+(30) 697 213 2823 [email protected] Δημητρακοπούλου 65, Καλλιθέα
Φυσικοθεραπεία και Διαφήμιση

Φυσικοθεραπεία και Διαφήμιση – Πως να αποκτήσετε πελάτες

Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι ένα νέο εργαλείο που προσπαθεί να προσφέρει άριστη εξυπηρέτηση πελατών δημιουργώντας πολύτιμο περιεχόμενο, κυρίως μέσω ενημέρωσης. Αυτό συμβαίνει γιατί οι πελάτες δεν απαιτούν πλέον μόνο το προϊόν ή την υπηρεσία που προσφέρει η εταιρεία, αλλά και μια προσφορά ανώτερης αξίας. Σήμερα, η κοινωνία ζει σε έναν πλήρως συνδεδεμένο κόσμο, όπου δεν είναι μόνο οι διαδικτυακές επιχειρήσεις, αλλά ακόμη και τα ίδια τα καταστήματα που επενδύουν στον ψηφιακό κόσμο. Σε ένα ολοένα και πιο διασυνδεδεμένο περιβάλλον, γεννιέται το ψηφιακό μάρκετινγκ ή το διαδικτυακό μάρκετινγκ, όπου χρησιμοποιούνται διαφορετικές στρατηγικές σε διαδικτυακούς χώρους μέσω των οποίων τα κέντρα φυσικοθεραπείας προσφέρουν χρήσιμο περιεχόμενο στους χρήστες.

Αυτές οι ενέργειες μάρκετινγκ διασφαλίζουν ότι τα άτομα που αλληλεπιδρούν με τις διαφημίσεις προσγειώνονται στην ιστοσελίδα του φυσικοθεραπευτή. Ωστόσο, πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι το ψηφιακό μάρκετινγκ στη φυσικοθεραπεία απαιτεί σχεδιασμό και εξαντλητική ανάλυση του περιβάλλοντος για τη βελτίωση της προβολής στο διαδίκτυο. Για το λόγο αυτό, η ομάδα του SEO Marketer, παρουσίαζει συμβουλές μάρκετινγκ για να βελτιώσει την προβολή υπηρεσιών φυσικοθεραπείας στο διαδίκτυο.

Ποια είναι μυστικά για τη βελτίωση της διαδικτυακής προβολής  φυσικοθεραπευτών

Προσδιορίστε την πρόταση αξίας

Πριν ξεκινήσετε τη διαδικτυακή στρατηγική, είναι απαραίτητο να γνωρίζετε τις υπηρεσίες φυσικοθεραπείας.Έτσι θα εντοπίσετε τι διαφοροποιεί τον επαγγελματία από τους υπόλοιπους και τι μπορεί να προσφέρει σε σύγκριση με άλλα κέντρα φυσικοθεραπείας. Το ψηφιακό μάρκετινγκ, σε σύγκριση με το παραδοσιακό μάρκετινγκ, σας επιτρέπει να διαφοροποιήσετε την αγορά σε τμήματα με πιο εξατομικευμένο και λιγότερο επεμβατικό τρόπο. Στη συνέχεια, πρέπει να επιλέξετε το κοινό ή το κοινό-στόχο στον οποίο απευθύνεται.

Σχεδιάστε έναν ιστότοπο με επίκεντρο τον χρήστη

Ένα από τα πιο συνηθισμένα λάθη εστιάζεται στον σχεδιασμό ιστοσελίδων που δεν ανταποκρίνονται, δηλαδή δεν προσαρμόζονται σε καμία συσκευή. Έχοντας μια κακώς δομημένη αρχιτεκτονική, που καθιστά την πλοήγηση δύσκολη για τον χρήστη είναι πρόβλημα. Ένα άλλο θέμα είναι όταν δεν προσφέρουν ποιοτικό περιεχόμενο.

Αναπτύξτε μια στρατηγική SEO

Αυτό θα βοηθήσει στην τοποθέτηση της ιστοσελίδας στη πρώτη σελίδα του Google. Για αυτό, είναι απαραίτητο να αποκτήσετε backlinks ή εξωτερικούς συνδέσμους που οδηγούν στο site σας. Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να επιτευχθεί αυτό είναι να συνεργαστείτε με έμπειρους επαγγελματίες. Οι χρήστες θα μπορούν να βρίσκουν πληροφορίες για την επιχείρηση, όταν αναζητούν λέξεις όπως “φυσιοθεραπεία στη Κηφισιά », «φυσικοθεραπεία Περιστέρι».

Ανάλυση και Αρθρογραφία

Οι φυσικοθεραπευτές πρέπει να διαθέτουν ένα blog όπου δημοσιεύονται ενημερωτικά άρθρα σχετικά με τη δραστηριότητα παθήσεων και υπηρεσιών. Αυτό θα βοηθήσει στη βελτίωση του SEO στη σελίδα, συμπεριλαμβάνοντας λέξεις-κλειδιά στα άρθρα.

Πρωτη σελιδα google

Δραστηριότητα στα Social media

Τα κοινωνικά δίκτυα προσφέρουν το πλεονέκτημα ότι είναι σε θέση να παρακολουθούν τους χρήστες και να γνωρίζουν τη συμπεριφορά τους. Έτσι θα είναι δυνατό να γνωρίζουμε ποιες ανάγκες έχει το κοινό και να δημιουργήσουμε μεγαλύτερο αντίκτυπο στο δίκτυο. Είναι απαραίτητο να καθοριστεί ποιο μήνυμα επιδιώκεται να μεταδοθεί με τη στρατηγική μάρκετινγκ και πώς πρόκειται να μεταδοθεί σε κάθε κοινωνικό δίκτυο.

Δημιουργήστε διαφημιστικές καμπάνιες

Εάν για κάθε κοινωνικό δίκτυο υπάρχει διαφορετικός στόχος, επομένως οι δημοσιεύσεις είναι διαφορετικές, η διαδικτυακή διαφήμιση επιτρέπει την προβολή της διαφήμισης σε συγκεκριμένο κοινό, σε μια συγκεκριμένη χρονική στιγμή για να επιτευχθεί η μέγιστη απόδοση και αποτελεσματικότητα.

Τα οφέλη του Email Marketing

Το email έχει πάρει μια στροφή 180º για να γίνει μια τεχνική που σας επιτρέπει να προωθείτε περιεχόμενο ή να παρουσιάζετε νέες υπηρεσίες ή προσφορές, επομένως δεν πρέπει να διστάσετε να το χρησιμοποιήσετε.

Έμφαση στους πελάτες

Από τη στιγμή που οι πελάτες προσέλθουν στο φυσικοθεραπευτήριο, είναι καιρός όχι μόνο να επιστρέψουν σε αυτό, αλλά και να γίνουν «πρεσβευτές» του brand. Για αυτό, το μάρκετινγκ είναι το κλειδί, παρέχοντας την αναμενόμενη υπηρεσία μαζί με πρόσθετα οφέλη, όπως εξατομικευμένη και αποκλειστική προσοχή ή εκπτώσεις και προσφορές.

Ακούστε τους πελάτες

Οι κριτικές έχουν γίνει ουσιαστική πηγή πληροφόρησης για τους πελάτες, αφού σήμερα οι απόψεις άλλων χρηστών λαμβάνονται περισσότερο υπόψη από τις δημοσιεύσεις των ίδιων των εταιρειών. Επομένως, συνιστάται να προσθέτετε κριτικές στον ιστότοπο, να τις εξετάζετε, να απαντάτε στους πελάτες και να προσπαθείτε να είστε κατανοητοί μαζί τους, λύνοντας τυχόν αμφιβολίες και προβλήματα που μπορεί να προκύψουν.

Διαθέτουμε εις βάθος γνώση στον τομέα όπου μπορούμε να βοηθήσουμε στην ενίσχυση της προβολής στο διαδίκτυο, μέσω του σχεδιασμού και της εφαρμογής της στρατηγικής διαδικτυακού μάρκετινγκ, της έναρξης διαφημιστικών καμπανιών στο Facebook, στο Instagram ή στο Google, βοηθώντας επίσης στη σχεδίαση ιστοσελίδων.