Το Webmaster Central της Google ανήγγειλε μια κατηγορία SEO Audit στην επέκταση του Chrome Lighthouse. Το plugin είναι αρκετά βασικό. Ωστόσο, αξίζει μια ματιά, διότι αν μερικοί από τους παράγοντες που η προσθήκη μέτρων σχετίζονται με τους πραγματικούς παράγοντες κατάταξης, τότε μπορεί να αξίζει τον κόπο να το προσθέσετε στα SEO εργαλεία σας.
Το plugin του προγράμματος Lighthouse Chrome περιέχει ελέγχους για απόδοση, προοδευτικές εφαρμογές ιστού, προσβασιμότητα, βέλτιστες πρακτικές και τώρα η Google έχει προσθέσει μια κατηγορία ελέγχου βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης. Ως συνολικό πακέτο, είναι μια έξυπνη εφαρμογή που βοηθά στη δημιουργία της καλύτερης εμπειρίας χρήστη.
Το Chrome Plugin SEO είναι μέτριο στο πεδίο εφαρμογής
Η τρέχουσα έκδοση της ενότητας SEO είναι μέτριας εμβέλειας. Η παραγόμενη έκθεση αξιολογεί μόνο δέκα (πολύ) βασικούς συναφείς με SEO παράγοντες. Η ανακοίνωση της Google αναγνωρίζει τις εγγενείς ελλείψεις στο ποσό των χρήσιμων πληροφοριών που προσφέρει το πρόσθετο. Αλλά υπόσχεται επίσης ότι θα προστεθούν περισσότερα χαρακτηριστικά στο μέλλον. Διαβάστε τι δημοσιεύτηκε από τη Google:
“The current list of SEO audits is not an exhaustive list, nor does it make any SEO guarantees for Google websearch or other search engines. The current list of audits was designed to validate and reflect the SEO basics that every site should get right, and provides detailed guidance to developers and SEO practitioners of all skill levels. In the future, we hope to add more and more in-depth audits and guidance…”
Είναι το Meta Tag του Viewport ένας συντελεστής κατάταξης;
Οι μετρήσεις SEO των αναφορών plugin είναι κάπως περίεργες. Για παράδειγμα, μία από τις μετρήσεις είναι το Meta Element Viewport. Γνωρίζουμε ότι η Google κινείται προς έναν δείκτη Mobile index, οπότε έχει νόημα ότι η φιλικότητα προς κινητά μπορεί να αποτελεί παράγοντα κατάταξης, είτε άμεσα είτε έμμεσα ως παράγοντα ευρετηρίασης.
Πρόκειται για ένα plugin SEO από την Google που κατατάσσει το στοιχείο meta viewport στο πλαίσιο του SEO. Για όποιον ακόμα βρίσκεται στο δίλλημα για να κινηθεί προς έναν Mobile firendly ιστότοπο, η Google σας το φωνάζει φανερά..
Οι ευπαθείς γραμματοσειρές αποτελούν παράγοντα κατάταξης;
Αυτή η μέτρηση σχετικά με το μέγεθος γραμματοσειράς σχετίζεται με τη φιλικότητα προς κινητά. Το μέγεθος μιας γραμματοσειράς επηρεάζει πόσο άνετα είναι να διαβάζετε περιεχόμενο σε μια κινητή συσκευή. Η φιλικότητα προς το κινητό δεν είναι μια μέτρηση που συνήθως συνδέεται με το SEO.
Η βελτιστοποίηση για μια μηχανή αναζήτησης σημαίνει παραδοσιακά να διευκολύνεται η μηχανή αναζήτησης να ανακαλύπτει και να ανιχνεύει το περιεχόμενό σας. Μια άλλη πτυχή του SEO ήταν να δημιουργήσει περιεχόμενο που μια μηχανή αναζήτησης μπορεί να καταλάβει.
Το πόσο εύκολο είναι για ένα χρήστη να διαβάζει περιεχόμενο δεν ταιριάζει με το παραδοσιακό κουτί βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης. Αυτή είναι μια μέτρηση βελτιστοποίησης χρηστών και όχι μια μέτρηση βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης. Εκτός αν η αναγνωσιμότητα γραμματοσειράς σε κινητές συσκευές αποτελεί παράγοντα κατάταξης της Google.
Το μέγεθος μιας γραμματοσειράς για κινητές συσκευές αποτελεί παράγοντα κατάταξης; Αυτό δεν είναι γνωστό. Δεδομένου ότι το Lighthouse SEO Module το κατατάσσει, θα ήταν ασφαλές να αντιμετωπίσει τουλάχιστον το μέγεθος της γραμματοσειράς σαν να ήταν ένας παράγοντας κατάταξης.
Είναι η περιγραφή Meta ένας συντελεστής SEO;
Η περιγραφή meta είναι μια άλλη περίεργη μετρική που συμπεριλαμβάνεται σε ένα SEO plugin. Παραδοσιακά, η περιγραφή meta έχει χρησιμοποιηθεί από την Google μόνο για λόγους προβολής. Δεν έχει ποτέ θεωρηθεί ως στοιχείο που χρησιμοποιείται για την κατάταξη μιας ιστοσελίδας. Υπάρχουν αναπάντητες αναφορές των τάξεων που πέφτουν μετά την αλλαγή της meta description.
Έχει ποτέ σχολιάσει η Google τις μετα-περιγραφές; Ναί! Ο ίδιος ο Matt Cutts της Google ενθάρρυνε τους εκδότες είτε να έχουν μοναδικές μετα-περιγραφές ή μη μεταγραφικές περιγραφές και να αποφύγουν απολύτως τις διπλές μετα-περιγραφές.
Δεδομένου του ιστορικού αυτού του τρόπου με τον οποίο η Google αντιμετωπίζει τη μετα-περιγραφή, το γεγονός ότι η Google περιελάμβανε μετα-περιγραφές ως μια μέτρηση SEO είναι εξαιρετικά ενδιαφέρουσα. Προσθέτει περισσότερα καύσιμα στη συζήτηση για το αν οι μετα-περιγραφές είναι ένας παράγοντας κατάταξης ή όχι. Τι νομίζετε;
Δέκα Παράγοντες Lighthouse SEO Module
Παρακάτω θα δούμε έναν κατάλογο δέκα παραγόντων SEO που μετρούν στο Lighthouse SEO Module:
Στοιχείο Meta Viewport
Στοιχείο τίτλου
Meta Περιγραφή
Η σελίδα έχει επιτυχή κωδικό κατάστασης HTTP
Οι σύνδεσμοι έχουν περιγραφικό κείμενο
Η σελίδα δεν αποκλείεται από την ευρετηρίαση
Το έγγραφο έχει έγκυρο hreflang
Το έγγραφο έχει έγκυρη rel = canonical
Το έγγραφο χρησιμοποιεί ευανάγνωστα μεγέθη γραμματοσειρών
Το έγγραφο αποφεύγει τα plugins του προγράμματος περιήγησης
Είναι η Ενότητα SEO Lighthouse χρήσιμη;
Θα είμαι ειλικρινής. Η επέκταση του Lighthouse SEO Chrome δεν αποτελεί εργαλείο επιπέδου εμπειρογνωμόνων. Δεν έρχεται ούτε καν κοντά σε αυτά που θέλουμε. Ωστόσο, δεδομένου ότι είναι ένα εργαλείο που δημιουργήθηκε από την Google, μπορεί να σας φανεί χρήσιμο να το εξερευνήσετε. Περισσότερες πληροφορίες είναι πάντα ευπρόσδεκτες, επειδή τα δεδομένα είναι χρήσιμα. Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε τι προσθέτει η Google στη συνέχεια.
Αν θέλετε να σας βοηθήσουμε στο SEO της ιστοσελίδας σας, επικοινωνήστε μαζί μας : [email protected]
- Δικηγόρος Κ. ΚαμουζήςΒραβευμένο δικηγορικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google.
- Χειρουργός Κ. ΑποστόλουΒραβευμένο ιατρικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google. Δείτε τι είπε για εμάς ο ιατρός.
- Ορθοπεδικός Α. Σταθελλης1η σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά όπως και πρώτες θέσεις. Τι είπε ο γιατρός για εμάς.