Είναι γνωστό πλέον στο Digital Marketing ότι μια από τις βασικές τεχνικές στις στρατηγικές SEO είναι η δημιουργία πλούσιου και σχετικού περιεχομένου με την επιχείρηση σας. Ακόμα όμως κι αν είστε ένας εξαιρετικός copywriter, ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος. Ειδικά αν γράφετε συχνά για συγκεκριμένα θέματα θα παρατηρήσετε ότι πολλές φορές επαναλαμβάνεστε. Χρειάζεστε λοιπόν μια έμπνευση για να συνεχίσετε.
Ανακαλύψτε ιδέες και Trends
Όπως κάνουμε και εμείς με οδηγό για το 2021, δημιουργίας και ανανέωσης περιεχομένου έτσι πρέπει και εσείς. Πρέπει να βρείτε αξιόλογα θέματα που θα προσφέρουν αξιόλογη πληροφορία για την δική σας επιχείρηση. Δεν είναι μόνο για να γράψετε ένα άρθρο αλλά πρόκειται και για μια καλή στρατηγική SEO.
Άλλωστε αν γράφετε συνέχεια νέο περιεχόμενο, θα συναντήσετε δυσκολίες στο να σκεφτείτε καινούριες λέξεις κλειδιά, οι οποίες είναι ικανές να φέρουν κλικ. Όταν δημιουργείτε έναν οδηγό που θα κρατήσει τουλάχιστον για 1 χρόνο χρειάζεστε την λέξη – φράση κλειδί και δίπλα την χρονολογία. Στους ανθρώπους αρέσουν τα trends και να ενημερώνονται για νέες αλλαγές και tips. Μπορείτε να κερδίσετε επιπλέον επισκεψιμότητα με αυτή την τακτική.
Επίλυση προβλημάτων
Το να γράφουμε αυτά που μας αρέσουν είναι η εύκολη οδός. Όταν έχετε ιδέες πολλές φορές τις αφήνετε στην άκρη, καθώς δεν σας προκαλούν το ενδιαφέρον για να τις αναπτύξετε σε ένα άρθρο. Δεν είναι όμως μια σωστή οπτική των πραγμάτων. Η σωστή στρατηγική είναι να σκεφτείτε και να αναζητήσετε τι είναι αυτό που αρέσει στους επισκέπτες και υποψήφιους πελάτες σας.
Προσπαθήσετε να ανακαλύψετε τι σκέφτεται το κοινό σας και τι χρειάζεται. Μπορείτε να απαντήσετε σε σημαντικά ερωτήματα; Οι απαντήσεις σε ερωτήσεις πελατών και χρηστών, έχει γίνει μόδα τα τελευταία χρόνια και αυτή η μόδα θα αυξηθεί και τα επόμενα. Με την συνεχή βελτίωση και απόδοση της φωνητικής αναζήτησης, πολλοί χρήστες κάνουν ερωτήσεις από τα κινητά τους για να πάρουν απαντήσεις. Αν είστε έτοιμοι να απαντήσετε σε αυτές τις ερωτήσεις τότε θα έχετε το πλεονέκτημα στο παιχνίδι του ανταγωνισμού.
Αποθηκεύστε και κρατήστε αρχείο
Καθώς κάνετε περιήγηση στο διαδίκτυο για να βρείτε αυτό που ψάχνετε και ταιριάζει στις ανάγκες του, κρατήστε αρχείο. Ακόμα και αν δεν σχετίζεται άμεσα με τον τομέα σας, μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για έμπνευση. Το αρχείο σας μπορεί να περιλαμβάνει οτιδήποτε σας κεντρίζει το ενδιαφέρον, φέρνει νέες ιδέες, ή πιστεύετε ότι έχει κάποια αξία.
Την επόμενη φορά που θα προσπαθήσετε να προτείνετε ένα θέμα, θα έχετε ήδη αρκετές ιδέες αποθηκευμένες στο αρχείο σας. Είτε το αρχείο το έχετε σε cloud excel είτε σε notepad, φροντίστε να σας ακολουθεί παντού. Με αυτό τον τρόπο μόλις σας έρχεται μια ιδέα και έμπνευση να την γράφετε αμέσως, καθώς το μυαλό φέρνει γρήγορα ιδέες και μετά ξεχνιούνται.
Δοκιμάστε το Twitter
Στην Ελλάδα μπορεί να μην είναι η Νο.1 πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης αλλά ποιος είπε να ψάξετε μόνο εδώ; Το Twitter μπορεί να αποδειχθεί χρυσάφι για ιδέες, καθώς μπορείτε να βρείτε από νέα, αθλητικά, ενημερώσεις μέχρι ότι άλλο μπορείτε να φανταστείτε. Ο ιδανικός τρόπος για να το κάνετε αυτό και να κερδίσετε χρόνο είναι με την αναζήτηση των hashtags. Επιλέξτε δημοφιλή hashtags που σχετίζονται με την επιχείρηση σας, όπως για παράδειγμα #SEO ή #digitalmarketing. Θα βρείτε εκαντοντάδες tweets και είναι σίγουρο ότι θα βρείτε ιδέες για την δική σας επιχείρηση. Αποθηκεύσετε τα πιο χρήσιμα hashtags και κάντε την έρευνα σας.
Ψάξτε τους ανταγωνιστές σας
Ας πούμε την αλήθεια. Όταν πρόκειται για Digital Marketing, όλοι τους ψάχνουν όλους. Ειδικότερα για φρέσκιες ιδέες και πετυχημένες συνταγές. Φυσικά δεν εννοώ να κλέψετε περιεχόμενο, αλλά να πάρετε έμπνευση. Μπορείτε να δοκιμάσετε παρόμοιες θεματολογίες και να δημιουργήσετε το δικό σας περιεχόμενο με φρέσκες ιδέες χωρίς αντιγραφές. Αν αναρωτιέστε τι είναι αυτό που θα φέρει αλληλεπιδράσεις μπορείτε να κάνετε το εξής. Μπείτε στο βίντεο ενός ανταγωνιστή στο Youtube και δείτε τα βίντεο του. Χρησιμοποιήστε το φίλτρο για να το ψάξετε ανά δημοτικότητα και δείτε τα βίντεο με τα περισσότερα views. Από εκεί μπορείτε να πάρετε ιδέες για το δικό σας περιεχόμενο.
Ανανεώστε το περιεχόμενο σας
Μερικές φορές χρειάζεται απλά να ανανεώσετε το παλιό περιεχόμενο από το να ψάχνετε συνεχώς για νέες ιδέες. Ξεκινήστε να βελτιώνετε τα παλιά σας κείμενα και να κάνετε ανανέωση του περιεχομένου με χρήσιμες πληροφορίες. Αρέσουν στη Google αυτά! Μπορείτε επίσης να δείξετε παλιά άρθρα στους επισκέπτες και το κοινό σας που δεν είδαν την πρώτη φορά. Με μια επαναστόχευση και νέες πληροφορίες κρατάτε τους πελάτες και το κοινό ενεργούς να διαβάσουν και να ενημερωθούν.
Ρωτήστε το κοινό σας
Είναι αυτονόητο ότι αν θέλετε να γράφετε περιεχόμενο που αρέσει στο κοινό σας μπορείτε πάντα να τους ρωτάτε τι θα ήθελαν. Ξεκινήστε ένα ερωτηματολόγιο χωρίς να βάζετε απλά και στεγνά μια ερώτηση. Μην δημιουργήσετε πολύ μεγάλο ερωτηματολόγιο καθώς αυτό ενδεχομένως θα κουράσει και θα μειώσει την ανταπόκριση. Οι ερωτήσεις σας θα πρέπει να είναι γενικές και ειδικές ώστε να λάβετε πληθώρα απαντήσεων. Αποφύγετε το ναι ή όχι ως απαντήσεις, καθώς θα σας δυσκολέψει στο να πάρετε τις σωστές αποφάσεις.
Η δημιουργία αυθεντικού και ποιοτικού περιεχομένου είναι ένα από τα πιο δύσκολα εγχειρήματα στο SEO. Οι μηχανές αναζήτησης αγαπούν περισσότερο τα site που πραγματοποιούν πιο συχνά updates με υπάρχον και νέο περιεχόμενο. Η έρευση νέας θεματολογίας μπορεί να φανεί δύσκολη, αλλά με όλα τα παραπάνω μπορείτε να το ξεπεράσετε και να γίνετε πιο δημιουργικοί.
Θέλετε να δημιουργήσουμε περιεχόμενο για την δική σας επιχείρηση; Επικοινωνήστε μαζί μας!
Σφάλμα: Η φόρμα επικοινωνίας δε βρέθηκε.
- Δικηγόρος Κ. ΚαμουζήςΒραβευμένο δικηγορικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google.
- Χειρουργός Κ. ΑποστόλουΒραβευμένο ιατρικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google. Δείτε τι είπε για εμάς ο ιατρός.
- Ορθοπεδικός Α. Σταθελλης1η σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά όπως και πρώτες θέσεις. Τι είπε ο γιατρός για εμάς.