Πολιτική απορρήτου Πολιτική cookie
Google news

Εάν βασίζεστε – ή διαφημίζεστε σε πελάτες – στην Ευρώπη, υπάρχει μια αρκετά καλή πιθανότητα να είστε εξοικειωμένοι με τον Κανονισμό Γενικής Προστασίας Δεδομένων (GDPR). Δεδομένου ότι το Facebook είναι μια από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες διαφήμισης στον κόσμο, θεωρούν απαραίτητο να βάλουν μαζί μια ανακοίνωση σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο οι διαφημιστές (εσείς) μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα δεδομένα τους και, το πιο σημαντικό, πώς αυτές οι σαρωτικές προφυλάξεις θα επηρεάσουν τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούμε το Facebook να δημιουργούν ακροατήρια, να αποθηκεύουν δεδομένα και να στοχεύουν προοπτικές.

Το Facebook είναι λίγο διαφορετικό και επιθυμεί να διαφημίσει σε προοπτικές σε μία από τις 28 χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Αυτό συμβαίνει επειδή είναι ταυτόχρονα ένας υπεύθυνος επεξεργασίας δεδομένων (χειρίζονται προσωπικά δεδομένα) και έναν επεξεργαστή δεδομένων (επεξεργάζονται τα προσωπικά δεδομένα για άλλους ελεγκτές δεδομένων). Οι πιθανότητες είναι ότι η επιχείρησή σας πέφτει μόνο στον κάδο Α, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι βρίσκεστε εκτός αγκίστρου.

Σήμερα, πρόκειται να βουτήξουμε στην τελευταία έκδοση του Facebook σχετικά με τη συμμόρφωση με το GDPR και, ειδικότερα, τι σημαίνει για τις επιχειρήσεις των 3 εκατομμυρίων που διαφημίζονται στο Facebook. Πρώτον, όμως, λίγο για το GDPR.

Τι είναι το GDPR;

Σύμφωνα με την δική του σελίδα, το GDPR είναι “η σημαντικότερη αλλαγή στον κανονισμό για την προστασία της ιδιωτικής ζωής δεδομένων στα 20 χρόνια”.

Βασικά, εάν προσφέρετε αγαθά ή υπηρεσίες ή παρακολουθείτε τη συμπεριφορά των υποκειμένων των δεδομένων της ΕΕ, το GDPR θα σας υποχρεώσει να είστε πιο διαφανείς όσον αφορά τα είδη των προσωπικών δεδομένων που συλλέγετε και τι να κάνετε με αυτά . Επιπλέον, οι προοπτικές πρέπει να δώσουν τη ρητή συγκατάθεσή τους για να συγκεντρώσουν και να χρησιμοποιήσουν αυτά τα δεδομένα. Δεν υπάρχει όμως πρόβλημα. Μόνο η μέγιστη διαφάνεια.

Όπως μπορείτε να φανταστείτε, αυτό δίνει στους καταναλωτές περισσότερη ισχύ για τα προσωπικά τους δεδομένα. Υποστηρίζει επίσης τα δικαιώματά τους να γνωρίζουν τις παραβιάσεις, να βλέπουν ακριβώς τι γνωρίζετε σχετικά με αυτά κατά παραγγελία και να “ξεχαστούν”. Αν δεν θέλετε να έχετε τα δεδομένα τους, πρέπει να σεβαστείτε την εξουσία τους. Η μη συμμόρφωση θα οδηγήσει σε υψηλά τέλη (όπως το 4% των παγκόσμιων ετήσιων εσόδων).

Διαβάστε  4 γρήγοροι τρόποι για να αναπτύξετε το Authority της ιστοσελίδας σας

Οι επιχειρήσεις παγκοσμίως έχουν ανακατασκευαστεί για να συμμορφωθούν με το GDPR πριν από την έναρξη ισχύος του κανονισμού στις 25 Μαΐου 2018. Το Facebook είναι μία από αυτές τις επιχειρήσεις.

Ποια η θέση του Facebook;

Εκτός αν βρίσκεστε στη μοναδική περίπτωση που βρίσκεστε εκτός κλίματος και εκτός διαδικτύου τον τελευταίο μήνα, γνωρίζετε πολύ καλά τα πρόσφατα δεινά του Facebook σχετικά με το χειρισμό των δεδομένων χρηστών. Ως εκ τούτου, κάνουν μια συντονισμένη προσπάθεια να είναι διαφανείς και προληπτικοί όσον αφορά την προστασία GDPR.

Σύμφωνα με την προαναφερθείσα έκδοση του Facebook, οι προετοιμασίες GDPR του κοινωνικού δικτύου επικεντρώνονται σε τρεις βασικές δεσμεύσεις: τη διαφάνεια, τον έλεγχο και τη λογοδοσία.

Ενώ αυτό ακούγεται ασαφές και γεμάτο ορολογίες, στην πραγματικότητα είναι αρκετά απλό: Το Facebook θα διευκολύνει τους ανθρώπους να καταλάβουν τι γνωρίζει το Facebook για τα άτομα με βάση τα δεδομένα που μοιράζονται στα δικά τους Facebook και πρόκειται να κάνουν μια συντονισμένη προσπάθεια να ασχοληθούν λίγο περισσότερο με το πώς χειρίζονται τα εν λόγω δεδομένα άλλες οντότητες – συγκεκριμένα διαφημιστές.

Θα δούμε παρακάτω μερικούς από τους βασικούς τρόπους με τους οποίους η απάντηση του Facebook στο GDPR – και επομένως το ίδιο το GDPR – θα σας επηρεάσει ως διαφημιζόμενος.

Η ευθύνη κάθε διαφημιζόμενου είναι …
Να κάνετε ακριβώς αυτό που κάνει το Facebook!

Πρέπει να ενημερώσετε τις προοπτικές σας για τα είδη των δεδομένων που συλλέγετε, τι κάνετε με αυτά και ποιος άλλος θα τα δει. Τώρα, εάν χρησιμοποιείτε μεθόδους στόχευσης του Facebook, δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για πολλά εδώ. Τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά στην περίπτωση που χρησιμοποιείτε το Facebook Pixel ή το Προσαρμοσμένο κοινό. Μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τον τρόπο συμμόρφωσης με το GDPR (ή να μάθετε τις απαντήσεις σε πιο χρωματικές ερωτήσεις) στη σελίδα Συχνές Ερωτήσεις της ΕΕ, αλλά καταλήγει σε αυτό:

Πρέπει να διασφαλίσετε “μια σχετική νομική βάση (για παράδειγμα, συγκατάθεση, συμβατική αναγκαιότητα ή νόμιμα συμφέροντα)” για τη χρήση των δεδομένων των καταναλωτών.

Σε περίπτωση που είστε μη συμμορφωμένοι μετά τις 25 Μαΐου, μην προσπαθήσετε να περάσετε το buck στο Facebook. Όπως δηλώνουν με σαφήνεια: “Κάθε εταιρεία είναι υπεύθυνη για τη διασφάλιση της συμμόρφωσής τους με το GDPR, ακριβώς όπως είναι υπεύθυνοι για τη συμμόρφωση με τους νόμους που ισχύουν σήμερα”.

Διαβάστε  Πώς να αποσυνδεθείτε από το Facebook Messenger

Θα επηρεαστεί το Facebook Pixel;

Σύμφωνα με το Facebook, οποιοσδήποτε χρησιμοποιεί το Pixel “θα έχει υποχρεώσεις βάσει του GDPR.” Στο “Οδηγό Συναίνεσης”, το Facebook παραθέτει παραδείγματα περιπτώσεων όπου ίσως χρειαστεί να λάβετε τη συναίνεση από προοπτικές όπως …

Ιστότοποι λιανικής πώλησης που συλλέγουν δεδομένα σχετικά με τα προϊόντα που βλέπουν οι χρήστες για τους σκοπούς της στόχευσης διαφημίσεων
Blogs που χρησιμοποιούν cookies για την ταξινόμηση συνολικών δημογραφικών δεδομένων σχετικά με τους αναγνώστες
Διαφημιστές Facebook που εγκαθιστούν το Facebook Pixel για να μετρήσουν τις μετατροπές διαφημίσεων ή να προωθήσουν τις προοπτικές στο Facebook

Η απόκτηση συναίνεσης είναι πολύ απλή. Πρέπει να πείτε στους ανθρώπους στον ιστότοπό σας τι, πώς και γιατί παρακολουθείτε τα δεδομένα τους και πρέπει να συμφωνήσουν σε αυτό. Αυτό μπορεί να συμβεί μέσω της χρήσης ενός cookie bar ή ζητώντας συγκατάθεση για εγγραφή, a la Facebook:

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτό και τη συμμόρφωση με το GDPR, συνιστώ ανεπιφύλακτα να επισκεφθείτε τα links της ΕΕ και του Facebook παραπάνω, αντίστοιχα.

Τι γίνεται με το Instagram;

“Το 60% των ανθρώπων δεν γνωρίζουν ότι το Instagram ανήκει στο Facebook”. Εάν προηγουμένως βρεθήκατε στην ογκώδη αυτή ομάδα, μπορείτε να υπολογίζετε επίσημα μεταξύ των ενημερωμένων. Συγχαρητήρια!

Και δεδομένου ότι το Facebook διαθέτει το Instagram, το Instagram θα είναι συμβατό με το GDPR καθώς το Facebook είναι ανά πάσα στιγμή. Δεν χρειάζεται να κάνετε τίποτα παραπάνω για να χρησιμοποιήσετε τις διαφημίσεις Instagram ή να αποκτήσετε πρόσθετη συγκατάθεση για την αξιοποίηση των δεδομένων των καταναλωτών ως μεθόδου στόχευσης στη φωτοκεντρική πλατφόρμα. Το ίδιο ισχύει και για το Messenger και το WhatsApp.

Ένα επιπλέον βήμα για τα προσαρμοσμένα ακροατήρια

Εδώ είναι όπου τα πράγματα γίνονται δύσκολα. Ώρα να επανεξετάσουμε το σύνολο “ελέγχου δεδομένων εναντίον του επεξεργαστή δεδομένων”.

Όταν τοποθετείτε το Facebook Pixel στον ιστότοπό σας, το Facebook – όχι η επιχείρησή σας – είναι ο υπεύθυνος επεξεργασίας δεδομένων. Αυτό σημαίνει ότι είναι υπεύθυνοι για την ενημέρωση των προοπτικών σας για το γεγονός ότι τα προσωπικά τους δεδομένα υποβάλλονται σε επεξεργασία ως στόχευση στις διάφορες ιδιότητές τους.

Διαβάστε  Ήχος Ειδοποίησης Instagram - Πως τον αλλάζω;

Αντίθετα, όταν ανεβάζετε ένα προσαρμοσμένο κοινό στο Facebook χρησιμοποιώντας ένα αρχείο δεδομένων, το Facebook είναι απλώς επεξεργαστής δεδομένων. Ως εκ τούτου, θα είστε υπεύθυνοι για τη συμμόρφωση με τα πρότυπα GDPR προτού οι πληροφορίες μεταφορτωθούν στο Facebook για χρήση ως μέθοδος στόχευσης.

Πως?

Το Facebook είναι στη διαδικασία ανάπτυξης ενός εργαλείου άδειας για το Προσαρμοσμένο Κοινό, το οποίο θα απαιτεί από εσάς να αποδείξετε. Δεν είναι γνωστό ποια “απόδειξη” θα αποτελείται από “ότι αποκτήσατε συγκατάθεση.” Θα σας ενημερώσουμε με περισσότερες πληροφορίες όταν αυτό κυκλοφορήσει επίσημα.

Οι διαφημίσεις οδηγούν σε μια δύσκολη πρόταση

Οι διαφημίσεις προβολής Facebook είναι ένα καταπληκτικό επιχειρηματικό εργαλείο. Σε μερικούς λογαριασμούς, είναι το πιο ισχυρό όπλο στο οπλοστάσιο διαφήμισης.

Ως εκ τούτου, έρχονται με τη δική τους πολύ ειδική γραφειοκρατία!

Ανά Facebook, “Στην περίπτωση των διαφημίσεων που οδηγούν, τόσο το Facebook όσο και η επιχείρηση είναι υπεύθυνοι επεξεργασίας δεδομένων, επομένως και τα δύο μέρη είναι υπεύθυνα για τη διασφάλιση της συμμόρφωσης.” Πόσο διασκεδαστικό!

Βασικά, αυτό σημαίνει ότι τόσο εσείς όσο και το Facebook πρέπει να ενημερώσετε τις προοπτικές σας ότι γνωρίζετε ότι επεξεργάζεστε τα δεδομένα σας. Ευτυχώς, το Facebook καθιστά πολύ απλό το να συνδέσετε την κύρια διαφήμισή σας με την πολιτική απορρήτου σας, επιτρέποντάς σας να συλλέξετε συγκατάθεση σε πραγματικό χρόνο.

Ολοκληρώνοντας..

Για κάθε επιχείρηση που επιχειρεί να προσεγγίσει τις προοπτικές στην ΕΕ, είναι απαραίτητο να διασφαλιστεί η συνολική συμμόρφωση με το GDPR. Αλλά ενώ δεν είναι απαραίτητο να επεκτείνετε την ίδια ευγένεια με τις προοπτικές στις Η.Π.Α., κάτι τέτοιο θα συνέβαλε σε μεγάλο βαθμό στην αποδυνάμωση των ανησυχιών που σχετίζονται με την προστασία της ιδιωτικής ζωής των πιθανών πελατών σας.

Διαβάστε ακόμη : 

Η αναζήτηση Search ξεπέρασε σε shares τα Social Media κατά 35% έναντι 26% στο Referral Traffic

Πώς να αποσυνδεθείτε από το Facebook Messenger

Πως να προωθήσω το site μου (32 Τρόποι αύξησης επισκεψιμότητας Traffic)

 

Google news
Είπαν για εμάς.

Michalis PolykratisMichalis Polykratis
10:55 16 Apr 24
Εξαιρετικός επαγγελματίας και άνθρωπος η συνεργασία μας σε όλη τη διάρκεια της ήτανε άψογη και οι βοήθεια του στο να καταφέρω τους στόχους μου ήταν αμέριστη
Ο Γιώργος κάνει ότι υπόσχεται και χαίρομαι που συνεργάστηκα μαζί του! Κατάφερε να φέρει το eshop μας idaniko-varos.gr, μέσα σε λίγους μήνες, στην πρώτη σελίδα και στις πρώτες θέσεις στην Google σε πολλές κομβικες λέξεις κλειδιά. Πάντα πρόθυμος στην επικοινωνία εξηγώντας και παρέχοντας λύσεις σε ότι χρειάστηκε. Γιώργο σε ευχαριστώ για την συνεργασία μας 🙏
Ο Γιώργος και η ομάδα του μετά από ένα 6μηνο συνεργασίας μας έχουν αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις! Εξαιρετικοί επαγγελματίες, σχεδόν αμέσως μετά την έναρξη της συνεργασίας μας δεχτήκαμε τηλέφωνα και email. Ευχαριστούμε πολύ.
Eleni KarydiEleni Karydi
15:29 14 Feb 24
Επιτυχία στόχων, ταχύτητα και επαγγελματισμος κάνουν τη διαφορά εδώ.Η καλύτερη μου επιλογή!
Stavros VentourisStavros Ventouris
11:12 07 Feb 24
Εξειδικευμένοι στο είδος τους !!
Mama StalkerMama Stalker
15:58 06 Feb 24
Εξαιρετική δουλειά.Το site μας εκπέμπει επαγγελματισμό και αξιοπιστία.Ευχαριστούμε για όλα.
kostas Antonakakiskostas Antonakakis
15:17 30 Jan 24
Ο Γιώργος είναι ο μέτρ του SEO, αυξάνει τη διαδικτυακή προβολή με απαράμιλλη τεχνογνωσία. Οι στρατηγικές του ιδέες και η σχολαστική βελτιστοποίηση οδηγούν σε σημαντικές βελτιώσεις στην επισκεψιμότητα και την κατάταξη. Συνεργάσιμος, καινοτόμος και προσανατολισμένος στα αποτελέσματα, ο Γιώργος και η ομάδα του αποτελούν ανεκτίμητο πλεονέκτημα για κάθε προσπάθεια ψηφιακού μάρκετινγκ. Η συνεργασία μαζί του υπήρξε μεταμορφωτική, εξασφαλίζοντας την επιτυχία στο διαρκώς εξελισσόμενο τοπίο του SEO. Συνιστάται ανεπιφύλακτα για όσους αναζητούν έναν αφοσιωμένο επαγγελματία που δεσμεύεται να παρέχει μετρήσιμα και αποτελεσματικά αποτελέσματα.
VAL BALASKAVAL BALASKA
11:07 18 Jan 24
Ο κύριος Γιώργος Χατζηθεοδοσίου είναι γνώστης του SEO και του marketing γενικά. Ότι του ζητήθηκε για το koufetakia.gr το έφερε εις πέρας με επιτυχία.Γενικά είναι άνθρωπος που βοηθάει πάρα πολύ και προσωπικά τον συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!
Kostas PapanikosKostas Papanikos
11:00 29 Nov 23
Ο Γιώργος είναι εξαιρετικός επαγγελματίας ψάχνει προτείνει καινούργιες ιδέες, από το πρώτο κιόλας μήνα συνεργασίας είδα τη σελίδα μου να ανεβαίνει πολύ γρήγορα και σε αρκετές αναζητήσεις έχει πιάσει τη πρώτη σελίδα στη πρώτη θέση. Γιώργο σε ευχαριστώ πολύ.
Ο κ. Χατζηθεοδοσίου είναι ίσως ο μοναδικός γνώστης στην Ελλάδα του απαιτητικότατου δικηγορικού marketing, με γνώση του χώρου και των ιδιαιτεροτήτων του. Συνεπής, όπως και όλη η ομάδα του, την οποία χαρακτηρίζει η ευγένεια, η προθυμία και η αμεσότητα.
White MedusaWhite Medusa
14:43 17 Nov 23
10/10 σαπορτ και άμεση εξυπηρέτηση.
Christos KaliakatsosChristos Kaliakatsos
10:13 21 Oct 23
Εξαιρετικοί επαγγελματίες
Anastasios SkardoutsosAnastasios Skardoutsos
15:29 26 Jul 23
Εξαιρετικός συνεργάτης! Ακούραστος δουλευταράς με βαθιά γνώση του αντικειμένου! Γιώργο σ´ ευχαριστώ πολύ!
Sofia MerianouSofia Merianou
13:21 26 Jul 23
Άψογος επαγγελματίας με συνέπεια και εμπιστοσύνη ! Αξίζει να δουλέψετε μαζί του ,θα δείτε φοβερά αποτελέσματα στην δουλειά σας !
Ό,τι και να πω για τον Γιώργο Χατζηθεοδοσίου θα είναι πραγματικά λίγο. Εξαιρετικός επαγγελματίας και άριστος γνώστης του αντικειμένου του, που το καταλαβαίνει κάποιος από τα πρώτα λεπτά της συνομιλίας μαζί του.Δεν θα ακούσεις ποτέ τον Γιώργο να λέει φανφάρες ή λόγια του αέρα, αντιθέτως όσα λέει έχουν βάση, στόχο και επιχειρήματα. Και στο τέλος αποδεικνύονται όλα εμπράκτως!!Αντιλαμβάνεται άμεσα τις ανάγκες του πελάτη του και προσαρμόζεται εύκολα σε αυτές, ακόμη και σε ιδιαίτερες περιπτώσεις marketing, όπως το ιατρικό digital marketing.Ο Γιώργος είναι ένας επαγγελματίας που είναι πάντα εκεί, να βοηθήσει υποστηρίζοντας τις ανάγκες σου και να ακούσει τους προβληματισμούς σου ως προς αυτές. Είναι ακόμη εξαιρετικός άνθρωπος, που θα τον ήθελε κάποιος σίγουρα στην παρέα του!Γιώργο, σου ευχομαι να συνεχίσεις τη δημιουργική και ανοδική πορεία που έχεις χαράξει και διαγράφεις και όλα τα όνειρα και οι στόχοι σου να γίνουν πραγματικότητα!!!
Ανακάλυψα τον Γιώργο μέσω συστάσεων και αποφάσισα να τον εμπιστευτώ για τις ανάγκες SEO της επιχείρησής μου, και δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ικανοποιημένος με τα αποτελέσματα που έχω δει!Ο Γιώργος είναι πραγματικός ειδικός στον τομέα του SEO. Κατάφερε να βελτιώσει σημαντικά την ορατότητα της ιστοσελίδας μου στις μηχανές αναζήτησης μέσω στρατηγικών που αποδείχθηκαν αποτελεσματικές. Η ιστοσελίδα μου ανέβηκε ραγδαία στις αποτελεσματικές σελίδες αποτελεσμάτων και το κίνητρο που έχει δημιουργήσει στην επιχείρησή μου είναι αξιοθαύμαστο.Όχι μόνο παρέχει εξαιρετική επικοινωνία και υποστήριξη, αλλά είναι επίσης πολύ προσιτός και πρόθυμος να απαντήσει σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή ανησυχίες έχω. Εκτίμησα πραγματικά το γεγονός ότι με ενημέρωνε συνεχώς για την πρόοδο του έργου και με κρατούσε ενήμερο για τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο του SEO.
texnikos ipologistontexnikos ipologiston
16:04 08 Jun 23
Ο Γιώργος Χατζηθεοδοσίου είναι ένας εξαιρετικά ικανός και επαγγελματίας Digital Marketing Specialist. Έχοντας συνεργαστεί μαζί του για μια περίοδο, είμαι σε θέση να πω ότι η εμπειρία μου με αυτόν ήταν πραγματικά εξαιρετική.Από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε την υπεύθυνη θέση του ως Digital Marketing Specialist, ο Γιώργος έδειξε την εμπειρογνωμοσύνη και την τεχνογνωσία που απαιτούνται για να επιτελέσει αυτόν τον ρόλο με επιτυχία. Κατέχει βαθιά γνώση στις στρατηγικές και τα τεχνικά εργαλεία του ψηφιακού μάρκετινγκ και μπορεί να τις εφαρμόσει με αποτελεσματικότητα για την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών της επιχείρησης.Ο Γιώργος μπορεί να δημιουργήσει σφαιρικά σχέδια μάρκετινγκ που συνδυάζουν τα διάφορα στοιχεία του ψηφιακού τοπίου. Από τον καθορισμό των στόχων και του κοινού μέχρι τον σχεδιασμό και την υλοποίηση καμπανιών, ο Γιώργος είναι εξαιρετικά προσεκτικός και λεπτομερής, επιδεικνύοντας πάντα υψηλή ποιότητα και επαγγελματισμό.Ένα από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που επιθυμώ να επισημάνω για τον Γιώργο είναι η ικανότητά του να ανταποκρίνεται με επιτυχία σε μια δυναμική και αλλαγμένη αγορά. Αντιλαμβάνεται τις νέες τάσεις και τις αλλαγές στην κατανάλωση πληροφοριών και μπορεί να προσαρμοστεί γρήγορα για να επωφεληθεί από αυτές. Είναι συνεχώς ενημερωμένος για τις καινοτομίες και τις βέλτιστες πρακτικές του ψηφιακού μάρκετινγκ, και επιδεικνύει προθυμία για συνεχή μάθηση και ανάπτυξη.Επιπλέον, η ικανότητα του Γιώργου να αναλύει δεδομένα και να αξιοποιεί μεγάλα σύνολα δεδομένων είναι εντυπωσιακή. Μπορεί να αποκτήσει αναλυτική κατανόηση των μετρήσεων και των επιδόσεων των καμπανιών και να προτείνει βελτιώσεις και προσαρμογές για να επιτευχθούν ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.Όλα τα παραπάνω στοιχεία συμβάλλουν στην επιτυχία του Γιώργου ως Digital Marketing Specialist. Η επαγγελματική του προσέγγιση, η ποιότητα της δουλειάς του και η ικανότητά του να προσαρμοστεί και να καινοτομεί τον καθιστούν έναν αξιόπιστο επαγγελματία.Τέλος, θα ήθελα να αναφέρω ότι ο Γιώργος είναι επίσης εξαιρετικός στην επικοινωνία και την συνεργασία. Είναι προσιτός, ακούει προσεκτικά τις ανάγκες των πελατών και είναι διαθέσιμος να παρέχει υποστήριξη και συμβουλές όποτε χρειάζεται.Ο Γιώργος είναι ένας εξαιρετικά ικανός Digital Marketing Specialist με εντυπωσιακές δεξιότητες και γνώσεις. Συνιστώ ανεπιφύλακτα τις υπηρεσίες του σε κάθε επιχείρηση ή οργανισμό που αναζητά αποτελεσματικές και καινοτόμες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ.
Stefanos KontopoulosStefanos Kontopoulos
11:37 13 Apr 23
Ο Γιώργος είναι γνώστης του αντικειμένου σε πολλά επίπεδα, Μελετάει το κάθε project και αυτό που θα σου εγγυηθεί, αυτό θα γίνει στο τέλος. Έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος με την συνεργασία μαζί του και ουσιαστικά μέσα σε ενάμισυ μήνα, είχε πετύχει το στόχο που είχαμε βάλει. Επίσης και σαν άνθρωπος είναι απόλυτα συνεργάσιμος και αντιλαμβάνεται άμεσα αυτό που θέλει ο πελάτης. Πέντε αστέρια και λίγα είναι…. Σ’ευχαριστώ Γιώργο για όλα και συνεχίζουμε.
js_loader

Ζητήστε δωρεάν εκτίμηση.

Το κίνητρο μας είναι τεράστιο, καθώς μεγαλώνουμε μαζί σας. Συμμετέχουμε κάθε χρόνο σε διεθνείς οργανισμούς και αποκτάμε διακρίσεις, μέσα από τις επιτυχίες που χτίζουμε στο δικό σας project.


    Αφήστε μια απάντηση

    Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *