Υπάρχουν αρκετοί λόγοι για τους οποίους η ιστοσελίδα σας δεν εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google.
Παραθέτουμε μια αναλυτική μια επισκόπηση των συνηθισμένων προβλημάτων και τι μπορείτε να κάνετε για να τα αντιμετωπίσετε:
Ευρετηρίαση: Καταρχάς, βεβαιωθείτε ότι η ιστοσελίδα σας έχει ευρετηριαστεί από τη Google. Μπορείτε να το ελέγξετε αναζητώντας “site:istoselida.gr” στη Google. Αν δεν εμφανιστούν αποτελέσματα, σημαίνει ότι η Google δεν έχει ακόμα ευρετηριάσει τη σελίδα σας. Μπορείτε να υποβάλετε τη σελίδα σας στη Google μέσω της Συνόλου Εργαλείων Αναζήτησης της Google για να επιταχύνετε τη διαδικασία.
Κακή βελτιστοποίηση για μηχανές αναζήτησης (SEO)
Αν ο ιστότοπός σας δεν έχει βελτιστοποιηθεί σωστά για τις μηχανές αναζήτησης, είναι πιθανό να μην τον εντοπίσει εύκολα ο αλγόριθμος της Google.
Χαμηλή ποιότητα περιεχομένου
Αν το περιεχόμενο του ιστότοπού σας δεν είναι ποιοτικό ή δεν παρέχει αξία για τους χρήστες, η Google μπορεί να μην τον προτείνει ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης. Όταν για παράδειγμα στοχεύεται στη φράση μεταφορική Γλυφάδα, το κείμενο θα πρέπει να σχετίζεται με την αναζήτηση του χρήστη.
Κακή δομή του ιστότοπου
Μια κακή δομή ιστού μπορεί να δυσχεράνει την αναζήτηση και τον εντοπισμό του περιεχομένου σας από τους αλγόριθμους της Google.
Η Google σας έχει τιμωρήσει με penalty
Οι ποινές της Google, γνωστές και ως Google penalties, είναι μέτρα που λαμβάνει η Google εάν ένας ιστότοπος παραβιάζει τους κανόνες της και τις κατευθυντήριες γραμμές της. Αυτό μπορεί να οφείλεται σε πολλούς λόγους, όπως παραβιάσεις των κανόνων SEO, χρήση αθέμιτων τεχνικών για αύξηση της κίνησης, ή παραβίαση των κανόνων της Google για ποιότητα περιεχομένου. Όταν ένας ιστότοπος τιμωρείται με penalty, μπορεί να υποστεί μείωση στα rankings στις αναζητήσεις της Google ή ακόμα και αποκλεισμό από τα αποτελέσματα αναζήτησης.
Όταν ένας ιστότοπος τιμωρείται με Google penalty, μπορεί σίγουρα να επηρεάσει την εύρεση του ιστότοπου στα αποτελέσματα αναζήτησης. Εάν ο ιστότοπος σας έχει τιμωρηθεί, είναι σημαντικό να αντιμετωπίσετε τα προβλήματα που οδήγησαν στην τιμωρία και να ακολουθήσετε τις κατευθυντήριες γραμμές της Google για να αποκαταστήσετε την κατάσταση.
Το site σας μπλοκάρει την ανίχνευση ή την ευρετηρίαση
Εάν ο ιστότοπός σας έχει ρυθμιστεί έτσι ώστε να μπλοκάρει την ανίχνευση ή την ευρετηρίαση από τις μηχανές αναζήτησης, τότε αυτό μπορεί να οδηγήσει στο να μην εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google και άλλων μηχανών αναζήτησης.
Εάν αντιμετωπίζεις αυτό το πρόβλημα, πρέπει να ελέγξεις τις ρυθμίσεις του robots.txt και τις κεφαλίδες HTTP των σελίδων σου για να βεβαιωθείς ότι δεν υπάρχουν οδηγίες που να αποκλείουν την ανίχνευση από τις μηχανές αναζήτησης.
Ανεπαρκής ή απουσία προωθητικών δράσεων
Η έλλειψη προώθησης του ιστότοπου σας μπορεί να σημαίνει ότι δεν υπάρχουν εξωτερικοί σύνδεσμοι προς τον ιστότοπό σας, κάτι που μπορεί να επηρεάσει την αξιολόγηση του από τη Google.
Τεχνικά προβλήματα
Τεχνικά προβλήματα, όπως λανθασμένη ρύθμιση του robots.txt αρχείου ή λάθη στις οδηγίες canonica, μπορεί να εμποδίζουν την ευκολία εντοπισμού του ιστότοπού σας από τους αλγόριθμους της Google.
Η επαλήθευση εάν η ιστοσελίδα σας έχει ευρετηριαστεί από τη Google είναι ένα κρίσιμο πρώτο βήμα στην αντιμετώπιση της απουσίας της από τα αποτελέσματα αναζήτησης. Εάν η ιστοσελίδα σας δεν εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης όταν χρησιμοποιείτε την εντολή “site:website.com”, πιθανόν σημαίνει ότι η Google δεν έχει ακόμα καταγράψει και ευρετηριάσει την ιστοσελίδα σας.
Για να διορθώσετε αυτό, μπορείτε να ακολουθήσετε αυτά τα βήματα:
Υποβάλετε την ιστοσελίδα σας στη Google: Μπορείτε να υποβάλετε το URL της ιστοσελίδας σας απευθείας στη Google μέσω του Google Search Console. Αυτό μπορεί να επιταχύνει τη διαδικασία ευρετηρίασης. Απλά συνδεθείτε στον λογαριασμό σας, επιλέξτε την ιδιοκτησία σας (ιστοσελίδα), στη συνέχεια πλοηγηθείτε στο εργαλείο “Επιθεώρηση URL”. Εισάγετε το URL της ιστοσελίδας σας και κάντε κλικ στο “Αίτηση ευρετηρίασης”.
Δημιουργήστε έναν χάρτη του ιστότοπου: Η δημιουργία και υποβολή ενός χάρτη του ιστότοπου στη Google μπορεί επίσης να τη βοηθήσει να ανακαλύψει και να ευρετηριάσει τις σελίδες της ιστοσελίδας σας με πιο αποτελεσματικό τρόπο. Ένας χάρτης του ιστότοπου είναι ένα XML αρχείο που καταλαμβάνει όλες τις σελίδες του ιστότοπού σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διάφορα εργαλεία ή πρόσθετα για να δημιουργήσετε έναν χάρτη του ιστότοπου, και στη συνέχεια να τον υποβάλετε στο Google Search Console.
Ελέγξτε για προβλήματα ευρετηρίασης: Καμιά φορά, τα προβλήματα ευρετηρίασης μπορούν να εμποδίσουν τη Google να καταγράψει και να ευρετηριάσει σωστά τα υποσέλιδα σας σας. Χρησιμοποιήστε τον “Έλεγχο Κάλυψης” του Συνόλου Εργαλείων Αναζήτησης της Google για να εντοπίσετε οποιαδήποτε σφάλματα ή προβλήματα που μπορεί να εμποδίζουν το Googlebot από το να έχει πρόσβαση στο περιεχόμενο του ιστότοπού σας.
Βεβαιωθείτε ότι η διαμόρφωση του robots.txt είναι σωστή: Το αρχείο robots.txt του ιστότοπού σας μπορεί να αποκλείει το Googlebot από το να καταγράψει ορισμένες σελίδες ή καταλόγους. Ελέγξτε το αρχείο robots.txt για να βεβαιωθείτε ότι δεν αποτρέπει κατά λάθος τη Google από το να ευρετηριάσει τον ιστότοπό σας.
Ακολουθώντας αυτά τα βήματα, μπορείτε να βοηθήσετε να ευρετηριαστεί σωστά η ιστοσελίδα σας από τη Google και να αρχίσει να εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης. Να θυμάστε ότι η διαδικασία ευρετηρίασης μπορεί να πάρει κάποιο χρόνο, οπότε είστε υπομονετικοί και συνεχίστε να παρακολουθείτε την απόδοση του ιστότοπού σας στο Google Search Console.
Ποιότητα περιεχομένου: Η Google δίνει προτεραιότητα σε υψηλής ποιότητας, σχετικό περιεχόμενο. Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας είναι πρωτότυπο, ενημερωτικό και χρήσιμο για το κοινό στο οποίο απευθύνεται. Αποφύγετε τη διπλή ανάρτηση περιεχομένου και την υπερβολική χρήση λέξεων-κλειδιών, καθώς η Google τιμωρεί τέτοιες πρακτικές.
Η διασφάλιση υψηλής ποιότητας περιεχομένου είναι ζωτικής σημασίας για την καλή κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google.
Παρακάτω υπάρχουν μερικές συμβουλές για να διασφαλίσετε ότι το περιεχόμενό σας πληροί τα πρότυπα ποιότητας της Google:
Πρωτοτυπία: Δημιουργήστε μοναδικό και πρωτότυπο περιεχόμενο που παρέχει αξία στο κοινό σας. Αποφύγετε τη διπλή ανάρτηση περιεχομένου από άλλες πηγές, καθώς η Google τιμωρεί τη διπλή ανάρτηση περιεχομένου.
Σχετικότητα: Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενό σας είναι σχετικό με το κοινό στο οποίο απευθύνεται και ανταποκρίνεται στις ανάγκες, ερωτήσεις ή ενδιαφέροντα τους. Πραγματοποιήστε έρευνα λέξεων-κλειδιών για να κατανοήσετε τι θέματα και ερωτήσεις αναζητεί ο κόσμος σας.
Ακρίβεια: Παρέχετε ακριβείς και ενημερωμένες πληροφορίες στο περιεχόμενό σας. Ελέγξτε τα γεγονότα του περιεχομένου σας και αναφέρετε αξιόπιστες πηγές όταν είναι απαραίτητο για να χτίσετε εμπιστοσύνη με το κοινό σας και με τη Google.
Συμμετοχή: Δημιουργήστε περιεχόμενο που εμπλέκει το κοινό σας και τους ενθαρρύνει να αλληλεπιδρούν, όπως σχόλια, κοινοποιήσεις ή “μου αρέσει”. Η Google μπορεί να λάβει υπόψη της τις μετρικές συμμετοχής των χρηστών ως ένδειξη ποιότητας περιεχομένου.
Αναγνωσιμότητα: Γράψτε με καθαρή και σύντομη γλώσσα που είναι εύκολη για το κοινό σας να κατανοήσει. Χρησιμοποιήστε τίτλους, κουκκίδες και παραγράφους για να διαχωρίσετε το κείμενο και να βελτιώσετε την αναγνωσιμότητα.
Αξία: Προσφέρετε πολύτιμες ενδείξεις, συμβουλές ή λύσεις που αντιμετωπίζουν τα σημεία πόνου ή τα ενδιαφέροντα του κοινού σας. Το περιεχόμενό σας πρέπει να παρέχει πληροφορίες που οι αναγνώστες μπορούν να εφαρμόσουν στη ζωή ή τη δουλειά τους.
Μήκος: Ενώ δεν υπάρχει αυστηρός κανόνας για το μήκος του περιεχομένου, το περιεχόμενο μεγαλύτερης διάρκειας τείνει να αποδίδει καλύτερα στα αποτελέσματα αναζήτησης, καθώς επιτρέπει πιο σφαιρική κάλυψη ενός θέματος. Στοχεύστε σε μια ισορροπία μεταξύ βάθους και αναγνωσιμότητας.
Πολυμέσα: Χρησιμοποιήστε μια ποικιλία πολυμέσων, όπως εικόνες, βίντεο, πληροφορίες ή διαδραστικό περιεχόμενο, για να βελτιώσετε το περιεχόμενό σας και να ενθαρρύνετε διαφορετικούς τύπους μαθητών.
Τακτικές ενημερώσεις: Διατηρήστε το περιεχόμενο σας φρέσκο και σχετικό με το να το ανανεώνετε και το ανακυκλώνετε τακτικά. Αυτό σηματοδοτεί στη Google ότι η ιστοσελίδα σας είναι ενεργή και αξιόπιστη στην κατηγορία σας.
Αποφεύγετε την υπερβολική χρήση λέξεων-κλειδιών: Ενώ είναι σημαντικό να περιλαμβάνετε σχετικές λέξεις-κλειδιά στο περιεχόμενό σας, αποφύγετε την υπερβολική χρήση λέξεων-κλειδιών, η οποία είναι η πρακτική του υπερφόρτωσης του περιεχομένου σας με λέξεις-κλειδιά με έναν μη φυσικό τρόπο. Αυτό μπορεί να βλάψει την κατάταξή σας στις αναζητήσεις και να μειώσει την εμπειρία του χρήστη.
Συγκεντρώνοντας την προσοχή σας στη δημιουργία υψηλής ποιότητας, πρωτότυπου και αξιόλογου περιεχομένου, μπορείτε να βελτιώσετε την ορατότητα της ιστοσελίδας σας στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google και να προσελκύσετε περισσότερη οργανική κίνηση με τον χρόνο.
Λέξεις-Κλειδιά και Meta Ετικέτες: Χρησιμοποιήστε σχετικές λέξεις-κλειδιά στο περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας και στις μετα ετικέτες (τίτλος, περιγραφή, κεφαλίδες) για να βελτιώσετε τις πιθανότητές σας για κατάταξη σε σχετικές αναζητήσεις.
Ωστόσο, αποφύγετε την υπερβολική βελτιστοποίηση και βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο σας διαβάζεται φυσικά.
Οι λέξεις-κλειδιά και οι μετα-ετικέτες παίζουν κρίσιμο ρόλο στη βοήθεια της Google να κατανοήσει το περιεχόμενο και τη σχετικότητα του ιστότοπού σας.
Ακολουθούν τρόποι για να τις βελτιστοποιήσετε αποτελεσματικά:
Έρευνα λέξεων-κλειδιών: Ξεκινήστε με τη διεξαγωγή έρευνας λέξεων-κλειδιών για να εντοπίσετε τους όρους και τις φράσεις που χρησιμοποιεί ο στόχος σας κοινότητας για αναζήτηση περιεχομένου σχετικού με τον ιστότοπό σας. Χρησιμοποιήστε εργαλεία όπως το Google Keyword Planner, το SEMrush ή το Ahrefs για να ανακαλύψετε σχετικές λέξεις-κλειδιά με υψηλό όγκο αναζήτησης και χαμηλό ανταγωνισμό.
Τοποθέτηση λέξεων-κλειδιών: Αφού εντοπίσετε τις λέξεις-κλειδιά που στοχεύετε, τοποθετήστε τες στρατηγικά σε όλο το περιεχόμενο του ιστότοπού σας, συμπεριλαμβανομένων των τίτλων σελίδων, των κεφαλίδων (H1, H2, κλπ.), των μετα-περιγραφών και του κειμένου σώματος. Ωστόσο, βεβαιωθείτε ότι οι λέξεις-κλειδιά ενσωματώνονται φυσικά και δεν θέτουν σε κίνδυνο την αναγνωσιμότητα ή την εμπειρία του χρήστη του περιεχομένου σας.
Ετικέτες τίτλου: Η ετικέτα τίτλου είναι ένας από τους πιο σημαντικούς στοιχείους SEO στη σελίδα. Πρέπει να περιγράφει με ακρίβεια το περιεχόμενο της σελίδας και να περιλαμβάνει σχετικές λέξεις-κλειδιά. Διατηρήστε τους τίτλους σύντομους (περίπου 50-60 χαρακτήρες) για να εξασφαλίσετε ότι εμφανίζονται σωστά στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Μετα-περιγραφές: Οι μετα-περιγραφές παρέχουν μια σύντομη περίληψη του περιεχομένου της σελίδας στα αποτελέσματα αναζήτησης. Αν και οι μετα-περιγραφές δεν επηρεάζουν άμεσα την κατάταξη, μπορούν να επηρεάσουν τα ποσοστά κλικ. Γράψτε συναρπαστικές μετα-περιγραφές που περιλαμβάνουν σχετικές λέξεις-κλειδιά και ενθαρρύνουν τους χρήστες να κάνουν κλικ στο σύνδεσμό σας.
Κεφαλίδες (H1, H2, κλπ.): Χρησιμοποιήστε κεφαλίδες για να δομήσετε το περιεχόμενο σας και να τονίσετε σημαντικές ενότητες. Η κεφαλίδα H1 πρέπει τυπικά να περιέχει τον κύριο τίτλο της σελίδας και να περιλαμβάνει σχετικές λέξεις-κλειδιά. Οι επόμενες κεφαλίδες (H2, H3, κλπ.) μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να οργανώσουν τις υποκεφαλίδες και να βελτιστοποιηθούν περαιτέρω για λέξεις-κλειδιά.
Δομή URL: Ενσωματώστε λέξεις-κλειδιά στις διευθύνσεις URL για να παρέχετε τόσο στους χρήστες όσο και στις μηχανές αναζήτησης πληροφορίες για το περιεχόμενο της σελίδας. Διατηρήστε τις διευθύνσεις URL σύντομες, περιγραφικές και ευανάγνωστες.
Κείμενο Εναλλακτικού Κειμένου Εικόνας: Βελτιστοποιήστε το κείμενο εναλλακτικού κειμένου της εικόνας με σχετικές λέξεις-κλειδιά για να βελτιώσετε την προσβασιμότητα και να παρέχετε επιπλέον πληροφορίες στις μηχανές αναζήτησης. Το περιγραφικό κείμενο της εικόνας βοηθά επίσης τις εικόνες σας να εμφανιστούν στα αποτελέσματα αναζήτησης εικόνων.
Με αυτές τις στρατηγικές, μπορείτε να δημιουργήσετε μια στρατηγική για τις λέξεις-κλειδιά και τις μετα-ετικέτες που ενισχύει την ορατότητα και την κατάταξη του ιστότοπού σας στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google.
Με το να δίνετε προτεραιότητα στη φιλικότητα προς τα κινητά και τη βελτιστοποίηση του ιστότοπού σας για κινητές συσκευές, μπορείτε να βελτιώσετε την κατάταξη σας στις αναζητήσεις, να βελτιώσετε την εμπειρία του χρήστη και να φτάσετε σε ένα ευρύτερο κοινό κινητών χρηστών.
Ταχύτητα Φόρτωσης Σελίδας: Οι αργές σελίδες φόρτωσης μπορούν να επηρεάσουν αρνητικά την κατάταξή σας στις αναζητήσεις. Χρησιμοποιήστε εργαλεία όπως το Google PageSpeed Insights για να αναλύσετε και να βελτιώσετε τους χρόνους φόρτωσης του ιστότοπού σας.
Backlinks: Τα Backlinks από αξιόπιστες ιστοσελίδες μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά την ορατότητα αναζήτησης του ιστότοπού σας.
Επικεντρωθείτε στη δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου που φυσικά προσελκύει πίσω συνδέσμους και αποφύγετε τα τακτικά spammy link-building.
Η βελτιστοποίηση της ταχύτητας φόρτωσης της σελίδας και η δημιουργία υψηλής ποιότητας πίσω συνδέσμων είναι κρίσιμες πτυχές του SEO που μπορούν να έχουν θετική επίδραση στην κατάταξη του ιστότοπού σας στις αναζητήσεις. Ας δούμε πώς μπορείτε να βελτιώσετε και τα δύο:
Ταχύτητα Φόρτωσης Σελίδας:
Χρήση PageSpeed Insights: Το εργαλείο PageSpeed Insights της Google αναλύει την απόδοση του ιστότοπού σας και παρέχει προτάσεις για τη βελτίωση της ταχύτητας φόρτωσης της σελίδας. Ακολουθήστε τις προτάσεις του, όπως η βελτιστοποίηση των εικόνων, η ελαχιστοποίηση του CSS και του JavaScript, η εκμετάλλευση της μνήμης cache του προγράμματος περιήγησης και η μείωση του χρόνου απόκρισης του διακομιστή.
Βελτιστοποίηση Εικόνων: Συμπιέστε τις εικόνες χωρίς να θυσιάζετε την ποιότητα για να μειώσετε το μέγεθος των αρχείων και να βελτιώσετε τους χρόνους φόρτωσης. Χρησιμοποιήστε σύγχρονες μορφές εικόνας όπως το WebP και καθορίστε τις διαστάσεις της εικόνας για να αποτρέψετε τις μετακινήσεις διάταξης.
Ελαχιστοποίηση του CSS και του JavaScript: Ελαχιστοποιήστε τα αρχεία CSS και JavaScript για να αφαιρέσετε τους περιττούς χαρακτήρες, τα σχόλια και τα κενά, μειώνοντας το μέγεθος των αρχείων και βελτιώνοντας τους χρόνους φόρτωσης.
Εκμετάλλευση της Μνήμης Cache του Προγράμματος Περιήγησης: Διαμορφώστε τον διακομιστή σας για να ενεργοποιήσετε την αποθήκευση cache του προγράμματος περιήγησης, επιτρέποντας στους επαναλαμβανόμενους επισκέπτες να φορτώνουν τον ιστότοπό σας πιο γρήγορα με την αποθήκευση των στατικών πόρων τοπικά.
Μείωση του Χρόνου Απόκρισης του Διακομιστή: Βελτιώστε τους χρόνους απόκρισης του διακομιστή σας βελτιώνοντας τις ρυθμίσεις του διακομιστή, αναβαθμίζοντας τα σχέδια φιλοξενίας ή χρησιμοποιώντας δίκτυα παράδοσης περιεχομένου (CDNs) για τη διανομή του περιεχομένου κοντά στους χρήστες.
Ενεργοποίηση Συμπίεσης Gzip: Ενεργοποιήστε τη συμπίεση Gzip για να μειώσετε το μέγεθος των αρχείων του ιστότοπού σας που μεταδίδονται μέσω του δικτύου, με αποτέλεσμα γρηγορότερους χρόνους φόρτωσης για τους χρήστες.
Χρήση Δικτύων Παράδοσης Περιεχομένου (CDNs): Τα CDNs αποθηκεύουν αντίγραφα cache του περιεχομένου του ιστότοπού σας σε διακομιστές που βρίσκονται σε πολλαπλές γεωγραφικές τοποθεσίες, μειώνοντας την καθυστέρηση και βελτιώνοντας τους χρόνους φόρτωσης για τους χρήστες παγκοσμίως.
Βελτιστοποίηση του Κρίσιμου Μονοπατιού Απόδοσης: Δώστε προτεραιότητα στη φόρτωση των κρίσιμων πόρων, όπως το CSS, το JavaScript και το ορατό περιεχόμενο, για να διασφαλίσετε ότι οι χρήστες βλέπουν σημαντικό περιεχόμενο το συντομότερο δυνατόν.
Backlinks:
Δημιουργία Υψηλής Ποιότητας Περιεχομένου: Δημιουργήστε περιεχόμενο υψηλής ποιότητας, πληροφοριακό και συναρπαστικό που προσελκύει φυσικά πίσω συνδέσμους από αξιόπιστες ιστοσελίδες στον κλάδο σας. Επικεντρωθείτε στη δημιουργία περιεχομένου που ανταποκρίνεται στις ανάγκες του κοινού σας, επιλύει τα προβλήματά τους ή παρέχει μοναδικές εισηγήσεις.
Guest Άρθρα: Συνεισφέρετε με επισκεπτήριες δημοσιεύσεις σε αξιόπιστες ιστοσελίδες στον κλάδο σας, συμπεριλαμβάνοντας έναν σχετικό σύνδεσμο πίσω στον δικό σας ιστότοπο. Οι επισκεπτήριες δημοσιεύσεις σας επιτρέπουν να φτάσετε σε νέους ακροατές και να αποκτήσετε πίσω συνδέσμους από αξιόπιστες πηγές.
Broken Link Building: Αναγνωρίστε σπασμένους συνδέσμους σε άλλες ιστοσελίδες στον κλάδο σας και επικοινωνήστε με τους ιδιοκτήτες των ιστοτόπων με προτάσεις για αντικατάσταση του περιεχομένου στον δικό σας ιστότοπο. Αυτή η στρατηγική σας βοηθά να αποκτήσετε πίσω συνδέσμους ενώ παρέχετε αξία στους ιδιοκτήτες ιστοτόπων με τη διόρθωση σπασμένων συνδέσμων.
Δημιουργία Σχέσεων: Καλλιεργήστε σχέσεις με επιρροές, bloggers και δημοσιογράφους στον κλάδο σας συμμετέχοντας μαζί τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, παρακολουθώντας βιομηχανικά γεγονότα και προσφέροντας να συνεργαστείτε σε έργα ή πρωτοβουλίες περιεχομένου.
Παρακολούθηση Ανταγωνιστών: Αναλύστε τα προφίλ συνδέσμων των ανταγωνιστών σας για να αναγνωρίσετε ευκαιρίες για την απόκτηση παρόμοιων συνδέσμων. Αναζητήστε ιστότοπους που συνδέονται με πολλούς ανταγωνιστές αλλά όχι με τον ιστότοπό σας, καθώς αυτοί μπορεί να είναι δυνητικοί στόχοι για επικοινωνία.
Καταχωρήσεις στον Κατάλογο: Υποβάλλετε τον ιστότοπό σας σε αξιόπιστους online καταλόγους και καταχωρήσεις επιχειρήσεων που είναι σχετικοί με τον κλάδο σας. Ενώ οι συνδέσμοι από καταλόγους μπορεί να μην έχουν τόσο μεγάλο βάρος όσο οι επιμέρους συνδέσμοι, μπορούν ακόμη να συμβάλουν στο συνολικό προφίλ συνδέσμων σας.
Παρακολούθηση και Απόρριψη Spam Links: Παρακολουθήστε το προφίλ συνδέσμων του ιστότοπού σας χρησιμοποιώντας εργαλεία όπως το Google Search Console ή εργαλεία ανάλυσης συνδέσμων τρίτων. Απορρίψτε οποιουσδήποτε σπαμμένους ή χαμηλής ποιότητας συνδέσμους που θα μπορούσαν να βλάψουν τη φήμη και την κατάταξη του ιστότοπού σας.
Εφαρμόζοντας αυτές τις στρατηγικές, μπορείτε να βελτιώσετε την ταχύτητα φόρτωσης της σελίδας σας και να δημιουργήσετε υψηλής ποιότητας πίσω συνδέσμους που θα έχουν θετική επίδραση στην κατάταξη και την οργανική κίνηση του ιστότοπό σας με τον χρόνο.
Τεχνικά Θέματα: Ελέγξτε τεχνικά θέματα όπως σπασμένοι σύνδεσμοι, σφάλματα κατά την ανάγνωση και διπλό περιεχόμενο.
Χρησιμοποιήστε εργαλεία όπως το Google Search Console για να αναγνωρίσετε και να διορθώσετε αυτά τα θέματα.
Η διευθέτηση τεχνικών θεμάτων είναι ουσιώδης για τη διασφάλιση της βέλτιστης απόδοσης και ορατότητας του ιστότοπού σας στα αποτελέσματα αναζήτησης. Ας δούμε πώς μπορείτε να αναγνωρίσετε και να διορθώσετε κοινά τεχνικά θέματα χρησιμοποιώντας το Google Search Console και άλλα εργαλεία:
Google Search Console (GSC): Το GSC είναι ένα ισχυρό εργαλείο που παρέχεται από τη Google και σας επιτρέπει να παρακολουθείτε και να διατηρείτε την παρουσία του ιστότοπού σας στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google. Ας δούμε πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για να αναγνωρίσετε και να διορθώσετε τεχνικά θέματα:
Σφάλματα κατά την Ανάγνωση: Ελέγξτε τον αναφορά “Κάλυψη” στο GSC για να αναγνωρίσετε σφάλματα κατά την ανάγνωση, όπως σελίδες που δεν έχουν ευρεθεί, ανωμαλίες κατά την ανάγνωση και προβλήματα με τη φορητή συμβατότητα. Διορθώστε οποιαδήποτε σφάλματα κατά την ανάγνωση για να διασφαλίσετε ότι η Google μπορεί να ευρεθεί σωστά τον ιστότοπό σας.
Βελτιώσεις HTML: Ο αναφοράς “Βελτιώσεις HTML” στο GSC αναδεικνύει θέματα όπως διπλές περιγραφές μεταδεδομένων, απουσιάζοντας τίτλοι ετικετών και μη ευρέσιμο περιεχόμενο. Διορθώστε αυτά τα θέματα για να βελτιώσετε την απόδοση του ιστότοπό σας στις αναζητήσεις.
Φορητή Συμβατότητα: Χρησιμοποιήστε την αναφορά “Φορητή Συμβατότητα” για να αναγνωρίσετε οποιαδήποτε θέματα που μπορεί να επηρεάζουν τη φιλικότητα προς τα κινητά του ιστότοπό σας. Η διόρθωση θεμάτων φιλικότητας για κινητά είναι κρίσιμη, καθώς η Google δίνει προτεραιότητα σε φιλικούς για κινητά ιστότοπους στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Θέματα Ασφαλείας: Ελέγξτε την αναφορά “Ασφάλεια & Μη Ενεργειών Με Χειροκίνητες Ενέργειες” για οποιαδήποτε θέματα ασφάλειας που ανιχνεύονται στον ιστότοπό σας, όπως κακόβουλο λογισμικό ή απάτη. Διορθώστε αυτά τα θέματα άμεσα για να αποτρέψετε τον ιστότοπό σας από το να επισημανθεί ή να τιμωρηθεί από τη Google.
Συνδέσμοι: Αναθεωρήστε την αναφορά “Συνδέσμοι” για να δείτε ποιες εξωτερικές ιστοσελίδες συνδέονται με τον ιστότοπό σας και ποιες εσωτερικές σελίδες λαμβάνουν τους περισσότερους εσωτερικούς συνδέσμους. Αυτές οι πληροφορίες μπορούν να σας βοηθήσουν να αναγνωρίσετε ευκαιρίες για τη βελτίωση της εσωτερικής δομής σύνδεσής σας και την προσέλκυση περισσότερων υψηλής ποιότητας πίσω συνδέσμων.
Εργαλεία Επιθεώρησης Ιστοτόπων: Εκτός από το GSC, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εργαλεία επιθεώρησης ιστοτόπων τρίτων όπως το SEMrush, το Moz ή το Ahrefs για να πραγματοποιήσετε σφαιρικές επιθεωρήσεις ιστότοπων και να αναγνωρίσετε τεχνικά θέματα όπως σπασμένους συνδέσμους, σφάλματα κατά την ανάγνωση, διπλό περιεχόμενο και θέματα ταχύτητας ιστοτόπου. Αυτά τα εργαλεία συχνά παρέχουν αποτελεσματικές πληροφορίες και συστάσεις για τη διόρθωση τεχνικών θεμάτων για τη βελτίωση της συνολικής απόδοσης και SEO του ιστότοπού σας.
Χειροκίνητοι Έλεγχοι: Πραγματοποιήστε τακτικούς χειροκίνητους ελέγχους του ιστότοπό σας για να αναγνωρίσετε τεχνικά θέματα που ενδέχεται να μην ανιχνεύονται από αυτοματοποιημένα εργαλεία. Ελέγξτε για σπασμένους συνδέσμους, απουσιάζοντας εναλλακτικά κείμενα σε εικόνες, σελίδες που φορτώνονται αργά και άλλα κοινά τεχνικά θέματα που μπορούν να επηρεάσουν την εμπειρία του χρήστη και την ορατότητα στις μηχανές αναζήτησης.
Με τον τακτικό έλεγχο του ιστότοπού σας για τεχνικά θέματα και την άμεση αντιμετώπιση οποιουδήποτε προβλήματος προκύψει, μπορείτε να διασφαλίσετε ότι ο ιστότοπός σας παραμένει βελτιστοποιημένος για τις μηχανές αναζήτησης και παρέχει μια άψογη εμπειρία χρήστη στους επισκέπτες σας.
Η ανταγωνιστική κατάσταση στον χώρο του διαδικτύου μπορεί να είναι έντονη, ειδικά για δημοφιλείς λέξεις-κλειδιά και φράσεις. Ας δούμε πώς μπορείτε να πλοηγηθείτε στην ανταγωνιστική κατάσταση και να βελτιώσετε τις θέσεις σας στις αναζητήσεις με τον χρόνο:
Δημιουργία Μοναδικού και Αξιόλογου Περιεχομένου: Ξεχωρίστε από τον ανταγωνισμό δημιουργώντας μοναδικό, αξιόλογο και συνεκτικό περιεχόμενο που ανταποκρίνεται στις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα του κοινού σας στόχου. Προσφέρετε εισαγωγικά, λύσεις ή προοπτικές που δεν είναι εύκολα διαθέσιμες αλλού, τοποθετώντας τον ιστότοπό σας ως αξιόπιστη πηγή στον τομέα σας.
Μακροπρόθεσμη Στρατηγική: Αναγνωρίστε ότι η βελτίωση των θέσεων αναζήτησης και η υπεράσπιση των εταιριών που έχουν ήδη δημιουργηθεί μπορεί να πάρει χρόνο και συνεπή προσπάθεια. Υιοθετήστε μια μακροπρόθεσμη στρατηγική SEO που επικεντρώνεται στο σταδιακό κτίσιμο της αρχής, της σχετικότητας και της αξιοπιστίας του ιστότοπού σας στα μάτια των μηχανών αναζήτησης.
Ποιότητα πάνω από Ποσότητα: Δώστε προτεραιότητα στην ποιότητα πάνω από την ποσότητα όσον αφορά τη δημιουργία και τη βελτιστοποίηση του περιεχομένου. Επενδύστε χρόνο και πόρους στην παραγωγή υψηλής ποιότητας, καλά έρευνας και καλά γραμμένου περιεχομένου που αντανακλά το κοινό σας και κερδίζει φυσικά πίσω συνδέσμους με τον χρόνο.
Εστίαση στην Εμπειρία του Χρήστη: Βελτιώστε την εμπειρία του χρήστη του ιστότοπό σας για να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό και να κρατήσετε τους επισκέπτες εμπλεκόμενους. Βελτιώστε την ταχύτητα του ιστότοπου, βελτιώστε την πλοήγηση, δημιουργήστε πειστικές κλήσεις προς δράση και διασφαλίστε ότι ο ιστότοπός σας είναι φιλικός για κινητά για να παρέχει μια ομαλή και ευχάριστη εμπειρία περιήγησης.
Δημιουργία Υψηλής Ποιότητας Backlinks: Ενώ ο ανταγωνισμός με τις ήδη καθιερωμένες ιστοσελίδες μπορεί να φαίνεται αποπνικτικός, επικεντρωθείτε στη δημιουργία υψηλής ποιότητας πίσω συνδέσμων από αξιόπιστες και σχετικές πηγές. Επενδύστε σε επικοινωνία, συνεισφορές επισκεπτών, προώθηση περιεχομένου και δικτύωση για να κερδίσετε πίσω συνδέσμους που συμβάλλουν στην αρχή και τις θέσεις αναζήτησης του ιστότοπού σας.
Παρακολούθηση και Προσαρμογή: Παρακολουθήστε τακτικά την απόδοση του ιστότοπού σας στα αποτελέσματα αναζήτησης, παρακολουθήστε τις αλλαγές στις θέσεις και αναλύστε τη δραστηριότητα του ανταγωνισμού. Παραμείνετε ενήμεροι για τις τάσεις του χώρου, τις ενημερώσεις των αλγορίθμων και τις βέλτιστες πρακτικές και είστε έτοιμοι να προσαρμοστείτε τη στρατηγική SEO σας αναλόγως για να παραμείνετε ανταγωνιστικοί.
Υπομονή και Επιμονή: Η Ρώμη δεν χτίστηκε σε μια ημέρα, ούτε και ισχυρές θέσεις αναζήτησης. Να είστε υπομονετικοί και επίμονοι στις προσπάθειές σας για SEO, δημιουργώντας συνεχώς αξιόλογο περιεχόμενο, βελτιστοποιώντας τον ιστότοπό σας και δημιουργώντας σχέσεις στον κλάδο σας. Με τον χρόνο, οι προσπάθειές σας θα αποδώσουν και θα δείτε βελτιώσεις στις θέσεις αναζήτησης και την οργανική κίνηση.
Με την υιοθέτηση μιας στρατηγικής SEO στρατηγικής και ολιστικής προσέγγισης, επικεντρώνοντας στην παροχή αξίας στο κοινό σας και διατηρώντας τη δέσμευσή σας στη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη, μπορείτε να ανταγωνιστείτε αποτελεσματικά με τις ήδη καθιερωμένες ιστοσελίδες και να βελτιώσετε τις θέσεις αναζήτησής σας με τον χρόνο.
Ενημερωτικά Δεδομένα: Οι αλγόριθμοι αναζήτησης της Google είναι συνεχώς εξελισσόμενοι, κάτι που μπορεί να επηρεάσει τις θέσεις του ιστότοπού σας.
Παραμείνετε ενημερωμένοι σχετικά με τις ενημερώσεις των αλγορίθμων και προσαρμόστε τις στρατηγικές SEO σας αναλόγως.
Η εγρήγορση για τις ενημερώσεις των αλγορίθμων της Google είναι κρίσιμη για τη διατήρηση και τη βελτίωση των θέσεων αναζήτησης του ιστότοπού σας. Παρακάτω παρέχονται μερικές συμβουλές για να παραμείνετε ενημερωμένοι και να προσαρμόζετε τις στρατηγικές SEO σας:
Ακολουθείτε τα Επίσημα Κανάλια της Google: Παρακολουθήστε τις επίσημες κοινοποιήσεις της Google, συμπεριλαμβανομένου του ιστολογίου Google Webmaster Central, του καναλιού YouTube Google Search Central και του λογαριασμού Twitter Google Search Liaison. Αυτά τα κανάλια παρέχουν συχνά ανακοινώσεις, ενημερώσεις και εισαγωγές σχετικά με τις αλλαγές στους αλγορίθμους αναζήτησης της Google.
Ιστοτόποι και Ιστολόγια Ειδήσεων SEO: Μείνετε ενημερωμένοι για τις τελευταίες ειδήσεις και ενημερώσεις SEO ακολουθώντας αξιόπιστους ιστότοπους, ιστολόγια και φόρουμ SEO όπως το Search Engine Land, το Moz Blog, το Search Engine Journal και το WebmasterWorld. Αυτοί οι πόροι παρέχουν συνήθως ανάλυση, ερμηνείες και συζητήσεις για τις αλλαγές στους αλγορίθμους και τις επιπτώσεις τους στις θέσεις των ιστοσελίδων.
Ειδικοί Κλάδου και Φόρουμ: Συμμετέχετε σε online κοινότητες και φόρουμ όπου επαγγελματίες SEO και ειδικοί του κλάδου μοιράζονται εισαγωγές, στρατηγικές και εμπειρίες. Συμμετάσχετε σε συζητήσεις, κάντε ερωτήσεις και μάθετε από τις εμπειρίες των άλλων για να παραμείνετε ενημερωμένοι για τις τάσεις SEO και τις βέλτιστες πρακτικές.
Κάντε εγγραφή στο 1ο Ελληνικό Φόρουμ για το Digital Marketing όπου ειδικοί επαγγελματίες απαντούν στα ερωτήματα σας.
Πειράματα και Δοκιμές: Διεξάγετε τα δικά σας πειράματα και δοκιμές για να αξιολογήσετε τον αντίκτυπο των αλλαγών στους αλγορίθμους στις θέσεις αναζήτησης του ιστότοπού σας και την κίνηση. Παρακολουθήστε βασικά μετρήσεις όπως οι θέσεις, η οργανική κίνηση και η συμμετοχή του χρήστη για να αναγνωρίσετε τάσεις και πρότυπα με τον χρόνο.
Προσαρμοστικότητα και Ευελιξία: Να είστε έτοιμοι να προσαρμόσετε τις στρατηγικές και τα τακτικά του SEO σας σε αντίδραση στις ενημερώσεις των αλγορίθμων και τις αλλαγές στους παράγοντες κατάταξης των μηχανών αναζήτησης. Επικεντρωθείτε στη δημιουργία περιεχομένου υψηλής ποιότητας και ευχάριστης εμπειρίας χρήστη για να διατηρήσετε και να βελτιώσετε τις θέσεις των ιστοσελίδων σας.
Οδηγίες Ποιότητας: Εξοικειωθείτε με τις Οδηγίες Ποιότητας της Google, οι οποίες παρέχουν εισαγωγές σχετικά με την προσέγγιση της Google στην αξιολόγηση της ποιότητας και της σχετικότητας των ιστοσελίδων. Ευθυγραμμίστε τις στρατηγικές SEO σας με αυτές τις οδηγίες για να διασφαλίσετε ότι ο ιστότοπός σας πληροί τα πρότυπα της Google και αποφεύγει τις ποινές.
- Δικηγόρος Κ. ΚαμουζήςΒραβευμένο δικηγορικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google.
- Χειρουργός Κ. ΑποστόλουΒραβευμένο ιατρικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google. Δείτε τι είπε για εμάς ο ιατρός.
- Ορθοπεδικός Α. Σταθελλης1η σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά όπως και πρώτες θέσεις. Τι είπε ο γιατρός για εμάς.