Προώθηση ιστοσελίδων

Αρθρογραφία για το SEO, Social Media, Google Adwords

Instagram Διαφήμιση – Ο απόλυτος οδηγός για να απογειώσετε την φήμη σας

By Γιώργος Χατζηθεοδοσίου | Ιανουάριος 31, 2018 | 0 Comment

Εκτελείτε μια αμειβόμενη αναζήτηση και προβάλλετε διαφημίσεις μέσω της Google, διαφημίζεστε στο Facebook, στο LinkedIn, στο Twitter, ακόμη και σε κάποιες εξειδικευμένες κοινωνικές τοποθεσίες που σχετίζονται με τη βιομηχανία. Ίσως να εκτελείτε ακόμα και διαφημιστικές εκστρατείες ή διαφημιστικά μηνύματα μέσω του NPR. Όμως για κάποιο περίεργο λόγο, προσπεράσατε το Instagram, καθώς δεν είστε σίγουροι αν αξίζει να ασχοληθείτε.

Λοιπόν, είμαι εδώ για να σας ενημερώσω ότι σήμερα δεν είναι η μέρα να αγνοήσουμε το Instagram! Ενώ το Instagram μπορεί να είναι νεότερο σε ηλικία, με λιγότερους χρήστες, από τη μητρική εταιρεία του Facebook, το Instagram είναι το αστέρι της οικογένειας που ξεχωρίζει, που όλοι θέλουν να κάθονται δίπλα στο τραπέζι των Ευχαριστιών. Το Instagram παρέχει μια πλατφόρμα για την περιγραφή οπτικών ιστοριών μέσω διαφόρων μορφών διαφήμισης και πολλοί διαφημιζόμενοι έχουν δει αυτό το κανάλι να αποδίδει υψηλότερη απόδοση επένδυσης (ROI) σε σύγκριση με τις άλλες διαφημιστικές καμπάνιες.

Διαβάστε : Brand & Aλληλεπίδραση στις ομάδες του Facebook

Σήμερα το Instagram έχει 800 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες, σύμφωνα με το Statista, και ο ρυθμός της ταχείας ανάπτυξης που έχει φανεί από το 2013 είναι αρκετά εκπληκτικός. Δείτε το παρακάτω γράφημα.

Αλλά με τόσους πολλούς ενεργούς ανθρώπους που μετακινούνται μέσα από τα feed τους όλες τις ώρες της ημέρας, πώς μπορεί να ξεχωρίσει μια μικρή επιχείρηση όπως η δική σου;

Αυτό είναι όπου η διαφήμιση Instagram μπαίνει στο παιχνίδι. Παρόμοια με το Facebook, όπου η δημοτικότητα έρχεται με ακαταστασία, και το σπάσιμο αυτής της ακαταστασίας στο οργανικικό κομμάτι για να κάνει έναν πραγματικό αντίκτυπο μπορεί να μοιάζει σχεδόν αδυνάτο. Για να εστιάσετε στους σωστούς ανθρώπους, την κατάλληλη στιγμή, με το σωστό μήνυμα και εικόνες, οι διαφημίσεις Instagram είναι το ισχυρό σας όχημα για να κάνετε ακριβώς αυτό …

Σε αυτόν τον οδηγό θα μάθετε όλα όσα πρέπει να ξέρετε για να ξεκινήσετε με μια διαφημιστική καμπάνια Instagram.

Τι είναι η Διαφήμιση Instagram;

Η διαφήμιση μέσω του Instagram είναι μια μέθοδος πληρωμής για τη δημοσίευση διαφημιζόμενου περιεχομένου στην πλατφόρμα Instagram, προκειμένου να προσεγγιστεί ένα μεγαλύτερο και πιο στοχευμένο κοινό. Ενώ υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους μια επιχείρηση ή ένα άτομο μπορεί να αποφασίσει να διαφημίστει, η διαφήμιση Instagram χρησιμοποιείται συχνά για την αύξηση της έκθεσης σε brands, την κυκλοφορία στον ιστότοπο, τη δημιουργία νέων πελατών και τη μετακίνηση των σημερινών προσώπων από τη διοχέτευση.

Δεδομένου ότι το Instagram είναι μια τέτοια οπτική πλατφόρμα, οι διαφημίσεις με κείμενο δεν προσφέρουν κάτι εδώ. Μάλλον χρειάζεστε μια εικόνα, ένα σύνολο εικόνων ή βίντεο (το οποίο μπορεί να συνοδεύεται από κείμενο) για να προσεγγίσετε το κοινό σας με διαφημίσεις Instagram.

Το συναρπαστικό μέρος; Διαφημιστικά έργα Instagram! Τον Μάρτιο του 2017, πάνω από 120 εκατομμύρια Instagrammers επισκέφτηκαν έναν ιστότοπο, έλαβαν οδηγίες, τηλεφωνούσαν, έστελναν με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή μιλούσαν άμεσα για να μάθουν για μια επιχείρηση με βάση μια διαφήμιση Instagram. Σύμφωνα με την Instagram, το 60% των ανθρώπων λένε ότι ανακαλύπτουν νέα προϊόντα στην πλατφόρμα και το 75% των Instagrammers αναλαμβάνει δράση αφού εμπνέεται από μια θέση.

Παρόμοια με τις διαφημίσεις Facebook, η κατανάλωση κάποιων χρημάτων πίσω απ ένα post  θα οδηγήσει σε μεγαλύτερη έκθεση στο κοινό για το εμπορικό σήμα σας, καθώς και περισσότερος έλεγχος για το ποιος μπορεί να δει την ανάρτησή σας.

Διαβάστε : 7 συμβουλές για βελτιστοποίηση των Facebook Διαφημίσεων

Ταιριάζει μια διαφήμιση Instagram στην επιχείρισή μου ;

Αυτό οδηγεί στην προφανή ερώτηση: Ποιος είναι στο Instagram; Είναι μόνο οι έφηβοι που τραβάνε selfies  Ή κόσμος που αναζητά συνταγές; Τι γίνεται με τους ηλικιωμένους πληθυσμούς;

Δυστυχώς, για όλους εσάς οι έμποροι που στοχεύουν στον δημογραφικό ηλικιωμένο πλυθησμό, το Instagram τείνει να στρέφεται προς ένα πιο νεανικό κοινό, με το μεγαλύτερο ποσοστό των χρηστών να ανήκουν στην ηλικιακή ομάδα 18-29 (55%), στη συνέχεια μεταξύ 30-49 ετών 28%). Μόνο το 11% των χρηστών του Instagram είναι μεταξύ 50-64 ετών και μόλις το 4% είναι ενήλικες άνω των 65 ετών.

