SEO για Υδραυλικούς – Μπείτε στη πρώτη σελίδα της Google ως Υδραυλικοί

Google news

SEO για υδραλικούς στην Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Κρήτη, Λάρισα, Βόλο και όλες τις περιοχές και πόλεις της Ελλάδας όπως επίσης και εξωτερικού ως υδραυλικοί.

Μπορεί να είναι τρομερά απογοητευτικό προσπαθώντας να καταλάβετε πώς να λάβετε περισσότερες κλήσεις & leads από το Διαδίκτυο με τόσες πολλές διαφορετικές προσεγγίσεις (SEO, PPC, Social Media, Pay-Per-Lead) και διάφοροι πάροχοι που σας καλούν καθημερινά, προσφέροντάς σας την καλύτερη επιλογή. Τι να κάνετε, σε ποια σειρά να τις κάνετε και ποιους να εμπιστευτείτε ;

Η υδραυλική επιχείρηση είναι απίστευτα ανταγωνιστική, ειδικά όταν πρόκειται να οδηγήσει την εταιρεία σας μπροστά από τους πελάτες όταν έχουν ανάγκη υπηρεσίας. Αυτές τις μέρες, είναι κοινό για τους ανθρώπους που χρειάζονται αμέσως έναν υδραυλικό για να κάνουν την πρώτη τους κλήση στην κορυφαία λίστα στη Google και να βρουν άμεσα μια λύση.

Έτσι, πώς μπορείτε να βεβαιωθείτε ότι η επιχείρησή σας καταλαμβάνει την κορυφαία λίστα όταν οι τοπικοί πελάτες ψάχνουν έναν υδραυλικό για να έρθει στο σπίτι ή την επιχείρησή τους το συντομότερο δυνατό;

Σε αυτό το άρθρο, θα περάσουμε από μια αποδεδειγμένη διαδικασία 5 βημάτων που θα θέσει την επιχείρησή σας στην κορυφή της κατάταξης αναζήτησης της Google σε τοπικό επίπεδο. Αλλά πρώτα, ας ρίξουμε μια ματιά στους παράγοντες που κάνουν το τοπικό SEO μια αναγκαιότητα, όταν πρόκειται για τη διαφήμιση υδραυλικών υπηρεσιών σας.

Πίνακας Περιεχομένου

Λόγος # 1. Αντίο κατάλογοι, Καλώς ήρθες Google

Εάν δεν έχει συμβεί ήδη, οι ιστοσελίδες με καταλόγους γίνονται γρήγορα ένα λείψανο του παρελθόντος. Σήμερα, η διανομή των directory πληροφοριών έχει μειωθεί σχεδόν στο ελάχιστο καθώς οι τοπικές αναζητήσεις έχουν μεταφερθεί στον ιστό. Υπάρχει, ωστόσο, μια ομοιότητα μεταξύ των αναζητήσεων on line και των καταλόγων. Εεάν η επιχείρησή σας δεν περιλαμβάνεται στον κατάλογο, οι πελάτες δεν μπορούν να σας βρουν. Αν εξακολουθείτε να έχετε αμφιβολίες σχετικά με τη σημασία του τοπικού SEO, ελέγξτε αυτά τα στατιστικά στοιχεία αναζήτησης από την Google.

  • Το 20% όλων των ερωτημάτων αναζήτησης αφορά τις τοπικές επιχειρήσεις
  • Το 40% όλων των αναζητήσεων για κινητά είναι για τις τοπικές επιχειρήσεις
  • Το 50% των αναζητήσεων κινητής τηλεφωνίας για τοπικές επιχειρήσεις ακολουθείται από επίσκεψη, τηλεφωνική κλήση ή άλλο τύπο επαφής.
  • Το 97% των καταναλωτών αναζητούν τοπικές επιχειρήσεις στο διαδίκτυο – το υπόλοιπο 3% μπορεί να είναι οι τελευταίοι που εξακολουθούν να χρησιμοποιούν τον Χρυσό Οδηγό ή άλλο κατάλογο.

Λόγος # 2. Δωρεάν επισκεψιμότητα (κάθε μήνα)

Οι υψηλές θέσεις στη κατάταξη που προκύπτουν από μια επιτυχημένη τοπική εκστρατεία SEO θα οδηγήσει τους ανθρώπους στον ιστοχώρο σας δωρεάν. Η πρόσληψη δεν κοστίζει τίποτα. Οι ελεύθεροι επισκέπτες και οι μετατροπές καθιστούν το τοπικό SEO έναν από τους πλέον οικονομικούς τρόπους για να διαφημίσετε και να εμπορευτείτε την επιχείρησή σας. Ενημερωθείτε για τους παράγοντες κατάταξης στο Local τοπικό SEO.

Λόγος # 3: Πιο γρήγορα αποτελέσματα από το γενικό SEO

Σε μια τοπική εκστρατεία SEO, ανταγωνίζεστε μόνο τις εταιρείες υδραυλικών εγκαταστάσεων στη γεωγραφική περιοχή σας. Ο περιορισμένος ανταγωνισμός σημαίνει ότι η επιχείρησή σας θα έχει έναν ευκολότερο χρόνο να κινείται υψηλότερα στις τοπικές ταξινομήσεις αναζήτησης. Ένα δεύτερο πλεονέκτημα είναι ότι πολλές εταιρείες υδραυλικών εγκαταστάσεων δεν δίνουν ιδιαίτερη προσοχή στη βελτιστοποίηση για τοπικές αναζητήσεις ή σε μια ελάχιστη προσπάθεια για αυτό. Το αποτέλεσμα αυτών των παραγόντων είναι ότι μια ολοκληρωμένη καμπάνια SEO μπορεί να αποκτήσει προβολή πρώτης σελίδας για την επιχείρησή σας, συχνά εντός 2 μηνών, όταν οι χρήστες αναζητούν υδραυλικούς στην περιοχή σας.

Τώρα που γνωρίζετε τη σημασία του τοπικού SEO, εδώ είναι τα 5 βήματα για την οικοδόμηση μιας καμπάνιας που μπορεί να μεγιστοποιήσει την προβολή της επιχείρησής σας για τοπικές αναζητήσεις και να θέσει τις υπηρεσίες σας μπροστά στους ανθρώπους ακριβώς τη στιγμή που είναι έτοιμοι να προσλάβουν έναν υδραυλικό.

Βήμα 1. Βρείτε τις λέξεις-κλειδιά που θα οδηγήσουν την επιχείρηση

Οι λέξεις-κλειδιά που θα οδηγήσουν τις περισσότερες πωλήσεις για την εταιρεία σας είναι αυτές που σχετίζονται με τις υδραυλικές υπηρεσίες που προσφέρονται από την επιχείρησή σας. Για παράδειγμα, οι λέξεις-κλειδιά που περιγράφουν τις υπηρεσίες σας ενδέχεται να περιλαμβάνουν “υδραυλικά συστήματα έκτακτης ανάγκης”, “φραγμένη αποστράγγιση” και “επισκευή θερμαντήρα νερού”. Μετά την ανάπτυξη της λίστας λέξεων-κλειδιών που σχετίζονται με την υπηρεσία, εγγραφείτε για λογαριασμό Google AdWords.

Η δημιουργία ενός λογαριασμού δεν θα σας υποχρεώσει να πληρώσετε για οποιαδήποτε διαφήμιση, αλλά θα σας δώσει πρόσβαση στο δωρεάν εργαλείο προγραμματισμού λέξεων-κλειδιών που είναι μέρος της πλατφόρμας του AdWords. Το όφελος του προγραμματιστή λέξεων-κλειδιών είναι ότι μπορείτε να εισαγάγετε μια λίστα συναφών όρων αναζήτησης και το εργαλείο θα παρέχει πρόσθετες ιδέες καθώς και δεδομένα σχετικά με την επισκεψιμότητα που παράγονται από αυτές τις λέξεις-κλειδιά.

Σημαντικό: Υπάρχουν 2 κατηγορίες λέξεων-κλειδιών που χρησιμοποιούνται για διαφορετικούς τύπους αναζητήσεων. Ένας τύπος μπορεί να παράγει άμεσα την επιχείρηση, ενώ ο άλλος μπορεί να οδηγήσει σε πώληση αργότερα ή καθόλου.

1) Λέξεις-κλειδιά που σηματοδοτούν “πρόθεση προσλήψεων”

Οι ερευνητές συνήθως χρησιμοποιούν λέξεις-κλειδιά που σηματοδοτούν πρόθεση προσλήψεων όταν προτίθενται να αναλάβουν δράση. Όταν οι άνθρωποι χρησιμοποιούν αυτούς τους τύπους λέξεων-κλειδιών, η αναζήτηση μπορεί να ακολουθηθεί αμέσως από μια επίσκεψη στον ιστότοπό σας και στη συνέχεια από μια τηλεφωνική κλήση που σας προσλαμβάνει. Το αποτέλεσμα είναι ένας κύκλος πωλήσεων που μπορεί να ολοκληρωθεί μέσα σε 1 ή 2 λεπτά. Ένα παράδειγμα αναζήτησης λέξης-κλειδιού που πιθανόν να ακολουθείται άμεσα από μια ενέργεια είναι ο “υδραυλικός της Νίκαιας” – επειδή αν κάποιος ψάχνει για έναν υδραυλικό στην περιοχή ή την πόλη του, είναι πιθανότατα στη διαδικασία για ψώνια για έναν υδραυλικό.

