Τοπικό SEO για πολλές επιχειρήσεις και αναφορές – Citations

Εάν έχετε πολλές επιχειρήσεις σε πολλές τοποθεσίες, σκεφτείτε το καλά πριν δημιουργήσετε πολλούς ιστότοπους. Στο τοπικό SEO η καλύτερη δυνατή απόφαση είναι να δημιουργήσετε σε μια ιστοσελίδα ισχυρά Links και περιεχόμενο για να αποκτήσετε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.

Διαβάστε : Συμβουλές για δημιουργια ποιοτικού περιεχομένου απευθείας από τη Google

Σε προηγούμενο άρθρο μου είχα αναφέρει την σημασία του Content στη σελίδα σας σχετικά με το Local SEO.
Θα σας παραθέσω παρακάτω συμβουλές τοπικού SEO για τις παραπομπές και το περιεχόμενο
1.Προσφέρετε προσφορές για συγκεκριμένες τοποθεσίες για να διαφοροποιήσετε κάθε τοποθεσία.
2. Υποδεχτείτε ή γίνεται χορηγός εκδηλώσεων σε διάφορες πόλεις για να έχετε κάτι για να γράψετε στον ιστότοπό σας.
3. Γράψτε μια ανάρτηση ιστολογίου με συμβουλές που ισχύουν για κάθε δημογραφική περιοχή, σεζόν ή τοποθεσία.
4. Δημιουργήστε ένα ημερολόγιο περιεχομένου. Αυτό σας επιτρέπει να σχεδιάσετε το περιεχόμενό σας και σας βοηθάει να παραμείνετε στην κορυφή των ευκαιριών κατάταξης του εποχιακού περιεχομένου.
5. Χρησιμοποιήστε το Google Trends για να προσδιορίσετε τις εποχιακές τάσεις.
6. Ζητήστε από τους χρήστες να υποβάλλουν περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες (π.χ. κριτικές, μαρτυρίες).
Ουσιαστικά το Local SEO είναι μια ολοκληρωμένη στρατηγική που θα πρέπει να ακολουθηθεί από ειδικούς για τα μέγιστα δυνατά αποτελέσματα.

Τοπικό SEO : CITATIONS – ΑΝΑΦΟΡΕΣ

Αναφορές – παραπομπές Citations
Οι αναφορές είναι πλήρεις ή μερικές αναφορές στο όνομα, τη διεύθυνση, τον αριθμό τηλεφώνου και τον ιστότοπό σας (NAP + W).
Προσθέστε χειροκίνητες ή αυτόματες παραπομπές. Το πλεονέκτημα των χειροκίνητων αναφορών είναι ότι μπορείτε να τις ελέγξετε, αλλά η διαχείριση τους μπορεί να γίνει κουραστική αν αποφασίσετε να μετακινήσετε ή να μετατρέψετε το εμπορικό σήμα. Οι αυτόματες αναφορές, από την άλλη πλευρά, σας εξοικονομούν χρόνο και προσπάθεια, αλλά έχετε μικρότερο έλεγχο στις καταχωρίσεις της επιχείρησής σας.
Χρησιμοποιήστε ένα τρίτο μέρος για τοπικές αναφορές και καταχωρίσεις. Οι τρίτοι παροχείς περιλαμβάνουν το BrightLocal, το MozLocal, το Whitespark, το Advice Local και το Yext.

Leave a Reply

Κάντε εγγραφή για Περισσότερα Άρθρα

Μάθε πρώτος τις τελευταίες εξελίξεις του Digital Marketing από τον SEO Marketer

Κατηγορίες