Αν θέλετε να βελτιώσετε την προβολή και την κατάταξη του ιστότοπού σας, υπάρχουν πολλές SEO τεχνικές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε. Ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι με έρευνα για λέξεις-κλειδιά. Θα πρέπει να προσπαθήσετε να βρείτε λέξεις-κλειδιά με αρκετό όγκο αναζήτησης αλλά όχι πολύ μεγάλο ανταγωνισμό από άλλους ιστότοπους. Αυτό θα σας βοηθήσει να κατατάξετε τον ιστότοπό σας υψηλότερα στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης (SERPs). Είναι επίσης σημαντικό για τους χρήστες, επειδή θα μπορούν να βρουν αυτό που ψάχνουν πιο γρήγορα όταν χρησιμοποιούν το Google ή άλλες μηχανές αναζήτησης.
SEO Τεχνικές – Κάντε έρευνα για λέξεις-κλειδιά και βελτιστοποιήστε τις σελίδες σας για λέξεις-κλειδιά που είναι σημαντικές για τους χρήστες.
Όταν πρόκειται για SEO τεχνικές, οι λέξεις-κλειδιά είναι το κλειδί. Οι λέξεις-κλειδιά είναι οι λέξεις ή φράσεις που πληκτρολογούν οι άνθρωποι στις μηχανές αναζήτησης όταν θέλουν να βρουν κάτι στο Διαδίκτυο.
Η Google είναι μακράν η πιο δημοφιλής μηχανή αναζήτησης, αλλά η Bing και η Yahoo αποτελούν σημαντικό μέρος της συνολικής επισκεψιμότητας. Ως αποτέλεσμα, η βελτιστοποίηση των σελίδων σας για λέξεις-κλειδιά που είναι σημαντικές για τους χρήστες είναι πιο σημαντική από ποτέ – και είναι επίσης πιο εύκολη από ποτέ!
Δημιουργήστε πολύτιμο περιεχόμενο στον ιστότοπό σας
- Δημιουργία περιεχομένου που είναι χρήσιμο στους χρήστες
- Δημιουργία περιεχομένου που είναι μοναδικό και πρωτότυπο
- Δημιουργήστε περιεχόμενο που δεν αφορά μόνο τα δικά σας προϊόντα και υπηρεσίες
- Δημιουργήστε περιεχόμενο που δεν αφορά μόνο τη δική σας εταιρεία ή οργανισμό. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει εσάς, αλλά δεν πρέπει να αφορά μόνο εσάς. Πρέπει να βεβαιωθείτε ότι ο αναγνώστης αισθάνεται ότι παίρνει κάτι από το άρθρο, όποιο κι αν είναι αυτό.
Βεβαιωθείτε ότι έχετε τις σωστές λέξεις-κλειδιά για τους τίτλους των ιστοσελίδων, τους υπότιτλους και τα κείμενα alt των εικόνων.
Εάν προωθείτε μια σελίδα που πουλάει προϊόντα, θα πρέπει να χρησιμοποιείτε λέξεις-κλειδιά στους τίτλους, τους υπότιτλους και τα κείμενα alt των εικόνων. Με αυτόν τον τρόπο, αν κάποιος αναζητήσει μια από αυτές τις λέξεις-κλειδιά, η ιστοσελίδα σας είναι πιθανό να εμφανιστεί ψηλότερα στις σελίδες αποτελεσμάτων. Ο ειδικός στο SEO, θα σας δώσει περισσότερες απαντήσεις όπως και ανάλυης.
Χρήση λέξεων-κλειδιών στο περιεχόμενο: Το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας παίζει επίσης σημαντικό ρόλο στη βελτιστοποίησή της για τις μηχανές αναζήτησης. Θα πρέπει να συμπεριλάβετε κάποιες σχετικές λέξεις-κλειδιά όσο το δυνατόν συχνότερα όταν γράφετε κείμενο για ιστολόγια ή άρθρα σχετικά με την επιχείρησή σας ή τον κλάδο σας. Μπορείτε να το κάνετε αυτό συμπεριλαμβάνοντάς τες και στις επικεφαλίδες και τους υπότιτλους. Αυτό θα βοηθήσει τις μηχανές αναζήτησης να καταλάβουν ποια θέματα καλύπτονται από κάθε δημοσίευση και πόσο στενά συνδεδεμένα είναι όλα αυτά.
Χρήση λέξεων-κλειδιών σε συνδέσμους: Οι σύνδεσμοι από άλλους ιστότοπους είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να αποκτήσετε περισσότερη επισκεψιμότητα τόσο από τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης όσο και από τις πληρωμένες διαφημίσεις (SEO). Όταν δημιουργείτε συνδέσμους από τον δικό σας προς έναν άλλο ιστότοπο, βεβαιωθείτε ότι κάθε κείμενο που χρησιμοποιείται περιέχει σχετικές φράσεις-κλειδιά, έτσι ώστε οι επισκέπτες να είναι σε θέση να βρουν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτό που ψάχνουν όταν κάνουν κλικ σε αυτό αργότερα! Οι SEO τεχνικές πρέπει να εκτελούνται με σχέδιο και με έμφαση στη λεπτομέρεια.
Ένα εξαιρετικό εργαλείο για ανέρευση λέξεων κλειδιών είναι το KW Finder. Είναι με συνδρομή και διαθέτει εκατοντάδες προτάσεις και φράσεις για να βρείτε λέξεις κλειδιά σχετικές με την επιχείρηση σας. Ξεκινήστε εδώ.
Γράψτε μικρότερες παραγράφους, μικρότερες προτάσεις και πιο ενημερωτικές
- Γράψτε πιο σύντομες παραγράφους, πιο σύντομες προτάσεις και πιο κατατοπιστικές προτάσεις. Οι πιο σύντομες παράγραφοι διαβάζονται και κατανοούνται ευκολότερα. Οι μεγάλες παράγραφοι συχνά κάνουν τον αναγνώστη να χάνει την προσοχή του σε αυτό που προσπαθείτε να πείτε. Οι σύντομες προτάσεις είναι επίσης καλύτερες, επειδή είναι πιο εύκολα κατανοητές από τις μεγάλες.
- Χρησιμοποιήστε εργαλεία αν θέλετε να βρείτε περισσότερες λέξεις που σχετίζονται με αυτό που προσπαθείτε να πείτε στην ανάρτηση ή το άρθρο σας. Πολλοί άνθρωποι δεν γνωρίζουν πόσο καλοί συγγραφείς μπορούν να γίνουν μέχρι να αρχίσουν να χρησιμοποιούν Tools κατά τη συγγραφή!
- Επικεντρωθείτε στο θέμα, όχι στο πόσο καλά δένουν οι λέξεις σας ή πόσο καλογραμμένο είναι το περιεχόμενό σας. Ααυτά τα πράγματα θα έρθουν φυσικά αν επικεντρωθείτε πρώτα στο να μεταφέρετε με σαφήνεια τις άμεσες πληροφορίες!
Δημιουργήστε περιεχόμενο που περιγράφει εικόνες, πίνακες και αρχεία ήχου
Περιγράψτε εικόνες, infographics και αρχεία ήχου χρησιμοποιώντας το χαρακτηριστικό alt-text. Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δημιουργήσετε πιο περιγραφικό και ευρετηρίασιμο περιεχόμενο για τον ιστότοπό σας.
Για να το κάνετε αυτό, θα πρέπει να ακολουθήσετε τα εξής βήματα:
- Ανοίξτε το αρχείο εικόνας σε ένα πρόγραμμα επεξεργασίας εικόνας (π.χ. Adobe Photoshop). Εάν πρόκειται για αρχείο γραφικών, ανατρέξτε στην ενότητα σχετικά με τη δημιουργία γραφικών για προσβασιμότητα πριν ξεκινήσετε με αυτά τα βήματα.* Επιλέξτε όλο το κείμενο της εικόνας (CTRL+A) και αντιγράψτε το.
- * Ανοίξτε το πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου της προτίμησής σας (π.χ. Microsoft Word). Επικολλήστε ό,τι αντιγράψατε στο έγγραφο.
- * Αποθηκεύστε αυτό το έγγραφο ως αρχείο HTML (.htm) ή ως αρχείο RTF (.rtf). Μπορείτε να το αποθηκεύσετε όπως θέλετε, αλλά βεβαιωθείτε ότι όποια επέκταση και αν χρησιμοποιηθεί τελικά, περιλαμβάνεται παρακάτω
- * Δημιουργήστε μια νέα ιστοσελίδα/πρότυπο σελίδας όπου θα θέλατε να εμφανίζεται αυτό το κείμενο στον ιστότοπό σας- συμπεριλάβετε τουλάχιστον μια ετικέτα επικεφαλίδας () πριν το αποθηκεύσετε ξανά ως HTML
- * Ανεβάστε και τα δύο αρχεία στις αντίστοιχες ιστοσελίδες/πρότυπα σελίδων, ώστε οι επισκέπτες να τα βλέπουν όταν βλέπουν αυτές τις σελίδες στο διαδίκτυο!
Αποφύγετε το διπλότυπο περιεχόμενο
Το διπλό περιεχόμενο είναι ένα μεγάλο όχι. Αν έχετε διπλό περιεχόμενο στον ιστότοπό σας, η Google μπορεί να σκεφτεί ότι προσπαθείτε να την ξεγελάσετε και να την κάνετε να πιστέψει ότι υπάρχουν περισσότερες από μία σελίδες με τις ίδιες πληροφορίες. Αυτό δεν πρόκειται να σας βγει σε καλό! Μια εταιρεία SEO όπως ο SEO MARKETER, θα αξιολογήσει στρατηγικά το δικό σας website.
Ευτυχώς, υπάρχουν διαθέσιμα εργαλεία που μπορούν να σας βοηθήσουν να εντοπίσετε και να διορθώσετε αυτό το πρόβλημα προτού γίνει ζήτημα:
- Duplicate Content Checker (duplicatecontentchecker.com): Αυτό το εργαλείο αναλύει τις σελίδες του ιστότοπού σας και ελέγχει αν περιέχουν διπλότυπο περιεχόμενο. Θα σας πει επίσης ποιες σελίδες έχουν τα περισσότερα αντίγραφα, ώστε όταν έρθει η ώρα να τα αφαιρέσετε, να είναι αρκετά εύκολο να τα βρείτε.
- Και τώρα στον έλεγχο εικόνων…
Copyscape (copyscape.com): Το Copyscape επιτρέπει στους χρήστες να εισάγουν ερωτήματα αναζήτησης και να δουν αν υπάρχουν αποτελέσματα με παρόμοιο κείμενο σε άλλες ιστοσελίδες σε ολόκληρο το Διαδίκτυο -συμπεριλαμβανομένης και της δικής σας!
- Χρησιμοποιήστε περιγραφικές διευθύνσεις URL και συμπεριλάβετε μια πρόσκληση για δράση σε κάθε σελίδα, ανάρτηση ή άρθρο.
- Βεβαιωθείτε ότι η πρόσκληση για δράση είναι σαφής και περιεκτική.
Παρακολουθήστε τους επισκέπτες με λογισμικό ανάλυσης, συμπεριλαμβανομένων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Για την παρακολούθηση των επισκεπτών, θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε λογισμικό ανάλυσης. Πρόκειται για λογισμικό που σας βοηθά να καταλάβετε πώς αποδίδει ο ιστότοπός σας παρακολουθώντας την επισκεψιμότητα και τη συμπεριφορά των χρηστών. Τα καλά νέα είναι ότι αυτό το είδος λογισμικού είναι δωρεάν στη χρήση, οπότε δεν υπάρχει λόγος να μην το εγκαταστήσετε στον ιστότοπό σας! Τα icons των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι επίσης δωρεάν, οπότε είναι μια εύκολη προσθήκη που μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της απόδοσης του SEO.
Μόλις εγκατασταθούν αυτά τα εργαλεία στον ιστότοπο, θα μπορείτε να δείτε ακριβώς ποιος επισκέπτεται την ιστοσελίδα σας ποια ώρα και από πού προέρχονται (από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης). Είναι ξεκάθαρο λοιπόν ότι οι SEO τεχνικές ποικίλουν.
Βρείτε λέξεις-κλειδιά μακράς ουράς (τέσσερις λέξεις ή περισσότερες) που οδηγούν την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας
- Οι λέξεις-κλειδιά μακράς ουράς είναι πιο συγκεκριμένες και λιγότερο ανταγωνιστικές.
- Οι λέξεις-κλειδιά μακράς ουράς είναι πιο πιθανό να μετατραπούν.
- Οι λέξεις-κλειδιά μακράς ουράς είναι ευκολότερο να καταταγούν.
- Οι λέξεις-κλειδιά μακράς ουράς είναι πιο πιθανό να είναι σχετικές με τον χρήστη (και ως εκ τούτου θα πρέπει να έχουν υψηλό ποσοστό κλικ).
Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να καταστήσετε τον ιστότοπό σας πιο προσιτό τόσο στις μηχανές αναζήτησης όσο και στους χρήστες
- Χρησιμοποιήστε μια μηχανή αναζήτησης για να βρείτε λέξεις-κλειδιά
- Χρησιμοποιήστε λέξεις-κλειδιά στον τίτλο, τη μετα-περιγραφή και το σώμα του περιεχομένου σας.
- Χρησιμοποιήστε λέξεις-κλειδιά στη διεύθυνση URL του περιεχομένου σας
- Χρησιμοποιήστε λέξεις-κλειδιά στο alt κείμενο των εικόνων
- Χρησιμοποιήστε λέξεις-κλειδιά στους τίτλους και τις περιγραφές των σελίδων
Συμπερασματικά
Ορίστε! Μερικές συμβουλές για τη βελτίωση του SEO σας. Η καλύτερη συμβουλή που μπορώ να σας δώσω είναι να συνεχίσετε να δοκιμάζετε και να βελτιώνετε τις μεθόδους σας, καθώς και να παρακολουθείτε την αποτελεσματικότητά τους.
- Δικηγόρος Κ. ΚαμουζήςΒραβευμένο δικηγορικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google.
- Χειρουργός Κ. ΑποστόλουΒραβευμένο ιατρικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google. Δείτε τι είπε για εμάς ο ιατρός.
- Ορθοπεδικός Α. Σταθελλης1η σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά όπως και πρώτες θέσεις. Τι είπε ο γιατρός για εμάς.