Ιστοσελίδα Ιατρείου. Ζούμε στην εποχή όπου το ιατρικό Μάρκετινγκ ανεβαίνει συνεχώς. Αυτό δεν σημαίνει απλώς ότι οι άνθρωποι έχουν περισσότερο έλεγχο στις υπηρεσίες αγοράζουν και στις συνδρομές στις οποίες εγγράφονται. Οι σημερινοί καταναλωτές αναλαμβάνουν επίσης τη φροντίδα της υγείας τους. Εάν η εταιρεία, η κλινική ή το ιατρείο σας δεν μπορούν να πείσουν τους ανθρώπους ότι προσφέρετε ηρεμία και ασφάλεια όταν το χρειάζονται περισσότερο, θα πάνε ευχαρίστως αλλού. Σε έναν κόσμο όπου όλοι είναι συνδεδεμένοι στο Διαδίκτυο, οι πελάτες και οι ασθενείς σας μπορούν να ζητήσουν συμβουλές και να μάθουν περισσότερα για τον οργανισμό σας με λίγα μόνο κλικ.
Εάν δεν έχετε τη σωστή παρουσία στο διαδίκτυο, τότε κινδυνεύετε από τους πελάτες να αμφισβητήσουν την αξιοπιστία και τη φήμη σας. Οι καλύτερες εκστρατείες μάρκετινγκ για την υγειονομική περίθαλψη δεν πείθουν απλώς τους ανθρώπους να έρθουν σε εσάς και να χρησιμοποιήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, όταν χρειάζονται βοήθεια. Χτίζουν επίσης μια σχέση με τους πελάτες σας που οδηγεί σε μακροπρόθεσμη πίστη.
Τελικά, πόσοι άνθρωποι βλέπετε να αλλάζουν τον γιατρό τους κάθε δεύτερη εβδομάδα; Οι καταναλωτές θέλουν ειδικούς στους οποίους μπορούν να βασίζονται για τα επόμενα χρόνια. Αυτό σημαίνει ότι οι συνδέσεις που κάνετε τόσο στο διαδίκτυο όσο και εκτός σύνδεσης θα μπορούσαν να κάνουν ή να χαλάσουν την επιχείρησή σας. Μήπως ήρθε η ώρα να δώσετε στη στρατηγική μάρκετινγκ υγειονομικής περίθαλψης έναν απαραίτητο έλεγχο;
Ιστοσελίδα Ιατρείου – Στρατηγική Μάρκετινγκ Υγείας
Η θεραπεία για καλύτερη αξιοπιστία: Τι είναι το μάρκετινγκ υγειονομικής περίθαλψης; Η απάντηση στην ερώτηση “Τι είναι το μάρκετινγκ υγειονομικής περίθαλψης;” μπορεί να φαίνεται προφανές με την πρώτη ματιά. Το μάρκετινγκ έχει να κάνει με την οδήγηση πελατών στην εταιρεία σας μέσω προσεκτικά σχεδιασμένων σχεδίων που έχουν σκοπό να ενισχύσουν τις μετατροπές και την αφοσίωση. Αυτό σημαίνει ότι το μάρκετινγκ υγειονομικής περίθαλψης είναι η στρατηγική που χρησιμοποιούν οι ιδιώτες πάροχοι για να κρατήσουν τους πελάτες τους να επιστρέφουν στα προϊόντα, τα ιατρεία ή τις κλινικές τους. Ωστόσο, μια στρατηγική μάρκετινγκ υγειονομικής περίθαλψης μπορεί να είναι πολύ πιο περίπλοκη από το τυπικό σας σχέδιο προώθησης.
Σε τελική ανάλυση, δεν πουλάτε απλώς ένα εφάπαξ προϊόν ή υπηρεσία. Προσπαθείτε να πείσετε τους ανθρώπους ότι αξίζετε την εμπιστοσύνη τους. Οι Γιατροί δεν διακινούν υλικά αγαθά, υπόσχονται ποιότητα ζωής και σε ορισμένες περιπτώσεις απαλλαγή από τον πόνο. Η φύση των εταιρειών υγειονομικής περίθαλψης και το τι παρέχουν στους πελάτες τους σημαίνει ότι ο οργανισμός σας έχει αυτόματα μια ισχυρή και συναρπαστική υπόσχεση επωνυμίας να μοιραστεί. Ωστόσο, για να ξεκλειδώσετε πραγματικά τα οφέλη, θα πρέπει να μάθετε πώς να συνδέεστε με τους πελάτες σας σε βαθύτερο επίπεδο και να απαντάτε στις ερωτήσεις που κάνουν για την επωνυμία σας. Σήμερα, το ψηφιακό μάρκετινγκ υγειονομικής περίθαλψης βρίσκεται σε άνοδο, καθώς περισσότεροι καταναλωτές αρχίζουν να στρέφονται στο διαδίκτυο για βοήθεια απαντώντας στις ιατρικές τους ερωτήσεις.
Οι αναφορές του Ερευνητικού Κέντρου Pew υποδηλώνουν ότι το 72% των χρηστών του Διαδικτύου αναζητούν απαντήσεις στα ερωτήματά τους σχετικά με την υγεία. Οι κλινικές, τα ιατρεία και οι ιδιωτικές εταιρείες που αναπτύσσουν την παρουσία τους στο διαδίκτυο έχουν μια μοναδική ευκαιρία να μιλήσουν στο κοινό τους σε αυτό το ζωτικό στάδιο του ταξιδιού των καταναλωτών.
Με το μάρκετινγκ περιεχομένου, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και αμέτρητες άλλες στρατηγικές μάρκετινγκ υγειονομικής περίθαλψης, οι εταιρείες όλων των σχημάτων και μεγεθών μπορούν να διαδώσουν την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας και να αρχίσουν να χτίζουν εμπιστοσύνη με το κοινό-στόχο τους. Ακόμα κι αν είστε ικανοποιημένοι αυτήν τη στιγμή με τον αριθμό των επιστρεφόμενων ασθενών, πελατών και πελατών, ένα σχέδιο μάρκετινγκ υγειονομικής περίθαλψης μπορεί να διασφαλίσει ότι θα συνεχίσετε να διατηρείτε έναν ισχυρό όγκο πελατών τα επόμενα χρόνια. Σε τελική ανάλυση, όπως γνωρίζουν τα περισσότερα επαγγέλματα του κλάδου της υγείας – μια ουγγιά πρόληψης κερδίζει ένα κιλό θεραπείας. Λέξεις κλειδιά όπως ανακαίνιση ιατρείου ή ανακαίνιση φαρμακείου δεν είναι εύκολη υπόθεση.
Ιστοσελίδα Ιατρείου – Τα βασικά στοιχεία του Ιατρικού Μάρκετινγκ
Περιεχόμενο
Ένα από τα πιο ισχυρά συστατικά οποιασδήποτε στρατηγικής μάρκετινγκ υγειονομικής περίθαλψης είναι το «περιεχόμενο». Όλοι θέλουν περισσότερες ιατρικές πληροφορίες στη διάθεσή τους στον σημερινό κόσμο που βασίζεται στα δεδομένα. Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία, περίπου μία στις 20 αναζητήσεις στο Google που κάνουν οι πελάτες σήμερα σχετίζεται με την υγεία. Αυτή είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για άτομα που ενδιαφέρονται για το ψηφιακό μάρκετινγκ υγειονομικής περίθαλψης, επειδή γνωρίζετε ότι η ζήτηση για περιεχόμενο είναι υψηλή. Η ανάπτυξη και η ανταλλαγή χρήσιμων πληροφοριών στο διαδίκτυο όχι μόνο βελτιώνει την αναγνώριση της επωνυμίας για τον οργανισμό σας, αλλά θα μπορούσε επίσης να σας καθιερώσει ως ηγέτη της σκέψης στον κλάδο σας.
Αυτό σημαίνει ότι οι καταναλωτές είναι πιο πιθανό να σας δουν ως ειδικό και οι πιθανοί συνεργάτες μπορεί ακόμη και να ζητήσουν από εσάς ή τους οργανισμούς σας να λάβετε μέρος σε σεμινάρια και συνέδρια. Φυσικά, προτού ξεκινήσετε τη στρατηγική περιεχομένου σας, θα πρέπει να ασχοληθείτε με τους κανόνες συμμόρφωσης.
Τα πράγματα που λέτε στο διαδίκτυο μπορούν να βλάψουν την επιχείρησή σας αν δεν είστε προσεκτικοί. Έχοντας αυτό κατά νου, βεβαιωθείτε ότι κατανοείτε αυτά τα βασικά στοιχεία του μάρκετινγκ υγειονομικής περίθαλψης:
Αποφύγετε τα απόλυτα και τα υπερθετικά
Ο ισχυρισμός ότι έχετε το «καλύτερο» ογκολογικό τμήμα ή θεραπεία μπορεί να οδηγήσει σε προβλήματα με άλλες εταιρείες στην περιοχή σας και σε θυμωμένους πελάτες. Αντί να χρησιμοποιείτε υπερθετικά, βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε γεγονότα, μελέτες περιπτώσεων και πρόσθετες πολύτιμες πληροφορίες για να μεταφέρετε γιατί είστε οι καλύτεροι.
Κρατήστε τα προσωπικά δεδομένα μακριά από μαρτυρίες
Ενώ η κοινωνική απόδειξη και η από στόμα σε στόμα είναι εξαιρετικές προσθήκες σε οποιοδήποτε σχέδιο ιατρικού Marketing, είναι σημαντικό να παραμείνετε σύμφωνοι με τους κανονισμούς.
Να θυμάστε ότι δεν μπορείτε ποτέ να χρησιμοποιήσετε τα προσωπικά δεδομένα ενός ατόμου σε μια μελέτη περίπτωσης ή μια μαρτυρία χωρίς τη ρητή άδειά του.
Αποφύγετε να παρέχετε εγγυήσεις
Καθώς η ιατρική αμέλεια και άλλα νομικά ζητήματα είναι αχαλίνωτα σε όλο τον κόσμο, είναι σημαντικό να μην παρέχετε εγγυήσεις που συνεπάγονται υψηλότερο επίπεδο φροντίδας από αυτό που μπορείτε πραγματικά να προσφέρετε.
Εκπαιδεύστε όλους τους επαγγελματίες σχετικά με την κατάλληλη ανταλλαγή μηνυμάτων
Προτού ξεκινήσετε τις καμπάνιες μάρκετινγκ υγειονομικής περίθαλψης, βεβαιωθείτε ότι οι υπάλληλοί σας κατανοούν τα πράγματα που μπορούν και δεν μπορούν να πουν όταν είναι στο διαδίκτυο ή εκτός σύνδεσης. Εδώ θα είναι απαραίτητο ένα σύνολο σταθερών κατευθυντήριων γραμμών.
- Δικηγόρος Κ. ΚαμουζήςΒραβευμένο δικηγορικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google.
- Χειρουργός Κ. ΑποστόλουΒραβευμένο ιατρικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google. Δείτε τι είπε για εμάς ο ιατρός.
- Ορθοπεδικός Α. Σταθελλης1η σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά όπως και πρώτες θέσεις. Τι είπε ο γιατρός για εμάς.