fbpx
+(30) 697 213 2823 [email protected] Δημητρακοπούλου 65, Καλλιθέα
ειδικος seo

Ειδικός SEO – SEO Specialist για 1η σελίδα στη Google

Ποιος είναι ο ειδικός SEO; Σύμφωνα με την πιο κοινή και δημοφιλή έννοια, ο SEO Specialist ή αλλιώς SEO Expert είναι ένας ειδικός που εργάζεται στη βελτιστοποίηση ιστοσελίδων για τις μηχανές αναζήτησης. Πιο συγκεκριμένα, είναι η επαγγελματική φιγούρα στην οποία θα πρέπει να εμπιστευτεί μια εταιρεία, επιχείρηση τη στρατηγική που πρέπει να ακολουθήσει για να βελτιώσει την κατάταξη ενός ιστότοπου κάθε είδους (από ηλεκτρονικό εμπόριο μέχρι blogs, από θεματικές ιστοσελίδες έως ηλεκτρονικές εφημερίδες) ή διαφορετικά την βελτίωση συνολικά του site και όλες τις λέξεις-κλειδιά που προσδιορίζονται ως πιο χρήσιμες για τον στόχο του πελάτη, ώστε να αποκτήσει δωρεάν οργανική επισκεψιμότητα.

Τι κάνει πραγματικά ένας Ειδικός SEO Specialist Expert

Αυτός ο ορισμός φαίνεται κάπως απλός, ωστόσο, επειδή το έργο ενός SEO Expert είναι κάτι πολύ πιο περίπλοκο από αυτό και αγγίζει πολλές πτυχές ενός ιστότοπου, ως συνοπτική απάντηση είναι ο επαγγελματίας που συνεργάζεται με τους webmasters, προγραμματιστές, copywriters και όλων των άλλων επαγγελματιών που εργάζονται στο έργο. Αυτό σημαίνει, επομένως, ότι ένας ειδικός SEO θα πρέπει επίσης να έχει συγκεκριμένες και τεχνικές ικανότητες στο μάρκετινγκ και την ανάλυση, καθώς και να μπορεί να κατανοεί και να καθοδηγεί τη δουλειά άλλων ανθρώπων.

Ποιες οι αρμοδιότητες του SEO Expert;

Για παράδειγμα, εάν συντάσσουμε μια λίστα με τις κύριες δεξιότητες που πρέπει να αναπτύξει ένας ειδικός SEO, θα μπορούσαμε να αναφέρουμε τις γνώσεις (ακόμη και βασικές) γλωσσών προγραμματισμού, χρήσιμες για την αποτελεσματική οικοδόμηση της αρχιτεκτονικής ενός ιστότοπου ή ακόμα και για να προτείνουμε την σωστή διαδρομή προς webmasters και προγραμματιστές. Επίσης πολύ χρήσιμο θα ήταν ένα είδος εξοικείωσης με τα πιο δημοφιλή CMS (ξεκινώντας από το WordPress) και τα πρόσθετά τους, μια βαθιά γνώση των εργαλείων του Web Analytics και της Google Search Console, μια εξοικείωση με τις θεωρητικές έννοιες για την κατάταξη, κυρίως λόγω όλων των εξελίξεις και τακτικές ενημερώσεις αλγορίθμου αναζήτησης.

Είναι προφανές ότι ένας ειδικός SEO πρέπει να μπορεί να χρησιμοποιεί μια σειρά από εργαλεία SEO που, αφενός, κατευθύνουν οποιαδήποτε παρέμβαση και, αφετέρου, επιτρέπουν σε κάποιον να παρακολουθεί την αποτελεσματικότητά του.

Στρατηγικές SEO για μεγιστοποίηση των αποτελεσμάτων

Όπως προσπαθούμε πάντα να εξηγούμε μέσα στους πελάτες μας, το Search Engine Optimization περιλαμβάνει τεχνικά και δημιουργικά στοιχεία, γιατί κανείς δεν πρέπει ποτέ να παραβλέπει και να υποτιμά τη σημασία του περιεχομένου, καθώς και να δίνει πάντα αξία στη δομή του ιστότοπου, τη χρηστικότητα, την παρουσία του και φύση των backlinks που προέρχονται από άλλους ψηφιακούς πόρους που επιτρέπουν την προσγείωση στη σελίδα και ούτω καθεξής.

Ένα εξαιρετικό εργαλείο για ανέρευση λέξεων κλειδιών είναι το KW Finder. Είναι με συνδρομή και διαθέτει εκατοντάδες προτάσεις και φράσεις για να βρείτε λέξεις κλειδιά σχετικές με την επιχείρηση σας. Ξεκινήστε εδώ.

Ποιος είναι ο ειδικός SEO

Σε αυτό το όραμα, ο ειδικός SEO αποδεικνύεται ότι είναι ο ελεύθερος επαγγελματίας που μια εταιρεία μπορεί να προσλάβει ως σύμβουλο για να διορθώσει συγκεκριμένα προβλήματα που σχετίζονται με το SEO και τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης. Ο ειδικός θα έχει τη δουλειά να αναλύσει τον ιστότοπο, να εντοπίσει τις δυσκολίες του και να υποδείξει στρατηγικές και απαραίτητες παρεμβάσεις για την επίλυση της κρίσιμης κατάστασης.

Τι κάνει ο ειδικός SEO

Το επαγγελματικό προφίλ του ειδικού SEO είναι ένας αληθινός και σωστός αναλυτής της υγείας του ιστότοπου. Φροντίζει για τη βελτίωση του μηχανισμού, τη βελτιστοποίηση, την ανάλυση των ανταγωνιστών, την περαιτέρω μελέτη του τοπίου της αγοράς, τον καθορισμό του στόχου και την ανακάλυψη των ενδιαφερόντων του, όπως και παρακολούθηση των κοινωνικών δικτύων». Ούτως ή άλλως, είτε πρόκειται για μια ολόκληρη ομάδα ειδικών SEO είτε για έναν, ο στόχος είναι ο ίδιος! Η χρήση πόρων και η εκτέλεση χρήσιμων δραστηριοτήτων για τη βελτίωση των αποτελεσμάτων ενός ιστότοπου, η αναβάθμιση του μεταξύ των SERP της μηχανής αναζήτησης, να αυξήσει την οργανική επισκεψιμότητα, τις πωλήσεις και τα κέρδη.

Η πραγματική δουλειά των επαγγελματιών SEO

Οι τομείς παρέμβασης ενός επαγγελματία SEO είναι επομένως πολύ εκτενείς και, συχνά, δεν έχουν σαφή όρια. Για να το απλοποιήσουμε, μπορούμε να χωρίσουμε τους δύο πρώτους κλάδους της εργασίας SEO σε βελτιστοποίηση εντός και εκτός σελίδας, αλλά το αναφέρουμε πολύ απλοποιημένα. Η δραστηριότητα εκτός σελίδας αφορά όλες εκείνες τις παρεμβάσεις που μπορούν να αναπτυχθούν εξωτερικά, επομένως κυρίως στρατηγικές δημιουργίας συνδέσμων, αλλά και της κοινωνικής διαχείρισης. Η στρατηγική βελτιστοποίησης On Page, αφορά τις εσωτερικές ενέργειες στον ιστότοπο και τις σελίδες του.

Όπως ειπώθηκε προηγουμένως, σχεδόν εξ ορισμού ο SEO Specialist μελετά και βελτιστοποιεί ιστοσελίδες, έτσι ώστε οι μηχανές αναζήτησης να μπορούν να εκτελούν τις δραστηριότητές σάρωσης, ευρετηρίασης και κατάταξης με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, έχοντας ως τελικό στόχο την αύξηση της της εμφανισημότητας στη πρώτη σελίδα της Google, ώστε να εγγυηθούν περισσότερη επισκεψιμότητα και μετατροπές, γνωστό και ως πελατολόγιο.

Από αυτή την άποψη, ο ειδικός SEO έχει την ευθύνη να μειώνει τα λάθη, να λύνει προβλήματα και να απλοποιεί τις λειτουργίες τόσο για τα αυτόματα προγράμματα ανίχνευσης όσο και για τον ανθρώπινο αναγνώστη που θα φτάσει στις σελίδες του ιστότοπου και από το οποίο εξαρτάται πραγματικά όλη η επιτυχία της εργασίας και της στρατηγικής.





    Καλέστε για Προσφορά