Από όλες τις λειτουργίες του Instagram που κυκλοφόρησαν όλα αυτά τα χρόνια, λίγες ήταν τόσο πρωτοποριακές όσο οι ιστορίες του Instagram. Οι στατιστικές δείχνουν ότι πάνω από 500 εκατομμύρια άνθρωποι ασχολούνται με τα Instagram Stories καθημερινά. Αυτό δίνει στις επωνυμίες μια τεράστια ευκαιρία να αλληλεπιδράσουν με τους χρήστες, να δημιουργήσουν δυνητικούς πελάτες υψηλής ποιότητας και να προωθήσουν τις επιχειρήσεις τους. Ωστόσο, με τις οργανικά Instagram Stories, η απήχησή σας περιορίζεται στα άτομα που σας ακολουθούν ήδη. Επομένως, το καλύτερο στοίχημά σας είναι να δημιουργήσετε και να προβάλετε διαφημίσεις ιστορίας Instagram. Και για αυτό ακριβώς θα μιλήσουμε σε αυτό το άρθρο. Απαντάμε στο τι είναι η προώθηση/διαφήμιση στο Instagram Story!
Τι είναι οι διαφημίσεις Instagram Stories;
Όταν προβάλλετε μια διαφήμιση στο Instagram, υπάρχουν τέσσερα μέρη όπου μπορεί να εμφανιστεί στο κοινό για το οποίο θέλετε — η ροή, οι ιστορίες, η σελίδα εξερεύνησής ή η ενότητα Reels. Οι διαφημίσεις Instagram Story είναι διαφημίσεις που είτε εμφανίζονται είτε έχουν σχεδιαστεί ειδικά για να εμφανίζονται ως ιστορίες για τους χρήστες του Instagram. Αυτά μπορεί να είναι είτε φωτογραφίες, γραφήματα πληροφοριών ή βίντεο σε κάθετη μορφή, δηλαδή η αναλογία διαστάσεων 9:16, που εμφανίζονται ως διαχωριστικά μεταξύ των ιστοριών Instagram των λογαριασμών που ακολουθεί ήδη ένας χρήστης. Αυτό που κάνει τις διαφημίσεις Instagram Story μοναδικές είναι η επιλογή συμπερίληψης συνδέσμων και δημιουργίας ιστοριών με δυνατότητα κλικ, έτσι ώστε οι διαφημιστές να μπορούν να οδηγούν αποτελέσματα εκεί που θα ήθελαν να πετύχουν.
Και αυτές οι διαφημίσεις έχουν επίσης αποδειχθεί ότι δημιουργούν υψηλότερη απόδοση επένδυσης (ROI). Οι διαφημίσεις Story Instagram ενσωματώνονται απρόσκοπτα στην εμπειρία προβολής Story ενός χρήστη και συχνά είναι δύσκολο να τις ξεχωρίσεις. Φαίνονται σχεδόν ακριβώς ίδιες με τις ιστορίες (είναι επίσης σε πλήρη οθόνη και κάθετες) – εκτός από την ετικέτα “χορηγούμενη” που εμφανίζεται κάτω από το όνομα χρήστη σας όταν δημοσιεύετε μια διαφήμιση.
Οι ιστορίες διαφημίσεων θα προβάλλουν έως και 15 δευτερόλεπτα για βίντεο και έως 5 δευτερόλεπτα για μεμονωμένες εικόνες κάθε φορά που προβάλλονται στους θεατές. Και σε αντίθεση με ένα οργανικό Instagram Story, οι διαφημίσεις δεν εξαφανίζονται μετά από 24 ώρες – αντίθετα, μπορείτε να επιλέξετε τη διάρκεια της καμπάνιας και τη συχνότητα με την οποία θέλετε να εμφανίζονται. Το Instagram αναπαράγει διαφημίσεις βίντεο που διαρκούν 15 δευτερόλεπτα ή λιγότερο για όλη τη διάρκεια του βίντεο.
Οι στατικές διαφημίσεις ιστορίας IG που είναι μεγαλύτερες από 5 δευτερόλεπτα θα χωριστούν σε ξεχωριστές κάρτες που εμφανίζονται συνεχώς η μία μετά την άλλη. Εάν το βίντεό σας είναι μεγαλύτερο από 15 δευτερόλεπτα, το Instagram θα σταματήσει τη διαφήμιση και θα ρωτήσει τους χρήστες εάν θέλουν να συνεχίσουν να βλέπουν τη διαφήμιση.
Ιστορία Instagram – Στόχοι διαφημιστικού μάρκετινγκ
Οι χρήστες πρέπει να σύρουν ή να κάνουν κλικ στο κουμπί σύνδεσης για να αποκτήσουν πρόσβαση στον σύνδεσμο παρότρυνσης για δράση. Η επιλογή της τοποθεσίας σύνδεσης θα εξαρτηθεί από τη φύση και τους στόχους της διαφημιστικής σας καμπάνιας. Θέλετε οι χρήστες να κάνουν μια αγορά αφού παρουσιάσουν τα προϊόντα σας; Θα θέλατε να δουν ένα μουσικό βίντεο ή να συμπληρώσουν μια φόρμα; Τώρα μπορείτε να προσαρμόσετε τους στόχους και τους στόχους μάρκετινγκ στα CTA σας στο Instagram.
Το Instagram προσφέρει επί του παρόντος στους διαφημιστές επτά στόχους μάρκετινγκ για να επιλέξουν. Αυτά περιλαμβάνουν:
- Αναγνώριση επωνυμίας: Αυξήστε την αναγνωρισιμότητα για την επωνυμία σας, εντοπίζοντας άτομα που ενδέχεται να ενδιαφέρονται για τα προϊόντα σας
- Προσέγγιση: Εμφάνιση της διαφήμισής σας στον μέγιστο αριθμό ατόμων.
- Προβολές βίντεο: Κάντε τους χρήστες να δουν το περιεχόμενο βίντεο σας
- Μετατροπές: Προωθήστε πολύτιμες ενέργειες, όπως αγορές ή εγγραφές στην εφαρμογή ή τον ιστότοπό σας
- Εγκαταστάσεις εφαρμογών: Κάντε τους χρήστες να εγκαταστήσουν την εφαρμογή σας συνδέοντας απευθείας σε ένα κατάστημα εφαρμογών
- Δημιουργία δυνητικών πελατών: Αυξήστε τους δυνητικούς πελάτες πωλήσεων και συλλέξτε διευθύνσεις email και αριθμούς τηλεφώνου μέσω φορμών εγγραφής
- Επισκεψιμότητα: Αυξήστε τον αριθμό των ατόμων που βλέπουν τον ιστότοπό σας
Λάβετε υπόψη ότι για την επιλογή των περισσότερων από αυτούς τους στόχους καθώς και την προβολή διαφημίσεων ειδικά σε ιστορίες, θα χρειαστεί να δημιουργήσετε και να προβάλλετε διαφημίσεις μέσω του Facebook Ads Manager, καθώς η ίδια η εφαρμογή Instagram δεν προσφέρει πολύ υψηλό επίπεδο προσαρμογής προς το παρόν.
2. Διαφημίσεις ιστορίας Instagram: Μεγέθη και προδιαγραφές
Τώρα που ξέρετε λίγα πράγματα για το τι διαφημίσεις ιστορίας Instagram, ας προχωρήσουμε και ας συζητήσουμε τις προδιαγραφές τους με λίγο περισσότερες λεπτομέρειες. Αν αναρωτιέστε πόσο διαρκούν οι διαφημίσεις ιστορίας Instagram, δείτε μια γρήγορη ματιά σε όλες τις προδιαγραφές που θα πρέπει να ακολουθήσετε κατά τη δημιουργία μιας διαφήμισης Instagram Story.
Σημείωση: Οι προδιαγραφές διαφημιζόμενων ιστοριών Instagram παραμένουν οι ίδιες με αυτές που χρησιμοποιούνται για οργανικές ιστορίες.
Διαστάσεις
Η καλύτερη διάσταση για τις διαφημίσεις ιστορίας Instagram είναι πλάτος 1080 pixel επί ύψος 1920 pixel (1080 x 1920) με λόγο διαστάσεων 9:16. Το ελάχιστο πλάτος πρέπει να είναι 500 pixel. Εάν ανεβάσετε μια εικόνα ή ένα βίντεο που δεν ταιριάζει στις παραπάνω διαστάσεις, το Instagram ενδέχεται να περικόψει ή να μεγεθύνει το περιεχόμενό σας, με αποτέλεσμα μια εικόνα κακής ποιότητας ή εκτεταμένη.
Ανάλυση
Να θυμάστε ότι το Instagram συμπιέζει εικόνες και βίντεο κατά τη διαδικασία μεταφόρτωσης, έτσι ένα αρχείο με κόκκους ή χαμηλής ανάλυσης θα φαίνεται ακόμα πιο εικονοστοιχείο. Τα 1080p είναι η ιδανική ανάλυση τόσο για φωτογραφίες όσο και για βίντεο που ανεβαίνουν στο Instagram Stories. Η ελάχιστη αποδεκτή ανάλυση είναι 72 ppi.
Μορφές αρχείων
Οι διαφημίσεις Instagram Stories δέχονται μορφές αρχείων JPEG, PNG και GIF για εικόνες. Τα βίντεο θα πρέπει να μεταφορτώνονται σε μορφές αρχείων MP4, MOV ή GIF, με διάρκεια 15 δευτερολέπτων ή λιγότερο. Λεζάντες Το Instagram δεν προσφέρει ενσωματωμένους υπότιτλους, επομένως εάν θέλετε να συμπεριλάβετε τέτοιο κείμενο, πρέπει να είναι μέρος της εικόνας ή του αρχείου βίντεο. Ακολουθεί μια πιο λεπτομερής ματιά στις εικόνες και τις προδιαγραφές βίντεο για χορηγούμενες ιστορίες Instagram.
Προδιαγραφές διαφήμισης με εικόνα Instagram Story – Αναλογίες διαστάσεων: 9:16 και 4:5 έως 1,91:1
- Μέγιστη διάρκεια: 5 δευτερόλεπτα – Μέγιστο μέγεθος αρχείου: 30 MB
- Υποστηριζόμενοι τύποι εικόνας: .jpg, .png Προδιαγραφές βίντεο Instagram Story\ Προδιαγραφές διαφήμισης βίντεο Instagram Story
- Αναλογίες διαστάσεων: 9:16 και 4:5 έως 1,91:1
- Μέγιστη διάρκεια: 60 δευτερόλεπτα
- Μέγιστο μέγεθος αρχείου: 4 GB
- Ελάχιστο πλάτος βίντεο: 500 px
- Υποστηριζόμενοι τύποι βίντεο: .mp4, .mov
- Ποιότητα βίντεο: συμπίεση H.264, τετράγωνα pixel, σταθερός ρυθμός καρέ, προοδευτική σάρωση
- Ποιότητα ήχου: Στερεοφωνική συμπίεση ήχου AAC στα 128 kbps+
3. Μορφές διαφημίσεων ιστορίας Instagram
Μπορείτε να προβάλετε τις διαφημίσεις ιστορίας IG σας σε μερικές διαφορετικές μορφές, καθεμία με τα δικά της οφέλη και χρήσεις. Οι τέσσερις κύριες μορφές για τις χορηγούμενες διαφημίσεις ιστορίας Instagram που προσφέρονται επί του παρόντος είναι:
Μονή εικόνα: Μια στατική εικόνα που αναπαράγεται για πέντε δευτερόλεπτα
Βίντεο: μια διαφήμιση βίντεο παίζει έως και 15 δευτερόλεπτα. μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε διαφημίσεις βίντεο 60 δευτερολέπτων (αλλά θα ζητηθεί από τους χρήστες να συνεχίσουν να παρακολουθούν μετά από 15 δευτερόλεπτα)
Καρουζέλ: Ένα καρουζέλ σάς επιτρέπει να αναπαράγετε τρία ξεχωριστά κομμάτια περιεχομένου (βίντεο, φωτογραφίες ή και τα δύο) μέσα σε μία διαφήμιση για έως και 15 δευτερόλεπτα
Καμβάς: Οι διαφημίσεις σε καμβά επιτρέπουν στους θεατές να ανοίξουν μια εμπειρία πλήρους οθόνης, βελτιστοποιημένη για κινητά απευθείας από τη διαφήμισή σας
Ας πάμε σε λίγο περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με αυτά τα πρότυπα διαφημίσεων Instagram και ας ρίξουμε μια ματιά σε μερικά παραδείγματα.
Α. Μορφή διαφήμισης με μία εικόνα
Οι μεμονωμένες εικόνες είναι το τυπικό πρότυπο διαφήμισης Instagram που εμφανίζονται ως κατακόρυφες διαφημίσεις πλήρους οθόνης μεταξύ της οργανικής ροής ιστορίας ενός χρήστη. Είναι ορατά για περίπου πέντε δευτερόλεπτα ή έως ότου ο θεατής σύρει ή πατήσει έξω από την ιστορία. Είναι καλύτερο να διατηρείτε αυτές τις διαφημίσεις όσο το δυνατόν πιο απλές και σαφείς.
Επαγγελματική συμβουλή: Εάν δημιουργείτε μία διαφήμιση με εικόνα, το Instagram συνιστά να αφήσετε περίπου το 14% (250 pixel) στην κορυφή και στο κάτω μέρος της εικόνας χωρίς κείμενο και λογότυπα, καθώς εδώ είναι το εικονίδιο του προφίλ σας και η κλήση- εμφανίζονται σε δράση. Τα στοιχεία που τοποθετούνται σε αυτές τις περιοχές δεν θα είναι ορατά – ή χειρότερα, θα φαίνονται ατημέλητα – και θέλετε να το αποφύγετε με κάθε κόστος!
Β. Μορφή διαφήμισης βίντεο
Γνωρίζατε ότι οι αναρτήσεις βίντεο στο Instagram λαμβάνουν διπλάσια αφοσίωση σε σύγκριση με άλλους τύπους αναρτήσεων; Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι το Instagram έχει μια μορφή βίντεο για να τραβήξει αυτή την πολύ σημαντική προσοχή. Οι διαφημίσεις βίντεο περιλαμβάνουν επίσης ήχο και εκτελούνται από 15-60 δευτερόλεπτα.
Σημείωση: Για διαφημίσεις βίντεο, το Instagram ρωτά τους χρήστες εάν θέλουν να συνεχίσουν να παρακολουθούν το βίντεο μετά από 15 δευτερόλεπτα. Στην ιδανική περίπτωση, θα πρέπει να προσπαθήσετε να επιμείνετε σε διαφημίσεις κάτω των 15 δευτερολέπτων, καθώς αυτές λαμβάνουν τη μεγαλύτερη αφοσίωση.
Γ. Μορφή διαφήμισης καρουζέλ
Οι διαφημίσεις καρουζέλ στο Instagram είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να προωθήσετε την επωνυμία σας με ανανεωτικούς και ενδιαφέροντες τρόπους. Οι διαφημίσεις καρουζέλ είναι διαφημίσεις που περιλαμβάνουν 2-3 κάρτες σε μια μεμονωμένη διαφήμιση και μπορούν να περιέχουν συνδυασμό φωτογραφίας και βίντεο. Είναι τα καλύτερα για την εμφάνιση πολλών προϊόντων ή αφηγήσεων με ακολουθία. Το Instagram προσφέρει τώρα δύο τύπους διαφημίσεων καρουζέλ σε ιστορίες:
Το Carousel Native Stories εμφανίζει αυτόματα έως και 3 κάρτες με δημιουργικά σε πλήρη οθόνη έως και μέγιστη διάρκεια 15 δευτερολέπτων – Το επεκτάσιμο καρουζέλ ιστοριών εμφανίζει αυτόματα 1, 2 ή 3 κάρτες, αλλά δίνει στους χρήστες την επιλογή να πατήσουν “Συνεχίστε να παρακολουθείτε” για να δουν τις υπόλοιπες κάρτες έως και 10 συνολικά κάρτες. (Οι διαφημίσεις σας δεν μπορούν να υπερβαίνουν συνολικά τα 60 δευτερόλεπτα) .
Δ. Διαφημίσεις σε καμβά
Οι διαφημίσεις σε καμβά είναι πλέον διαθέσιμες ως διαφημίσεις ιστορίας Instagram! Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να επιδείξετε ορισμένα από τα στοιχεία της επωνυμίας σας. Να δημιουργήσετε μια συναισθηματική σύνδεση με το κοινό και να υποστηρίξετε τις συνολικές σας προσπάθειες δημιουργίας και βελτιστοποίησης του Brand. Οι διαφημίσεις Canvas δημιουργήθηκαν από το Facebook. Είναι μια διαδραστική μορφή πλήρους οθόνης που έχει σχεδιαστεί ειδικά για το Facebook και το Instagram.
Όταν κάνετε κλικ σε μια διαφήμιση Canvas, το παράθυρο ανοίγει σε έναν μικρο-ιστότοπο πλήρους οθόνης που επιτρέπει στους χρήστες να κάνουν κλικ, κύλιση, και πάτημα στην οθόνη – κάτι που δεν μπορείτε να κάνετε με κανονικές διαφημίσεις που έχουν μόνο μία στατική εικόνα ή βίντεο. Επίσης, φορτώνει γρηγορότερα από άλλους ιστότοπους για κινητά, επειδή φιλοξενείται στο Facebook, ξεπερνώντας το πρόβλημα της απογοητευτικής εμπειρίας διαφημίσεων για κινητά, με υψηλούς χρόνους φόρτωσης.
Δεδομένου ότι οι διαφημίσεις καμβά υποστηρίζουν βίντεο, gif και τις ίδιες διαδραστικές δυνατότητες ενός ιστότοπου, είναι η ευκαιρία σας να γίνετε πραγματικά δημιουργικοί και να τραβήξετε την προσοχή των πελατών με μία μόνο χορηγούμενη ιστορία Instagram.
- Δικηγόρος Κ. ΚαμουζήςΒραβευμένο δικηγορικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google.
- Χειρουργός Κ. ΑποστόλουΒραβευμένο ιατρικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google. Δείτε τι είπε για εμάς ο ιατρός.
- Ορθοπεδικός Α. Σταθελλης1η σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά όπως και πρώτες θέσεις. Τι είπε ο γιατρός για εμάς.