SEO για υδραλικούς στην Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Κρήτη, Λάρισα, Βόλο και όλες τις περιοχές και πόλειςτης Ελλάδας όπως επίσης και εξωτερικού ως υδραυλικοί.

Μπορεί να είναι τρομερά απογοητευτικό προσπαθώντας να καταλάβετε πώς να λάβετε περισσότερες κλήσεις & leads από το Διαδίκτυο με τόσες πολλές διαφορετικές προσεγγίσεις (SEO, PPC, Social Media, Pay-Per-Lead) και διάφοροι πάροχοι που σας καλούν καθημερινά, προσφέροντάς σας την καλύτερη επιλογή. Τι να κάνετε, σε ποια σειρά να τις κάνετε και ποιους να εμπιστευτείτε ;

Η υδραυλική επιχείρηση είναι απίστευτα ανταγωνιστική, ειδικά όταν πρόκειται να οδηγήσει την εταιρεία σας μπροστά από τους πελάτες όταν έχουν ανάγκη υπηρεσίας. Αυτές τις μέρες, είναι κοινό για τους ανθρώπους που χρειάζονται αμέσως έναν υδραυλικό για να κάνουν την πρώτη τους κλήση στην κορυφαία λίστα στη Google και να βρουν άμεσα μια λύση.

Έτσι, πώς μπορείτε να βεβαιωθείτε ότι η επιχείρησή σας καταλαμβάνει την κορυφαία λίστα όταν οι τοπικοί πελάτες ψάχνουν έναν υδραυλικό για να έρθει στο σπίτι ή την επιχείρησή τους το συντομότερο δυνατό;

Σε αυτό το άρθρο, θα περάσουμε από μια αποδεδειγμένη διαδικασία 5 βημάτων που θα θέσει την επιχείρησή σας στην κορυφή της κατάταξης αναζήτησης της Google σε τοπικό επίπεδο. Αλλά πρώτα, ας ρίξουμε μια ματιά στους παράγοντες που κάνουν το τοπικό SEO μια αναγκαιότητα, όταν πρόκειται για τη διαφήμιση υδραυλικών υπηρεσιών σας.

Λόγος # 1. Αντίο κατάλογοι, Καλώς ήρθες Google

Εάν δεν έχει συμβεί ήδη, οι ιστοσελίδες με καταλόγους γίνονται γρήγορα ένα λείψανο του παρελθόντος. Σήμερα, η διανομή των directory πληροφοριών έχει μειωθεί σχεδόν στο ελάχιστο καθώς οι τοπικές αναζητήσεις έχουν μεταφερθεί στον ιστό. Υπάρχει, ωστόσο, μια ομοιότητα μεταξύ των αναζητήσεων on line και των καταλόγων. Εεάν η επιχείρησή σας δεν περιλαμβάνεται στον κατάλογο, οι πελάτες δεν μπορούν να σας βρουν. Αν εξακολουθείτε να έχετε αμφιβολίες σχετικά με τη σημασία του τοπικού SEO, ελέγξτε αυτά τα στατιστικά στοιχεία αναζήτησης από την Google.

Το 20% όλων των ερωτημάτων αναζήτησης αφορά τις τοπικές επιχειρήσεις
Το 40% όλων των αναζητήσεων για κινητά είναι για τις τοπικές επιχειρήσεις
Το 50% των αναζητήσεων κινητής τηλεφωνίας για τοπικές επιχειρήσεις ακολουθείται από επίσκεψη, τηλεφωνική κλήση ή άλλο τύπο επαφής.
Το 97% των καταναλωτών αναζητούν τοπικές επιχειρήσεις στο διαδίκτυο – το υπόλοιπο 3% μπορεί να είναι οι τελευταίοι που εξακολουθούν να χρησιμοποιούν τον Χρυσό Οδηγό ή άλλο κατάλογο.

Λόγος # 2. Δωρεάν επισκεψιμότητα (κάθε μήνα)

Οι υψηλές θέσεις στη κατάταξη που προκύπτουν από μια επιτυχημένη τοπική εκστρατεία SEO θα οδηγήσει τους ανθρώπους στον ιστοχώρο σας δωρεάν. Η πρόσληψη δεν κοστίζει τίποτα. Οι ελεύθεροι επισκέπτες και οι μετατροπές καθιστούν το τοπικό SEO έναν από τους πλέον οικονομικούς τρόπους για να διαφημίσετε και να εμπορευτείτε την επιχείρησή σας. Ενημερωθείτε για τους παράγοντες κατάταξης στο Local τοπικό SEO.

Λόγος # 3: Πιο γρήγορα αποτελέσματα από το γενικό SEO

Σε μια τοπική εκστρατεία SEO, ανταγωνίζεστε μόνο τις εταιρείες υδραυλικών εγκαταστάσεων στη γεωγραφική περιοχή σας. Ο περιορισμένος ανταγωνισμός σημαίνει ότι η επιχείρησή σας θα έχει έναν ευκολότερο χρόνο να κινείται υψηλότερα στις τοπικές ταξινομήσεις αναζήτησης. Ένα δεύτερο πλεονέκτημα είναι ότι πολλές εταιρείες υδραυλικών εγκαταστάσεων δεν δίνουν ιδιαίτερη προσοχή στη βελτιστοποίηση για τοπικές αναζητήσεις ή σε μια ελάχιστη προσπάθεια για αυτό. Το αποτέλεσμα αυτών των παραγόντων είναι ότι μια ολοκληρωμένη καμπάνια SEO μπορεί να αποκτήσει προβολή πρώτης σελίδας για την επιχείρησή σας, συχνά εντός 2 μηνών, όταν οι χρήστες αναζητούν υδραυλικούς στην περιοχή σας.

