Πολιτική απορρήτου Πολιτική cookie
Google news

Χάνεις οργανική επισκεψιμότητα ; Μην ανησυχείς σε αυτό το άρθρο θα βρούμε όλους τους λόγους για να βρεις λύσεις. Η επισκεψιμότητα μπορεί να έχει μειωθεί από αλλαγές στον αλγόριθμο της Google ή αλλαγές που μπορεί να έκανες στο design του site.

Θα δούμε αναλυτικά 8 λόγους για τους οποίους χάνεις επισκεψιμότητα. Συνέχισε να διαβάζεις.

Αν λοιπόν έχεις βρεθεί σε αυτή την κατάσταση θα πρέπει να εξετάσεις συγκεκριμένους παράγοντες. Υπάρχει φυσικά και η πιθανότητα για manual ή αγλοριθμικό Penalty. Η οργανική επισκεψιμότητα είναι κομβικής σημασίας για πολλές επιχειρήσεις. Όσο μεγαλύτερη είναι η επισκεψιμότητα τόσο μεγαλύτερο awareness θα έχει, περισσότερα leads και κατά επέκταση πωλήσεις.

Για να ανακαλύψετε ποιο είναι το πρόβλημα στην απώλεια οργανικής επισκεψιμότητας πρέπει να γίνει μια ολοκληρωμένη ανάλυση. Με αυτό τον τρόπο θα βρείτε ποιος είναι ο λόγος ή λόγοι για να πάρετε τα μέτρα σας.

Γιατί χάνω οργανική επισκεψιμότητα ;

Updates από τον αλγόριθμο της Google

Η Google είναι γνωστό ότι πραγματοποιεί πολλά updates είτε μικρά είτε μεγάλα. Είναι ένα γεγονός που θα συνεχιστεί και θα συνεχίζεται. Αυτό συμβαίνει διότι είναι πάρα πολλοί που ακόμα και σήμερα ακολουθούν Black Hat SEO στρατηγικές με αποτελέσμα η Google να προσπαθεί να βελτιώνεται για να φέρνει τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα στους ερευνητές.

Το κακό της υπόθεσης είναι ότι στη πλειονότητα των περιπτώσεων η Google δεν προετοιμάζει όυτε ανακοινώνει πότε θα κάνει update, εκτός από ελάχιστες εξαιρέσεις. Υπάρχουν 2 εργαλεία από Moz και Semrush που θα σας βοηθήσουν να αντιληφθείτε αν έγινε κάποιο update και σας επηρέασε. Αν εντοπίσετε ίδιες ημερομηνίες με τις δικές σας που άρχισε η πτώση τότε βρήκατε το πρόβλημα. Μπορείτε επίσης να παρακολουθήσετε και μια ακόμη πηγή του Moz για αλγοριθμικά updates.

Διαβάστε  On Page SEO έναντι OFF Page SEO - Τι είναι δυσκολότερο ;

Χαμηλής ποιότητας περιεχόμενο

Η Google έβγαλε στην επιφάνεια το Google Panda το 2014, το οποίο δίνει βάση στη ποιότητα του περιεχομένου. Εκείνη την εποχή χτυπήθηκαν χιλιάδες ιστοσελίδες σε όλο τον κόσμο λόγω κακής ποιότητας περιεχόμενο, χωρίς παραγράφους, subheadings, σωστή σύνταξη και αρθρογραφία, όπως αν είναι χρήσιμο για τους επισκέπτες. Αν δεν προσέχετε το περιεχόμενο σας, δεν το βελτιώνετε, δεν προσπαθείτε να δημιουργήσετε νέες θεματολογίες τότε τα πράγματα για εσάς θα είναι δύσκολα.

Ακολουθήστε τις παρακάτω βέλτιστες πρακτικές:

  • Αποκτήστε links από υψηλής ποιότητας sites
  • Αξιοποιήστε το Internal Linking
  • Δημιουργήστε ένα site εύκολο στη πλοήγηση
  • Στοχεύστε λέξεις κλειδιά σχετικές με την επιχείρηση σας
  • Δημοσιεύστε νέο περιεχόμενο αρκετά συχνά

Διπλό περιεχόμενο

Το dublicate content μπορεί να επηρεάσει την ιστοσελίδα με πολλούς τρόπους όπως να αποδυναμώσει το Domain και Page Authority. Το διπλό περιεχόμενο μπορεί να βλάψει τόσο την εμπειρία χρήστη όσο και τις αράχνες όταν επισκέπτονται ένα site, καθώς προσπαθούν να αποφασίσουν ποιος είναι ο νικητής για να ανέβει στη κατάταξη. Συνεπώς θα είναι συνετό μέσω αξιόπιστων εργαλείων να εντοπίσετε το διπλό περιεχόμενο και να το διορθώσετε. Οι τακτικές αντιγραφής άρθρων ή κειμένων από άλλων site είναι μια κακή τακτική εκτός αν κάνετε αναδημοσίευση ένα κομμάτι περιεχομένου με την αναφορά της πηγής.

Δεν ανεβάζετε συχνά φρέσκο περιεχόμενο

Η Google λατρεύει το φρέσκο περιεχόμενο. Η συχνότητα των άρθρων παίζει μεγάλο ρόλο αλλά μην πέσετε στη παγίδα της ποσότητας αντί της ποιότητας. Τα άρθρα σας θα πρέπει να είναι πλούσια σε περιεχόμενο με χρήσιμες πληροφορίες και αξία προς το κοινό που θέλετε να στοχεύσετε. Δημιουργήστε ένα σχέδιο για το Content Marketing της επιχείρησης σας, βάλτε στόχους και αξιοποιήστε τον χρόνο και τους πόρους σας για να τους πετύχετε. Μην αγνοήσετε τις εικόνες και τα βίντεο μέσα στα άρθρα σας. Παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στη λήξη αποφάσεων των επισκεπτών και υποψήφιων πελατών.

Διαβάστε  Στρατηγικές προβολής Δικηγόρων στο Οικογενειακό Δίκαιο

Υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης (Bounce Rate)

Χαμηλής ποιότητας περιεχόμενο, διπλότυπα κείμενα, αργό site, κείμενα με πληροφορίες που δεν είναι χρήσιμες πλέον, οδηγούν σε υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης. Το bounce rate σημαίνει ότι ένας χρήστης μπαίνει στη σελίδα ή άρθρο σας και εγκαταλείπει γρήγορα το site. Αυτό δείχνει ότι δεν βρίσκει αυτό που ψάχνει ή όλα τα παραπάνω που αναφέραμε. Η Google το μετράει ως παράγοντα, καθώς θεωρεί ότι όσο περισσότερο χρόνο περνάει ο επισκέπτης στη σελίδα ή άρθρο και συνολικά στο site, βρίσκει χρήσιμες πληροφορίες κι αυτό μεταφράζεται σε ψηλότερη κατάταξη.

ποσοστο εγκαταλειψης και επισκεψιμοτητα

 

Πολλές σελίδες οδηγούν σε 404 Errors

Έχετε παρατηρήσει αυτή την σελίδα στην σελίδα σας ; ”Σφάλμα 404 η σελίδα που ψάχνετε δεν βρέθηκε.” Τότε πρέπει να το διορθώσετε. Υπάρχουν πολλά εργαλεία για να κάνετε αυτό, αλλά θα πρέπει να είστε προσεκτικοί. Μην αγνοείτε τέτοια σφάλματα γιατί μπορεί να είναι ένας λόγος απώλειας οργανικής επισκεψιμότητας. Η Google το λαμβάνει υπόψιν συνεπώς έτσι πρέπει κι εσείς. Τις περισσότερες φορές μιλάμε για λίγες σελίδες οι οποίες δεν συνδέονται σωστά με άλλες ή δεν υπάρχουν πλέον. Όμως αν το πρόβλημα αυτό αυξηθεί τότε μπορεί να οδηγήσει σε μπέρδεμα από τις αράχνες αναζήτησης και υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης από χρήστες.

bad-links-and-seo

Πηγή

Οι 2 κορυφαίες πρακτικές στην αντιμετώπιση των Broken Links είναι το redirect 301 και η επεξεργασία του link ώστε να το κάνετε άρθρο ή σελίδα. Δοκιμάστε αυτό το εργαλείο για Broken Links.

Κακή ανακατασκευή Site

Προχωρήσατε σε ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας και δεν φροντίσατε να urls σας ; Αλλάξτε Domain ; Κάνατε τα απαραίτητα redirects ; Εδώ έχει την ευθύνη ο προγραμματιστής σας, καθώς πρέπει να βελτιώσει το site σας, αλλά τα urls να παραμείνουν όπως ακριβώς ήταν! Ξεκαθαρίστε αυτή την σημαντική λεπτομέρεια για αποφυγή ξαφνικής απώλειας επισκεψιμότητας.

Διαβάστε  Δεν βλέπετε τα Google Reviews ; Δείτε τις λύσεις

Υπερβολική χρήση λέξεων κλειδιών στα κείμενα

Αποφύγετε με κάθε τρόπο την υπερβολική χρήση των ίδιων φράσεων και λέξεων κλειδιών στα κείμενα σας. Η Google πλέον είναι έξυπνη και αντιλαμβάνεται που θέλετε να επικεντρωθείτε. Δημιουργήστε το περιεχόμενο σας με σωστή και χρήσιμη πληροφορία και αξιοποιήστε τις λέξεις φράσεις με σύνεση. Αποφύγετε το Keyword stuffing με κάθε τρόπο.

Διαβάστε ακόμη:

11 Λόγοι για τους οποίους χάσατε θέσεις στη Google

Google news
Είπαν για εμάς.

Ο Γιώργος κάνει ότι υπόσχεται και χαίρομαι που συνεργάστηκα μαζί του! Κατάφερε να φέρει το eshop μας idaniko-varos.gr, μέσα σε λίγους μήνες, στην πρώτη σελίδα και στις πρώτες θέσεις στην Google σε πολλές κομβικες λέξεις κλειδιά. Πάντα πρόθυμος στην επικοινωνία εξηγώντας και παρέχοντας λύσεις σε ότι χρειάστηκε. Γιώργο σε ευχαριστώ για την συνεργασία μας 🙏
Ο Γιώργος και η ομάδα του μετά από ένα 6μηνο συνεργασίας μας έχουν αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις! Εξαιρετικοί επαγγελματίες, σχεδόν αμέσως μετά την έναρξη της συνεργασίας μας δεχτήκαμε τηλέφωνα και email. Ευχαριστούμε πολύ.
Eleni KarydiEleni Karydi
15:29 14 Feb 24
Επιτυχία στόχων, ταχύτητα και επαγγελματισμος κάνουν τη διαφορά εδώ.Η καλύτερη μου επιλογή!
Stavros VentourisStavros Ventouris
11:12 07 Feb 24
Εξειδικευμένοι στο είδος τους !!
Mama StalkerMama Stalker
15:58 06 Feb 24
Εξαιρετική δουλειά.Το site μας εκπέμπει επαγγελματισμό και αξιοπιστία.Ευχαριστούμε για όλα.
kostas Antonakakiskostas Antonakakis
15:17 30 Jan 24
Ο Γιώργος είναι ο μέτρ του SEO, αυξάνει τη διαδικτυακή προβολή με απαράμιλλη τεχνογνωσία. Οι στρατηγικές του ιδέες και η σχολαστική βελτιστοποίηση οδηγούν σε σημαντικές βελτιώσεις στην επισκεψιμότητα και την κατάταξη. Συνεργάσιμος, καινοτόμος και προσανατολισμένος στα αποτελέσματα, ο Γιώργος και η ομάδα του αποτελούν ανεκτίμητο πλεονέκτημα για κάθε προσπάθεια ψηφιακού μάρκετινγκ. Η συνεργασία μαζί του υπήρξε μεταμορφωτική, εξασφαλίζοντας την επιτυχία στο διαρκώς εξελισσόμενο τοπίο του SEO. Συνιστάται ανεπιφύλακτα για όσους αναζητούν έναν αφοσιωμένο επαγγελματία που δεσμεύεται να παρέχει μετρήσιμα και αποτελεσματικά αποτελέσματα.
VAL BALASKAVAL BALASKA
11:07 18 Jan 24
Ο κύριος Γιώργος Χατζηθεοδοσίου είναι γνώστης του SEO και του marketing γενικά. Ότι του ζητήθηκε για το koufetakia.gr το έφερε εις πέρας με επιτυχία.Γενικά είναι άνθρωπος που βοηθάει πάρα πολύ και προσωπικά τον συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!
Kostas PapanikosKostas Papanikos
11:00 29 Nov 23
Ο Γιώργος είναι εξαιρετικός επαγγελματίας ψάχνει προτείνει καινούργιες ιδέες, από το πρώτο κιόλας μήνα συνεργασίας είδα τη σελίδα μου να ανεβαίνει πολύ γρήγορα και σε αρκετές αναζητήσεις έχει πιάσει τη πρώτη σελίδα στη πρώτη θέση. Γιώργο σε ευχαριστώ πολύ.
Ο κ. Χατζηθεοδοσίου είναι ίσως ο μοναδικός γνώστης στην Ελλάδα του απαιτητικότατου δικηγορικού marketing, με γνώση του χώρου και των ιδιαιτεροτήτων του. Συνεπής, όπως και όλη η ομάδα του, την οποία χαρακτηρίζει η ευγένεια, η προθυμία και η αμεσότητα.
White MedusaWhite Medusa
14:43 17 Nov 23
10/10 σαπορτ και άμεση εξυπηρέτηση.
Christos KaliakatsosChristos Kaliakatsos
10:13 21 Oct 23
Εξαιρετικοί επαγγελματίες
Anastasios SkardoutsosAnastasios Skardoutsos
15:29 26 Jul 23
Εξαιρετικός συνεργάτης! Ακούραστος δουλευταράς με βαθιά γνώση του αντικειμένου! Γιώργο σ´ ευχαριστώ πολύ!
Sofia MerianouSofia Merianou
13:21 26 Jul 23
Άψογος επαγγελματίας με συνέπεια και εμπιστοσύνη ! Αξίζει να δουλέψετε μαζί του ,θα δείτε φοβερά αποτελέσματα στην δουλειά σας !
Ό,τι και να πω για τον Γιώργο Χατζηθεοδοσίου θα είναι πραγματικά λίγο. Εξαιρετικός επαγγελματίας και άριστος γνώστης του αντικειμένου του, που το καταλαβαίνει κάποιος από τα πρώτα λεπτά της συνομιλίας μαζί του.Δεν θα ακούσεις ποτέ τον Γιώργο να λέει φανφάρες ή λόγια του αέρα, αντιθέτως όσα λέει έχουν βάση, στόχο και επιχειρήματα. Και στο τέλος αποδεικνύονται όλα εμπράκτως!!Αντιλαμβάνεται άμεσα τις ανάγκες του πελάτη του και προσαρμόζεται εύκολα σε αυτές, ακόμη και σε ιδιαίτερες περιπτώσεις marketing, όπως το ιατρικό digital marketing.Ο Γιώργος είναι ένας επαγγελματίας που είναι πάντα εκεί, να βοηθήσει υποστηρίζοντας τις ανάγκες σου και να ακούσει τους προβληματισμούς σου ως προς αυτές. Είναι ακόμη εξαιρετικός άνθρωπος, που θα τον ήθελε κάποιος σίγουρα στην παρέα του!Γιώργο, σου ευχομαι να συνεχίσεις τη δημιουργική και ανοδική πορεία που έχεις χαράξει και διαγράφεις και όλα τα όνειρα και οι στόχοι σου να γίνουν πραγματικότητα!!!
Ανακάλυψα τον Γιώργο μέσω συστάσεων και αποφάσισα να τον εμπιστευτώ για τις ανάγκες SEO της επιχείρησής μου, και δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ικανοποιημένος με τα αποτελέσματα που έχω δει!Ο Γιώργος είναι πραγματικός ειδικός στον τομέα του SEO. Κατάφερε να βελτιώσει σημαντικά την ορατότητα της ιστοσελίδας μου στις μηχανές αναζήτησης μέσω στρατηγικών που αποδείχθηκαν αποτελεσματικές. Η ιστοσελίδα μου ανέβηκε ραγδαία στις αποτελεσματικές σελίδες αποτελεσμάτων και το κίνητρο που έχει δημιουργήσει στην επιχείρησή μου είναι αξιοθαύμαστο.Όχι μόνο παρέχει εξαιρετική επικοινωνία και υποστήριξη, αλλά είναι επίσης πολύ προσιτός και πρόθυμος να απαντήσει σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή ανησυχίες έχω. Εκτίμησα πραγματικά το γεγονός ότι με ενημέρωνε συνεχώς για την πρόοδο του έργου και με κρατούσε ενήμερο για τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο του SEO.
texnikos ipologistontexnikos ipologiston
16:04 08 Jun 23
Ο Γιώργος Χατζηθεοδοσίου είναι ένας εξαιρετικά ικανός και επαγγελματίας Digital Marketing Specialist. Έχοντας συνεργαστεί μαζί του για μια περίοδο, είμαι σε θέση να πω ότι η εμπειρία μου με αυτόν ήταν πραγματικά εξαιρετική.Από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε την υπεύθυνη θέση του ως Digital Marketing Specialist, ο Γιώργος έδειξε την εμπειρογνωμοσύνη και την τεχνογνωσία που απαιτούνται για να επιτελέσει αυτόν τον ρόλο με επιτυχία. Κατέχει βαθιά γνώση στις στρατηγικές και τα τεχνικά εργαλεία του ψηφιακού μάρκετινγκ και μπορεί να τις εφαρμόσει με αποτελεσματικότητα για την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών της επιχείρησης.Ο Γιώργος μπορεί να δημιουργήσει σφαιρικά σχέδια μάρκετινγκ που συνδυάζουν τα διάφορα στοιχεία του ψηφιακού τοπίου. Από τον καθορισμό των στόχων και του κοινού μέχρι τον σχεδιασμό και την υλοποίηση καμπανιών, ο Γιώργος είναι εξαιρετικά προσεκτικός και λεπτομερής, επιδεικνύοντας πάντα υψηλή ποιότητα και επαγγελματισμό.Ένα από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που επιθυμώ να επισημάνω για τον Γιώργο είναι η ικανότητά του να ανταποκρίνεται με επιτυχία σε μια δυναμική και αλλαγμένη αγορά. Αντιλαμβάνεται τις νέες τάσεις και τις αλλαγές στην κατανάλωση πληροφοριών και μπορεί να προσαρμοστεί γρήγορα για να επωφεληθεί από αυτές. Είναι συνεχώς ενημερωμένος για τις καινοτομίες και τις βέλτιστες πρακτικές του ψηφιακού μάρκετινγκ, και επιδεικνύει προθυμία για συνεχή μάθηση και ανάπτυξη.Επιπλέον, η ικανότητα του Γιώργου να αναλύει δεδομένα και να αξιοποιεί μεγάλα σύνολα δεδομένων είναι εντυπωσιακή. Μπορεί να αποκτήσει αναλυτική κατανόηση των μετρήσεων και των επιδόσεων των καμπανιών και να προτείνει βελτιώσεις και προσαρμογές για να επιτευχθούν ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.Όλα τα παραπάνω στοιχεία συμβάλλουν στην επιτυχία του Γιώργου ως Digital Marketing Specialist. Η επαγγελματική του προσέγγιση, η ποιότητα της δουλειάς του και η ικανότητά του να προσαρμοστεί και να καινοτομεί τον καθιστούν έναν αξιόπιστο επαγγελματία.Τέλος, θα ήθελα να αναφέρω ότι ο Γιώργος είναι επίσης εξαιρετικός στην επικοινωνία και την συνεργασία. Είναι προσιτός, ακούει προσεκτικά τις ανάγκες των πελατών και είναι διαθέσιμος να παρέχει υποστήριξη και συμβουλές όποτε χρειάζεται.Ο Γιώργος είναι ένας εξαιρετικά ικανός Digital Marketing Specialist με εντυπωσιακές δεξιότητες και γνώσεις. Συνιστώ ανεπιφύλακτα τις υπηρεσίες του σε κάθε επιχείρηση ή οργανισμό που αναζητά αποτελεσματικές και καινοτόμες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ.
Stefanos KontopoulosStefanos Kontopoulos
11:37 13 Apr 23
Ο Γιώργος είναι γνώστης του αντικειμένου σε πολλά επίπεδα, Μελετάει το κάθε project και αυτό που θα σου εγγυηθεί, αυτό θα γίνει στο τέλος. Έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος με την συνεργασία μαζί του και ουσιαστικά μέσα σε ενάμισυ μήνα, είχε πετύχει το στόχο που είχαμε βάλει. Επίσης και σαν άνθρωπος είναι απόλυτα συνεργάσιμος και αντιλαμβάνεται άμεσα αυτό που θέλει ο πελάτης. Πέντε αστέρια και λίγα είναι…. Σ’ευχαριστώ Γιώργο για όλα και συνεχίζουμε.
js_loader

Ζητήστε δωρεάν εκτίμηση.

Το κίνητρο μας είναι τεράστιο, καθώς μεγαλώνουμε μαζί σας. Συμμετέχουμε κάθε χρόνο σε διεθνείς οργανισμούς και αποκτάμε διακρίσεις, μέσα από τις επιτυχίες που χτίζουμε στο δικό σας project.


    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *