Είναι πλέον γνωστό ότι για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα, τα leads και τις πωλήσεις χρειάζεστε ποιοτικό περιεχόμενο και αρκετά άρθρα τον μήνα. Τι σημαίνει όμως αρκετά άρθρα ; Πόσα άρθρα χρειάζομαι για να ανέβω στη κατάταξη και να έχω επισκέπτες ;
Για κάποιες επιχειρήσεις ένα άρθρο το μήνα τους αρκεί, ενώ αρκετές άλλες δημιουργούν πολλά άρθρα την ημέρα. Οι περισσότερες εταιρείες ανεβάζουν άρθρα σε εβδομαδιαία βάση και αν θέλουν να πετύχουν ακόμα περισσότερα, ακόμα και κάθε μέρα.
Άρα λοιπόν ποια είναι η σωστή συχνότητα για μια επιχείρηση ;
Η απάντηση είναι ότι δεν υπάρχει απάντηση. Σε ένα Brand μπορεί να λειτουργεί τελείως διαφορετικά η συχνότητα έναντι σε κάποιο άλλο. Για να καθορίσουμε όμως ποια είναι η σωστή συχνότητα στη δημοσίευση άρθρων, έρχονται στο παιχνίδι αρκετοί παράγοντες όπως οι στόχοι, οι πόροι, και το πλάνο που θα δημιουργηθεί.
Αν όλα τα παραπάνω τα βάλετε σε μια τάξη, τότε είστε σε πολύ καλό δρόμο για να δημιουργήσετε μια στρατηγική content marketing σύμφωνα με τις ανάγκες σας. Αν αποφασίσετε για παράδειγμα να δημοσιεύσετε 3-4 άρθρα την εβδομάδα αλλά δεν έχετε σχεδιάσει μια στρατηγική θα χαθείτε στον ωκεανό.
Είτε η αναζήτηση σας είναι η αύξηση της επισκεψιμότητας, είτε να εξελιχθεί το brand σας ακόμα περισσότερο στα Social Media, είτε ακόμα να ανεβείτε στη Google για λέξεις κλειδιά θα πρέπει να έχετε θέσει στόχους.
Μπορεί ένας στόχος να είναι να αυξήσετε την επισκεψιμότητα κατά 30 40%. Πως μπορεί να γίνει αυτό ; Για παράδειγμα ενδεχομένως θα χρειαστείτε 10 άρθρα που θα μπουν στη πρώτη σελίδα της Google! Αυτό τι σημαίνει ; Είναι λογικό να μην μπουν και 10 άρθρα στη πρώτη σελίδα της Google. Για αυτό τον λόγο θα χρειαστεί να δημιουργήσετε ακόμα περισσότερα άρθρα για να πετύχετε τον στόχο που θέσατε.
Το ίδιο κάνω κι εγώ έτσι δεν είναι ; Στοχεύουμε σε λέξεις κλειδιά, σε άρθρα που θα γίνουν boost μέσω του Facebook και κατά επέκταση θα δημιουργήσουμε engagement, μέσα από το οποίο θα φτιάξουμε προσαρμοσμένα και παρόμοια κοινά για μελλοντικό targeting σε διαφημίσεις. Άρα τι έχουμε εδώ ; Στόχους!
Διαβάστε : Γιατί χρειάζεστε το SEO στο E Commerce ;
Μελετήστε τους πόρους και τον χρόνο σας
Πόσο χρόνο μπορείτε να διαθέσετε την εβδομάδα για δημιουργία ποιοτικής αρθρογραφίας ; Πόσα χρήματα μπορείτε να διαθέσετε για να υποστηρίξετε 3 με 4 άρθρα την εβδομάδα ; Μην ξεχνάτε ότι πολλά ποιοτικά άρθρα χρειάζονται ενίσχυση από Guest Posts, που σημαίνει ακόμα περισσότερο περιεχόμενο για δημιουργία ισχυρών backlinks.
Κάντε έλεγχο στα υπάρχοντα άρθρα σας
Πόσο περιεχόμενο έχετε δημιουργήσει μέχρι σήμερα ; Πόσα άρθρα από αυτά φέρνουν επισκεψιμότητα ; Μια πολύ ενδιαφέρουσα έρευνα από το Hubspot μας έδειξε ότι οι επιχειρήσεις που έχουν δημοσιεύσει πάνω από 400 άρθρα λαμβάνουν τουλάχιστον την διπλή επισκεψιμότητα. Βέβαια αν ξεκινάτε τώρα το να φτάσετε να έχετε δημοσιεύσει 400 ποιοτικά άρθρα είναι ένας μακρινός στόχος. Αξίζει εδώ να σημειώσουμε ότι πολλά άρθρα που βρίσκονται στις πρώτες θέσεις έχουν γίνει update με φρέσκες πληροφορίες από τους αρθρογράφους. Η Google θέλει φρέσκο περιεχόμενο, επομένως φροντίστε να το ανανεώνετε.
Έχετε περιεχόμενο το οποίο σας φέρνει leads ; Κάντε την έρευνα σας, μελετήστε το και ανανεώστε το. Προσθέστε έξτρα πληροφορίες, ενσωματώστε βίντεο σας, podcasts, infographics. Δημιουργήστε ένα πανίσχυρο άρθρο με πληροφορίες που δύσκολα θα βρει ο επισκέπτης αλλού.
Δώστε προτεραιότητες στη πηγή επισκεψιμότητας που σας ενδιαφέρει
Στη περίπτωση που θέλετε να διαφημίσετε άρθρα σας στα Social Media για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα θα πρέπει να σκεφτείτε τι είδους περιεχόμενο θα προσελκύσει αλληλεπίδραση. Για παράδειγμα το άρθρο πως να αυξήσω τους followers στο Instagram είναι μια έξυπνη επιλογή για προώθηση στα Social Media και ο τίτλος μαρτυρά τον λόγο. Σε τέτοιες περιπτώσεις τα άρθρα σας θα πρέπει να είναι αρκετά συχνά, τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα για να κρατάτε engaged το κοινό σας.
Ήρθε η ώρα της Google! Ναι η Google δεν μπορώ να το κρύψω είναι η αγαπημένη μου πηγή χωρίς να υποτιμώ σε καμία περίπτωση τις υπόλοιπες πλατφόρμες. Αν η επισκεψιμότητα θέλετε να έρχεται από οργανικές αναζητήσεις, τα άρθρα σας πρέπει να είναι αρκετά μεγάλα σε περιεχόμενο. Ο μέσος όρος των άρθρων που βρίσκονται στη πρώτη σελίδα είναι 1.890 λέξεις. Είναι κατανοητό ότι η δημιουργία άρθρου τόσο μεγάλης εμβέλειας είναι πιο δύσκολο να κατασκευασθεί και να βγει on line, οπότε σε αυτή την περίπτωση ο στόχος μπορεί να είναι 1 τέτοιο άρθρο την εβδομάδα.
Και ερχόμαστε στα Emails. Μέσα από το Email Marketing μπορείτε να δημιουργήσετε μια αξιόπιστη και σταθερή επισκεψιμότητα. Το κοινό που έχετε κερδίσει μέσω Emails είναι πιστό και θα σας προσφέρει αυτό που ψάχνετε επισκεψιμότητα. όσο μεγαλύτερη η λίστα τόσα περισσότερα τα κλικ. Εδώ θα πρέπει να κάνετε πειράματα. Σε τι είδους περιεχόμενο ανταποκρίνεται περισσότερο το κοινό σας; Θέλουν να διαβάζουν μεγάλης έκτασης άρθρα ή τους ενδιαφέρει μια συνοπτική αναφορά σε tips; Τους ενδιαφέρουν συγκεκριμένουν θέματα; Θα παίξει επίσης ρόλο και η συχνότητα των Emails που στέλνετε, όπως και το open rate για να πάρετε πιο ασφαλείς αποφασάσεις.
Ερευνήστε τον ανταγωνισμό
Η αρθρογραφία και το blogging είναι ένα δύσκολο και απαιτητικό σπορ. Αν για παράδειγμα είστε εταιρεία που προσφέρει υπηρεσίες Digital Marketing και θέλετε να δημιουργήσετε οδηγούς για το SEO, Social Media, Google Ads, από μια γρήγορη αναζήτηση θα δείτε ότι πάρα πολλοί ακόμα που κάνουν ακριβώς το ίδιο. Πρέπει να ξεχωρίσετε. Μοιραστείτε Case Studies από πελάτες σας, παρουσιάστε στατιστικά, ενσωματώστε βίντεο, δημιουργήστε infographics και podcasts.
Εφόσον ο τομέας είναι πολύ απαιτητικός θα πρέπει να επικεντρωθείτε στο μεγάλο και ποιοτικό περιεχόμενο σε μικρότερη συχνότητα αν δεν έχετε τους πόρους. Αν βρίσκεστε σε έναν τομέα όπου οι ανταγωνιστές σας δεν επενδύουν ιδιαίτερα σε αρθρογραφία έχετε μπροστά σας μια πολύ καλή ευκαιρία. Δημιουργήστε άρθρα μεγάλα ή μικρότερα και κερδίστε το πλεονέκτημα.
Ποια είναι η αλήθεια για τη συχνότητα των άρθρων
Δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι για την συχνότητα που θα σας ωφελήσει. Είναι κάτι σχετικό και δεν υπάρχει σαφής απάντηση. Σίγουρα θα έχετε διαβάσει πολλά άρθρα που αναφέρονται σε αυτό το θέμα. Οι παράγοντες διαφέρουν από τομέα σε τομέα και από εταιρεία σε εταιρεία.
Η ανακάλυψη ποια συχνότητα και μέθοδος σας ταιριάζει καλύτερα χρειάζεται χρόνο και δουλειά. Το μόνο σίγουρο και κρατήστε το είναι ότι εφόσον δημιουργείτε περιεχόμενο με στρατηγική και πλάνο, η επιχείριση σας θα αποκτήσει leads, σχετική επίσκεψιμότητα και πωλήσεις, καθώς τα άρθρα που αντέχουν στον χρόνο και ανανεώνοναι με νέες πληροφορίες είναι η βάση που θα πρέπει να έχετε στο μυαλό σας.
- Δικηγόρος Κ. ΚαμουζήςΒραβευμένο δικηγορικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google.
- Χειρουργός Κ. ΑποστόλουΒραβευμένο ιατρικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google. Δείτε τι είπε για εμάς ο ιατρός.
- Ορθοπεδικός Α. Σταθελλης1η σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά όπως και πρώτες θέσεις. Τι είπε ο γιατρός για εμάς.