Πολιτική απορρήτου Πολιτική cookie
Google news

Το επαναληπτικό μάρκετινγκ στο Google Ads στοχεύει τους προηγούμενους επισκέπτες του ιστότοπού σας μέσω καμπανιών PPC. Με τις καμπάνιες επαναληπτικού μάρκετινγκ, οι παλιοί επισκέπτες σας θα βλέπουν τις διαφημίσεις όταν περιηγούνται οπουδήποτε στο διαδίκτυο. Οι πιο σημαντικές εργασίες κατά τη δημιουργία μιας καμπάνιας επαναληπτικού μάρκετινγκ είναι η δημιουργία κοινού. Μπορείτε να δημιουργήσετε είδη κοινού απευθείας από το Google AdWords ή από το Google Analytics.

Ορισμένα είδη κοινού είναι:

  • Οι χρήστες πρόσθεσαν προϊόντα στο καλάθι αλλά δεν αγόρασαν
  • Νέοι χρήστες (όχι εγγραφή) και περιήγηση στον ιστότοπό σας για 3-5 λεπτά αλλά δεν έχουν εγγραφεί
  • Οι χρήστες που αγοράζουν το προϊόν “X” και προωθούν το προϊόν “Y” σε αυτούς
  • Χρήστες που δεν έκαναν κάποια ενέργεια από πληρωμένες διαφημίσεις

Αυτές είναι μερικές βασικές λίστες που μπορείτε να δημιουργήσετε και να στοχεύσετε ξανά τους χρήστες για να αυξήσετε τα ποσοστά μετατροπής και την απόδοση επένδυσής σας.

Διαβάστε : Τι είναι το Google Ads και πως λειτουργεί ;

Συμβουλές για τη δημιουργία καμπανιών επαναληπτικού μάρκετινγκ

  • Δημιουργήστε ξεχωριστή καμπάνια προβολής
  • Δημιουργήστε διαφορετικές ομάδες διαφημίσεων για να στοχεύσετε παρόμοιο κοινό
  • Δημιουργήστε αποκριτικές διαφημίσεις
  • Προσφέρετε εκπτώσεις και κουπόνια
  • Επιλέξτε τη διάρκεια συνδρομής με σύνεση

Ας μιλήσουμε για τα διάφορα στάδια που φαίνονται στην εικόνα.

1)  Awareness: Κάθε αγοραστής είναι μοναδικός από μόνος του, επειδή ο καθένας έχει γενικά διαφορετικό ταξίδι αγοραστή. Όταν εκτελείτε μια εκστρατεία awareness:, ο μοναδικός στόχος είναι να δημιουργήσετε μια εικόνα στο μυαλό του κοινού έτσι ώστε να αρχίσουν να αναγνωρίζουν την επωνυμία ή το προϊόν σας και αρχίζετε επίσης να αρπάζετε ένα μερίδιο αγοράς στον συγκεκριμένο κλάδο. Εδώ η στόχευση βασίζεται στη συμπεριφορά και το ενδιαφέρον του κοινού.

Διαβάστε  Εργαλεία αυτοματοποίησης μάρκετινγκ: Βελτιστοποίηση

2) Επίσκεψη στον ιστότοπό σας: Όταν έχετε αρκετό μερίδιο εμφάνισης στην αγορά, τώρα αρχίζετε να εστιάζετε στη σχετική επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας, τώρα από εδώ αρχίζετε να δημιουργείτε το κοινό για επαναληπτικό μάρκετινγκ (δημιουργία λιστών επαναληπτικού μάρκετινγκ).

3) Retargeting: Το Retargeting έρχεται στη σκηνή όταν έχετε δημιουργήσει μια καλή λίστα επαναληπτικού μάρκετινγκ και αρχίζετε να στοχεύετε εκείνα τα είδη κοινού που επισκέφτηκαν πρόσφατα τον ιστότοπό σας.

4) Τελική λήψη αποφάσεων (Αγορά): Όταν επανεμπορεύετε το κοινό που έχει επισκεφθεί πρόσφατα τον ιστότοπό σας, έχει καλή πιθανότητα να λάβετε μετατροπή, δηλαδή αγορά.

