Η Google χρησιμοποιεί ένα συνδυασμό προγραμμάτων λογισμικού και αλγορίθμων για να αποκτήσει και διαβάσει το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας, ώστε να έχουν τη δυνατότητα να το βρουν οι χρήστες της Αναζήτησης Google οι οποίοι κατά πάσα πιθανότητα ενδιαφέρονται για το συγκεκριμένο περιεχόμενο. Ως εκ τούτου, οι διαδικασίες με τις οποίες η Google ανακτά το περιεχόμενό σας είναι ως επί το πλείστον αυτόματες και απαιτούν ελάχιστη έως καθόλου προσπάθεια από μέρους σας.
Διαβάστε : Συμβουλές για δημιουργια ποιοτικού περιεχομένου απευθείας από τη Google
Η ανίχνευση η αλλιώς Crawling είναι μια διαδικασία που εκτελείται από τη Google η οποία συγκεντρώνει δημόσιο περιεχόμενο για τα αποτελέσματα αναζήτησης Google. Για τη διαδικασία ανίχνευσης, η Google χρησιμοποιεί εξειδικευμένο λογισμικό, που ονομάζεται crawler ιστού, το οποίο εντοπίζει και ανακτά τους ιστότοπους αυτόματα.
Τι είναι οι Διακομιστές ιστού – Web Crawlers ;
Οι ανιχνευτές ιστού λαμβάνουν περιεχόμενο από τον ιστό για τις μηχανές αναζήτησης. Οι ανιχνευτές ιστού λειτουργούν ακολουθώντας συνδέσμους από ιστότοπο σε ιστότοπο, μεταφορτώνοντας τις σελίδες που συναντούν και αποθηκεύοντας αυτές για μελλοντική χρήση. Οι σύνθετοι αλγόριθμοι ταξινομούν και αναλύουν τα ληφθέντα αντίγραφα ιστοσελίδων για να ενημερώσουν τα αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης Google. Ο κύριος ανιχνευτής ιστού που χρησιμοποιεί η Google ονομάζεται Googlebot.
Η απόδοση – Rendering είναι μια άλλη διαδικασία που χρησιμοποιεί η Google για να κατανοήσει πώς φαίνονται οι ιστοσελίδες σας και συμπεριφέρονται για τους χρήστες σε διάφορα προγράμματα περιήγησης και συσκευές. Παρόμοια με το πώς ένα πρόγραμμα περιήγησης εμφανίζει μια ιστοσελίδα, η Google ανακτά τη διεύθυνση URL σας και εκτελεί το αρχείο κώδικα για τη συγκεκριμένη σελίδα (συνήθως HTML και JavaScript).
Στη συνέχεια, η Google ανιχνεύει όλους τους πόρους με τις βασικές αναφορές αρχείων κώδικα (συνήθως αρχεία εικόνων, αρχεία φύλλων στυλ και άλλα αρχεία Javascript) για να ζωγραφίσουν τελικά την οπτική εμφάνιση της σελίδας σας και να κατανοήσουν καλύτερα το περιεχόμενό σας.
Αν η Google δεν μπορεί να ανιχνεύσει ή να προβάλει τις σελίδες σας, η προβολή και εμφάνιση του ιστότοπού σας στα αποτελέσματα αναζήτησης Google μπορεί να επηρεαστεί με διάφορους τρόπους:
Εάν η Google δεν μπορεί να ανιχνεύσει τον ιστότοπό σας, δεν μπορεί να λάβει οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με τον ιστότοπό σας. Η Αναζήτηση Google ενδέχεται να μην εντοπίσει όλα τα μέρη του ιστότοπού σας ή να προσδιορίσει σωστά τα ερωτήματα χρήστη του Google Search που είναι πιο συναφή με τις ιστοσελίδες σας και για τα οποία ο ιστότοπός σας πρέπει να εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης Google.
Εάν η Google δεν μπορεί να προβάλει τις σελίδες στον ιστότοπό σας, γίνεται όλο και πιο δύσκολο να κατανοήσει το περιεχόμενο της ιστοσελίδας, επειδή θα λείπουν βασικές πληροφορίες οπτικής διάταξης σχετικά με τις ιστοσελίδες σας. Ως αποτέλεσμα, η προβολή του περιεχομένου του ιστότοπού σας στην Αναζήτηση Google μπορεί να υποφέρει. Πρέπει να κάνετε τις ιστοσελίδες σας να εκτιμήσουν την αξία του ιστότοπού σας σε διαφορετικά είδη κοινού και να προσδιορίσουν πού θα εμφανίζονται οι σύνδεσμοι στον ιστότοπό σας στα αποτελέσματα αναζήτησης Google.
Ευτυχώς, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το εργαλείο Λήψη ως Google για να διαγνώσετε την ανίχνευση και απόδοση των σελίδων σας και να βελτιώσετε τα αποτελέσματα της Αναζήτησης Google για να φτάσετε τελικά στο κοινό-στόχο σας. Υπάρχουν φυσικά πολλά ακόμη κορυφαία SEO εργαλεία, τα οποία θα σας βοηθήσουν ακόμα περισσότερο.
- Δικηγόρος Κ. ΚαμουζήςΒραβευμένο δικηγορικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google.
- Χειρουργός Κ. ΑποστόλουΒραβευμένο ιατρικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google. Δείτε τι είπε για εμάς ο ιατρός.
- Ορθοπεδικός Α. Σταθελλης1η σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά όπως και πρώτες θέσεις. Τι είπε ο γιατρός για εμάς.