Πολιτική απορρήτου Πολιτική cookie
Google news
Η διαχείριση των Social Media από μια επιχείρηση παίζει καθοριστικό ρόλο και στην εξέλιξη της !
Η διαχείριση των Social Media από μια επιχείρηση παίζει καθοριστικό ρόλο και στην εξέλιξη της !

Σε μια νέα επιχείρηση, όπου θα προσπαθήσει να μπει στο χάος των σελίδων στην αγορά των Social Media η αρχή κακά τα ψέμματα είναι αρκετά δύσκολη. Ένα μεγάλο μέρος των επιχειρήσεων πριν στραφούν σε κάποιον που έχει την απαιτούμενη εμπειρία, προσπαθούν μόνοι τους να μεγαλώσουν το Brand Name της εταιρείας τους με πολλούς λάθος τρόπους έχοντας ως αποτέλεσμα την απογοήτευση και φυσικά την ΜΗ αύξηση των πωλήσεων.

Είναι επίσης πολύ πιθανό να μην σας αρέσουν τα αποτελέσματα του κοινού που σας παρακολουθεί, επειδή δεν είναι μόνο ως στόχος το target group που ψάχνετε για να στοχεύσετε και θα σας βγάλει από τον βούρκο, σαν μια νέα επιχείρηση. Σε αυτή την περίπτωση, γνωρίζοντας που θα θέλατε να στοχεύσετε στο μέλλον είναι πολύ σημαντικό, να επιλέγουν οι σωστές κοινωνικές πλατφόρμες μέσων μαζικής ενημέρωσης.

Επιλέγοντας τις σωστές πλατφόρμες Social Media
Η πρώτη ερώτηση που πρέπει να κάνετε στον εαυτό σας είναι πόσα προφίλ κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης και τις σελίδες τους θέλετε να διαχειριστείτε. Αν είστε στην εκκίνηση μιας μικρή επιχείρησης, η πρότασή μου θα είναι τρεις έως πέντε πλατφόρμες Social Media, ώστε να επενδύσετε σωστά χρόνο και ανάλογο χρήμα για να αποκτήσετε σταθερό κοινό που θα ενδιαφέρεται για τις υπηρεσίες ή τα προιόντα σας. Εάν έχετε το κεφάλαιο και τον χρόνο για να διαχειριστείτε περισσότερα, η πρότασή μου θα είναι 8 έως 10 πλατφόρμες γεγονός που απαιτεί πολύ περισσότερο χρόνο και ενδεχομένως ένα άτομο με εμπειρία για να τα διαχειρίζεται καθημερινώς !

Όταν αποφασίσετε ποιες κοινωνικές πλατφόρμες μέσων μαζικής ενημέρωσης θα δουλέψετε, ξεκινήστε με τις βασικές πλατφόρμες και στη συνέχεια προσθέστε κάποιες άλλες  με βάση το περιεχόμενο αλλά και τη μορφή που διαθέτουν.
Οι διαφορετικές πλατφόρμες έχουν και διαφορετικά πλεονεκτήματα. Για παράδειγμα, οι Google+ σελίδες εμφανίζονται στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης με την τοποθεσία σας στους χάρτες Google στη δεξιά πλευρά της πρώτης σελίδας. Επιπλέον, εάν χρησιμοποιείτε το Gmail ή το Gmail για Εργασία, η σελίδα σας θα εμφανιστεί δίπλα σε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με το κουμπί συνέχεια ή στις τελευταίες ενημερώσεις. Ενδεχομένως θα πρέπει να σκεφτείτε και την διαφήμιση επί πληρωμή !

Διαβάστε  Το Twitter προσθέτει Direct Message κουμπί για ιστοσελίδες

Έχοντας μια Facebook page η εταιρεία την προβάλλει, όχι μόνο επειδή οι άνθρωποι το χρησιμοποιούν  ως μια μηχανή αναζήτησης για να βρούν τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν αλλά και τους παρόχους υπηρεσιών, αλλά και για να πάρει reviews τα οποία βοηθούν σημαντικά στην προσέλκυση νέων πελατών. Τα Facebook σχόλια, καθώς και τα Google+ σχόλια, είναι πλέον υποχρεωτικά για την κοινωνική απόδειξη ότι αυτό που προσφέρετε έχει αξιοπιστία. Επιπλέον, το Facebook παρέχει λεπτομερώς δημογραφικές ιδέες  με πολλές πληροφορίες οι οποίες αν διαβαστούν σωστά θα φέρουν αποτελέσματα.
Όταν επιλέγετε ένα κοινωνικό δίκτυο, θα πρέπει να εξετάσετε τι είδους περιεχόμενο μπορείτε να παράγετε, τι περιεχόμενο και τι μορφή θα έχει, το οποίο θα είναι χρήσιμο για την επιχείρησή σας, και πού βρίσκεται είναι το κοινό σας.
Σύμφωνα με την έρευνα μου, τα κοινωνικά δίκτυα που δημιουργούν την μεγαλύτερη αποδοτικότητα – επισκεψημότητα είναι :

  • YouTube
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
  • Google+
  • Tumblr
  • LinkedIn
  • Snapchat
Φυσικά, υπάρχουν πολλά άλλα κοινωνικά δίκτυα, και ανάλογα με το είδος της επιχείρησης και το κοινό-στόχο, η βάση της πλατφόρμας μπορεί να είναι διαφορετική. Θα πρέπει να εξετάσετε λεπτομερώς όλα τα μεγάλα κοινωνικά δίκτυα, καθώς και τα μικρότερα αν σας προσφέρουν επισκεψημότητα ή σχετική αναγνώριση.
Επικοινωνία

Η σχέση με τα κοινωνικά μέσα μαζικής ενημέρωσης είναι πάντα αμφίδρομη. Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το ακροατήριό σας, και να συνδεθούν μαζί σας με την σειρά τους. Επικοινωνείτε μαζί τους, μέσω του περιεχομένου σας και τα χρονοδιαγράμματα που δημιουργείτε και εκείνοι παρακολουθούν, επικοινωνούν. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν δύο συστατικά της επικοινωνίας στα Social Media, το πρώτο απαιτεί από εσάς να ακούσετε αυτό που οι πελάτες σας έχουν να πουν, και το άλλο απαιτεί από εσάς να μείνετε πιστοί στο Brand Name και να επικοινωνείτε με ειλικρίνεια και σαφήνεια.
Ένας τρόπος για να βεβαιωθείτε ότι τα χρονοδιαγράμματα και οι δημοσιεύσεις σας  στοχεύουν στην ουσία και φέρνουν αποτελέσματα είναι να καθορίσετε τον στόχο που έχετε χρησιμοποιώντας κάθε πλατφόρμα ξεχωριστά. Για παράδειγμα, ψάχνετε να αυξήσετε την ισχύ του Brand Name ή τις πωλήσεις; Στοχεύετε στην προσέλκυση νέων πελατών, ή θέλετε να αυξήσετε την αφοσίωση των πελατών; Η επικοινωνία για κάθε κοινωνικό δίκτυο θα πρέπει να είναι προσαρμοσμένη σε αντίστοιχους στόχους.
Το Brand Name θα πρέπει να αντιπροσωπεύεται οπτικά κάθε φορά που θα δημοσιεύσετε κάτι, χρησιμοποιώντας το με κώδικες HTML, σχετικά χρώματα, χαρακτηριστικά φίλτρα, και άλλα πράγματα που θα βοηθούν τους οπαδούς ή τους πιθανούς οπαδούς να προσδιορίσουν το εμπορικό σήμα σας.

Πίνακας Περιεχομένου

Συντονισμός

Ένα σημαντικό μέρος της δημιουργίας μιας social media στρατηγικής είναι να δημιουργήσετε ένα πλάνο, έτσι ώστε να πάρετε μια ιδέα για το πόσο συχνά θα δημοσιεύετε περιεχόμενο και πού. Με βάση αυτό το πλάνο μετά από περίπου 20 μέρες θα έχετε μια πλήρη εικόνα, ενώ θα μπορείτε να υπολογίσετε τι είδους κίνηση παράγει.
Το πιο βασικό  στοιχείο που πρέπει να εξετάσετε, όταν δημιουργείτε ένα πρόγραμμα δημοσιεύσεων είναι ο χρόνος που θα μοιραστείτε το το περιεχόμενο και  την μορφή.
Τυπικά χαρακτηριστικά παραδείγματα δημοσιεύσεων  είναι:
Αυτόματη δημοσίευση μόλις το περιεχόμενο ανέβει  στο blog / ιστοσελίδα / περιοδικό / προφίλ
Την ίδια μέρα, καθώς το περιεχόμενο έχει ήδη αναρτηθεί
Μια μέρα μετά
Μια Εβδομάδα μετά
Δύο εβδομάδες μετά
Ένα Μήνα μετά
Συγκεκριμένη ημερομηνία
Επαναλαμβανόμενη ημερομηνία καταχώρησης
Κατά τον προγραμματισμό του περιεχομένου σας, εξετάστε το περιεχόμενο των εργασιών, με τις αντίστοιχες πλατφόρμες. Το Twitter, για παράδειγμα, είναι πολύ γρήγορο εργαλείο και βρίσκετε καθαρά στο χέρι σας για να βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενό σας θα τραβήξει την προσοχή. Τα κοινωνικά δίκτυα όπως το Pinterest και το Tumblr, επιτρέπουν στο περιεχόμενό που ανεβάζετε να επανεμφανιστεί και πάλι, ώστε να κάνει ένα κύκλο  πιο αργά και με επαναλαμβανόμενα κύματα.
Τυπικές μορφές περιεχομένου που είναι:
Τίτλος + link
Κείμενο θέσεων
Infographics
Βίντεο
Σύντομα βίντεο δευτερολέπτων
Gifs
Φωτογραφίες
Εικόνες με κείμενα
Ανάλογα με το περιεχόμενο και τις μορφές που γνωρίζετε μπορείτε τακτικά και με ποιότητα να δημιουργήσετε,  και στη συνέχεια μπορείτε να σκεφτείτε τον τρόπο που θα μοιράσετε το περιεχόμενο στα κοινωνικά δίκτυα που έχετε επιλέξει. Για παράδειγμα, θέλετε να ρυθμίσετε τις διαστάσεις της εικόνας για κάθε πλατφόρμα ή θέλετε να αποστείλετε την ίδια εικόνα, ανεξάρτητα από το πώς θα φαίνεται;
Εδώ είναι μερικές από τις πιο κοινές διαστάσεις για τα πιο γνωστά Social Media:
Instagram 1080 x 1080
Facebook 940 x 788
Tumblr 540 x 810
Twitter 1024 x 512
Pinterest 735 x 1102
Αν μπορείτε να επιλέξετε μόνο μία διάσταση, η σύστασή μου θα ήταν να χρησιμοποιήσετε του Instagram. Εμφανίζονται μια χαρά σε όλες τις πλατφόρμες και το τετράγωνο σχήμα του εμφανίζεται σε κινητά όπως και desktop πολύ φιλικά προς τον χρήστη.

Διαβάστε  Η νέα mobile εφαρμογή του Linkedin είναι ήδη στα Smartphone !

Εν Κατακλείδι

Οι καλύτερες social media στρατηγικές όχι μόνο δείχνουν που βρίσκεται η αγορά αλλά εμφανίζουν σημάδια προς τα που θα κοιτάξει στο μέλλον. Δεν συζητάμε πλέον το αντίκτυπο των social media στο SEO. Τα Κοινωνικά δίκτυα όπως το Facebook πρέπει να αντιμετωπίζονται σαν μηχανές αναζήτησης, που σημαίνει ότι το SEO θα πρέπει σύντομα να εφαρμοστεί μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα στις τακτικές του Social Media Optimization.
To SEO κινείται περισσότερο προς την κατάταξη και τις αναζητήσεις, παρά την στόχευση μόνο λέξεων όπου τα πράγματα εμφανίζονται με βάση μόνο μία λέξη-κλειδί. Οι μεγάλες προτάσεις με λέξεις-κλειδιά και η πρόθεση πίσω από την αναζήτηση μετράει περισσότερο τώρα από ποτέ. Μπορείτε να προσαρμόσετε την στρατηγική σας στα κοινωνικά μέσα μαζικής ενημέρωσης, συμπεριλαμβανομένων μεγάλων προτάσεων με λέξεις-κλειδιά στους τίτλους και το περιεχόμενο, καθώς και την προσφορά με τις μορφές που είναι εύκολο να διαβάστούν από το κοινό.
Για παράδειγμα, το vertical content είναι ιδανικό για το Pinterest και το Snapchat, και στις περισσότερες κοινωνικές εφαρμογές για κινητά, ενώ το horizontal content αποδίδει πολύ καλά σε Twitter και Facebook.
Ολοκληρώνοντας, όσο μεγαλύτερο engagement μπορείτε να δημιουργήσετε με το περιεχόμενο, τόσο υψηλότερα θα ανεβείτε στην  κατάταξη και θα μάθετε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το κοινό σας. Το κλειδί είναι να γνωρίζετε το κοινό σας καλά, ώστε να γνωρίζετε τι είδους περιεχόμενο θα δημοσιεύσετε, για να αυξήσετε το engagement. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την επίτευξη ενός μεγαλύτερου κοινού αλλά και των στόχων που έχετε ορίσει.

————————————————————————————————————————————————————————-

Google news
Είπαν για εμάς.

Michalis PolykratisMichalis Polykratis
10:55 16 Apr 24
Εξαιρετικός επαγγελματίας και άνθρωπος η συνεργασία μας σε όλη τη διάρκεια της ήτανε άψογη και οι βοήθεια του στο να καταφέρω τους στόχους μου ήταν αμέριστη
Ο Γιώργος κάνει ότι υπόσχεται και χαίρομαι που συνεργάστηκα μαζί του! Κατάφερε να φέρει το eshop μας idaniko-varos.gr, μέσα σε λίγους μήνες, στην πρώτη σελίδα και στις πρώτες θέσεις στην Google σε πολλές κομβικες λέξεις κλειδιά. Πάντα πρόθυμος στην επικοινωνία εξηγώντας και παρέχοντας λύσεις σε ότι χρειάστηκε. Γιώργο σε ευχαριστώ για την συνεργασία μας 🙏
Ο Γιώργος και η ομάδα του μετά από ένα 6μηνο συνεργασίας μας έχουν αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις! Εξαιρετικοί επαγγελματίες, σχεδόν αμέσως μετά την έναρξη της συνεργασίας μας δεχτήκαμε τηλέφωνα και email. Ευχαριστούμε πολύ.
Eleni KarydiEleni Karydi
15:29 14 Feb 24
Επιτυχία στόχων, ταχύτητα και επαγγελματισμος κάνουν τη διαφορά εδώ.Η καλύτερη μου επιλογή!
Stavros VentourisStavros Ventouris
11:12 07 Feb 24
Εξειδικευμένοι στο είδος τους !!
Mama StalkerMama Stalker
15:58 06 Feb 24
Εξαιρετική δουλειά.Το site μας εκπέμπει επαγγελματισμό και αξιοπιστία.Ευχαριστούμε για όλα.
kostas Antonakakiskostas Antonakakis
15:17 30 Jan 24
Ο Γιώργος είναι ο μέτρ του SEO, αυξάνει τη διαδικτυακή προβολή με απαράμιλλη τεχνογνωσία. Οι στρατηγικές του ιδέες και η σχολαστική βελτιστοποίηση οδηγούν σε σημαντικές βελτιώσεις στην επισκεψιμότητα και την κατάταξη. Συνεργάσιμος, καινοτόμος και προσανατολισμένος στα αποτελέσματα, ο Γιώργος και η ομάδα του αποτελούν ανεκτίμητο πλεονέκτημα για κάθε προσπάθεια ψηφιακού μάρκετινγκ. Η συνεργασία μαζί του υπήρξε μεταμορφωτική, εξασφαλίζοντας την επιτυχία στο διαρκώς εξελισσόμενο τοπίο του SEO. Συνιστάται ανεπιφύλακτα για όσους αναζητούν έναν αφοσιωμένο επαγγελματία που δεσμεύεται να παρέχει μετρήσιμα και αποτελεσματικά αποτελέσματα.
VAL BALASKAVAL BALASKA
11:07 18 Jan 24
Ο κύριος Γιώργος Χατζηθεοδοσίου είναι γνώστης του SEO και του marketing γενικά. Ότι του ζητήθηκε για το koufetakia.gr το έφερε εις πέρας με επιτυχία.Γενικά είναι άνθρωπος που βοηθάει πάρα πολύ και προσωπικά τον συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!
Kostas PapanikosKostas Papanikos
11:00 29 Nov 23
Ο Γιώργος είναι εξαιρετικός επαγγελματίας ψάχνει προτείνει καινούργιες ιδέες, από το πρώτο κιόλας μήνα συνεργασίας είδα τη σελίδα μου να ανεβαίνει πολύ γρήγορα και σε αρκετές αναζητήσεις έχει πιάσει τη πρώτη σελίδα στη πρώτη θέση. Γιώργο σε ευχαριστώ πολύ.
Ο κ. Χατζηθεοδοσίου είναι ίσως ο μοναδικός γνώστης στην Ελλάδα του απαιτητικότατου δικηγορικού marketing, με γνώση του χώρου και των ιδιαιτεροτήτων του. Συνεπής, όπως και όλη η ομάδα του, την οποία χαρακτηρίζει η ευγένεια, η προθυμία και η αμεσότητα.
White MedusaWhite Medusa
14:43 17 Nov 23
10/10 σαπορτ και άμεση εξυπηρέτηση.
Christos KaliakatsosChristos Kaliakatsos
10:13 21 Oct 23
Εξαιρετικοί επαγγελματίες
Anastasios SkardoutsosAnastasios Skardoutsos
15:29 26 Jul 23
Εξαιρετικός συνεργάτης! Ακούραστος δουλευταράς με βαθιά γνώση του αντικειμένου! Γιώργο σ´ ευχαριστώ πολύ!
Sofia MerianouSofia Merianou
13:21 26 Jul 23
Άψογος επαγγελματίας με συνέπεια και εμπιστοσύνη ! Αξίζει να δουλέψετε μαζί του ,θα δείτε φοβερά αποτελέσματα στην δουλειά σας !
Ό,τι και να πω για τον Γιώργο Χατζηθεοδοσίου θα είναι πραγματικά λίγο. Εξαιρετικός επαγγελματίας και άριστος γνώστης του αντικειμένου του, που το καταλαβαίνει κάποιος από τα πρώτα λεπτά της συνομιλίας μαζί του.Δεν θα ακούσεις ποτέ τον Γιώργο να λέει φανφάρες ή λόγια του αέρα, αντιθέτως όσα λέει έχουν βάση, στόχο και επιχειρήματα. Και στο τέλος αποδεικνύονται όλα εμπράκτως!!Αντιλαμβάνεται άμεσα τις ανάγκες του πελάτη του και προσαρμόζεται εύκολα σε αυτές, ακόμη και σε ιδιαίτερες περιπτώσεις marketing, όπως το ιατρικό digital marketing.Ο Γιώργος είναι ένας επαγγελματίας που είναι πάντα εκεί, να βοηθήσει υποστηρίζοντας τις ανάγκες σου και να ακούσει τους προβληματισμούς σου ως προς αυτές. Είναι ακόμη εξαιρετικός άνθρωπος, που θα τον ήθελε κάποιος σίγουρα στην παρέα του!Γιώργο, σου ευχομαι να συνεχίσεις τη δημιουργική και ανοδική πορεία που έχεις χαράξει και διαγράφεις και όλα τα όνειρα και οι στόχοι σου να γίνουν πραγματικότητα!!!
Ανακάλυψα τον Γιώργο μέσω συστάσεων και αποφάσισα να τον εμπιστευτώ για τις ανάγκες SEO της επιχείρησής μου, και δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ικανοποιημένος με τα αποτελέσματα που έχω δει!Ο Γιώργος είναι πραγματικός ειδικός στον τομέα του SEO. Κατάφερε να βελτιώσει σημαντικά την ορατότητα της ιστοσελίδας μου στις μηχανές αναζήτησης μέσω στρατηγικών που αποδείχθηκαν αποτελεσματικές. Η ιστοσελίδα μου ανέβηκε ραγδαία στις αποτελεσματικές σελίδες αποτελεσμάτων και το κίνητρο που έχει δημιουργήσει στην επιχείρησή μου είναι αξιοθαύμαστο.Όχι μόνο παρέχει εξαιρετική επικοινωνία και υποστήριξη, αλλά είναι επίσης πολύ προσιτός και πρόθυμος να απαντήσει σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή ανησυχίες έχω. Εκτίμησα πραγματικά το γεγονός ότι με ενημέρωνε συνεχώς για την πρόοδο του έργου και με κρατούσε ενήμερο για τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο του SEO.
texnikos ipologistontexnikos ipologiston
16:04 08 Jun 23
Ο Γιώργος Χατζηθεοδοσίου είναι ένας εξαιρετικά ικανός και επαγγελματίας Digital Marketing Specialist. Έχοντας συνεργαστεί μαζί του για μια περίοδο, είμαι σε θέση να πω ότι η εμπειρία μου με αυτόν ήταν πραγματικά εξαιρετική.Από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε την υπεύθυνη θέση του ως Digital Marketing Specialist, ο Γιώργος έδειξε την εμπειρογνωμοσύνη και την τεχνογνωσία που απαιτούνται για να επιτελέσει αυτόν τον ρόλο με επιτυχία. Κατέχει βαθιά γνώση στις στρατηγικές και τα τεχνικά εργαλεία του ψηφιακού μάρκετινγκ και μπορεί να τις εφαρμόσει με αποτελεσματικότητα για την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών της επιχείρησης.Ο Γιώργος μπορεί να δημιουργήσει σφαιρικά σχέδια μάρκετινγκ που συνδυάζουν τα διάφορα στοιχεία του ψηφιακού τοπίου. Από τον καθορισμό των στόχων και του κοινού μέχρι τον σχεδιασμό και την υλοποίηση καμπανιών, ο Γιώργος είναι εξαιρετικά προσεκτικός και λεπτομερής, επιδεικνύοντας πάντα υψηλή ποιότητα και επαγγελματισμό.Ένα από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που επιθυμώ να επισημάνω για τον Γιώργο είναι η ικανότητά του να ανταποκρίνεται με επιτυχία σε μια δυναμική και αλλαγμένη αγορά. Αντιλαμβάνεται τις νέες τάσεις και τις αλλαγές στην κατανάλωση πληροφοριών και μπορεί να προσαρμοστεί γρήγορα για να επωφεληθεί από αυτές. Είναι συνεχώς ενημερωμένος για τις καινοτομίες και τις βέλτιστες πρακτικές του ψηφιακού μάρκετινγκ, και επιδεικνύει προθυμία για συνεχή μάθηση και ανάπτυξη.Επιπλέον, η ικανότητα του Γιώργου να αναλύει δεδομένα και να αξιοποιεί μεγάλα σύνολα δεδομένων είναι εντυπωσιακή. Μπορεί να αποκτήσει αναλυτική κατανόηση των μετρήσεων και των επιδόσεων των καμπανιών και να προτείνει βελτιώσεις και προσαρμογές για να επιτευχθούν ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.Όλα τα παραπάνω στοιχεία συμβάλλουν στην επιτυχία του Γιώργου ως Digital Marketing Specialist. Η επαγγελματική του προσέγγιση, η ποιότητα της δουλειάς του και η ικανότητά του να προσαρμοστεί και να καινοτομεί τον καθιστούν έναν αξιόπιστο επαγγελματία.Τέλος, θα ήθελα να αναφέρω ότι ο Γιώργος είναι επίσης εξαιρετικός στην επικοινωνία και την συνεργασία. Είναι προσιτός, ακούει προσεκτικά τις ανάγκες των πελατών και είναι διαθέσιμος να παρέχει υποστήριξη και συμβουλές όποτε χρειάζεται.Ο Γιώργος είναι ένας εξαιρετικά ικανός Digital Marketing Specialist με εντυπωσιακές δεξιότητες και γνώσεις. Συνιστώ ανεπιφύλακτα τις υπηρεσίες του σε κάθε επιχείρηση ή οργανισμό που αναζητά αποτελεσματικές και καινοτόμες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ.
Stefanos KontopoulosStefanos Kontopoulos
11:37 13 Apr 23
Ο Γιώργος είναι γνώστης του αντικειμένου σε πολλά επίπεδα, Μελετάει το κάθε project και αυτό που θα σου εγγυηθεί, αυτό θα γίνει στο τέλος. Έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος με την συνεργασία μαζί του και ουσιαστικά μέσα σε ενάμισυ μήνα, είχε πετύχει το στόχο που είχαμε βάλει. Επίσης και σαν άνθρωπος είναι απόλυτα συνεργάσιμος και αντιλαμβάνεται άμεσα αυτό που θέλει ο πελάτης. Πέντε αστέρια και λίγα είναι…. Σ’ευχαριστώ Γιώργο για όλα και συνεχίζουμε.
js_loader

Ζητήστε δωρεάν εκτίμηση.

Το κίνητρο μας είναι τεράστιο, καθώς μεγαλώνουμε μαζί σας. Συμμετέχουμε κάθε χρόνο σε διεθνείς οργανισμούς και αποκτάμε διακρίσεις, μέσα από τις επιτυχίες που χτίζουμε στο δικό σας project.


    2 comments on “Ποιες είναι οι σωστές επιλογές Social Media σελίδων για Start up επιχειρήσεις

    1. Πολλά συγχαρητήρια για το άρθρο σας, όχι μόνο είναι πλήρως κατανοητό αλλά οι συμβουλές σας εκτιμώ ότι θα αποδειχθούν καθοριστικές

    Αφήστε μια απάντηση

    Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *