Το Tik Tok για επιχειρήσεις είναι μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Ως εκ τούτου, είναι επίσης ένα εξαιρετικό μέρος για να προσεγγίσετε ένα κοινό που είναι ενθουσιασμένο με αυτό που έχει να προσφέρει η εταιρεία σας. Ακολουθούν τρεις τρόποι με τους οποίους μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το TikTok ως μέρος της στρατηγικής μάρκετινγκ σας:
Διαφημιστείτε στο TikTok – Tik Tok για Επιχειρήσεις
Όνομα εταιρείας: Το όνομα της εταιρείας σας
Σύντομη περιγραφή του προϊόντος/υπηρεσίας σας: Περιγραφή του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Εάν δεν έχετε ακόμη ιστότοπο, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την ίδια περιγραφή από τη σελίδα “Πληροφορίες” του καναλιού σας στο YouTube. Προσθέστε έναν σύνδεσμο προς τη σελίδα προορισμού για τον ιστότοπό σας, εάν διαθέτετε (για παράδειγμα, https://www.)
Μιλήστε για τον εαυτό σας ως διαφημιζόμενο: Εδώ μπορείτε να μας πείτε ποιος είστε και τι κάνει την επιχείρησή σας να ξεχωρίζει ανάμεσα στους άλλους διαφημιζόμενους στο TikTok.
Χορηγούμενες προκλήσεις Hashtag
Τα χορηγούμενα hashtags είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσεγγίσετε ένα συγκεκριμένο κοινό.
Ο χορηγός μπορεί να χρησιμοποιήσει τα hashtags για να στοχεύσει το κοινό του.
Αν θέλετε η πρόκλησή σας να φτάσει σε περισσότερους ανθρώπους, θα χρειαστείτε ένα hashtag που θα χρησιμοποιήσουν.
Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι δεν έχουν ακόμη όλες αυτές οι πλατφόρμες αυτή τη δυνατότητα, αλλά είναι πιθανό να την αποκτήσουν σύντομα!
In-Feed Native Videos
- Βεβαιωθείτε ότι έχετε κάτι να πείτε.
- Το βίντεο θα πρέπει να είναι μικρότερο από 60 δευτερόλεπτα, αν είναι δυνατόν. Θα πρέπει επίσης να έχει διάρκεια περίπου 10 δευτερόλεπτα για το Facebook, καθώς αυτή είναι η ελάχιστη διάρκεια για να εμφανιστεί μια διαφήμιση αυτόματης αναπαραγωγής στο feed του.
- Σκεφτείτε το περιεχόμενο του βίντεο: Θα θέλατε ένα κομμάτι που να ταιριάζει με τον τόνο της εταιρείας σας και να είναι κατάλληλο για αυτό που προσπαθείτε να πουλήσετε. Για παράδειγμα, αν διευθύνετε ένα εστιατόριο βιολογικών τροφίμων, θα ήταν προτιμότερο να μην κάνετε κάτι χιουμοριστικό. Παρόλο που αυτού του είδους τα βίντεο γίνονται συχνά viral πρέπει να έχετε στρατηγική στη δημιουργία τόσο διαφημίσεων όσο και περιεχομένου.
- Αποφύγετε να φτιάξετε κάτι πολύ φανταχτερό ή εντυπωσιακό με την πρώτη ματιά: Ο κόσμος θα το προσπεράσει, εκτός αν ενδιαφέρεται πραγματικά για αυτό που προσφέρεται (και ακόμη και τότε μπορεί να μην μπει στον κόπο).
Μην χρησιμοποιείτε voiceover: Αν το κάνετε, βεβαιωθείτε ότι δεν είναι πολύ μεγάλο ή αποσπά την προσοχή. Αντί να ακούτε κάποιον να μιλάει καθώς παίζει το βίντεο, αφήστε το κοινό σας να δει τι συμβαίνει και να βγάλει τα δικά του συμπεράσματα.
Η διαχείριση των Social Media, είναι ένα απαραίτητο μέρος του παζλ στην εικόνα της εταιρείας σας.
Η δημιουργικότητα, η αυθεντικότητα και η συνάφεια είναι αυτά που μπορούν να κάνουν τις προσπάθειες μάρκετινγκ στο TikTok επιτυχείς.
Το πρώτο βήμα για τη δημιουργία επιτυχημένων στρατηγικών μάρκετινγκ στο TikTok για επιχειρήσεις είναι η ανάπτυξη δημιουργικού περιεχομένου. Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να δημιουργήσετε ένα βίντεο με τον εαυτό σας να ερμηνεύει ένα τραγούδι χρησιμοποιώντας ένα όργανο ή τραγουδώντας το acapella. Αυτό θα επέτρεπε στους ανθρώπους να ακολουθήσουν αυτό που κάνετε και να αλληλεπιδράσουν με την επωνυμία σας συμμετέχοντας στη διασκέδαση.
Δεύτερον, η αυθεντικότητα είναι σημαντική επειδή οι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να εμπιστευτούν προϊόντα και υπηρεσίες όταν προέρχονται από μια αυθεντική πηγή. Μπορείτε να το αποδείξετε αυτό μέσω των βίντεο σας, δημοσιεύοντας πράγματα που έχουν νόημα για το κοινό σας- για παράδειγμα, αν έχετε μια εταιρεία μακιγιάζ, τότε η κοινοποίηση βίντεο σχετικά με το πώς το μακιγιάζ μπορεί να αλλάξει τη ζωή κάποιου ή γιατί η μάσκαρα έχει σημασία θα δημιουργήσει εμπιστοσύνη στους καταναλωτές που μπορεί να ενδιαφέρονται να αγοράσουν από εσάς στο μέλλον.
Tik Tok για Επιχειρήσεις – Στόχευση στο κοινό στόχο σας
Τέλος, η συνάφεια είναι επίσης ζωτικής σημασίας για το αποτελεσματικό μάρκετινγκ, διότι επιτρέπει σε επιχειρήσεις όπως η δική σας να επιτύχουν τους στόχους τους όσον αφορά τις μετατροπές πωλήσεων όταν απευθύνονται σε συγκεκριμένα κοινά, όπως οι έφηβοι, οι οποίοι χρίζουν διαφορετικής προσέγγισης. Οι επιχειρήσεις οφείλουν να κινούνται στρατηγικά όταν μιλάμε για διαφήμιση στα Social Media.
Αν θέλετε να αξιοποιήσετε στο έπακρο τη στρατηγική σας για το βίντεο μάρκετινγκ, τότε είναι σημαντικό να επικεντρωθείτε σε αυτές τις τρεις πτυχές. Πρώτον, η συνάφεια είναι ζωτικής σημασίας, διότι επιτρέπει σε επιχειρήσεις όπως η δική σας να επιτύχουν τους στόχους μετατροπής των πωλήσεών τους όταν απευθύνονται σε συγκεκριμένο κοινό.
Συμπερασματικά
Αν θέλετε να διαφημιστείτε στο TikTok για επιχειρήσεις, μπορεί να είναι μια εξαιρετική πλατφόρμα για την εταιρεία σας. Παρέχει ευκαιρίες αλληλεπίδρασης με νέα κοινά και οικοδόμησης σχέσεων μαζί τους με την πάροδο του χρόνου. Αλλά αν δεν είστε προσεκτικοί στην επιλογή του σωστού είδους περιεχομένου, υπάρχουν επίσης παγίδες που θα μπορούσαν να βουλιάξουν την καμπάνια σας πριν καν ξεκινήσει.

- Δικηγόρος Κ. ΚαμουζήςΒραβευμένο δικηγορικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google.
- Χειρουργός Κ. ΑποστόλουΒραβευμένο ιατρικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google. Δείτε τι είπε για εμάς ο ιατρός.
- Ορθοπεδικός Α. Σταθελλης1η σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά όπως και πρώτες θέσεις. Τι είπε ο γιατρός για εμάς.