Προώθηση ιστοσελίδων

Αρθρογραφία για το SEO, Social Media, Google Adwords

Τοπικό SEO για πολλές επιχειρήσεις και αναφορές – Citations

By Γιώργος Χατζηθεοδοσίου | Νοέμβριος 20, 2017 | 0 Comment

Εάν έχετε πολλές επιχειρήσεις σε πολλές τοποθεσίες, σκεφτείτε το καλά πριν δημιουργήσετε πολλούς ιστότοπους. Στο τοπικό SEO η καλύτερη δυνατή απόφαση είναι να δημιουργήσετε σε μια ιστοσελίδα ισχυρά Links και περιεχόμενο για να αποκτήσετε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.

Διαβάστε : Συμβουλές για δημιουργια ποιοτικού περιεχομένου απευθείας από τη Google

Σε προηγούμενο άρθρο μου είχα αναφέρει την σημασία του Content στη σελίδα σας σχετικά με το Local SEO.
Θα σας παραθέσω παρακάτω συμβουλές τοπικού SEO για τις παραπομπές και το περιεχόμενο
1.Προσφέρετε προσφορές για συγκεκριμένες τοποθεσίες για να διαφοροποιήσετε κάθε τοποθεσία.
2. Υποδεχτείτε ή γίνεται χορηγός εκδηλώσεων σε διάφορες πόλεις για να έχετε κάτι για να γράψετε στον ιστότοπό σας.
3. Γράψτε μια ανάρτηση ιστολογίου με συμβουλές που ισχύουν για κάθε δημογραφική περιοχή, σεζόν ή τοποθεσία.
4. Δημιουργήστε ένα ημερολόγιο περιεχομένου. Αυτό σας επιτρέπει να σχεδιάσετε το περιεχόμενό σας και σας βοηθάει να παραμείνετε στην κορυφή των ευκαιριών κατάταξης του εποχιακού περιεχομένου.
5. Χρησιμοποιήστε το Google Trends για να προσδιορίσετε τις εποχιακές τάσεις.
6. Ζητήστε από τους χρήστες να υποβάλλουν περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες (π.χ. κριτικές, μαρτυρίες).
Ουσιαστικά το Local SEO είναι μια ολοκληρωμένη στρατηγική που θα πρέπει να ακολουθηθεί από ειδικούς για τα μέγιστα δυνατά αποτελέσματα.

Τοπικό SEO : CITATIONS – ΑΝΑΦΟΡΕΣ

Αναφορές – παραπομπές Citations
Οι αναφορές είναι πλήρεις ή μερικές αναφορές στο όνομα, τη διεύθυνση, τον αριθμό τηλεφώνου και τον ιστότοπό σας (NAP + W).
Προσθέστε χειροκίνητες ή αυτόματες παραπομπές. Το πλεονέκτημα των χειροκίνητων αναφορών είναι ότι μπορείτε να τις ελέγξετε, αλλά η διαχείριση τους μπορεί να γίνει κουραστική αν αποφασίσετε να μετακινήσετε ή να μετατρέψετε το εμπορικό σήμα. Οι αυτόματες αναφορές, από την άλλη πλευρά, σας εξοικονομούν χρόνο και προσπάθεια, αλλά έχετε μικρότερο έλεγχο στις καταχωρίσεις της επιχείρησής σας.
Χρησιμοποιήστε ένα τρίτο μέρος για τοπικές αναφορές και καταχωρίσεις. Οι τρίτοι παροχείς περιλαμβάνουν το BrightLocal, το MozLocal, το Whitespark, το Advice Local και το Yext.

Γιώργος Χατζηθεοδοσίου

Είμαι ο Γιώργος δημιουργός και ιδιοκτήτης του SEO Marketer. Η ενασχόληση μου με το Digital Marketing ξεκίνησε από τα τέλη του 2009 και από τότε αγάπησα τον χώρο χωρίς επιστροφή. Ενημερώνομαι και συγγράφω για όλες τις τελευταίες εξελίξεις τόσο του SEO, όσο και Social Media, Adwords.

0 Comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

    Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

    Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

    Κλείσιμο