fbpx
+(30) 697 213 2823 [email protected] Δημητρακοπούλου 65, Καλλιθέα
Ηλεκτρονικό κατάστημα

Ηλεκτρονικό Κατάστημα Eshop – Ο δρόμος για την Επιτυχία

Η λειτουργία μιας επιτυχημένης επιχείρησης ηλεκτρονικού εμπορίου δεν είναι εύκολη υπόθεση. Γι’ αυτό αποφασίσαμε να συντάξουμε μια λίστα με 20 χρήσιμες συμβουλές μάρκετινγκ για ένα Ηλεκτρονικό Κατάστημα που θα βοηθήσουν στην ανάπτυξη της επωνυμίας σας. Το Digital Marketing σε ένα Ηλεκτρονικό Κατάστημα μπορεί να είναι πολύ δύσκολο. Με τον φαινομενικά ατελείωτο ανταγωνισμό, η προσέγγιση και η μετατροπή πελατών υψηλής ποιότητας μπορεί να φαίνεται εξίσου δύσκολη με την κορυφή του Έβερεστ. Τούτου λεχθέντος, υπάρχουν πολλά ηλεκτρονικά καταστήματα (όλων των σχημάτων και μεγεθών) που το κάνουν και το κάνουν καλά. Τι έχουν κοινό? Στρατηγική! Όλοι έχουν μια σταθερή στρατηγική μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου και τη χρησιμοποιούν για να βρίσκονται μπροστά στους πελάτες τους κάθε μέρα.

Είναι αυτό το σχέδιο μάρκετινγκ που τους επιτρέπει να είναι επιτυχημένοι στην αγορά τους. Έχετε σκιαγραφήσει μια στρατηγική; Υποθέτω ότι μπορεί να είναι ένα άτυπο σύνολο ιδεών και σημειώσεων, αλλά μην ανησυχείτε, πρόκειται να σας δώσω 20 δημιουργικές ιδέες για να σας βοηθήσω να προωθήσετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Αυτές δεν είναι οι ασυνήθιστες συμβουλές μάρκετινγκ. Αυτές είναι ισχυρές, εφαρμόσιμες τακτικές που μπορείτε να αρχίσετε να εφαρμόζετε σήμερα! Μέχρι να ολοκληρώσετε την ανάγνωση, θα έχετε όλα όσα χρειάζεστε για να ενισχύσετε τη στρατηγική μάρκετινγκ E Commerce σας και να αρχίσετε να βλέπετε την επισκεψιμότητα και τις μετατροπές που ονειρευόσασταν.

Δημιουργία στρατηγικής μάρκετινγκ σε Ηλεκτρονικό Κατάστημα Eshop

Δεν μπορώ να τονίσω αρκετά τη σημασία της ύπαρξης στρατηγικής Digital Marketing στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Συνιστώ ανεπιφύλακτα να δημιουργήσετε ένα πλάνο που περιγράφει το σχέδιο μάρκετινγκ για το ηλεκτρονικό κατάστημα σας και να το ενημερώνετε τακτικά καθώς κάνετε αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο εμπορεύεστε. Όσο περισσότερο σχεδιάζετε, τόσο πιο πιθανό είναι να πετύχετε τους στόχους σας και να φτάσετε στην επιτυχία που επιθυμείτε!

Τι είναι το Internet Marketing;

Μπορεί να αναρωτιέστε, «Τι είναι το Internet Marketing;» Για να το θέσω απλά, το Ίντερνετ Μάρκετινγκ είναι το μάρκετινγκ οποιασδήποτε επιχείρησης που διεξάγεται αποκλειστικά στο διαδίκτυο. Με άλλα λόγια, η σύνδεση ενός ηλεκτρονικού καταστήματος με τους πελάτες του. Τώρα που το καλύψαμε, ας πάμε στα καλά πράγματα!

20 δημιουργικές ιδέες για να προωθήσετε ένα Ηλεκτρονικό Κατάστημα

1 Προσθέστε ένα αναδυόμενο παράθυρο Pop Up για Emails

Ας ξεκινήσουμε με ποια μπορεί να είναι η πιο σημαντική τακτική που διαβάσατε σήμερα. Η διαφήμιση για Eshop είναι απίστευτα σημαντική και δεν μπορείτε να έχετε πιθανότητες χωρίς σχέδιο. Με απλά λόγια, το Email Marketing είναι ο ευκολότερος τρόπος για να ξεκινήσετε τη σύνδεση με άτομα που θέλουν να μάθουν για την επιχείρησή σας. Φτάστε λοιπόν στο χτίσιμο! Βεβαιωθείτε ότι έχετε φόρμες email (στρατηγικά τοποθετημένες) σε όλο τον ιστότοπό σας, με σελίδες προορισμού που τις ζητούν επίσης! Είναι ένας από τους ευκολότερους τρόπους για να ξεκινήσετε είναι να προσθέσετε ένα αναδυόμενο παράθυρο στον ιστότοπό σας. Καταγράψτε επισκέπτες του ιστότοπού σας που διαφορετικά θα είχαν εγκαταλείψει τον ιστότοπό σας. Φυσικά, πρέπει να τους δώσετε έναν λόγο για να εγγραφούν ή να δώσουν μια διεύθυνση email, γι’ αυτό προσφέρετε έναν δωρεάν οδηγό, έκπτωση ή μια έκπτωση που ταιριάζει με την επωνυμία σας.

Εάν δεν δημιουργείτε ήδη ενεργά τη λίστα σας, αυτό θα πρέπει να είναι το πρώτο πράγμα που προσθέτετε στη στρατηγική μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου.

2 Δημιουργήστε μια σειρά από βίντεο με στυλ ή οδηγίες

Ο κόσμος του μάρκετινγκ (και σχεδόν οτιδήποτε άλλο στο διαδίκτυο) στρέφεται στα βίντεο. Είναι πιο ελκυστικά και συνήθως πιο διασκεδαστικά σε μια κοινωνία με διαρκώς μειωμένο εύρος προσοχής. Η προσθήκη βίντεο στη στρατηγική μάρκετινγκ για ένα Ηλεκτρονικό κατάστημα γίνεται όλο και πιο σημαντική για τις επωνυμίες. Αφιερώστε χρόνο για να δημιουργήσετε διασκεδαστικά βίντεο που τονίζουν τα προϊόντα σας, ειδικά τον τρόπο χρήσης τους. Τα βίντεο με οδηγίες είναι μερικά από τα πιο δημοφιλή κομμάτια περιεχομένου στο διαδίκτυο και πολλοί πελάτες σας περιμένουν να παρακολουθήσουν το δικό σας στο YouTube, Tiktok,  Facebook, Instagram και πολλά άλλα. Αξιοποιήστε αυτές τις νέες πληροφορίες δημιουργώντας ένα συναρπαστικό βίντεο που βοηθά τους πελάτες σας να λύσουν ένα πρόβλημα. Σκεφτείτε τις ερωτήσεις που θα αναζητούν οι πελάτες σας. Προβάλετε τα προϊόντα σας με έναν διασκεδαστικό και συναρπαστικό τρόπο που απαντά σε αυτές τις ερωτήσεις. Θυμηθείτε να είστε δημιουργικοί!

Εάν έχετε ένα κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου μόδας που πουλάει μια ποικιλία ρούχων, από πουκάμισα μέχρι παπούτσια, σκεφτείτε να κάνετε βίντεο styling. Μοιραστείτε με τους σημερινούς και τους μελλοντικούς πελάτες σας πώς να διαμορφώσετε τα κομμάτια σας ή να ντυθείτε για μια συγκεκριμένη περίσταση. Χρησιμοποιήστε τα σχόλια που λαμβάνετε για να βελτιώσετε κάθε βίντεο καθώς προχωράτε και κάντε ό,τι καλύτερο μπορείτε για να επαναλάβετε την επιτυχία αυτών που έχουν τις περισσότερες προβολές, επισκεψιμότητα και αφοσίωση. Επίσης μπορείτε να προγραμματίζετε Live Videos και να ενημερώνετε το κοινό σας για νέες εκπτώσεις και προσφορές.

