
Τι είναι το Remarketing στο Google Ads ;
Το επαναληπτικό μάρκετινγκ στο Google AdWords στοχεύει τους προηγούμενους επισκέπτες του ιστότοπού σας μέσω καμπανιών PPC. Με τις καμπάνιες επαναληπτικού μάρκετινγκ, οι παλιοί επισκέπτες σας θα βλέπουν τις διαφημίσεις όταν περιηγούνται οπουδήποτε στο διαδίκτυο. Οι πιο σημαντικές εργασίες κατά τη δημιουργία μιας καμπάνιας επαναληπτικού μάρκετινγκ είναι η δημιουργία κοινού. Μπορείτε να δημιουργήσετε είδη κοινού απευθείας από το Google AdWords ή από το Google Analytics.
Ορισμένα είδη κοινού είναι:
- Οι χρήστες πρόσθεσαν προϊόντα στο καλάθι αλλά δεν αγόρασαν
- Νέοι χρήστες (όχι εγγραφή) και περιήγηση στον ιστότοπό σας για 3-5 λεπτά αλλά δεν έχουν εγγραφεί
- Οι χρήστες που αγοράζουν το προϊόν “X” και προωθούν το προϊόν “Y” σε αυτούς
- Χρήστες που δεν έκαναν κάποια ενέργεια από πληρωμένες διαφημίσεις
Αυτές είναι μερικές βασικές λίστες που μπορείτε να δημιουργήσετε και να στοχεύσετε ξανά τους χρήστες για να αυξήσετε τα ποσοστά μετατροπής και την απόδοση επένδυσής σας.
Διαβάστε : Τι είναι το Google Ads και πως λειτουργεί ;
Συμβουλές για τη δημιουργία καμπανιών επαναληπτικού μάρκετινγκ
- Δημιουργήστε ξεχωριστή καμπάνια προβολής
- Δημιουργήστε διαφορετικές ομάδες διαφημίσεων για να στοχεύσετε παρόμοιο κοινό
- Δημιουργήστε αποκριτικές διαφημίσεις
- Προσφέρετε εκπτώσεις και κουπόνια
- Επιλέξτε τη διάρκεια συνδρομής με σύνεση
Ας μιλήσουμε για τα διάφορα στάδια που φαίνονται στην εικόνα.
Διαβάστε : Τι είναι το Google Adwords και πως λειτουργεί ;
1) Awareness: Κάθε αγοραστής είναι μοναδικός από μόνος του, επειδή ο καθένας έχει γενικά διαφορετικό ταξίδι αγοραστή. Όταν εκτελείτε μια εκστρατεία awareness:, ο μοναδικός στόχος είναι να δημιουργήσετε μια εικόνα στο μυαλό του κοινού έτσι ώστε να αρχίσουν να αναγνωρίζουν την επωνυμία ή το προϊόν σας και αρχίζετε επίσης να αρπάζετε ένα μερίδιο αγοράς στον συγκεκριμένο κλάδο. Εδώ η στόχευση βασίζεται στη συμπεριφορά και το ενδιαφέρον του κοινού.
2) Επίσκεψη στον ιστότοπό σας: Όταν έχετε αρκετό μερίδιο εμφάνισης στην αγορά, τώρα αρχίζετε να εστιάζετε στη σχετική επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας, τώρα από εδώ αρχίζετε να δημιουργείτε το κοινό για επαναληπτικό μάρκετινγκ (δημιουργία λιστών επαναληπτικού μάρκετινγκ).
3) Retargeting: Το Retargeting έρχεται στη σκηνή όταν έχετε δημιουργήσει μια καλή λίστα επαναληπτικού μάρκετινγκ και αρχίζετε να στοχεύετε εκείνα τα είδη κοινού που επισκέφτηκαν πρόσφατα τον ιστότοπό σας.
4) Τελική λήψη αποφάσεων (Αγορά): Όταν επανεμπορεύετε το κοινό που έχει επισκεφθεί πρόσφατα τον ιστότοπό σας, έχει καλή πιθανότητα να λάβετε μετατροπή, δηλαδή αγορά.
Πώς μπορούμε να κάνουμε επαναληπτικό μάρκετινγκ στις διαφημίσεις Google
Δεν επικεντρώνομαι εδώ σε σύνθετες στρατηγικές επαναληπτικού μάρκετινγκ, όπως το δυναμικό επαναληπτικό μάρκετινγκ. Για να προσθέσετε μια λίστα επαναληπτικού μάρκετινγκ στις διαφημίσεις Google, υπάρχουν 2 τρόποι για να το κάνετε.
1) Δημιουργήστε τη λίστα επαναληπτικού μάρκετινγκ στο Google Ads
2) Δημιουργήστε τη λίστα επαναληπτικού μάρκετινγκ στο Google Analytics και, στη συνέχεια, εισαγάγετέ το στο Google Ads.
1) Ας ξεκινήσουμε με το πώς μπορείτε να δημιουργήσετε μια λίστα επαναληπτικού μάρκετινγκ στο AdWords.
Βήμα 1: Μεταβείτε στα εργαλεία και τη ρύθμιση και κάντε κλικ στο Audience Manager στην ενότητα Κοινόχρηστη βιβλιοθήκη
Βήμα 2: Κάντε κλικ στο μπλε σύμβολο (+)
Βήμα 3: Επιλέξτε από πού θέλετε το κοινό, όπως είναι μια εφαρμογή ή ιστότοπος.
Βήμα 4: Επιλέξτε το όνομα και τις προϋποθέσεις για το κοινό επαναληπτικού μάρκετινγκ και κάντε κλικ στη δημιουργία κοινού και αυτό έχει ολοκληρωθεί.
2) Ας δημιουργήσουμε τώρα το κοινό στο Google analytics. Υπάρχουν κάποια πλεονεκτήματα εδώ, όταν δημιουργούμε το κοινό στο analytics, μπορούμε να επιβάλουμε εκεί ορισμένες άλλες προϋποθέσεις, όπως ο επισκέπτης θα έπρεπε να έχει μείνει τουλάχιστον 9 δευτερόλεπτα στον ιστότοπό σας και πολλά άλλα.
Βήμα 1: Μεταβείτε στο Analytics, κάντε κλικ στο Διαχειριστής
Βήμα 2: Στην ενότητα ιδιοτήτων, κάντε κλικ στην επιλογή Ορισμός κοινού και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στο κοινό.
Βήμα 3: Κάντε κλικ στο νέο κοινό
Βήμα 4: Καθορίστε τις συνθήκες που θέλετε
Βήμα 5: Επιλέξτε τον προορισμό κοινού, στις διαφημίσεις Google, στο Analytics ή και στα δύο.
Μπορείτε να επιλέξετε και τα δύο, αποθηκεύστε και είστε έτοιμοι. Για την προσθήκη χρήσης αυτού του κοινού στις διαφημίσεις Google. Μεταβείτε στον διαχειριστή κοινού και επιλέξτε το κοινό και προσθέστε στην καμπάνια προσθήκης στην οποία θέλετε να κάνετε επαναληπτικό μάρκετινγκ.
Τώρα μπορείτε να ξεκινήσετε καμπάνιας Retarketing. Χρειάζεστε την βοήθεια μας ; Επικοινωνήστε μαζί μας.