Τώρα που γνωρίζετε τη σημασία του τοπικού SEO, εδώ είναι τα 5 βήματα για την οικοδόμηση μιας καμπάνιας που μπορεί να μεγιστοποιήσει την προβολή της επιχείρησής σας για τοπικές αναζητήσεις και να θέσει τις υπηρεσίες σας μπροστά στους ανθρώπους ακριβώς τη στιγμή που είναι έτοιμοι να προσλάβουν έναν υδραυλικό.

Βήμα 1. Βρείτε τις λέξεις-κλειδιά που θα οδηγήσουν την επιχείρηση
Οι λέξεις-κλειδιά που θα οδηγήσουν τις περισσότερες πωλήσεις για την εταιρεία σας είναι αυτές που σχετίζονται με τις υδραυλικές υπηρεσίες που προσφέρονται από την επιχείρησή σας. Για παράδειγμα, οι λέξεις-κλειδιά που περιγράφουν τις υπηρεσίες σας ενδέχεται να περιλαμβάνουν “υδραυλικά συστήματα έκτακτης ανάγκης”, “φραγμένη αποστράγγιση” και “επισκευή θερμαντήρα νερού”. Μετά την ανάπτυξη της λίστας λέξεων-κλειδιών που σχετίζονται με την υπηρεσία, εγγραφείτε για λογαριασμό Google AdWords.

Η δημιουργία ενός λογαριασμού δεν θα σας υποχρεώσει να πληρώσετε για οποιαδήποτε διαφήμιση, αλλά θα σας δώσει πρόσβαση στο δωρεάν εργαλείο προγραμματισμού λέξεων-κλειδιών που είναι μέρος της πλατφόρμας του AdWords. Το όφελος του προγραμματιστή λέξεων-κλειδιών είναι ότι μπορείτε να εισαγάγετε μια λίστα συναφών όρων αναζήτησης και το εργαλείο θα παρέχει πρόσθετες ιδέες καθώς και δεδομένα σχετικά με την επισκεψιμότητα που παράγονται από αυτές τις λέξεις-κλειδιά.

Σημαντικό: Υπάρχουν 2 κατηγορίες λέξεων-κλειδιών που χρησιμοποιούνται για διαφορετικούς τύπους αναζητήσεων. Ένας τύπος μπορεί να παράγει άμεσα την επιχείρηση, ενώ ο άλλος μπορεί να οδηγήσει σε πώληση αργότερα ή καθόλου.

1) Λέξεις-κλειδιά που σηματοδοτούν “πρόθεση προσλήψεων”

Οι ερευνητές συνήθως χρησιμοποιούν λέξεις-κλειδιά που σηματοδοτούν πρόθεση προσλήψεων όταν προτίθενται να αναλάβουν δράση. Όταν οι άνθρωποι χρησιμοποιούν αυτούς τους τύπους λέξεων-κλειδιών, η αναζήτηση μπορεί να ακολουθηθεί αμέσως από μια επίσκεψη στον ιστότοπό σας και στη συνέχεια από μια τηλεφωνική κλήση που σας προσλαμβάνει. Το αποτέλεσμα είναι ένας κύκλος πωλήσεων που μπορεί να ολοκληρωθεί μέσα σε 1 ή 2 λεπτά. Ένα παράδειγμα αναζήτησης λέξης-κλειδιού που πιθανόν να ακολουθείται άμεσα από μια ενέργεια είναι ο “υδραυλικός της Νίκαιας” – επειδή αν κάποιος ψάχνει για έναν υδραυλικό στην περιοχή ή την πόλη του, είναι πιθανότατα στη διαδικασία για ψώνια για έναν υδραυλικό.

Χρησιμοποιώντας λέξεις-κλειδιά που σηματοδοτούν πρόθεση μίσθωσης είναι ο πιο γρήγορος τρόπος για να ξεκινήσετε να κερδίζετε χρήματα με την τοπική εκστρατεία SEO σας. Αυτές οι λέξεις-κλειδιά θα πρέπει να περιλαμβάνονται στο περιεχόμενο της αρχικής σελίδας σας, καθώς και στις περιγραφές στις σελίδες “Υπηρεσίες”.

2) Λέξεις-κλειδιά που σηματοδοτούν “πρόθεση έρευνας”

Οι λέξεις-κλειδιά που υποδηλώνουν την πρόθεση έρευνας χρησιμοποιούνται από άτομα που προσπαθούν να μάθουν ή συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με ένα θέμα. Αυτές οι λέξεις-κλειδιά κάθονται γενικά στο μακρύ τέλος του κύκλου πωλήσεων, εάν πραγματοποιηθεί στο τέλος πώληση. Για παράδειγμα, οι έρευνες όπως “πώς να διορθώσετε μια φραγμένη αποστράγγιση” θα χρησιμοποιούσαν κατά κανόνα οι do-it-yourselfers που προσπαθούσαν να καταλάβουν πώς να διορθώσουν το πρόβλημα μόνοι τους.

Ενώ οι λέξεις-κλειδιά της πρότασης έρευνας θα είναι χαμηλότερη προτεραιότητα στην καμπάνια σας SEO, μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως θέματα για τα ιστολόγια ή για την ενότητα των συχνών ερωτήσεων του ιστότοπού σας. Για παράδειγμα, χρήσιμες αναρτήσεις ιστολογίου, όπως “Πώς να κρατήσετε τις αποχετεύσεις καθαρότερες” και “5 πράγματα που δεν πρέπει να εισέλθουν στην απόρριψη σκουπιδιών”, δεν μπορούν να έχουν άμεσες πωλήσεις, αλλά μπορούν να εισαγάγουν την επιχείρησή σας σε άτομα που ενδέχεται να γίνουν πελάτες όταν χρειάζονται υδραυλικές υπηρεσίες στο μέλλον.

Βήμα 2. Βελτιστοποίηση των λέξεων-κλειδιών σας
Η βελτιστοποίηση των λέξεων-κλειδιών ξεκινά σε 2 βασικές περιοχές. Τη σελίδα σας στο Google My Business και τις σελίδες του ιστότοπού σας. Η σελίδα σας στο Google My Business θα βελτιστοποιηθεί για να εισαγάγει την επιχείρησή σας σε υποψήφιους πελάτες όταν αναζητούν τις υπηρεσίες που προσφέρετε. Η βελτιστοποίηση στον ιστότοπό σας θα επικεντρωθεί πρώτα στην αρχική σελίδα και στις σελίδες υπηρεσιών, οι οποίες επίσης αναφέρονται ως “βασικές σελίδες”. Αφού έχετε βελτιστοποιήσει τις βασικές σελίδες σας, μπορείτε να πάτε να εργαστείτε στις σελίδες περιεχομένου σας, οι οποίες μπορεί να περιλαμβάνουν ένα blog, μια σελίδα “About” και μια ενότητα FAQ.

Βελτιστοποιήστε τη σελίδα Google My Business

Ακόμη και αν δεν έχετε δημιουργήσει μια σελίδα του Google My Business για την υδραυλική σας επιχείρηση, πιθανότατα έχετε δει αυτές τις σελίδες όταν αναζητάτε εστιατόρια, καταστήματα και παρόχους υπηρεσιών στην περιοχή σας. Όταν οι χρήστες αναζητούν συγκεκριμένους τύπους τοπικών επιχειρήσεων, μια σειρά από αυτούς θα εμφανίσουν τα αποτελέσματα “Χάρτες”, τα οποία αποτελούν βασικό στοιχείο του Google My Business.

Η εμφάνιση στην ενότητα “Χάρτες” όταν οι χρήστες αναζητούν υδραυλικές υπηρεσίες στην περιοχή σας θα είναι ένας από τους πρώτους στόχους βελτιστοποίησης της σελίδας σας στο Google My Business. Εκτός από τη δημιουργία μιας δεύτερης θέσης για τους χρήστες να βρίσκουν την επιχείρησή σας στο διαδίκτυο (ο πρώτος είναι ο ιστότοπός σας), η βελτιστοποίηση της σελίδας σας στο Google My Business είναι ένας γρήγορος τρόπος για να αυξήσετε την προβολή της εταιρείας σας στην ενότητα Χάρτες.

Ακολουθούν τα βήματα για τη βελτιστοποίηση της σελίδας σας στο Google My Business:

Ζητήστε και επαληθεύστε την επιχείρησή σας

Η βελτιστοποίηση για το Google My Business αρχίζει με την αξίωση και στη συνέχεια την επαλήθευση της επιχειρηματικής σας σελίδας. Αν έχετε κάνει μια επιχείρηση μόλις λίηες ημέρες ή εβδομάδες, αλλά δεν έχετε ακόμη διεκδικήσει τη σελίδα σας, πληκτρολογήστε το όνομα της επιχείρησής σας, την πόλη, την πολιτεία και τις λέξεις “Google plus” στο πλαίσιο αναζήτησης της Google. Η Google θα επιστρέψει ένα πρότυπο για τη σελίδα σας στο Google My Business με βασικές πληροφορίες, όπως το όνομα της επιχείρησής σας, τη διεύθυνσή σας και ένα κουμπί που λέει “Διαχείριση αυτής της σελίδας”. Αφού κάνετε κλικ σε αυτό το κουμπί, θα λάβετε δύο βήματα για να επαληθεύσετε την επιχείρησή σας.

Εάν το πρότυπό σας Google My Business δεν έχει ρυθμιστεί, μπορείτε να μεταβείτε στο “Google+ για επιχειρήσεις” και να το ξεκινήσετε εκεί. Αφού διεκδικήσετε και επαληθεύσετε την επιχειρηματική σας σελίδα, μπορείτε να ξεκινήσετε τη βελτιστοποίησή της.

Όνομα, διεύθυνση και αριθμός τηλεφώνου της εταιρείας σας

Βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε τις επίσημες εκδόσεις του ονόματος, της διεύθυνσης και του αριθμού τηλεφώνου της επιχείρησής σας στη σελίδα σας στο Google My Business, καθώς και στον ιστότοπό σας και σε άλλες σελίδες στον ιστό. Πρόσθετες ιστοσελίδες μπορεί να περιλαμβάνουν καταλόγους καταλόγων, επιχειρηματική σελίδα στο Facebook και ηλεκτρονική έκδοση του Χρυσού Οδηγού. Η διατήρηση της συνέπειας με αυτές τις πληροφορίες αποφέρει 3 θετικά αποτελέσματα:

1) Η τοποθεσία της επιχείρησής σας θα είναι ακριβής στην ενότητα Χάρτες
2) Οι καταχωρίσεις που είναι συνεπείς σε ολόκληρο τον ιστό θα βελτιστοποιήσουν πλήρως το NAP σας
3) Θα είναι ευκολότερο για τους πελάτες να βρουν την επιχείρησή σας

Σημαντικό: Ένας τοπικός τηλεφωνικός αριθμός (σε αντίθεση με έναν αριθμό 800) δείχνει στο Google και στους πελάτες σας ότι είστε τοπική επιχείρηση.

