Όταν παρέχει ένας Digital Marketer υπηρεσίες seo, τότε θα πρέπει να παρέχει στον πελάτη SEO Reports και αναφορές για τα οργανικά αποτελέσματα.
Τα πάντα εξαρτώνται από τις προτεραιότητες του πελάτη. Εφόσον, έχετε ακούσει κάποιες »ανησυχίες» τότε δημιουργείτε αναφορές οι οποίες αντιπροσωπεύουν τόσο εσάς όσο και τα ερωτήματα του πελάτη. Οι αναφορές seo πρέπει να είναι λεπτομερείς χωρίς όμως να υπάρχει λόγος να αναλύσετε εις βάθος πως αυξήσατε το εύρος των αναζητήσεων και κατ’ επέκτασιν της επισκεψιμότητας.
Διαβάστε : Τοπικό SEO για πολλές επιχειρήσεις και αναφορές – Citations
1.Πηγές Επισκεψιμότητας
Αν η βασική προτεραιότητα του πελάτη είναι η αύξηση της επισκεψιμότητας, τότε το Google Analytics είναι η μόνη απάντηση. Θα πρέπει να προσθέσετε αναφορές πηγών επισκεψιμότητας από το Google Analytics, ώστε να δημιουργήσετε μια ολοκληρωμένη αναφορά SEO. Στην αναφορά πάντα συμπεριλαμβάνω τις πηγές επισκεψιμότητας από οργανικά αποτελέσματα, referrals και πληρωμένων αναζητήσεων clicks ( κλικς ). Η αγγλική ονομασία της παρουσίασης μέσω του Google Analytics είναι η Source/Medium. Οι βασικές λειτουργίες του Google Analytics παρουσιάζουν ένα μικρό μέρος των απαντήσεων που ψάχνετε.
Όλες τις πληροφορίες σχετικά με τις οργανικές αναζητήσεις μέσω του Google Analytics θα τις βρείτε στην επιλογή »ΑΠΟΣΚΟΠΗ».
2. Στόχοι και Conversions
Η αύξηση της επισκεψιμότητας και κινητικότητας σε μια ιστοσελίδα είναι σίγουρα σημαντική υπόθεση και χαρακτηρίζεται με θετικό πρόσημο, αλλά δεν θα αρκεί η επισκεψιμότητα αυτή δεν κάνει αυτό που θέλετε. Δηλαδή να μετατρέψετε τον επισκέπτη σε πελάτη ή σε κάποιο άλλο στόχο που έχετε θέσει. Οι πελάτες ενδιαφέρονται περισσότερο για αυτήν τη μέτρηση, επομένως το ποσοστό μετατροπής ανήκει στην αρχή της αναφοράς SEO.
Αφού γνωρίζετε την ισοτιμία μετατροπής, θα σας βοηθήσει να εξηγήσετε καλύτερα την υπόλοιπη έκθεση. Ο καλύτερος τρόπος να επεξηγηθεί ο ρυθμός μετατροπής σε έναν πελάτη είναι μέσω της παρακολούθησης στόχων.
Στην ενότητα »ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ» δημιουργώ τις αναλυτικές αναφορές και στόχους σύμφωνα με τα θέλω και απαιτήσεις του πελάτη.
3. Επισκεψιμότητα ανά σελίδα
Μπορεί να ξέρετε από πού προέρχονται οι επισκέπτες σας, αλλά είναι σημαντικό να γνωρίζετε πού οδηγούνται. Εάν κάποιος προέρχεται από οργανική αναζήτηση της Google, αυτό είναι το καλύτερο, αλλά αν γνωρίζετε ότι οδηγήθηκε στην πιο πρόσφατη ανάρτηση ιστολογίου σας, αυτό είναι ακόμα καλύτερο. Αυτή είναι η αναφορά που θα σας βοηθήσει να εντοπίσετε τις τάσεις των επισκεπτών, ώστε να δείτε πως κινούνται όσοι πραγματικά κάνουν κλικ σε αυτό που σας φέρνει κίνηση.
Bοηθά τον πελάτη να μάθει αν χρειάζεται να ξοδεύει περισσότερο χρόνο για να βελτιώσει τη σελίδα του προϊόντος του ή αν χρειαστεί να δημοσιεύσει περισσότερα βίντεο και λιγότερο περιεχόμενο. Σε κάθε περίπτωση τα συμπεράσματα είναι ατελείωτα. Σε εταιρείες τεχνολογίας οι οποίες έχουν μεγάλο ανταγωνισμό στις περισσότερες λέξεις φράσεις κλειδιά, κάθε στρατηγική παίζει σημαντικό ρόλο. Π.χ όταν μια εταιρεία ανάκτησης δεδομένων, στοχεύσει στη φράση ανάκτηση αρχείων από χαλασμένο δίσκο τότε θα πρέπει να τσεκάρει όλες τις δευτερεύουσες ή παρόμοιες φράσεις για να βγάλει ένα πιο ασφαλές πόρισμα.
Στην ενότητα »ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ» θα βρείτε όλες αυτές τις χρήσιμες πληροφορίες.
4. Page Speed Insights
Αφήνω λίγο το Google Analytics και κάνω μια αναφορά σε ένα ακόμη εργαλείο της Google το Page Speed Insights.
Μέσω του εργαλείου μέτρησης ταχύτητας μιας ιστοσελίδας, έχετε την δυνατότητα να δημιουργήσετε ένα ολοκληρωμένο report για προτάσεις και βελτιώσεις σχετικά με την λειτουργία της ιστοσελίδας του πελάτη. Θα ανακαλύψετε τεχνικά προβλήματα τα οποία δεν θα έχετε καν υπολογίσει.
5. Κατάταξη και Links
Οι περισσότερες διαφημιστικές εταιρείες και οι SEO Marketers εξακολουθούν να αναφέρουν μεμονωμένες ταξινομήσεις λέξεων-κλειδιών. Η χρήση δεδομένων κατάταξης ως στάνταρ δείκτη απόδοσης δεν είναι συνετή.
Η Google εμφανίζει διαφορετικά αποτελέσματα με βάση διάφορους παράγοντες, όπως το ιστορικό, η εξατομίκευση και η αναζήτηση από το χρήστη. Παρόλο που εξακολουθεί να υπάρχει κάποια αξία στην παρακολούθηση των θέσεων λέξεων-κλειδιών, θα πρέπει να αποτελεί μέρος της συνολικής αναφοράς απόδοσης και όχι μια μέτρηση ολοκληρωτική. Όσον αφορά τα links υπάρχουν πολλά κορυφαία εργαλεία SEO που μπορούν να σας βοηθήσουν να παρακολουθήσετε τους συνδέσμους που κερδίζετε ή χάνετε.
Αυτά τα εργαλεία μπορούν επίσης να σας δώσουν μια εικόνα για τον ανταγωνισμό και όπου μπορεί να υπάρχουν ευκαιρίες SEO. Εάν μια συγκεκριμένη σελίδα στον ιστότοπο ενός ανταγωνιστή προσελκύει μεγάλο αριθμό συνδέσμων, ίσως πρέπει να δημιουργήσετε κάτι παρόμοιο για τον πελάτη σας.
6. Προτάσεις για βελτίωση και νέοι στόχοι
Δεν έχει να κάνει με την παρουσίαση αποτελεσμάτων και μετρήσεων αλλά είναι εξίσου σημαντική παράμετρος. Η δημιουργία μιας αναφοράς με μελλοντικούς στόχους και προτάσεις για περαιτέρω βελτιστοποίηση σας προσφέρει το κάτι παραπάνω.
Σε κάθε SEO Report που δημιουργώ, εφόσον δημιουργηθεί ιστορικό ξεκινάω τις συγκρίσεις με τα προηγούμενα Report. Είναι μια επιλογή μονόδρομος για να βελτιώνω συνεχώς τις seo στρατηγικές που ακολουθώ.
- Δικηγόρος Κ. ΚαμουζήςΒραβευμένο δικηγορικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google.
- Χειρουργός Κ. ΑποστόλουΒραβευμένο ιατρικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google. Δείτε τι είπε για εμάς ο ιατρός.
- Ορθοπεδικός Α. Σταθελλης1η σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά όπως και πρώτες θέσεις. Τι είπε ο γιατρός για εμάς.