Σύμφωνα με την Hootsuite, η πλειονότητα των χρηστών του Instagram ζουν σε αστικές περιοχές (32%), το 28% των χρηστών ζουν στα προάστια και το 18% των χρηστών στη χώρα. Ενώ υπάρχουν περισσότερες γυναίκες στο Instagram από τους άνδρες, το χάσμα μεταξύ των φύλων δεν είναι τόσο μεγάλο όσο ήταν κάποτε.

Αν αυτό δεν ακούγεται σαν το κοινό στο οποίο στοχεύετε, δεν πρέπει να απομακρύνετε το συγκεκριμένο κοινωνικό δίκτυο ως μια άχρηστη ευκαιρία. Παρόμοια με ό, τι συνέβη με το Facebook, όλο και περισσότεροι ενήλικες άνω των 34 ετών πιθανότατα θα χτυπήσουν το Instagram καθώς η πλατφόρμα συνεχίζει να αναπτύσσεται. Επίσης, εάν εργάζεστε με το 4% των ενηλίκων άνω των 65 ετών, μπορείτε πάντα να στοχεύσετε σε αυτό το δημογραφικό άμεσα …

Παρόμοια με πολλές άλλες πλατφόρμες κοινωνικής διαφήμισης, το Instagram σας δίνει τον λεπτομερή έλεγχο για να στοχεύσετε συγκεκριμένα φύλα, ηλικιακά πεδία, τοποθεσίες, ενδιαφέροντα, συμπεριφορές και πολλά άλλα. Μπορείτε να στοχεύσετε ακόμη και ένα προσαρμοσμένο ή αληθινό κοινό ώστε να προβάλλετε διαφημίσεις μόνο στον άμεσο κατάλογο των προσκεκλημένων σας ή σε εκείνους που έχουν παρόμοιο μακιγιάζ.

Αυτό που οι διαφημιστές πρέπει πραγματικά να καταλάβουν είναι το γεγονός ότι το Instagram χρησιμοποιεί τα δημογραφικά δεδομένα του Facebook για να προβάλλει διαφημίσεις στα κατάλληλα μέρη. Αυτό καθιστά το εργαλείο εξαιρετικά πολύτιμο για τους διαφημιζόμενους που θέλουν να στοχεύσουν σε ένα εξειδικευμένο κοινό, επειδή το Facebook έχει ήδη ένα λεπτομερές ιστορικό και ενδελεχείς επιλογές δημογραφικής στόχευσης.

Η διαφήμιση στο Instagram μπορεί να είναι ιδιαίτερα ισχυρή αν είστε σε μια οπτική ή δημιουργική βιομηχανία, όπως η επιχείρηση εστιατορίων ή το μάρκετινγκ βιοτεχνίας.

Πόσο κοστίζουν οι διαφημίσεις του Instagram;

Αυτό είναι ένα δύσκολο ερώτημα, καθώς το κόστος βασίζεται σε διάφορους παράγοντες και όπως ίσως έχετε υποψιαστεί ότι αυτοί οι παράγοντες δεν μας αποκαλύπτονται όλοι από την πλατφόρμα. Το μοντέλο βασίζεται στο CPC (κόστος ανά κλικ) και στο CPM (κόστος ανά εμφανίσεις) και οι τιμές καθορίζονται σύμφωνα με τη δημοπρασία διαφημίσεων του Instagram.

“Το κόστος των διαφημίσεων Instagram επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες – τα πάντα από το κοινό σας έως τα σχόλια των διαφημίσεών σας”, λέει ο Andrew Tate από την AdEspresso. “Υπάρχουν πολλά που πηγαίνουν στην κατανόηση του τρόπου διαφήμισης στο Instagram.”

Η AdEspresso έσκασε πρόσφατα διαφημίσεις Instagram αξίας 100 εκατομμυρίων δολαρίων το 2017 και διαπίστωσε ότι το μέσο κόστος ανά κλικ (CPC) για διαφημίσεις Instagram στο Q3 κυμάνθηκε μεταξύ 0,70 και 0,80 δολάρια. Ενώ αυτό είναι ένα χρήσιμο σημείο αναφοράς, φυσικά θα ποικίλλει ανάλογα με τη δημοπρασία, το κοινό, τον ανταγωνισμό, την ώρα της ημέρας, την ημέρα της εβδομάδας κ.λπ.

Ορισμένοι διαφημιζόμενοι διαπιστώνουν ότι οι διαφημίσεις Instagram έχουν συχνά υψηλότερη αφοσίωση, αλλά αυτό μπορεί να τους κοστίσει. Σύμφωνα με τον Keith Baumwald, ιδρυτή της Leverag Consulting, το κόστος διαφημίσεων του Instagram είναι ελαφρώς υψηλότερο σε σχέση με τις διαφημίσεις Facebook. Ο Baumwald ισχυρίζεται ότι επειδή οι διαφημίσεις είναι τόσο στοχοθετημένες, θα μπορούσατε να καταλήξετε να πληρώσετε μέχρι και $ 5 ένα CPM.

Από τη καλή πλευρά, οι διαφημιζόμενοι έχουν τον έλεγχο του τρόπου με τον οποίο κατανέμονται οι προϋπολογισμοί τους. Για παράδειγμα, μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ ενός ημερήσιου προϋπολογισμού για να περιορίσετε το ποσό της δαπάνης ανά ημέρα ή έναν προϋπολογισμό καθ ‘όλη τη διάρκεια ζωής, όπου θα ρυθμίζατε τις διαφημίσεις σας να εκτελούνται για μεγάλο χρονικό διάστημα έως ότου εξαντληθεί ο προϋπολογισμός.

