White Hat SEO τεχνικές Link Building
Το Link Building έχει πεθάνει εδώ και χρόνια, για εκείνους που δεν κατάφεραν να προσαρμοστούν στους συνεχώς μεταβαλλόμενους κανόνες και τις αυξημένες απαιτήσεις σε δεξιότητες, εργαλεία, λεπτομέρειες και επιμονή.
Υπήρξε πολλή συζήτηση σχετικά με τους συνδέσμους που αποτελούν παράγοντα κατάταξης. Πολλοί SEO marketers έχουν επικεντρωθεί μόνο στο περιεχόμενο και το On-Page SEO όπως και στους παραμελημένους συνδέσμους λέγοντας: «Γνωρίζουμε ήδη τα πάντα για τις συνδέσεις».
Αλλά ξέρουν τα πάντα για τους συνδέσμους;
Οι σύνδεσμοι είναι σημαντικοί, αφού η Google επιβεβαίωσε ότι οι σύνδεσμοι αποτελούν τον # 1 παράγοντα κατάταξης, παράλληλα με το μεγάλο περιεχόμενο. Η κατάταξη χωρίς συνδέσμους είναι δύσκολη και γιατί θα επιχειρούσε κανείς να ταξινομηθεί χωρίς συνδέσμους στην πρώτη θέση; Η Google ενδιαφέρεται για τους συνδέσμους περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, έτσι πρέπει και εσείς.
Το Google Penguin άλλαξε το SEO για πάντα
Πριν από τον Απρίλιο του 2012, θα μπορούσε κανείς εύκολα να αγοράσει την κατάταξή του. Λίγα από αγορά μαζικών backlinks και κάποιες από αυτές τις συνδέσεις, θα μπορούσατε να διαχειριστείτε την κατάταξη στην πρώτη σελίδα αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης. Λοιπόν, ο χρόνος πέρασε και αυτά πλέον δεν ισχύουν. Το φίλτρο Spam Penguin του Google είναι πλέον μέρος του βασικού αλγόριθμου Google και λειτουργεί σε πραγματικό χρόνο.
Όταν αναφερόμαστε σε ένα backlink εννοούμε μια αναφορά από μια άλλη ιστοσελίδα στην δική σας ιστοσελίδα. Αυτό είναι πολύ διαφορετικό από τους “εξερχόμενους” ή εξερχόμενους συνδέσμους από τη σελίδα σας. Μην συγχέετε τα δύο. Ένα backlink ονομάζεται επίσης εισερχόμενη σύνδεση (IBL) μερικές φορές και αυτοί οι σύνδεσμοι είναι πολύ σημαντικοί για τον προσδιορισμό της δημοτικότητας (ή της σημασίας) του ιστοτόπου σας για μηχανές αναζήτησης όπως η Google.
Μπορεί μια ιστοσελίδα να ανέβει θέσεις χωρίς backlinks;
Είμαστε 100% σίγουροι ότι ένας ιστότοπος δεν μπορεί να ταξινομηθεί χωρίς εισερχόμενους συνδέσμους.
Γιατί είναι σημαντικό το Link Building;
Το Link Building είναι σημαντικό στον κόσμο του ψηφιακού μάρκετινγκ και της βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO) για πολλούς λόγους:
- Βελτίωση της Αξιοπιστίας: Οι μηχανές αναζήτησης, όπως ο Google, θεωρούν τα ποιοτικά εξωτερικά links προς μια ιστοσελίδα ως έναν τρόπο να επιβεβαιώσουν την αξιοπιστία και την αρθρωτότητά της. Ένας συνεπικουρητικός αριθμός υψηλής ποιότητας εξωτερικών συνδέσμων μπορεί να βελτιώσει τη θέση μιας ιστοσελίδας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
- Αύξηση Ορατότητας και Κίνησης: Οι καλοστημένοι σύνδεσμοι από σχετικές ιστοσελίδες μπορούν να προσελκύσουν κίνηση από αναγνώστες που ακολουθούν αυτούς τους συνδέσμους για περισσότερες πληροφορίες.
- Κατάταξη στα Αποτελέσματα Αναζήτησης: Οι μηχανές αναζήτησης χρησιμοποιούν τους συνδέσμους ως ένα από τα σημαντικότερα κριτήρια για τον προσδιορισμό της θέσης μιας ιστοσελίδας στα αποτελέσματα αναζήτησης. Οι ιστοσελίδες με περισσότερους και ποιοτικούς εξωτερικούς συνδέσμους έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να εμφανίζονται ψηλότερα στα αποτελέσματα.
- Κτίσιμο Σχέσεων με την Κοινότητα: Το Link Building μπορεί να βοηθήσει στον εκσυγχρονισμό και την ενίσχυση των σχέσεων με άλλους ιστότοπους και επαγγελματίες στον κλάδο. Αυτές οι σχέσεις μπορούν να οδηγήσουν σε συνεργασίες, ανταλλαγή περιεχομένου και άλλες ευκαιρίες.
- Ενίσχυση της Αρχιτεκτονικής του Ιστότοπου: Οι εξωτερικοί σύνδεσμοι μπορούν να βοηθήσουν στη δημιουργία ενός δικτύου συνδέσμων που ενισχύει τη δομή του ιστότοπου, βοηθώντας τους επισκέπτες και τις μηχανές αναζήτησης να πλοηγηθούν πιο εύκολα.
Συνολικά, το Link Building συνιστά μια στρατηγική που μπορεί να βοηθήσει μια ιστοσελίδα να αυξήσει την αξιοπιστία της, την ορατότητά της και τη θέση της στα αποτελέσματα αναζήτησης, με αποτέλεσμα την προσέλκυση περισσότερης κίνησης και την ενίσχυση της συνολικής της διαδικτυακής παρουσίας.
Mην το πάρετε από εμάς όταν λέμε ότι τα links είναι σημαντικά, πάρτε το απευθείας από την Google.
Τον Μάρτιο του 2016, σε ένα Q & A με την Google, ο Andrey Lipattsev, Ανώτερος Στρατηγικός της Ποιότητας στην Αναζήτηση στο Google, δήλωσε ότι οι δύο πρώτοι παράγοντες ήταν οι σύνδεσμοι και το περιεχόμενο:
“Μπορώ να σας πω τι είναι. Είναι το περιεχόμενο. Και οι σύνδεσμοι που δείχνουν στον ιστότοπό σας. “(Andrey Lipattsev, Ανώτερος Στρατηγικός της Αναζήτηση στην Google)
Έχουμε δει την Google να επιβεβαιώνει ότι οι σύνδεσμοι είναι ένας πολύ σημαντικός παράγοντας κατάταξης και ότι η κατάταξη χωρίς συνδέσμους είναι σχεδόν αδύνατη σε άλλες περιπτώσεις.
Μια μελέτη του Stone Temple που δημοσιεύθηκε το 2017 απέδειξε και πάλι ότι οι δεσμοί παραμένουν ένας ισχυρός παράγοντας κατάταξης και είναι πιθανό να παραμείνουν έτσι για πολλά χρόνια.
Είναι όλα τα backlinks τα ίδια ;
“Το περισσότερο, το καλύτερο” δεν ταιριάζει στους συνδέσμους. Τουλάχιστον το περισσότερο σημαίνει δεσμούς που αγοράζετε χωρίς να ελέγξετε αν είναι επικίνδυνοι για το προφίλ backlink σας ή όχι. Καλύτερα να στοχεύετε για λιγότερους συνδέσμους υψηλής ποιότητας και στη συνέχεια για χιλιάδες συνδέσμους που δεν αποδίδουν αξία στο προφίλ backlink σας. Αδύναμοι ή επικίνδυνοι σύνδεσμοι δεν θα βοηθήσουν καθόλου τις βαθμολογίες σας. Μπορεί να επιδεινωθεί η κατάταξη της ιστοσελίδας σας. Αυτοί οι σύνδεσμοι μπορούν να σας επιβάλουν ποινή Google και σοβαρή (αν όχι 100%) απώλεια οργανικής κυκλοφορίας.
Οι σύνδεσμοι δεν είναι καθόλου ίδιοι. Το θέμα είναι να καταλάβουμε:
Πόσες σελίδες σύνδεσης, subdomains, domains, και root domains;
Πόσες συνδέσεις ανά μήνα;
Τι είδους συνδέσεις (Do follow, NoFollow, Ανακατευθύνσεις, Javascript, Frames, ..);
Tι δύναμη και εμπιστοσύνη του Backlink ;
Τι είδους λέξεις-κλειδιά (“κέρδους” ή “Brand”);
Ποιο είναι το link risk ;
Επίσης, αυτοί οι παράγοντες μπορούν να αξιολογηθούν διαφορετικά σε διαφορετικές περιπτώσεις. Ένας σύνδεσμος μπορεί επίσης να είναι καλός ή κακός ανάλογα με τη βιομηχανία, τη χώρα, τη γλώσσα και τις λέξεις-κλειδιά. Δυστυχώς, δεν υπάρχει γενικός κανόνας. Για παράδειγμα, δεν είναι το ίδιο το αν ένας τομέας συνδέεται με 1.000 υποσελίδες ή αν 1.000 τομείς συνδέονται με μια υποσελίδα. Γι ‘αυτό πάντα η ομάδα του SEO Marketer λαμβάνει υπόψιν όλες τις παραμέτρους.
Ποιοι είναι οι κανόνες της Google όσον αφορά το Link Building ;
Επειδή δεν είναι ίσοι όλοι οι σύνδεσμοι, πρέπει να είστε πολύ προσεκτικοί όταν ξεκινάτε μια εκστρατεία οικοδόμησης συνδέσμων. Δημιουργήστε συνδέσμους για την επιχείρησή σας, για τους πελάτες σας, κάντε τους σχετικούς και συνδέστε τους με εξαιρετικό περιεχόμενο. Οι χρήστες σας θα είναι ευχαριστημένοι, η Google θα σας κρατήσει στα αποτελέσματα αναζήτησης και η πελατεία της επιχείρησής σας θα αυξηθεί.
Βεβαιωθείτε ότι οι σύνδεσμοι που δημιουργείτε είναι φυσικοί και ότι η Google δεν καταλήγει στο συμπέρασμα ότι προσπαθείτε να χειριστείτε τον αλγόριθμο αναζήτησης.
Οποιοσδήποτε σύνδεσμος προορίζεται να χειριστεί τη βαθμολογία σελίδας ή την ταξινόμηση ενός ιστότοπου στα αποτελέσματα αναζήτησης Google μπορεί να θεωρηθεί μέρος ενός σχεδίου σύνδεσης και παραβίαση των Οδηγιών Webmaster της Google. Αυτό περιλαμβάνει οποιαδήποτε συμπεριφορά που χειρίζεται συνδέσμους στον ιστότοπό σας ή εξερχόμενους συνδέσμους από τον ιστότοπό σας.
(Οδηγίες ποιότητας Google)
Εξηγούμε τις Οδηγίες Ποιότητας της Google σχετικά με τα σχέδια σύνδεσης, για να σας δώσουμε μια σαφή εικόνα για το πώς να δημιουργήσετε συνδέσεις υψηλής ποιότητας και πώς να μείνετε μακριά από την κατασκευή κακών συνδέσμων. Είναι όλα σχετικά με την ποιότητα, τη συνάφεια και την εστίαση των χρηστών.
Αμοιβαία σύνδεση
Εφ ‘όσον δεν κάνετε αμοιβαία σύνδεση σε υπερβολικό βαθμό και οι αμοιβαίες συνδέσεις “έχουν νόημα από την άποψη του χρήστη”, η ανταλλαγή συνδέσεων δεν είναι κάτι κακό.
Article Marketing η Guest Posting
Είναι υπέροχο όταν οι άνθρωποι γράφουν για εσάς και συνδέουν πίσω στον ιστότοπό σας, αλλά μόνο εφόσον δημιουργούν φυσικές συνδέσεις. Γεμίζοντας το κείμενο με τις εμπορικές λέξεις-κλειδιά απέχει πολύ από το φυσικό και σίγουρα θα σας φέρει σε μπελάδες. Η χρήση λέξεων-κλειδιών επωνυμίας ή φράσεων πλοήγησης είναι μια καλή επιλογή σε αυτή την περίπτωση.
Web Directory Links
Οι καλύτεροι κατάλογοι είναι εκείνοι που παρέχουν επίσης χρήσιμες πληροφορίες για τους πιθανούς πελάτες σας.
Το κλειδί στο link building το είναι RELEVANCY. Επομένως, η οικοδόμηση συνδέσεων σε εξειδικευμένους καταλόγους και καταλόγους που συνδέονται με ενημερωτικές ιστοσελίδες που σχετίζονται με τη βιομηχανία σας είναι επωφελείς για εσάς.
Forum and Blogposts Comments
Εάν συμμετέχετε σε μια ενεργή συζήτηση σε ένα φόρουμ ή σε ένα ιστολόγιο που σχετίζεται με την επιχείρησή σας και εάν το σχόλιό σας παρέχει μια συμφραζόμενη αξία στη συζήτηση, τότε δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για την κοινοποίηση ενός σχετικού συνδέσμου. Αλλά βεβαιωθείτε ότι δεν το παρακάνετε χρησιμοποιώντας εμπορικές λέξεις-κλειδιά στα κείμενά σας.
Αγοράζοντας συνδέσμους
Αντί να αγοράζετε συνδέσμους, μπορείτε να επενδύσετε στη δημιουργία υψηλής ποιότητας περιεχομένου και να προωθήσετε τον ιστότοπό σας με τρόπο που προσελκύει φυσικούς συνδέσμους. Λαμβάνοντας αυτή την προσέγγιση δεν σας κοστίζει περισσότερο από την αγορά ενός σωρού κακών συνδέσμων, και μπορείτε τελικά να επιτύχετε πολύ καλύτερα αποτελέσματα, το οποίο απαιτεί απλά περισσότερη υπομονή.
Αν θέλετε μια προσέγγιση χωρίς κινδύνους για SEO τότε μην αγοράζετε συνδέσμους. Αν το έχετε κάνει ξεφορτωθείτε τους άμεσα !!
Απλές συμβουλές οικοδόμησης συνδέσμων
Αν και το σωστό link buinding δεν είναι έυκολη υπόθεση, υπάρχουν ακόμα πολλές τεχνικές βελτιστοποίησης SEO που μπορείτε να ξεκινήσετε ακόμα και σήμερα, χωρίς σημαντικές προσπάθειες ή έξοδα.
1. Ζητήστε backlinks
Αυτός είναι ένας καλός τρόπος για να ξεκινήσετε, ειδικά αν είστε αρχάριος σε αυτή τη δουλειά. Σκεφτείτε τους φίλους, τους συγγενείς, τους συναδέλφους, τους συνεργάτες σας, τους πελάτες που έχουν ένα blog ή έναν ιστότοπο. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να ζητήσετε ένα backlink. Ζητήστε συνδέσμους σε περιεχόμενο αντί για συνδέσμους στην πλαϊνή γραμμή ή το υποσέλιδο.
Αλλά να είστε προσεκτικοί και να βεβαιωθείτε ότι το backlink προέρχεται από έναν ιστότοπο που σχετίζεται με τη θέση σας. Διαφορετικά, δεν θα έχει υπερβολικό αντίκτυπο και μπορεί να είναι ακόμη και επιβλαβής.
2. Δημιουργία σχέσεων
Για ποιοτικό link building, πρέπει να οικοδομήσουμε καλές σχέσεις. Υπάρχουν πολλές ευκαιρίες για την οικοδόμηση νέων επαφών. Θα πρέπει να ξεκινήσετε με κοινότητες που σχετίζονται με τις εξειδικευμένες θέσεις: φόρουμ, ιστολόγια ή κοινωνικές ομάδες, όπως η Ομάδα Εμπειρογνωμόνων link building στο Facebook, για παράδειγμα.
Κάντε το πρώτο βήμα και αρχίστε να συνεισφέρετε με ενδιαφέροντα και συναφή σχόλια και αναρτήσεις, παρέχοντας συμφραζόμενη αξία σε κάθε συζήτηση.
Με την ενεργό συμμετοχή σε αυτές τις online κοινότητες που επικεντρώνονται στην εξειδικευμένη σας θέση, όχι μόνο θα κερδίζετε κάποιες καλές συνδέσεις, αλλά πάντα θα έχετε πρόσβαση στα νεώτερα νέα της βιομηχανίας και θα μπορείτε να συνδεθείτε με μερικούς ενδιαφέροντες ανθρώπους που μοιράζονται τα πάθη σας.
3. Δώστε Testimonials
Η οικοδόμηση συνδέσεων με testimonials είναι ένα σενάριο με κερδοφόρα αποτελέσματα. Πολλές επιχειρήσεις σας προσφέρουν την ευκαιρία να πείτε λίγα λόγια για την εμπειρία σας χρησιμοποιώντας τα προϊόντα τους.
Από τη μία πλευρά, αυτός είναι ένας τέλειος τρόπος για να οικοδομήσουμε την εμπιστοσύνη των πελατών. Από την άλλη πλευρά, είναι μια μεγάλη ευκαιρία για εσάς να πάρετε ένα backlink και πιθανή επισκεψημότητα από αυτόν τον ιστότοπο και συνήθως έχει πολύ υψηλότερο ποσοστό έγκρισης από τα τυπικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που ζητούν σύνδεση.
Οι εταιρείες λαμβάνουν μια άλλη μαρτυρία για να τοποθετήσουν στον ιστότοπό τους, ενώ έχετε ένα νέο backlink.
Αν είστε αναγνώστης του SEO Marketer και θέλετε να γράψετε μια μια κριτική – Testimonial για εμάς επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected] και μετά χαράς να δημιουργήσουμε ένα backlink προς την ιστοσελίδα σας.
4. Ξεκινήστε ένα blog
Μην φτιάχνετε ένα ιστολόγιο με ένα Post και ένα backlink στον ιστότοπό σας. Εάν το κάνετε, όχι μόνο χάσατε το χρόνο σας, αλλά πιθανότατα δημιούργησατε επίσης έναν άλλο επικίνδυνο σύνδεσμο για τον εαυτό σας. Εάν θέλετε να έχετε το δικό σας blog, πρέπει να το κρατήσετε ζωντανό.
Γράψτε αναρτήσεις σε τακτική βάση. Εστίαστε στον κλάδο σας και στις ανάγκες του πελάτη σας! Με τον καιρό, πιθανότατα θα αποκτήσει εξουσία. Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενό σας είναι σχετικό, χρήσιμο και καλά δομημένο.
Αυτός είναι ο μόνος τρόπος να διασφαλίσουμε ότι ο κόσμος θα θέλει να το συνδέσει ξανά και ξανά. Αυτός είναι ο τρόπος για να κερδίσετε μεγάλα Backlinks..Τα κερδίζετε !!
5. Καταχωρίστε τον ιστότοπό σας σε αξιόπιστους καταλόγους
Υπάρχουν πολλοί ηλεκτρονικοί κατάλογοι που δεν παρέχουν πραγματική αξία στους χρήστες του Διαδικτύου και η Google τους έχει αποκλείσει από τα αποτελέσματα αναζήτησης. Δεν θέλετε ο ιστότοπός σας να περιλαμβάνεται σε αυτές τις σελίδες.
Αλλά δεν είναι όλοι οι ηλεκτρονικοί κατάλογοι κακοί. Ένας κατάλογος που όχι μόνο σας δίνει την ευκαιρία να δημοσιεύσετε έναν σύνδεσμο στον ιστότοπό σας, αλλά και παρέχει χρήσιμες πληροφορίες για τους πιθανούς πελάτες σας είναι ένας κατάλογος στον οποίο θέλετε να εισαχθείτε.
Εξειδικευμένοι κατάλογοι που συνδέονται με ενημερωτικούς ιστότοπους για μια συγκεκριμένη βιομηχανία είναι μια καλή επιλογή. Η κατοχύρωση της επιχείρησής σας με τέτοιους καταλόγους καθιστά ευκολότερη την ευρετηρίαση στις μεγάλες μηχανές αναζήτησης και βοηθά τους ανθρώπους να σας βρουν σε απευθείας σύνδεση.
6. Γράψτε ένα ποιοτικό Guest Post
Υπάρχουν πολλοί ιστότοποι και ιστολόγια που θα δεχθούν να δημοσιεύσουν το άρθρο σας. Πριν γράψετε ένα άρθρο κάπου, βεβαιωθείτε ότι:
O ιστότοπος ή το ιστολόγιο σχετίζονται με το θέμα σας.
Tο άρθρο ΔΕΝ είναι για το πόσο καλοί είστε / η ποια είναι η εταιρεία σας
Έχετε έμφαση στην ποιότητα (καλό γραπτό, επαγγελματικό, και ενδιαφέρον)
Έχετε κατά νου ότι ένα κακό άρθρο μπορεί να φέρει κακή φήμη.
Είναι σημαντικό να δημιουργείτε συνδέσμους που να βοηθούν τον ιστότοπό σας και όχι συνδέσμους που μπορεί να επηρεάσουν αρνητικά την κατάταξη της ιστοσελίδας σας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
7. Ανακαλύψτε τα κοινά backlinks των ανταγωνιστών
Αν διερευνήσετε τους ανταγωνιστές σας, πιθανότατα θα παρατηρήσετε ότι έχουν κάποια κοινά backlinks που δεν έχετε ακόμα. Λοιπόν, αν κατάφεραν να βγάλουν αυτά τα backlinks, γιατί δεν μπορείτε και εσείς ;
8. Αποκτήστε έμμεσο backlink από τον ανταγωνιστή σας
Είναι αρκετά συνηθισμένο ότι ορισμένοι από τους ανταγωνιστές σας συνδέονται με τους ίδιους ιστότοπους. Αυτές οι τοποθεσίες είναι συνήθως μεγάλες αρχές στον κλάδο σας.
Ένας σύνδεσμος από ένα τέτοιο μέρος θα ήταν πολύ χρήσιμο για το Link Juice που θα λάμβανε ο ιστότοπός σας. Αλλά υπάρχει και κάτι άλλο: Εάν καταφέρετε να φτάσετε εδώ, οι ανταγωνιστές σας θα συνδεθούν έμμεσα με εσάς.
Τι περιμένετε? Πηγαίνετε και οικοδομήστε αυτούς τους δεσμούς! Απλά βεβαιωθείτε ότι αυτοί οι ιστότοποι σχετίζονται με την εξειδικευμένη σας θέση, έχουν χαμηλό κίνδυνο για το προφίλ backlink σας και μια αξιοπρεπή LRT Power * Trust.
9. Ανάκτηση των χαλασμένων ή Broken backlinks
Μερικές φορές ενδέχεται να βρείτε σπασμένους συνδέσμους στον ιστότοπό σας. Αυτό μπορεί να συμβαίνει εάν αλλάζει η τοποθεσία της σελίδας σας ή αν κάποιος άλλος webmaster έχει αναγράψει εσφαλμένα τον σύνδεσμο σας. Και στις δύο περιπτώσεις, αυτές οι επανασύνδεσμοι θα επιστρέψουν ένα σφάλμα 404.
Τέτοια ζητήματα μπορεί επίσης να συμβαίνουν συνήθως μετά την επανεκκίνηση ενός ιστότοπου ή τη μετεγκατάστασή του σε άλλο τομέα. Στη συνέχεια, θα πρέπει να ανακατευθύνετε αυτά τα backlinks σε κάποια άλλη σελίδα.
10 Στρατηγικές Link Building για την 1η Σελίδα στο Google – Βαθιά Ανάλυση
1. Δημιουργία Εξαιρετικού Περιεχομένου:
- Δημιουργήστε άρθρα, infographics, ebooks, μελέτες, και άλλα που προσφέρουν αξία στους χρήστες.
- Εστιάστε σε θέματα που σχετίζονται με το niche σας και απαντούν σε ερωτήματα του κοινού σας.
- Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο είναι πρωτότυπο, καλά γραμμένο, και εύχρηστο.
2. Guest Blogging:
- Γράψτε guest posts σε ιστοσελίδες με υψηλή επισκεψιμότητα και σχετικό κοινό.
- Επιλέξτε ιστοσελίδες με καλή φήμη και backlinks.
- Δημιουργήστε άρθρα υψηλής ποιότητας που προσφέρουν αξία στους αναγνώστες.
3. Broken Link Building:
- Βρείτε σπασμένα links σε ιστοσελίδες του niche σας.
- Επικοινωνήστε με τους ιδιοκτήτες των ιστοσελίδων και προτείνετε το δικό σας περιεχόμενο ως αντικατάσταση.
- Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο σας είναι σχετικό και προσφέρει αξία.
4. Δημιουργία Infographics:
- Δημιουργήστε infographics με ενδιαφέροντα στατιστικά στοιχεία και δεδομένα.
- Προωθήστε τα infographics σας σε ιστοσελίδες και social media.
- Ενθαρρύνετε τους χρήστες να μοιραστούν τα infographics σας και να σας δώσουν backlink.
5. Social Media Marketing:
- Προωθήστε το περιεχόμενο σας σε Facebook, Twitter, LinkedIn, και άλλα social media.
- Δημιουργήστε groups και communities γύρω από το niche σας.
- Αλληλεπιδράστε με το κοινό σας και απαντήστε στις ερωτήσεις τους.
6. Δημιουργία Slideshare Presentations:
- Δημιουργήστε presentations με Slideshare.
- Προωθήστε τα presentations σας σε ιστοσελίδες και social media.
- Ενθαρρύνετε τους χρήστες να ενσωματώσουν τα presentations σας στις ιστοσελίδες τους.
7. Συμμετοχή σε Forums και Communities:
- Συμμετέχετε σε forums και communities σχετικά με το niche σας.
- Μοιραστείτε τις γνώσεις σας και απαντήστε στις ερωτήσεις των χρηστών.
- Δημιουργήστε backlink προς τον ιστότοπό σας με τον τρόπο που επιτρέπουν οι κανόνες.
8. Guest Blogging σε Podcasts:
- Εμφανιστείτε ως guest σε podcasts σχετικά με το niche σας.
- Μοιραστείτε τις γνώσεις σας με το κοινό του podcast.
- Προωθήστε τον ιστότοπό σας στους ακροατές.
9. Δημιουργία Video Content:
- Δημιουργήστε βίντεο με ενδιαφέροντα θέματα σχετικά με το niche σας.
- Προωθήστε τα βίντεό σας σε YouTube, Vimeo, και άλλα video platforms.
- Ενθαρρύνετε τους χρήστες να ενσωματώσουν τα βίντεό σας στις ιστοσελίδες τους.
10. Δημιουργία Local Citations:
- Δημιουργήστε listings για την επιχείρησή σας σε Google My Business, Yelp, και άλλα local directories.
- Βεβαιωθείτε ότι οι πληροφορίες σας είναι ενημερωμένες και ακριβείς.
- Ενθαρρύνετε τους πελάτες σας να αφήσουν reviews για την επιχείρησή σας.
Συμπληρωματικές Σημείωσεις:
- Εστιάστε στην δημιουργία backlinks από ποιοτικές ιστοσελίδες με σχετικό κοινό.
- Αποφύγετε τα black hat SEO tactics, όπως αγορά backlinks ή spam comments.
- Παρακολουθείτε τα backlinks σας με εργαλεία όπως το Google Search Console και το Ahrefs.
- Ενημερώνετε και βελτιώνετε το περιεχόμενο σας on a regular basis.
10. Μετατρέψτε τις αναφορές σας σε backlinks
Αυτός είναι πιθανώς ένας από τους ευκολότερους τρόπους για να κερδίσετε μερικά νέα backlinks. Κάποιος έχει ήδη γράψει κάτι για εσάς. Ανέφεραν το εμπορικό σήμα ή το προϊόν σας, αλλά δεν έχουν συνδεθεί με τον ιστότοπό σας. Σε καταστάσεις όπως αυτές, είναι συνήθως αρκετό να επικοινωνήσετε με τον webmaster και να του ζητήσετε να μετατρέψει αυτή την αναφορά σε backlink.
Όλα τα παραπάνω είναι απλά ένα μέρος του SEO. Χρειάζεται πολύ δουλειά, ψάξιμο, διάβασμα και επιμονή. Η ομάδα του SEO Marketer μπορεί να αναλάβει αυτή την σκληρή δουλειά για εσάς. Απλά καθίστε αναπαυτικά και δείτε την ιστοσελίδα σας να ανεβαίνει θέσεις.
- Δικηγόρος Κ. ΚαμουζήςΒραβευμένο δικηγορικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google.
- Χειρουργός Κ. ΑποστόλουΒραβευμένο ιατρικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google. Δείτε τι είπε για εμάς ο ιατρός.
- Ορθοπεδικός Α. Σταθελλης1η σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά όπως και πρώτες θέσεις. Τι είπε ο γιατρός για εμάς.