Χρησιμοποιείτε το Pinterest για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στο blog ή την επιχείρησή σας;

Αναρωτιέστε πώς οι τελευταίες αλλαγές του Pinterest θα επηρεάσουν το λογαριασμό σας και τη γενική προσέγγιση μάρκετινγκ;

Σε αυτό το άρθρο, θα ανακαλύψετε τις τελευταίες ενημερώσεις του Pinterest και πώς μπορείτε να τις αξιοποιήσετε για να βελτιώσετε την παρουσία της επιχείρησής σας.

1: Τα Επαγγελματικά προφίλ διαθέτουν δυναμικό εξώφυλλο

Η πρώτη αξιοσημείωτη ενημερωμένη έκδοση Pinterest είναι το νέο εταιρικό προφίλ που σας δίνει μεγαλύτερο έλεγχο στον τρόπο εμφάνισης της επιχείρησής σας στο προφίλ σας, ώστε να μπορείτε να δημιουργήσετε μια πρώτη εντύπωση.

Μπορείτε να προσαρμόσετε την εικόνα του cover image των κεκλιμένων pins από τον πίνακα της επιλογής σας, τα pins που αποθηκεύονται από τον ιστότοπό σας ή απλώς τα τελευταία pin σας.

Για να επεξεργαστείτε την εικόνα του εξώφυλλου σας, κάντε κλικ στο εικονίδιο με το μολύβι στην επάνω δεξιά γωνία της κεφαλίδας του προφίλ σας. Στο αναδυόμενο παράθυρο, μπορείτε να επιλέξετε να εμφανίσετε τις τελευταίες ακίδες ή την πρόσφατη δραστηριότητα ή να επιλέξετε ένα πίνακα.

Η νέα προεπιλεγμένη περίληψη προφίλ περιλαμβάνει τα ακόλουθα στοιχεία: η επιλεγμένη πλακέτα κορυφαίων πέντε, οι τελευταίες 15 καρφίτσες pins, οι νεώτερες κάρτες και η πρόσφατη δραστηριότητα (οι αριθμοί που εσείς ή άλλοι χρήστες έχετε αποθηκεύσει από την ιστοσελίδα σας).

Μηνιαίες μετρήσεις προβολής εμφανίζονται σε επαγγελματικά προφίλ

Μια άλλη εξέχουσα αλλαγή είναι ο μηνιαίος αριθμός θεατών που εμφανίζεται στο επάνω μέρος του προφίλ σας αντί για τον αριθμό των οπαδών που έχετε συνηθίσει να βλέπετε. Αυτό το χρήσιμο stat δηλώνει το συνολικό αριθμό των ανθρώπων που είδαν τα pin σας τις τελευταίες 30 ημέρες.

Πιστεύω ότι αυτός είναι ο τρόπος του Pinterest για να σας δείξει ότι η εμβέλειά σας εκτείνεται πέρα από τους οπαδούς σας, ώστε να μπορείτε να εστιάσετε στη δημιουργία πιο μεγάλου περιεχομένου αντί να επικεντρωθείτε απλώς σε αριθμούς.

Θα βρείτε ακόμα τον αριθμό του ακόλουθου σας στο προφίλ σας, μαζί με μερικές νέες προσθήκες: Στη Δραστηριότητα (όπου μπορείτε να δείτε τα πιο πρόσφατα pins που έχουν αποθηκευτεί από την ιστοσελίδα σας) και Tries, οι οποίες είναι κρυμμένες σε ξεχωριστές καρτέλες.

2: Το Pinterest συνιστά επίσημα ένα aspect Ratio  2: 3 για κάθετα pins

Οι πολυδιάστατες ιδανικές διαστάσεις των pins έχουν ρυθμιστεί. Για κάθετα pins, το Pinterest συνιστά λόγο αναλογίας 2: 3 (600px πλάτος x 900px ύψος). Οι τετραγωνικές καρφίτσες (600px x 600px ύψος) μπορούν επίσης να αποδώσουν καλά, αλλά το Pinterest αποθαρρύνει τα περιέργα pins που είναι μεγαλύτερασε ύψος από 1260px επειδή θα αποκοπεί στη ροή και δεν θα λάβει τόσο μεγάλη συνολική αναγνώριση.

Εργαστείτε για την αντικατάσταση των ψηλών εικόνων με εικόνες 2: 3 και τετράγωνες εικόνες.

 3: Η καρτέλα New Following δείχνει τα τελευταία pin σας

Σε μια προσπάθεια να βοηθήσουν τους χρήστες να αυξήσουν την παρακολούθηση και την προσέγγισή τους, το Pinterest εισήγαγε μερικούς νέους τρόπους για να βελτιώσει την ανιχνευσιμότητα του λογαριασμού και του περιεχομένου σας.

Η νέα επιλογή “Following tab” σας επιτρέπει να δείτε το επιμελημένο περιεχόμενο, αποθηκευμένο σε χρονολογική σειρά, από τα άτομα που ακολουθείτε. Για να αποκτήσετε πρόσβαση σε αυτήν τη λειτουργία στο κινητό, πατήστε την επιλογή “Following tab” στο κάτω μέρος της οθόνης. Για να το δείτε σε Desktop υπολογιστή, πατήστε Μετάβαση στο επάνω μέρος της σελίδας ή μεταβείτε στη διεύθυνση www.pinterest.com/following.

Με αυτή την νέα καρτέλα, είναι πιο σημαντικό από ποτέ να δημοσιεύετε pins συχνά και με συνέπεια.

Μπορείτε επίσης να ανακαλύψετε στην έξυπνη ροή δεδομένων μέσα στα αποτελέσματα αναζήτησης ή χρησιμοποιώντας τα hashtag. Οι ετικέτες Hashtags είναι χρήσιμες μόνο όταν προστίθενται σε νέα pins επειδή η ταξινόμηση των hashtag διευθετείται χρονολογικά. Σύμφωνα με το Pinterest, τα pins με τα hashtags έχουν περισσότερη δημοτικότητα την πρώτη μέρα που σώθηκαν από τα pins χωρίς αυτά.

 

4: Τα πρώτα 5 pins της ημέρας έχουν προτεραιότητα για διανομή στο κοινό
Για να βοηθήσουν τους χρήστες να δημιουργήσουν μια πιο εκ προθέσεως στρατηγική, το Pinterest εισήγαγε μια νέα αρχή γνωστή ως “Τα πρώτα pins της ημέρας” δίνοντας μια εικόνα για το πώς να δημοσιεύσετε σωστά το περιεχόμενό σας για να του δώσετε την καλύτερη ευκαιρία να το δείτε.

Σύμφωνα με αυτόν τον κανόνα, το Pinterest θα δώσει προτεραιότητα στη διανομή των πρώτων πέντε pins που αποθηκεύετε κάθε μέρα. Αυτό σημαίνει ότι τα πέντε πρώτα pin σας θα πρέπει να είναι τα pins με τις καλύτερες επιδόσεις ή τις υψηλότερες μετατροπές και θα πρέπει να τις αποθηκεύσετε στις πιο σχετικές συμβουλές.

Η Sarah Hoople Shere, επικεφαλής του μάρκετινγκ προϊόντων στο Pinterest, συνιστά επίσης να αποθηκεύσετε τα πρώτα pins της ημέρας σε στιγμές που οι οπαδοί σας είναι πιο ενεργοί. Διαφορετικά, λόγω της χρονολογικής πλευράς του Following tab, τα pin σας θα μετακινηθούν προς τα κάτω.

Ο λόγος για αυτό είναι ότι το Pinterest δείχνει πρώτα τα pin σας στους οπαδούς σας και με βάση το πώς αλληλεπιδρούν με το κάθε pin, θα διανείμει περαιτέρω το περιεχόμενό σας.

Ολοκληρόνωντας..

Το Pinterest θέλει πραγματικά τους χρήστες να πετύχουν στην πλατφόρμα, έτσι έχουν δημιουργήσει αμέτρητες ευκαιρίες για να μάθουμε και να εφαρμόσουμε δοκιμασμένες στρατηγικές. Οι ενημερώσεις και οι βέλτιστες πρακτικές που περιγράφονται παραπάνω είναι ένας χάρτης πορείας που οι χρήστες του Pinterest, οι δημιουργοί περιεχομένου και οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων μπορούν να ακολουθήσουν για να επιτύχουν αποτελέσματα και να φτάσουν στο κοινό-στόχο τους.