Προώθηση ιστοσελίδων

Αρθρογραφία για το SEO, Social Media, Google Adwords

Τρεις τρόποι για να προωθήσετε ένα Domain για επιχειρήσεις σήμερα

By Γιώργος Χατζηθεοδοσίου | Φεβρουάριος 23, 2018 | 0 Comment

Τρεις τρόποι για να προωθήσετε ένα Domain για επιχειρήσεις σήμερα

Η καταχώριση ενός ονόματος τομέα ή αλλιώς Domain είναι ένα από τα πρώτα βήματα για την έναρξη μιας νέας επιχείρησης. Αυτό συμβαίνει επειδή όποιο όνομα και αν είναι επιλεγμένο θα αντιπροσωπεύει το χώρο της επιχείρησης στο διαδίκτυο – και, ενδεχομένως, την πρώτη εντύπωση του πελάτη από την εταιρεία.

Μόλις έχετε αυτό το όνομα τομέα, τι κάνετε; Μην ασχολείστε με την οικοδόμηση ενός online χώρου. Αρχίστε να χρησιμοποιείτε αμέσως ένα Domain.

Σας παραθέτουμε τρεις τρόπους για να το κάνετε.

Δημιουργήστε μια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με επωνυμία εταιρίας

Η διεύθυνση της ιστοσελίδας μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί ως διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Μια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με επωνυμία εταιρίας μπορεί να δώσει σε εσάς και τους υπαλλήλους σας ένα πιο επαγγελματικό προφίλ με επώνυμο τρόπο επικοινωνίας με τους πελάτες, καθώς και δωρεάν μάρκετινγκ για την εταιρεία σας. Σε μια έρευνα του 2015, το 74% των καταναλωτών είπε ότι θα εμπιστευόταν μια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με επωνυμία εταιρίας περισσότερο από μια δωρεάν διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Είναι επίσης εύκολο και οικονομικό να δημιουργηθεί. Ο πάροχος που χρησιμοποιείτε για να καταχωρίσετε το Domain σας πιθανότατα θα σας βοηθήσει να ρυθμίσετε τη διεύθυνσή σας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου γρήγορα και οικονομικά.

Ξεκινήστε έναν ιστότοπο

Ένας δικτυακός τόπος είναι ένα από τα καλύτερα εργαλεία για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας. Αυτές τις μέρες, είναι ακόμα πιο εύκολο να δημιουργηθεί από ό, τι πιστεύουν οι περισσότεροι άνθρωποι. Ενώ μια παρουσία των κοινωνικών μέσων – Social Media μπορεί να είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα, αλλά μπορεί να μην παρέχει το ίδιο επίπεδο ευκαιριών μάρκετινγκ ή αξιοπιστίας που κάνει ένας δικτυακός τόπος. Στην πραγματικότητα, σε μια έρευνα του 2015, το 77% των καταναλωτών πίστευαν ότι μια ιστοσελίδα έκανε μια επιχείρηση να φαίνεται πιο αξιόπιστη.

Μπορείτε να ξεκινήσετε με έναν απλό ιστότοπο μιας σελίδας και να το βελτιώνετε σιγά σιγά. Κάποιες υπηρεσίες επιτρέπουν στους ιδιοκτήτες επιχείρησης να δημιουργήσουν τη δική τους ιστοσελίδα εύκολα και οι περισσότεροι πάροχοι υπηρεσιών προσφέρουν πακέτα με όλα όσα μπορεί να χρειαστεί για να δημιουργήσετε και να διατηρήσετε τον ιστότοπό σας (π.χ. όνομα τομέα, φιλοξενία ιστοσελίδων, πρότυπα σχεδίασης).

Πολλές επιχειρήσεις που προσφέρουν επαγγελματικές υπηρεσίες διαπιστώνουν ότι γενικά το μόνο που χρειάζονται είναι ένας ιστότοπος μιας έως τεσσάρων σελίδων που περιλαμβάνει γενικές πληροφορίες, πληροφορίες επικοινωνίας, πληροφορίες προϊόντος / υπηρεσιών, εικονίδια κοινωνικών μέσων και συνδέσμους και μαρτυρίες πελατών.

Αν σκοπεύετε να ανοίξετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα ή εάν η επιχείρησή σας απαιτεί προβολή βίντεο ή άλλων πολυμέσων, τότε ίσως χρειαστεί ένας πιο ισχυρός ιστότοπος. Για παράδειγμα, μπορείτε να προσθέσετε τις δυνατότητες ηλεκτρονικού εμπορίου στον ιστότοπό σας, ώστε να μπορείτε να λαμβάνετε εντολές, να επεξεργάζεστε πληρωμές και να παρέχετε υποστήριξη πελατών. Οι κατασκευαστές δικτυακών τόπων Do-it-Yourself, όπως το Weebly ή το Wix, διαθέτουν επίσης πακέτα που μπορείτε να προσθέσετε ανά πάσα στιγμή ή ένας προγραμματιστής από την ομάδα του SEO Marketer μπορεί να ενσωματώσει τη λειτουργικότητα για εσάς.

Ακόμα και αν δεν σχεδιάζετε να προωθήσετε τα προϊόντα online μέσω τυπικής λειτουργικότητας του ηλεκτρονικού εμπορίου, μπορείτε να συνεχίσετε να λαμβάνετε και να επεξεργάζεστε leads, όπως μια λίστα συνδρομών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, στον ιστότοπό σας ή στην κοινωνική σελίδα για να συλλέξετε πληροφορίες προοπτικής για περαιτέρω παρακολούθηση πωλήσεων.

Αναδείξτε την παρουσία των κοινωνικών μέσων σας

Εάν η κύρια σελίδα της επιχείρησής σας βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε ιστότοπο κοινωνικών μέσων όπως το Facebook, Instagram ή Twitter, οι πιθανότητες είναι η διεύθυνση που σας παρέχεται να είναι επώνυμη στη συγκεκριμένη πλατφόρμα και όχι για την επιχείρησή σας. Αυτές οι διευθύνσεις URL είναι συνήθως μεγάλες και δεν είναι πολύ εύκολες στη μνήμη, καθιστώντας δύσκολη την εμπορία της σελίδας σας στους πελάτες. Μπορείτε να το αλλάξετε χρησιμοποιώντας το Domain σας ως διεύθυνση ιστού για την σελίδα των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης. Αυτό ονομάζεται προώθηση ιστού ή ανακατεύθυνση. Σας δίνει μια εύκολη στη μνήμη ηλεκτρονική διεύθυνση για να βοηθήσετε στην οικοδόμηση της επωνυμίας σας και να την χρησιμοποιήσετε στις προσπάθειές σας μάρκετινγκ.

Για να ξεκινήσετε την προώθηση της ιστοσελίδας σας, συνδεθείτε στο λογαριασμό σας (όπου καταχωρίσατε το όνομα τομέα σας) και αλλάξτε τις ρυθμίσεις στο όνομα τομέα σας. Συχνά, ο παροχέας που καταχωρίσατε το όνομα τομέα σας μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να το προωθήσετε.

Προωθήστε το Domain σας

Μπορείτε να ξεκινήσετε να δημιουργείτε την επωνυμία με το Domain σας αμέσως. Προσθέστε την σε πλατφόρμες κοινωνικών μέσων που χρησιμοποιούν οι πελάτες σας συχνές και ηλεκτρονικούς καταλόγους όπου αναφέρεται η επιχείρησή σας. Με αυτόν τον τρόπο, ανεξάρτητα από το πού οι πελάτες σας βρίσκουν on line, μπορείτε πάντα να τους οδηγείτε πίσω στην κύρια online παρουσία σας.

Ομοίως, συμπεριλάβετε τη διεύθυνση ιστού στις επαγγελματικές σας κάρτες, τις διαφημίσεις, τις υπογραφές ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τις στολές, τα φυλλάδια, τα ενημερωτικά δελτία και σε άλλες εγγυήσεις που δίνετε στους πελάτες. Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προωθήσετε το εμπορικό σήμα σας off line και δίνει στους πιθανούς πελάτες έναν εύκολο τρόπο να μάθουν περισσότερα σχετικά με την επιχείρησή σας και να συνδεθούν με αυτήν στο διαδίκτυο. Μια μελέτη του 2015 έδειξε ότι το 64 τοις εκατό των καταναλωτών προτίμησαν να αγοράσουν από επιχειρήσεις που μπορούν να επικοινωνήσουν στο διαδίκτυο.

Στον σημερινό κόσμο που βασίζεται στο Διαδίκτυο, πολλοί χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για να αναζητήσουν και να ερευνήσουν προϊόντα ή υπηρεσίες. Έτσι, το όνομα που συνδέουν οι πελάτες σας με την επιχείρησή σας είναι ένα σημαντικό βήμα όχι μόνο για την οικοδόμηση της επωνυμίας σας στο διαδίκτυο, αλλά ενδεχομένως και για την αξιοπιστία της.

Διαβάστε ακόμη :

Γιώργος Χατζηθεοδοσίου

Είμαι ο Γιώργος δημιουργός και ιδιοκτήτης του SEO Marketer. Η ενασχόληση μου με το Digital Marketing ξεκίνησε από τα τέλη του 2009 και από τότε αγάπησα τον χώρο χωρίς επιστροφή. Ενημερώνομαι και συγγράφω για όλες τις τελευταίες εξελίξεις τόσο του SEO, όσο και Social Media, Adwords.

0 Comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

    Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

    Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

    Κλείσιμο