Κατηγορίες

Οι οδηγίες της Google για την κατηγορία “Κατηγορίες” σάς επιτρέπουν να αναφέρετε τις υπηρεσίες που παρέχετε, αλλά όχι τα αποτελέσματα των υπηρεσιών σας.

Για παράδειγμα, η πρώτη σας κατηγορία θα πρέπει να είναι “Υδραυλικός”

Εκτός από την κατηγορία Υδραυλικός, συμπεριλάβετε και άλλες σχετικές υπηρεσίες που παρέχετε.

Αυτή η λίστα μπορεί να περιλαμβάνει:

Εργοδότης θέρμανσης
Εργολάβος Κλιματισμού
Επισκευή HVAC
Η περιγραφή της επιχείρησής σας

και αρκετά άλλα.

Η ενότητα περιγραφής μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να εισαγάγει τις υδραυλικές επιχειρήσεις σας σε πιθανούς πελάτες ως την καλύτερη λύση για το πρόβλημά τους. Αυτή η περιγραφή πρέπει να περιλαμβάνει τις υπηρεσίες σας, τη διάρκεια της επιχείρησής σας, τα προσόντα, τα οφέλη από την πρόσληψη και την πρόσκληση για δράση. Για να βελτιστοποιήσετε πλήρως την περιγραφή της επιχείρησής σας, συμπεριλάβετε όλες τις λέξεις-κλειδιά της προσλήψεως για τις υδραυλικές σας υπηρεσίες και τις σπεσιαλιτέ σας.

Ακολουθεί μια φόρμουλα δείγματος για την περιγραφή της Google My Business: Το {Name of the Business} προσφέρει επαγγελματικές υπηρεσίες λίστας υδραυλικών εγκαταστάσεων στο {Your City}. {Παρέχετε ορισμένες πληροφορίες σχετικά με την επιχείρησή σας και γιατί οι πελάτες σας προσλαμβάνουν.} Καλέστε {Phone Number} τώρα – θα βρεθούμε σε μια ώρα ή λιγότερο!

Συμβουλή: Διατηρήστε την περιγραφή σας αρκετά σύντομη, περίπου 100-200 λέξεις.

Ωρες

Βεβαιωθείτε ότι οι ώρες λειτουργίας που αναρτήθηκαν στη σελίδα σας στο Google My Business είναι ίδιες με αυτές του ιστότοπού σας, της σελίδας του Facebook, των καταλόγων κ.λπ. Εάν προσφέρετε υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης εκτός των κανονικών ωρών σας, καταχωρίστε τις πληροφορίες ξεχωριστά.

Εικόνες

Οι εικόνες θα επιστήσουν την προσοχή και θα αυξήσουν την αφοσίωση στη σελίδα σας στο Google My Business, ώστε να επωφεληθείτε πλήρως αυτής της επιλογής. Η Google επιτρέπει στο λογότυπο της επιχείρησής σας, καθώς και πολλές εικόνες να εμφανίζονται στη σελίδα σας. Αυτές οι εικόνες θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν τις εικόνες στο χώρο εργασίας, το εξωτερικό / εσωτερικό της επιχείρησής σας και ένα πλάνο από εσάς και τους υπαλλήλους σας. Για καλύτερα αποτελέσματα, οι εικόνες να έχουν έντονη εστίαση, να έχουν μέγεθος μεταξύ 10KB και 5MB και να διαθέτουν ελάχιστη ανάλυση 720px x 720px.

Συμβουλή: Μπορείτε επίσης να αντικαταστήσετε τη βασική εικόνα φόντου του Google My Business με μια φωτογραφία της επιχείρησής σας ή του λογότυπου σας.

Βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σας

Μετά την ολοκλήρωση των εργασιών στη σελίδα σας στο Google My Business, μπορείτε να ξεκινήσετε τη βελτιστοποίηση της σελίδας αρχικής σελίδας και υπηρεσιών στον ιστότοπό σας. Αυτές είναι οι βασικές σελίδες του ιστότοπού σας όπου οι λέξεις-κλειδιά πρόσληψης που βρήκατε στην έρευνά σας θα διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο.

Αρχική σελίδα

Η βελτιστοποίηση της αρχικής σας σελίδας ξεκινά με 2 σημαντικά στοιχεία που στην πραγματικότητα δεν εμφανίζονται στη σελίδα.

Ετικέτα τίτλου

Η ετικέτα τίτλου, η οποία αναφέρεται επίσης ως “τίτλος σελίδας”, εμφανίζεται στο πρόγραμμα περιήγησης ιστού μετά το όνομα τομέα του ιστότοπού σας. Η ετικέτα τίτλου εμφανίζεται επίσης ως τμήμα της μπλε επικεφαλίδας, όταν οι σελίδες εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google.

Η ετικέτα τίτλου για την αρχική σας σελίδα πρέπει να περιλαμβάνει την κύρια κατηγορία, την τοποθεσία και το όνομα της επιχείρησής σας. Ακολουθεί μια μορφή δείγματος: Υδραυλικός στην {Your City} | {Επωνυμία Επιχείρησης}. Για παράδειγμα, εάν η υδραυλική επιχείρηση σας βρίσκεται στη Γλυφάδα και το όνομα είναι “Plumbers”, η ετικέτα τίτλου σας μπορεί να είναι: Υδραυλικός στη Γλυφάδα | Plumbers.

Συμβουλή: Προσπαθήστε να κρατήσετε τις ετικέτες τίτλου με 50-65 χαρακτήρες.

Η περιγραφή του Meta

Η περιγραφή meta είναι το κείμενο που εμφανίζεται κάτω από τον τίτλο και τη διεύθυνση URL όταν μια ιστοσελίδα εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google. Μια μετα-περιγραφή θα πρέπει να παρέχει πληροφορίες που θα υποχρεώνουν τους υποψήφιους πελάτες να κάνουν κλικ στον σύνδεσμο και να επισκέπτονται τον ιστότοπό σας. Ακολουθεί μια μορφή δείγματος για μια περιγραφή meta: {Name of Business} προσφέρει επαγγελματικό {κατάλογος υδραυλικών υπηρεσιών} στο {Your City}. Καλέστε τον αριθμό {Phone Number} τώρα και θα σας πάρουμε έναν υδραυλικό σας μέσα σε 1 ώρα! Εδώ είναι η περιγραφή μιας meta για το Rapid Plumbing: Το Rapid Plumbing προσφέρει επαγγελματικό καθαρισμό αποχέτευσης και επισκευή HVAC στη Γλυφάφα. Κλήση 212-XXX-XXXX τώρα και θα σας πάρει ένας υδραυλικός μέσα σε 1 ώρα!

Συμβουλή: Διατηρήστε την περιγραφή meta σε μήκος 100-150 χαρακτήρες.

Επικεφαλίδα

Μετά τη βελτιστοποίηση της ετικέτας τίτλου και της meta description, τα επόμενα βήματα ασχολούνται με το περιεχόμενο που θα δουν οι επισκέπτες σας στην αρχική σας σελίδα. Ο τίτλος της σελίδας, ο οποίος επίσης αναφέρεται ως “H1”, πρέπει να περιλαμβάνει την κύρια κατηγορία σας ως μέρος της κύριας λέξης-κλειδιού για την επιχείρησή σας. Ακολουθεί μια μορφή δείγματος: {Τύπος παρεχόμενης υπηρεσίας} στο {City, State}. Χρησιμοποιώντας αυτή τη μορφή, η επικεφαλίδα μπορεί να διαβάστει: Υπηρεσίες επισκευής HVAC στη Γλυφάδα.

Περιεχόμενο

Το περιεχόμενο στην αρχική σελίδα σας θα πρέπει να έχει τουλάχιστον 200 λέξεις σε μήκος, αλλά θα πάρετε περισσότερα χιλιόμετρα SEO με 500 έως 1000 λέξεις. Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενό σας είναι γραμμένο επαγγελματικά και δεν έχει ορθογραφικά λάθη ή συντακτικά σφάλματα. Οι πληροφορίες στην αρχική σας σελίδα θα πρέπει να περιλαμβάνουν τα εξής βασικά στοιχεία:

1) Μια εκτεταμένη περιγραφή της επιχείρησής σας
2) Επαγγελματικό υπόβαθρο / προσόντα
3) Σύντομες περιγραφές των υπηρεσιών σας
4) Τουλάχιστον μία αναφορά της κύριας λέξης-κλειδιού σας
5) Μια πρόσκληση για δράση που ενθαρρύνει τους πιθανούς πελάτες να επικοινωνήσουν μαζί σας

Υπάρχουν επιπλέον βήματα βελτιστοποίησης που μπορείτε να κάνετε στην αρχική σας σελίδα, αλλά αυτά πρέπει να είναι η πρώτη σας προτεραιότητα.

Βελτιστοποίηση των σελίδων υπηρεσιών σας

Η αφιέρωση ξεχωριστής σελίδας σε κάθε υπηρεσία που παρέχετε επιτρέπει την παρουσίαση πολλών εστιασμένων πληροφοριών, οι οποίες θα προσφέρουν τα καλύτερα αποτελέσματα SEO. Για παράδειγμα, εάν παρέχετε καθαρισμό αποχέτευσης, συντήρηση HVAC και επισκευές HVAC, δημιουργώντας μια ξεχωριστή σελίδα για κάθε μία θα λειτουργήσει πολύ καλύτερα από την ενοποίηση όλων των υπηρεσιών σας σε μία σελίδα. Όπως το περιεχόμενο στην αρχική σας σελίδα, το κείμενο σε κάθε σελίδα υπηρεσίας πρέπει να έχει μήκος 500 έως 1.000 λέξεων.

Τα βήματα βελτιστοποίησης για κάθε σελίδα υπηρεσίας θα είναι ίδια με αυτά που έχουν ληφθεί στην αρχική σελίδα. Ωστόσο, είναι ζωτικής σημασίας τα στοιχεία σε κάθε σελίδα να είναι μοναδικά για τα καλύτερα αποτελέσματα SEO. Υπενθυμίζουμε ότι αυτά τα στοιχεία περιλαμβάνουν:

Λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με την υπηρεσία με πρόθεση προσλήψεων
Ετικέτες τίτλου που περιλαμβάνουν τον συγκεκριμένο τύπο υπηρεσίας
Μεταφραστικές περιγραφές που παρέχουν πληροφορίες σχετικά με τη συγκεκριμένη υπηρεσία
Συνοπτικές κεφαλίδες που περιγράφουν την υπηρεσία
Αναλυτικό περιεχόμενο για κάθε υπηρεσία
Δημιουργία σελίδων περιεχομένου

Οι σελίδες περιεχομένου είναι βασικά οτιδήποτε άλλο στον ιστότοπό σας, με εξαίρεση την αρχική σελίδα και τις σελίδες υπηρεσιών. Παραδείγματα σελίδων περιεχομένου περιλαμβάνουν ένα ιστολόγιο, ένα τμήμα Συχνές ερωτήσεις και μια σελίδα “Σχετικά με”. Μια διαφορά μεταξύ αυτών των σελίδων και των σελίδων οικίας / υπηρεσιών στον ιστότοπό σας είναι ότι ο πρωταρχικός σκοπός των σελίδων περιεχομένου είναι να παρέχουν πληροφορίες παρά να δημιουργούν τηλεφωνικές κλήσεις ή άλλους τύπους μετατροπών, όπως στις κεντρικές σελίδες. Μια δεύτερη διαφορά είναι ότι οι σελίδες περιεχομένου θα περιλαμβάνουν λέξεις-κλειδιά που υποδηλώνουν την πρόθεση έρευνας, σε αντίθεση με τις λέξεις-κλειδιά πρόσληψης που βασίζονται στις βασικές σελίδες.

Για να αξιοποιήσετε στο έπακρο τις σελίδες περιεχομένου σας, θα θελήσετε να βρείτε τις λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούν οι χρήστες όταν αναζητούν πληροφορίες σχετικά με θέματα σχετικά με τις υδραυλικές σας υπηρεσίες. Οι λέξεις-κλειδιά με σκοπό την έρευνα που θα φέρουν τους επισκέπτες στον ιστότοπό σας μπορούν να βρεθούν με το Εργαλείο σχεδιασμού λέξεων-κλειδιών της Google, χρησιμοποιώντας την ίδια διαδικασία όπως και όταν διερευνήσατε τις λέξεις-κλειδιά πρόσληψης για τις βασικές σελίδες σας.

Ένα καλό σημείο εκκίνησης εδώ είναι να σκεφτείτε τα ερωτήματα που σας ζητούν οι άνθρωποι σχετικά με τις υδραυλικές εγκαταστάσεις. Για παράδειγμα, εάν οι άνθρωποι σας ρωτούσαν για τα είδη των πραγμάτων που μαρτυρούν την απόρριψη σκουπιδιών, υπάρχει μια καλή πιθανότητα άλλοι άνθρωποι να προσπαθούν να το καταλάβουν. Εάν το Εργαλείο σχεδιασμού δείχνει ότι οι χρήστες αναζητούν “πράγματα που έχουν εμπλακεί σε απόρριψη απορριμμάτων”, έχετε ένα θέμα για το οποίο μπορείτε να γράψετε σχετικά στις σελίδες περιεχομένου σας.

Πού πρέπει να φιλοξενούνται σελίδες με πληροφορίες στον ιστότοπό σας;

Η δημιουργία μιας ενότητας Συχνές Ερωτήσεις (FAQs) για τον ιστότοπό σας παρέχει την ευκαιρία να μοιραστείτε τις γνώσεις σας, να δημιουργήσετε αξιοπιστία και να εισαγάγετε την επιχείρησή σας σε άτομα που ενδέχεται να γίνουν πελάτες όταν αντιμετωπίζουν προβλήματα υδραυλικών εγκαταστάσεων. Για τα καλύτερα αποτελέσματα SEO, δημιουργήστε μια κύρια σελίδα που απαριθμεί τις συχνές ερωτήσεις σας και στη συνέχεια συνδέστε κάθε ερώτηση με την απάντηση, η οποία θα βρίσκεται σε ξεχωριστή σελίδα. Ο κανόνας εδώ είναι ότι οι απαντήσεις σας πρέπει να είναι τουλάχιστον 100 λέξεις, αλλά μπορούν να φτάσουν έως και 1000 λέξεις αν αυτό είναι που χρειάζεται για μια πλήρη εξήγηση.

Μπορείτε επίσης να φιλοξενήσετε περιεχόμενο που βασίζεται σε πληροφορίες στον ιστότοπό σας με ένα ιστολόγιο. Όπως και η σελίδα Συχνές ερωτήσεις, ένα blog παρέχει μια πλατφόρμα για να παρουσιάσει την εμπειρία σας και η συνεπής δημοσίευση νέου υλικού θα δώσει στην καμπάνια σας SEO μια ώθηση. Η σύστασή μου για αναρτήσεις ιστολογίου είναι τουλάχιστον 300 λέξεις, αλλά μπορείτε να γράψετε χιλιάδες λέξεις εάν το θέμα το ζητήσει.

Σημαντικό: Οι σελίδες περιεχομένου θα πρέπει επίσης να βελτιστοποιηθούν με μοναδικές ετικέτες τίτλου, μετα-περιγραφές, κεφαλίδες και καλογραμμένο περιεχόμενο που ενσωματώνει τις λέξεις-κλειδιά της ερευνητικής σας πρόθεσης.

Βήμα 3. Λήψη παραπομπών και συνδέσεων
Με τη βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σας και της σελίδας του Google My Business που έχετε κάνει (τουλάχιστον για τώρα), ήρθε η ώρα να διευρύνετε το δίκτυό σας και να ξεκινήσετε να ανεβαίνετε στις τοπικές ταξινομήσεις αναζήτησης. Σε αυτό το βήμα, θα αρχίσετε να δημιουργείτε τον αριθμό των αναφορών και των συνδέσμων σας.

Αναφορές

Οι παραπομπές ορίζονται ως καταχωρήσεις του ονόματος, της διεύθυνσης και του αριθμού τηλεφώνου (NAP) της επιχείρησής σας σε άλλους ιστότοπους. Πριν ξεκινήσετε αυτή τη διαδικασία, βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπεριλάβει το NAP στη σελίδα επαφών και το υποσέλιδο κάθε σελίδας στον ιστότοπό σας. Στη συνέχεια, επιβεβαιώστε ότι το NAP στον ιστότοπό σας αντιστοιχεί ακριβώς στο NAP στη σελίδα σας στο Google My Business.

Αφού επιβεβαιώσετε ότι το NAP σας είναι συνεπές στον ιστότοπό σας και στην τοπική σας σελίδα, μπορείτε να αρχίσετε να υποβάλετε αίτηση για καταχωρίσεις σε διάφορους καταλόγους. Υπάρχουν 3 κύριες κατηγορίες καταλόγων:

1. Γενικοί και εθνικοί κατάλογοι επιχειρήσεων

Παραδείγματα σημαντικών γενικών και εθνικών εταιρικών καταλόγων περιλαμβάνουν γενικών κατηγοριών ιστοσελίδες. Σας συνιστούμε επίσης να δημιουργήσετε μια επιχειρηματική σελίδα στο Facebook.

2. Κατάλογοι που είναι ειδικοί για τις υδραυλικές εγκαταστάσεις

Εάν πρόκειται για παραπομπές σε καταλόγους πληρωμένων καταχωρήσεων, ρυθμίστε το Google Analytics για να παρακολουθείτε την επισκεψιμότητα παραπομπής και τις μετατροπές σας από αυτούς τους ιστότοπους, για να βεβαιωθείτε ότι είναι οικονομικά αποδοτικές.

3. Τοπικοί Κατάλογοι

Αποκτήστε την επιχείρησή σας καταχωρημένη στους τοπικούς καταλόγους στην περιοχή σας επίσης. Ο τοπικός ιστότοπος του Εμπορικού Επιμελητηρίου θα απαριθμήσει τις επιχειρήσεις στην περιοχή σας και η ηλεκτρονική έκδοση της τοπικής σας εφημερίδας θα έχει κατά πάσα πιθανότητα έναν κατάλογο τοπικών επιχειρήσεων.

Links

Η Google δίνει μεγάλη προσοχή σε συνδέσμους (επίσης γνωστούς ως εισερχόμενους συνδέσμους), που προέρχονται από άλλους ιστότοπους και δείχνουν σελίδες στον ιστότοπό σας. Η σημασία κάθε εισερχόμενου συνδέσμου, όπως μετράται από τον αλγόριθμο κατάταξης της Google, εξαρτάται από το πού προέρχονται. Σε γενικές γραμμές, οι συνδέσεις από νόμιμους ιστότοπους, όπως οι κατάλογοι, θα διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στην προσπάθεια SEO, αλλά οι συνδέσεις από ιστοσελίδες υψηλού Domain Authority, ή ιστοσελίδες υψηλού προφίλ στον κλάδο σας, μπορούν πραγματικά να δώσουν στην κατάταξή σας μια ώθηση.

Έτσι, πώς μπορείτε να αυξήσετε τον αριθμό των συνδέσμων στον ιστότοπό σας;

Κατάλογοι

Με καταλόγους, η διαδικασία είναι η ίδια με την παραλαβή παραπομπών – απλώς υποβάλλετε το NAP σας σε καταλόγους εθνικών, τοπικών και υδραυλικών επιχειρήσεων. Οι κατάλογοι με συνδέσμους διευκολύνουν τους πιθανούς πελάτες να έρχονται σε επαφή μαζί σας, ώστε να βοηθήσετε τις προσπάθειές σας SEO και να προσελκύσετε νέους πελάτες ταυτόχρονα.

Συνδέσεις Off line

Υπάρχει μια καλή πιθανότητα ότι πολλοί από τους φίλους, τους συνεργάτες και τους συναδέλφους σας έχουν επίσης ιστότοπους. Ελέγξτε αν υπάρχουν αμοιβαία επωφελείς σχέσεις όπου οι ιστότοποι μπορούν να συνδεθούν για διασταυρούμενες παραπομπές. Η συμμετοχή σας σε ενώσεις, η χορηγία τοπικών εκδηλώσεων και η συμμετοχή σας σε φιλανθρωπικές οργανώσεις μπορεί επίσης να προσφέρει ευκαιρίες δημιουργίας συνδέσμων.

Δείτε ποιος συνδέει τους ανταγωνιστές σας

Mπορείτε να ανακαλύψετε τους ιστότοπους που συνδέονται με τους ανταγωνιστές σας και να δείτε αν μπορείτε να βρείτε τους ίδιους συνδέσμους για τις ιστοσελίδες σας. Αυτές οι πληροφορίες μπορούν να σας βοηθήσουν να επεκτείνετε τα προφίλ σύνδεσής σας με νέους καταλόγους ή να σας δώσουn ιδέες για τη σύνδεση των ευκαιριών με τους ιστοτόπους που σχετίζονται με την αρχή και την υδραυλική βιομηχανία.

Υπάρχουν περισσότερες στρατηγικές οικοδόμησης συνδέσμων, αλλά αυτές οι συμβουλές μπορούν να σας δώσουν μια jumpstart στην οικοδόμηση ενός συμπαγούς χαρτοφυλακίου εισερχόμενων συνδέσεων.

Βήμα 4. Reviews
Οι άνθρωποι συχνά εμπιστεύονται κριτικές από τρίτους περισσότερο από ό, τι λένε οι εταιρείες για τον εαυτό τους. Αυτό κάνει τα θετικά σχόλια να είναι ένας σημαντικός παράγοντας για την προσέλκυση πελατών καθώς και στις προσπάθειές σας στο SEO.

Επικεντρωθείτε στις κριτικές Google My Business

Λαμβάνοντας υπόψη ότι πολλοί από τους πελάτες σας θα δουν τη σελίδα σας στο Google My Business πριν δουν οτιδήποτε άλλο σχετίζεται με την επιχείρησή σας, είναι λογικό να συγκεντρώνονται πρώτα κριτικές σε αυτή τη σελίδα. Οι θετικές κριτικές στη σελίδα σας στο Google My Business θα σας βοηθήσουν με 2 τρόπους. Η τοπική σας σελίδα θα κατατάσσεται ψηλότερα για αναζητήσεις και μια δέσμη εξαιρετικών κριτικών μπορεί να προσφέρει ισχυρή πειστικότητα ότι είστε ο καλύτερος υδραυλικός στην πόλη.

Πώς να πάρετε εξαιρετικές κριτικές

Πρώτα απ ‘όλα, η παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης θα κάνει τις μεγάλες κριτικές πολύ πιο εύκολη δουλειά. Μόλις έχετε δώσει μια μεγάλη εμπειρία υπηρεσίας, θα πρέπει να ζητήσετε από τους πελάτες σας να παρέχουν σχόλια για την επιχείρησή σας. Για να κάνετε τις καλύτερες κριτικές όσο το δυνατόν πιο εύκολα, στείλτε ηλεκτρονικά ένα “αίτημα επανεξέτασης” σε ευχαριστημένους πελάτες με έναν σύνδεσμο προς την ενότητα αναθεώρησης στη σελίδα σας στο Google My Business.

Για να αποκτήσετε αυτόν τον σύνδεσμο, καταχωρίστε μια αναζήτηση που έχει το όνομα της επιχείρησής σας ακολουθούμενη από το “Google My Business”. Η σελίδα σας στο Google My Business θα εμφανιστεί στην κορυφή των αποτελεσμάτων. Αφού εκτελέσετε την αναζήτηση για το προφίλ σας, αντιγράψτε τη διεύθυνση URL από τα αποτελέσματα αναζήτησης και συμπεριλάβετε την σε κάθε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που ζητά την εξέταση ενός πελάτη. Θα στείλετε άτομα σε αυτήν τη σελίδα και θα τους ζητήσετε να κάνουν κλικ στο κουμπί “Γράψτε μια κριτική”.

Βήμα 5. Παρακολουθήστε τα αποτελέσματά σας
Αφού ολοκληρώσετε την αρχική εργασία SEO, θα θέλετε να παρακολουθείτε τα αποτελέσματά σας, τα οποία μπορούν να βελτιώνουν συνεχώς την απόδοση των καμπανιών σας. Υπάρχουν 3 βασικές μετρήσεις στην καμπάνια σας που πρέπει να παρακολουθούνται.

Κατάταξη

Η παρακολούθηση της ταξινόμησης των σελίδων σας μπορεί να αποκαλύψει μια σειρά από πληροφορίες σχετικά με την καμπάνια σας, συμπεριλαμβανομένων των επιδόσεων λέξεων-κλειδιών, των εμφανίσεων και του αριθμού των ατόμων που πραγματοποίησαν κλικ στον ιστότοπό σας. Για να παρακολουθήσετε τις ταξινομήσεις των σελίδων σας, ο webmaster σας πρέπει να εγκαταστήσει την Κονσόλα αναζήτησης Google, παλαιότερα γνωστή ως Εργαλεία για Webmasters Google. Χρησιμοποιήστε το εργαλείο για να ελέγξετε τις ταξινομήσεις σελίδων σας μία ή δύο φορές το μήνα.

Επισκεψιμότητα

Η επόμενη πτυχή της καμπάνιας που πρέπει να παρακολουθείτε είναι η κίνηση που οδηγείται στον ιστότοπό σας και στις σελίδες στον ιστότοπό σας. Εκτός από την κίνηση που έρχεται, θα θέλετε να παρακολουθείτε από πού προέρχεται.

Το Google Analytics παρέχει πλήρη παρακολούθηση και θα πρέπει να εγκατασταθεί σε κάθε σελίδα του ιστότοπού σας για να παρακολουθεί την επισκεψιμότητά σας. Η εγκατάσταση της πλατφόρμας είναι απλή, αλλά μπορεί να προτιμάτε να κάνει ο webmaster σας τη δουλειά, ειδικά αν έχετε έναν μεγάλο ιστότοπο.

Η σύστασή μας είναι ότι οι μετρήσεις επισκεψιμότητας πρέπει να αναθεωρούνται σε μηνιαία βάση για να βρεθούν μακροπρόθεσμες τάσεις, να δούμε πώς αυξάνεται η επισκεψιμότητα σας στο SEO και να καθορίσετε πού μπορούν να γίνουν βελτιώσεις.

Μετατροπές

Οι μετατροπές είναι οι συγκεκριμένες ενέργειες που θέλετε οι υποψήφιοι πελάτες να λαμβάνουν ενώ βρίσκονται στον ιστότοπό σας. Για τους υδραυλικούς, μια από τις πιο κοινές μετατροπές είναι μια τηλεφωνική κλήση για υπηρεσία, οπότε σίγουρα θα θέλετε να παρακολουθείτε τις εισερχόμενες τηλεφωνικές κλήσεις και πόσες από αυτές οδηγούν σε τηλεφωνικές κλήσεις. Το Google Analytics μπορεί να παρακολουθεί τηλεφωνικές κλήσεις και μετατροπές, οι οποίες μπορούν να αποκαλύψουν τις υπηρεσίες που φέρνουν τους περισσότερους πελάτες, καθώς και τις σελίδες με τις υψηλότερες και τις χαμηλότερες αναλογίες μετατροπών.

Είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε;

Η δέσμευση για την οικοδόμηση μιας ισχυρής τοπικής εκστρατείας SEO μπορεί να είναι μία από τις καλύτερες επενδύσεις που μπορείτε να κάνετε στην υδραυλική σας επιχείρηση. Είμαι εδώ για να σας βοηθήσω από την κατασκευή της ιστοσελίδας σας αλλά και για την ολοκληρωμένη προώθηση της στο διαδίκτυο.