Ωράριο Επικοινωνίας Δευτέρα - Παρασκευή 10:00-18:00
Email info@seomarketer.gr Skype! gchatzitheodosiou
Ωράριο Επικοινωνίας Δευτέρα - Παρασκευή 10:00-18:00
Email info@seomarketer.gr Skype! gchatzitheodosiou

Ποιοι είναι οι παράγοντες κατάταξης στο Local τοπικό SEO

To Local SEO Guide έχει κυκλοφορήσει τα αποτελέσματα μελέτης του 2017 Local Factors. Η μεθοδολογία είναι τελείως διαφορετική από την έρευνα του τοπικού παράγοντα ταξινόμησης Moz. Και οι δύο αξίζουν λεπτομερή εξέταση.

To Local SEO Guide, μαζί με το Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνιας, το Irvine και το PlacesScout, εξέτασε “200+ παράγοντες σε πάνω από 100.000 τοπικές επιχειρήσεις” σε 150 πόλεις για να καθορίσει τις μεταβλητές που συσχετίζονται με την κατάταξη στα τοπικά αποτελέσματα της Google.

Διαβάστε : 4 Συμβουλές SEO για να μπείτε στη πρώτη σελίδα της Google

Τα βασικά συμπεράσματα της μελέτης είναι ότι: (1) οι οργανικοί παράγοντες κατάταξης (π.χ. σύνδεσμοι, λέξεις-κλειδιά, anchor text κ.λπ.) ενισχύουν την τοπική ορατότητα · και (2) οι κριτικές είναι κρίσιμες. Η μελέτη υποστηρίζει ότι “οι τοπικοί και βιολογικοί αλγόριθμοι αναζήτησης εξακολουθούν να είναι πολύ διασυνδεδεμένοι”. Προσθέτει ότι ενώ η Google προσπαθεί να συμπεριλάβει μοναδικές μεταβλητές στον τοπικό αλγόριθμο, οι “παραδοσιακές τακτικές οργανικής SEO” είναι αποτελεσματικές για να κατατάσσονται τοπικά.

Google My Business

Τα Reviews είναι ένας ρητός παράγοντας κατάταξης. Το Google το έχει πει αυτό. Αλλά σύμφωνα με την αναφορά LocalSEOGuide, “Στο υψηλό επίπεδο, έχοντας μια λέξη-κλειδί που προσπαθείτε να κατατάξετε, και μια αναφορά μιας πόλης στην οποία εργάζεστε για να ταξινομήσετε, στα reviews έχει μια υψηλή συσχέτιση με τα υψηλά αποτελέσματα του Google My Business. ” Σε περίπτωση που θέλετε να δημιουργήσετε στρατηγική τοπικού Local SEO για πολλές επιχειρήσεις κάποια πράγματα διαφοροποιούνται.

Το Engagement αναδεικνύεται επίσης ως θετικός παράγοντας κατάταξης. Αυτό περιλαμβάνει την προσθήκη φωτογραφιών και ωρών. Επιπλέον, “η απάντηση στα Reviews και το verify – claim των προφίλ σας είναι τρόποι να εμπλακείτε με τους δυνητικούς πελάτες σας και την πλατφόρμα της Google και να τους δείξετε ότι έχετε επενδύσει σε εκείνους”.

Links

Εκείνοι που έχουν κάνει το παραδοσιακό SEO ανταμείβονται, λέει η μελέτη. “Η Google εξακολουθεί να ανταμείβει κάποιο επίπεδο βελτιστοποιημένου achort text, γύρω από τη λέξη-κλειδί και την πόλη.”

Σημάδια εκτός σελίδας

Τα σήματα εκτός του χώρου μειώνονται σημαντικά και έχουν “ακόμη μικρότερη συσχέτιση. . . από πέρυσι. “Ωστόσο, οι αναφορές και οι κριτικές σε τοποθεσίες τρίτων έχουν αξία, σύμφωνα με τη μελέτη.

Παράγοντες ιστοτόπου

“Αν θέλετε να βρίσκεστε σε τοπικά πακέτα, το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε είναι να το συντρίψετε τους ανταγωνιστές στην οργανική αναζήτηση. . . Αν θέλετε να ταξινομήσετε έναν όρο, βεβαιωθείτε ότι είναι στη σελίδα που θέλετε να ταξινομήσετε. “

Κατηγοριοποιητικοί παράγοντες κατάταξης

Η εφαρμοφή τεχνικών SEO μέσω του Content Marketing ήταν κάτι που είχαν κάνει οι περισσότερες επιχειρήσεις που είχαν καλή απόδοση σε πακέτα. Πράγματα όπως η βελτιστοποίηση των meta tags και η εξασφάλιση ότι ο ιστότοπός τους είναι φιλικός προς το κινητά κ.λπ. είναι επίσης σημαντικοί παράγοντες”.

Leave a Reply

Κατηγορίες