+(30) 697 213 2823 info@seomarketer.gr Νέος Κόσμος, Αθήνα
Το Pinterest προχωρά σε 3 μεγάλες αλλαγές Retargeting, Προώθηση ιστοσελίδων SEO Marketer

Το Pinterest προχωρά σε 3 μεγάλες αλλαγές Retargeting

To Pinterest εισάγει εκ νέου μια νέα παρουσίαση στον τομέα του engagement retargeting όπου σας δίνει την δυνατότητα να στοχεύσετε σε χρήστες που έχουν εμπλακεί με τα pin σας, προσθέτοντας μια νέα ετικέτα για την καλύτερη επαναστόχευση. Παρακάτω θα δούμε τις τρεις μεγάλες αλλαγές στο Pinterest Advertising όπως έχει ανακοινώσει ή εταιρεία. Δείτε επιπλέον πληροφορίες με τους νέους τύπους targeting του Pinterest.

1. Engagement Retargeting
Οι χρήστες που γνωρίζουν και τους αρέσει το brand σας είναι πιο πιθανό να αγοράσουν από έναν άγνωστο που μπήκε τυχαία στο προφίλ της εταιρείας. Γι ‘αυτό το Retargeting έχει τεράστια δύναμη σε πλατφόρμες διαφήμισης όπως το AdWords και το Facebook, καθώς γυρνάτε την ζυγαριά υπέρ σας. Λαμβάνοντας αυτή την ιδέα, το Pinterest εισήγαγε το retargeting ως επιλογή στις στρατηγικές σας , η οποία επιτρέπει να στοχεύσετε άτομα που έχουν εμπλακεί με τα pin σας (π.χ., αποθήκευση ή κάνοντας κλικ σε αυτό).
Όταν κάποιος ασχολείται με ένα pin, σας δείχνει την πρόθεση ότι μπορεί να δαπανήσει στο μέλλον για το προιόν ή υπηρεσία σας, και είναι 2,2 φορές πιο πιθανό να προβεί σε αγορά μέσα στις επόμενες 30 ημέρες από ό, τι εκείνοι που δεν συμμετέχουν, σημείωσε το Pinterest σε ανακοίνωσή του. “Για παράδειγμα, εάν κάποιος σας αποθηκεύσει μετά από ιδέες για στήσιμο social καμπανιών που εντόπισε σε pin, μπορείτε να του κάνετε retargeting στο μέλλον με ιδέες και tips για στόχευση σε μια καμπάνια.”

2. Νέo Pinterest Tag

Αν θέλετε να παρακολουθείτε πόσοι άνθρωποι έχουν εγγραφεί στο ενημερωτικό σας δελτίο ή έχει αγοράσει από σας, η νέα ετικέτα Pinterest θα σας δώσει το conversion reporting σε εννέα τύπους δραστηριοτήτων . Για παράδειγμα, αν κάποιος προσθέσει ένα στοιχείο στο καλάθι, αλλά το εγκαταλείψει πριν από την αγορά, μπορείτε να τους επαναστοχεύσετε στο Pinterest και να προσπαθήσετε να τους πείσετε με έξυπνους τρόπους, να αγοράσουν αυτό το στοιχείο από εσάς.
Εναλλακτικά, μπορείτε να στοχεύσετε κάποιον που έχει αγοράσει από εσάς με συναφή είδη.

Ας δούμε όλες τις νέες επιλογές που έχετε για να παρακολουθήσετε με μια νέα ετικέτα Pinterest :
Επισκέψεις Σελίδας: Οι χρήστες που έχουν επισκεφθεί μια από τις βασικές σελίδες σας (π.χ., μια σελίδα του προϊόντος ή άρθρου).

  • Προβολή Κατηγορίας : Οι χρήστες που έχουν επισκεφθεί την κατηγορία μιας σελίδας σας.
  • Αναζήτηση: Οι χρήστες που έχουν ψάξει στην ιστοσελίδα σας για τα προϊόντα ή τις διευθύνσεις καταστημάτων.
  • Προσθήκη στο καλάθι: Οι χρήστες που έχουν προσθέσει προϊόντα στο καλάθι αγορών σας.
  • Ταμείο: Οι άνθρωποι που έχουν ολοκληρώσει μια αγορά.
  • Παρακολούθηση βίντεο : Οι άνθρωποι που έχουν παρακολουθήσει τα βίντεο σας.
  • Εγγραφή: Οι άνθρωποι που έχουν εγγραφεί για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.
  • Lead – Ένδειξη ενδιαφέροντος : Οι άνθρωποι που έχουν δείξει ενδιαφέρον για προιόν η υπηρεσία.
  • Ειδική σημείωση :  Μια ειδική εκδήλωση που θέλετε να συμπεριλάβετε στην αναφορά μετατροπών σας.

Επιπλέον, το Pinterest σας επιτρέπει να δημιουργήσετε ένα συγκεκριμένο Partner Event, το οποίο είναι μια ειδική εκδήλωση όπου μπορείτε να σχεδιάσετε τον σκοπό της στόχευσης του κοινού που θέλετε. Ωστόσο, δεν θα εμφανίζεται στις αναφορές του conversion. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να έχετε δημιουργήσει και ένα αξιόλογο Pinterest Board.
Αν και αυτές οι νέες επιλογές για την εκ νέου στόχευση χρηστών δεν είναι διαθέσιμες αυτή τη στιγμή, μπορείτε να εφαρμόσετε την ετικέτα σήμερα, έτσι θα είστε έτοιμοι όταν θα εμφανισθούν στις επιλογές σας μέσα στις επόμενες εβδομάδες.

3.  Σχετικών ενδιαφερόντων κοινά είναι τώρα σχετικής συμπεριφοράς κοινά

Παρόμοιας συμπεριφοράς ακροατήρια είναι τα νέα ακροατήρια παρόμοιων ενδιαφερόντων. Η αλλαγή συνέβη, όπως το Pinterest ανακοίνωσε: “. Το κοινό που στοχεύετε στο Pinterest όχι μόνο μοιάζει,  αλλά λειτουργεί παρόμοια σε πολλές περιπτώσεις” Επειδή οι άνθρωποι δείχνουν την πρόθεση να αγοράσουν, το διάβασμα παρόμοιας συμπεριφοράς χρηστών, είναι ένας τρόπος για τους διαφημιζόμενους να φτάσουν σε συγκεκριμένους τύπους ανθρώπων.

Όταν το Pinterest ξεκίνησε το διάβασμα παρόμοιων ενδιαφερόντων, ανέφερε ότι το CTR αυξήθηκε κατά 63 % και αύξησε επικοινωνία και αλληλεπίδραση μέχρι και 30x φορές.