλειδιών σας για να προσεγγίσετε τους χρήστες στο κάτω μέρος αυτής της διοχέτευσης, θα συνδεθείτε μαζί τους στο σημείο της ψηφιακής πορείας τους για την απόφαση των καταναλωτών όταν είναι πιο προετοιμασμένοι για μια αγορά.

Διαβάστε  Μπορεί να προκαθοριστεί η επιτυχία στο SEO;

4. Οι άνθρωποι ψάχνουν διαφορετικά πλέον
Οι καιροί έχουν αλλάξει. Οι άνθρωποι μιλούν στα τηλέφωνά τους και αν ψάχνουν στη Google, συνήθως ενδιαφέρονται για κάτι συγκεκριμένο. Καθώς η Google έχει γίνει όλο και περισσότερο οικιακό προϊόν παγκοσμίως, η μέση ευελιξία κατά τη χρήση της έχει βελτιωθεί με την πάροδο του χρόνου, οπότε οι άνθρωποι είναι αρκετά άνετοι με την υπηρεσία για να μάθουν πώς να ψάξουν ακριβώς τι χρειάζονται. Με άλλα λόγια, οι άνθρωποι είναι πιο άνετοι χρησιμοποιώντας λέξεις-κλειδιά long tail.

Οι άνθρωποι θέλουν τις συγκεκριμένες ανάγκες τους να ικανοποιηθούν, οπότε αν μπορείτε να εκπληρώσετε αυτή την ανάγκη τότε θα βρείτε ένα πολύ υψηλό ποσοστό μετατροπής.

5. Περισσότερο περιεχόμενο
Με την οικοδόμηση μιας λίστας λέξεων κλειδιών μεγάλης απόστασης που σχετίζονται με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, δημιουργείτε επίσης μια λίστα με σελίδες που μπορούν να δημιουργηθούν για τον ιστότοπό σας. Είναι καλή πρακτική στο διαδίκτυο να δημιουργείτε πάντα περιεχόμενο με κάποιο τρόπο. Είναι σημαντικό επειδή:

Η Google εκτιμά πότε ένας ιστότοπος προσθέτει τακτικά νέο περιεχόμενο
Κάθε νέα σελίδα θα προσθέσει περισσότερη επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας
Κάθε αναζήτηση μακριάς ουράς θα έχει τη δική της μοναδική σελίδα που εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης, η οποία είναι πολύ πιο πιθανό να προσελκύσει τον χρήστη από την αρχική σας σελίδα.
Τώρα που έχετε βρει την τέλεια λέξη-κλειδί που ορίζει την εταιρεία σας, έχετε πρόσβαση σε ένα μεγάλο αριθμό ακόμη πιο συγκεκριμένων λέξεων κλειδιών μεγάλης ουράς. Αυτά μπορεί να περιλαμβάνουν τα μεμονωμένα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, συνήθεις ερωτήσεις σχετικά με τη βιομηχανία σας ή συνήθεις ερωτήσεις για κάθε μεμονωμένο προϊόν.

Διαβάστε  SEO για Υδραυλικούς - Μπείτε στη πρώτη σελίδα της Google ως Υδραυλικοί
Είπαν για εμάς.

Kostas PapanikosKostas Papanikos
11:00 29 Nov 23
Ο Γιώργος είναι εξαιρετικός επαγγελματίας ψάχνει προτείνει καινούργιες ιδέες, από το πρώτο κιόλας μήνα συνεργασίας είδα τη σελίδα μου να ανεβαίνει πολύ γρήγορα και σε αρκετές αναζητήσεις έχει πιάσει τη πρώτη σελίδα στη πρώτη θέση. Γιώργο σε ευχαριστώ πολύ.
Ο κ. Χατζηθεοδοσίου είναι ίσως ο μοναδικός γνώστης στην Ελλάδα του απαιτητικότατου δικηγορικού marketing, με γνώση του χώρου και των ιδιαιτεροτήτων του. Συνεπής, όπως και όλη η ομάδα του, την οποία χαρακτηρίζει η ευγένεια, η προθυμία και η αμεσότητα.
White MedusaWhite Medusa
14:43 17 Nov 23
10/10 σαπορτ και άμεση εξυπηρέτηση.
Christos KaliakatsosChristos Kaliakatsos
10:13 21 Oct 23
Εξαιρετικοί επαγγελματίες
Anastasios SkardoutsosAnastasios Skardoutsos
15:29 26 Jul 23
Εξαιρετικός συνεργάτης! Ακούραστος δουλευταράς με βαθιά γνώση του αντικειμένου! Γιώργο σ´ ευχαριστώ πολύ!
Sofia MerianouSofia Merianou
13:21 26 Jul 23
Άψογος επαγγελματίας με συνέπεια και εμπιστοσύνη ! Αξίζει να δουλέψετε μαζί του ,θα δείτε φοβερά αποτελέσματα στην δουλειά σας !
Ό,τι και να πω για τον Γιώργο Χατζηθεοδοσίου θα είναι πραγματικά λίγο. Εξαιρετικός επαγγελματίας και άριστος γνώστης του αντικειμένου του, που το καταλαβαίνει κάποιος από τα πρώτα λεπτά της συνομιλίας μαζί του.Δεν θα ακούσεις ποτέ τον Γιώργο να λέει φανφάρες ή λόγια του αέρα, αντιθέτως όσα λέει έχουν βάση, στόχο και επιχειρήματα. Και στο τέλος αποδεικνύονται όλα εμπράκτως!!Αντιλαμβάνεται άμεσα τις ανάγκες του πελάτη του και προσαρμόζεται εύκολα σε αυτές, ακόμη και σε ιδιαίτερες περιπτώσεις marketing, όπως το ιατρικό digital marketing.Ο Γιώργος είναι ένας επαγγελματίας που είναι πάντα εκεί, να βοηθήσει υποστηρίζοντας τις ανάγκες σου και να ακούσει τους προβληματισμούς σου ως προς αυτές. Είναι ακόμη εξαιρετικός άνθρωπος, που θα τον ήθελε κάποιος σίγουρα στην παρέα του!Γιώργο, σου ευχομαι να συνεχίσεις τη δημιουργική και ανοδική πορεία που έχεις χαράξει και διαγράφεις και όλα τα όνειρα και οι στόχοι σου να γίνουν πραγματικότητα!!!
Ανακάλυψα τον Γιώργο μέσω συστάσεων και αποφάσισα να τον εμπιστευτώ για τις ανάγκες SEO της επιχείρησής μου, και δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ικανοποιημένος με τα αποτελέσματα που έχω δει!Ο Γιώργος είναι πραγματικός ειδικός στον τομέα του SEO. Κατάφερε να βελτιώσει σημαντικά την ορατότητα της ιστοσελίδας μου στις μηχανές αναζήτησης μέσω στρατηγικών που αποδείχθηκαν αποτελεσματικές. Η ιστοσελίδα μου ανέβηκε ραγδαία στις αποτελεσματικές σελίδες αποτελεσμάτων και το κίνητρο που έχει δημιουργήσει στην επιχείρησή μου είναι αξιοθαύμαστο.Όχι μόνο παρέχει εξαιρετική επικοινωνία και υποστήριξη, αλλά είναι επίσης πολύ προσιτός και πρόθυμος να απαντήσει σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή ανησυχίες έχω. Εκτίμησα πραγματικά το γεγονός ότι με ενημέρωνε συνεχώς για την πρόοδο του έργου και με κρατούσε ενήμερο για τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο του SEO.
texnikos ipologistontexnikos ipologiston
16:04 08 Jun 23
