Το Amazon, Wal-Mart και η Target δεν είναι απλώς δημοφιλείς πλατφόρμες πώλησης προιόντων, καθώς οι ιστότοποί τους επίσης χρησιμεύουν ως πόροι. Χιλιάδες άνθρωποι συρρέουν σε αυτά τα sites καθημερινά για να ερευνήσουν τα προϊόντα τους μέσω κριτικών πελατών. Πολλά μεγάλα καταστήματα όπως αυτά χρησιμοποιούνται ως πηγές αναζήτησης όταν οι άλλοι δεν περιλαμβάνουν αρκετές πληροφορίες για τους αγοραστές για να λάβουν μια ολοκληρωμένη απάντηση από τα Reviews.
Οι αναθεωρήσεις προϊόντων αποτελούν ουσιαστικό μέρος της επωνυμίας και του μάρκετινγκ ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Βοηθούν στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης και αφοσίωσης και συνήθως περιγράφουν τι θέτει τα προϊόντα σας εκτός από άλλα.
Σήμερα θα μάθουμε πώς οι κριτικές βοηθούν το κατάστημά σας να αυξήσει τις πωλήσεις και πώς μπορείτε να πείσετε τους πελάτες να γράψουν ακόμα περισσότερες.
Διαβάστε : Προώθηση Eshop – Πως να διαφημίσω το eshop μου στη Google
Ξεκινάμε..
Οι κριτικές προιόντων βοηθούν το κατάστημά σας με μερικούς μεγάλους τρόπους.
Οι φημισμένοι αγοραστές σχεδόν ποτέ δεν αγοράζουν ένα προϊόν χωρίς να ξέρουν πώς θα τους δουλέψει. Διάβαζουν το καλό, το όχι τόσο καλό και το απολύτως άσχημο για να πάρουν την πολύ σημαντική απόφαση: θα πρέπει να βγάλω το πορτοφόλι μου και να κάνω την αγορά ;
Το άμεσο όφελος από τις αναθεωρήσεις προιόντων είναι ότι μπορούν να κάνουν τους μελλοντικούς πελάτες σας να αισθάνονται ότι είναι πολύ πιο σίγουροι. Όσες περισσότερες κριτικές έχετε, τόσο πιο πεπεισμένος ένας αγοραστής θα είναι ότι κάνει τη σωστή απόφαση.
Οι κριτικές προιόντων μπορούν να βοηθήσουν στην αύξηση της ηλεκτρονικής παρουσίας ενός καταστήματος. Δεδομένου ότι το feedback των πελατών εμφανίζεται στη σελίδα κάθε προϊόντος, οι κριτικές μπορούν να βοηθήσουν τις σελίδες να εντοπιστούν στις μηχανές αναζήτησης μέσω μοναδικών λέξεων-κλειδιών.
Επιπλέον, εάν οι πελάτες μοιράζονται προϊόντα που έχουν αναθεωρήσει σε όλα τα κοινωνικά τους δίκτυα, αυξάνεται το exposure σε αυτά τα προϊόντα και το Brand σας.
Περισσότερες κριτικές = μεγαλύτερη έκθεση για το κατάστημά σας, μακροπρόθεσμα.
Οι κριτικές μπορούν επίσης να σας βοηθήσουν να κατανοήσετε καλύτερα τα προϊόντα σας. Μπορείτε να περάσετε ώρες χρησιμοποιώντας ένα προϊόν, αλλά οι πιθανότητες είναι ότι οι πελάτες θα παρατηρήσουν πράγματα που δεν εσείς δεν θα το κάνατε ποτέ. Αυτό σημαίνει ότι οι πελάτες σας μπορούν να σας δώσουν μεγάλο feedback, ιδέες για βελτιώσεις ή ακόμα και απίστευτες ιδέες μάρκετινγκ!
Έχοντας αναφέρει όλα αυτά, αν δεν πουλάτε επί του παρόντος ένα προϊόν που πρόκειται να γίνει viral ή έχει μεγάλη ζήτηση, η συγκέντρωση των κριτικών πελατών δεν είναι εύκολη υπόθεση. Υπάρχουν, ωστόσο, πολλοί απλοί και οικονομικά προσιτοί τρόποι για να προσελκύσετε τους πελάτες να πουν στον κόσμο τι σκέφτονται για τα προϊόντα που αγόρασαν.
Ας το δούμε ακόμα πιο αναλυτικά.
Ξεκινήστε ρωτώντας απευθείας τους πελάτες σας
Ο καλύτερος τρόπος για να κάνετε τους πελάτες να ελέγχουν τα στοιχεία που κατέχουν ή έχουν αγοράσει είναι να τους ρωτήσετε απλά. Να είστε άμεσοι – δεν είναι ότι δεν θέλουν οι πελάτες σας να αφήσουν να αφήσουν σχόλια, αλλά συχνά δεν το θυμούνται!
Ρωτήστε τους πελάτες που έχουν κάνει μια αγορά από εσάς για μια κριτική περίπου μία εβδομάδα μετά την παραλαβή της παραγγελίας τους (ή αργότερα, εάν οι πελάτες σας δεν είναι πιθανό να χρησιμοποιήσουν τα προϊόντα σας αμέσως).
Οι επιτόπιες αιτήσεις και τα ηλεκτρονικά μηνύματα παρακολούθησης είναι οι πιο δημοφιλείς μέθοδοι για να γίνει αυτό. Αν χρησιμοποιείτε το WooCommerce, η επέκταση Follow Ups σάς επιτρέπει να αυτοματοποιήσετε αυτό το μήνυμα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με τόσες διαφορετικές ρυθμίσεις όπως θέλετε.
Κάντε τη διαδικασία αναθεώρησης μια ευχάριστη εμπειρία
Μην στέλνετε τους πελάτες σε μια φόρμα αναθεώρησης γεμάτη από περιττά πεδία. Χρειάζεστε ένα όνομα, μια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (μόνο για επαφή ή επαληθεύσεις), μια αξιολόγηση και την επισκόπηση.
Αν νομίζετε ότι είναι απαραίτητο, μπορείτε επίσης να ζητήσετε από τους πελάτες να γράψουν έναν τίτλο και να παράσχουν μια ευρεία θέση (όπως μια πόλη ή / και ένα κράτος). Εάν θέλετε οι χρήστες να μπορούν να συμπεριλαμβάνουν εικόνες ή βίντεο, χρησιμοποιήστε μια λειτουργία αποστολής που έχετε δοκιμάσει σε όλες τις συσκευές.
Όσο πιο εύκολο το κάνετε για τους πελάτες να υποβάλουν κριτικές, τόσο περισσότερες κριτικές θα λάβετε.
Προσφέρετε ένα κίνητρο
Τα κίνητρα είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ενθουσιάσετε τους ανθρώπους για την ανταλλαγή πληροφοριών. Αυτό μπορεί να κυμαίνεται από την επιστροφή ανταμοιβών για Reviews προιόντων σε ένα υπάρχον πρόγραμμα επιβραβεύσεων ή τη δημιουργία νέων κινήτρων για τους αναθεωρητές.
Εάν δεν προσφέρετε ένα πρόγραμμα επιβράβευσης, υπάρχουν πολλοί άλλοι τρόποι για να σας δώσουν κίνητρα, όπως:
Καταχωρήσεις στο διαγωνισμό (βλ. Παρακάτω)
Κουπόνια – Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να εκδώσετε ένα κουπόνι 10% από την επόμενη παραγγελία
Οι εκπτώσεις – όπως τα παραπάνω, προσφέρουν μια άμεση έκπτωση 5 ευρώ σε αντάλλαγμα για ένα Review – αυτό είναι κάτι που μπορείτε να κάνετε με την εύστοχη ονομασία Review για έκπτωση.
Πιστοποιητικά δώρων – Πιθανόν να περιορίζονται στους αναθεωρητές που υποβάλλουν λεπτομερείς κριτικές συνοδευόμενοι από εικόνες ή βίντεο ή εκείνους που υποβάλλουν πολλαπλές κριτικές σε μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο
Ενώ το είδος του κινήτρου δεν θα πρέπει να είναι το ίδιο για κάθε κατάστημα, κάθε site ηλεκτρονικού εμπορίου μπορεί πιθανότατα να αυξήσει την πιθανότητα να πάρει κριτικές χρησιμοποιώντας κίνητρα.
Προσφορά καταχωρήσεων διαγωνισμού με αντάλλαγμα για Reviews
Οι πελάτες αγαπούν τη δυνατότητα να κερδίσουν κάτι. Δεν χρειάζεται να δώσετε ένα αυτοκίνητο. Αντ ‘αυτού, κρατήστε τα σχέδια σας για κάτι απλό, όπως ένα πιστοποιητικό δώρου στο κατάστημα ή ένα δημοφιλές προϊόν χαμηλού κόστους.
Μερικές δημοφιλείς ιδέες giveaway περιλαμβάνουν:
Store Gifts πιστοποιητικά δώρων
Μοναδικά αξεσουάρ που παράγονται ειδικά για τα δώρα του καταστήματός σας
Δημοφιλή προϊόντα καταστήματος
Δώρο κάρτες σε αλυσίδες εστιατορίου ή καφέ
Ένα περιορισμένο ή ένα είδος αμοιβής στοιχείο
Θέλετε να προσελκύσετε καλύτερα τους αναθεωρητές; Αφήστε τις καταχωρίσεις να φέρουν πολλά σχέδια έτσι ώστε οι πιθανότητές τους να είναι καλύτερες.
Ζητήστε φωτογραφίες (ή χρησιμοποιήστε ξανά τις υπάρχουσες φωτογραφίες)
Οι άνθρωποι αγαπούν επίσης τις snapping φωτογραφίες των πάντων! Οι αναφορές προϊόντων που συνοδεύονται από εικόνες και βίντεο λένε μια καλύτερη ιστορία από αυτές που είναι μόνο κείμενο.
Η συμπερίληψη της δυνατότητας μεταφόρτωσης εικόνων και βίντεο μπορεί να αυξήσει την πιθανότητα αναθεώρησης επειδή οι χρήστες προτιμούν να μοιράζονται τα μέσα ενημέρωσης, ειδικά αν αγαπούν ιδιαίτερα ένα προϊόν.
Διαβάστε : 6 αποτελεσματικές στρατηγικές SEO
Συμβουλή: Κάντε τις σωστές ερωτήσεις
Όταν ζητάτε κριτικές, βεβαιωθείτε ότι έχετε θέσει τις σωστές ερωτήσεις. Δεν θέλετε μόνο να μάθετε αν στους πελάτες σας, άρεσε το προϊόν. Θέλετε να μάθετε πώς το χρησιμοποιούν (εξήγηση, φωτογραφία, βίντεο), ποιον θα το συνιστούσαν και αν το προϊόν έχει αλλάξει κάτι στη ζωή του.
Παρόλο που θέλετε να κρατήσετε αυτές τις φόρμες αναθεώρησης όσο το δυνατόν συντομότερες, εξετάστε οποιαδήποτε σημαντική πληροφορία χρειάζονται οι άλλοι για να κάνετε μια εκπαιδευμένη απόφαση αγοράς. Ένα κατάστημα μόδας μπορεί να θέλει να ρωτήσει αν ένα προϊόν ταιριάζει “αληθινό σε μέγεθος” ή όχι. Ένα κατάστημα φωτογραφίας μπορεί να επωφεληθεί από το να γνωρίζει αν ο κριτικός είναι ερασιτέχνης ή επαγγελματίας.
Το να ζητάς τις σωστές ερωτήσεις δεν κάνει μόνο για πιο αυθεντική επισκόπηση – μπορεί να κάνει και αγοραστές ορισμένων προϊόντων να θέλουν επίσης να αναφέρουν πώς ένα προϊόν ταιριάζει ή δουλεύει γι ‘αυτούς.
Πώς να χειριστείτε τις εισερχόμενες κριτικές σας
Η διαχείριση των κριτικών με τον κατάλληλο τρόπο μπορεί να δημιουργήσει εμπιστοσύνη και πίστη. Μπορεί επίσης να βοηθήσει τον ιστότοπο να κερδίσει περισσότερες κριτικές, επειδή οι άνθρωποι θα γνωρίζουν ότι κάποιος ακούει πραγματικά. Δώστε έμφαση στη διαφήμιση στους χάρτες και γενικότερα στη διαχείριση του Google Maps.
Ακολουθούν μερικές γρήγορες συμβουλές για την εργασία με κριτικές.
Μετρήστε τις κριτικές σας τακτικά
Κάντε ένα σχέδιο για να ελέγξετε τις κριτικές σας τουλάχιστον μερικές φορές την ημέρα ή να χρησιμοποιήσετε τις ειδοποιήσεις, ώστε να γνωρίζετε κάθε φορά που υποβάλεται μια κριτική. Να μετριάζετε τις κριτικές σας, τις εγκρίνετε ή τις απορρίπτετε όσο πιο συχνά μπορείτε για να διατηρήσετε τα πράγματα σε κίνηση.
Οι πελάτες μπορούν να απογοητευτούν όταν παίρνουν το χρόνο να γράψουν κάτι και αγνοούνται. Μερικές φορές θα ξαναγράψουν και θα υποβάλουν εκ νέου σχόλια, πιστεύοντας ότι χάθηκαν.
Απαντήστε σε κριτικές που χρειάζονται την προσοχή σας
Ζητήστε συγγνώμη για τα λάθη σας, διευκρινίστε τις πληροφορίες για τα προϊόντα και ευχαριστήστε τους πελάτες για το χρόνο που χρειάζεστε για να αφήσετε σχόλια. Δεν χρειάζεται να απαντάτε σε κάθε κριτική, αλλά σίγουρα παίρνετε το χρόνο να δείξετε ότι σας ενδιαφέρει.
Αν θέλετε να αντιμετωπίσετε μια κατάσταση ιδιωτικά, θα πρέπει να δημοσιεύσετε ακόμα μια απάντηση που επικοινωνείτε με τον πελάτη μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τηλεφώνου. Με αυτόν τον τρόπο, οι αγοραστές μπορούν να δουν ότι αντιμετωπίζετε σοβαρά τα προβλήματα, γεγονός που μπορεί να αυξήσει την εμπιστοσύνη τους με αλματώδη επίπεδα.
Μην σβήνετε όλα τα αρνητικά Reviews
Οι άνθρωποι πρόκειται να παραπονεθούν, και μερικές φορές για παράξενα ή ανόητα πράγματα. Ενώ αυτές οι κριτικές μειώνουν τον μέσο όρο, ένας υψηλότερος λόγος θετικών αναθεωρήσεων πρέπει να εξισορροπήσει τα πράγματα. Η δημοσίευση όλων των επιπέδων κριτικών δείχνει ότι το διατηρείτε πραγματικό.
Οι έμπειροι αγοραστές στο διαδίκτυο γνωρίζουν τι πρέπει να αναζητήσουν. Θα διαβάσουν πρώτα τα πιο θετικά σχόλια πρώτα (για να δουν αν το προϊόν κάνει για αυτό που θέλουν), ακολουθούμενο από το χειρότερο. Γνωρίζουν ότι ένα αξιοπρεπές ποσοστό κακών αναθεωρήσεων σχετικά με τα κατά τα άλλα καλά προϊόντα δεν συνδέεται απαραίτητα με το ίδιο το προϊόν.
Εάν μια αναθεώρηση δεν περιγράφει σωστά ένα προϊόν, αναφέρεται σε ένα διαφορετικό προϊόν ή είναι καταχρηστική, είναι προτιμότερο να την διαγράψετε.
Αγκαλιάστε τη διαδικασία, πουλήστε περισσότερα προϊόντα
Ζητήστε και δημοσιεύεστε σχόλια πελατών σε ένα ουσιαστικό, συνεχές μέρος της επιχειρηματικής δραστηριότητας στο διαδίκτυο. Χρησιμοποιώντας τα βήματα που αναφέρονται εδώ μπορεί να πείσει τους αγοραστές ότι είστε αξιόπιστοι και έχετε εξαιρετικά προϊόντα. Μπορούν επίσης να εμπνεύσουν άλλους πελάτες να μοιραστούν τις σκέψεις τους σχετικά με τα προϊόντα που πουλάτε.
Το κατάστημα σας επιτρέπει επί του παρόντος κριτικές για προϊόντα; Τι μέτρα έχετε πάρει για να ενθαρρύνετε τους αγοραστές και τους πελάτες να μοιραστούν αυτό που σκέφτονται με τους άλλους; Ενημερώστε μας στα σχόλια.
- Δικηγόρος Κ. ΚαμουζήςΒραβευμένο δικηγορικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google.
- Χειρουργός Κ. ΑποστόλουΒραβευμένο ιατρικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google. Δείτε τι είπε για εμάς ο ιατρός.
- Ορθοπεδικός Α. Σταθελλης1η σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά όπως και πρώτες θέσεις. Τι είπε ο γιατρός για εμάς.