Ένα μεγάλο θέμα που κατά καιρούς (Αρκετά συχνά) ταλανίζει Digital Marketers και επιχειρήσεις. Η επικοινωνία με το Facebook για πολλά χρόνια τώρα έχει γίνει αρκετά δύσκολη, όμως σε αυτό το άρθρο θα εξερευνήσουμε και παραθέσουμε όλους τους διαθέσιμους τρόπους για να βρείτε λύση στο πρόβλημα σας.
Το άρθρο είναι καθαρά για ενημέρωση. Δεν είμαστε η υποστήριξη του Facebook ούτε ασχολούμαστε με τεχνικά προβλήματα.
Είναι γεγονός ότι η πλειονότητα των περιπτώσεων ψάχνει να βρει απαντήσεις και λύσεις στο πρόβλημα της απενεργοποίησης του διαφημιστικού λογαριασμού. Ένας ακόμη λόγος είναι η απόρριψη διαφημίσεων για παραβίασης πολιτικής του Facebook. Εδώ αξίζει να αναφερθεί ότι θα πρέπει όλοι μας να διαβάζουμε τις πολιτικές διαφήμισης του Facebook, ώστε να είμαστε όσο το δυνατόν περισσότερο προετοιμασμένοι γίνεται για αυτό το ενδεχόμενο.
Αναλαμβάνουμε το στήσιμο του Facebook προφίλ σας, επαγγελματικό διαφημιστικό λογαριασμό, επαγγελματική σελίδα, με όλες τις ενέργειες βήμα προς βήμα που χρειάζονται για να μην χάσετε ξανά τον λογαριασμό σας. Δεν παρέχουμε υποστήριξη σε χακαρίσματα λογαριασμών και απώλεια Προφίλ. Δεν παρέχουμε βοήθεια σε προβλήματα σχετικά με την πλατφόρμα.
Εφόσον είστε Digital Marketer και θέλετε να ανεβάσετε επίπεδο τις γνώσεις σας στο κομμάτι αυτό τότε θα πρέπει να ξεκινήσετε με τα μαθήματα του Facebook Blueprint. Τα προβλήματα που αναφέραμε παραπάνω είναι ευκόλως κατανοητό ότι δεν μπορούν να λυθούν απο το Facebook Help Center Community. Θα πρέπει να ακολουθήσετε συγκεκριμένες διαδικαδίες, ώστε να βγείτε από αυτό το αδιέξοδο. Θα δούμε παρακάτω αναλυτικά τους τρόπους επικοινωνίας με την υποστήριξη του Facebook.
1.Facebook Help Center
Ένα από τα πρώτα βήματα που πρέπει να κοιτάξετε είναι το Help Center του Facebook. Παρέχει αυτοματοποιημένη βοήθεια και εργαλεία για να βρείτε λύση στο πρόβλημα σας. Η βοήθεια που θα λάβετε θα είναι κυρίως για τα παρακάτω :
-
- Πρόβλημα με πρόσβαση λογαριασμού
-
- Προβλήματα με τις διαφημίσεις Facebook
-
- Ανησυχίες σχετικά με παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων και εμπορικών σημάτων στο Facebook
-
- Γενικά σχόλια σχετικά με την πλατφόρμα Facebook
-
- Προβλήματα απορρήτου και ζητήματα σχετικά με την παραβίαση προσωπικών δικαιωμάτων
-
- Θέματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
-
- Ζητήματα ή προβλήματα σύνδεσης
-
- Ζητήματα που σχετίζονται με ονόματα ή / και usernames χρηστών
-
- Ερωτήσεις ή ανησυχίες σχετικά με φωτογραφίες και βίντεο
-
-
- Καταστάσεις όπου ο θάνατος ή / και η αναπηρία ενδέχεται να προκαλούν προβλήματα
-
Μέσα από το Help Center θα βρείτε πάρα πολλές διαθέσιμες επιλογές για βοήθεια και υποστήριξη. Στο κάτω μέρος μπορείτε να μεταβείτε στο κέντρο βοήθειας για επιχειρήσεις.
Σε αυτή την σελίδα πρέπει να έρθει μια επιχείρηση ή ένας Digital Marketer για να βρει λύση στο πρόβλημα του. Από εκεί και πέρα προχωράμε στο 2 βήμα το οποιό είναι το Chat Support.
2. Επικοινωνία μέσω Chat
Στην υποστήριξη για επιχειρήσεις θα ψάξετε στα μέσα της σελίδας για ένα πλαίσιο σαν αυτό που βλέπετε στη παραπάνω φωτογραφία με τίτλο ” Χρειάζεστε ακόμα βοήθεια;”. Θα επιλέξετε την μπλε ένδειξη με όνομασία ”Ξεκινήστε”. Θα σας εμφανίσει στην επόμενη σελίδα, διαθέσιμα links για αντιμετώπιση προβλημάτων απενεργοποίησης διαφημιστικών λογαριασμών, αλλά και πολλών ακόμη θεμάτων για επίλυση. Ουσιαστικά θα σας στείλει σε οδηγούς του Facebook όπου θα βρείτε χρήσιμες πληροφορίες για το κάθε πρόβλημα ξεχωριστά. Για να επικοινωνήσετε μέσω Chat με το Support του Facebook επιλέξτε την μπλε ένδειξη με ονομασία ”Πρώτα Βήματα”.
Θα σας εμφανίσει μια νέα σελίδα όπου θα πρέπει να επιλέξετε τον διαφημιστικό λογαριασμό που έχετε το πρόβλημα από την διαθέσιμη λίστα που θα βρείτε.
Επιλέγετε από την λίστα σας τον διαφημιστικό λογαριασμό και προχωράτε στο επόμενο βήμα, όπου εκεί θα σας εμφανίσει τις διαθέσιμες επιλογές που έχετε για να περιγράψετε το πρόβλημα σας και να προχωρήσσετε στο τελικό στάδιο.
Πλέον είστε στη τελική σελίδα όπου θα σας ζητηθεί να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση του Email σας, έναν αριθμό τηλεφώνου και περαιτέρω πληροφορίες για το πρόβλημα σας. Το κείμενο θα πρέπει να το γράψετε στα Αγγλικά. Επιλέξτε screenshots για να περιγράψετε καλύτερα το πρόβλημα και πατήστε ”Έναρξη Συνομιλίας” όπου θα συνομιλήσετε με εκπρόσωπο του Facebook για το πρόβλημα σας. Καλή επιτυχία.
Συνοψίζοντας
Θα μπροούσα να αναφέρω κι άλλους τρόπους όπως το να δοκιμάσετε επικοινωνία μέσω Twitter, να στείλετε επίσημο γράμμα απευθείας στα κεντρικά τους γραφεία, να δοκιμάσετε τις Official Facebook Pages, να βρείτε στελέχη και υπαλλήλους μέσω Linkedin. Το θέμα σε αυτές τις προσεγγίσεις είναι ότι θα καταναλώσετε χρόνο για να βγάλετε άκρη και καταλαβαίνω ότι οι περισσότερες περιπτώσεις ειδικά για απενεργοποίηση λογαριασμού είναι επείγουσες. Δεν το συζητάμε αν πρόκειται για υποθέσεις χακαρίσματος και κακόβουλες επιθέσεις. Σε τέτοιες περιπτώσεις απευθύνεστε απευθείας στο Chat για άμεση υποστήριξη.
Αυτό ήταν! Το άρθρο θα ανανεώνεται με νέες αποτελεσματικές μεθόδους επικοινωνίας με το Facebook σε περίπτωση που υπάρξουν.
Να είστε όλοι καλά.
Το άρθρο είναι καθαρά για ενημέρωση. Δεν είμαστε η υποστήριξη του Facebook. Η επικοινωνία σας θα πρέπει να γίνει μέσα από την πλατφόρμα. Δεν παρέχουμε βοήθεια σε προβλήματα σχετικά με την πλατφόρμα.

- Δικηγόρος Κ. ΚαμουζήςΒραβευμένο δικηγορικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google.
- Χειρουργός Κ. ΑποστόλουΒραβευμένο ιατρικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google. Δείτε τι είπε για εμάς ο ιατρός.
- Ορθοπεδικός Α. Σταθελλης1η σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά όπως και πρώτες θέσεις. Τι είπε ο γιατρός για εμάς.