Ο Γιώργος Χατζηθεοδοσίου είναι ένας εξαιρετικά ικανός και επαγγελματίας Digital Marketing Specialist. Έχοντας συνεργαστεί μαζί του για μια περίοδο, είμαι σε θέση να πω ότι η εμπειρία μου με αυτόν ήταν πραγματικά εξαιρετική.Από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε την υπεύθυνη θέση του ως Digital Marketing Specialist, ο Γιώργος έδειξε την εμπειρογνωμοσύνη και την τεχνογνωσία που απαιτούνται για να επιτελέσει αυτόν τον ρόλο με επιτυχία. Κατέχει βαθιά γνώση στις στρατηγικές και τα τεχνικά εργαλεία του ψηφιακού μάρκετινγκ και μπορεί να τις εφαρμόσει με αποτελεσματικότητα για την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών της επιχείρησης.Ο Γιώργος μπορεί να δημιουργήσει σφαιρικά σχέδια μάρκετινγκ που συνδυάζουν τα διάφορα στοιχεία του ψηφιακού τοπίου. Από τον καθορισμό των στόχων και του κοινού μέχρι τον σχεδιασμό και την υλοποίηση καμπανιών, ο Γιώργος είναι εξαιρετικά προσεκτικός και λεπτομερής, επιδεικνύοντας πάντα υψηλή ποιότητα και επαγγελματισμό.Ένα από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που επιθυμώ να επισημάνω για τον Γιώργο είναι η ικανότητά του να ανταποκρίνεται με επιτυχία σε μια δυναμική και αλλαγμένη αγορά. Αντιλαμβάνεται τις νέες τάσεις και τις αλλαγές στην κατανάλωση πληροφοριών και μπορεί να προσαρμοστεί γρήγορα για να επωφεληθεί από αυτές. Είναι συνεχώς ενημερωμένος για τις καινοτομίες και τις βέλτιστες πρακτικές του ψηφιακού μάρκετινγκ, και επιδεικνύει προθυμία για συνεχή μάθηση και ανάπτυξη.Επιπλέον, η ικανότητα του Γιώργου να αναλύει δεδομένα και να αξιοποιεί μεγάλα σύνολα δεδομένων είναι εντυπωσιακή. Μπορεί να αποκτήσει αναλυτική κατανόηση των μετρήσεων και των επιδόσεων των καμπανιών και να προτείνει βελτιώσεις και προσαρμογές για να επιτευχθούν ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.Όλα τα παραπάνω στοιχεία συμβάλλουν στην επιτυχία του Γιώργου ως Digital Marketing Specialist. Η επαγγελματική του προσέγγιση, η ποιότητα της δουλειάς του και η ικανότητά του να προσαρμοστεί και να καινοτομεί τον καθιστούν έναν αξιόπιστο επαγγελματία.Τέλος, θα ήθελα να αναφέρω ότι ο Γιώργος είναι επίσης εξαιρετικός στην επικοινωνία και την συνεργασία. Είναι προσιτός, ακούει προσεκτικά τις ανάγκες των πελατών και είναι διαθέσιμος να παρέχει υποστήριξη και συμβουλές όποτε χρειάζεται.Ο Γιώργος είναι ένας εξαιρετικά ικανός Digital Marketing Specialist με εντυπωσιακές δεξιότητες και γνώσεις. Συνιστώ ανεπιφύλακτα τις υπηρεσίες του σε κάθε επιχείρηση ή οργανισμό που αναζητά αποτελεσματικές και καινοτόμες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ.
Stefanos KontopoulosStefanos Kontopoulos
11:37 13 Apr 23
Ο Γιώργος είναι γνώστης του αντικειμένου σε πολλά επίπεδα, Μελετάει το κάθε project και αυτό που θα σου εγγυηθεί, αυτό θα γίνει στο τέλος. Έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος με την συνεργασία μαζί του και ουσιαστικά μέσα σε ενάμισυ μήνα, είχε πετύχει το στόχο που είχαμε βάλει. Επίσης και σαν άνθρωπος είναι απόλυτα συνεργάσιμος και αντιλαμβάνεται άμεσα αυτό που θέλει ο πελάτης. Πέντε αστέρια και λίγα είναι…. Σ’ευχαριστώ Γιώργο για όλα και συνεχίζουμε.
js_loader

Ζητήστε δωρεάν εκτίμηση.

Το κίνητρο μας είναι τεράστιο, καθώς μεγαλώνουμε μαζί σας. Συμμετέχουμε κάθε χρόνο σε διεθνείς οργανισμούς και αποκτάμε διακρίσεις, μέσα από τις επιτυχίες που χτίζουμε στο δικό σας project.