3 Καταγράψτε εγκαταλελειμμένα Καλάθια με ένα αναδυόμενο παράθυρο Pop Up

Αν κάποιος αφιερώσει χρόνο για να βάλει ένα προϊόν στο καλάθι του, έχει δείξει μεγάλο ενδιαφέρον για να αγοράσει αυτό που πουλάτε. Είναι πολύ κοντά στη μετατροπή, οπότε προσπαθήστε να τους κάνετε να ολοκληρώσουν την αγορά τους. Για τον ένα ή τον άλλο λόγο, τόνοι αγοραστών αφήνουν τα καρότσια τους εγκαταλελειμμένα χωρίς να ολοκληρώσουν την αγορά τους. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η ανάκτηση εγκατάλειψης καλαθιού αγορών είναι μία από τις πιο ισχυρές τακτικές μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου. Για να προσελκύσετε ορισμένους από τους πιθανούς πελάτες σας προτού εγκαταλείψουν το καλάθι τους, προσθέστε ένα συγκεκριμένο αναδυόμενο παράθυρο στη σελίδα του καλαθιού σας.

Για παράδειγμα: Εάν ένας επισκέπτης προσθέσει κάτι στο καλάθι του, μεταβεί στη σελίδα του καλαθιού και, στη συνέχεια, αποφασίσει να φύγει από τη σελίδα, θα εμφανιστεί ένα αναδυόμενο παράθυρο που θα του προσφέρει έκπτωση εάν αγοράσει εντός των επόμενων 4 ωρών ή ημέρας. Μπορείτε να ορίσετε ένα ποσοστό έκπτωσης και ένα χρονικό πλαίσιο που ταιριάζει στο Ηλεκτρονικό κατάστημά σας και αυτή η προσφορά θα εμφανίζεται μόνο στη σελίδα του καλαθιού. Είναι ζωτικής σημασίας να συμπεριλάβετε την ανάκτηση εγκατάλειψης καλαθιού αγορών στο Email Marketing και τη στρατηγική μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου στο σύνολό σας.

Πρωτη σελιδα google

4 Αποστολή email εγκατάλειψης καλαθιού αγορών

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έξυπνες τακτικές επαναληπτικού μάρκετινγκ από CRM, όπως το HubSpot, για να στείλετε εξαιρετικά προσαρμοσμένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε αγοραστές που έχουν εγκαταλείψει τα καροτσάκια. Εδώ παίζουν ρόλο οι δεξιότητές σας στο Email Marketing. Εάν ένας πελάτης έχει συνδεθεί, μπορείτε να του στείλετε προσαρμοσμένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με φωτογραφίες των αντικειμένων που τον ενδιέφεραν και να προσαρμόσετε τα μηνύματα με το όνομά τους, την πόλη και άλλα. Αυτά τα ιδιαίτερα στοχευμένα email είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικά και θα μπορούσαν να είναι η τακτική που χρειάζεστε για να αυξήσετε τις μετατροπές σας.

Εάν καταγράφετε διευθύνσεις email με ένα λογισμικό αυτοματοποίησης μάρκετινγκ όπως το HubSpot, μπορείτε να στοχεύσετε επισκέπτες που δεν έχουν αφιερώσει χρόνο για να δημιουργήσουν έναν λογαριασμό. Αρχίζετε να καταλαβαίνετε γιατί είναι σημαντικό να έχετε σημεία μετατροπής μέσω email χωρίς να χρειάζεται να αγοράσετε; Το Email Marketing είναι Must και πρέπει να δοθεί προτεραιότητα.

  • Χρησιμοποιήστε τις πληροφορίες τους – όνομα, πόλη κ.λπ.
  • Στείλτε email νωρίς – εντός 24 ωρών από την εγκατάλειψη
  • Στείλτε τα συχνά – κάθε δεύτερη μέρα, έως και 4 email
  • Πείστε με κοινωνική απόδειξη – κριτικές πελατών, αξιολογήσεις κ.λπ.
  • Στείλτε εκπτώσεις – αλλά όχι μέχρι το 2ο ή το 3ο email Δώστε επιλογές – σχετικά στοιχεία κ.λπ.

5 Επιστρέψτε τους ανθρώπους στον ιστότοπό σας με το επαναληπτικό μάρκετινγκ

Το Facebook, η Google και μερικοί άλλοι σάς δίνουν την ευκαιρία να παρακολουθείτε τις ενέργειες των επισκεπτών των ιστότοπών σας. Υπό αυτό το πρίσμα θα βελτιστοποιήσετε τον τρόπο με τον οποίο προωθείτε την αγορά σε αυτούς. Μια Ειδική Εγκατάσταση κώδικα μπορεί να σας παρέχει έναν τεράστιο όγκο πληροφοριών για τους πιθανούς πελάτες σας.

Για παράδειγμα, το Facebook σάς επιτρέπει να δημιουργείτε καμπάνιες επαναληπτικού μάρκετινγκ που εμφανίζουν συγκεκριμένες διαφημίσεις. Περιλαμβάνει επισκέπτες που έχουν δει συγκεκριμένες σελίδες προϊόντων ή έχουν αφήσει στοιχεία στο καλάθι τους. Εάν ο αγοραστής εξακολουθεί να μην τις έχει αγοράσει μετά από μερικές ημέρες, μπορείτε να ενισχύσετε την αποτελεσματικότητα αυτών των διαφημίσεων προσφέροντάς τους έναν κωδικό κουπονιού σε μια προσπάθεια να τους προσελκύσετε πίσω στον ιστότοπό σας. Η αξία των διαφόρων pixel ξεφεύγει από το πεδίο εφαρμογής αυτής της ανάρτησης, αλλά σας ενθαρρύνω να εξερευνήσετε χρησιμοποιώντας το Facebook (ή οποιοδήποτε άλλο) pixel στον ιστότοπό σας.

6 Συνεργαστείτε με Influencers

Οι καμπάνιες Influencer περιλαμβάνουν το να βάζετε τα προϊόντα σας μπροστά σε ένα εξαιρετικά επιμελημένο κοινό ενός influencer (blogger, vlogger κ.λπ.). Για παράδειγμα, το Ηλεκτρονικό κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου μόδας μπορεί να στείλει μερικά από τα πιο δημοφιλή προϊόντα αυτής της σεζόν σε έναν fashion blogger για κριτική ή έγκριση. Ανάλογα με το μέγεθος του κοινού τους και την κλίμακα της απήχησής τους, μπορεί να σας ζητηθεί να πληρώσετε για την έκθεση. Επειδή η κριτική προέρχεται από μια αξιόπιστη πηγή και εμφανίζεται σε άτομα που αναζητούν αυτόν τον τύπο περιεχομένου, αυτές οι καμπάνιες είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να εκθέσετε το κατάστημά σας σε ένα νέο κοινό.

Απλώς φροντίστε να συνεργαστείτε με παράγοντες επιρροής των οποίων η επωνυμία και το κοινό είναι σύμφωνα με τα προϊόντα σας! Σκεφτείτε να συνεργαστείτε με bloggers, vloggers, Instagrammers και άλλους τύπους influencers για τοποθέτηση προϊόντων, κριτικές και δώρα. Μπορείτε ακόμη να σκεφτείτε να δημιουργήσετε ένα πρόγραμμα συνεργατών και να χρησιμοποιήσετε καμπάνιες επηρεασμού ως κύριο τρόπο με τον οποίο προωθείτε το κατάστημά σας.

7 Δημιουργήστε πολύτιμες αναρτήσεις στο Blog

Το blogging σάς επιτρέπει να αυξήσετε την επισκεψιμότητα. Να δημιουργήσετε μια κοινότητα και να αλληλεπιδράσετε με τους πελάτες σας σε ένα εντελώς νέο επίπεδο. Η δημιουργία περιεχομένου που είναι χρήσιμο, διασκεδαστικό και ελκυστικό εγχείρημα, που θα σας επιτρέψει να απαντήσετε στις ερωτήσεις που κάνουν οι δυνητικοί πελάτες σας και να τους παρουσιάσετε την επωνυμία σας σε ένα περιβάλλον χαμηλής πίεσης. Δημιουργήστε οδηγούς που δείχνουν πώς χρησιμοποιούνται τα προϊόντα σας σε πραγματικές εφαρμογές. Φροντίστε να το διατηρήσετε οπτικά ενδιαφέρον και εστιάστε στη δημιουργία περιεχομένου υψηλής αξίας. Ποιότητα έναντι ποσότητας είναι το όνομα του παιχνιδιού. Το blogging δημιουργεί ευκαιρίες μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου σε μαζική κλίμακα και η εκμάθηση πώς να το κάνει καλά θα πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα για ένα κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου.

Σκεφτείτε το εξής: Το 79% των εταιρειών που διαθέτουν blog αναφέρουν θετική απόδοση επένδυσης (ROI) για το εισερχόμενο μάρκετινγκ.

8 Δημιουργία προσφορών με δυνατότητα λήψης – Download

Καθώς δημιουργείτε περιεχόμενο για το blog σας, θα μπορείτε να προσδιορίζετε τι αρέσει στο κοινό σας. Πάρτε αυτές τις πληροφορίες και δημιουργήστε πιο λεπτομερές, σε βάθος, χρήσιμο περιεχόμενο που θα λατρέψουν οι επισκέπτες σας! Το κατάστημά σας ομορφιάς μπορεί να θέλει να δημιουργήσει ένα ebook με συγκεκριμένο θέμα και να περιλαμβάνει πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τις τεχνικές μακιγιάζ, βήμα προς βήμα οδηγούς, συμβουλές, συνδέσμους προς άλλους πόρους και πολλά άλλα. Γράψτε ένα ebook για το οποίο θα πλήρωναν ακόμη και οι σημερινοί ή οι δυνητικοί πελάτες σας και μετά δώστε το δωρεάν…καλά, με αντάλλαγμα ένα email.

Αν γίνει σωστά, η απόδοση της επένδυσής σας θα είναι πολύ μεγαλύτερη! Μια προσφορά με δυνατότητα λήψης είναι πολύτιμη για δύο λόγους: δημιουργεί τη λίστα email σας και παρέχει αξία στους επισκέπτες του ιστότοπού σας.

9 Διοργανώστε ένα Giveaway

Στους ανθρώπους αρέσουν τα δωρεάν πράγματα περισσότερο από οτιδήποτε άλλο στον κόσμο. Φανταστείτε αν δώσατε ένα πραγματικά δροσερό προϊόν, ή ακόμα καλύτερα, μια συλλογή από πραγματικά δροσερά προϊόντα. Πόσο buzz θα μπορούσατε να δημιουργήσετε; Κάντε τους ανθρώπους να μοιραστούν το δώρο σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και η έκθεσή σας θα αυξηθεί εκθετικά! Τα δώρα σάς επιτρέπουν να βάλετε την επωνυμία σας μπροστά σε πολλά νέα μάτια και να αναπτύξετε τη λίστα μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ηλεκτρονικού εμπορίου, ώστε να μπορείτε να τους προσεγγίσετε στο μέλλον. Μιλάμε για win-win!

10 Ενθουσιάστε τους ανθρώπους με τις προκλήσεις

Αυτή είναι μια καταπληκτική τακτική ειδικά για τα Ηλεκτρονικά Καταστήματα Eshop μόδας. Θα μπορούσε επίσης να λειτουργήσει και για άλλες θέσεις ηλεκτρονικού εμπορίου. Η εταιρεία σας θα μπορούσε να φιλοξενήσει μια πρόκληση στυλ 30 ημερών όπου προκαλείτε το κοινό σας να δημιουργήσει μια νέα στολή από ένα συγκεκριμένο αριθμό αντικειμένων. Τα είδη που προωθείτε είναι σίγουρα υπέροχα, αλλά είναι επίσης αντικείμενα που πουλάτε στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Αυτό είναι ένα win-win για όλους τους εμπλεκόμενους. Μεγαλώνεις τη λίστα email σου γιατί όποιος θέλει να συμμετάσχει πρέπει να εγγραφεί. Έτσι βοηθάς τους συνδρομητές σου να ντυθούν καλύτερα και να χρησιμοποιήσουν την γκαρνταρόμπα τους και μπορείς να πουλάς αντικείμενα και από το ηλεκτρονικό σου κατάστημα!

Αναπτύσσεστε περισσότερο από πελάτες με μια πρόκληση, αρχίζετε να αναπτύσσετε μια κοινότητα και χτίζετε μια σχέση εμπιστοσύνης στην πορεία. Μιλήστε για μια δημιουργική στρατηγική μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου! Δείτε το #62 σε αυτήν την εκτενή “λίστα τρόπων δημιουργίας δυνητικών πελατών” για περισσότερες πληροφορίες.

