Η λέξη βελτιωμένη απόδοση SEO και αναφέρεται στη διαδικασία να καταστήσετε τον ιστότοπό σας όσο το δυνατόν πιο ορατό στα αποτελέσματα αναζήτησης. Οι μηχανές αναζήτησης έχουν αλλάξει δραματικά με την πάροδο των ετών, οπότε και οι βέλτιστες πρακτικές SEO έχουν επίσης εξελιχθεί και αλλάξει. Σε αυτόν τον οδηγό, θα σας δείξουμε πώς να βελτιώσετε την απόδοσή σας στο SEO σε όλες τις μεγάλες μηχανές αναζήτησης – Google, Bing, Yahoo!, Baidu – και πιο συγκεκριμένα πώς να βελτιώσετε το κύρος και τη συνάφεια του ιστότοπού σας στα αποτελέσματα αναζήτησης, ακολουθώντας τις βασικές κατευθυντήριες γραμμές που περιγράφονται παρακάτω:
Το πρώτο βήμα για βελτιωμένη απόδοση SEO
Όπως και με κάθε άλλο ιστότοπο, το πρώτο βήμα για τη βελτίωση των επιδόσεων SEO είναι η ενημέρωση και η βελτιστοποίηση του ιστότοπού σας. Έχοντας αυτό κατά νου, είναι σημαντικό να θυμάστε ότι το SEO είναι μια μακροπρόθεσμη στρατηγική – τα αποτελέσματα ενός βελτιστοποιημένου ιστότοπου δεν εμφανίζονται από τη μια μέρα στην άλλη. Αν το μόνο που επιδιώκετε είναι να κατακτήσετε την κορυφή της Google (πράγμα απίθανο), τότε προετοιμάζεστε για απογοήτευση.
Αντίθετα, επικεντρωθείτε στο να φέρνετε ανθρώπους στον ιστότοπό σας- αν αυτοί οι επισκέπτες είναι αρκετά ικανοποιημένοι με αυτό που βλέπουν εκεί και συνεχίζουν να επιστρέφουν ξανά και ξανά, τότε συγχαρητήρια: Έχετε επιτύχει!
Βελτιώστε τo Brand και τη συνάφεια του ιστότοπού σας στις μηχανές αναζήτησης
Δεν είναι μυστικό ότι οι μηχανές αναζήτησης εκτιμούν την ποιότητα έναντι της ποσότητας όταν πρόκειται για την κατάταξή τους. Οι μηχανές αναζήτησης θέλουν να δείχνουν στους χρήστες το καλύτερο από αυτό που μπορούν να προσφέρουν, πράγμα που σημαίνει ότι αναζητούν ποιοτικό περιεχόμενο και αγνοούν τα κατώτερα κομμάτια.
Το ποιοτικό περιεχόμενο είναι σημαντικό για το SEO επειδή προσελκύει περισσότερους συνδέσμους από άλλους ιστότοπους, αυξάνει την αυθεντία του ιστότοπού σας στα μάτια των μηχανών αναζήτησης και ενθαρρύνει τους επισκέπτες να παραμείνουν περισσότερο στις σελίδες σας. Όσο πιο πολύτιμοι είστε ως πηγή, τόσο πιο πιθανό είναι να σας βρουν άνθρωποι που αναζητούν πληροφορίες για θέματα σχετικά με τα δικά σας. Για παράδειγμα αν ένα δικηγορικό γραφείο θέλει να στοχεύσει την φράση δικηγόρος για ακίνητα, θα πρέπει το κείμενο να βελτιστοποιηθεί και αναπτυχθεί αναλόγως πάνω στη συγκεκριμένη θεματολογία.
Το ποιοτικό περιεχόμενο ωφελεί επίσης τους χρήστες επειδή τους βοηθά να βρουν αυτό που ψάχνουν πιο γρήγορα και πιο εύκολα από ό,τι αν έκαναν αναζήτηση μόνο με βάση τις λέξεις-κλειδιά ή τους τίτλους και μόνο (που συχνά δεν επαρκούν). Βελτιώνει επίσης τα ποσοστά παραμονής: όσοι επισκέπτονται ιστότοπους με άρθρα ή αναρτήσεις ιστολογίου υψηλής ποιότητας περνούν περίπου διπλάσιο χρόνο σε αυτούς τους ιστότοπους σε σχέση με όσους επισκέπτονται ιστότοπους χαμηλής ποιότητας, σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία της HubSpot!
Αύξηση της επισκεψιμότητας από την οργανική αναζήτηση στον ιστότοπό σας
Για να βελτιώσετε το κύρος και τη συνάφεια του ιστοτόπου σας στις μηχανές αναζήτησης, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
- Βελτιώστε το κύρος του ιστοτόπου σας προσθέτοντας περισσότερους έγκυρους συνδέσμους.
- Βελτιώστε τη συνάφεια του ιστοτόπου σας φροντίζοντας να περιέχει σχετικό περιεχόμενο και να μην τιμωρείται από τους αλγόριθμους ποιότητας της Google.
Το πρώτο βήμα για τη βελτίωση των αποτελεσμάτων SEO είναι ο εντοπισμός των λέξεων-κλειδιών που έχουν μεγαλύτερη σημασία.
Ακολουθούν μερικές τελικές σκέψεις για τη βελτίωση της απόδοσης του SEO σας:
- Για να καταταγείτε στις σωστές λέξεις-κλειδιά, πρέπει να καταλάβετε ποιες έχουν μεγαλύτερη σημασία.
- Εάν έχετε πάρα πολλές λέξεις-κλειδιά και δεν είναι όλες σχετικές με τον ιστότοπό σας, μπορεί να είναι δύσκολο για τη Google να γνωρίζει τι είδους περιεχόμενο θέλετε να εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης.
- Ο ιστότοπός σας χρειάζεται κύρος και συνάφεια αν θέλει να κατατάσσεται ψηλά στις μηχανές αναζήτησης. Για παράδειγμα αν στοχεύει ένα δικηγορικό γραφείο στη φράση δικηγόρος για κληρονομικά, τότε χρειάζεται ένα στοχευμένο κείμενο με νομικές και αναλυτικές πληροφορίες.
Συμπερασματικά
Αν θέλετε να βελτιώσετε την απόδοση του ιστότοπού σας στο SEO, υπάρχουν πολλές διαφορετικές στρατηγικές και τακτικές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε. Το πιο σημαντικό είναι να βεβαιωθείτε ότι επικεντρώνεστε στις σωστές λέξεις-κλειδιά. Αν το κάνετε αυτό σωστά, τότε όλα τα υπόλοιπα θα έρθουν στη θέση τους με φυσικό τρόπο!
- Δικηγόρος Κ. ΚαμουζήςΒραβευμένο δικηγορικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google.
- Χειρουργός Κ. ΑποστόλουΒραβευμένο ιατρικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google. Δείτε τι είπε για εμάς ο ιατρός.
- Ορθοπεδικός Α. Σταθελλης1η σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά όπως και πρώτες θέσεις. Τι είπε ο γιατρός για εμάς.