Το επαναληπτικό μάρκετινγκ στο Google Ads στοχεύει τους προηγούμενους επισκέπτες του ιστότοπού σας μέσω καμπανιών PPC. Με τις καμπάνιες επαναληπτικού μάρκετινγκ, οι παλιοί επισκέπτες σας θα βλέπουν τις διαφημίσεις όταν περιηγούνται οπουδήποτε στο διαδίκτυο. Οι πιο σημαντικές εργασίες κατά τη δημιουργία μιας καμπάνιας επαναληπτικού μάρκετινγκ είναι η δημιουργία κοινού. Μπορείτε να δημιουργήσετε είδη κοινού απευθείας από το Google AdWords ή από το Google Analytics.
Ορισμένα είδη κοινού είναι:
- Οι χρήστες πρόσθεσαν προϊόντα στο καλάθι αλλά δεν αγόρασαν
- Νέοι χρήστες (όχι εγγραφή) και περιήγηση στον ιστότοπό σας για 3-5 λεπτά αλλά δεν έχουν εγγραφεί
- Οι χρήστες που αγοράζουν το προϊόν “X” και προωθούν το προϊόν “Y” σε αυτούς
- Χρήστες που δεν έκαναν κάποια ενέργεια από πληρωμένες διαφημίσεις
Αυτές είναι μερικές βασικές λίστες που μπορείτε να δημιουργήσετε και να στοχεύσετε ξανά τους χρήστες για να αυξήσετε τα ποσοστά μετατροπής και την απόδοση επένδυσής σας.
Διαβάστε : Τι είναι το Google Ads και πως λειτουργεί ;
Συμβουλές για τη δημιουργία καμπανιών επαναληπτικού μάρκετινγκ
- Δημιουργήστε ξεχωριστή καμπάνια προβολής
- Δημιουργήστε διαφορετικές ομάδες διαφημίσεων για να στοχεύσετε παρόμοιο κοινό
- Δημιουργήστε αποκριτικές διαφημίσεις
- Προσφέρετε εκπτώσεις και κουπόνια
- Επιλέξτε τη διάρκεια συνδρομής με σύνεση
Ας μιλήσουμε για τα διάφορα στάδια που φαίνονται στην εικόνα.
1) Awareness: Κάθε αγοραστής είναι μοναδικός από μόνος του, επειδή ο καθένας έχει γενικά διαφορετικό ταξίδι αγοραστή. Όταν εκτελείτε μια εκστρατεία awareness:, ο μοναδικός στόχος είναι να δημιουργήσετε μια εικόνα στο μυαλό του κοινού έτσι ώστε να αρχίσουν να αναγνωρίζουν την επωνυμία ή το προϊόν σας και αρχίζετε επίσης να αρπάζετε ένα μερίδιο αγοράς στον συγκεκριμένο κλάδο. Εδώ η στόχευση βασίζεται στη συμπεριφορά και το ενδιαφέρον του κοινού.
2) Επίσκεψη στον ιστότοπό σας: Όταν έχετε αρκετό μερίδιο εμφάνισης στην αγορά, τώρα αρχίζετε να εστιάζετε στη σχετική επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας, τώρα από εδώ αρχίζετε να δημιουργείτε το κοινό για επαναληπτικό μάρκετινγκ (δημιουργία λιστών επαναληπτικού μάρκετινγκ).
3) Retargeting: Το Retargeting έρχεται στη σκηνή όταν έχετε δημιουργήσει μια καλή λίστα επαναληπτικού μάρκετινγκ και αρχίζετε να στοχεύετε εκείνα τα είδη κοινού που επισκέφτηκαν πρόσφατα τον ιστότοπό σας.
4) Τελική λήψη αποφάσεων (Αγορά): Όταν επανεμπορεύετε το κοινό που έχει επισκεφθεί πρόσφατα τον ιστότοπό σας, έχει καλή πιθανότητα να λάβετε μετατροπή, δηλαδή αγορά.
Το remarketing στο Google Ads είναι μια διαφημιστική τεχνική που επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να φτάσουν ξανά σε αποδοτικούς πελάτες που έχουν επισκεφθεί τον ιστότοπό τους στο παρελθόν. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω της παρουσίασης διαφημίσεων σε αυτούς τους χρήστες κατά τη διάρκεια της περιήγησής τους σε άλλες ιστοσελίδες που συνεργάζονται με το Google.
Ας αναλύσουμε τη διαδικασία λειτουργίας του remarketing στο Google Ads:
- Επισκόπηση της σήμανσης: Ο διαφημιζόμενος πρέπει να τοποθετήσει έναν μικρό κώδικα παρακολούθησης (σήμανσης) στις σελίδες του ιστότοπού του. Αυτός ο κώδικας παρακολούθησης προέρχεται από το Google Ads και συλλέγει ανώνυμα δεδομένα για τις επισκέψεις των χρηστών.
- Δημιουργία λίστας αποκλεισμού: Ο διαφημιζόμενος δημιουργεί μια λίστα αποκλεισμού στο Google Ads, που περιλαμβάνει τους χρήστες που έχουν επισκεφθεί συγκεκριμένες σελίδες του ιστότοπού του. Αυτή η λίστα μπορεί να είναι γενική (όλοι οι επισκέπτες) ή μπορεί να περιοριστεί σε συγκεκριμένες κατηγορίες πελατών.
- Δημιουργία καμπάνιας remarketing: Ο διαφημιζόμενος δημιουργεί μια καμπάνια remarketing στο Google Ads, στην οποία ορίζει τη λίστα αποκλεισμού που θα χρησιμοποιηθεί. Μπορεί να ορίσει τον τύπο των διαφημίσεων που θα εμφανιστούν, τον προϋπολογισμό και τις ρυθμίσεις προβολής.
- Εμφάνιση διαφημίσεων: Οι χρήστες που έχουν προστεθεί στη λίστα αποκλεισμού βλέπουν τις διαφημίσεις κατά τη διάρκεια της περιήγησής τους σε ιστοσελίδες που συνεργάζονται με το Google και εμφανίζουν διαφημίσεις μέσω του προγράμματος Google Display Network. Οι διαφημίσεις μπορούν να είναι κείμενο, εικόνες, βίντεο ή διαφημίσεις αναζήτησης.
- Καταγραφή αποτελεσμάτων: Ο διαφημιζόμενος μπορεί να παρακολουθεί την απόδοση της καμπάνιας remarketing μέσω του Google Ads. Μπορεί να παρακολουθεί τον αριθμό των εμφανίσεων διαφημίσεων, τις κλικ, την CTR (Click Through Rate), τις μετατροπές και άλλα μετρήσιμα δεδομένα.
Ο στόχος του remarketing είναι να αυξήσει τις πιθανότητες μετατροπής των χρηστών που έχουν ήδη επισκεφθεί τον ιστότοπο ενός διαφημιζόμενου. Αυτό επιτυγχάνεται επανειλημμένα εμφανίζοντας τους διαφημίσεις στην περιήγησή τους σε άλλες ιστοσελίδες. Οι διαφημίσεις remarketing μπορούν να παρέχουν εξατομικευμένα μηνύματα ή ειδικές προσφορές που στοχεύουν να πείσουν τον χρήστη να επιστρέψει και να πραγματοποιήσει μια επιθυμητή δράση, όπως αγορά προϊόντος ή συμπλήρωση φόρμας.
Συνοψίζοντας, το remarketing στο Google Ads επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να φτάσουν ξανά σε χρήστες που έχουν επισκεφθεί τον ιστότοπό τους, με σκοπό να αυξήσουν την απόδοση των διαφημίσεών τους και να επιτύχουν υψηλότερο ποσοστό μετατροπής.
Πώς μπορούμε να κάνουμε επαναληπτικό μάρκετινγκ στις διαφημίσεις Google
Δεν επικεντρώνομαι εδώ σε σύνθετες στρατηγικές επαναληπτικού μάρκετινγκ, όπως το δυναμικό επαναληπτικό μάρκετινγκ. Για να προσθέσετε μια λίστα επαναληπτικού μάρκετινγκ στις διαφημίσεις Google, υπάρχουν 2 τρόποι για να το κάνετε.
1) Δημιουργήστε τη λίστα επαναληπτικού μάρκετινγκ στο Google Ads
2) Δημιουργήστε τη λίστα επαναληπτικού μάρκετινγκ στο Google Analytics και, στη συνέχεια, εισαγάγετέ το στο Google Ads.
1) Ας ξεκινήσουμε με το πώς μπορείτε να δημιουργήσετε μια λίστα επαναληπτικού μάρκετινγκ στο AdWords.
Βήμα 1: Μεταβείτε στα εργαλεία και τη ρύθμιση και κάντε κλικ στο Audience Manager στην ενότητα Κοινόχρηστη βιβλιοθήκη
Βήμα 2: Κάντε κλικ στο μπλε σύμβολο (+)
Βήμα 3: Επιλέξτε από πού θέλετε το κοινό, όπως είναι μια εφαρμογή ή ιστότοπος.
Βήμα 4: Επιλέξτε το όνομα και τις προϋποθέσεις για το κοινό επαναληπτικού μάρκετινγκ και κάντε κλικ στη δημιουργία κοινού και αυτό έχει ολοκληρωθεί.
2) Ας δημιουργήσουμε τώρα το κοινό στο Google analytics. Υπάρχουν κάποια πλεονεκτήματα εδώ, όταν δημιουργούμε το κοινό στο analytics, μπορούμε να επιβάλουμε εκεί ορισμένες άλλες προϋποθέσεις, όπως ο επισκέπτης θα έπρεπε να έχει μείνει τουλάχιστον 9 δευτερόλεπτα στον ιστότοπό σας και πολλά άλλα.
Βήμα 1: Μεταβείτε στο Analytics, κάντε κλικ στο Διαχειριστής
Βήμα 2: Στην ενότητα ιδιοτήτων, κάντε κλικ στην επιλογή Ορισμός κοινού και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στο κοινό.
Βήμα 3: Κάντε κλικ στο νέο κοινό
Βήμα 4: Καθορίστε τις συνθήκες που θέλετε
Βήμα 5: Επιλέξτε τον προορισμό κοινού, στις διαφημίσεις Google, στο Analytics ή και στα δύο.
Μπορείτε να επιλέξετε και τα δύο, αποθηκεύστε και είστε έτοιμοι. Για την προσθήκη χρήσης αυτού του κοινού στις διαφημίσεις Google. Μεταβείτε στον διαχειριστή κοινού και επιλέξτε το κοινό και προσθέστε στην καμπάνια προσθήκης στην οποία θέλετε να κάνετε επαναληπτικό μάρκετινγκ.
Τώρα μπορείτε να ξεκινήσετε καμπάνιας Retargeting. Χρειάζεστε την βοήθεια μας ; Επικοινωνήστε μαζί μας.
Σφάλμα: Η φόρμα επικοινωνίας δε βρέθηκε.
- Δικηγόρος Κ. ΚαμουζήςΒραβευμένο δικηγορικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google.
- Χειρουργός Κ. ΑποστόλουΒραβευμένο ιατρικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google. Δείτε τι είπε για εμάς ο ιατρός.
- Ορθοπεδικός Α. Σταθελλης1η σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά όπως και πρώτες θέσεις. Τι είπε ο γιατρός για εμάς.