Μια στρατηγική διαχείρισης μάρκετινγκ στοχεύει στη δημιουργία αποτελεσμάτων που πληρούν τους επιχειρηματικούς στόχους. Το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι μια στρατηγική που βοηθά στην επίτευξη αυτών των αποτελεσμάτων. Ωστόσο, δεν πρόκειται μόνο για τη δημιουργία καλού περιεχομένου, αλλά και για την υιοθέτηση ορισμένων πρακτικών όπως η κατανόηση των συνδέσμων no-follow και do-follow και η χρήση τους προς όφελός σας.
Ποιες είναι οι διαφορές μεταξύ No follow και Do follow Συνδέσμων;
Για να κατανοήσουμε τις διαφορές μεταξύ No follow και Do follow, πρέπει πρώτα να διευκρινίσουμε πώς λειτουργεί η δημιουργία συνδέσμων εντός του SEO.
Με αυτό, εννοούμε τι συμβαίνει κάθε φορά που ένας ιστότοπος ή ένα blog λαμβάνει έναν νέο σύνδεσμο που μπορεί να αυξήσει την κατάταξή του στο Google. Με τον ίδιο τρόπο που κάθε νέο περιεχόμενο στο blog σας αυξάνει τις πιθανότητές σας να βρεθεί από το κοινό σας, μπορούμε να πούμε ότι κάθε νέος σύνδεσμος αυξάνει τις πιθανότητές σας να έχετε περισσότερους επισκέπτες και καλύτερη θέση στις μηχανές αναζήτησης.
Σε τελική ανάλυση, όταν ο αλγόριθμος της Google προσδιορίζει τόσους εσωτερικούς και εξωτερικούς συνδέσμους που οδηγούν στον ιστότοπό σας, κατανοεί αυτόματα ότι εάν τόσοι πολλοί άνθρωποι συνδέονται με αυτό το ιστολόγιο, τότε πρέπει να είναι αρκετά καλό site. Επομένως, πρέπει να βρίσκεται σε καλύτερη θέση κατάταξης στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Τι είναι το do-follow Link
Οι σύνδεσμοι Do-follow είναι εκείνοι που επιτρέπουν στο Google και σε άλλες μηχανές αναζήτησης να οδηγούνται στον ιστότοπο ή το ιστολόγιό σας. Έτσι, κάθε φορά που εισάγετε έναν σύνδεσμο παρακολούθησης στο site σας, θα πει στη Google να τον ακολουθήσει, όπου αυτό έχει ως αποτέλεσμα να ενισχύει την εξουσία σας δείχνοντας στις μηχανές αναζήτησης ποιοι ιστότοποι, ιστολόγια και δημοσιεύσεις συνδέονται με εσάς. Για παράδειγμα, εάν το Site Α χρησιμοποιεί έναν σύνδεσμο από την εταιρεία X do-follow στο ιστολόγιό του, η σελίδα ή η ανάρτηση ιστολογίου που χρησιμοποιείται στον σύνδεσμο θα ληφθεί υπόψη στην κατάταξη. Ορισμένοι χρήστες το αποκαλούν Link Juice και οφείλεται στη μέτρηση PageRank της Google.
Επομένως, κατά την εισαγωγή εξωτερικών συνδέσμων στο ιστολόγιό σας, βεβαιωθείτε ότι προέρχονται από ιστότοπους με υψηλό authority, καθώς αυτό θα είναι πολύ σημαντικό για την ανάπτυξη της εξουσίας του site σας.
Τι είναι ο σύνδεσμος no-follow
Από την άλλη πλευρά, υπάρχουν εκείνοι οι σύνδεσμοι που μπορείτε να βάλετε και να μην τους βλέπετε να δείχνουν προς εσάς. Ονομάζονται συνδέσεις no-follow. Δεν αυξάνουν το PageRank ή βοηθούν στην καλύτερη τοποθέτηση SERP. Οι ιστότοποι που έχουν συνδέσμους no-follow έχουν μια ετικέτα HTML παρόμοια με την <a href=assignhttps://www.nameofthesite.com/assign rel=assignnofollowassign> Κείμενο συνδέσμου </a>. Αυτή η ετικέτα χρησιμεύει ως ειδοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης, έτσι ώστε να μην τη λαμβάνουν υπόψη για την κατάταξη όσων συνδέονται με αυτήν στον ιστότοπό σας. Εργαλεία όπως το SEMRush μπορούν να εμφανίσουν συνδέσμους no-follow εναντίον do-follow, ώστε να μπορείτε να τους λάβετε υπόψη κατά την εισαγωγή τους σε μέρος του περιεχομένου σας.
Γιατί όμως ιστοσελίδες χρησιμοποιούν No Follow Links;
Τώρα που καταλαβαίνετε τις διαφορές μεταξύ των συνδέσεων no-follow και do-follow, ίσως αναρωτιέστε γιατί ορισμένες εταιρείες και επαγγελματίες επιλέγουν να έχουν ιστότοπους ή ιστολόγια με συνδέσεις no-follow, που είναι επωφελείς για τους συνδέσμους και τα συνδεδεμένα μέρη. Λοιπόν, αυτό συμβαίνει γιατί όπως οι καλοί σύνδεσμοι που δείχνουν στον τομέα σας σας κάνουν καλύτερους, οι κακοί σύνδεσμοι μπορούν να μειώσουν την εξουσία σας με την Google. Σε τελική ανάλυση, όπως ο αλγόριθμος καταλήγει σε κάτι σαν «εάν πολλοί καλοί ιστότοποι δείχνουν σε αυτόν τον τύπο, πρέπει επίσης να είναι καλός», μπορεί επίσης να καταλήξει στο συμπέρασμα «εάν τόσες πολλές κακές τοποθεσίες δείχνουν αυτόν τον τύπο, πρέπει επίσης να είναι κακός και η θέση του SERP πρέπει να μειωθεί ».
Επομένως, οι καλοί ιστότοποι έχουν σίγουρα συνδέσεις no-follow. Από την άλλη πλευρά τα No Follow Links μπορούν να χρησιμοποιηθούν και ως refferral traffic. Σε κάθε περίπτωση φροντίστε το 20-30% να είναι No Follow και το 60 70% Do Follow. Με αυτή την στρατηγική κρατάτε μια ισσοροπία στα μάτια των μηχανών αναζήτησης.
- Δικηγόρος Κ. ΚαμουζήςΒραβευμένο δικηγορικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google.
- Χειρουργός Κ. ΑποστόλουΒραβευμένο ιατρικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google. Δείτε τι είπε για εμάς ο ιατρός.
- Ορθοπεδικός Α. Σταθελλης1η σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά όπως και πρώτες θέσεις. Τι είπε ο γιατρός για εμάς.