Θέλετε το περιεχόμενό σας στο Instagram να έχει καλύτερη απόδοση; Αναρωτιέστε πώς να βελτιστοποιήσετε τις δημοσιεύσεις ροής Instagram;
Σε αυτό το άρθρο, θα ανακαλύψετε πώς να σχεδιάσετε και να παραδώσετε αναρτήσεις Instagram που βελτιώνουν την αφοσίωση.
Τι είδους μορφή σε Post στο Instagram λειτουργεί καλύτερα ; Φωτογραφίες, βίντεο ή καρουζέλ; Αλγοριθμικά, το Instagram δεν έχει προτίμηση για φωτογραφίες ή βίντεο. Εάν το κοινό σας προτιμά βίντεο, θα θέλετε να δημιουργήσετε περισσότερα βίντεο. Επομένως, θα πρέπει να δείτε τις δικές σας μετρήσεις για να το προσδιορίσετε.
Αλλά τα καρουζέλ είναι μια έξυπνη λύση που αξίζει να δοκιμάσετε αν και δεν συνιστώ να χρησιμοποιείτε αυτήν τη μορφή όλη την ώρα, επειδή τα καρουζέλ μπορεί να είναι κουραστικά για το κοινό σας.
Μια ανάρτηση με καρουζέλ σάς επιτρέπει να μοιράζεστε 2-10 φωτογραφίες ή βίντεο σε μία ανάρτηση που μπορούν να περάσουν από τους χρήστες για να δουν περισσότερο περιεχόμενο.
Ποιο είναι το κόλπο εδώ ;
Εάν κάποιος δει την ανάρτησή σας στην πρώτη εικόνα και δεν αντιδράσει σε αυτή, το Instagram θα εμφανίσει ξανά την ανάρτησή σας την επόμενη φορά που θα συνδεθεί, πιθανότατα με τη δεύτερη εικόνα. Μερικές φορές ο αλγόριθμος θα προσδιορίσει μια άλλη εικόνα στη σειρά για να τους δείξει ότι πιστεύει ότι το άτομο είναι πιο πιθανό να αλληλεπιδράσει. Έτσι έχετε διπλάσιες πιθανότητες να αποκτήσετε έκθεση και αφοσίωση.
Hacks περιεχομένου Post Feed Instagram
Το επόμενο στοιχείο για ένα έξυπνο post στο Instagram είναι που θέλουμε να δούμε είναι το πραγματικό δημιουργικό που μοιράζεστε. Ακολουθούν μερικές συμβουλές για να έχετε καλύτερα αποτελέσματα από το περιεχόμενό σας.
Χρησιμοποιήστε το χρώμα στρατηγικά
Το μπλε χρώμα αποδεικνύεται ότι έχει περίπου 20% –30% περισσότερη αφοσίωση στο Instagram. Οι άνθρωποι αντιδρούν στο μπλε χρώμα. Έχετε έναν μπλε ουρανό, ένα μπλε προϊόν, μια μπλε ετικέτα ή μπλε ρούχα.
Ένα άλλο αγαπημένο hack είναι να χρησιμοποιήσω ένα πολύ ελάχιστο, σιωπηλό φόντο στην εικόνα. Συνδυάστε ένα ανοιχτό φόντο – λευκό ή γκρι – με ένα έντονο χρώμα για να ξεχωρίσετε στη ροή Instagram. Αυτό θα κάνει τους θεατές να επιβραδύνουν την κύλιση και να δώσουν μεγαλύτερη προσοχή στο περιεχόμενό σας.
Εμφάνιση ζωντανών θεμάτων
Οι άνθρωποι συνδέονται με ανθρώπους. Αντί να εμφανίζετε το προϊόν σας σε ένα κουτί ή ένα ράφι, δείξτε σε κάποιον που κρατάει ή χρησιμοποιεί αυτό το προϊόν. Θα μπορούσατε να τραβήξετε την εικόνα στον ώμο κάποιου. Ή απλά δείξτε το χέρι κάποιου ή τα πόδια τους στηρίζονται σε μια καρέκλα.
Τη στιγμή που προσθέτετε ένα ανθρώπινο στοιχείο στο δημιουργικό σας, η αφοσίωσή σας αυξάνεται.
Ένα άλλο αγαπημένο είναι τα ζώα. Όλοι αγαπούν τα χαριτωμένα ζώα – κουτάβια, γατάκια, πρόβατα και πάει λέγοντας. Εάν μπορείτε να ενσωματώσετε ένα ζώο στην εικόνα σας στο Instagram, πιθανότατα θα έχετε μεγαλύτερη αφοσίωση.
Χρησιμοποιήστε τα Text Overlays στις εικόνες ροής Instagram για την παροχή περιεχομένου
Ένα εξαιρετικό hack είναι να επικαλύψετε δύο ή τρεις απλές λέξεις στην εικόνα για να πείτε στους ανθρώπους ακριβώς υπάρχει στη λεζάντα. Αυτό αξίζει να γίνει για νέες λειτουργίες και ενημερώσεις Instagram. Κάνει αμέσως τους ανθρώπους να σταματήσουν, να δώσουν προσοχή και να διαβάσουν τη λεζάντα, δημιουργώντας περισσότερη αφοσίωση και εντυπώσεις στο περιεχόμενό.
Hacks λεζάντας Post Feed Instagram
Το επόμενο στοιχείο του περιεχομένου στο Instagram είναι η λεζάντα. Οι υπότιτλοι είναι εξαιρετικά σημαντικοί για την αύξηση των μετατροπών, οπότε βεβαιωθείτε ότι έχετε δημιουργήσει αξιόλογο περιεχόμενο.
Θα πρέπει να γράψετε μια ισχυρή πρώτη πρόταση. Οι λεζάντες Instagram περικόπτονται στη ροή με «… περισσότερα», έτσι οι άνθρωποι διαβάζουν πραγματικά μόνο τις δύο πρώτες γραμμές της λεζάντας σας. Εάν αυτό δεν τραβήξει την προσοχή τους, θα φύγουν γρήγορα από την ανάρτησή σας.
Σκεφτείτε την πρώτη σας πρόταση όπως σε έναν υπέροχο τίτλο ανάρτησης ιστολογίου ή μια κεφαλίδα θέματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Χρησιμοποιήστε κεφαλαία γράμματα. Προσθέστε emoji. Κάντε κάτι για να τραβήξετε την προσοχή των ανθρώπων σε αυτήν τη λεζάντα, ώστε να πατήσουν στο «… περισσότερα» και να διαβάσουν ολόκληρο το θέμα.
Επιπλέον, μπορείτε να προσθέσετε hashtag στη λεζάντα σας. Τα Hashtags είναι εξαιρετικά ισχυρά για μεγαλύτερη έκθεση στο περιεχόμενό σας. Δείτε 50 τρόπους για να προωθήσετε καλύτερα τα posts στο Instagram.
Instagram Feed Post Branding Συμβουλές
Χρησιμοποιήστε 2-3 παρόμοια φίλτρα σε όλες τις εικόνες Instagram
Το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε είναι να επιλέξετε μόνο δύο ή τρία φίλτρα Instagram κατά τη δημιουργία του περιεχομένου σας. Επιλέξτε φίλτρα που είναι πολύ παρόμοια και συνεπή σε όλο το φάσμα χρωμάτων. Εάν επιλέξετε ένα φίλτρο κίτρινου τόνου, διατηρήστε όλα τα φίλτρα σας σε αυτόν τον τόνο. Το ίδιο ισχύει και με ένα φίλτρο μπλε τόνου.
Εάν δημιουργείτε περιεχόμενο που σχετίζεται με τρόφιμα, δείτε φίλτρα με υψηλό κορεσμό. Τα φωτεινότερα χρώματα αναδεικνύουν πραγματικά την αντίθεση στα τρόφιμα. Εάν η επωνυμία σας είναι πιο vintage, φίλτρα όπως το Gingham και η Sierra δίνουν μια πιο αντίκα εμφάνιση στο περιεχόμενό σας που μπορεί επίσης να παραμείνει πιστή σε όλες τις επωνυμίες σας.
Χρησιμοποιήστε μοναδικές γωνίες κάμερας για να τραβήξετε φωτογραφίες Instagram
Ένα άλλο τέχνασμα που προτείνουμε συχνά είναι να χρησιμοποιήσετε μοναδικές γωνίες κάμερας για να τραβήξετε τις φωτογραφίες σας στο Instagram. Χαμηλώστε προς τα κάτω, εστιάστε με ελαφρά γωνία ή σηκώστε ψηλότερα. Αν τραβάτε πάντα από μια συγκεκριμένη οπτική γωνία τη δική σας αισθητική, θα δημιουργήσει μια άμεση υποσυνείδητη σύνδεση με την επωνυμία σας όταν οι χρήστες βλέπουν αυτό το περιεχόμενο.
Συμπέρασμα
Εάν εργάζεστε σκληρά για να δημιουργήσετε περιεχόμενο στο Instagram και πιστεύετε ότι το περιεχόμενό σας δεν οδηγεί πουθενά, δοκιμάστε τις παραπάνω συμβουλές για να βελτιστοποιήσετε τις εικόνες και τους υπότιτλους σας για καλύτερα αποτελέσματα. Αυτές οι συμβουλές θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε το οπτικό στοιχείο των αναρτήσεών σας, να γράψετε πιο αποτελεσματικούς υπότιτλους και να δημιουργήσετε ένα στυλ που θα αναγνωρίσει το κοινό σας στη ροή.
- Δικηγόρος Κ. ΚαμουζήςΒραβευμένο δικηγορικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google.
- Χειρουργός Κ. ΑποστόλουΒραβευμένο ιατρικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google. Δείτε τι είπε για εμάς ο ιατρός.
- Ορθοπεδικός Α. Σταθελλης1η σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά όπως και πρώτες θέσεις. Τι είπε ο γιατρός για εμάς.