Άλλοι τρόποι για τον έλεγχο των δαπανών διαφημίσεων Instagram περιλαμβάνουν τη ρύθμιση του χρονοδιαγράμματος των διαφημίσεών σας (για παράδειγμα μπορείτε να καθορίσετε συγκεκριμένες ώρες της ημέρας που θέλετε να εκτελούνται οι διαφημίσεις σας), ορίζοντας τη μέθοδο προβολής διαφημίσεων (υπάρχουν τρεις επιλογές: κλικ συνδέσμων, καθημερινή μοναδική προσέγγιση), καθώς και τον καθορισμό του ποσού της προσφοράς σας (μη αυτόματη έναντι αυτόματης).

6 εύκολα βήματα για να ξεκινήσετε τη διαφήμιση στο Instagram

Η εκμάθηση των ανοιγμάτων μιας νέας διαφημιστικής πλατφόρμας μπορεί να φανεί δύσκολη στην αρχή. Τα καλά νέα εδώ είναι ότι αν διαφημίζεστε στο Facebook, δεν υπάρχουν πολλά που πρέπει να μάθετε. Στην πραγματικότητα, οι διαφημίσεις Instagram μπορούν να ρυθμιστούν απευθείας μέσω του Διαχειριστή διαφημίσεων του Facebook.

Εάν δεν διαφημίζεστε στο Facebook, μην ανησυχείτε. Θα σας καθοδηγήσουμε στη διαδικασία που ακολουθεί και υπάρχει επίσης η δυνατότητα να δημιουργήσετε μερικές απλές διαφημίσεις απευθείας στην εφαρμογή Instagram.

Οι διαφημιζόμενοι που είναι πιο προχωρημένοι ή που εκτελούν ένα σχετικά μεγάλο σετ διαφημίσεων μπορούν επίσης να επιλέξουν να διαμορφώσουν τις διαφημίσεις τους μέσω του Power Editor ή του API Marketing του Facebook. Το Instagram Partners είναι επίσης διαθέσιμο για επιχειρήσεις που πρέπει να αγοράζουν και να διαχειρίζονται πολλαπλές διαφημίσεις, να διαχειρίζονται μια μεγάλη κοινότητα και να παρέχουν περιεχόμενο σε κλίμακα.

Σε αυτό το άρθρο, θα επικεντρωθούμε στη δημιουργία διαφημίσεων μέσω του Διαχειριστή διαφημίσεων του Facebook, η οποία είναι η πιο κοινή μέθοδος λόγω της ευκολίας χρήσης και της δυνατότητας προσαρμογής αυτών των διαφημίσεων σε μεγαλύτερο βαθμό από ό, τι είναι δυνατό μέσα στην ίδια την εφαρμογή. Ενώ η διαμόρφωση των διαφημίσεων Instagram δεν είναι υπερβολικά περίπλοκη, υπάρχουν αρκετά βήματα που πρέπει να γνωρίζετε. Ξεκινώντας με…

1. Πλοηγηθείτε στο Διαχειριστή διαφημίσεων του Facebook

Για να μεταβείτε στον διαχειριστή διαφημίσεων στο Facebook, απλώς ακολουθήστε αυτόν τον σύνδεσμο, υποθέτοντας ότι είστε συνδεδεμένοι στο κατάλληλο λογαριασμό στο Facebook.

Σημείωση: Δεν υπάρχει συγκεκριμένος Διαχειριστής διαφημίσεων για το Instagram. Οι διαφημίσεις Instagram διαχειρίζονται μέσω του User Interface των διαφημίσεων Facebook.

2. Ορίστε τον Στόχο Μάρκετινγκ

Τώρα για το διασκεδαστικό μέρος, επιλέγοντας τον στόχο της καμπάνιας σας. Ευτυχώς, οι στόχοι ονομάζονται με αυτονόητο τρόπο. Χρειάζεστε περισσότερη επισκεψιμότητα; Επιλέξτε τον στόχο της επισκεψιμότητας. Θέλετε να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας Επιλέξτε το στόχο ευαισθητοποίησης της επωνυμίας. Παίρνετε την ουσία.

Ένα πράγμα που πρέπει να γνωρίζετε είναι ότι οι διαφημίσεις Instagram λειτουργούν μόνο με τους ακόλουθους στόχους:

Διαφήμιση του Brand
Προσέγγιση κοινού
Εισκεψιμότητα (για κλικ στον ιστότοπό σας ή στο κατάστημα εφαρμογών για την εφαρμογή σας)
Εγκαταστάσεις εφαρμογής
Engagement (μόνο για αφοσίωσης)
Προβολές βίντεο
Μετατροπές (για μετατροπές στον ιστότοπο ή την εφαρμογή σας)

Ενώ αυτοί οι στόχοι είναι αρκετά ξεκάθαροι, μερικοί έρχονται μαζί με μερικά επιπλέον βήματα ρύθμισης παραμέτρων, τα οποία θα σας παρουσιάσω.

Προβολή του Brand : Δεν υπάρχουν επιπλέον βήματα εδώ! Αυτός είναι ο πιο συνηθισμένος στόχος που θα προσπαθήσει να εμφανίσει τις διαφημίσεις σας σε πιο πιθανά άτομα που ενδέχεται να ενδιαφέρονται. Πώς το προσδιορίζει αυτό το Instagram; Είναι ένα μυστικό, αλλά αυτός ο στόχος πιθανόν θα εκθέσει μερικούς νέους και συναφείς ανθρώπους στο εμπορικό σήμα σας.

Προσέγγιση : Εάν η προσέγγιση είναι αυτή που αναζητάτε (όπως μεγιστοποιώντας πόσα άτομα βλέπουν τις διαφημίσεις σας), τότε θα πρέπει να επιλέξετε το λογαριασμό Instagram κατά τη δημιουργία της ίδιας της διαφήμισης. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι αν ψάχνετε να εκτελέσετε μια ιστορία Instagram, η διαφήμιση “reach” είναι σήμερα ο μόνος στόχος που μπορείτε να επιλέξετε. Το ωραίο για αυτόν τον στόχο είναι ότι μπορείτε να επωφεληθείτε από τη λειτουργία διαμοιρασμένων δοκιμών του Facebook, η οποία σας επιτρέπει να διαχωρίσετε τις δύο διαφημίσεις για να δείτε ποια από αυτές παράγει περισσότερες εγκαταστάσεις. ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Οι δοκιμές διαχωρισμού είναι επίσης διαθέσιμες για τους στόχους επισκεψιμότητας, εφαρμογής εγκατάστασης, προβολής βίντεο, δημιουργίας leads και μετατροπής.

Επισκεψιμότητα : Εάν θέλετε να στείλετε περισσότερα άτομα στον ιστότοπό σας ή στο κατάστημα εφαρμογών για να κάνουν λήψη της εφαρμογής σας, αυτός είναι ο κατάλληλος στόχος για εσάς. Τα μόνα πρόσθετα βήματα που πρέπει να κάνετε είναι να επιλέξετε μεταξύ αυτών των δύο επιλογών, στη συνέχεια, εισαγάγετε τη διεύθυνση URL της επιλογής σας και αφήστε την κυκλοφοριακή συμφόρηση!

Engagement : Ποιος δεν θέλει περισσότερες likes, shaes και συνολική engagement; Εάν ο στόχος σας είναι το engagement, ένα πράγμα που πρέπει να σημειωθεί είναι ότι μπορείτε να πληρώσετε μόνο για να παίξετε για “post engagement” στο Instagram. Το Facebook θα σας επιτρέψει να πληρώσετε για “page engagement” και “απαντήσεις συμβάντων”, αλλά αυτή τη στιγμή δεν είναι διαθέσιμα στο Instagram.

Εγκαταστάσει εφαρμογών : Εάν ο κύριος στόχος σας είναι οι εγκαταστάσεις εφαρμογών, έχετε έρθει στη σωστή θέση. Για να ρυθμίσετε αυτήν τη ρύθμιση, θα πρέπει να επιλέξετε την εφαρμογή σας από το κατάστημα εφαρμογών κατά τη διάρκεια της ρύθμισης.

Προβολές βίντεο : Τα βίντεο είναι συχνά μια επένδυση χρόνου και χρήματος, οπότε η προώθηση του βίντεο σας στο Instagram θα ήταν σαν να αγοράσετε ένα αεροπορικό εισιτήριο στη Χαβάη και να το αφήσετε στο γραφείο σας. Ευτυχώς, αυτός ο στόχος είναι πολύ απλός και δεν απαιτεί πρόσθετα βήματα εγκατάστασης.

Εφαρμογές εφαρμογών: Εάν ο κύριος στόχος σας είναι οι εγκαταστάσεις εγκατάστασης, έχετε έρθει στη σωστή θέση. Για να ρυθμίσετε αυτήν τη ρύθμιση, θα πρέπει να επιλέξετε την εφαρμογή σας από το κατάστημα εφαρμογών κατά τη διάρκεια της ρύθμισης.

Προβολές βίντεο: Τα βίντεο είναι συχνά μια επένδυση χρόνου και χρήματος, οπότε η προώθηση του βίντεο σας στο Instagram θα ήταν σαν να αγοράσετε ένα αεροπορικό εισιτήριο στη Χαβάη και να το αφήσετε στο γραφείο σας. Ευτυχώς, αυτός ο στόχος είναι πολύ απλός και δεν απαιτεί πρόσθετα βήματα εγκατάστασης.

Lead Generation : Ποιος δεν θέλει περισσότερα Leads ; Εάν αυτός είναι ο κύριος στόχος σας, τότε ξεκινήστε με αυτό. Απλά σημειώστε ότι οι διαφημίσεις γενικής χρήσης δεν παρέχουν όλα τα ίδια προπληρωμένα πεδία με το Facebook. Το Instagram υποστηρίζει αυτήν τη στιγμή μόνο το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, το πλήρες όνομα, τον αριθμό τηλεφώνου και το φύλο. Αυτές οι διαφημίσεις έχουν επίσης περισσότερα εμπόδια από τις διαφημίσεις γενικής χρήσης του Facebook, καθώς όταν οι χρήστες κάνουν κλικ για να ανοίξουν τη διαφήμιση θα υποχρεωθούν να συμπληρώσουν τις πληροφορίες τους. Στο Facebook, οι οδηγοίχρήστες να συμπληρώσουν τις πληροφορίες τους χωρίς να χρειαστούν όλα τα πρόσθετα κλικ. Το άλλο κομμάτι ρύθμισης είναι ότι θα πρέπει να δημιουργήσετε μια φόρμα οδηγού κατά τη δημιουργία της διαφήμισής σας.

Μετατροπές : Τελευταίο, αλλά σίγουρα όχι λιγότερο σημαντικό, είναι οι μετατροπές. Αυτός ο στόχος σάς επιτρέπει να οδηγήσετε τους χρήστες να αναλάβουν δράση και να αλληλεπιδράσουν με τον ιστότοπό σας ή την εφαρμογή σας. Η πρόσθετη ρύθμιση απαιτεί να ρυθμίσετε είτε ένα εικονοστοιχείο Facebook είτε ένα συμβάν εφαρμογής που βασίζεται στον ιστότοπο ή την εφαρμογή που θέλετε να προωθήσετε. Αυτό θα σας επιτρέψει να παρακολουθείτε τις μετατροπές.

Διαβάστε : 5 Στρατηγικές για για κάνετε το Facebook Seo Friendly

3. Διαμορφώστε το κοινό-στόχο σας

Τώρα που έχετε επιλέξει τον στόχο σας, θα πρέπει να στοχεύσετε το κατάλληλο κοινό για να εμφανίζετε τις διαφημίσεις σας μπροστά στους σωστούς ανθρώπους. Αυτή είναι η αληθινή ομορφιά των διαφημίσεων Instagram, καθώς θα χρησιμοποιείτε το βάθος δημογραφικών γνώσεων του Facebook για να προσεγγίσετε τους σωστούς ανθρώπους.

Αν έχετε κάνει κάτι τέτοιο για τις διαφημίσεις στο Facebook, προτού να έχετε ήδη δημιουργήσει πολλά ακροατήρια, είστε αρκετά εξοικειωμένοι με τη διαδικασία. Αν είστε νέοι σε αυτή τη διαδικασία, ακολουθεί μια παρουσίαση των επιλογών στόχευσής, τις οποίες μπορείτε να στρώσετε για να έχετε ένα ακριβώς στοχοθετημένο κοινό. (Για παράδειγμα, εάν θέλετε να στοχεύσετε τις γυναίκες, στην Ελλάδα, μεταξύ των ηλικιών 19 και 65 ετών, που ενδιαφέρονται για τη γιόγκα και την υγιεινή διατροφή, μπορείτε να το κάνετε!)

Τοποθεσία : Εάν θέλετε να στοχεύσετε μια χώρα, μια περιοχή, μια πολιτεία, μια πόλη, έναν ταχυδρομικό κώδικα, να αποκλείσετε ή να συμπεριλάβετε συγκεκριμένα μέρη, η γεωγραφική στόχευση θα σας επιτρέψει να τα κάνετε όλα αυτά και πολλά άλλα.

Ηλικία : Σας επιτρέπει να στοχεύετε περιοχές από την ηλικία 13 έως 65+

Φύλο : Επιλέξτε μεταξύ όλων, ανδρών ή γυναικών

Γλώσσες : Το Facebook συνιστά να αφήσετε αυτό κενό εκτός αν η γλώσσα που στοχεύετε δεν είναι κοινή στην τοποθεσία που στοχεύετε.

Δημογραφικά στοιχεία : Στην ενότητα “Λεπτομερής στόχευση” θα βρείτε δημογραφικά στοιχεία, τα οποία έχουν πολλές υποκατηγορίες με ακόμη περισσότερες υποκατηγορίες κάτω από αυτές. Για παράδειγμα, μπορείτε να στοχεύσετε τη σελίδα “Δημογραφικά στοιχεία”> “Αρχική σελίδα”> “Ιδιοκτησία κατοικίας”> “Ενοικιαστές”.

Ενδιαφέροντα : Τα ενδιαφέροντα βρίσκονται επίσης υπό “Λεπτομερής στόχευση” με πολλαπλές υποκατηγορίες για να ανακαλύψετε. Για παράδειγμα, αν ψάχνετε για άτομα που ενδιαφέρονται για αποσταγμένα ποτά, ταινίες επιστημονικής φαντασίας και αεροπορία, οι επιλογές αυτές είναι διαθέσιμες για εσάς!

Συμπεριφορές : Μια άλλη επιλογή “λεπτομερής στόχευσης” με πολλές υποκατηγορίες για εξερεύνηση. Είτε πρόκειται για αγοραστικές συμπεριφορές, ρόλους εργασίας, επετείους ή άλλες συμπεριφορές, οι επιλογές φαίνονται ατελείωτες.

Συνδέσεις : Εδώ μπορείτε να στοχεύσετε άτομα συνδεδεμένα στη σελίδα, την εφαρμογή ή το συμβάν σας.

Προσαρμοσμένο κοινό : Τα προσαρμοσμένα είδη κοινού σας επιτρέπουν να ανεβάσετε τη δική σας λίστα επαφών, επιτρέποντάς σας να στοχεύσετε οδηγούς που βρίσκονται ήδη στο δίκτυο σας ή πελάτες που θέλετε να ανεβάσετε.

Lookalike Audience : Εάν το προσαρμοσμένο κοινό σας αξιοποιηθεί με τις δυνατότητές του, δημιουργήστε ένα lookalike ακροατήριο. Αυτό θα επιτρέψει στο Instagram να βρει άτομα που έχουν παρόμοια χαρακτηριστικά με άλλα ακροατήρια.

Μόλις διαμορφώσετε το κοινό σας, το Facebook θα σας δώσει επίσης έναν οδηγό για το πόσο συγκεκριμένο ή ευρύ είναι το κοινό σας (όπως το παρακάτω).

Είναι ένα σημαντικό εργαλείο που πρέπει να προσέξετε, γιατί θέλετε να ισορροπήσετε το ακροατήριό σας με το να μην είναι υπερβολικά τεράστιο (δεδομένου ότι πιθανότατα δεν είναι αρκετά στοχοθετημένο), αλλά και να μην είναι πολύ συγκεκριμένο (στην κόκκινη ζώνη) να υπάρχουν πολλοί άνθρωποι (αν υπάρχουν) για να φτάσουν με τόσους πολλούς στρωματοποιημένους στόχους.

4. Επιλέξτε τις τοποθετήσεις σας

Τώρα που στοχεύετε στο ιδανικό δημογραφικό σας, ήρθε η ώρα να επιλέξετε τις τοποθετήσεις σας! Αυτό είναι σημαντικό εάν ο στόχος σας για μια καμπάνια είναι να προβάλλετε μόνο διαφημίσεις στο Instagram. Εάν επιλέξετε να αγνοήσετε αυτό το βήμα, το Facebook θα επιτρέψει στις διαφημίσεις σας να εμφανίζονται και στις δύο πλατφόρμες.

Αυτό δεν είναι απαραίτητα αρνητικό, αλλά αν έχετε περιεχόμενο που έχετε δημιουργήσει ειδικά για το Instagram, θα πρέπει να επιλέξετε εδώ “Επεξεργασία τοποθετήσεων”.

5. Ορίστε τον Προϋπολογισμό και το Πρόγραμμα Διαφημίσεων

Εάν είστε εξοικειωμένοι με τον τρόπο λειτουργίας των προϋπολογισμών μέσω του Facebook, του AdWords και άλλων πλατφορμών ψηφιακής διαφήμισης, αυτό το βήμα δεν θα πρέπει να είναι υπερβολικά δύσκολο για εσάς. Αν όχι, πάρτε μια βαθιά ανάσα. ενώ ενδέχεται να μην γνωρίζετε ακριβώς πού να ορίσετε τον ημερήσιο ή τον προϋπολογισμό σας κατά την εκτέλεση της πρώτης διαφημιστικής σας καμπάνιας στο Instagram, αυτό έρχεται με τις δοκιμές και την εξάσκηση. Το καλό είναι να έχετε τον έλεγχο για να ξεκινήσετε ή να σταματήσετε την καμπάνια σας ανά πάσα στιγμή αν αισθάνεστε ότι ο προϋπολογισμός σας δεν είναι σωστά κατανεμημένος.

Πρέπει λοιπόν να διαφημίζεστε καθημερινά ή σε μόνιμη βάση ; Παρόλο που συνήθως κλίνω προς τους ημερήσιους προϋπολογισμούς, καθώς εγγυάται ότι ο προϋπολογισμός σας δεν θα δαπανηθεί πολύ γρήγορα, οι προϋπολογισμοί διαρκείας σας επιτρέπουν να προγραμματίσετε την προβολή των διαφημίσεών σας, έτσι ώστε να υπάρχουν και τα δύο πλεονεκτήματα. Θα ήθελα επίσης να συστήσω να εξερευνήσετε τις προηγμένες επιλογές που παρουσιάζονται παρακάτω. Για παράδειγμα, εάν κάνετε προσφορά με μη αυτόματο τρόπο, θα έχετε τον έλεγχο για να αποφασίσετε πόσα χρήματα αξίζει κάθε άτομο.

Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, μπορείτε επίσης να εκτελέσετε ένα πρόγραμμα διαφημίσεων για να στοχεύσετε συγκεκριμένες ώρες της ημέρας και ημέρες της εβδομάδας, όταν γνωρίζετε ότι το κοινό σας είναι πιο ενεργό στην πλατφόρμα. Αυτός είναι ένας εξαιρετικά πολύτιμος τρόπος βελτιστοποίησης του προϋπολογισμού σας. Ως υπενθύμιση, αυτό είναι διαθέσιμο μόνο για όσους χρησιμοποιούν έναν προϋπολογισμό καθ ‘όλη τη διάρκεια ζωής της καμπάνιας.

6. Δημιουργήστε τη διαφήμισή σας Instagram

Τώρα είναι καιρός να δημιουργήσετε τη διαφήμισή σας Instagram!

Ας ελπίσουμε ότι αφού καταλάβατε τα παραπάνω βήματα, έχετε ήδη κάποιο περιεχόμενο για τη διαφήμιση που θέλετε να προωθήσετε. Αυτό το τμήμα της ρύθμισης ενδέχεται να φαίνεται διαφορετικό ανάλογα με τον στόχο της καμπάνιας σας, αλλά θα έχετε πάντα μερικές επιλογές μορφοποίησης διαφήμισης για να διαλέξετε. Έτσι, στο επόμενο βήμα, ας συζητήσουμε τις διάφορες διαθέσιμες μορφές διαφήμισης.

Μορφές διαφήμισης Instagram

Εάν είστε κακός υπεύθυνος για τη λήψη αποφάσεων, μπορεί να θέλετε να προετοιμαστείτε. Το Instagram διαθέτει έξι μορφές διαφήμισης για να διαλέξετε. Δύο από αυτά είναι για ιστορίες Instagram, που εμφανίζονται στην κορυφή του feed με τρόπο παρόμοιο με το Snapchats. Οι άλλες τέσσερις είναι μορφές που έχουν σχεδιαστεί για τη ροή Instagram, οι οποίες χρησιμοποιούνται συχνότερα από τους διαφημιζόμενους.

1. Διαφημίσεις ροής εικόνων

Αυτή είναι η πλέον τυποποιημένη μορφή διαφήμισης και πιθανώς αυτή που βλέπετε πιο συχνά μετακινώντας τη δική σας ροή δεδομένων. Αυτές οι διαφημίσεις είναι μεμονωμένες εικόνες που θα εμφανίζονται ως εγγενής εμπειρία, καθώς ο κύριος στόχο σας μετακινείται μέσω της ροής δεδομένων. Το υπέροχο πράγμα για αυτές τις διαφημίσεις είναι ότι δεν φαίνονται σαν διαφημίσεις, ειδικά όταν γίνονται σωστά.

Ακολουθούν μερικές πρόσθετες λεπτομέρειες που πρέπει να γνωρίζετε:

Τεχνικές απαιτήσεις

Τύπος αρχείου: jpg ή png
Μέγιστο μέγεθος αρχείου: 30MB
Ελάχιστο πλάτος εικόνας: 600 εικονοστοιχεία
Λόγος εικόνας: Ελάχιστο 4: 5, μέγιστο 16: 9
Μέγεθος κειμένου: 2.200 μέγιστο (* αν και το Instagram συνιστά να παραμείνει κάτω από 90 για βέλτιστη παράδοση)
Αριθμός Hashtag: 30 μέγιστο (* μπορείτε να προσθέσετε επιπλέον στα σχόλια)

Υποστηριζόμενοι Στόχοι

Reach
Traffic
Μετατροπές
Εφαρμογές εγκατάστασης
Brand Awareness
Κατανόηση της εμπορικής επωνυμίας
Δημοσίευση αλληλογραφίας
Κατάλογος Προϊόντων Πωλήσεων
Επισκέψεις καταστήματος

Υποστηριζόμενα κουμπιά Call-to-Action

Κάνε αίτηση τώρα
Κάνετε κράτηση τώρα
Κάλεσε τώρα
Επικοινωνήστε μαζί μας
Πάρε οδηγίες
Μάθε περισσότερα
Λάβετε ώρες προβολής
Download

2. Διαφημίσεις ιστορίας εικόνας

Ίδια έννοια όπως παραπάνω, αλλά αυτά είναι για ιστορίες Instagram! Λεπτομέρειες παρακάτω:

Τεχνικές απαιτήσεις

Αναλογία εικόνας: συνιστάται 9:16
Ελάχιστο πλάτος εικόνας: 600 εικονοστοιχεία

Υποστηριζόμενους Στόχους

Reach
Traffic
Μετατροπές
Εφαρμογές εγκατάστασης
Παραγωγή leads

Υποστηριζόμενα κουμπιά Call-to-Action

Κάνε αίτηση τώρα
Κάνετε κράτηση τώρα
Επικοινωνήστε μαζί μας
Download

3. Αγγελίες διαφημίσεων βίντεο

Ζωντανέψτε την διαφήμιση σας με ένα βίντεο! Εάν έχετε το χρόνο για να κάνετε ένα ποιοτικό βίντεο, τότε θα πρέπει να το προωθήσετε απόλυτα μέσω του feed σας Instagram.

Ενώ τα περισσότερα αρχεία βίντεο υποστηρίζονται από το Instagram, συνιστούν τη χρήση συμπίεσης H.264, τετραγωνικών pixel, σταθερού ρυθμού καρέ, προοδευτικής σάρωσης και στερεοφωνικής AAC συμπίεσης ήχου στα 128kbps + (PRO TIP: Εάν το βίντεό σας δεν πληροί αυτές τις απαιτήσεις, δουλέψτε μέσω του μετασχηματιστή βίντεο Handbrake , για να κάνετε αυτές τις ρυθμίσεις).

Τεχνικές απαιτήσεις

Ανάλυση βίντεο: 1080 x 1080 εικονοστοιχεία (τουλάχιστον)
Μέγιστο μέγεθος αρχείου: 4GB
Βίντεο αναλογία: 4: 5 ελάχιστο, 16: 9 μέγιστο
Διάρκεια βίντεο: μέγιστη 60 δευτερόλεπτα
Υπότιτλοι βίντεο: προαιρετικά
Λόγος εικόνας: Ελάχιστο 4: 5, μέγιστο 16: 9
Μήκος κειμένου: συνιστάται μέγιστος αριθμός 125 χαρακτήρων
Αριθμός Hashtag: 30 μέγιστο (* μπορείτε να προσθέσετε επιπλέον στα σχόλια)

Υποστηριζόμενους Στόχους

Reach
Traffic
Μετατροπές
Παραγωγή Leads
Κατανόηση της εμπορικής επωνυμίας
Δημοσίευση αλληλογραφίας
Επισκέψεις καταστήματος

Υποστηριζόμενα κουμπιά call to action

Κάνε αίτηση τώρα
Κάνετε κράτηση τώρα
Κάλεσε τώρα
Επικοινωνήστε μαζί μας
Download

 4. Διαφημίσεις βίντεο ιστορίας

Αυτό είναι ένα ακόμη σπουδαίο μέρος για την προβολή διαφημίσεων βίντεο, επειδή οι ιστορίες είναι όπου οι χρήστες συχνά αναμένουν να βλέπουν βίντεο, οπότε το τμήμα “πώλησης” της διαφήμισης δεν θεωρείται καταναγκαστικό. Οι συνιστώμενες προδιαγραφές βίντεο για μεταφόρτωση είναι οι ίδιες με αυτές που αναφέρονται παραπάνω, και εδώ θα βρείτε μερικές πρόσθετες λεπτομέρειες που πρέπει να λάβετε υπόψη σας!

Τεχνικές απαιτήσεις

Ανάλυση βίντεο: 1080 x 1920 εικονοστοιχεία (τουλάχιστον)
Μέγιστο μέγεθος αρχείου: 4GB
Αναλογία βίντεο: 9:16 κατ ‘ανώτατο όριο
Διάρκεια βίντεο: μέγιστο 15 δευτερόλεπτα
Υπότιτλοι βίντεο: δεν είναι διαθέσιμοι

Υποστηριζόμενους Στόχους

Reach
Traffic
Μετατροπές
Παραγωγή Leads
Εφαρμογές εγκατάστασης

Υποστηριζόμενα κουμπιά call to action

Κάνε αίτηση τώρα
Κάνετε κράτηση τώρα
Κάλεσε τώρα
Επικοινωνήστε μαζί μας
Download

5. Διαφημίσεις ροής καρουσέλ

Έπειτα έχουμε διαφημίσεις ροής καρουσέλ. Πόσο διασκεδαστικό είναι αυτό! Αυτή η μορφή σάς επιτρέπει να εμφανίζετε μια σειρά από εικόνες με δυνατότητα κύλισης και όχι μόνο μία μόνο εικόνα.

Αυτός ο τύπος διαφήμισης είναι ιδανικός για πολύ οπτικές μάρκες, όπως αυτές της βιομηχανίας τροφίμων, πωλητές επίπλων, επιλογές ρούχων, προορισμοί διακοπών, αντιπροσώπους αυτοκινήτων κλπ. Αλλά δεν είναι μόνο για “σέξι” επιχειρήσεις. Μπορούν επίσης να δουλευτούν για να εξανθρωπίσουν το εμπορικό σήμα σας ή να αναδείξουν τον πολιτισμό σας δείχνοντας τους ανθρώπους πίσω από το λογισμικό ή την χρηματοοικονομική εταιρεία σας.

Η μορφή καρουσέλ επιτρέπει την επιλογή έως και 10 εικόνων σε μια μόνο διαφήμιση, η κάθε μία με το δικό της σύνδεσμο. Το βίντεο είναι επίσης μια επιλογή για αυτές τις διαφημίσεις.

Τεχνικές απαιτήσεις

Τύπος αρχείου: jpg ή png
Μέγιστο μέγεθος αρχείου: 30MB
Ελάχιστο πλάτος εικόνας: 600 εικονοστοιχεία
Λόγος εικόνας: Ελάχιστο 4: 5, μέγιστο 16: 9
Μέγεθος κειμένου: 2.200 μέγιστο (* αν και το Instagram συνιστά να παραμείνει κάτω από 90 για βέλτιστη παράδοση)
Διάρκεια βίντεο: μέγιστη 60 δευτερόλεπτα
Αριθμός Hashtag: 30 μέγιστο (* μπορείτε να προσθέσετε επιπλέον στα σχόλια)

Υποστηριζόμενους Στόχους

Reach
Traffic
Μετατροπές
Κατανόηση της εμπορικής επωνυμίας
Παραγωγή Leads
Κατάλογος Προϊόντων Πωλήσεις

Υποστηριζόμενα κουμπιά call to action

Κάνε αίτηση τώρα
Κάνετε κράτηση τώρα
Επικοινωνήστε μαζί μας
Κάλεσε τώρα
Download

6. Canvas Story Ads 

Και τελευταίο, αλλά σίγουρα όχι λιγότερο σημαντικό, έχουμε την πιο πρόσφατη προσθήκη στην οικογένεια μορφών διαφήμισης, διαφημίσεις καμβά. Οι διαφημίσεις είναι πραγματικά εντυπωσιακές, επιτρέποντας στη διαφήμιση να δημιουργήσει μια εμπειρία 360 VR μέσα στην ιστορία τους. Υποστηρίζονται μόνο μέσω κινητών συσκευών και είναι εξαιρετικά προσαρμόσιμες για τον διαφημιζόμενο, αλλά θα χρειαστείτε μερικές τεχνικές ικανότητες. Αυτές οι διαφημίσεις λειτουργούν με εικόνα, βίντεο και καρουσέλ. Ανατρέξτε σε αυτόν τον οδηγό για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις διαφημίσεις καμβά.

Τεχνικές απαιτήσεις

Ελάχιστο πλάτος εικόνας: 400 εικονοστοιχεία
Ελάχιστο ύψος εικόνας: 150 εικονοστοιχεία

Υποστηριζόμενους Στόχους

Reach
Κατανόηση της εμπορικής επωνυμίας
Traffic
Παραγωγή Leads
Δημοσίευση αλληλογραφίας
Προβολές βίντεο
Επισκέψεις κατάστημα

Υποστηριζόμενα κουμπιά call to action

Κάνε αίτηση τώρα
Κάνετε κράτηση τώρα
Επικοινωνήστε μαζί μας

5 Καλύτερες πρακτικές διαφήμισης Instagram

Τώρα που έχετε μάθει τις βασικές αρχές της διαφήμισης Instagram, ήρθε η ώρα να έχετε την υψηλότερη απόδοση επένδυσης (ROI), ακολουθώντας αυτές τις βέλτιστες πρακτικές για να δημιουργήσετε μεγάλες διαφημίσεις Instagram.

1. Ενθέστε κάθε διαφήμιση με προσωπικότητα

Είτε πρόκειται για ένα αστείο σκηνικό, είτε ένα συναισθηματικό βίντεο, είτε για μια ενδιαφέρουσα εικόνα που δείχνει την κουλτούρα σας, εάν η θέση σας στο Instagram δεν φαίνεται εξανθρωπισμένη τότε δεν θα φτάσετε στο δυναμικό δέσμευσής σας.

Οι άνθρωποι χρησιμοποιούν το Instagram για διασκέδαση, διασκέδαση ή έκπληξη. Είτε είστε στο τρένο για να εργαστείτε είτε όταν χαλαρώνετε μετά από μια κουραστική μέρα εργασίας, κανείς δεν κοιτάει για να βρει το Instagram να δει μια βαρετή εταιρική διαφήμιση. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η ελκυστικότητα για τα συναισθήματα είναι πάντα ο τρόπος να πάει.

2. Βεβαιωθείτε ότι η διαφήμισή σας είναι σχετική με τα συμφραζόμενα

Αυτό που λειτουργεί με μια πλατφόρμα κοινωνικών μέσων δεν θα λειτουργήσει απαραίτητα με ένα άλλο. Για παράδειγμα, η επιχείρησή σας πιθανότατα δεν θα προωθήσει το ίδιο περιεχόμενο μέσω του LinkedIn όπως και μέσω του Twitter, καθώς το κοινό είναι συνήθως σε διαφορετική κατάσταση.

Το ίδιο ισχύει για το Instagram. Βάλτε τον εαυτό σας στη θέση του αγοραστή και να είστε ενήμεροι για το πού βρίσκονται. Σχετικά με το Instagram, νομίζετε ότι το lead σας είναι πιθανό να κατεβάσει και να διαβάσει το ηλεκτρονικό βιβλίο των 40 σελίδων σας; Πιθανώς όχι. Βεβαιωθείτε ότι οι διαφημίσεις σας δεν φαίνονται υπερβολικά οδηγούμενες από πωλήσεις, επειδή είναι τυπικά αυτό που χρησιμοποιείται στο Instagram.

3. Χρήση Hashtags …

Αλλά όχι μόνο hashtag # food ή #love. Βρείτε πιο δημιουργικά και πραγματοποιήστε κάποια έρευνα χρηστών για να δείτε ποια hashtag είναι πιο πιθανό να αναζητηθούν από το κοινό σας. Επίσης, μην το παρακάνετε με τα hashtags. Αυτό μπορεί να κάνει την ανάρτησή σας να είναι κάπως αδέξια και απελπιστική.

Ο ιδανικός αριθμός; Το TrackMaven ανέλυσε 65.000 δημοσιεύσεις και διαπίστωσε ότι 9 hashtags είναι ο ιδανικός αριθμός για την υψηλότερη θέση μετά την εμπλοκή. Διαπίστωσαν επίσης ότι τα μακρύτερα hashtags συχνά αποδίδουν καλύτερα.

4. Τρέξτε έναν διαγωνισμό

Η προώθηση ενός διαγωνισμού ή ενός δίδυμου διαγωνισμού είναι μακράν ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για την ταχύτερη επίτευξη των στόχων σας με τη διαφήμιση Instagram. Γιατί; Επειδή οι άνθρωποι αγαπούν τον ανταγωνισμό και τα δωρεάν πράγματα! Ποιος καλύτερος τρόπος για να ενθουσιάσετε το κοινό σας για το εμπορικό σήμα σας;

5. Δημοσίευση στη βέλτιστη ώρα

Μίλησα λίγο σχετικά με αυτό κατά τη διάρκεια του βήματος προϋπολογισμού του Instagram ad-setup, αλλά με τη χρήση του χαρακτηριστικού του προγράμματος διαφήμισης (το οποίο είναι διαθέσιμο μόνο για ολόκληρο τον προϋπολογισμό) είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσελκύσετε τους ανθρώπους την κατάλληλη στιγμή.

Αν γνωρίζετε καλά το ακροατήριό σας, αυτό δεν πρέπει να είναι πολύ δύσκολο να προσδιοριστεί. Εάν είστε έμπορος λιανικής πώλησης στο διαδίκτυο, πότε συνήθως οι άνθρωποι αγοράζουν ρούχα online; Ή αν είστε αντιπρόσωπος αυτοκινήτων, τι μέρες της εβδομάδας βλέπετε την υψηλότερη αιχμή στην επισκεψιμότητα του ιστότοπου; Απατώντας σε αυτές τις ερωτήσεις είναι ένα καλό μέρος για να ξεκινήσετε.

Ξεκινήστε λοιπόν να διαφημιστείτε στο Instagram! Αυτή είναι μια πλατφόρμα που δεν πρέπει να αγνοήσετε, και αυτός ο οδηγός σας παρέχει αρκετούς πόρους για να γίνει πραγματικότητα.

Εμείς από την μεριά μας, μπορούμε να σας βοηθήσουμε να στήσουμε την παρουσία και διαφημίσεις σας τόσο στο Instagram όσο και στα Social Media. Επικοινωνήστε μαζί μας : info@seomarketer.gr

Γιώργος Χατζηθεοδοσίου

Είμαι ο Γιώργος δημιουργός και ιδιοκτήτης του SEO Marketer. Η ενασχόληση μου με το Digital Marketing ξεκίνησε από τα τέλη του 2009 και από τότε αγάπησα τον χώρο χωρίς επιστροφή. Ενημερώνομαι και συγγράφω για όλες τις τελευταίες εξελίξεις τόσο του SEO, όσο και Social Media, Adwords.

0 Comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

    Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

    Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

    Κλείσιμο