Το remarketing στο Google Ads είναι μια διαφημιστική τεχνική που επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να φτάσουν ξανά σε αποδοτικούς πελάτες που έχουν επισκεφθεί τον ιστότοπό τους στο παρελθόν. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω της παρουσίασης διαφημίσεων σε αυτούς τους χρήστες κατά τη διάρκεια της περιήγησής τους σε άλλες ιστοσελίδες που συνεργάζονται με το Google.

Ας αναλύσουμε τη διαδικασία λειτουργίας του remarketing στο Google Ads:

  1. Επισκόπηση της σήμανσης: Ο διαφημιζόμενος πρέπει να τοποθετήσει έναν μικρό κώδικα παρακολούθησης (σήμανσης) στις σελίδες του ιστότοπού του. Αυτός ο κώδικας παρακολούθησης προέρχεται από το Google Ads και συλλέγει ανώνυμα δεδομένα για τις επισκέψεις των χρηστών.
  2. Δημιουργία λίστας αποκλεισμού: Ο διαφημιζόμενος δημιουργεί μια λίστα αποκλεισμού στο Google Ads, που περιλαμβάνει τους χρήστες που έχουν επισκεφθεί συγκεκριμένες σελίδες του ιστότοπού του. Αυτή η λίστα μπορεί να είναι γενική (όλοι οι επισκέπτες) ή μπορεί να περιοριστεί σε συγκεκριμένες κατηγορίες πελατών.
  3. Δημιουργία καμπάνιας remarketing: Ο διαφημιζόμενος δημιουργεί μια καμπάνια remarketing στο Google Ads, στην οποία ορίζει τη λίστα αποκλεισμού που θα χρησιμοποιηθεί. Μπορεί να ορίσει τον τύπο των διαφημίσεων που θα εμφανιστούν, τον προϋπολογισμό και τις ρυθμίσεις προβολής.
  4. Εμφάνιση διαφημίσεων: Οι χρήστες που έχουν προστεθεί στη λίστα αποκλεισμού βλέπουν τις διαφημίσεις κατά τη διάρκεια της περιήγησής τους σε ιστοσελίδες που συνεργάζονται με το Google και εμφανίζουν διαφημίσεις μέσω του προγράμματος Google Display Network. Οι διαφημίσεις μπορούν να είναι κείμενο, εικόνες, βίντεο ή διαφημίσεις αναζήτησης.
  5. Καταγραφή αποτελεσμάτων: Ο διαφημιζόμενος μπορεί να παρακολουθεί την απόδοση της καμπάνιας remarketing μέσω του Google Ads. Μπορεί να παρακολουθεί τον αριθμό των εμφανίσεων διαφημίσεων, τις κλικ, την CTR (Click Through Rate), τις μετατροπές και άλλα μετρήσιμα δεδομένα.
Διαβάστε  Πως αλλάζουν τα αποτελέσματα στη Google

Ο στόχος του remarketing είναι να αυξήσει τις πιθανότητες μετατροπής των χρηστών που έχουν ήδη επισκεφθεί τον ιστότοπο ενός διαφημιζόμενου. Αυτό επιτυγχάνεται επανειλημμένα εμφανίζοντας τους διαφημίσεις στην περιήγησή τους σε άλλες ιστοσελίδες. Οι διαφημίσεις remarketing μπορούν να παρέχουν εξατομικευμένα μηνύματα ή ειδικές προσφορές που στοχεύουν να πείσουν τον χρήστη να επιστρέψει και να πραγματοποιήσει μια επιθυμητή δράση, όπως αγορά προϊόντος ή συμπλήρωση φόρμας.

Συνοψίζοντας, το remarketing στο Google Ads επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να φτάσουν ξανά σε χρήστες που έχουν επισκεφθεί τον ιστότοπό τους, με σκοπό να αυξήσουν την απόδοση των διαφημίσεών τους και να επιτύχουν υψηλότερο ποσοστό μετατροπής.

Πώς μπορούμε να κάνουμε επαναληπτικό μάρκετινγκ στις διαφημίσεις Google

Δεν επικεντρώνομαι εδώ σε σύνθετες στρατηγικές επαναληπτικού μάρκετινγκ, όπως το δυναμικό επαναληπτικό μάρκετινγκ. Για να προσθέσετε μια λίστα επαναληπτικού μάρκετινγκ στις διαφημίσεις Google, υπάρχουν 2 τρόποι για να το κάνετε.

1) Δημιουργήστε τη λίστα επαναληπτικού μάρκετινγκ στο Google Ads

2) Δημιουργήστε τη λίστα επαναληπτικού μάρκετινγκ στο Google Analytics και, στη συνέχεια, εισαγάγετέ το στο Google Ads.

1) Ας ξεκινήσουμε με το πώς μπορείτε να δημιουργήσετε μια λίστα επαναληπτικού μάρκετινγκ στο AdWords.

Βήμα 1: Μεταβείτε στα εργαλεία και τη ρύθμιση και κάντε κλικ στο Audience Manager στην ενότητα Κοινόχρηστη βιβλιοθήκη

Βήμα 2: Κάντε κλικ στο μπλε σύμβολο (+)

Βήμα 3: Επιλέξτε από πού θέλετε το κοινό, όπως είναι μια εφαρμογή ή ιστότοπος.

Βήμα 4: Επιλέξτε το όνομα και τις προϋποθέσεις για το κοινό επαναληπτικού μάρκετινγκ και κάντε κλικ στη δημιουργία κοινού και αυτό έχει ολοκληρωθεί.

2) Ας δημιουργήσουμε τώρα το κοινό στο Google analytics. Υπάρχουν κάποια πλεονεκτήματα εδώ, όταν δημιουργούμε το κοινό στο analytics, μπορούμε να επιβάλουμε εκεί ορισμένες άλλες προϋποθέσεις, όπως ο επισκέπτης θα έπρεπε να έχει μείνει τουλάχιστον 9 δευτερόλεπτα στον ιστότοπό σας και πολλά άλλα.

Διαβάστε  Τι είναι το Email Marketing ; Πως λειτουργεί

Βήμα 1: Μεταβείτε στο Analytics, κάντε κλικ στο Διαχειριστής

Βήμα 2: Στην ενότητα ιδιοτήτων, κάντε κλικ στην επιλογή Ορισμός κοινού και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στο κοινό.

Βήμα 3: Κάντε κλικ στο νέο κοινό

Βήμα 4: Καθορίστε τις συνθήκες που θέλετε

Βήμα 5: Επιλέξτε τον προορισμό κοινού, στις διαφημίσεις Google, στο Analytics ή και στα δύο.

Μπορείτε να επιλέξετε και τα δύο, αποθηκεύστε και είστε έτοιμοι. Για την προσθήκη χρήσης αυτού του κοινού στις διαφημίσεις Google. Μεταβείτε στον διαχειριστή κοινού και επιλέξτε το κοινό και προσθέστε στην καμπάνια προσθήκης στην οποία θέλετε να κάνετε επαναληπτικό μάρκετινγκ.

Τώρα μπορείτε να ξεκινήσετε καμπάνιας Retargeting. Χρειάζεστε την βοήθεια μας ; Επικοινωνήστε μαζί μας.

Σφάλμα: Η φόρμα επικοινωνίας δε βρέθηκε.

Google news
Είπαν για εμάς.

