Πολιτική απορρήτου Πολιτική cookie
Google news

Το Amazon, Wal-Mart και η Target δεν είναι απλώς δημοφιλείς πλατφόρμες πώλησης προιόντων, καθώς οι ιστότοποί τους επίσης χρησιμεύουν ως πόροι. Χιλιάδες άνθρωποι συρρέουν σε αυτά τα sites καθημερινά για να ερευνήσουν τα προϊόντα τους μέσω κριτικών πελατών. Πολλά μεγάλα καταστήματα όπως αυτά χρησιμοποιούνται ως πηγές αναζήτησης όταν οι άλλοι δεν περιλαμβάνουν αρκετές πληροφορίες για τους αγοραστές για να λάβουν μια ολοκληρωμένη απάντηση από τα Reviews.

Οι αναθεωρήσεις προϊόντων αποτελούν ουσιαστικό μέρος της επωνυμίας και του μάρκετινγκ ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Βοηθούν στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης και αφοσίωσης και συνήθως περιγράφουν τι θέτει τα προϊόντα σας εκτός από άλλα.

Σήμερα θα μάθουμε πώς οι κριτικές βοηθούν το κατάστημά σας να αυξήσει τις πωλήσεις και πώς μπορείτε να πείσετε τους πελάτες να γράψουν ακόμα περισσότερες.

Διαβάστε : Προώθηση Eshop – Πως να διαφημίσω το eshop μου στη Google

Ξεκινάμε..

Οι κριτικές προιόντων βοηθούν το κατάστημά σας με μερικούς μεγάλους τρόπους.
Οι φημισμένοι αγοραστές σχεδόν ποτέ δεν αγοράζουν ένα προϊόν χωρίς να ξέρουν πώς θα τους δουλέψει. Διάβαζουν το καλό, το όχι τόσο καλό και το απολύτως άσχημο για να πάρουν την πολύ σημαντική απόφαση: θα πρέπει να βγάλω το πορτοφόλι μου και να κάνω την αγορά ;

Το άμεσο όφελος από τις αναθεωρήσεις προιόντων είναι ότι μπορούν να κάνουν τους μελλοντικούς πελάτες σας να αισθάνονται ότι είναι πολύ πιο σίγουροι. Όσες περισσότερες κριτικές έχετε, τόσο πιο πεπεισμένος ένας αγοραστής θα είναι ότι κάνει τη σωστή απόφαση.

Οι κριτικές προιόντων μπορούν να βοηθήσουν στην αύξηση της ηλεκτρονικής παρουσίας ενός καταστήματος. Δεδομένου ότι το feedback των πελατών εμφανίζεται στη σελίδα κάθε προϊόντος, οι κριτικές μπορούν να βοηθήσουν τις σελίδες να εντοπιστούν στις μηχανές αναζήτησης μέσω μοναδικών λέξεων-κλειδιών.

Επιπλέον, εάν οι πελάτες μοιράζονται προϊόντα που έχουν αναθεωρήσει σε όλα τα κοινωνικά τους δίκτυα, αυξάνεται το exposure σε αυτά τα προϊόντα και το Brand σας.

Περισσότερες κριτικές = μεγαλύτερη έκθεση για το κατάστημά σας, μακροπρόθεσμα.

Οι κριτικές μπορούν επίσης να σας βοηθήσουν να κατανοήσετε καλύτερα τα προϊόντα σας. Μπορείτε να περάσετε ώρες χρησιμοποιώντας ένα προϊόν, αλλά οι πιθανότητες είναι ότι οι πελάτες θα παρατηρήσουν πράγματα που δεν εσείς δεν θα το κάνατε ποτέ. Αυτό σημαίνει ότι οι πελάτες σας μπορούν να σας δώσουν μεγάλο feedback, ιδέες για βελτιώσεις ή ακόμα και απίστευτες ιδέες μάρκετινγκ!

Διαβάστε  Επαγγελματικά Λογότυπα - Το Logo πρέπει να ξεχωρίζει

Έχοντας αναφέρει όλα αυτά, αν δεν πουλάτε επί του παρόντος ένα προϊόν που πρόκειται να γίνει viral ή έχει μεγάλη ζήτηση, η συγκέντρωση των κριτικών πελατών δεν είναι εύκολη υπόθεση. Υπάρχουν, ωστόσο, πολλοί απλοί και οικονομικά προσιτοί τρόποι για να προσελκύσετε τους πελάτες να πουν στον κόσμο τι σκέφτονται για τα προϊόντα που αγόρασαν.

