SEO ιστοσελίδων

Αρθρογραφία για το SEO, Social Media, Google Adwords

Τι είναι, πως λειτουργεί και που αποσκοπεί το Content Marketing SEO

By Γιώργος Χατζηθεοδοσίου | Μάιος 4, 2018 | 0 Comment

Το Content Marketing στο SEO η αλλιώς μάρκεντινγκ περιεχομένου αφορά στη δημιουργία και τη διανομή περιεχομένου στην Ελλάδα και παγκοσμίως που προσελκύει ένα στοχοθετημένο κοινό, ενώ παράλληλα ενθαρρύνει τους χρήστες να αναλάβουν δράση που είναι κερδοφόρα για μια επιχείρηση. Πρόκειται για ένα σύντομο φροντιστήριο που εξηγεί πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Content Marketing προς όφελός σας και να προωθήσετε την επιχείρησή σας.

Ακροατήριο
Ο στόχος του άρθρου είναι να βοηθήσει κυρίως όλους εκείνους τους αναγνώστες που είναι στη διαφήμιση και ειδικά εκείνοι που φιλοδοξούν να κάνουν μια καριέρα στο ψηφιακό μάρκετινγκ. Αφορά φυσικά και τους ανθρώπους που διαθέτουν ιστοσελίδες και θέλουν να κατανοήσουν την σημασία του ποιοτικού περιεχομένου στην επιχείριση τους και γιατί θα πρέπει να επιλέξουν έναν SEO επαγγελματία για αυτή την δύσκολη αλλά τόσο κερδοφόρα στρατηγική SEO.

Προϋποθέσεις
Πριν προχωρήσετε στην ανάγνωση του άρθρου, θα πρέπει να έχετε μια καλή κατανόηση των θεμελιωδών εννοιών του μάρκετινγκ, της διαφήμισης και της ανάλυσης των προϊόντων και του κοινού.

Το Content Marketing είναι γνωστό με πολλά ονόματα, όπως το εισερχόμενο μάρκετινγκ, η εταιρική δημοσιογραφία, τα επώνυμα μέσα, η μητρική διαφήμιση και η δημοσίευση πελατών. Ωστόσο, η βασική ιδέα πίσω από τη στρατηγική παραμένει η ίδια, δηλ. Η δημιουργία και η διανομή περιεχομένου που προσελκύει ένα στοχοθετημένο κοινό, ενθαρρύνοντάς τους να αναλάβουν δράση κερδοφόρα για μια επιχείρηση.

Ποια είναι η χρήση του Content Marketing;
Η ανάπτυξη του World Wide Web, των κοινωνικών δικτύων και των κινητών τεχνολογιών έχει αλλάξει τη σχέση μεταξύ καταναλωτών και επιχειρήσεων. Οι μέσοι καταναλωτές σήμερα δεν αγοράζουν ένα προϊόν μόνο παρακολουθώντας παθητικά τη διαφήμισή του σε μια πινακίδα. Πραγματοποιούν έρευνα στη Google για να συγκρίνουν παρόμοια προϊόντα, να διαβάσουν την κριτική του προϊόντος στο διαδίκτυο από ειδικούς και να μιλήσουν ακόμη με και τους φίλους τους στα κοινωνικά δίκτυα, πριν δαπανήσουν τα χρήματά τους.

Ως αποτέλεσμα, οι επιχειρήσεις πρέπει να επανεξετάσουν τις παραδοσιακές στρατηγικές μάρκετινγκ και τα κανάλια τους, εάν θέλουν να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των πελατών τους και να επηρεάσουν τις αποφάσεις αγοράς τους. Εδώ είναι όπου το Content Marketing παίζει σημαντικό ρόλο. Βοηθά τις επιχειρήσεις να προσελκύσουν την προσοχή των δυνητικών καταναλωτών στα προϊόντα τους προβάλλοντας και προωθώντας τα βασικά χαρακτηριστικά τους.

Στρατηγική Content Marketing
Πριν δημιουργήσετε μια στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου για την επιχείρησή σας, πρέπει πρώτα να ορίσετε τους στόχους. Τι προσπαθείτε να επιτύχετε με το περιεχόμενό σας; Είναι περισσότεροι συνδρομητές στο ιστολόγιό σας; Ή είναι η απόκτηση επισκεψιμότητας; Ή ίσως θέλετε να μετατρέψετε ορισμένες σελίδες πωλήσεων του ιστότοπού σας; Όποια και αν είναι, θα πρέπει να ορίσετε σαφώς τους στόχους πριν αρχίσετε να καθορίζετε τη στρατηγική.

Τούτου λεχθέντος, υπάρχουν ορισμένα γενικά στοιχεία μιας στρατηγικής Content Marketing που είναι τα ίδια, ανεξάρτητα από τους στόχους σας.

Παρακάτω παρατίθενται συνοπτικά, όπως θα δούμε λεπτομερώς παρακάτω σε αυτό το άρθρο:

1.Κατανόηση των πελατών σας
2.Δημιουργία του μηνύματος ή της ιστορίας σας
3.Καθορισμός του περιεχομένου που θέλετε να δημιουργήσετε
4.Μετρήστε την επιτυχία των προσπαθειών Content Marketing

Ο προσδιορισμός του κοινού-στόχου σας είναι το εύκολο κομμάτι. Αυτό που είναι πιο δύσκολο για μια επιχείρηση είναι να κατανοήσει τα σημεία πόνου των πελατών της. Μόλις κατανοήσετε τα προβλήματα των καταναλωτών σας και κατανοήσετε τις απαιτήσεις τους, θα είστε σε θέση να βρείτε τέλειες λύσεις για να ικανοποιήσετε αυτές τις ιδιαίτερες απαιτήσεις. Διαβάστε τους κανόνες SEO στο Content Marketing για να πετύχετε.

Όταν θέλετε να δημιουργήσετε μια στρατηγική Content Marketing, η γνώση του κοινού και των αναγκών σας είναι το πιο σημαντικό καθήκον. Αλλά πώς μπορείτε να βεβαιωθείτε ότι έχετε καταγράψει τα πραγματικά προβλήματα των πελατών σας και όχι μόνο να τα φανταστείτε; Μπορείτε να το κάνετε ακολουθώντας τα τέσσερα βήματα που αναφέρονται παρακάτω:

Κατάλογος πρωτοβάθμιων πελατών σας
Για να ορίσετε με ακρίβεια τους κύριους πελάτες σας, δώστε τους συγκεκριμένα ονόματα και ταυτότητες. Για παράδειγμα, εάν εκτελείτε μια ταξιδιωτική εταιρεία, τα ακροατήριά σας ενδέχεται να εμπίπτουν: έμπειροι ταξιδιώτες, περιστασιακοί ταξιδιώτες, τουρίστες που επισκέπτονται μια πόλη, κάτοικοι που ταξιδεύουν στην πόλη κ.λπ.

Συλλέξτε πληροφορίες σχετικά με τους πελάτες σας
Μπορείτε να συλλέξετε πληροφορίες σχετικά με τους σημαντικούς πελάτες σας με διάφορους τρόπους, όπως:

1.Διεξάγετε έρευνα σχετικά με τους πελάτες που επισκέπτονται τον ιστότοπό σας
2.Ρωτήστε την εξυπηρέτηση πελατών σας για τις ερωτήσεις που ζητούν οι πελάτες
3.Διαβάστε τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τα σχόλια των πελατών στη σελίδα επαφών ή βοήθειας
4.Προσδιορίστε τα χαρακτηριστικά των πρωτοβάθμιων πελατών σας
5.Ο προσδιορισμός των χαρακτηριστικών των κύριων πελατών σας σημαίνει να μάθετε τις εμπειρίες των πελατών σας. Για παράδειγμα, οι έμπειροι ταξιδιώτες μπορεί να γνωρίζουν τους κωδικούς αεροδρομίων και τα ηλεκτρονικά εισιτήρια, αλλά οι περιστασιακοί ταξιδιώτες μπορεί να μην το κάνουν.

Τέτοιες καλά στρογγυλεμένες πληροφορίες σας βοηθούν να δημιουργήσετε περιεχόμενο που να καλύπτει τις ανάγκες κάθε πελάτη.

Δημιουργία Personas
Ο καλύτερος τρόπος για να απεικονίσετε και να κατανοήσετε τις ανάγκες ενός πελάτη είναι να δημιουργήσετε πρόσωπα. Κατά τη δημιουργία προσωπικών στοιχείων, δώστε συγκεκριμένες λεπτομέρειες σε έναν πελάτη, για παράδειγμα:

Ορίστε ένα όνομα – John
Ηλικία – 45 ετών
Επάγγελμα – Ανώτερος υπεύθυνος πληροφορικής
Καθήκοντα στο Web – Ανάγνωση τεχνολογικών ειδήσεων καθημερινά, βιβλία εισιτηρίων, αγορά ιδεών τα Σαββατοκύριακα κ.λπ.

Οι γκουρού και οι ειδήμονες στο μάρκετινγκ έχουν επαναλάβει συχνά τη γραμμή που λέει ότι η εταιρεία που λέει μια καλύτερη ιστορία κερδίζει και όχι ή εταιρεία που είναι μεγαλύτερη σε μέγεθος. Αυτή η αλήθεια είναι ακόμα πιο σημαντική σήμερα με την ανάπτυξη νέων μορφών ηλεκτρονικών μέσων ενημέρωσης, τα οποία έχουν εμπιστοσύνη στους καταναλωτές όπως ποτέ άλλοτε.

Ωστόσο, το ερώτημα παραμένει σε μεγάλο βαθμό αναπάντητο. Πώς λέτε μια καλύτερη ιστορία; Δημιουργείτε μια αφίσα 10×10, παρουσιάζοντας τις δυνατότητες του προϊόντος σας και τοποθετώντας την σε κάθε διαφημιστική πινακίδα στην πόλη ή δημιουργείτε μια διαφημιστική ταινία τύπου ιαληθινής ιστορίας και συναισθημάτων ; Ποια είναι η επιλογή που θα σας δώσει περισσότερες επιχειρήσεις και περισσότερα έσοδα; Λοιπόν, για να είμαι ειλικρινής, η οικοδόμηση μιας καλής ιστορίας και η δημιουργία μεγάλου περιεχομένου απαιτεί πολύ περισσότερο από αυτό. Απαιτεί να απαντήσετε στα 3Ws: ποιος, τι, και γιατί. Εδώ είναι σημαντικό να διαβάσετε 4 σημαντικές μετρήσεις που πρέπει να κοιτάτε στο Content Marketing.

Για να δημιουργήσετε μια μεγάλη ιστορία γύρω από την επιχείρησή σας, πρέπει να απαντήσετε με σαφήνεια στα εξής:

Γιατί δημιουργείτε το περιεχόμενο;
Ο καθορισμός των στόχων περιεχομένου είναι το πρώτο βήμα.

Γιατί θέλετε να δημιουργήσετε έναν συγκεκριμένο τύπου περιεχομένου;
Τι θέλετε να ολοκληρώσετε;
Η στρατηγική περιεχομένου ταιριάζει με τους γενικούς επιχειρηματικούς σας στόχους;

Αυτά είναι σημαντικά ζητήματα που πρέπει να απαντηθούν.

Ποιοι είναι οι πελάτες σας;
Είναι αυτονόητο ότι η αναγνώριση των πελατών σας είναι το πιο σημαντικό βήμα του Content Marketing. Μπορείτε να ανατρέξετε στο Μέρος 2 αυτού του σεμιναρίου για να μάθετε πώς μπορείτε να προσδιορίσετε τους πελάτες σας. Η κατώτατη γραμμή είναι να απαριθμήσετε τα προβλήματα και τις προτιμήσεις του κοινού σας και να υπολογίσετε τι είδους περιεχόμενο θα τους αρέσει καλύτερα. Επίσης, πρέπει να απαντήσετε στη σημαντική ερώτηση – ποιο είναι το μοναδικό πράγμα που πρέπει να προσφέρετε σε πελάτες;

Τι θέλεις να επιτύχει το περιεχόμενό σου;
Πρέπει να αναρωτηθείτε – πώς θα βοηθήσει το περιεχόμενό μου τους πελάτες μου; Θα τους βοηθήσει να οργανώσουν ένα ταξίδι, να αγοράσουν ένα σπίτι ή να εκπαιδεύσουν για εξέταση; Πρέπει να καθορίσετε και να κατανοήσετε με σαφήνεια πώς το περιεχόμενό σας θα επηρεάσει τη ζωή των πελατών σας;

Εφόσον καλύψετε όλα τα παραπάνω τότε είστε σε καλό δρόμο για να ξεκινήσετε. Η αλλιώς να σας βοηθήσει ο SEO Marketer να ξεκινήσετε και να φτάσουμε μαζί στη κορυφή.. Γιατί ; Γιατί αγαπάμε αυτό που κάνουμε και δίνουμε την αγάπη και γνώση μας σε κάθε έργο.

Επικοινωνήστε μαζί μας
TAGS

Γιώργος Χατζηθεοδοσίου

Είμαι ο Γιώργος δημιουργός και ιδιοκτήτης του SEO Marketer. Η ενασχόληση μου με το Digital Marketing ξεκίνησε από τα τέλη του 2009 και από τότε αγάπησα τον χώρο χωρίς επιστροφή. Ενημερώνομαι και συγγράφω για όλες τις τελευταίες εξελίξεις τόσο του SEO, όσο και Social Media, Adwords.

0 Comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

    Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

    Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

    Κλείσιμο