Michalis PolykratisMichalis Polykratis
10:55 16 Apr 24
Εξαιρετικός επαγγελματίας και άνθρωπος η συνεργασία μας σε όλη τη διάρκεια της ήτανε άψογη και οι βοήθεια του στο να καταφέρω τους στόχους μου ήταν αμέριστη
Ο Γιώργος κάνει ότι υπόσχεται και χαίρομαι που συνεργάστηκα μαζί του! Κατάφερε να φέρει το eshop μας idaniko-varos.gr, μέσα σε λίγους μήνες, στην πρώτη σελίδα και στις πρώτες θέσεις στην Google σε πολλές κομβικες λέξεις κλειδιά. Πάντα πρόθυμος στην επικοινωνία εξηγώντας και παρέχοντας λύσεις σε ότι χρειάστηκε. Γιώργο σε ευχαριστώ για την συνεργασία μας 🙏
Ο Γιώργος και η ομάδα του μετά από ένα 6μηνο συνεργασίας μας έχουν αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις! Εξαιρετικοί επαγγελματίες, σχεδόν αμέσως μετά την έναρξη της συνεργασίας μας δεχτήκαμε τηλέφωνα και email. Ευχαριστούμε πολύ.
Eleni KarydiEleni Karydi
15:29 14 Feb 24
Επιτυχία στόχων, ταχύτητα και επαγγελματισμος κάνουν τη διαφορά εδώ.Η καλύτερη μου επιλογή!
Stavros VentourisStavros Ventouris
11:12 07 Feb 24
Εξειδικευμένοι στο είδος τους !!
Mama StalkerMama Stalker
15:58 06 Feb 24
Εξαιρετική δουλειά.Το site μας εκπέμπει επαγγελματισμό και αξιοπιστία.Ευχαριστούμε για όλα.
kostas Antonakakiskostas Antonakakis
15:17 30 Jan 24
Ο Γιώργος είναι ο μέτρ του SEO, αυξάνει τη διαδικτυακή προβολή με απαράμιλλη τεχνογνωσία. Οι στρατηγικές του ιδέες και η σχολαστική βελτιστοποίηση οδηγούν σε σημαντικές βελτιώσεις στην επισκεψιμότητα και την κατάταξη. Συνεργάσιμος, καινοτόμος και προσανατολισμένος στα αποτελέσματα, ο Γιώργος και η ομάδα του αποτελούν ανεκτίμητο πλεονέκτημα για κάθε προσπάθεια ψηφιακού μάρκετινγκ. Η συνεργασία μαζί του υπήρξε μεταμορφωτική, εξασφαλίζοντας την επιτυχία στο διαρκώς εξελισσόμενο τοπίο του SEO. Συνιστάται ανεπιφύλακτα για όσους αναζητούν έναν αφοσιωμένο επαγγελματία που δεσμεύεται να παρέχει μετρήσιμα και αποτελεσματικά αποτελέσματα.
VAL BALASKAVAL BALASKA
11:07 18 Jan 24
Ο κύριος Γιώργος Χατζηθεοδοσίου είναι γνώστης του SEO και του marketing γενικά. Ότι του ζητήθηκε για το koufetakia.gr το έφερε εις πέρας με επιτυχία.Γενικά είναι άνθρωπος που βοηθάει πάρα πολύ και προσωπικά τον συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!
Kostas PapanikosKostas Papanikos
11:00 29 Nov 23
Ο Γιώργος είναι εξαιρετικός επαγγελματίας ψάχνει προτείνει καινούργιες ιδέες, από το πρώτο κιόλας μήνα συνεργασίας είδα τη σελίδα μου να ανεβαίνει πολύ γρήγορα και σε αρκετές αναζητήσεις έχει πιάσει τη πρώτη σελίδα στη πρώτη θέση. Γιώργο σε ευχαριστώ πολύ.
Ο κ. Χατζηθεοδοσίου είναι ίσως ο μοναδικός γνώστης στην Ελλάδα του απαιτητικότατου δικηγορικού marketing, με γνώση του χώρου και των ιδιαιτεροτήτων του. Συνεπής, όπως και όλη η ομάδα του, την οποία χαρακτηρίζει η ευγένεια, η προθυμία και η αμεσότητα.
White MedusaWhite Medusa
14:43 17 Nov 23
10/10 σαπορτ και άμεση εξυπηρέτηση.
Christos KaliakatsosChristos Kaliakatsos
10:13 21 Oct 23
Εξαιρετικοί επαγγελματίες
Anastasios SkardoutsosAnastasios Skardoutsos
15:29 26 Jul 23
Εξαιρετικός συνεργάτης! Ακούραστος δουλευταράς με βαθιά γνώση του αντικειμένου! Γιώργο σ´ ευχαριστώ πολύ!
Sofia MerianouSofia Merianou
13:21 26 Jul 23
Άψογος επαγγελματίας με συνέπεια και εμπιστοσύνη ! Αξίζει να δουλέψετε μαζί του ,θα δείτε φοβερά αποτελέσματα στην δουλειά σας !
Ό,τι και να πω για τον Γιώργο Χατζηθεοδοσίου θα είναι πραγματικά λίγο. Εξαιρετικός επαγγελματίας και άριστος γνώστης του αντικειμένου του, που το καταλαβαίνει κάποιος από τα πρώτα λεπτά της συνομιλίας μαζί του.Δεν θα ακούσεις ποτέ τον Γιώργο να λέει φανφάρες ή λόγια του αέρα, αντιθέτως όσα λέει έχουν βάση, στόχο και επιχειρήματα. Και στο τέλος αποδεικνύονται όλα εμπράκτως!!Αντιλαμβάνεται άμεσα τις ανάγκες του πελάτη του και προσαρμόζεται εύκολα σε αυτές, ακόμη και σε ιδιαίτερες περιπτώσεις marketing, όπως το ιατρικό digital marketing.Ο Γιώργος είναι ένας επαγγελματίας που είναι πάντα εκεί, να βοηθήσει υποστηρίζοντας τις ανάγκες σου και να ακούσει τους προβληματισμούς σου ως προς αυτές. Είναι ακόμη εξαιρετικός άνθρωπος, που θα τον ήθελε κάποιος σίγουρα στην παρέα του!Γιώργο, σου ευχομαι να συνεχίσεις τη δημιουργική και ανοδική πορεία που έχεις χαράξει και διαγράφεις και όλα τα όνειρα και οι στόχοι σου να γίνουν πραγματικότητα!!!
Ανακάλυψα τον Γιώργο μέσω συστάσεων και αποφάσισα να τον εμπιστευτώ για τις ανάγκες SEO της επιχείρησής μου, και δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ικανοποιημένος με τα αποτελέσματα που έχω δει!Ο Γιώργος είναι πραγματικός ειδικός στον τομέα του SEO. Κατάφερε να βελτιώσει σημαντικά την ορατότητα της ιστοσελίδας μου στις μηχανές αναζήτησης μέσω στρατηγικών που αποδείχθηκαν αποτελεσματικές. Η ιστοσελίδα μου ανέβηκε ραγδαία στις αποτελεσματικές σελίδες αποτελεσμάτων και το κίνητρο που έχει δημιουργήσει στην επιχείρησή μου είναι αξιοθαύμαστο.Όχι μόνο παρέχει εξαιρετική επικοινωνία και υποστήριξη, αλλά είναι επίσης πολύ προσιτός και πρόθυμος να απαντήσει σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή ανησυχίες έχω. Εκτίμησα πραγματικά το γεγονός ότι με ενημέρωνε συνεχώς για την πρόοδο του έργου και με κρατούσε ενήμερο για τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο του SEO.
texnikos ipologistontexnikos ipologiston
16:04 08 Jun 23
Ο Γιώργος Χατζηθεοδοσίου είναι ένας εξαιρετικά ικανός και επαγγελματίας Digital Marketing Specialist. Έχοντας συνεργαστεί μαζί του για μια περίοδο, είμαι σε θέση να πω ότι η εμπειρία μου με αυτόν ήταν πραγματικά εξαιρετική.Από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε την υπεύθυνη θέση του ως Digital Marketing Specialist, ο Γιώργος έδειξε την εμπειρογνωμοσύνη και την τεχνογνωσία που απαιτούνται για να επιτελέσει αυτόν τον ρόλο με επιτυχία. Κατέχει βαθιά γνώση στις στρατηγικές και τα τεχνικά εργαλεία του ψηφιακού μάρκετινγκ και μπορεί να τις εφαρμόσει με αποτελεσματικότητα για την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών της επιχείρησης.Ο Γιώργος μπορεί να δημιουργήσει σφαιρικά σχέδια μάρκετινγκ που συνδυάζουν τα διάφορα στοιχεία του ψηφιακού τοπίου. Από τον καθορισμό των στόχων και του κοινού μέχρι τον σχεδιασμό και την υλοποίηση καμπανιών, ο Γιώργος είναι εξαιρετικά προσεκτικός και λεπτομερής, επιδεικνύοντας πάντα υψηλή ποιότητα και επαγγελματισμό.Ένα από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που επιθυμώ να επισημάνω για τον Γιώργο είναι η ικανότητά του να ανταποκρίνεται με επιτυχία σε μια δυναμική και αλλαγμένη αγορά. Αντιλαμβάνεται τις νέες τάσεις και τις αλλαγές στην κατανάλωση πληροφοριών και μπορεί να προσαρμοστεί γρήγορα για να επωφεληθεί από αυτές. Είναι συνεχώς ενημερωμένος για τις καινοτομίες και τις βέλτιστες πρακτικές του ψηφιακού μάρκετινγκ, και επιδεικνύει προθυμία για συνεχή μάθηση και ανάπτυξη.Επιπλέον, η ικανότητα του Γιώργου να αναλύει δεδομένα και να αξιοποιεί μεγάλα σύνολα δεδομένων είναι εντυπωσιακή. Μπορεί να αποκτήσει αναλυτική κατανόηση των μετρήσεων και των επιδόσεων των καμπανιών και να προτείνει βελτιώσεις και προσαρμογές για να επιτευχθούν ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.Όλα τα παραπάνω στοιχεία συμβάλλουν στην επιτυχία του Γιώργου ως Digital Marketing Specialist. Η επαγγελματική του προσέγγιση, η ποιότητα της δουλειάς του και η ικανότητά του να προσαρμοστεί και να καινοτομεί τον καθιστούν έναν αξιόπιστο επαγγελματία.Τέλος, θα ήθελα να αναφέρω ότι ο Γιώργος είναι επίσης εξαιρετικός στην επικοινωνία και την συνεργασία. Είναι προσιτός, ακούει προσεκτικά τις ανάγκες των πελατών και είναι διαθέσιμος να παρέχει υποστήριξη και συμβουλές όποτε χρειάζεται.Ο Γιώργος είναι ένας εξαιρετικά ικανός Digital Marketing Specialist με εντυπωσιακές δεξιότητες και γνώσεις. Συνιστώ ανεπιφύλακτα τις υπηρεσίες του σε κάθε επιχείρηση ή οργανισμό που αναζητά αποτελεσματικές και καινοτόμες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ.
Stefanos KontopoulosStefanos Kontopoulos
11:37 13 Apr 23
Ο Γιώργος είναι γνώστης του αντικειμένου σε πολλά επίπεδα, Μελετάει το κάθε project και αυτό που θα σου εγγυηθεί, αυτό θα γίνει στο τέλος. Έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος με την συνεργασία μαζί του και ουσιαστικά μέσα σε ενάμισυ μήνα, είχε πετύχει το στόχο που είχαμε βάλει. Επίσης και σαν άνθρωπος είναι απόλυτα συνεργάσιμος και αντιλαμβάνεται άμεσα αυτό που θέλει ο πελάτης. Πέντε αστέρια και λίγα είναι…. Σ’ευχαριστώ Γιώργο για όλα και συνεχίζουμε.
js_loader

Ζητήστε δωρεάν εκτίμηση.

Το κίνητρο μας είναι τεράστιο, καθώς μεγαλώνουμε μαζί σας. Συμμετέχουμε κάθε χρόνο σε διεθνείς οργανισμούς και αποκτάμε διακρίσεις, μέσα από τις επιτυχίες που χτίζουμε στο δικό σας project.


    Αφήστε μια απάντηση

    Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *