Οι περισσότεροι άνθρωποι αναγνωρίζουν ότι κάτι που αξίζει να επιτευχθεί θέλει δουλειά. Χρειάζεται χρόνος και ενέργεια για να αποδώσει καρπούς μια επένδυση. Η αρχή είναι αυτή που μπορείτε να εφαρμόσετε σε πολλούς τομείς της ζωής, μία από τις οποίες είναι η εκστρατεία βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO).
Πιθανότατα γνωρίζετε ότι δεν μπορείτε να περιμένετε να βελτιώσετε την κατάταξη της ιστοσελίδας σας σε μια μέρα. Αλλά αν σκοπεύετε να ξοδέψετε χρόνο και χρήματα σε κάτι, είναι εύλογο να περιμένετε κάποιο κέρδος σε κάποιο σημείο. Εάν δεν βλέπετε ποτέ κάποια βελτίωση από την καμπάνια σας SEO, τότε κάνετε κάτι λάθος. Εδώ είναι επτά προβλήματα που μπορεί να σας σταματήσουν από την αύξηση της κατάταξης του ιστότοπού σας.
Πόσο καιρό πρέπει να περιμένω για να ανέβω στο SEO;
Ορισμένες μεταβλητές θα επηρεάσουν το πόσο καιρό χρειάζεται για να είστε επιτυχείς με την εκστρατεία SEO σας. Μπορεί να δείτε τον καρπό της εργασίας σας πολύ γρήγορα, αλλά μπορεί επίσης να χρειαστεί λίγος χρόνος για να αναπτυχθεί. Τα μεγάλα αποτελέσματα έρχονται μετά από εργασία μηνών και πολλές φορές χρόνων. Το SEO είναι κάτι που χτίζεις.
1. Εγκατάλειψη προσπάθειας επειδή βλέπετε ότι θέλει πολύ χρόνο
Ακόμα κι αν γνωρίζετε ότι τα αποτελέσματά σας δεν θα είναι στιγμιαία, σε πολλές περιπτώσεις τόσο ο πελάτης όσο και ο Marketer δεν έχουν την απαιτούμενη υπομονή. Όταν μερικοί άνθρωποι δεν βλέπουν κάποια βελτίωση μέσα σε λίγους μήνες, αποφασίζουν ότι οι προσπάθειες SEO τους δεν λειτουργούν και εγκαταλείπουν. Αυτό είναι λάθος.
2. Κατάχρηση λέξεων-κλειδιών
ΟιλΛέξεις-κλειδιά είναι ουσιαστικής σημασίας για να είστε επιτυχείς στο SEO, αλλά χωρίς υπερβολική χρήση. Δεν θα πρέπει να μπερδέψετε πολλές λέξεις κλειδιά μαζί. Η συμπλήρωση πολλών λέξεων-κλειδιών δεν θα εξυπηρετήσει τους αναγνώστες σας και κινδυνεύετε να μπείτε στην λανθασμένη πλευρά της Google κάνοντας κάτι τέτοιο.
3. Μη έλεγχος και μελέτη ιστορικού
Πρέπει να αναγνωρίσετε ότι εάν το domain ή ο ιστότοπός σας έχουν τιμωρηθεί με Google penalty, τότε η δουλειά σας είναι πολύ πιο δύσκολη. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα μπορέσετε να κατατάξετε τον ιστότοπό σας. Απλώς σημαίνει ότι η δουλειά σας είναι πιο δύσκολη. Το ίδιο ισχύει και αν αγοράσατε τον ιστότοπό σας από έναν προηγούμενο ιδιοκτήτη. Θα σας χρειαστεί χρόνος για να φτιάξετε τη δική σας ιστορία. Φυσικά, θα σας πάρει κάποιο χρόνο για να χτίσετε την ιστορία σας αν οη ιστοσελίδα και το domain είναι καινούρια..
4. Παραμέληση καταλόγων
Ένας κατάλογος που πρέπει να φτιάξετε αμέσως, αν δεν το έχετε κάνει ακόμα, είναι το Google My Business. Το Google My Business είναι μια ευκαιρία να τοποθετήσετε δωρεάν έναν ιστότοπο με υψηλό επίπεδο επισκεψιμότητας και εξουσίας. Παρά αυτό που κάποιοι σκέφτονται, άλλοι ηλεκτρονικοί κατάλογοι είναι πολύτιμοι για να βοηθήσουν την κατάταξη της μηχανής αναζήτησης. Το κλειδί είναι να εισαγάγετε την επιχείρησή σας στους καταλόγους ποιότητας, όχι στους ανεπιθύμητους. Καταχωρίστε την επιχείρησή σας σε όσο το δυνατόν περισσότερους καταλόγους online. Βεβαιωθείτε ότι το όνομά σας, η διεύθυνση και ο αριθμός τηλεφώνου σας (NAP) είναι συνεπείς σε όλες τις καταχωρίσεις σας.
5. Λάθος στρατηγικές Link Building
Τα backlinks είναι απαραίτητα για το SEO. Αλλά αν δεν ξέρετε τι κάνετε, είναι επίσης ένας πολύ καλός τρόπος για να τιμωρηθεί το site σας. Μην συμπεριλάβετε backlinks που δεν έχουν σχετικότητα με την ιστοσελίδα σας. Το κλειδί με τα backlinks είναι να βεβαιωθείτε ότι είναι σχετικά με το περιεχόμενό σας και ταιριάζουν φυσικά μέσα σε αυτό. Θα πρέπει να είναι διδακτικά και να υποστηρίζουν σαφώς τον σκοπό των δημοσιεύσεών σας. Εάν έχουν αυτές τις ιδιότητες και προέρχονται από έγκυρους ιστότοπους, ο δικός σας ιστότοπος θα ωφεληθεί σε μεγάλο βαθμό.
6. Δημιουργία ανεπαρκούς περιεχομένου
Χρειάζεται να βελτιστοποιήσετε το περιεχόμενό σας για το SEO, αλλά πρέπει επίσης να δημιουργήσετε περιεχόμενο που είναι υψηλής ποιότητας και εκπαιδευτικό. Η δημιουργία ισχυρού περιεχομένου απαιτεί πολλή δουλειά, αλλά αυτό είναι σημαντικό για την αύξηση της επισκεψιμότητάς σας. Το καλό περιεχόμενο ωφελεί το κοινό σας και δημιουργεί την εξουσία σας. Όσο περισσότερο και ποιοτικό είναι το περιεχόμενό σας, τόσο καλύτερη είναι η επισκεψιμότητα σας.
Είναι προφανώς καλύτερο αν μπορείτε να επιλέξετε αειθαλή θέματα. Εκτός από το να έχουν κάτι σπουδαίο, υπάρχουν και άλλοι τρόποι για να προσελκύσουν την προσοχή των ανθρώπων. Βεβαιωθείτε ότι οι τίτλοι σας είναι εντυπωσιακοί και ότι το blog σας είναι καλά σχεδιασμένο. Βεβαιωθείτε επίσης ότι προσφέρετε τακτικά οπτικό περιεχόμενο, όπως τα infographics και τα βίντεο, τα οποία έχουν μεγάλη αφοσίωση.
7. Σκέφτεστε ότι μπορείτε να ελέγξετε τα πάντα
Όπως είπαμε νωρίτερα, η επιτυχία στο SEO δεν είναι μια τυποποιημένη διαδικασία. Επειδή ορισμένες πτυχές είναι εκτός ελέγχου, τα αποτελέσματά σας θα έχουν κάποιο βαθμό απρόβλεπτου. Για παράδειγμα, η βιομηχανία που έχετε επιλέξει επηρεάζει το επίπεδο ανταγωνισμού που αντιμετωπίζετε. Και το επίπεδο του ανταγωνισμού που αντιμετωπίζετε επηρεάζει το πόσο δύσκολο θα είναι για σας να ταξινομήσετε ορισμένες λέξεις-κλειδιά. Ορισμένες επιχειρήσεις θα έχουν πολύ πιο εύκολη κατάταξη σε χρόνο από ό, τι απλώς και μόνο διότι τυχαίνει να είστε σε μια πιο απαιτητική βιομηχανία.
Πόσο καιρό χρειάζεται για να αρχίσει να λειτουργεί το SEO; Αυτό εξαρτάται, αλλά θα πρέπει να δείτε τα αποτελέσματα εντός ενός έτους εάν εφαρμόσετε τις στρατηγικές που περιγράφονται παραπάνω. Μην παραμελείτε αυτά τα κρίσιμα βήματα για την αύξηση τηςεπισκεψιμότητας σας και την προώθηση της επιχείρησής σας στο διαδίκτυο. Μια διακεκριμένη εταιρεία SEO, όπως η ομάδα μας, θα σας εξασφαλίσει στρατηγικά βήμα προς βήμα αύξηση επισκεψιμότητας και κατά επέκταση πελάτες.
- Δικηγόρος Κ. ΚαμουζήςΒραβευμένο δικηγορικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google.
- Χειρουργός Κ. ΑποστόλουΒραβευμένο ιατρικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google. Δείτε τι είπε για εμάς ο ιατρός.
- Ορθοπεδικός Α. Σταθελλης1η σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά όπως και πρώτες θέσεις. Τι είπε ο γιατρός για εμάς.