Ας το δούμε ακόμα πιο αναλυτικά.

Ξεκινήστε ρωτώντας απευθείας τους πελάτες σας

Ο καλύτερος τρόπος για να κάνετε τους πελάτες να ελέγχουν τα στοιχεία που κατέχουν ή έχουν αγοράσει είναι να τους ρωτήσετε απλά. Να είστε άμεσοι – δεν είναι ότι δεν θέλουν οι πελάτες σας να αφήσουν να αφήσουν σχόλια, αλλά συχνά δεν το θυμούνται!

Ρωτήστε τους πελάτες που έχουν κάνει μια αγορά από εσάς για μια κριτική περίπου μία εβδομάδα μετά την παραλαβή της παραγγελίας τους (ή αργότερα, εάν οι πελάτες σας δεν είναι πιθανό να χρησιμοποιήσουν τα προϊόντα σας αμέσως).

Οι επιτόπιες αιτήσεις και τα ηλεκτρονικά μηνύματα παρακολούθησης είναι οι πιο δημοφιλείς μέθοδοι για να γίνει αυτό. Αν χρησιμοποιείτε το WooCommerce, η επέκταση Follow Ups σάς επιτρέπει να αυτοματοποιήσετε αυτό το μήνυμα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με τόσες διαφορετικές ρυθμίσεις όπως θέλετε.

Κάντε τη διαδικασία αναθεώρησης μια ευχάριστη εμπειρία

Μην στέλνετε τους πελάτες σε μια φόρμα αναθεώρησης γεμάτη από περιττά πεδία. Χρειάζεστε ένα όνομα, μια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (μόνο για επαφή ή επαληθεύσεις), μια αξιολόγηση και την επισκόπηση.

Αν νομίζετε ότι είναι απαραίτητο, μπορείτε επίσης να ζητήσετε από τους πελάτες να γράψουν έναν τίτλο και να παράσχουν μια ευρεία θέση (όπως μια πόλη ή / και ένα κράτος). Εάν θέλετε οι χρήστες να μπορούν να συμπεριλαμβάνουν εικόνες ή βίντεο, χρησιμοποιήστε μια λειτουργία αποστολής που έχετε δοκιμάσει σε όλες τις συσκευές.

Όσο πιο εύκολο το κάνετε για τους πελάτες να υποβάλουν κριτικές, τόσο περισσότερες κριτικές θα λάβετε.

Προσφέρετε ένα κίνητρο

Τα κίνητρα είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ενθουσιάσετε τους ανθρώπους για την ανταλλαγή πληροφοριών. Αυτό μπορεί να κυμαίνεται από την επιστροφή ανταμοιβών για Reviews προιόντων σε ένα υπάρχον πρόγραμμα επιβραβεύσεων ή τη δημιουργία νέων κινήτρων για τους αναθεωρητές.

Εάν δεν προσφέρετε ένα πρόγραμμα επιβράβευσης, υπάρχουν πολλοί άλλοι τρόποι για να σας δώσουν κίνητρα, όπως:

Καταχωρήσεις στο διαγωνισμό (βλ. Παρακάτω)
Κουπόνια – Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να εκδώσετε ένα κουπόνι 10% από την επόμενη παραγγελία
Οι εκπτώσεις – όπως τα παραπάνω, προσφέρουν μια άμεση έκπτωση 5 ευρώ σε αντάλλαγμα για ένα Review – αυτό είναι κάτι που μπορείτε να κάνετε με την εύστοχη ονομασία Review για έκπτωση.
Πιστοποιητικά δώρων – Πιθανόν να περιορίζονται στους αναθεωρητές που υποβάλλουν λεπτομερείς κριτικές συνοδευόμενοι από εικόνες ή βίντεο ή εκείνους που υποβάλλουν πολλαπλές κριτικές σε μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο
Ενώ το είδος του κινήτρου δεν θα πρέπει να είναι το ίδιο για κάθε κατάστημα, κάθε site ηλεκτρονικού εμπορίου μπορεί πιθανότατα να αυξήσει την πιθανότητα να πάρει κριτικές χρησιμοποιώντας κίνητρα.

Διαβάστε  Κατασκευή Ιστοσελίδων Επισκευής & Πώλησης Κινητών - iPhone

Προσφορά καταχωρήσεων διαγωνισμού με αντάλλαγμα για Reviews

Οι πελάτες αγαπούν τη δυνατότητα να κερδίσουν κάτι. Δεν χρειάζεται να δώσετε ένα αυτοκίνητο. Αντ ‘αυτού, κρατήστε τα σχέδια σας για κάτι απλό, όπως ένα πιστοποιητικό δώρου στο κατάστημα ή ένα δημοφιλές προϊόν χαμηλού κόστους.

Μερικές δημοφιλείς ιδέες giveaway περιλαμβάνουν:

Store Gifts πιστοποιητικά δώρων
Μοναδικά αξεσουάρ που παράγονται ειδικά για τα δώρα του καταστήματός σας
Δημοφιλή προϊόντα καταστήματος
Δώρο κάρτες σε αλυσίδες εστιατορίου ή καφέ
Ένα περιορισμένο ή ένα είδος αμοιβής στοιχείο

Θέλετε να προσελκύσετε καλύτερα τους αναθεωρητές; Αφήστε τις καταχωρίσεις να φέρουν πολλά σχέδια έτσι ώστε οι πιθανότητές τους να είναι καλύτερες.

Ζητήστε φωτογραφίες (ή χρησιμοποιήστε ξανά τις υπάρχουσες φωτογραφίες)

Οι άνθρωποι αγαπούν επίσης τις snapping φωτογραφίες των πάντων! Οι αναφορές προϊόντων που συνοδεύονται από εικόνες και βίντεο λένε μια καλύτερη ιστορία από αυτές που είναι μόνο κείμενο.

Η συμπερίληψη της δυνατότητας μεταφόρτωσης εικόνων και βίντεο μπορεί να αυξήσει την πιθανότητα αναθεώρησης επειδή οι χρήστες προτιμούν να μοιράζονται τα μέσα ενημέρωσης, ειδικά αν αγαπούν ιδιαίτερα ένα προϊόν.

Διαβάστε : 6 αποτελεσματικές στρατηγικές SEO

Συμβουλή: Κάντε τις σωστές ερωτήσεις

Όταν ζητάτε κριτικές, βεβαιωθείτε ότι έχετε θέσει τις σωστές ερωτήσεις. Δεν θέλετε μόνο να μάθετε αν στους πελάτες σας, άρεσε το προϊόν. Θέλετε να μάθετε πώς το χρησιμοποιούν (εξήγηση, φωτογραφία, βίντεο), ποιον θα το συνιστούσαν και αν το προϊόν έχει αλλάξει κάτι στη ζωή του.

Παρόλο που θέλετε να κρατήσετε αυτές τις φόρμες αναθεώρησης όσο το δυνατόν συντομότερες, εξετάστε οποιαδήποτε σημαντική πληροφορία χρειάζονται οι άλλοι για να κάνετε μια εκπαιδευμένη απόφαση αγοράς. Ένα κατάστημα μόδας μπορεί να θέλει να ρωτήσει αν ένα προϊόν ταιριάζει “αληθινό σε μέγεθος” ή όχι. Ένα κατάστημα φωτογραφίας μπορεί να επωφεληθεί από το να γνωρίζει αν ο κριτικός είναι ερασιτέχνης ή επαγγελματίας.

Το να ζητάς τις σωστές ερωτήσεις δεν κάνει μόνο για πιο αυθεντική επισκόπηση – μπορεί να κάνει και αγοραστές ορισμένων προϊόντων να θέλουν επίσης να αναφέρουν πώς ένα προϊόν ταιριάζει ή δουλεύει γι ‘αυτούς.

Διαβάστε  On-Page SEO - Ο Απόλυτος Οδηγός Βελτιστοποίησης

Πώς να χειριστείτε τις εισερχόμενες κριτικές σας

Η διαχείριση των κριτικών με τον κατάλληλο τρόπο μπορεί να δημιουργήσει εμπιστοσύνη και πίστη. Μπορεί επίσης να βοηθήσει τον ιστότοπο να κερδίσει περισσότερες κριτικές, επειδή οι άνθρωποι θα γνωρίζουν ότι κάποιος ακούει πραγματικά. Δώστε έμφαση στη διαφήμιση στους χάρτες και γενικότερα στη διαχείριση του Google Maps.

Ακολουθούν μερικές γρήγορες συμβουλές για την εργασία με κριτικές.

Μετρήστε τις κριτικές σας τακτικά

Κάντε ένα σχέδιο για να ελέγξετε τις κριτικές σας τουλάχιστον μερικές φορές την ημέρα ή να χρησιμοποιήσετε τις ειδοποιήσεις, ώστε να γνωρίζετε κάθε φορά που υποβάλεται μια κριτική. Να μετριάζετε τις κριτικές σας, τις εγκρίνετε ή τις απορρίπτετε όσο πιο συχνά μπορείτε για να διατηρήσετε τα πράγματα σε κίνηση.

Οι πελάτες μπορούν να απογοητευτούν όταν παίρνουν το χρόνο να γράψουν κάτι και αγνοούνται. Μερικές φορές θα ξαναγράψουν και θα υποβάλουν εκ νέου σχόλια, πιστεύοντας ότι χάθηκαν.

Απαντήστε σε κριτικές που χρειάζονται την προσοχή σας

Ζητήστε συγγνώμη για τα λάθη σας, διευκρινίστε τις πληροφορίες για τα προϊόντα και ευχαριστήστε τους πελάτες για το χρόνο που χρειάζεστε για να αφήσετε σχόλια. Δεν χρειάζεται να απαντάτε σε κάθε κριτική, αλλά σίγουρα παίρνετε το χρόνο να δείξετε ότι σας ενδιαφέρει.

Αν θέλετε να αντιμετωπίσετε μια κατάσταση ιδιωτικά, θα πρέπει να δημοσιεύσετε ακόμα μια απάντηση που επικοινωνείτε με τον πελάτη μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τηλεφώνου. Με αυτόν τον τρόπο, οι αγοραστές μπορούν να δουν ότι αντιμετωπίζετε σοβαρά τα προβλήματα, γεγονός που μπορεί να αυξήσει την εμπιστοσύνη τους με αλματώδη επίπεδα.

Μην σβήνετε όλα τα αρνητικά Reviews

Οι άνθρωποι πρόκειται να παραπονεθούν, και μερικές φορές για παράξενα ή ανόητα πράγματα. Ενώ αυτές οι κριτικές μειώνουν τον μέσο όρο, ένας υψηλότερος λόγος θετικών αναθεωρήσεων πρέπει να εξισορροπήσει τα πράγματα. Η δημοσίευση όλων των επιπέδων κριτικών δείχνει ότι το διατηρείτε πραγματικό.

Οι έμπειροι αγοραστές στο διαδίκτυο γνωρίζουν τι πρέπει να αναζητήσουν. Θα διαβάσουν πρώτα τα πιο θετικά σχόλια πρώτα (για να δουν αν το προϊόν κάνει για αυτό που θέλουν), ακολουθούμενο από το χειρότερο. Γνωρίζουν ότι ένα αξιοπρεπές ποσοστό κακών αναθεωρήσεων σχετικά με τα κατά τα άλλα καλά προϊόντα δεν συνδέεται απαραίτητα με το ίδιο το προϊόν.

Εάν μια αναθεώρηση δεν περιγράφει σωστά ένα προϊόν, αναφέρεται σε ένα διαφορετικό προϊόν ή είναι καταχρηστική, είναι προτιμότερο να την διαγράψετε.

Αγκαλιάστε τη διαδικασία, πουλήστε περισσότερα προϊόντα

Ζητήστε και δημοσιεύεστε σχόλια πελατών σε ένα ουσιαστικό, συνεχές μέρος της επιχειρηματικής δραστηριότητας στο διαδίκτυο. Χρησιμοποιώντας τα βήματα που αναφέρονται εδώ μπορεί να πείσει τους αγοραστές ότι είστε αξιόπιστοι και έχετε εξαιρετικά προϊόντα. Μπορούν επίσης να εμπνεύσουν άλλους πελάτες να μοιραστούν τις σκέψεις τους σχετικά με τα προϊόντα που πουλάτε.

Το κατάστημα σας επιτρέπει επί του παρόντος κριτικές για προϊόντα; Τι μέτρα έχετε πάρει για να ενθαρρύνετε τους αγοραστές και τους πελάτες να μοιραστούν αυτό που σκέφτονται με τους άλλους; Ενημερώστε μας στα σχόλια.

Google news
Είπαν για εμάς.

Michalis PolykratisMichalis Polykratis
10:55 16 Apr 24
Εξαιρετικός επαγγελματίας και άνθρωπος η συνεργασία μας σε όλη τη διάρκεια της ήτανε άψογη και οι βοήθεια του στο να καταφέρω τους στόχους μου ήταν αμέριστη
Ο Γιώργος κάνει ότι υπόσχεται και χαίρομαι που συνεργάστηκα μαζί του! Κατάφερε να φέρει το eshop μας idaniko-varos.gr, μέσα σε λίγους μήνες, στην πρώτη σελίδα και στις πρώτες θέσεις στην Google σε πολλές κομβικες λέξεις κλειδιά. Πάντα πρόθυμος στην επικοινωνία εξηγώντας και παρέχοντας λύσεις σε ότι χρειάστηκε. Γιώργο σε ευχαριστώ για την συνεργασία μας 🙏
Ο Γιώργος και η ομάδα του μετά από ένα 6μηνο συνεργασίας μας έχουν αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις! Εξαιρετικοί επαγγελματίες, σχεδόν αμέσως μετά την έναρξη της συνεργασίας μας δεχτήκαμε τηλέφωνα και email. Ευχαριστούμε πολύ.
Eleni KarydiEleni Karydi
15:29 14 Feb 24
Επιτυχία στόχων, ταχύτητα και επαγγελματισμος κάνουν τη διαφορά εδώ.Η καλύτερη μου επιλογή!
Stavros VentourisStavros Ventouris
11:12 07 Feb 24
Εξειδικευμένοι στο είδος τους !!
Mama StalkerMama Stalker
15:58 06 Feb 24
Εξαιρετική δουλειά.Το site μας εκπέμπει επαγγελματισμό και αξιοπιστία.Ευχαριστούμε για όλα.
kostas Antonakakiskostas Antonakakis
15:17 30 Jan 24
Ο Γιώργος είναι ο μέτρ του SEO, αυξάνει τη διαδικτυακή προβολή με απαράμιλλη τεχνογνωσία. Οι στρατηγικές του ιδέες και η σχολαστική βελτιστοποίηση οδηγούν σε σημαντικές βελτιώσεις στην επισκεψιμότητα και την κατάταξη. Συνεργάσιμος, καινοτόμος και προσανατολισμένος στα αποτελέσματα, ο Γιώργος και η ομάδα του αποτελούν ανεκτίμητο πλεονέκτημα για κάθε προσπάθεια ψηφιακού μάρκετινγκ. Η συνεργασία μαζί του υπήρξε μεταμορφωτική, εξασφαλίζοντας την επιτυχία στο διαρκώς εξελισσόμενο τοπίο του SEO. Συνιστάται ανεπιφύλακτα για όσους αναζητούν έναν αφοσιωμένο επαγγελματία που δεσμεύεται να παρέχει μετρήσιμα και αποτελεσματικά αποτελέσματα.
VAL BALASKAVAL BALASKA
11:07 18 Jan 24
Ο κύριος Γιώργος Χατζηθεοδοσίου είναι γνώστης του SEO και του marketing γενικά. Ότι του ζητήθηκε για το koufetakia.gr το έφερε εις πέρας με επιτυχία.Γενικά είναι άνθρωπος που βοηθάει πάρα πολύ και προσωπικά τον συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!
Kostas PapanikosKostas Papanikos
11:00 29 Nov 23
Ο Γιώργος είναι εξαιρετικός επαγγελματίας ψάχνει προτείνει καινούργιες ιδέες, από το πρώτο κιόλας μήνα συνεργασίας είδα τη σελίδα μου να ανεβαίνει πολύ γρήγορα και σε αρκετές αναζητήσεις έχει πιάσει τη πρώτη σελίδα στη πρώτη θέση. Γιώργο σε ευχαριστώ πολύ.
Ο κ. Χατζηθεοδοσίου είναι ίσως ο μοναδικός γνώστης στην Ελλάδα του απαιτητικότατου δικηγορικού marketing, με γνώση του χώρου και των ιδιαιτεροτήτων του. Συνεπής, όπως και όλη η ομάδα του, την οποία χαρακτηρίζει η ευγένεια, η προθυμία και η αμεσότητα.
White MedusaWhite Medusa
14:43 17 Nov 23
10/10 σαπορτ και άμεση εξυπηρέτηση.
Christos KaliakatsosChristos Kaliakatsos
10:13 21 Oct 23
Εξαιρετικοί επαγγελματίες
Anastasios SkardoutsosAnastasios Skardoutsos
15:29 26 Jul 23
Εξαιρετικός συνεργάτης! Ακούραστος δουλευταράς με βαθιά γνώση του αντικειμένου! Γιώργο σ´ ευχαριστώ πολύ!
Sofia MerianouSofia Merianou
13:21 26 Jul 23
Άψογος επαγγελματίας με συνέπεια και εμπιστοσύνη ! Αξίζει να δουλέψετε μαζί του ,θα δείτε φοβερά αποτελέσματα στην δουλειά σας !
Ό,τι και να πω για τον Γιώργο Χατζηθεοδοσίου θα είναι πραγματικά λίγο. Εξαιρετικός επαγγελματίας και άριστος γνώστης του αντικειμένου του, που το καταλαβαίνει κάποιος από τα πρώτα λεπτά της συνομιλίας μαζί του.Δεν θα ακούσεις ποτέ τον Γιώργο να λέει φανφάρες ή λόγια του αέρα, αντιθέτως όσα λέει έχουν βάση, στόχο και επιχειρήματα. Και στο τέλος αποδεικνύονται όλα εμπράκτως!!Αντιλαμβάνεται άμεσα τις ανάγκες του πελάτη του και προσαρμόζεται εύκολα σε αυτές, ακόμη και σε ιδιαίτερες περιπτώσεις marketing, όπως το ιατρικό digital marketing.Ο Γιώργος είναι ένας επαγγελματίας που είναι πάντα εκεί, να βοηθήσει υποστηρίζοντας τις ανάγκες σου και να ακούσει τους προβληματισμούς σου ως προς αυτές. Είναι ακόμη εξαιρετικός άνθρωπος, που θα τον ήθελε κάποιος σίγουρα στην παρέα του!Γιώργο, σου ευχομαι να συνεχίσεις τη δημιουργική και ανοδική πορεία που έχεις χαράξει και διαγράφεις και όλα τα όνειρα και οι στόχοι σου να γίνουν πραγματικότητα!!!
Ανακάλυψα τον Γιώργο μέσω συστάσεων και αποφάσισα να τον εμπιστευτώ για τις ανάγκες SEO της επιχείρησής μου, και δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ικανοποιημένος με τα αποτελέσματα που έχω δει!Ο Γιώργος είναι πραγματικός ειδικός στον τομέα του SEO. Κατάφερε να βελτιώσει σημαντικά την ορατότητα της ιστοσελίδας μου στις μηχανές αναζήτησης μέσω στρατηγικών που αποδείχθηκαν αποτελεσματικές. Η ιστοσελίδα μου ανέβηκε ραγδαία στις αποτελεσματικές σελίδες αποτελεσμάτων και το κίνητρο που έχει δημιουργήσει στην επιχείρησή μου είναι αξιοθαύμαστο.Όχι μόνο παρέχει εξαιρετική επικοινωνία και υποστήριξη, αλλά είναι επίσης πολύ προσιτός και πρόθυμος να απαντήσει σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή ανησυχίες έχω. Εκτίμησα πραγματικά το γεγονός ότι με ενημέρωνε συνεχώς για την πρόοδο του έργου και με κρατούσε ενήμερο για τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο του SEO.
texnikos ipologistontexnikos ipologiston
16:04 08 Jun 23
Ο Γιώργος Χατζηθεοδοσίου είναι ένας εξαιρετικά ικανός και επαγγελματίας Digital Marketing Specialist. Έχοντας συνεργαστεί μαζί του για μια περίοδο, είμαι σε θέση να πω ότι η εμπειρία μου με αυτόν ήταν πραγματικά εξαιρετική.Από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε την υπεύθυνη θέση του ως Digital Marketing Specialist, ο Γιώργος έδειξε την εμπειρογνωμοσύνη και την τεχνογνωσία που απαιτούνται για να επιτελέσει αυτόν τον ρόλο με επιτυχία. Κατέχει βαθιά γνώση στις στρατηγικές και τα τεχνικά εργαλεία του ψηφιακού μάρκετινγκ και μπορεί να τις εφαρμόσει με αποτελεσματικότητα για την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών της επιχείρησης.Ο Γιώργος μπορεί να δημιουργήσει σφαιρικά σχέδια μάρκετινγκ που συνδυάζουν τα διάφορα στοιχεία του ψηφιακού τοπίου. Από τον καθορισμό των στόχων και του κοινού μέχρι τον σχεδιασμό και την υλοποίηση καμπανιών, ο Γιώργος είναι εξαιρετικά προσεκτικός και λεπτομερής, επιδεικνύοντας πάντα υψηλή ποιότητα και επαγγελματισμό.Ένα από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που επιθυμώ να επισημάνω για τον Γιώργο είναι η ικανότητά του να ανταποκρίνεται με επιτυχία σε μια δυναμική και αλλαγμένη αγορά. Αντιλαμβάνεται τις νέες τάσεις και τις αλλαγές στην κατανάλωση πληροφοριών και μπορεί να προσαρμοστεί γρήγορα για να επωφεληθεί από αυτές. Είναι συνεχώς ενημερωμένος για τις καινοτομίες και τις βέλτιστες πρακτικές του ψηφιακού μάρκετινγκ, και επιδεικνύει προθυμία για συνεχή μάθηση και ανάπτυξη.Επιπλέον, η ικανότητα του Γιώργου να αναλύει δεδομένα και να αξιοποιεί μεγάλα σύνολα δεδομένων είναι εντυπωσιακή. Μπορεί να αποκτήσει αναλυτική κατανόηση των μετρήσεων και των επιδόσεων των καμπανιών και να προτείνει βελτιώσεις και προσαρμογές για να επιτευχθούν ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.Όλα τα παραπάνω στοιχεία συμβάλλουν στην επιτυχία του Γιώργου ως Digital Marketing Specialist. Η επαγγελματική του προσέγγιση, η ποιότητα της δουλειάς του και η ικανότητά του να προσαρμοστεί και να καινοτομεί τον καθιστούν έναν αξιόπιστο επαγγελματία.Τέλος, θα ήθελα να αναφέρω ότι ο Γιώργος είναι επίσης εξαιρετικός στην επικοινωνία και την συνεργασία. Είναι προσιτός, ακούει προσεκτικά τις ανάγκες των πελατών και είναι διαθέσιμος να παρέχει υποστήριξη και συμβουλές όποτε χρειάζεται.Ο Γιώργος είναι ένας εξαιρετικά ικανός Digital Marketing Specialist με εντυπωσιακές δεξιότητες και γνώσεις. Συνιστώ ανεπιφύλακτα τις υπηρεσίες του σε κάθε επιχείρηση ή οργανισμό που αναζητά αποτελεσματικές και καινοτόμες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ.
Stefanos KontopoulosStefanos Kontopoulos
11:37 13 Apr 23
Ο Γιώργος είναι γνώστης του αντικειμένου σε πολλά επίπεδα, Μελετάει το κάθε project και αυτό που θα σου εγγυηθεί, αυτό θα γίνει στο τέλος. Έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος με την συνεργασία μαζί του και ουσιαστικά μέσα σε ενάμισυ μήνα, είχε πετύχει το στόχο που είχαμε βάλει. Επίσης και σαν άνθρωπος είναι απόλυτα συνεργάσιμος και αντιλαμβάνεται άμεσα αυτό που θέλει ο πελάτης. Πέντε αστέρια και λίγα είναι…. Σ’ευχαριστώ Γιώργο για όλα και συνεχίζουμε.
js_loader

Ζητήστε δωρεάν εκτίμηση.

Το κίνητρο μας είναι τεράστιο, καθώς μεγαλώνουμε μαζί σας. Συμμετέχουμε κάθε χρόνο σε διεθνείς οργανισμούς και αποκτάμε διακρίσεις, μέσα από τις επιτυχίες που χτίζουμε στο δικό σας project.


    Αφήστε μια απάντηση

    Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *