Πολιτική απορρήτου Πολιτική cookie
Google news

Η κατοχή των σωστών λέξεων-κλειδιών είναι απίστευτα ζωτικής σημασίας στον κόσμο του SEO. Είναι βασικά αυτό που κάνει τον ιστότοπό σας να κατατάσσεται ψηλά στα αποτελέσματα οργανικής αναζήτησης της Google. Και, υψηλότερη κατάταξη σημαίνει αύξηση της ορατότητας, της ποιοτικής επισκεψιμότητας, των δυνητικών πελατών, ακόμη και των πωλήσεων. Δυστυχώς, η υψηλή κατάταξη για λέξεις-κλειδιά ή φράσεις δεν είναι πάντα εύκολη. Ενώ ορισμένοι όροι μπορεί να ενισχύσουν τις προσπάθειες βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησής σας, υπάρχουν άλλοι που είναι απλώς πιο δύσκολο να ταξινομηθούν. Λοιπόν, πώς θα ξέρετε ποιες λέξεις-κλειδιά να χρησιμοποιήσετε στη στρατηγική SEO σας και ποιες είναι απαγορευμένες;  Σε αυτήν την ανάρτηση, θα μάθετε τι ακριβώς είναι η δυσκολία λέξης-κλειδιού, γιατί είναι σημαντική και τους διαφορετικούς παράγοντες που πρέπει να προσέξετε κατά τον καθορισμό της κατάταξης των λέξεων-κλειδιών.

Μπορεί επίσης να θέλετε να παραμείνετε στο μέρος του μπόνους όπου προσφέρουμε μερικά από τα καλύτερα εργαλεία έρευνας λέξεων-κλειδιών εκεί έξω. Έτοιμοι;

Τι είναι ο βαθμός δυσκολίας σε λέξεις κλειδιά;

Γνωστή και ως ανταγωνισμός λέξεων-κλειδιών, ο Βαθμός Δυσκολίας σε Λέξεις Κλειδιά είναι μια διαδικασία που αξιολογεί τη δυσκολία κατάταξης για μια συγκεκριμένη λέξη-κλειδί στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google. Όσο πιο δύσκολη είναι μια λέξη-κλειδί, τόσο πιο αργά θα δείτε αποτελέσματα. Υπάρχουν διάφοροι παράγοντες που καθορίζουν τη δυσκολία μιας λέξης-κλειδιού – ποιότητα περιεχομένου, Ισχύς Domain και πολλά άλλα. Στην πραγματικότητα θα συζητήσουμε για καθένα από αυτά αργότερα. Η αλήθεια είναι ότι η δυσκολία λέξης-κλειδιού είναι ένα ζωτικό μέρος της διαδικασίας έρευνας λέξεων-κλειδιών. Όταν επιλέγετε τις λέξεις-κλειδιά-στόχους σας, είναι καλύτερο να λάβετε υπόψη τόσο τον όγκο αναζήτησης όσο και τη δυσκολία των λέξεων-κλειδιών. Με αυτόν τον τρόπο, θα μπορείτε να δημιουργήσετε μια στρατηγική λέξεων-κλειδιών που εγγυάται ένα θετικό αποτέλεσμα. Από την δυσκολία θα εξαρτηθεί και το συνολικό κόστος του SEO.

Γιατί έχει σημασία o Βαθμός Δυσκολίας σε Λέξεις Κλειδιά;

Λοιπόν, γιατί πρέπει να ενδιαφέρεστε για τη δυσκολία των λέξεων-κλειδιών και να την κάνετε μέρος της συνολικής στρατηγικής SEO σας; Η απάντηση είναι αρκετά απλή: Σας βοηθά να επιλέξετε τις καλύτερες λέξεις-κλειδιά για να φτάσετε στην κορυφή του Google και άλλων μηχανών αναζήτησης. Σας βοηθά να προσδιορίσετε πόσο ρεαλιστικός είναι ο στόχος σας να κατατάξετε μια νέα ανάρτηση. Με βάση αυτά τα ευρήματα, μπορείτε να χαρτογραφήσετε το σχέδιο περιεχομένου σας με σιγουριά, γνωρίζοντας ότι χρησιμοποιείτε αποτελεσματικές λέξεις-κλειδιά. Ειδικά αν είστε μια μικρή επιχείρηση που μόλις ξεκινάει, θα πρέπει να εστιάσετε περισσότερο στη δυσκολία των λέξεων-κλειδιών και να δώσετε λιγότερη προσοχή στον όγκο αναζητήσεων. Ο στόχος σας είναι να στοχεύσετε λέξεις-κλειδιά χαμηλής δυσκολίας, δεδομένου ότι μπορεί να είναι εξαιρετικά δύσκολο να κατατάξετε για λέξεις-κλειδιά υψηλής δυσκολίας αφού είστε νέος. Ακόμα κι αν ο όγκος αναζήτησης των λέξεων-κλειδιών σας είναι χαμηλός, θα διαπιστώσετε ότι η αρχή του τομέα σας βελτιώνεται με την πάροδο του χρόνου, εφόσον αυτές οι λέξεις-κλειδιά έχουν καλές κατατάξεις.

Διαβάστε  White Hat SEO - Πως να μπείτε στη πρώτη σελίδα του Google χωρίς να παραβιάσετε τους κανόνες

Παράγοντες που καθορίζουν την κατάταξη δυσκολίας λέξεων-κλειδιών

Και πάλι, ο προσδιορισμός της δυσκολίας μιας λέξης-κλειδιού εξαρτάται από ορισμένους παράγοντες. Η κατανόηση αυτών των παραγόντων θα σας διευκολύνει να μάθετε πώς μπορείτε να κατατάσσεστε καλά στα αποτελέσματα αναζήτησης Google. Για παράδειγμα το Δικηγόροι Αθήνα έχει μεγαλύτερη δυσκολία από το Δικηγόροι Γλύφάδα. Τούτου λεχθέντος, λάβετε υπόψη τα ακόλουθα:

Ποιότητα περιεχομένου

Η δημοσίευση υψηλής ποιότητας και πολύτιμου περιεχομένου είναι το κλειδί για να αποκτήσετε υψηλή κατάταξη. Τι χρειάζεται όμως για τη δημιουργία τέτοιου περιεχομένου; Λοιπόν, σύμφωνα με τη δήλωση αποστολής της Google, κάθε περιεχόμενο που παρέχει τις πιο σχετικές και αξιόπιστες πληροφορίες είναι περιεχόμενο υψηλής ποιότητας. Εκτός από αυτό, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι η ανάρτησή σας προσελκύει το κοινό σας για να το συνεχίσετε να επιστρέφει για περισσότερα. Επίσης, καθώς τα ρομπότ μηχανών αναζήτησης έχουν γίνει πιο έξυπνα από ποτέ, δεν πρέπει να ξεχνάτε να βελτιστοποιείτε το περιεχόμενό σας, ώστε να μπορούν να το βρίσκουν, να το κατανοούν και να το παραδίδουν στο κοινό σας. Ακολουθεί μια γρήγορη διαδικασία βήμα προς βήμα για να σας βοηθήσει:

  • Κάντε έρευνα λέξεων-κλειδιών για να μάθετε τι ενδιαφέρει το κοινό-στόχο σας και πώς το αναζητά.
  • Δημιουργήστε ένα άρθρο που απαντά σε αυτές τις ερωτήσεις.
  • Φροντίστε να είναι σαφές και εύκολο να το κατανοήσετε και διατηρήστε το συνομιλητικό.
  • Συμπεριλάβετε πηγές από ιστοτόπους αρχών όποτε είναι δυνατόν.
  • Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας χρησιμοποιώντας κεφαλίδες και υποστηρικτικές λέξεις-κλειδιά. Κάτι τέτοιο θα βοηθήσει τις μηχανές αναζήτησης να καταλάβουν τι είναι το άρθρο σας.
  • Προσθέστε περιγραφικό εναλλακτικό κείμενο στις εικόνες σας, ώστε το άρθρο σας να είναι προσβάσιμο σε όλους τους τύπους κινητών συσκευών.
Διαβάστε  10 Λάθη που ΔΕΝ πρέπει να κάνετε στο SEO

Πρόθεση αναζήτησης

Όσο μεγάλο ρόλο παίζει το ποιοτικό περιεχόμενο, συνήθως δεν αρκεί για να ανυψώσετε την κατάταξή σας ή να κάνετε τους ανθρώπους να κάνουν κλικ στον σύνδεσμό σας. Εδώ μπαίνει στο παιχνίδι η πρόθεση αναζήτησης. Βασικά, η πρόθεση αναζήτησης αναφέρεται στον τύπο περιεχομένου που αναζητά κάποιος όταν αναζητά μια λέξη-κλειδί. Οι άνθρωποι στρέφονται στις μηχανές αναζήτησης για οποιονδήποτε από τους τέσσερις λόγους:

  • Αγοράστε κάτι (συναλλακτικό)
  • Ερευνήστε πριν κάνετε μια αγορά (εμπορική)
  • Εκπαιδεύονται σε ένα συγκεκριμένο θέμα (εκπαιδευτικό)
  • Αναζητήστε μια συγκεκριμένη σελίδα (πλοήγηση)

Καθώς δημιουργείτε το περιεχόμενό σας, βεβαιωθείτε ότι ευθυγραμμίζεται με την πρόθεση πίσω από τις λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιείτε. Ανεξάρτητα από το πόσο ελκυστική μπορεί να είναι, η σελίδα θα δυσκολευτεί να καταταχθεί ψηλά εάν δεν ικανοποιήσει τις ανάγκες των ερευνητών. Για να προσδιορίσετε την πρόθεση αναζήτησης μιας λέξης-κλειδιού, μεταβείτε στο Google, εισαγάγετε τη λέξη-κλειδί και μεταβείτε στα αποτελέσματα. Τα περισσότερα αποτελέσματα είναι σελίδες προϊόντων; Αναρτήσεις ιστολογίου; Παρατηρείτε κάποια χαρακτηριστικά SERP; Η μελέτη των αποτελεσμάτων σάς δίνει μια σαφή ιδέα για το πώς η Google ερμηνεύει την πρόθεση αναζήτησης. Για παράδειγμα, εάν η λέξη-κλειδί σας είναι “γυναικεία παπούτσια για τρέξιμο” και η Google σας εμφανίζει μια λίστα με σελίδες προϊόντων, τότε οι χρήστες που πληκτρολογούν αυτήν τη λέξη-κλειδί είναι πολύ πιθανό να σχεδιάσουν να κάνουν μια αγορά.

Domain Authority

Οποιοσδήποτε ιστότοπος με υψηλή αρχή τομέα (DA) έχει περισσότερες πιθανότητες κατάταξης για λέξεις-κλειδιά υψηλής δυσκολίας. Το ίδιο μπορεί να ειπωθεί για τοποθεσίες με χαμηλότερο DA. Όσο χαμηλότερο είναι το DA, τόσο μικρότερες είναι οι πιθανότητες κατάταξης για λέξεις-κλειδιά μεγαλύτερης δυσκολίας. Λάβετε υπόψη ότι οι νέοι τομείς τείνουν να δυσκολεύονται στην κατάταξη για ανταγωνιστικές λέξεις-κλειδιά στην αρχή. Η οικοδόμηση της εξουσίας για να κυριαρχήσετε στα SERP απαιτεί χρόνο, ειδικά εάν ο ανταγωνισμός σας είναι ήδη καλά εδραιωμένος.

Επομένως, εάν είστε νέα επιχείρηση, το καλύτερο στοίχημά σας είναι να στοχεύσετε λέξεις-κλειδιά χαμηλής δυσκολίας. Μόλις ο ιστότοπός σας αρχίσει να κατατάσσεται για αυτούς τους όρους, το DA σας θα πρέπει να ανεβαίνει σταθερά. Από εκείνο το σημείο και μετά, μπορείτε ελεύθερα να στοχεύσετε λέξεις-κλειδιά υψηλότερης δυσκολίας. Με έναν ιστότοπο υψηλής DA, η δυσκολία λέξης-κλειδιού αρχίζει να χάνει την αξία της.

Η κατάταξη για οποιαδήποτε λέξη-κλειδί, παρά το επίπεδο δυσκολίας της, γίνεται πιο εφικτή για ιστότοπους που έχουν υψηλή αξιοπιστία. Εξαιτίας αυτού, είναι απολύτως λογικό να επικεντρωνόμαστε σε λέξεις-κλειδιά με εξαιρετικό όγκο αναζητήσεων. Να θυμάστε ότι η πρώτη σελίδα στη Google, δεν είναι μια απλή υπόθεση!

Διαβάστε  Τοπικό SEO - Παράγοντες κατάταξης στη Google

Ποιότητα Backlink

Οι παράγοντες κατάταξης της Google αλλάζουν συνεχώς. Ωστόσο, τα backlinks συνεχίζουν να διαδραματίζουν αναπόσπαστο ρόλο στο SEO. Οι ποιοτικοί σύνδεσμοι επιστροφής, οι οποίοι είναι εισερχόμενοι σύνδεσμοι που προέρχονται από έγκυρες πηγές, σηματοδοτούν τις μηχανές αναζήτησης ότι ένα συγκεκριμένο περιεχόμενο είναι αξιόπιστο. Αυτό, με τη σειρά του, μπορεί να ενισχύσει την εξουσία του τομέα σας. Τι σχέση έχει αυτό με τη δυσκολία λέξης-κλειδιού, αναρωτιέστε; Λοιπόν, εάν οι κορυφαίοι ανταγωνιστές σας έχουν ισχυρά προφίλ backlink, η εκθρόνισή τους δεν θα ήταν καθόλου δυνατή. Γι’ αυτό θα πρέπει να σχεδιάσετε προσεκτικά μια στρατηγική δημιουργίας συνδέσμων πριν δημιουργήσετε νέο περιεχόμενο. Όσον αφορά το υπάρχον περιεχόμενο που έχει ήδη καλή απόδοση όσον αφορά την κατάταξη, ένας τρόπος για να διασφαλίσετε ότι θα παραμείνει στην κορυφή είναι να διατηρήσετε ένα σταθερό προφίλ backlink.

Κορυφαία εργαλεία για τη δυσκολία λέξεων-κλειδιών

Η ανάλυση της δυσκολίας των λέξεων-κλειδιών μπορεί να γίνει λίγο περίπλοκη. Ευτυχώς, υπάρχουν μερικά φανταστικά εργαλεία που θα σας βοηθήσουν να μειώσετε το βάρος.

Ρίξτε μια ματιά σε αυτά παρακάτω:

SEMrush

Σχεδόν όλοι οι έμποροι βασίζονται στο SEMrush για τον προσδιορισμό της δυσκολίας των λέξεων-κλειδιών και μπορούμε να δούμε γιατί. Το εργαλείο δυσκολίας λέξεων-κλειδιών του ακολουθεί μια εκτεταμένη διαδικασία, χρησιμοποιώντας τουλάχιστον 17 διαφορετικές παραμέτρους για την αξιολόγηση της δυσκολίας μιας λέξης-κλειδιού. Μετά από ενδελεχή ανάλυση, η πλατφόρμα θα παρέχει στους χρήστες το ποσοστό δυσκολίας της λέξης-κλειδιού.

Moz

Ένα άλλο απαραίτητο εργαλείο διαδικτυακού μάρκετινγκ που πρέπει να λάβετε υπόψη είναι ο Έλεγχος δυσκολίας λέξεων-κλειδιών της Moz. Η πλατφόρμα υπολογίζει τη βαθμολογία δυσκολίας λέξης-κλειδιού αξιολογώντας τη βαθμολογία αρχής τομέα και τη βαθμολογία αρχής σελίδας των κατατάξεων πρώτης σελίδας για ένα ερώτημα αναζήτησης. Εκτός από τις βαθμολογίες δυσκολίας, οι χρήστες μπορούν επίσης να αξιολογήσουν τους όγκους αναζητήσεων και τις εκτιμώμενες αναλογίες κλικ προς αριθμό εμφανίσεων για να αναζητήσουν τις λέξεις-κλειδιά στην κορυφή της κατάταξης.

Ahrefs

Με την εξελιγμένη πλατφόρμα του και μια βάση δεδομένων λέξεων-κλειδιών που περιέχει 19,8 δισεκατομμύρια λέξεις-κλειδιά σε 243 χώρες, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η Ahrefs είναι η κορυφαία επιλογή μεταξύ των εμπόρων.

Για τον υπολογισμό της δυσκολίας λέξης-κλειδιού, το εργαλείο αναλύει τα αποτελέσματα αναζήτησης για μια συγκεκριμένη λέξη-κλειδί και εξετάζει τον αριθμό των τομέων παραπομπής που έχουν οι 10 κορυφαίες σελίδες κατάταξης. Με απλά λόγια, όσο περισσότεροι τομείς υπάρχουν, τόσο μεγαλύτερη είναι η δυσκολία της λέξης-κλειδιού.

Συμπερασματικά

Τώρα που καταλαβαίνετε τι είναι η δυσκολία λέξης-κλειδιού και οι παράγοντες που την καθορίζουν, ήρθε η ώρα να την ενσωματώσετε στη στρατηγική SEO σας!

Google news
Είπαν για εμάς.

Michalis PolykratisMichalis Polykratis
10:55 16 Apr 24
Εξαιρετικός επαγγελματίας και άνθρωπος η συνεργασία μας σε όλη τη διάρκεια της ήτανε άψογη και οι βοήθεια του στο να καταφέρω τους στόχους μου ήταν αμέριστη
Ο Γιώργος κάνει ότι υπόσχεται και χαίρομαι που συνεργάστηκα μαζί του! Κατάφερε να φέρει το eshop μας idaniko-varos.gr, μέσα σε λίγους μήνες, στην πρώτη σελίδα και στις πρώτες θέσεις στην Google σε πολλές κομβικες λέξεις κλειδιά. Πάντα πρόθυμος στην επικοινωνία εξηγώντας και παρέχοντας λύσεις σε ότι χρειάστηκε. Γιώργο σε ευχαριστώ για την συνεργασία μας 🙏
Ο Γιώργος και η ομάδα του μετά από ένα 6μηνο συνεργασίας μας έχουν αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις! Εξαιρετικοί επαγγελματίες, σχεδόν αμέσως μετά την έναρξη της συνεργασίας μας δεχτήκαμε τηλέφωνα και email. Ευχαριστούμε πολύ.
Eleni KarydiEleni Karydi
15:29 14 Feb 24
Επιτυχία στόχων, ταχύτητα και επαγγελματισμος κάνουν τη διαφορά εδώ.Η καλύτερη μου επιλογή!
Stavros VentourisStavros Ventouris
11:12 07 Feb 24
Εξειδικευμένοι στο είδος τους !!
Mama StalkerMama Stalker
15:58 06 Feb 24
Εξαιρετική δουλειά.Το site μας εκπέμπει επαγγελματισμό και αξιοπιστία.Ευχαριστούμε για όλα.
kostas Antonakakiskostas Antonakakis
15:17 30 Jan 24
Ο Γιώργος είναι ο μέτρ του SEO, αυξάνει τη διαδικτυακή προβολή με απαράμιλλη τεχνογνωσία. Οι στρατηγικές του ιδέες και η σχολαστική βελτιστοποίηση οδηγούν σε σημαντικές βελτιώσεις στην επισκεψιμότητα και την κατάταξη. Συνεργάσιμος, καινοτόμος και προσανατολισμένος στα αποτελέσματα, ο Γιώργος και η ομάδα του αποτελούν ανεκτίμητο πλεονέκτημα για κάθε προσπάθεια ψηφιακού μάρκετινγκ. Η συνεργασία μαζί του υπήρξε μεταμορφωτική, εξασφαλίζοντας την επιτυχία στο διαρκώς εξελισσόμενο τοπίο του SEO. Συνιστάται ανεπιφύλακτα για όσους αναζητούν έναν αφοσιωμένο επαγγελματία που δεσμεύεται να παρέχει μετρήσιμα και αποτελεσματικά αποτελέσματα.
VAL BALASKAVAL BALASKA
11:07 18 Jan 24
Ο κύριος Γιώργος Χατζηθεοδοσίου είναι γνώστης του SEO και του marketing γενικά. Ότι του ζητήθηκε για το koufetakia.gr το έφερε εις πέρας με επιτυχία.Γενικά είναι άνθρωπος που βοηθάει πάρα πολύ και προσωπικά τον συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!
Kostas PapanikosKostas Papanikos
11:00 29 Nov 23
Ο Γιώργος είναι εξαιρετικός επαγγελματίας ψάχνει προτείνει καινούργιες ιδέες, από το πρώτο κιόλας μήνα συνεργασίας είδα τη σελίδα μου να ανεβαίνει πολύ γρήγορα και σε αρκετές αναζητήσεις έχει πιάσει τη πρώτη σελίδα στη πρώτη θέση. Γιώργο σε ευχαριστώ πολύ.
Ο κ. Χατζηθεοδοσίου είναι ίσως ο μοναδικός γνώστης στην Ελλάδα του απαιτητικότατου δικηγορικού marketing, με γνώση του χώρου και των ιδιαιτεροτήτων του. Συνεπής, όπως και όλη η ομάδα του, την οποία χαρακτηρίζει η ευγένεια, η προθυμία και η αμεσότητα.
White MedusaWhite Medusa
14:43 17 Nov 23
10/10 σαπορτ και άμεση εξυπηρέτηση.
Christos KaliakatsosChristos Kaliakatsos
10:13 21 Oct 23
Εξαιρετικοί επαγγελματίες
Anastasios SkardoutsosAnastasios Skardoutsos
15:29 26 Jul 23
Εξαιρετικός συνεργάτης! Ακούραστος δουλευταράς με βαθιά γνώση του αντικειμένου! Γιώργο σ´ ευχαριστώ πολύ!
Sofia MerianouSofia Merianou
13:21 26 Jul 23
Άψογος επαγγελματίας με συνέπεια και εμπιστοσύνη ! Αξίζει να δουλέψετε μαζί του ,θα δείτε φοβερά αποτελέσματα στην δουλειά σας !
Ό,τι και να πω για τον Γιώργο Χατζηθεοδοσίου θα είναι πραγματικά λίγο. Εξαιρετικός επαγγελματίας και άριστος γνώστης του αντικειμένου του, που το καταλαβαίνει κάποιος από τα πρώτα λεπτά της συνομιλίας μαζί του.Δεν θα ακούσεις ποτέ τον Γιώργο να λέει φανφάρες ή λόγια του αέρα, αντιθέτως όσα λέει έχουν βάση, στόχο και επιχειρήματα. Και στο τέλος αποδεικνύονται όλα εμπράκτως!!Αντιλαμβάνεται άμεσα τις ανάγκες του πελάτη του και προσαρμόζεται εύκολα σε αυτές, ακόμη και σε ιδιαίτερες περιπτώσεις marketing, όπως το ιατρικό digital marketing.Ο Γιώργος είναι ένας επαγγελματίας που είναι πάντα εκεί, να βοηθήσει υποστηρίζοντας τις ανάγκες σου και να ακούσει τους προβληματισμούς σου ως προς αυτές. Είναι ακόμη εξαιρετικός άνθρωπος, που θα τον ήθελε κάποιος σίγουρα στην παρέα του!Γιώργο, σου ευχομαι να συνεχίσεις τη δημιουργική και ανοδική πορεία που έχεις χαράξει και διαγράφεις και όλα τα όνειρα και οι στόχοι σου να γίνουν πραγματικότητα!!!
Ανακάλυψα τον Γιώργο μέσω συστάσεων και αποφάσισα να τον εμπιστευτώ για τις ανάγκες SEO της επιχείρησής μου, και δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ικανοποιημένος με τα αποτελέσματα που έχω δει!Ο Γιώργος είναι πραγματικός ειδικός στον τομέα του SEO. Κατάφερε να βελτιώσει σημαντικά την ορατότητα της ιστοσελίδας μου στις μηχανές αναζήτησης μέσω στρατηγικών που αποδείχθηκαν αποτελεσματικές. Η ιστοσελίδα μου ανέβηκε ραγδαία στις αποτελεσματικές σελίδες αποτελεσμάτων και το κίνητρο που έχει δημιουργήσει στην επιχείρησή μου είναι αξιοθαύμαστο.Όχι μόνο παρέχει εξαιρετική επικοινωνία και υποστήριξη, αλλά είναι επίσης πολύ προσιτός και πρόθυμος να απαντήσει σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή ανησυχίες έχω. Εκτίμησα πραγματικά το γεγονός ότι με ενημέρωνε συνεχώς για την πρόοδο του έργου και με κρατούσε ενήμερο για τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο του SEO.
texnikos ipologistontexnikos ipologiston
16:04 08 Jun 23
Ο Γιώργος Χατζηθεοδοσίου είναι ένας εξαιρετικά ικανός και επαγγελματίας Digital Marketing Specialist. Έχοντας συνεργαστεί μαζί του για μια περίοδο, είμαι σε θέση να πω ότι η εμπειρία μου με αυτόν ήταν πραγματικά εξαιρετική.Από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε την υπεύθυνη θέση του ως Digital Marketing Specialist, ο Γιώργος έδειξε την εμπειρογνωμοσύνη και την τεχνογνωσία που απαιτούνται για να επιτελέσει αυτόν τον ρόλο με επιτυχία. Κατέχει βαθιά γνώση στις στρατηγικές και τα τεχνικά εργαλεία του ψηφιακού μάρκετινγκ και μπορεί να τις εφαρμόσει με αποτελεσματικότητα για την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών της επιχείρησης.Ο Γιώργος μπορεί να δημιουργήσει σφαιρικά σχέδια μάρκετινγκ που συνδυάζουν τα διάφορα στοιχεία του ψηφιακού τοπίου. Από τον καθορισμό των στόχων και του κοινού μέχρι τον σχεδιασμό και την υλοποίηση καμπανιών, ο Γιώργος είναι εξαιρετικά προσεκτικός και λεπτομερής, επιδεικνύοντας πάντα υψηλή ποιότητα και επαγγελματισμό.Ένα από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που επιθυμώ να επισημάνω για τον Γιώργο είναι η ικανότητά του να ανταποκρίνεται με επιτυχία σε μια δυναμική και αλλαγμένη αγορά. Αντιλαμβάνεται τις νέες τάσεις και τις αλλαγές στην κατανάλωση πληροφοριών και μπορεί να προσαρμοστεί γρήγορα για να επωφεληθεί από αυτές. Είναι συνεχώς ενημερωμένος για τις καινοτομίες και τις βέλτιστες πρακτικές του ψηφιακού μάρκετινγκ, και επιδεικνύει προθυμία για συνεχή μάθηση και ανάπτυξη.Επιπλέον, η ικανότητα του Γιώργου να αναλύει δεδομένα και να αξιοποιεί μεγάλα σύνολα δεδομένων είναι εντυπωσιακή. Μπορεί να αποκτήσει αναλυτική κατανόηση των μετρήσεων και των επιδόσεων των καμπανιών και να προτείνει βελτιώσεις και προσαρμογές για να επιτευχθούν ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.Όλα τα παραπάνω στοιχεία συμβάλλουν στην επιτυχία του Γιώργου ως Digital Marketing Specialist. Η επαγγελματική του προσέγγιση, η ποιότητα της δουλειάς του και η ικανότητά του να προσαρμοστεί και να καινοτομεί τον καθιστούν έναν αξιόπιστο επαγγελματία.Τέλος, θα ήθελα να αναφέρω ότι ο Γιώργος είναι επίσης εξαιρετικός στην επικοινωνία και την συνεργασία. Είναι προσιτός, ακούει προσεκτικά τις ανάγκες των πελατών και είναι διαθέσιμος να παρέχει υποστήριξη και συμβουλές όποτε χρειάζεται.Ο Γιώργος είναι ένας εξαιρετικά ικανός Digital Marketing Specialist με εντυπωσιακές δεξιότητες και γνώσεις. Συνιστώ ανεπιφύλακτα τις υπηρεσίες του σε κάθε επιχείρηση ή οργανισμό που αναζητά αποτελεσματικές και καινοτόμες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ.
Stefanos KontopoulosStefanos Kontopoulos
11:37 13 Apr 23
Ο Γιώργος είναι γνώστης του αντικειμένου σε πολλά επίπεδα, Μελετάει το κάθε project και αυτό που θα σου εγγυηθεί, αυτό θα γίνει στο τέλος. Έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος με την συνεργασία μαζί του και ουσιαστικά μέσα σε ενάμισυ μήνα, είχε πετύχει το στόχο που είχαμε βάλει. Επίσης και σαν άνθρωπος είναι απόλυτα συνεργάσιμος και αντιλαμβάνεται άμεσα αυτό που θέλει ο πελάτης. Πέντε αστέρια και λίγα είναι…. Σ’ευχαριστώ Γιώργο για όλα και συνεχίζουμε.
js_loader

Ζητήστε δωρεάν εκτίμηση.

Το κίνητρο μας είναι τεράστιο, καθώς μεγαλώνουμε μαζί σας. Συμμετέχουμε κάθε χρόνο σε διεθνείς οργανισμούς και αποκτάμε διακρίσεις, μέσα από τις επιτυχίες που χτίζουμε στο δικό σας project.


    Αφήστε μια απάντηση

    Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *