Σε αυτήν τη νέα εποχή του Digital Marketing, η περιήγηση στο ίντερνετ είναι πλέον η εύκολη διέξοδος για πολλούς πιθανούς καταναλωτές. Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης είναι ένας τρόπος για να αυξήσετε την κατάταξη στη Google. Όμως, όλα αυτά, συμπεριλαμβανομένης της δημιουργίας περιεχομένου για μάρκετινγκ, δεν είναι τόσο εύκολο όσο ακούγεται. Συνήθως απαιτεί πολλή αφοσίωση, η οποία καταλήγει σε ευθύνες μόνο σε εσάς και την ομάδα σας. Εδώ μπαίνει μια ειδική εταιρεία Digital Marketing. Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε πώς να επιλέξετε την καλύτερη για τις ανάγκες σας.
Διαβάστε για τις στρατηγικές μάρκετινγκ των εταιρειών
Αυτό είναι το πρώτο βήμα που πρέπει να κάνετε. Μάθετε πόσο καιρό αυτή η εταιρεία κάνει αυτό που ισχυρίζεται ότι κάνει στον απαιτούμενο τομέα. Οποιοδήποτε Agency θα παρουσιάσει πετυχημένα έργα και θα παραθέσει Case Studies, κάτι που είναι επίσης καλό για την απόδειξη της ποιότητας εργασίας τους. Διαβάστε για την εμπειρία τους σε αυτόν τον τομέα. Θα θυμάστε ότι μια εταιρεία με εμπειρία στον χώρο θα σας παρουσιάσει πετυχημένες δουλειές. Διαβάστε για τις ιστορίες επιτυχίας τους και πώς μπόρεσαν να εκπληρώσουν τους στόχους που έθεσαν. Κάθε αξιόπιστη εταιρεία δεν θα διστάσει να αποκαλύψει τα καλύτερα επιτεύγματά της. Και μην ξεχνάτε ότι αυτές οι κριτικές πρέπει να συνοδεύονται από γεγονότα. Διαβάστε κριτικές σε Google My Business, Facebook, Video Reviews.
Έρευνα σχετικά με το κόστος
Οποιαδήποτε εταιρεία E-Commerce θα έχει προϋπολογισμό και προσαρμόσιμα σχέδια για τους μελλοντικούς πελάτες της. Κατανοήστε τις τιμές τους και, στη συνέχεια, αποφασίστε εάν θέλετε να προχωρήσετε με αυτήν την εταιρεία ή όχι.
Πώς μετρά ο οργανισμός τα ποσοστά επιτυχίας του
Μπορεί να χρειαστεί πολύς χρόνος για να βρεθεί μια κατάλληλη λύση για την εταιρεία σας, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι η στρατηγική θα αποτύχει απαραίτητα. Μια καλή εταιρεία θα συνεργαστεί μαζί σας για να κατανοήσει τις παγίδες που αντιμετωπίζετε και θα σας παρουσιάσει πολλά υποσχόμενα αποτελέσματα.
Ποιος θα σας βοηθήσει μακροπρόθεσμα
Γνωρίστε το προσωπικό και ρωτήστε τους για την εμπειρία τους στο χειρισμό υποθέσεων όπως η δική σας. Η πρόσληψη ενός νέου Agency αυξάνει τα μέλη της ομάδας σας, οπότε θα πρέπει να επιλέξετε με σύνεση.
Μπορεί το eCommerce Agency να ταιριάξει τέλεια με τις ιδέες σας
Θα βοηθούσε εάν συνεργαστείτε με έναν οργανισμό που μοιράζεται το όραμά σας και τους στόχους σας, εκτός εάν θέλετε πλήρες χάος στο γραφείο σας. Μπορούν να είναι οτιδήποτε, από ζεστοί και φιλικοί έως και απόμακροι για τα δικά σας γούστα επικοινωνίας. Είστε το μόνο άτομο που πραγματοποιεί την κλήση για την επιλογή μιας ιδανικής εταιρείας για εσάς.
Ρωτήστε για τα εργαλεία μάρκετινγκ στα οποία ειδικεύονται
Μπορείτε να επιβεβαιώσετε εάν η εταιρεία με την οποία συνεργάζεστε διαθέτει προηγμένα εργαλεία για την διαχείριση των εργασιών τους.
Η συχνότητα των συζητήσεών σας
Εξαρτάται από τις ανάγκες του πελάτη και παίζει τεράστιο ρόλο στο πόσο ελκυστικές είναι οι στρατηγικές σας. Η ωραία και ουσιαστική επικοινωνία θα σας δώσει μεγάλο πλεονέκτημα στη δημιουργία του σωστού πλάνου.
Πόσο καιρό θα διαρκέσει η συνεργασία ή το συμβόλαιο σας;
Μπορεί να είναι από τρεις μήνες έως ένα χρόνο. Αυτό εξαρτάται από το πότε θα αρχίσετε να κερδίζετε τα αποτελέσματα που σας υποσχέθηκαν. Φυσικά μπορείτε να ορίσετε και διαφορετική συμφωνία. Αυτό θα εξαρτηθεί από τις ανάγκες σας όπως και απαιτήσεις του Agency. Το μάρκετινγκ δεν είναι απλή υπόθεση και χρειάζεται χρόνος για να φτάσετε σε ένα ορόσημο που έχετε ορίσει. Συνήθως, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με πολλές εταιρείες και να τους πείτε για το όραμά σας σχετικά με το δικό σας έργο.
Σε ποια κανάλια ειδικεύονται ;
Μπορούν να ακολουθήσουν αυστηρά έναν συγκεκριμένο τρόπο διαφήμισης της επιχείρησης σας ή διαθέτουν ευελιξία ; Η πληρωμένη διαφήμιση είναι ένας από τους τρόπους με τους οποίους μπορεί να γίνει αυτό. Μια άλλη σημαντική πτυχή είναι το περιεχόμενο που παρουσιάζουν. Ένα υποδειγματικό περιεχόμενο θα δείξει την επωνυμία σας σε δυνητικούς πελάτες. Ταυτόχρονα, θα πρέπει να μπορεί να προσελκύει νέους και υπάρχοντες καταναλωτές. Τα Social Media και η βελτιστοποίηση ιστοσελίδων είναι ακόμα 2 τρόποι διαφήμισης.
Πώς πρέπει να συνδέσουν το Brand σας με τη στρατηγική μάρκετινγκ που ακολουθούν;
Όταν η ομάδα του Agency δημιουργεί περιεχόμενο για εσάς, θα πρέπει να γνωρίζετε τον ρυθμό και το στίγμα του περιεχομένου σας. Οι εικόνες σας πρέπει να προκαλούν μια αίσθηση σύνδεσης με το προϊόν σας.
Συνοψίζοντας
Το ηλεκτρονικό εμπόριο αλλά και η διαφήμιση υπηρεσιών έχει γίνει ένα από τα πιο ανταγωνιστικά ”αθλήματα” τα τελευταία χρόνια. Αυτός ο έντονος ανταγωνισμός θα πρέπει να συμπεράνει την αίσθηση της δημιουργίας ενός σταθερού σχεδίου μάρκετινγκ για να ξεπεράσετε τους ανταγωνιστές σας. Σκεφτείτε ένα κατάστημα που επισκέπτεστε συχνά. Γιατί πηγαίνετε εκεί και όχι σε κάποιο από τα καταστήματα των ανταγωνιστών τους. Αυτό ακριβώς πρέπει να κάνετε με την επωνυμία σας. Βελτιστοποίηση του ιστότοπου και προσφέροντας στρατηγικές που μπορούν να διαμορφωθούν έτσι ώστε η επισκεψιμότητα να κατευθύνεται προς την ιστοσελίδα σας όσο το δυνατόν περισσότερο.
- Δικηγόρος Κ. ΚαμουζήςΒραβευμένο δικηγορικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google.
- Χειρουργός Κ. ΑποστόλουΒραβευμένο ιατρικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google. Δείτε τι είπε για εμάς ο ιατρός.
- Ορθοπεδικός Α. Σταθελλης1η σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά όπως και πρώτες θέσεις. Τι είπε ο γιατρός για εμάς.