Οι λέξεις-κλειδιά με μεγάλη ουρά – μεγάλης εμβέλειας περιέχουν 3 ή περισσότερες λέξεις και είναι πιο συγκεκριμένες από τις λέξεις-κλειδιά βραχείας ουράς. Συχνά είναι λιγότερο ανταγωνιστικές και έχουν μικρότερο όγκο αναζητήσεων παρά τις βραχείας ουράς, αλλά φτάνουν σε ένα πιο συγκεκριμένο κοινό-στόχο.
Mια μελέτη σχετικά με τις συνήθειες των χρηστών του Amazon αποκάλυψε ότι οι καταναλωτές επωφελούνται από την πρόσβαση σε ποικιλία προϊόντων σε ηλεκτρονικά καταστήματα βιβλίων δέκα φορές περισσότερο από την τιμή του προϊόντος. Έτσι, η πρωταρχική αξία της ηλεκτρονικής αγοράς στους καταναλωτές είναι η ποικιλία των προϊόντων που προσπελάζονται μέσω λέξεων κλειδιών μεγάλης ουράς.
Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους πρέπει να χρησιμοποιείτε λέξεις κλειδιά μεγάλης ουράς για τη στρατηγική SEO. Πιο συγκεκριμένα, συνδέεστε με τους χρήστες σε ένα επίπεδο που είναι πιο μοναδικό στις ανάγκες τους και σε ένα μέρος όπου είναι πιο πρόθυμοι να κάνουν μια αγορά. Αυτοί οι 5 λόγοι εξηγούν γιατί πρέπει, και πώς μπορείτε, να χρησιμοποιήσετε λέξεις-κλειδιά long tail στην στρατηγική SEO σας.
1. Ισορροπία του όγκου αναζήτησης και του ανταγωνισμού
Όταν αποφασίζετε για την ομάδα λέξεων-κλειδιών, θα πρέπει να υπάρχει διάστημα μεταξύ λέξεων-κλειδιών που έχουν πολύ μεγάλο όγκο αναζήτησης και λέξεις-κλειδιά που έχουν πολύ μικρό όγκο αναζήτησης. Υπάρχει μια παράλληλη σχέση μεταξύ του όγκου αναζήτησης και του ανταγωνισμού που μπορεί να δηλωθεί ως εξής:
Οι λέξεις-κλειδιά μεγάλου όγκου έχουν συνήθως πολύ υψηλό ανταγωνισμό και θα δυσκολευτείτε να τις ταξινομήσετε, ενώ οι λέξεις-κλειδιά χαμηλού όγκου θα έχουν χαμηλό ανταγωνισμό και θα είναι ευκολότερο να ταξινομηθούν, αλλά δεν θα υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που τις αναζητούν.
Αυτός ο πολύτιμος χώρος μεταξύ των δύο άκρων αποτελείται από λέξεις-κλειδιά μακριάς ουράς που ταιριάζουν με το ενδιαφέρον των χρηστών. Μια λέξη-κλειδί μακριάς ουράς που ψάχνουν ειδικά οι χρήστες μπορεί να έχει χαμηλό ανταγωνισμό λόγω της ειδικότητάς της, αλλά οι λέξεις-κλειδιά μακριάς ουράς θα έχουν εκπληκτικά υψηλό όγκο σχετικής αναζήτησης, εάν στοχευτούν σωστά. Σε αυτό το σημείο …
2. Στοχευμένοι χρήστες
Οι λέξεις-κλειδιά μακριάς ουράς είναι απλώς μια πιο συγκεκριμένη έκδοση της λέξης κλειδιού μικρής ουράς. Όταν η κοντή ουρά καλύπτει την ευρύτερη έννοια, η μακριά ουρά εξετάζει μια πιο συγκεκριμένη λεπτομέρεια μέσα σε αυτή την έννοια.
Για παράδειγμα, η λίστα λέξεων-κλειδιών μας θα μπορούσε να είναι:
Είναι κατανοητό να βλέπετε αυτό το γράφημα και να υποκλέπτεστε από τις 170 μηνιαίες αναζητήσεις στο philadelphia SEO agency. Η αλήθεια είναι ότι δεν μπορείτε να βασίσετε όλο το περιεχόμενό σας σε μια λέξη-κλειδί μακριάς ουράς, αλλά μπορείτε να δημιουργήσετε μοναδικό περιεχόμενο που θα φτάσει αυτό το ακροατήριο.
Απαιτείται μια στρατηγική σε ολόκληρο τον τομέα για να κατατάσσεται καλά στη λέξη-κλειδί «SEO», αλλά μπορείτε να την κατατάξετε καλά αυτή την εβδομάδα για τη λέξη-κλειδί long-tail που σας καθορίζει συγκεκριμένα. Υπάρχουν 170 χρήστες στη Φιλαδέλφεια που ψάχνουν για ένα τοπικό πρακτορείο SEO, σε μια πολύ καλύτερη θέση για να μετατρέψουν από κάποιον οπουδήποτε στον κόσμο που ψάχνει για τον όρο «SEO».
3. Το κοινό είναι πιο κοντά στη μετατροπή
Η αναζήτηση ενός συγκεκριμένου προϊόντος ή υπηρεσίας σηματοδοτεί ότι ένας χρήστης θέλει να κάνει μια αγορά. Κάποιος που ψάχνει για «SEO», μπορεί να ενδιαφέρεται για έναν ορισμό ή τεχνικές για το πώς να το χρησιμοποιήσει σωστά, αλλά κάποιος που ψάχνει για «SEO στην Αθήνα», ενδιαφέρεται για την υπηρεσία και θέλει να γίνει πελάτης. Αυτό μπορεί να γίνει κατανοητό σε μια παραδοσιακή διοχέτευση πωλήσεων.
Με τη στόχευση των λέξεων-κλειδιών σας για να προσεγγίσετε τους χρήστες στο κάτω μέρος αυτής της διοχέτευσης, θα συνδεθείτε μαζί τους στο σημείο της ψηφιακής πορείας τους για την απόφαση των καταναλωτών όταν είναι πιο προετοιμασμένοι για μια αγορά.
4. Οι άνθρωποι ψάχνουν διαφορετικά πλέον
Οι καιροί έχουν αλλάξει. Οι άνθρωποι μιλούν στα τηλέφωνά τους και αν ψάχνουν στη Google, συνήθως ενδιαφέρονται για κάτι συγκεκριμένο. Καθώς η Google έχει γίνει όλο και περισσότερο οικιακό προϊόν παγκοσμίως, η μέση ευελιξία κατά τη χρήση της έχει βελτιωθεί με την πάροδο του χρόνου, οπότε οι άνθρωποι είναι αρκετά άνετοι με την υπηρεσία για να μάθουν πώς να ψάξουν ακριβώς τι χρειάζονται. Με άλλα λόγια, οι άνθρωποι είναι πιο άνετοι χρησιμοποιώντας λέξεις-κλειδιά long tail.
Οι άνθρωποι θέλουν τις συγκεκριμένες ανάγκες τους να ικανοποιηθούν, οπότε αν μπορείτε να εκπληρώσετε αυτή την ανάγκη τότε θα βρείτε ένα πολύ υψηλό ποσοστό μετατροπής.
5. Περισσότερο περιεχόμενο
Με την οικοδόμηση μιας λίστας λέξεων κλειδιών μεγάλης απόστασης που σχετίζονται με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, δημιουργείτε επίσης μια λίστα με σελίδες που μπορούν να δημιουργηθούν για τον ιστότοπό σας. Είναι καλή πρακτική στο διαδίκτυο να δημιουργείτε πάντα περιεχόμενο με κάποιο τρόπο. Είναι σημαντικό επειδή:
Η Google εκτιμά πότε ένας ιστότοπος προσθέτει τακτικά νέο περιεχόμενο
Κάθε νέα σελίδα θα προσθέσει περισσότερη επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας
Κάθε αναζήτηση μακριάς ουράς θα έχει τη δική της μοναδική σελίδα που εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης, η οποία είναι πολύ πιο πιθανό να προσελκύσει τον χρήστη από την αρχική σας σελίδα.
Τώρα που έχετε βρει την τέλεια λέξη-κλειδί που ορίζει την εταιρεία σας, έχετε πρόσβαση σε ένα μεγάλο αριθμό ακόμη πιο συγκεκριμένων λέξεων κλειδιών μεγάλης ουράς. Αυτά μπορεί να περιλαμβάνουν τα μεμονωμένα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, συνήθεις ερωτήσεις σχετικά με τη βιομηχανία σας ή συνήθεις ερωτήσεις για κάθε μεμονωμένο προϊόν.
- Δικηγόρος Κ. ΚαμουζήςΒραβευμένο δικηγορικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google.
- Χειρουργός Κ. ΑποστόλουΒραβευμένο ιατρικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google. Δείτε τι είπε για εμάς ο ιατρός.
- Ορθοπεδικός Α. Σταθελλης1η σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά όπως και πρώτες θέσεις. Τι είπε ο γιατρός για εμάς.