Χρησιμοποιώντας λέξεις-κλειδιά που σηματοδοτούν πρόθεση μίσθωσης είναι ο πιο γρήγορος τρόπος για να ξεκινήσετε να κερδίζετε χρήματα με την τοπική εκστρατεία SEO σας. Αυτές οι λέξεις-κλειδιά θα πρέπει να περιλαμβάνονται στο περιεχόμενο της αρχικής σελίδας σας, καθώς και στις περιγραφές στις σελίδες “Υπηρεσίες”.

Διαβάστε  Στρατηγική περιεχομένου Blog - 10 Μυστικά

2) Λέξεις-κλειδιά που σηματοδοτούν “πρόθεση έρευνας”

Οι λέξεις-κλειδιά που υποδηλώνουν την πρόθεση έρευνας χρησιμοποιούνται από άτομα που προσπαθούν να μάθουν ή συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με ένα θέμα. Αυτές οι λέξεις-κλειδιά κάθονται γενικά στο μακρύ τέλος του κύκλου πωλήσεων, εάν πραγματοποιηθεί στο τέλος πώληση. Για παράδειγμα, οι έρευνες όπως “πώς να διορθώσετε μια φραγμένη αποστράγγιση” θα χρησιμοποιούσαν κατά κανόνα οι do-it-yourselfers που προσπαθούσαν να καταλάβουν πώς να διορθώσουν το πρόβλημα μόνοι τους.

Ενώ οι λέξεις-κλειδιά της πρότασης έρευνας θα είναι χαμηλότερη προτεραιότητα στην καμπάνια σας SEO, μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως θέματα για τα ιστολόγια ή για την ενότητα των συχνών ερωτήσεων του ιστότοπού σας. Για παράδειγμα, χρήσιμες αναρτήσεις ιστολογίου, όπως “Πώς να κρατήσετε τις αποχετεύσεις καθαρότερες” και “5 πράγματα που δεν πρέπει να εισέλθουν στην απόρριψη σκουπιδιών”, δεν μπορούν να έχουν άμεσες πωλήσεις, αλλά μπορούν να εισαγάγουν την επιχείρησή σας σε άτομα που ενδέχεται να γίνουν πελάτες όταν χρειάζονται υδραυλικές υπηρεσίες στο μέλλον.

Βήμα 2. Βελτιστοποίηση των λέξεων-κλειδιών σας

Η βελτιστοποίηση των λέξεων-κλειδιών ξεκινά σε 2 βασικές περιοχές. Τη σελίδα σας στο Google My Business και τις σελίδες του ιστότοπού σας. Η σελίδα σας στο Google My Business θα βελτιστοποιηθεί για να εισαγάγει την επιχείρησή σας σε υποψήφιους πελάτες όταν αναζητούν τις υπηρεσίες που προσφέρετε. Η βελτιστοποίηση στον ιστότοπό σας θα επικεντρωθεί πρώτα στην αρχική σελίδα και στις σελίδες υπηρεσιών, οι οποίες επίσης αναφέρονται ως “βασικές σελίδες”. Αφού έχετε βελτιστοποιήσει τις βασικές σελίδες σας, μπορείτε να πάτε να εργαστείτε στις σελίδες περιεχομένου σας, οι οποίες μπορεί να περιλαμβάνουν ένα blog, μια σελίδα “About” και μια ενότητα FAQ.

Βελτιστοποιήστε τη σελίδα Google My Business

Ακόμη και αν δεν έχετε δημιουργήσει μια σελίδα του Google My Business για την υδραυλική σας επιχείρηση, πιθανότατα έχετε δει αυτές τις σελίδες όταν αναζητάτε εστιατόρια, καταστήματα και παρόχους υπηρεσιών στην περιοχή σας. Όταν οι χρήστες αναζητούν συγκεκριμένους τύπους τοπικών επιχειρήσεων, μια σειρά από αυτούς θα εμφανίσουν τα αποτελέσματα “Χάρτες”, τα οποία αποτελούν βασικό στοιχείο του Google My Business.

Η εμφάνιση στην ενότητα “Χάρτες” όταν οι χρήστες αναζητούν υδραυλικές υπηρεσίες στην περιοχή σας θα είναι ένας από τους πρώτους στόχους βελτιστοποίησης της σελίδας σας στο Google My Business. Εκτός από τη δημιουργία μιας δεύτερης θέσης για τους χρήστες να βρίσκουν την επιχείρησή σας στο διαδίκτυο (ο πρώτος είναι ο ιστότοπός σας), η βελτιστοποίηση της σελίδας σας στο Google My Business είναι ένας γρήγορος τρόπος για να αυξήσετε την προβολή της εταιρείας σας στην ενότητα Χάρτες.

Ακολουθούν τα βήματα για τη βελτιστοποίηση της σελίδας σας στο Google My Business:

Ζητήστε και επαληθεύστε την επιχείρησή σας

Η βελτιστοποίηση για το Google My Business αρχίζει με την αξίωση και στη συνέχεια την επαλήθευση της επιχειρηματικής σας σελίδας. Αν έχετε κάνει μια επιχείρηση μόλις λίηες ημέρες ή εβδομάδες, αλλά δεν έχετε ακόμη διεκδικήσει τη σελίδα σας, πληκτρολογήστε το όνομα της επιχείρησής σας, την πόλη, την πολιτεία και τις λέξεις “Google plus” στο πλαίσιο αναζήτησης της Google. Η Google θα επιστρέψει ένα πρότυπο για τη σελίδα σας στο Google My Business με βασικές πληροφορίες, όπως το όνομα της επιχείρησής σας, τη διεύθυνσή σας και ένα κουμπί που λέει “Διαχείριση αυτής της σελίδας”. Αφού κάνετε κλικ σε αυτό το κουμπί, θα λάβετε δύο βήματα για να επαληθεύσετε την επιχείρησή σας.

Εάν το πρότυπό σας Google My Business δεν έχει ρυθμιστεί, μπορείτε να μεταβείτε στο “Google+ για επιχειρήσεις” και να το ξεκινήσετε εκεί. Αφού διεκδικήσετε και επαληθεύσετε την επιχειρηματική σας σελίδα, μπορείτε να ξεκινήσετε τη βελτιστοποίησή της.

Όνομα, διεύθυνση και αριθμός τηλεφώνου της εταιρείας σας

Βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε τις επίσημες εκδόσεις του ονόματος, της διεύθυνσης και του αριθμού τηλεφώνου της επιχείρησής σας στη σελίδα σας στο Google My Business, καθώς και στον ιστότοπό σας και σε άλλες σελίδες στον ιστό. Πρόσθετες ιστοσελίδες μπορεί να περιλαμβάνουν καταλόγους καταλόγων, επιχειρηματική σελίδα στο Facebook και ηλεκτρονική έκδοση του Χρυσού Οδηγού. Η διατήρηση της συνέπειας με αυτές τις πληροφορίες αποφέρει 3 θετικά αποτελέσματα:

1) Η τοποθεσία της επιχείρησής σας θα είναι ακριβής στην ενότητα Χάρτες
2) Οι καταχωρίσεις που είναι συνεπείς σε ολόκληρο τον ιστό θα βελτιστοποιήσουν πλήρως το NAP σας
3) Θα είναι ευκολότερο για τους πελάτες να βρουν την επιχείρησή σας

Σημαντικό: Ένας τοπικός τηλεφωνικός αριθμός (σε αντίθεση με έναν αριθμό 800) δείχνει στο Google και στους πελάτες σας ότι είστε τοπική επιχείρηση.

Κατηγορίες

Οι οδηγίες της Google για την κατηγορία “Κατηγορίες” σάς επιτρέπουν να αναφέρετε τις υπηρεσίες που παρέχετε, αλλά όχι τα αποτελέσματα των υπηρεσιών σας.

Για παράδειγμα, η πρώτη σας κατηγορία θα πρέπει να είναι “Υδραυλικός”

Εκτός από την κατηγορία Υδραυλικός, συμπεριλάβετε και άλλες σχετικές υπηρεσίες που παρέχετε.

Η ενότητα περιγραφής μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να εισαγάγει τις υδραυλικές επιχειρήσεις σας σε πιθανούς πελάτες ως την καλύτερη λύση για το πρόβλημά τους. Αυτή η περιγραφή πρέπει να περιλαμβάνει τις υπηρεσίες σας, τη διάρκεια της επιχείρησής σας, τα προσόντα, τα οφέλη από την πρόσληψη και την πρόσκληση για δράση. Για να βελτιστοποιήσετε πλήρως την περιγραφή της επιχείρησής σας, συμπεριλάβετε όλες τις λέξεις-κλειδιά της προσλήψεως για τις υδραυλικές σας υπηρεσίες και τις σπεσιαλιτέ σας.

Ακολουθεί μια φόρμουλα δείγματος για την περιγραφή της Google My Business: Το {Name of the Business} προσφέρει επαγγελματικές υπηρεσίες λίστας υδραυλικών εγκαταστάσεων στο {Your City}. {Παρέχετε ορισμένες πληροφορίες σχετικά με την επιχείρησή σας και γιατί οι πελάτες σας προσλαμβάνουν.} Καλέστε {Phone Number} τώρα – θα βρεθούμε σε μια ώρα ή λιγότερο!

Συμβουλή: Διατηρήστε την περιγραφή σας αρκετά σύντομη, περίπου 100-200 λέξεις.

Ώρες

Βεβαιωθείτε ότι οι ώρες λειτουργίας που αναρτήθηκαν στη σελίδα σας στο Google My Business είναι ίδιες με αυτές του ιστότοπού σας, της σελίδας του Facebook, των καταλόγων κ.λπ. Εάν προσφέρετε υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης εκτός των κανονικών ωρών σας, καταχωρίστε τις πληροφορίες ξεχωριστά.

Εικόνες

Οι εικόνες θα επιστήσουν την προσοχή και θα αυξήσουν την αφοσίωση στη σελίδα σας στο Google My Business, ώστε να επωφεληθείτε πλήρως αυτής της επιλογής. Η Google επιτρέπει στο λογότυπο της επιχείρησής σας, καθώς και πολλές εικόνες να εμφανίζονται στη σελίδα σας. Αυτές οι εικόνες θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν τις εικόνες στο χώρο εργασίας, το εξωτερικό / εσωτερικό της επιχείρησής σας και ένα πλάνο από εσάς και τους υπαλλήλους σας. Για καλύτερα αποτελέσματα, οι εικόνες να έχουν έντονη εστίαση, να έχουν μέγεθος μεταξύ 10KB και 5MB και να διαθέτουν ελάχιστη ανάλυση 720px x 720px.

Συμβουλή: Μπορείτε επίσης να αντικαταστήσετε τη βασική εικόνα φόντου του Google My Business με μια φωτογραφία της επιχείρησής σας ή του λογότυπου σας.

Βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σας

Μετά την ολοκλήρωση των εργασιών στη σελίδα σας στο Google My Business, μπορείτε να ξεκινήσετε τη βελτιστοποίηση της σελίδας αρχικής σελίδας και υπηρεσιών στον ιστότοπό σας. Αυτές είναι οι βασικές σελίδες του ιστότοπού σας όπου οι λέξεις-κλειδιά πρόσληψης που βρήκατε στην έρευνά σας θα διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο.

Διαβάστε  10 Τρόποι για να μπείτε στη πρώτη σελίδα της Google

Αρχική σελίδα

Η βελτιστοποίηση της αρχικής σας σελίδας ξεκινά με 2 σημαντικά στοιχεία που στην πραγματικότητα δεν εμφανίζονται στη σελίδα.

Ετικέτα τίτλου

Η ετικέτα τίτλου, η οποία αναφέρεται επίσης ως “τίτλος σελίδας”, εμφανίζεται στο πρόγραμμα περιήγησης ιστού μετά το όνομα τομέα του ιστότοπού σας. Η ετικέτα τίτλου εμφανίζεται επίσης ως τμήμα της μπλε επικεφαλίδας, όταν οι σελίδες εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google.

Η ετικέτα τίτλου για την αρχική σας σελίδα πρέπει να περιλαμβάνει την κύρια κατηγορία, την τοποθεσία και το όνομα της επιχείρησής σας. Ακολουθεί μια μορφή δείγματος: Υδραυλικός στην {Your City} | {Επωνυμία Επιχείρησης}. Για παράδειγμα, εάν η υδραυλική επιχείρηση σας βρίσκεται στη Γλυφάδα και το όνομα είναι “Plumbers”, η ετικέτα τίτλου σας μπορεί να είναι: Υδραυλικός στη Γλυφάδα | Plumbers.

Συμβουλή: Προσπαθήστε να κρατήσετε τις ετικέτες τίτλου με 50-65 χαρακτήρες.

Η περιγραφή του Meta

Η περιγραφή meta είναι το κείμενο που εμφανίζεται κάτω από τον τίτλο και τη διεύθυνση URL όταν μια ιστοσελίδα εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google. Μια μετα-περιγραφή θα πρέπει να παρέχει πληροφορίες που θα υποχρεώνουν τους υποψήφιους πελάτες να κάνουν κλικ στον σύνδεσμο και να επισκέπτονται τον ιστότοπό σας.

Συμβουλή: Διατηρήστε την περιγραφή meta σε μήκος 100-150 χαρακτήρες.

Επικεφαλίδα

Μετά τη βελτιστοποίηση της ετικέτας τίτλου και της meta description, τα επόμενα βήματα ασχολούνται με το περιεχόμενο που θα δουν οι επισκέπτες σας στην αρχική σας σελίδα. Ο τίτλος της σελίδας, ο οποίος επίσης αναφέρεται ως “H1”, πρέπει να περιλαμβάνει την κύρια κατηγορία σας ως μέρος της κύριας λέξης-κλειδιού για την επιχείρησή σας. Ακολουθεί μια μορφή δείγματος: {Τύπος παρεχόμενης υπηρεσίας} στο {City, State}. Χρησιμοποιώντας αυτή τη μορφή, η επικεφαλίδα μπορεί να διαβάστει: Υπηρεσίες επισκευής HVAC στη Γλυφάδα.

Περιεχόμενο

Το περιεχόμενο στην αρχική σελίδα σας θα πρέπει να έχει τουλάχιστον 200 λέξεις σε μήκος, αλλά θα πάρετε περισσότερα χιλιόμετρα SEO με 500 έως 1000 λέξεις. Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενό σας είναι γραμμένο επαγγελματικά και δεν έχει ορθογραφικά λάθη ή συντακτικά σφάλματα. Οι πληροφορίες στην αρχική σας σελίδα θα πρέπει να περιλαμβάνουν τα εξής βασικά στοιχεία:

1) Μια εκτεταμένη περιγραφή της επιχείρησής σας
2) Επαγγελματικό υπόβαθρο / προσόντα
3) Σύντομες περιγραφές των υπηρεσιών σας
4) Τουλάχιστον μία αναφορά της κύριας λέξης-κλειδιού σας
5) Μια πρόσκληση για δράση που ενθαρρύνει τους πιθανούς πελάτες να επικοινωνήσουν μαζί σας

Υπάρχουν επιπλέον βήματα βελτιστοποίησης που μπορείτε να κάνετε στην αρχική σας σελίδα, αλλά αυτά πρέπει να είναι η πρώτη σας προτεραιότητα.

Βελτιστοποίηση των σελίδων υπηρεσιών σας

Η αφιέρωση ξεχωριστής σελίδας σε κάθε υπηρεσία που παρέχετε επιτρέπει την παρουσίαση πολλών εστιασμένων πληροφοριών, οι οποίες θα προσφέρουν τα καλύτερα αποτελέσματα SEO. Για παράδειγμα, εάν παρέχετε καθαρισμό αποχέτευσης, συντήρηση HVAC και επισκευές HVAC, δημιουργώντας μια ξεχωριστή σελίδα για κάθε μία θα λειτουργήσει πολύ καλύτερα από την ενοποίηση όλων των υπηρεσιών σας σε μία σελίδα. Όπως το περιεχόμενο στην αρχική σας σελίδα, το κείμενο σε κάθε σελίδα υπηρεσίας πρέπει να έχει μήκος 500 έως 1.000 λέξεων.

Τα βήματα βελτιστοποίησης για κάθε σελίδα υπηρεσίας θα είναι ίδια με αυτά που έχουν ληφθεί στην αρχική σελίδα. Ωστόσο, είναι ζωτικής σημασίας τα στοιχεία σε κάθε σελίδα να είναι μοναδικά για τα καλύτερα αποτελέσματα SEO. Υπενθυμίζουμε ότι αυτά τα στοιχεία περιλαμβάνουν:

Λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με την υπηρεσία με πρόθεση προσλήψεων
Ετικέτες τίτλου που περιλαμβάνουν τον συγκεκριμένο τύπο υπηρεσίας
Μεταφραστικές περιγραφές που παρέχουν πληροφορίες σχετικά με τη συγκεκριμένη υπηρεσία
Συνοπτικές κεφαλίδες που περιγράφουν την υπηρεσία
Αναλυτικό περιεχόμενο για κάθε υπηρεσία
Δημιουργία σελίδων περιεχομένου

Οι σελίδες περιεχομένου είναι βασικά οτιδήποτε άλλο στον ιστότοπό σας, με εξαίρεση την αρχική σελίδα και τις σελίδες υπηρεσιών. Παραδείγματα σελίδων περιεχομένου περιλαμβάνουν ένα ιστολόγιο, ένα τμήμα Συχνές ερωτήσεις και μια σελίδα “Σχετικά με”. Μια διαφορά μεταξύ αυτών των σελίδων και των σελίδων οικίας / υπηρεσιών στον ιστότοπό σας είναι ότι ο πρωταρχικός σκοπός των σελίδων περιεχομένου είναι να παρέχουν πληροφορίες παρά να δημιουργούν τηλεφωνικές κλήσεις ή άλλους τύπους μετατροπών, όπως στις κεντρικές σελίδες. Μια δεύτερη διαφορά είναι ότι οι σελίδες περιεχομένου θα περιλαμβάνουν λέξεις-κλειδιά που υποδηλώνουν την πρόθεση έρευνας, σε αντίθεση με τις λέξεις-κλειδιά πρόσληψης που βασίζονται στις βασικές σελίδες.

Για να αξιοποιήσετε στο έπακρο τις σελίδες περιεχομένου σας, θα θελήσετε να βρείτε τις λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούν οι χρήστες όταν αναζητούν πληροφορίες σχετικά με θέματα σχετικά με τις υδραυλικές σας υπηρεσίες. Οι λέξεις-κλειδιά με σκοπό την έρευνα που θα φέρουν τους επισκέπτες στον ιστότοπό σας μπορούν να βρεθούν με το Εργαλείο σχεδιασμού λέξεων-κλειδιών της Google, χρησιμοποιώντας την ίδια διαδικασία όπως και όταν διερευνήσατε τις λέξεις-κλειδιά πρόσληψης για τις βασικές σελίδες σας.

Ένα καλό σημείο εκκίνησης εδώ είναι να σκεφτείτε τα ερωτήματα που σας ζητούν οι άνθρωποι σχετικά με τις υδραυλικές εγκαταστάσεις. Για παράδειγμα, εάν οι άνθρωποι σας ρωτούσαν για τα είδη των πραγμάτων που μαρτυρούν την απόρριψη σκουπιδιών, υπάρχει μια καλή πιθανότητα άλλοι άνθρωποι να προσπαθούν να το καταλάβουν. Εάν το Εργαλείο σχεδιασμού δείχνει ότι οι χρήστες αναζητούν “πράγματα που έχουν εμπλακεί σε απόρριψη απορριμμάτων”, έχετε ένα θέμα για το οποίο μπορείτε να γράψετε σχετικά στις σελίδες περιεχομένου σας.

Πού πρέπει να φιλοξενούνται σελίδες με πληροφορίες στον ιστότοπό σας;

Η δημιουργία μιας ενότητας Συχνές Ερωτήσεις (FAQs) για τον ιστότοπό σας παρέχει την ευκαιρία να μοιραστείτε τις γνώσεις σας, να δημιουργήσετε αξιοπιστία και να εισαγάγετε την επιχείρησή σας σε άτομα που ενδέχεται να γίνουν πελάτες όταν αντιμετωπίζουν προβλήματα υδραυλικών εγκαταστάσεων. Για τα καλύτερα αποτελέσματα SEO, δημιουργήστε μια κύρια σελίδα που απαριθμεί τις συχνές ερωτήσεις σας και στη συνέχεια συνδέστε κάθε ερώτηση με την απάντηση, η οποία θα βρίσκεται σε ξεχωριστή σελίδα. Ο κανόνας εδώ είναι ότι οι απαντήσεις σας πρέπει να είναι τουλάχιστον 100 λέξεις, αλλά μπορούν να φτάσουν έως και 1000 λέξεις αν αυτό είναι που χρειάζεται για μια πλήρη εξήγηση.

Μπορείτε επίσης να φιλοξενήσετε περιεχόμενο που βασίζεται σε πληροφορίες στον ιστότοπό σας με ένα ιστολόγιο. Όπως και η σελίδα Συχνές ερωτήσεις, ένα blog παρέχει μια πλατφόρμα για να παρουσιάσει την εμπειρία σας και η συνεπής δημοσίευση νέου υλικού θα δώσει στην καμπάνια σας SEO μια ώθηση. Η σύστασή μου για αναρτήσεις ιστολογίου είναι τουλάχιστον 300 λέξεις, αλλά μπορείτε να γράψετε χιλιάδες λέξεις εάν το θέμα το ζητήσει.

Σημαντικό: Οι σελίδες περιεχομένου θα πρέπει επίσης να βελτιστοποιηθούν με μοναδικές ετικέτες τίτλου, μετα-περιγραφές, κεφαλίδες και καλογραμμένο περιεχόμενο που ενσωματώνει τις λέξεις-κλειδιά της ερευνητικής σας πρόθεσης.

Βήμα 3. Λήψη κριτικών και συνδέσεων

Με τη βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σας και της σελίδας του Google My Business που έχετε κάνει (τουλάχιστον για τώρα), ήρθε η ώρα να διευρύνετε το δίκτυό σας και να ξεκινήσετε να ανεβαίνετε στις τοπικές ταξινομήσεις αναζήτησης. Σε αυτό το βήμα, θα αρχίσετε να δημιουργείτε τον αριθμό των αναφορών και των συνδέσμων σας.

Διαβάστε  Είναι τα Forum Links αποτελεσματικά για το SEO ;

Αναφορές

Οι παραπομπές ορίζονται ως καταχωρήσεις του ονόματος, της διεύθυνσης και του αριθμού τηλεφώνου (NAP) της επιχείρησής σας σε άλλους ιστότοπους. Πριν ξεκινήσετε αυτή τη διαδικασία, βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπεριλάβει το NAP στη σελίδα επαφών και το υποσέλιδο κάθε σελίδας στον ιστότοπό σας. Στη συνέχεια, επιβεβαιώστε ότι το NAP στον ιστότοπό σας αντιστοιχεί ακριβώς στο NAP στη σελίδα σας στο Google My Business.

Αφού επιβεβαιώσετε ότι το NAP σας είναι συνεπές στον ιστότοπό σας και στην τοπική σας σελίδα, μπορείτε να αρχίσετε να υποβάλετε αίτηση για καταχωρίσεις σε διάφορους καταλόγους. Υπάρχουν 3 κύριες κατηγορίες καταλόγων:

1. Γενικοί και εθνικοί κατάλογοι επιχειρήσεων

Παραδείγματα σημαντικών γενικών και εθνικών εταιρικών καταλόγων περιλαμβάνουν γενικών κατηγοριών ιστοσελίδες. Σας συνιστούμε επίσης να δημιουργήσετε μια επιχειρηματική σελίδα στο Facebook.

2. Κατάλογοι που είναι ειδικοί για τις υδραυλικές εγκαταστάσεις

Εάν πρόκειται για παραπομπές σε καταλόγους πληρωμένων καταχωρήσεων, ρυθμίστε το Google Analytics για να παρακολουθείτε την επισκεψιμότητα παραπομπής και τις μετατροπές σας από αυτούς τους ιστότοπους, για να βεβαιωθείτε ότι είναι οικονομικά αποδοτικές.

3. Τοπικοί Κατάλογοι

Αποκτήστε την επιχείρησή σας καταχωρημένη στους τοπικούς καταλόγους στην περιοχή σας επίσης. Ο τοπικός ιστότοπος του Εμπορικού Επιμελητηρίου θα απαριθμήσει τις επιχειρήσεις στην περιοχή σας και η ηλεκτρονική έκδοση της τοπικής σας εφημερίδας θα έχει κατά πάσα πιθανότητα έναν κατάλογο τοπικών επιχειρήσεων.

Links

Η Google δίνει μεγάλη προσοχή σε συνδέσμους (επίσης γνωστούς ως εισερχόμενους συνδέσμους), που προέρχονται από άλλους ιστότοπους και δείχνουν σελίδες στον ιστότοπό σας. Η σημασία κάθε εισερχόμενου συνδέσμου, όπως μετράται από τον αλγόριθμο κατάταξης της Google, εξαρτάται από το πού προέρχονται. Σε γενικές γραμμές, οι συνδέσεις από νόμιμους ιστότοπους, όπως οι κατάλογοι, θα διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στην προσπάθεια SEO, αλλά οι συνδέσεις από ιστοσελίδες υψηλού Domain Authority, ή ιστοσελίδες υψηλού προφίλ στον κλάδο σας, μπορούν πραγματικά να δώσουν στην κατάταξή σας μια ώθηση.

Έτσι, πώς μπορείτε να αυξήσετε τον αριθμό των συνδέσμων στον ιστότοπό σας;

Κατάλογοι

Με καταλόγους, η διαδικασία είναι η ίδια με την παραλαβή παραπομπών – απλώς υποβάλλετε το NAP σας σε καταλόγους εθνικών, τοπικών και υδραυλικών επιχειρήσεων. Οι κατάλογοι με συνδέσμους διευκολύνουν τους πιθανούς πελάτες να έρχονται σε επαφή μαζί σας, ώστε να βοηθήσετε τις προσπάθειές σας SEO και να προσελκύσετε νέους πελάτες ταυτόχρονα.

Συνδέσεις Off line

Υπάρχει μια καλή πιθανότητα ότι πολλοί από τους φίλους, τους συνεργάτες και τους συναδέλφους σας έχουν επίσης ιστότοπους. Ελέγξτε αν υπάρχουν αμοιβαία επωφελείς σχέσεις όπου οι ιστότοποι μπορούν να συνδεθούν για διασταυρούμενες παραπομπές. Η συμμετοχή σας σε ενώσεις, η χορηγία τοπικών εκδηλώσεων και η συμμετοχή σας σε φιλανθρωπικές οργανώσεις μπορεί επίσης να προσφέρει ευκαιρίες δημιουργίας συνδέσμων.

Δείτε ποιος συνδέει τους ανταγωνιστές σας

Mπορείτε να ανακαλύψετε τους ιστότοπους που συνδέονται με τους ανταγωνιστές σας και να δείτε αν μπορείτε να βρείτε τους ίδιους συνδέσμους για τις ιστοσελίδες σας. Αυτές οι πληροφορίες μπορούν να σας βοηθήσουν να επεκτείνετε τα προφίλ σύνδεσής σας με νέους καταλόγους ή να σας δώσουn ιδέες για τη σύνδεση των ευκαιριών με τους ιστοτόπους που σχετίζονται με την αρχή και την υδραυλική βιομηχανία.

Υπάρχουν περισσότερες στρατηγικές οικοδόμησης συνδέσμων, αλλά αυτές οι συμβουλές μπορούν να σας δώσουν μια jumpstart στην οικοδόμηση ενός συμπαγούς χαρτοφυλακίου εισερχόμενων συνδέσεων.

Βήμα 4. Reviews

Οι άνθρωποι συχνά εμπιστεύονται κριτικές από τρίτους περισσότερο από ό, τι λένε οι εταιρείες για τον εαυτό τους. Αυτό κάνει τα θετικά σχόλια να είναι ένας σημαντικός παράγοντας για την προσέλκυση πελατών καθώς και στις προσπάθειές σας στο SEO.

Επικεντρωθείτε στις κριτικές Google My Business

Λαμβάνοντας υπόψη ότι πολλοί από τους πελάτες σας θα δουν τη σελίδα σας στο Google My Business πριν δουν οτιδήποτε άλλο σχετίζεται με την επιχείρησή σας, είναι λογικό να συγκεντρώνονται πρώτα κριτικές σε αυτή τη σελίδα. Οι θετικές κριτικές στη σελίδα σας στο Google My Business θα σας βοηθήσουν με 2 τρόπους. Η τοπική σας σελίδα θα κατατάσσεται ψηλότερα για αναζητήσεις και μια δέσμη εξαιρετικών κριτικών μπορεί να προσφέρει ισχυρή πειστικότητα ότι είστε ο καλύτερος υδραυλικός στην πόλη.

Πώς να πάρετε εξαιρετικές κριτικές

Πρώτα απ ‘όλα, η παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης θα κάνει τις μεγάλες κριτικές πολύ πιο εύκολη δουλειά. Μόλις έχετε δώσει μια μεγάλη εμπειρία υπηρεσίας, θα πρέπει να ζητήσετε από τους πελάτες σας να παρέχουν σχόλια για την επιχείρησή σας. Για να κάνετε τις καλύτερες κριτικές όσο το δυνατόν πιο εύκολα, στείλτε ηλεκτρονικά ένα “αίτημα επανεξέτασης” σε ευχαριστημένους πελάτες με έναν σύνδεσμο προς την ενότητα αναθεώρησης στη σελίδα σας στο Google My Business.

Για να αποκτήσετε αυτόν τον σύνδεσμο, καταχωρίστε μια αναζήτηση που έχει το όνομα της επιχείρησής σας ακολουθούμενη από το “Google My Business”. Η σελίδα σας στο Google My Business θα εμφανιστεί στην κορυφή των αποτελεσμάτων. Αφού εκτελέσετε την αναζήτηση για το προφίλ σας, αντιγράψτε τη διεύθυνση URL από τα αποτελέσματα αναζήτησης και συμπεριλάβετε την σε κάθε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που ζητά την εξέταση ενός πελάτη. Θα στείλετε άτομα σε αυτήν τη σελίδα και θα τους ζητήσετε να κάνουν κλικ στο κουμπί “Γράψτε μια κριτική”.

Βήμα 5. Παρακολουθήστε τα αποτελέσματά σας

Αφού ολοκληρώσετε την αρχική εργασία SEO, θα θέλετε να παρακολουθείτε τα αποτελέσματά σας, τα οποία μπορούν να βελτιώνουν συνεχώς την απόδοση των καμπανιών σας. Υπάρχουν 3 βασικές μετρήσεις στην καμπάνια σας που πρέπει να παρακολουθούνται.

Κατάταξη

Η παρακολούθηση της ταξινόμησης των σελίδων σας μπορεί να αποκαλύψει μια σειρά από πληροφορίες σχετικά με την καμπάνια σας, συμπεριλαμβανομένων των επιδόσεων λέξεων-κλειδιών, των εμφανίσεων και του αριθμού των ατόμων που πραγματοποίησαν κλικ στον ιστότοπό σας. Για να παρακολουθήσετε τις ταξινομήσεις των σελίδων σας, ο webmaster σας πρέπει να εγκαταστήσει την Κονσόλα αναζήτησης Google, παλαιότερα γνωστή ως Εργαλεία για Webmasters Google. Χρησιμοποιήστε το εργαλείο για να ελέγξετε τις ταξινομήσεις σελίδων σας μία ή δύο φορές το μήνα.

Επισκεψιμότητα

Η επόμενη πτυχή της καμπάνιας που πρέπει να παρακολουθείτε είναι η κίνηση που οδηγείται στον ιστότοπό σας και στις σελίδες στον ιστότοπό σας. Εκτός από την κίνηση που έρχεται, θα θέλετε να παρακολουθείτε από πού προέρχεται.

Το Google Analytics παρέχει πλήρη παρακολούθηση και θα πρέπει να εγκατασταθεί σε κάθε σελίδα του ιστότοπού σας για να παρακολουθεί την επισκεψιμότητά σας. Η εγκατάσταση της πλατφόρμας είναι απλή, αλλά μπορεί να προτιμάτε να κάνει ο webmaster σας τη δουλειά, ειδικά αν έχετε έναν μεγάλο ιστότοπο.

Η σύστασή μας είναι ότι οι μετρήσεις επισκεψιμότητας πρέπει να αναθεωρούνται σε μηνιαία βάση για να βρεθούν μακροπρόθεσμες τάσεις, να δούμε πώς αυξάνεται η επισκεψιμότητα σας στο SEO και να καθορίσετε πού μπορούν να γίνουν βελτιώσεις.

Μετατροπές

Οι μετατροπές είναι οι συγκεκριμένες ενέργειες που θέλετε οι υποψήφιοι πελάτες να λαμβάνουν ενώ βρίσκονται στον ιστότοπό σας. Για τους υδραυλικούς, μια από τις πιο κοινές μετατροπές είναι μια τηλεφωνική κλήση για υπηρεσία, οπότε σίγουρα θα θέλετε να παρακολουθείτε τις εισερχόμενες τηλεφωνικές κλήσεις και πόσες από αυτές οδηγούν σε τηλεφωνικές κλήσεις. Το Google Analytics μπορεί να παρακολουθεί τηλεφωνικές κλήσεις και μετατροπές, οι οποίες μπορούν να αποκαλύψουν τις υπηρεσίες που φέρνουν τους περισσότερους πελάτες, καθώς και τις σελίδες με τις υψηλότερες και τις χαμηλότερες αναλογίες μετατροπών.

Είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε;

Η δέσμευση για την οικοδόμηση μιας ισχυρής τοπικής εκστρατείας SEO μπορεί να είναι μία από τις καλύτερες επενδύσεις που μπορείτε να κάνετε στην υδραυλική σας επιχείρηση. Είμαι εδώ για να σας βοηθήσω από την κατασκευή της ιστοσελίδας σας αλλά και για την ολοκληρωμένη προώθηση της στο διαδίκτυο.

Google news
Είπαν για εμάς.

η ομάδα τους επέδειξε μεγάλη εξειδίκευση και γνώση στις τελευταίες τάσεις των social media, παρέχοντας μας στρατηγικές που οχι μόνο αύξησαν την προβολή της εταιρείας μας , αλλά και ενίσχυσαν την αλληλεπίδραση με το κοινό μας
ANASTASIOS PETROLIASANASTASIOS PETROLIAS
11:20 02 Sep 24
Τέλεια εξυπηρέτηση, άψογη επαγγελματίες!!!
Άριστος Επαγγελματίας και πολύ καλός άνθρωπος. Σοβαρός και μετρημένος.
iMasteRepairiMasteRepair
10:07 18 Aug 24
Η συνεργασία μας με την ομάδα του Seo Marketer ήταν εξαιρετική από την αρχή μέχρι το τέλος. Η ομάδα τους κατάφερε να κατανοήσει τις ανάγκες μας και να δημιουργήσει μια ιστοσελίδα που ξεπέρασε τις προσδοκίες μας. Το αποτέλεσμα ήταν σύμφωνα με τα σύγχρονα δεδομένα, λειτουργικό και φιλικό προς το χρήστη. Επιπλέον, οι υπηρεσίες προώθησης που μας προσέφεραν βοήθησαν να αυξήσουμε σημαντικά την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό μας και να βελτιώσουμε τη θέση μας στις μηχανές αναζήτησης. Τους συστήνουμε ανεπιφύλακτα σε οποιονδήποτε ψάχνει για επαγγελματική και αξιόπιστη υποστήριξη.
Christos KotsakisChristos Kotsakis
14:43 17 Aug 24
Law SupportLaw Support
11:28 15 Aug 24
Η ομάδα τους που ανέλαβε την κατασκευή του eshop μας σε WordPress απέδειξε από την αρχή την επαγγελματικότητα και την εξειδίκευσή της. Η συνεργασία μαζί τους ήταν εξαιρετική, καθώς από την αρχική επικοινωνία μέχρι την παράδοση του έργου, έδειξαν συνέπεια και προσοχή στη λεπτομέρεια.Η ομάδα κατανόησε πλήρως τις ανάγκες μας και τις μετέτρεψε σε ένα λειτουργικό και καλαίσθητο eshop που ανταποκρίνεται απόλυτα στις προσδοκίες μας.
Marina KatsikogianniMarina Katsikogianni
11:46 14 Aug 24
Επαγγελματισμός, οργάνωση, συνέπεια!!Αναλυτικότερα, η ενδελεχής παρουσίαση του πλάνου στρατηγικής με πληρότητα στην ανάλυση ως προς τα στοιχεία του ανταγωνισμού και στις προτάσεις για το κατάλληλο περιεχόμενο και προγραμματισμό δημοσιεύσεων απέφεραν πολύ καλά αποτελέσματα μέσα από τις προτεινόμενες διαφημιστικές καμπάνιες που ακολούθησαν καθώς ήταν άρτια στοχευμένες και εξειδικευμένες.
Xrysa SidXrysa Sid
11:14 14 Aug 24
Η εταιρεία ανέπτυξε μια εξατομικευμένη στρατηγική SEO προσαρμοσμένη στις ανάγκες της επιχείρησής μου. Κατανόησαν πλήρως τον κλάδο μου και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζω, και διαμόρφωσαν ένα σχέδιο δράσης που ήταν ρεαλιστικό και στοχευμένο.
Nikos SpanosNikos Spanos
12:14 13 Aug 24
Πολύ καλός στην δουλειά του και πολύ καλός στην επικοινωνία όταν υπάρχει πρόβλημα τον συνιστώ ανεπιφύλακτα
Gamers TiktokGamers Tiktok
11:05 13 Aug 24
Τι να πεις για αυτόν τον άνθρωπο. Κορυφαίος.
MARIA NIKOLAOUMARIA NIKOLAOU
16:28 12 Aug 24
Είναι ο καλύτερος! Γνωρίζει ποιες είναι οι ανάγκες του καθενός, ενεργεί άμεσα, και προσφέρει άριστα αποτελέσματα με 100% επιτυχία!!!
Η επικοινωνία μαζί τους ήταν πάντα άμεση και σαφης, με τακτικές ενημερωσεις για την πρόοδο των καμπάνιων και διαφανή παρουσίαση των αποτελεσμάτων. Επίσης, η εταιρία προσφέρει έναν ευέλικτο τρόπο συνεργασίας, προσαρμοζομενη γρήγορα σε οποιεσδήποτε αλλαγές χρειάζονταν κατά τη διάρκεια του έργου
anna panagiotopoulouanna panagiotopoulou
16:19 12 Aug 24
Εξαιρετικος επαγγελματίας. Φοβερη εξυπηρετηση με βοηθησαν να φτιάξω το eshop του καταστηματος μου, οτι χρειαζομαι ειναι διπλα μου!!
Ξέρουν πολύ καλά τη δουλειά τους και είναι πολύ εύστοχοι στις προβλέψεις τους !
Μιλενα ΜιρΜιλενα Μιρ
14:14 12 Aug 24
Ένα από τα πλεονεκτήματα τους είναι η στρατηγική στη κατασκευή του Eshop στις καμπάνιες social media. Το πλάνο που ανέπτυξαν για εμάς ήταν καλά μελετημένη και βασισμένη σε εμπεριστατωμένη ανάλυση του κοινού-στόχου μας, γεγονός που οδήγησε σε σημαντική αύξηση της επισκεψιμότητας. Ευχαριστούμε πολύ για όλα!!!!
Αντα ΧειλΑντα Χειλ
16:07 11 Aug 24
Η συνεργασία μου με την εταιρεία Seo Marketer ήταν εξαιρετικά θετική και αποτελεσματική. Ανέλαβαν τη διαχείριση των social media μου με επαγγελματισμό και προσοχή στη λεπτομέρεια. Από την αρχή, ήταν φανερό ότι είχαν βαθιά γνώση του αντικειμένου τους, καθώς και την ικανότητα να κατανοούν τις ανάγκες και τις προτιμήσεις μου.
Συνέπεια, επαγγελματισμός και αμεσότητα! Σίγουρα συνιστώ ανεπιφύλακτα τις υπηρεσίες τους σε όποιον αναζητά τη βελτιωση της online παρουσίας του και την προώθηση και ανάπτυξη της επιχείρησης του.
Η καλυτερη και πιο ενημερωμενη ομαδα με διαφορα. Οργανωση, σχεδιασμος, υποστηριξη, αμεση επικοινωνια για ότι θεμα προκυψει, με ευγενεια και σεβασμο προς τον πελάτη και την επιχειρηση του.
Εξαιρετικοί επαγγελματίες, επαγγελματισμός και άψογη εξυπηρέτηση! Ότι λένε το κάνουν και με το παραπάνω! Σας ευχαριστώ για όλα!
ioannis itounasioannis itounas
17:59 10 Aug 24
Ένα από τα ισχυρά τους σημεία ήταν η διαφάνεια με την οποία δούλευαν. Μας ενημέρωναν τακτικά για την πρόοδο των εργασιών, παρέχοντας αναλυτικά reports που εξηγούσαν τα αποτελέσματα των ενεργειών τους. Επιπλέον, ήταν πάντα διαθέσιμοι για οποιεσδήποτε απορίες ή ανησυχίες είχαμε, προσφέροντας υποστήριξη και προτάσεις για περαιτέρω βελτιώσεις.
Joan MiJoan Mi
16:16 10 Aug 24
Επαγγελματισμός -Αμεσότητα – επιτυχία αυτό είναι που χαρακτηρίζει την ομάδα! Ο Γιώργος με βοήθησε σε κάθε μου ερώτηση και εννοείται πως τα αποτέλεσματα είναι άμεσα ορατά !
Επαγγελματισμός, συνέπεια, ευθύνη και σεβασμός προς το πελάτη τους, είναι κάποια από τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν όλη αυτή την αχτύπητη ομάδα και με διαφορά απ´ότι αντίστοιχο κυκλοφορεί.Η επιτυχία είναι δεδομένη!Δοκιμάστε τους και θα με θυμηθείτε!Ένα μεγάλο ευχαριστώ για την τέλεια συνεργασία μας.Είμαι ευγνώμων🙏
Vagelis BetsidisVagelis Betsidis
12:28 09 Aug 24
Φοβερή εξυπηρέτηση!!!! Ο Γιώργος και ο Βασίλης με βοήθησαν για να φτιαξω το ηλεκτρονικό κατάστημα μου και μέχρι και τώρα ότι χρειαστώ είναι εκεί!!!!
ANDREAS GOUNASANDREAS GOUNAS
19:00 08 Aug 24
Εξαιρετικές υπηρεσίες με μεγάλη εμπειρία!
Kostas MitrakasKostas Mitrakas
19:27 07 Aug 24
Είχα την ευκαιρία να συνεργαστώ με την εταιρεία SEO Marketer για την κατασκευή και προώθηση της ιστοσελίδας μου, και είμαι εξαιρετικά ευχαριστημένος με τα αποτελέσματα. Από την αρχή της συνεργασίας μας, η ομάδα της SEO Marketer έδειξε επαγγελματισμό, εξειδίκευση και αφοσίωση στη δουλειά της.Κατασκευή ΙστοσελίδαςΗ διαδικασία κατασκευής της ιστοσελίδας ήταν ομαλή και χωρίς προβλήματα. Η ομάδα σχεδιασμού της SEO Marketer άκουσε προσεκτικά τις ανάγκες και τις προτιμήσεις μου και δημιούργησε μια ιστοσελίδα που είναι τόσο οπτικά ελκυστική όσο και λειτουργική. Η πλοήγηση είναι εύκολη, και ο σχεδιασμός ανταποκρίνεται πλήρως στις κινητές συσκευές, κάτι που ήταν πολύ σημαντικό για εμένα.Προώθηση ΙστοσελίδαςΌσον αφορά την προώθηση της ιστοσελίδας, η SEO Marketer έκανε θαύματα. Μέσα σε λίγους μήνες, η ιστοσελίδα μου βρέθηκε στις κορυφαίες θέσεις των μηχανών αναζήτησης για τις βασικές λέξεις-κλειδιά που στοχεύαμε. Οι στρατηγικές SEO που εφάρμοσαν ήταν αποτελεσματικές και προσαρμοσμένες στις ανάγκες της επιχείρησής μου.
Game ReviewsGame Reviews
14:00 07 Aug 24
Helen IoannidouHelen Ioannidou
12:40 07 Aug 24
Λίγα λόγια και λιτά. Εμπειρία κατάρτιση και είναι εκεί σε οτι χρειαστείς.
Sotiris DimitropoulosSotiris Dimitropoulos
12:37 07 Aug 24
Άψογη συνεργασία αποτελέσματα πολύ πιο σύντομα από το αναμενόμενο. Από την κατασκευή της ιστοσελίδας έως και την διαφήμιση στο Google και τα Social Media. Και ο Γιώργος δίπλα μας σε ότι χρειαζόμαστε.
Stella StelaStella Stela
07:45 23 Jul 24
Ioannis BourasIoannis Bouras
11:48 24 Jun 24
Εξαιρετικοί και επαγγελματίες!
Απόλυτα ευχαριστημένος από την κατασκευής της ιστοσελίδας όπου με τον Designer απογειώθηκε όπως και από τις στρατηγικές διαφήμισης και του SEO. Ο Γιώργος είναι σοβαρός και μεθοδικός, προτείνει συνεχώς πράγματα για βελτίωση.
masazathinamasazathina
14:57 21 Jun 24
Η ομάδα Seo marketer και φυσικά ο κ. Χατζηθεοδοσιου, είναι άψογοι επαγγελματίες και είναι ικανοί να πραγματοποιήσουν ότι τους ζητήσεις . Από την αρχή βλέπεις αποτελέσματα στην επιχείρηση σου και αυτό αποδεικνύει ότι είναι γνώστες του αντικειμένου που ασχολούνται. Φυσικά η αμεσότητα και η εξέλιξη που είναι το παν , είναι λίγα από τα προσόντα τους . Συνεχίστε έτσι!!!
ELENI XAZIELENI XAZI
13:56 21 Jun 24
Είναι πολύ εξυπηρετικοί και συνεργάσιμοι…
Ioanna FIoanna F
13:15 21 Jun 24
Ο Γιώργος είναι εξαιρετικος επαγγελματίας, ειχαμε άμεσα αποτελέσματα από την αρχή της συνεργασίας μας μαζί του. Επίσης ήταν πολύ εξυπηρετικός με συνεχή υποστήριξη και απαντήσεις στα ερωτήματα μας και τον συστήνω ανεπιφύλακτα!
Pantelis MetaxasPantelis Metaxas
12:50 21 Jun 24
Σχεδίαση στρατηγικής με στόχο το αποτέλεσμα. Άψογη επικοινωνία και συνεργασία σε όλα τα επίπεδα.
Angel FilisAngel Filis
11:50 27 May 24
Επαγγελματισμός και Ακρίβεια στα Αποτελέσματα.
Alyssa AGENCYAlyssa AGENCY
19:57 17 May 24
Είναι επαγγελματίες καθώς σκέφτονται out of the box. Δεν πουλάνε κονσέρβα ασχολούνται για να σε ανεβάσουν επίπεδο και αν κάπου και εγώ καθυστερώ είναι εκεί για επισημάνσεις. Top απλά.
Alyssa AGENCYAlyssa AGENCY
16:35 17 May 24
Εξαιρετική ομάδα, ότι χρειαστώ είναι εκεί τόσο στις Social Media διαφημίσεις όσο και στη κατασκευή της ιστοσελίδας.
Voula GeorgantiVoula Georganti
13:50 07 May 24
Επαγγελματίες στο είδος τους. Κάνουν αυτό ακριβώς που λένε!
Επαγγελματισμός, συνέπεια, εξαιρετική συνεργασία.
manos krommidakismanos krommidakis
17:08 04 May 24
Ο Γιώργος και η ομάδα του είναι οι καλύτεροι στο αντικείμενο τους!!Τους συνιστώ ανεπιφύλακτα !!
Viky KafetziViky Kafetzi
16:35 04 May 24
Αριστη κατασκευη ποιοτητα και service!!!!
Ο Γιώργος κι η ομάδα του είναι πολύ φιλικοί, εξυπηρετικοί και το σημαντικότερο άριστοι γνώστες του αντικειμένου. Το τελικό αποτέλεσμα ήταν πολύ καλύτερο από αυτό που περίμενα. Φυσικά, η συνεργασία μας θα συνεχιστεί για τη διαφήμιση και προώθηση του site. Τους συστήνω ανεπιφύλακτα.
Αψογος επαγγελματιας στην δουλεια του ευγενικος προθυμος να αναπτυξει την επιχειρηση σου!
Michalis PolykratisMichalis Polykratis
10:55 16 Apr 24
Εξαιρετικός επαγγελματίας και άνθρωπος η συνεργασία μας σε όλη τη διάρκεια της ήτανε άψογη και οι βοήθεια του στο να καταφέρω τους στόχους μου ήταν αμέριστη
Ο Γιώργος κάνει ότι υπόσχεται και χαίρομαι που συνεργάστηκα μαζί του! Πάντα πρόθυμος στην επικοινωνία εξηγώντας και παρέχοντας λύσεις σε ότι χρειάστηκε. Γιώργο σε ευχαριστώ για την συνεργασία μας 🙏
Ο Γιώργος και η ομάδα του μετά από ένα 6μηνο συνεργασίας μας έχουν αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις! Εξαιρετικοί επαγγελματίες, σχεδόν αμέσως μετά την έναρξη της συνεργασίας μας δεχτήκαμε τηλέφωνα και email. Ευχαριστούμε πολύ.
Eleni KarydiEleni Karydi
15:29 14 Feb 24
Επιτυχία στόχων, ταχύτητα και επαγγελματισμος κάνουν τη διαφορά εδώ.Η καλύτερη μου επιλογή!
Stavros VentourisStavros Ventouris
11:12 07 Feb 24
Εξειδικευμένοι στο είδος τους !!
Mama StalkerMama Stalker
15:58 06 Feb 24
Εξαιρετική δουλειά.Το site μας εκπέμπει επαγγελματισμό και αξιοπιστία.Ευχαριστούμε για όλα.
kostas Antonakakiskostas Antonakakis
15:17 30 Jan 24
Ο Γιώργος είναι ο μέτρ του SEO, αυξάνει τη διαδικτυακή προβολή με απαράμιλλη τεχνογνωσία. Οι στρατηγικές του ιδέες και η σχολαστική βελτιστοποίηση οδηγούν σε σημαντικές βελτιώσεις στην επισκεψιμότητα και την κατάταξη. Συνεργάσιμος, καινοτόμος και προσανατολισμένος στα αποτελέσματα, ο Γιώργος και η ομάδα του αποτελούν ανεκτίμητο πλεονέκτημα για κάθε προσπάθεια ψηφιακού μάρκετινγκ. Η συνεργασία μαζί του υπήρξε μεταμορφωτική, εξασφαλίζοντας την επιτυχία στο διαρκώς εξελισσόμενο τοπίο του SEO. Συνιστάται ανεπιφύλακτα για όσους αναζητούν έναν αφοσιωμένο επαγγελματία που δεσμεύεται να παρέχει μετρήσιμα και αποτελεσματικά αποτελέσματα.
VAL BALASKAVAL BALASKA
11:07 18 Jan 24
Ο κύριος Γιώργος Χατζηθεοδοσίου είναι γνώστης του SEO και του marketing γενικά. Ότι του ζητήθηκε για το koufetakia.gr το έφερε εις πέρας με επιτυχία.Γενικά είναι άνθρωπος που βοηθάει πάρα πολύ και προσωπικά τον συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!
Kostas PapanikosKostas Papanikos
11:00 29 Nov 23
Ο Γιώργος είναι εξαιρετικός επαγγελματίας ψάχνει προτείνει καινούργιες ιδέες, από το πρώτο κιόλας μήνα συνεργασίας είδα τη σελίδα μου να ανεβαίνει πολύ γρήγορα και σε αρκετές αναζητήσεις έχει πιάσει τη πρώτη σελίδα στη πρώτη θέση. Γιώργο σε ευχαριστώ πολύ.
