+(30) 697 213 2823 [email protected] Νέος Κόσμος, Αθήνα
facebook για chat support

Επικοινωνία με Facebook – Πως να βρείτε άκρη με το Support

Ένα μεγάλο θέμα που κατά καιρούς (Αρκετά συχνά) ταλανίζει Digital Marketers και επιχειρήσεις. Η επικοινωνία με το Facebook για πολλά χρόνια τώρα έχει γίνει αρκετά δύσκολη, όμως σε αυτό το άρθρο θα εξερευνήσουμε και παραθέσουμε όλους τους διαθέσιμους τρόπους για να βρείτε λύση στο πρόβλημα σας.

Είναι γεγονός ότι η πλειονότητα των περιπτώσεων ψάχνει να βρει απαντήσεις και λύσεις στο πρόβλημα της απενεργοποίησης του διαφημιστικού λογαριασμού. Ένας ακόμη λόγος είναι η απόρριψη διαφημίσεων για παραβίασης πολιτικής του Facebook. Εδώ αξίζει να αναφερθεί ότι θα πρέπει όλοι μας να διαβάζουμε τις πολιτικές διαφήμισης του Facebook, ώστε να είμαστε όσο το δυνατόν περισσότερο προετοιμασμένοι γίνεται για αυτό το ενδεχόμενο.

Εφόσον είστε Digital Marketer και θέλετε να ανεβάσετε επίπεδο τις γνώσεις σας στο κομμάτι αυτό τότε θα πρέπει να ξεκινήσετε με τα μαθήματα του Facebook Blueprint. Τα προβλήματα που αναφέραμε παραπάνω είναι ευκόλως κατανοητό ότι δεν μπορούν να λυθούν απο το Facebook Help Center Community. Θα πρέπει να ακολουθήσετε συγκεκριμένες διαδικαδίες, ώστε να βγείτε από αυτό το αδιέξοδο. Θα δούμε παρακάτω αναλυτικά τους τρόπους επικοινωνίας με την υποστήριξη του Facebook.

1.Facebook Help Center

facebook υποστηριξη

 

Ένα από τα πρώτα βήματα που πρέπει να κοιτάξετε είναι το Help Center του Facebook. Παρέχει αυτοματοποιημένη βοήθεια και εργαλεία για να βρείτε λύση στο πρόβλημα σας. Η βοήθεια που θα λάβετε θα είναι κυρίως για τα παρακάτω :

  • Πρόβλημα με πρόσβαση λογαριασμού
  • Προβλήματα με τις διαφημίσεις Facebook
  • Ανησυχίες σχετικά με παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων και εμπορικών σημάτων στο Facebook
  • Γενικά σχόλια σχετικά με την πλατφόρμα Facebook
  • Προβλήματα απορρήτου και ζητήματα σχετικά με την παραβίαση προσωπικών δικαιωμάτων
  • Θέματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
  • Ζητήματα ή προβλήματα σύνδεσης
  • Ζητήματα που σχετίζονται με ονόματα ή / και usernames χρηστών
  • Ερωτήσεις ή ανησυχίες σχετικά με φωτογραφίες και βίντεο
  • Καταστάσεις όπου ο θάνατος ή / και η αναπηρία ενδέχεται να προκαλούν προβλήματα

Μέσα από το Help Center θα βρείτε πάρα πολλές διαθέσιμες επιλογές για βοήθεια και υποστήριξη. Στο κάτω μέρος μπορείτε να μεταβείτε στο κέντρο βοήθειας για επιχειρήσεις.

 

facebook chat support

Σε αυτή την σελίδα πρέπει να έρθει μια επιχείρηση ή ένας Digital Marketer για να βρει λύση στο πρόβλημα του. Από εκεί και πέρα προχωράμε στο 2 βήμα το οποιό είναι το Chat Support.

2. Επικοινωνία μέσω Chat

Στην υποστήριξη για επιχειρήσεις θα ψάξετε στα μέσα της σελίδας για ένα πλαίσιο σαν αυτό που βλέπετε στη παραπάνω φωτογραφία με τίτλο ” Χρειάζεστε ακόμα βοήθεια;”. Θα επιλέξετε την μπλε ένδειξη με όνομασία ”Ξεκινήστε”. Θα σας εμφανίσει στην επόμενη σελίδα, διαθέσιμα links για αντιμετώπιση προβλημάτων απενεργοποίησης διαφημιστικών λογαριασμών, αλλά και πολλών ακόμη θεμάτων για επίλυση. Ουσιαστικά θα σας στείλει σε οδηγούς του Facebook όπου θα βρείτε χρήσιμες πληροφορίες για το κάθε πρόβλημα ξεχωριστά. Για να επικοινωνήσετε μέσω Chat με το Support του Facebook επιλέξτε την μπλε ένδειξη με ονομασία ”Πρώτα Βήματα”.

κεντρο βοηθειας facebook για chat support

Θα σας εμφανίσει μια νέα σελίδα όπου θα πρέπει να επιλέξετε τον διαφημιστικό λογαριασμό που έχετε το πρόβλημα από την διαθέσιμη λίστα που θα βρείτε.

επιλογη διαφημιστικου λογαριασμου facebook για chat support

 

Επιλέγετε από την λίστα σας τον διαφημιστικό λογαριασμό και προχωράτε στο επόμενο βήμα, όπου εκεί θα σας εμφανίσει τις διαθέσιμες επιλογές που έχετε για να περιγράψετε το πρόβλημα σας και να προχωρήσσετε στο τελικό στάδιο.

επιλογη προβληματος για facebook για chat support1

 

Πλέον είστε στη τελική σελίδα όπου θα σας ζητηθεί να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση του Email σας, έναν αριθμό τηλεφώνου και περαιτέρω πληροφορίες για το πρόβλημα σας. Το κείμενο θα πρέπει να το γράψετε στα Αγγλικά. Επιλέξτε screenshots για να περιγράψετε καλύτερα το πρόβλημα και πατήστε ”Έναρξη Συνομιλίας” όπου θα συνομιλήσετε με εκπρόσωπο του Facebook για το πρόβλημα σας. Καλή επιτυχία.

3. Δοκιμάστε τα επίσημα Emails

Ένας άλλος αποδοτικός τρόπος είναι να στείλετε Email σε ένα από τα σχετικά επίσημα του Facebook με το πρόβλημα σας.  Αν και το Chat Support είναι ο πιο διαδεδομένος τρόπος, μπορείτε να δοκιμάσετε και αυτή την λύση.

[email protected] – Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το συγκεκριμένο Email για να ρωτήσετε σχετικά με την ανάκτηση απενεργοποιημένων λογαριασμών, την ανάκτηση παραβιασμένων λογαριασμών, την επαναφορά κωδικού πρόσβασης, τη λήψη κωδικού για επαναφορά και τα προβλήματα με τη σελίδα. Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε να χρησιμοποιήσετε μια ειδική φόρμα εάν ο προσωπικός λογαριασμός σας στο Facebook είχε απενεργοποιηθεί.

[email protected]  – Χρησιμοποιήστε το συγκεκριμένο Email για να ρωτήσετε σχετικά με ένσταση εάν το περιεχόμενό σας έχει αποκλειστεί ή εάν ο λογαριασμός σας έχει τεθεί σε αναστολή. Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε να χρησιμοποιήσετε αυτήν τη φόρμα για να ζητήσετε επανεξέταση του προσωπικού σας λογαριασμού Facebook.

[email protected] – Αυτό είναι ένα βασικό email υποστήριξης και θα πρέπει να είστε πολύ, πολύ λεπτομερείς σχετικά με το πρόβλημά σας εάν το χρησιμοποιήσετε. Ο σκοπός εδώ είναι να το προσέξει η υποστήριξη, να το ερευνήσει και να σας δώσει μια αποτελεσματική λύση. 

[email protected] – Με το Email αυτό επικοινωνείτε ειδικά για οικονομικά ζητήματα που σχετίζονται με τις δραστηριότητές σας στο Facebook.

[email protected] -Ένα από τα email όπου λαμβάνει προσοχής από το Facebook, αλλά μην προσπαθείτε να το χρησιμοποιήσετε για καταστάσεις εκτός από την αναφορά κατάχρησης. Για να αυξήσετε τις πιθανότητές σας να λάβετε μια μη γενική απάντηση ή να λάβετε μια απάντηση πιο γρήγορα, βεβαιωθείτε ότι το email σας είναι σύντομο, περιεκτικό και άμεσο.

Συνοψίζοντας

Θα μπροούσα να αναφέρω κι άλλους τρόπους όπως το να δοκιμάσετε επικοινωνία μέσω Twitter, να στείλετε επίσημο γράμμα απευθείας στα κεντρικά τους γραφεία, να δοκιμάσετε τις Official Facebook Pages, να βρείτε στελέχη και υπαλλήλους μέσω Linkedin. Το θέμα σε αυτές τις προσεγγίσεις είναι ότι θα καταναλώσετε χρόνο για να βγάλετε άκρη και καταλαβαίνω ότι οι περισσότερες περιπτώσεις ειδικά για απενεργοποίηση λογαριασμού είναι επείγουσες. Δεν το συζητάμε αν πρόκειται για υποθέσεις χακαρίσματος και κακόβουλες επιθέσεις. Σε τέτοιες περιπτώσεις απευθύνεστε απευθείας στο Chat για άμεση υποστήριξη.

Αυτό ήταν! Το άρθρο θα ανανεώνεται με νέες αποτελεσματικές μεθόδους επικοινωνίας με το Facebook σε περίπτωση που υπάρξουν.

Να είστε όλοι καλά.

 

ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΣΤΗ ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ;Μάθε κάθε εβδομάδα Tips και Hacks για το Digital Marketing!

Μην χάσεις την ευκαιρία να μαθαίνεις πρώτος/η  όλα τα τελευταία Hacks στο Digital Marketing!