11 Ξεκινήστε ένα κατάστημα στο Facebook

Το Facebook καταλαμβάνει τον κόσμο. Όχι με τρομακτικό τρόπο, στο τέλος της ημέρας. Σαν να έχουν 1,7 δισεκατομμύρια χρήστες και ολοένα και 1 δισεκατομμύριο από αυτούς συνδέονται κάθε μέρα! Πιστεύετε ότι οι πελάτες σας είναι μέρος αυτής της κοινότητας; Εάν δεν γνέφετε καταφατικά, απλά να ξέρετε ότι το κάνω εγώ για εσάς. Λοιπόν, πώς μπορείτε να πάρετε τα αντικείμενα που πουλάτε μπροστά τους σε ένα μέρος που ήδη κάνουν παρέα; Ενσωματώνετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα στην πλατφόρμα του Facebook. Μερικοί αγοραστές απλά δεν τους αρέσει να απομακρυνθούν από το Facebook, οπότε δίνοντάς τους την ευκαιρία να ψωνίσουν απευθείας από την άνετη διεπαφή τους εξαλείφει την πίεση και μπορεί να αυξήσει την έκθεσή σας.

12 Ρωτήστε τους πελάτες για κριτικές + Τοποθετήστε τους στρατηγικά στο κατάστημα

Οι κριτικές των πελατών σας αξίζουν το βάρος τους σε χρυσό. Γιατί; Επειδή παρέχουν στους κατά τα άλλα επιφυλακτικούς αγοραστές μια αίσθηση εμπιστοσύνης. Η εμπιστοσύνη είναι αυτό που τελικά κάνει τους ανθρώπους να αγοράσουν. Οι κριτικές από πραγματικούς πελάτες συμβάλλουν στη μείωση του φραγμού στην αγορά. Μια σωστά τοποθετημένη θετική κριτική μπορεί να σημαίνει τη διαφορά μεταξύ μιας πώλησης και ενός εγκαταλειμμένου καλαθιού! Η κοινωνική απόδειξη που παρέχεται από κριτικές πελατών μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας του μάρκετινγκ μέσω email. Επίσης των πληρωμένων διαφημίσεων, των σελίδων προορισμού και άλλων.

13 Κοινή χρήση περιεχομένου που δημιουργείται από χρήστες

Εάν οι κριτικές πελατών αξίζουν το βάρος τους σε χρυσό, το περιεχόμενο που δημιουργείται από τους χρήστες αξίζει περισσότερο. Όταν οι πελάτες σας δημοσιεύουν φωτογραφίες στο Instagram ή ανεβάζουν βίντεο στο Facebook ή το YouTube, ζητήστε άδεια και δημοσιεύστε τις ξανά. Μοιραστείτε τα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στο blog σας, βάλτε τα στο ψυγείο σας αν θέλετε. Εάν είναι πραγματικά καλοί, ίσως θέλετε να πληρώσετε για να τα προωθήσετε. Όσο περισσότεροι άνθρωποι βλέπουν τα ειλικρινή, θετικά σχόλια ενός ενθουσιασμένου πελάτη τόσο το καλύτερο.

Οι πωλήσεις έχουν να κάνουν με την εμπιστοσύνη. Τα καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου μπορεί να δυσκολευτούν να κερδίσουν αυτήν την εμπιστοσύνη χωρίς μια ακριβή τοποθεσία. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για μικρότερα καταστήματα που οι περισσότεροι άνθρωποι δεν γνωρίζουν.

Χρησιμοποιήστε περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες για να βοηθήσετε τους ανθρώπους να αισθάνονται σίγουροι για την απόφασή τους να αγοράσουν από εσάς!

14 Δημιουργία ισχυρών αναρτήσεων στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα

Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να ενισχύσετε το SEO του ιστότοπού σας (και να αυξήσετε ΤΟΝΟΥΣ επισκεψιμότητας) είναι η δημιουργία αναρτήσεων ισχύος. Οι ισχυρές αναρτήσεις είναι τεράστια άρθρα που είναι γεμάτα χρήσιμες πληροφορίες για ένα συγκεκριμένο θέμα που σχετίζεται με τον κλάδο σας. Αυτό που διαφοροποιεί ένα power post είναι ότι είναι ένας αυτόνομος πόρος που διευκολύνει τον αναγνώστη σας να κατανοήσει το θέμα χωρίς να χρειάζεται να κάνει άλλη έρευνα οπουδήποτε αλλού. Ένα από τα άλλα καθοριστικά χαρακτηριστικά είναι ότι είναι καλύτερο από οτιδήποτε άλλο διαθέσιμο για το θέμα. Μεγαλύτερη διάρκεια, πιο ενημερωτική και βελτιστοποιημένη για SEO.

Είναι επίσης πολύ ωραίο αν είναι επαγγελματικά σχεδιασμένο και έχει εξαιρετικό περιεχόμενο φωτογραφιών ή βίντεο για δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας! Δημοσιεύστε αυτές τις ισχυρές αναρτήσεις ως μοναδικές σελίδες στον ιστότοπό σας και θα αρχίσουν να αυξάνουν την επισκεψιμότητα καθώς η Google αναγνωρίζει την αξία τους και στέλνει τους χρήστες που αναζητούν το δρόμο σας. Μπορείτε επίσης να σχεδιάσετε αυτές τις αναρτήσεις ισχύος σε αρχεία pdf με δυνατότητα λήψης. Ένας επισκέπτης θα πρέπει να παρέχει τις πληροφορίες του για να λάβει το πολύτιμο και δωρεάν pdf.

15 Έκπτωση Black Friday/Cyber ​​Monday

Η Black Friday και η Cyber ​​Monday είναι σημαντικές εκδηλώσεις αγορών στις Η.Π.Α. Όπως γνωρίζουμε όλοι πλέον και στην Ελλάδα. Οι μεγάλες εκπτώσεις δεν είναι το μόνο πράγμα που αναζητούν οι άνθρωποι τη Black Friday. Στην πραγματικότητα, περισσότερες μάρκες αρχίζουν να δημιουργούν ειδικές προσφορές πακέτων και μοναδικά είδη που είναι διαθέσιμα μόνο για μία ημέρα. Όσο πιο διασκεδαστικό και μοναδικό το ιδιαίτερο σας, τόσο περισσότερο θα μπορείτε να ξεχωρίζετε. Επιπλέον, μπορείτε να κάνετε μερικές μεγάλες εκπτώσεις στο απόθεμα που χρειάζεστε για να μετακινήσετε και να το κάνετε να μοιάζει με σούπερ προσφορά για όλη τη νέα σας κίνηση!

16 Αντίστροφη μέτρηση για τα Χριστούγεννα

Ακριβώς όπως η Black Friday, οι χριστουγεννιάτικες αγοραστές τρελαίνονται την περίοδο των γιορτών. Αυτή η παγκόσμια φρενίτιδα αγορών είναι κάτι στο οποίο πρέπει να γίνετε μέρος! Βρείτε την καλύτερη υπηρεσία διεθνούς αποστολής, αν δεν το έχετε κάνει ήδη και προωθήστε μια ειδική για αρκετές ημέρες πριν από τα Χριστούγεννα. Ένα δημοφιλές σπέσιαλ είναι οι «12 ημέρες για τα Χριστουγέννα», αλλά μπορείτε να κάνετε ό,τι θέλετε. Απλώς φροντίστε να δημιουργήσετε προσφορές που είναι διασκεδαστικές και μοναδικές και θα οδηγήσετε τους αγοραστές που πιθανότατα θα αγοράσουν πολύ περισσότερα από εσάς! Οι διακοπές αποτελούν μια εξαιρετική δικαιολογία για ψώνια. Βεβαιωθείτε ότι οι άνθρωποι κατανοούν ότι πρέπει να αγοράζουν τις προσφορές σας!

Επίσης, θυμηθείτε να είστε πάντα προσεκτικοί και να στέλνετε στους πελάτες σας υπενθύμιση έκπτωσης μέσω email κάθε μέρα της αντίστροφης μέτρησης.

17 Δημιουργήστε εικόνες ειδικά για το Pinterest

Το Pinterest είναι τεράστιο σε οπτικά στοιχεία και περισσότεροι επισκέπτες αποθηκεύουν πλέον εικόνες από καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου στους λογαριασμούς τους στο Pinterest. Αποταμιεύουν για διάφορους λόγους: για να αγοράσουν αργότερα, για έμπνευση ή για να μοιραστούν με την κοινότητά τους. Όταν κάποιος καρφιτσώνει μια εικόνα από τον ιστότοπό σας, τη μοιράζεται με όλους, και αυτός τον ακολουθεί επίσης! Θέλετε να δημιουργήσετε μακριές εικόνες σε στυλ πορτρέτου ειδικά για το Pinterest. Έτσι οι επισκέπτες είναι πιο πιθανό να καρφιτσώσουν από τον ιστότοπό σας. (Και είναι αυτονόητο ότι η εικόνα πρέπει να είναι οπτικά εντυπωσιακή, ιδιόμορφη ή μοναδική κατά κάποιο τρόπο.)

18 Upsell και Downsell

Εάν πουλάτε ήδη κάτι, η ύψιστη προτεραιότητά σας θα πρέπει να είναι η πώληση περισσότερων αντικειμένων. Θα πρέπει να ταιριάζουν με αυτό που ήδη αγοράζει ο πελάτης. Το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου μπορεί (και πρέπει) να πραγματοποιείται συνεχώς! Ακόμη και όταν ο πελάτης σας είναι έτοιμος να το ταμειώσει. Εάν έχετε διαθέσιμη μια έκδοση προηγμένης τεχνολογίας αυτού που πρόκειται να αγοράσουν, δείξτε την και ενημερώστε τους γιατί τη προτείνετε έναντι της λιγότερο ακριβής έκδοσης. Βεβαιωθείτε ότι είναι εντός παρόμοιου εύρους τιμών. Μόλις πούλησα κάτι; Ακόμη καλύτερα. Δείξτε τους μερικά αξεσουάρ που σχετίζονται με αυτό το προϊόν στέλνοντάς τους με το ευχαριστήριο email σας.

Εάν αισθάνεστε πραγματικά γενναιόδωροι, συμπεριλάβετε έναν εκπτωτικό κωδικό που θα χρησιμοποιήσετε σε αυτά τα είδη για να δείξετε την εκτίμησή σας που είστε τόσο σπουδαίος πελάτης.

19 Αποστολή υπενθυμίσεων λίστας επιθυμιών

Διαπιστώνετε ότι πολλοί πελάτες σας έχουν προϊόντα στις λίστες επιθυμιών τους και μαζεύουν σκόνη;

Τοποθετούν αυτά τα αντικείμενα εκεί για κάποιο λόγο και ίσως πρέπει απλώς να είστε αυτός που τους υπενθυμίζει τι χάνουν. Στείλτε τους ένα email με έναν σύνδεσμο στη λίστα τους. Μπορεί ακόμη και να θέλετε να συμπεριλάβετε έναν εκπτωτικό κωδικό για να τους βγάλετε από τον φράχτη στον οποίο κάθονταν. Έχετε κάποια εφαρμογή για το κατάστημά σας; Αυτοματοποιήστε τη διαδικασία αποστολής μιας ειδοποίησης push κάθε εβδομάδα ή δύο για να τους υπενθυμίσετε τα προϊόντα που ήθελαν να αγοράσουν.

20 Αναπτύξτε τους επισκέπτες σε συνδρομητές και τους συνδρομητές σε πελάτες

Δεν είναι όλοι όσοι επισκέπτονται το κατάστημά σας έτοιμοι να αγοράσουν. Γι’ αυτό συλλέγετε διευθύνσεις email με τις στρατηγικές που ανέφερα παραπάνω. Αφού έχετε τις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου των επισκεπτών, θα θέλετε να καλλιεργήσετε αυτούς τους πελάτες με μια σειρά αυτοματοποιημένων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Στείλτε τους υπέροχο περιεχόμενο με το οποίο μπορούν να αλληλεπιδράσουν και θα μπορείτε να μάθετε τις αγοραστικές προτιμήσεις τους.

Ξεκινήστε Τώρα

Αν δεν ξέρετε τι να κάνετε για το δικό σας Ηλεκτρονικό Κατάστημα, τώρα έχετε πολλές ιδέες! Μόλις μάθατε 20 δημιουργικές και τρελά πρακτικές συμβουλές για να βελτιώσετε τη στρατηγική μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου σας! Θυμηθείτε ότι πρέπει απλώς να ξεκινήσετε.

Μπορεί να έχετε πολλά αντικείμενα στις λίστες υποχρεώσεών σας. Όμως το μάρκετινγκ είναι αυτό που οδηγεί τους ανθρώπους στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα και δημιουργεί πωλήσεις! Το μάρκετινγκ δεν είναι κάτι που πρέπει να αναβληθεί επειδή οι πωλήσεις και η επιτυχία σας εξαρτώνται από αυτό. Ενημερώστε με εάν έχετε ερωτήσεις σχετικά με κάποια από τις ιδέες μάρκετινγκ που ανέφερα.

ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΤΗΝ ΑΝΟΔΟ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΣΑΣ

Καλέστε για Προσφορά