Ο κ. Χατζηθεοδοσίου είναι ίσως ο μοναδικός γνώστης στην Ελλάδα του απαιτητικότατου δικηγορικού marketing, με γνώση του χώρου και των ιδιαιτεροτήτων του. Συνεπής, όπως και όλη η ομάδα του, την οποία χαρακτηρίζει η ευγένεια, η προθυμία και η αμεσότητα.
White MedusaWhite Medusa
14:43 17 Nov 23
10/10 σαπορτ και άμεση εξυπηρέτηση.
Christos KaliakatsosChristos Kaliakatsos
10:13 21 Oct 23
Εξαιρετικοί επαγγελματίες
Anastasios SkardoutsosAnastasios Skardoutsos
15:29 26 Jul 23
Εξαιρετικός συνεργάτης! Ακούραστος δουλευταράς με βαθιά γνώση του αντικειμένου! Γιώργο σ´ ευχαριστώ πολύ!
Sofia MerianouSofia Merianou
13:21 26 Jul 23
Άψογος επαγγελματίας με συνέπεια και εμπιστοσύνη ! Αξίζει να δουλέψετε μαζί του ,θα δείτε φοβερά αποτελέσματα στην δουλειά σας !
Ό,τι και να πω για τον Γιώργο Χατζηθεοδοσίου θα είναι πραγματικά λίγο. Εξαιρετικός επαγγελματίας και άριστος γνώστης του αντικειμένου του, που το καταλαβαίνει κάποιος από τα πρώτα λεπτά της συνομιλίας μαζί του.Δεν θα ακούσεις ποτέ τον Γιώργο να λέει φανφάρες ή λόγια του αέρα, αντιθέτως όσα λέει έχουν βάση, στόχο και επιχειρήματα. Και στο τέλος αποδεικνύονται όλα εμπράκτως!!Αντιλαμβάνεται άμεσα τις ανάγκες του πελάτη του και προσαρμόζεται εύκολα σε αυτές, ακόμη και σε ιδιαίτερες περιπτώσεις marketing, όπως το ιατρικό digital marketing.Ο Γιώργος είναι ένας επαγγελματίας που είναι πάντα εκεί, να βοηθήσει υποστηρίζοντας τις ανάγκες σου και να ακούσει τους προβληματισμούς σου ως προς αυτές. Είναι ακόμη εξαιρετικός άνθρωπος, που θα τον ήθελε κάποιος σίγουρα στην παρέα του!Γιώργο, σου ευχομαι να συνεχίσεις τη δημιουργική και ανοδική πορεία που έχεις χαράξει και διαγράφεις και όλα τα όνειρα και οι στόχοι σου να γίνουν πραγματικότητα!!!
Ανακάλυψα τον Γιώργο μέσω συστάσεων και αποφάσισα να τον εμπιστευτώ για τις ανάγκες SEO της επιχείρησής μου, και δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ικανοποιημένος με τα αποτελέσματα που έχω δει!Ο Γιώργος είναι πραγματικός ειδικός στον τομέα του SEO. Κατάφερε να βελτιώσει σημαντικά την ορατότητα της ιστοσελίδας μου στις μηχανές αναζήτησης μέσω στρατηγικών που αποδείχθηκαν αποτελεσματικές. Η ιστοσελίδα μου ανέβηκε ραγδαία στις αποτελεσματικές σελίδες αποτελεσμάτων και το κίνητρο που έχει δημιουργήσει στην επιχείρησή μου είναι αξιοθαύμαστο.Όχι μόνο παρέχει εξαιρετική επικοινωνία και υποστήριξη, αλλά είναι επίσης πολύ προσιτός και πρόθυμος να απαντήσει σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή ανησυχίες έχω. Εκτίμησα πραγματικά το γεγονός ότι με ενημέρωνε συνεχώς για την πρόοδο του έργου και με κρατούσε ενήμερο για τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο του SEO.
texnikos ipologistontexnikos ipologiston
16:04 08 Jun 23
Ο Γιώργος Χατζηθεοδοσίου είναι ένας εξαιρετικά ικανός και επαγγελματίας Digital Marketing Specialist. Έχοντας συνεργαστεί μαζί του για μια περίοδο, είμαι σε θέση να πω ότι η εμπειρία μου με αυτόν ήταν πραγματικά εξαιρετική.Από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε την υπεύθυνη θέση του ως Digital Marketing Specialist, ο Γιώργος έδειξε την εμπειρογνωμοσύνη και την τεχνογνωσία που απαιτούνται για να επιτελέσει αυτόν τον ρόλο με επιτυχία. Κατέχει βαθιά γνώση στις στρατηγικές και τα τεχνικά εργαλεία του ψηφιακού μάρκετινγκ και μπορεί να τις εφαρμόσει με αποτελεσματικότητα για την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών της επιχείρησης.Ο Γιώργος μπορεί να δημιουργήσει σφαιρικά σχέδια μάρκετινγκ που συνδυάζουν τα διάφορα στοιχεία του ψηφιακού τοπίου. Από τον καθορισμό των στόχων και του κοινού μέχρι τον σχεδιασμό και την υλοποίηση καμπανιών, ο Γιώργος είναι εξαιρετικά προσεκτικός και λεπτομερής, επιδεικνύοντας πάντα υψηλή ποιότητα και επαγγελματισμό.Ένα από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που επιθυμώ να επισημάνω για τον Γιώργο είναι η ικανότητά του να ανταποκρίνεται με επιτυχία σε μια δυναμική και αλλαγμένη αγορά. Αντιλαμβάνεται τις νέες τάσεις και τις αλλαγές στην κατανάλωση πληροφοριών και μπορεί να προσαρμοστεί γρήγορα για να επωφεληθεί από αυτές. Είναι συνεχώς ενημερωμένος για τις καινοτομίες και τις βέλτιστες πρακτικές του ψηφιακού μάρκετινγκ, και επιδεικνύει προθυμία για συνεχή μάθηση και ανάπτυξη.Επιπλέον, η ικανότητα του Γιώργου να αναλύει δεδομένα και να αξιοποιεί μεγάλα σύνολα δεδομένων είναι εντυπωσιακή. Μπορεί να αποκτήσει αναλυτική κατανόηση των μετρήσεων και των επιδόσεων των καμπανιών και να προτείνει βελτιώσεις και προσαρμογές για να επιτευχθούν ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.Όλα τα παραπάνω στοιχεία συμβάλλουν στην επιτυχία του Γιώργου ως Digital Marketing Specialist. Η επαγγελματική του προσέγγιση, η ποιότητα της δουλειάς του και η ικανότητά του να προσαρμοστεί και να καινοτομεί τον καθιστούν έναν αξιόπιστο επαγγελματία.Τέλος, θα ήθελα να αναφέρω ότι ο Γιώργος είναι επίσης εξαιρετικός στην επικοινωνία και την συνεργασία. Είναι προσιτός, ακούει προσεκτικά τις ανάγκες των πελατών και είναι διαθέσιμος να παρέχει υποστήριξη και συμβουλές όποτε χρειάζεται.Ο Γιώργος είναι ένας εξαιρετικά ικανός Digital Marketing Specialist με εντυπωσιακές δεξιότητες και γνώσεις. Συνιστώ ανεπιφύλακτα τις υπηρεσίες του σε κάθε επιχείρηση ή οργανισμό που αναζητά αποτελεσματικές και καινοτόμες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ.
Stefanos KontopoulosStefanos Kontopoulos
11:37 13 Apr 23
Ο Γιώργος είναι γνώστης του αντικειμένου σε πολλά επίπεδα, Μελετάει το κάθε project και αυτό που θα σου εγγυηθεί, αυτό θα γίνει στο τέλος. Έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος με την συνεργασία μαζί του και ουσιαστικά μέσα σε ενάμισυ μήνα, είχε πετύχει το στόχο που είχαμε βάλει. Επίσης και σαν άνθρωπος είναι απόλυτα συνεργάσιμος και αντιλαμβάνεται άμεσα αυτό που θέλει ο πελάτης. Πέντε αστέρια και λίγα είναι…. Σ’ευχαριστώ Γιώργο για όλα και συνεχίζουμε.
js_loader

Ζητήστε δωρεάν εκτίμηση.

Το κίνητρο μας είναι τεράστιο, καθώς μεγαλώνουμε μαζί σας. Συμμετέχουμε κάθε χρόνο σε διεθνείς οργανισμούς και αποκτάμε διακρίσεις, μέσα από τις επιτυχίες που χτίζουμε στο δικό σας project.