Πολιτική απορρήτου Πολιτική cookie
Google news

Λοιπόν σε αυτό το άρθρο θα τα πούμε όλα όπως πρέπει. Πως να βγάλετε λεφτά από το Youtube ; Καθόλου απλό και εύκολο ειδικά στην Ελλάδα. Για να μπορέσετε όμως να φτάσετε σε ένα επίπεδο να κερδίζετε subscribers, views και κατά επέκταση κάποια χρήματα θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα κανάλι, μέσω του οποίου θα προσφέρετε αξιόλογα βίντεο, χρήσιμα για τους Viewers. Η ομάδα του SEO Marketer δημιούργησε τον απόλυτο οδηγό για εσάς, για το πως να καταφέρετε να βγάλετε χρήματα από την μεγαλύτερη πλατφόρμα βίντεο στον κόσμο.

Στη πλειονότητα των περιπτώσεων θα καταφέρετε να βγάζετε απλά ένα έξτρα εισόδημα, καθώς οι πιθανότητες σας είναι αρκετά μικρές ειδικά όταν έχετε το Budget για να δώσετε με διαφημίσεις το boost στο κανάλι σας. Όμως για προβολή της επιχείρησης σας με έξυπνους και αποδοτικούς τρόπους είναι μια αναγκαία λύση. Ο Έλληνας Youtuber θα πρέπει να καταναλώσει κόπο, χρόνο για να μπορέσει να δημιουργήσει ένα αξιόλογο κανάλι με ενδιαφέροντα βίντεο, τα οποία θα έχουν απήχηση στο ευρύ κοινό.

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.

Το New Media Rockstars εκτιμά ότι οι κορυφαίοι χρήστες του YouTubers κερδίζουν εκατομμύρια, ενώ κάποιοι φτάνουν τα δεκάδες εκατομμύρια. Τα έσοδα μπορούν να κυμανθούν σε μεγάλο βαθμό ανάλογα με την προϋπόθεση του καναλιού.

Εδώ είναι μερικές μόνο από τις εκτιμήσεις τους και ο αριθμός των συνδρομητών αυτών των YouTubers έχει:

Το EpicMealTime βγάζει περίπου 3,1 εκατομμύρια δολάρια (7 εκατομμύρια συνδρομητές)
Ο Ray William Johnson βρίσκεται στα $ 4.2 εκατομμύρια (10 εκατομμύρια συνδρομητές)
Το FunToyzCollector φτάνει σε ένα εκπληκτικό $ 30,4 εκατομμύρια (8 εκατομμύρια συνδρομητές)

Ωστόσο, τα κανάλια του YouTube στη μικρότερη απήχηση μπορούν να έχουν έσοδα. Το δυναμικό κέρδους σας δεν καθορίζεται αποκλειστικά από τον αριθμό των συνδρομητών και τις προβολές που έχετε, αλλά και από το επίπεδο εμπλοκής που δημιουργείτε, από την εξειδικευμένη θέση και από τα κανάλια εσόδων που θα διερευνήσετε. Αυτό δεν σημαίνει ότι ο αριθμός των συνδρομητών δεν έχει σημασία.

Αλλά πριν φτάσουμε στον τρόπο με τον οποίο μπορείτε να κερδίσετε χρήματα στο YouTube, θα πρέπει να έχετε μια σαφή κατανόηση για το κοινό που μοιάζει με το κοινό σας.

Κατανόηση των δημογραφικών στοιχείων του κοινού σας

Η οικοδόμηση του δικού σας κοινού σας βάζει σε μια εξαιρετική θέση για να κερδίσετε χρήματα με διάφορους τρόπους. Αλλά θα μπορείτε να επωφεληθείτε πλήρως από τις ευκαιρίες που έχετε εάν καταλάβετε τα θέλω του κοινού σας.

Για πολλούς χρήστες YouTubers που θέλουν να δημιουργήσουν έσοδα, όσο πιο εξειδικευμένο είναι το κανάλι σας, τόσο καλύτερη είναι η θέση σας για να εργαστείτε με εμπορικά σήματα που στοχεύουν σε συγκεκριμένα ακροατήρια (περισσότερα για αυτό αργότερα).

Ρίξτε μια ματιά στις δημογραφικές πληροφορίες του κοινού σας.

Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στα εξής:

Στο φύλο για τη διανομή των ανδρών και των γυναικών, και αν το ακροατήριό σας κλίνει σε ένα από δυο.
Η ηλικία για τις σειρές στις οποίες εμπίπτουν τα περισσότερα μέλη του κοινού σας.
Γεωγραφική τοποθεσία για τις χώρες ή τις πόλεις όπου οι θεατές σας παρακολουθούν τα βίντεό σας και ορισμένα Brands ενδεχομένως να θέλουν να επικεντρωθούν.
Ώρα Παρακολούθησης: Η συνολική δέσμευση του κοινού σας κατά την παρακολούθηση των βίντεό σας.
Ένας συνδυασμός των παραπάνω για να δημιουργήσετε μια ακριβέστερη εικόνα του ακροατηρίου σας εξετάζοντας πράγματα όπως ο αριθμός των ανδρών θεατών που έχετε σε συγκεκριμένη ηλικιακή ομάδα.

Με αυτά τα δημογραφικά στοιχεία, θα έχετε καλύτερη κατανόηση του δικού σας κοινού και θα μπορείτε να εργάζεστε καλύτερα με τα εμπορικά σήματα. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε το Social Blade για να συγκρίνετε το δικό σας κανάλι με άλλους.

Πώς να κερδίσετε χρήματα στο Youtube

Ακριβώς όπως είναι ένας Instagram influencer ή ένας blogger, το κοινό σας μπορεί να ξεκλειδώσει το δυναμικό κέρδους σας, αλλά η δημιουργία πολλαπλών ροών εισοδήματος σας βοηθάει πραγματικά να κερδίσετε χρήματα.

Ευτυχώς, υπάρχουν πολλοί τρόποι που μπορείτε να κερδίσετε χρήματα στο Youtube:

Γίνετε συνεργάτης του YouTube και κερδίστε χρήματα από διαφημίσεις.
Κερδίστε χρήματα στο YouTube πωλώντας προϊόντα ή εμπορεύματα.
Crowdfund το επόμενο δημιουργικό έργο σας.
Αφήστε το ακροατήριό σας να υποστηρίξει την εργασία σας μέσω του “fan funding”.
Προωθήστε το περιεχόμενό σας στα Media.
Εργασία με Brands ως influencer ή affiliate.

Διαβάστε  Πόσο κοστίζει η διαφήμιση σε ένα site - blog ;

Ας δούμε τα πράγματα πιο αναλυτικά.

1.  Γίνετε συνεργάτης του YouTube και κερδίστε χρήματα από τις διαφημίσεις

Η πρώτη ροή εσόδων που πιθανώς θα διερευνήσετε είναι οι διαφημίσεις.

Θα χρειαστεί να ορίσετε τον εαυτό σας ως συνεργάτη του YouTube, το οποίο γίνεται εύκολα στην ενότητα του Studio Creator του λογαριασμού σας στο YouTube, μεταβαίνοντας στο μενού καναλιών για να επαληθεύσετε το λογαριασμό σας και να ενεργοποιήσετε τη δημιουργία εσόδων (κάντε κλικ εδώ για να μεταβείτε απευθείας).

Αφού γίνετε συνεργάτης, θα χρειαστεί να έχετε έναν λογαριασμό AdSense για να συμμετέχετε στο διαφημιστικό δίκτυο της Google για να πληρωθείτε πραγματικά και να δείτε αναφορές εσόδων από διαφημίσεις όπως αυτή που ακολουθεί. Αν δεν έχετε, μπορείτε να υποβάλετε αίτηση εδώ.

Έσοδα από διαφημίσεις YouTube

Αφού γίνει αυτό, θα δείτε ένα πράσινο “$” δίπλα στα βίντεό σας στο διαχειριστής βίντεο, υποδεικνύοντας αν έχει ενεργοποιηθεί η δημιουργία εσόδων, την οποία μπορείτε να κάνετε κλικ για πρόσβαση στις ρυθμίσεις δημιουργίας εσόδων για κάθε βίντεο.

Είναι εύκολο να δημιουργηθεί, αλλά η διαφήμιση ως συνεργάτης του YouTube απέχει πολύ από το πιο επικερδές ρεύμα εσόδων που μπορείτε να δημιουργήσετε μόνοι σας.

Γιατί πρέπει να κοιτάξετε πέρα ​​από τις διαφημίσεις για τα έσοδα

Το YouTube έλαβε πρόσφατα πολλές αντιδράσεις λόγω της απόφασής του να είναι πιο διαφανής σχετικά με τη διαφήμιση στην πλατφόρμα και τι χαρακτηρίζεται ως “φιλικό προς τους διαφημιζόμενους” περιεχόμενο. Ουσιαστικά, πολλοί δημιουργοί φοβούνται ότι θα χάσουν τα έσοδα από διαφημίσεις που βοηθούν στην υποστήριξη του καναλιού τους λόγω της φύσης του περιεχομένου τους.

Σύμφωνα με το YouTube, το περιεχόμενό σας μπορεί να αποκλειστεί από τις διαφημίσεις αν περιλαμβάνει:

Σεξουαλικά υποδηλωτικό περιεχόμενο, συμπεριλαμβανομένου του μερικού γυμνού και του σεξουαλικού χιούμορ
Βία, συμπεριλαμβανομένης της εμφάνισης σοβαρών τραυματισμών και εκδηλώσεων που σχετίζονται με βίαιο εξτρεμισμό
Ακατάλληλη γλώσσα, συμπεριλαμβανομένης της παρενόχλησης, της πονηρίας και της χυδαίας γλώσσας
Προώθηση των ναρκωτικών και των ουσιών που υπόκεινται σε ρυθμίσεις, συμπεριλαμβανομένης της πώλησης, χρήσης και κατάχρησης τέτοιων αντικειμένων
Αμφισβητούμενα ή ευαίσθητα θέματα και γεγονότα, συμπεριλαμβανομένων των θεμάτων που σχετίζονται με τον πόλεμο, τις πολιτικές συγκρούσεις, τις φυσικές καταστροφές και τις τραγωδίες, ακόμη και αν δεν παρουσιάζονται γραφικές εικόνες.

Αλλά η πραγματικότητα είναι ότι το YouTube έχει αποκεφαλίσει περιεχόμενο που δεν θεωρεί φιλικό προς τους διαφημιζόμενους από το 2012 μέσω αυτοματοποιημένης διαδικασίας.

Οι χρήστες της YouTubers έχαναν ήδη έσοδα από διαφημίσεις επειδή τα βίντεο τους θα αποσυντονόταν κατά καιρούς χωρίς προειδοποίηση και χωρίς να γνωρίζουν.

Τώρα η κατάσταση είναι στην πραγματικότητα καλύτερη, καθώς οι δημιουργοί ενημερώνονται όταν συμβαίνει αυτό και μπορούν να αμφισβητήσουν τυχόν βίντεο που έχουν αποκλειστεί λανθασμένα από το διαφημιστικό δίκτυο του YouTube.

Η διαφήμιση μπορεί να είναι ένα κοινό μέσο δημιουργίας παθητικού εισοδήματος για τους δημιουργούς, αλλά το αντιστάθμισμα είναι ότι το YouTube θα κρατήσει περίπου το 45% των εσόδων από διαφημίσεις.

Εν ολίγοις, οι YouTubers θα πρέπει να εξερευνήσουν άλλες ροές εσόδων για να διατηρήσουν το δημιουργικό τους χόμπι.

2. Κερδίστε χρήματα στο YouTube πωλώντας προϊόντα ή εμπορεύματα

Το να πουλάτε εμπορεύματα, t-shirts, κούπες καφέ, τσάντες tote, snapbacks, έχει πλεονέκτημα πέρα από τα έσοδα.

Αυξάνει την έκθεσή σας, τοποθετώντας την online μάρκα και την προσωπικότητά σας εκεί έξω στον κόσμο εκτός σύνδεσης, και εμβαθύνει τη σχέση ανάμεσα σε εσάς και τους οπαδούς σας, καθώς κυριολεκτικά “αγοράζουν” σε αυτό που κάνετε.

Η πώληση επώνυμων swag είναι ευκολότερη από ό, τι φαίνεται στην αρχή.

Μπορείτε να παραγγείλετε προσιτά σχέδια προσαρμοσμένα για συγκεκριμένα προϊόντα, όπως t-shirts, χρησιμοποιώντας ανεξάρτητες τοποθεσίες όπως το Fiverr.

Και όταν πρόκειται για χειρισμούς παραγγελιών και πελατών, μπορείτε να ενσωματώσετε το κατάστημά σας σε υπηρεσίες όπως το Oberlo ή σε έναν από τους πολυάριθμους παρόχους εκτύπωσης κατά παραγγελία που φροντίζουν για όλη την αποστολή, την εκπλήρωση και την υποστήριξη πελατών, επιτρέποντάς σας να αποκομίσετε όλα τα τα οφέλη μιας επιχείρησης dropshipping που απαιτεί λιγότερες προσπάθειες εκ μέρους σας.

Εναλλακτικά, μπορείτε να συνεργαστείτε με ένα υπάρχον δίκτυο merchandising για δημιουργούς όπως το DFTBA. Ωστόσο, θα ανταγωνίζεστε άλλους χρήστες YouTubers σε μια αγορά και θα έχετε μικρότερο έλεγχο σχετικά με την προσθήκη προϊόντων, προσφέροντας εκπτώσεις, ενσωματώνοντας το περιεχόμενό σας και όλα τα πλεονεκτήματα που προσφέρονται από την κατοχή του δικού σας ιστότοπου ηλεκτρονικού εμπορίου.

Διαβάστε  Τι είναι η προώθηση/διαφήμιση στο Instagram Story

Μπορείτε ακόμη να προχωρήσετε ένα βήμα παραπέρα κατασκευάζοντας και πωλώντας τα δικά σας μοναδικά προϊόντα, τροφοδοτώντας την επιχείρησή σας με το κανάλι σας στο YouTube, όπως το Luxy Hair, οι οποίοι κατάφεραν να πουλήσουν τις επεκτάσεις μαλλιών τους με προγράμματα περιήγησης βίντεο για τα μαλλιά.

Ως χρήστης του YouTuber που έχει ήδη κερδίσει ένα κοινό, θα έχετε δύο πλεονεκτήματα από την αρχή που οι άλλοι ιδιοκτήτες καταστημάτων θα ζηλέψουν:

Μια μηχανή περιεχομένου που οδηγεί σταθερά επισκεψιμότητα στο κατάστημά σας.
Η εμπιστοσύνη του ακροατηρίου σας, την οποία έχετε ήδη κερδίσει με την τακτική εξυπηρέτησή τους δωρεάν με το δικό σας μοναδικό περιεχόμενο.

3. Crowdfund το επόμενο πρόγραμμα δημιουργίας σας

Όταν τα χρήματα είναι όλα μεταξύ μιας ιδέας και της εκτέλεσης της, το crowdfunding είναι ένας καλός τρόπος για να συμβεί αυτό.

Είτε χρειάζεστε βοήθεια για την αγορά καλύτερου εξοπλισμού, την πρόσληψη ηθοποιών ή την κάλυψη άλλων δαπανών παραγωγής, μπορείτε να καλέσετε το δικό σας κοινό και την κοινότητα του crowdfunding να προχωρήσουν εάν η ιδέα σας είναι αρκετά συναρπαστική.

Πολλά επιτυχημένα δημιουργικά έργα, που έχουν δημιουργηθεί σε πολλές χώρες, τείνουν να προσφέρουν ένα εντυπωσιακό βίντεο που ενθουσιάζει τους ανθρώπους, γι ‘αυτό σκεφτείτε ένα βίντεο που εξηγεί το έργο σας ή προσφέρετε μια γεύση του τι θα είναι.

Οι δημοφιλείς τοποθεσίες crowdfunding με αποδεδειγμένο ιστορικό εκστρατειών από το YouTube περιλαμβάνουν:

Kickstarter: Ένα από τα πιο γνωστά sites crowdfunding και εξαιρετικό για τη χρηματοδότηση δροσερών προϊόντων και δημιουργικών έργων. Φροντίστε να ορίσετε έναν εφικτό στόχο χρηματοδότησης, επειδή θα το εξασφαλίσετε μόνο αν ανταποκριθείτε στον στόχο που ορίσατε.
Indiegogo: Μια εναλλακτική λύση του Kickstarter που προσφέρει πιο ευέλικτες επιλογές χρηματοδότησης.

4. Αφήστε το κοινό σας YouTube να υποστηρίξει το έργο σας μέσω χρηματοδότησης από το Fan Funding

Παρόμοια με το crowdfunding ενός έργου, μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε ροές “χρηματοδότησης με Fan Funding” για να λάβετε δωρεές από το ακροατήριό σας.

Ως δημιουργός, συνεισφέρετε τη φωνή σας στο Διαδίκτυο χωρίς να πιέσετε το ακροατήριό σας να πληρώσει για την είσοδο. Έτσι, αν είναι καλό περιεχόμενο, το κοινό σας μπορεί να είναι διατεθειμένο να σας υποστηρίζει σε συνεχή βάση.

Πολλές πλατφόρμες χρηματοδότησης των Fan Funding προσφέρουν στους δημιουργούς μια άλλη θέση για να ανακαλύψουν το περιεχόμενό τους και έναν τρόπο να προσελκύσουν το πιο πιστό τους κοινό και να τους ανταμείψουν για την υποστήριξή τους.

Ορισμένες δημοφιλείς επιλογές χρηματοδότησης από τους fan είναι:

Χρηματοδότηση Fan από το YouTube: Αυτή η λειτουργία στο YouTube σάς επιτρέπει ουσιαστικά να δημιουργήσετε ένα “βύθισμα ανατροπής” για τους θεατές σας να δωρίσουν όποτε και όσο πολύ αισθάνονται ότι συμβάλλουν. Θα χρειαστεί να ρυθμίσετε τον λογαριασμό σας YouTube για διαφήμιση, όπως περιγράφεται παραπάνω.

Patreon: Η πλατφόρμα συμμετοχής που διευκολύνει τους δημιουργούς να πληρώνονται. Οι φίλοι μπορούν να εγγραφούν στους αγαπημένους τους δημιουργούς για ένα δολάριο το μήνα και να λαμβάνουν αποκλειστικά ανταμοιβές.
Tipeee: Σας επιτρέπει να πάρετε ένα συνδυασμό τόσο των εφάπαξ όσο και των επαναλαμβανόμενων δωρεών

5. Αδειάστε το περιεχόμενό σας στα Media

Εάν συμβεί να δημιουργήσετε ένα viral βίντεο με μαζική έκκληση – ας πούμε, ένα αστείο κλιπ με το σκυλί σας – μπορείτε να δώσετε άδεια για το περιεχόμενό σας σε αντάλλαγμα για χρήματα.

Τα τηλεοπτικά κανάλια, οι τηλεοπτικές εκπομπές, οι ηλεκτρονικές ειδήσεις και άλλοι δημιουργοί μπορούν να επικοινωνήσουν σχετικά με τα δικαιώματα χρήσης των βίντεό σας σε περίπτωση που συμβούν.

Ωστόσο, μπορείτε επίσης να καταγράψετε τα βίντεό σας σε μια αγορά όπως η Juken Media, όπου το περιεχόμενό σας θα είναι ευκολότερο για τους κατάλληλους ανθρώπους να το βρουν και να αγοράσουν.

6. Εργαστείτε με τα Brands ως Influencer ή συνεργάτης

Το μάρκετινγκ επιρροής θα είναι ένα από τα διαφημιστικά υπόβαθρα της επόμενης δεκαετίας.

Τα εμπορικά σήματα επενδύουν ολοένα και περισσότερο στο μάρκετινγκ επιρροής, ξοδεύοντας τους τυπικά μεγάλους προϋπολογισμούς διαφήμισης σε παράγοντες που έχουν ήδη κερδίσει την αφοσίωση του ακροατηρίου τους.

Διαβάστε  Δεν βλέπετε τα Google Reviews ; Δείτε τις λύσεις

Αυτό δημιουργεί μια τεράστια ευκαιρία για εσάς ως δημιουργό εάν μπορείτε να διαπραγματευτείτε τις σωστές προσφορές.

Ο Brendan Gahan, εμπειρογνώμονας μάρκετινγκ στο YouTube και υπεύθυνος μάρκετινγκ, σας συνιστά να καθορίσετε την κατ ‘αποκοπή αμοιβή σας λαμβάνοντας υπόψη τον αριθμό των προβολών που συνήθως λαμβάνουν τα βίντεό σας και τον πολλαπλασιασμό κατά 5 έως 15 σεντ ανά προβολή (που είναι περίπου αυτό που πολλές μάρκες είναι πρόθυμες να πληρώσουν προβολές μέσω διαφημίσεων YouTube).

Ανάλογα με τη μόχλευση σας – τα δημογραφικά στοιχεία του κοινού σας, την ποιότητα του περιεχομένου και το πόσο μοναδική και κερδοφόρα είναι το βίντεο σας- μπορεί να είστε σε θέση να διαπραγματευτείτε μια καλύτερη συμφωνία εάν η μάρκα είναι καλή.

Για να σας δώσουμε μια άλλη ιδέα για το τι μπορείτε να χρεώσετε, ένας ενδιάμεσος επηρεαστής χρεώνει μια μάρκα κατά μέσο όρο από $ 200 έως $ 500 ανά βίντεο, σύμφωνα με μία μελέτη.

Η ίδια μελέτη δείχνει επίσης ότι περίπου το 69% των ερωτηθέντων από το YouTubers δεν πιστεύουν ότι η συνεργασία με μάρκες μειώνει την αυθεντικότητά τους.

Το κλειδί όταν συνεργάζεστε με περιεχόμενο που υποστηρίζεται από το εμπορικό σήμα είναι να είναι διαφανές γι ‘αυτό – μη επικυρώνετε τίποτα που δεν σας αρέσει ή δεν πιστεύετε στην πραγματικότητα και να είστε εκ των προτέρων ειλικρινείς με το ακροατήριό σας.

Πώς να “Πουλήσετε” χωρίς να ενοχλείτε το ακροατήριό σας

Πολλές από τις παραπάνω στρατηγικές για τη δημιουργία εσόδων περιλαμβάνουν την προώθηση προϊόντων (π.χ. το κατάστημά σας) ή καμπάνιες (π.χ., crowdfunding μια σειρά βίντεο). Θα χρειαστεί να ενημερώσετε το κοινό σας για αυτά χωρίς να υπονομεύσετε την ακεραιότητα του περιεχομένου σας.

Η “πώληση” στο κοινό τους αποτελεί πραγματική ανησυχία για πολλούς δημιουργούς. Αλλά αν ποτέ δεν ρωτάς, δεν θα μάθεις ποτέ.

Υπάρχουν ορισμένες “τοποθετήσεις” από τις οποίες μπορείτε να επιλέξετε για την προώθηση προϊόντων ή των καμπανιών σας.

Καταγράψτε μια πρόσκληση για δράση στα βίντεό σας
“Αν σας άρεσε αυτό το βίντεο, πατήστε το παρόμοιο κουμπί και εγγραφείτε.”

Πολλοί χρήστες YouTubers περιλαμβάνουν μια κλήση για δράση κατά μήκος αυτών των γραμμών στο τέλος των βίντεό τους για να αυξήσουν την προβολή τους. Προτείνοντας την επιθυμητή δράση που θέλετε να λάβουν, το κοινό σας είναι πιθανότερο να το πάρει.

Μπορείτε να προσαρμόσετε αυτήν την προσέγγιση για να κατευθύνετε την προσοχή του κοινού σας σε μια ευκαιρία που δημιουργεί έσοδα.

Προσθέστε κάρτες YouTube στα βίντεο σας

Είτε αποτελεί μέρος της συμφωνίας σας με ένα εμπορικό σήμα είτε προωθείτε τα δικά σας προϊόντα, οι Κάρτες YouTube προσφέρουν έναν εντυπωσιακό τρόπο για να προσελκύσετε την προσοχή των αφοσιωμένων θεατών.

Μπορείτε να τις ρυθμίσετε να εμφανίζονται ακριβώς τη σωστή στιγμή, όταν είναι πιο σχετικές και λιγότερο αποσπούν την προσοχή για να αυξήσουν τον αντίκτυπό τους.

Προσθέστε links στις περιγραφές βίντεο

Μπορείτε να διοχετεύσετε τους θεατές στο κατάστημά σας, στη σελίδα Patreon, στην καμπάνια εκκίνησης Kickstarter ή σε άλλο μέρος εσόδων που εστιάζει στην παρουσία σας μέσω διαδικτύου, προσθέτοντας συνδέσμους στις περιγραφές βίντεο.

Προωθήστε την προσφορά σας σε άλλες πλατφόρμες

Ακριβώς επειδή το περιεχόμενό σας φιλοξενείται στο YouTube, δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να εκμεταλλευτείτε όλα τα υπόλοιπα κανάλια εκεί έξω για διανομή.

Διαδώστε τη λέξη για νέες εκστρατείες ή εκπτώσεις στο Twitter, στο Facebook και σε άλλα προφίλ που ίσως έχετε.

Όσο περισσότερες θέσεις ζωντανεύει το μήνυμά σας, τόσο μεγαλύτερη είναι η πιθανότητα να σας δουν. Επομένως, είναι πάντα καλή ιδέα να αναπτυχθούν τα κοινωνικά σας μέσα μετά από το YouTube.

Αυτό που αναγκάζει τους περισσότερους δημιουργούς είναι σπάνια για αρχή να βγάλουν χρήματα. Είναι η σκέψη νπου κάνουμε κάτι για να απολαύσει ο κόσμος.

Αυτό όμως τους βάζει σε μια εξαιρετική θέση για να κερδίσουν πραγματικά χρήματα σε έναν κόσμο με εμμονή με περιεχόμενο.

Ενώ το σκληρό μέρος για πολλές επιχειρήσεις είναι να κρατήσει την προσοχή του κοινού τους, οι YouTubers έχουν ήδη βρει την άκρη.

Το μόνο που έχει απομείνει είναι να γίνει δημιουργικοί – να διοχετεύσετε την επιχειρησιακή ιδέα για να διερευνήσετε ιδέες – με το πώς επιλέγετε να αποκομίσετε κέρδος από το πάθος σας.

Google news
Είπαν για εμάς.

Michalis PolykratisMichalis Polykratis
10:55 16 Apr 24
Εξαιρετικός επαγγελματίας και άνθρωπος η συνεργασία μας σε όλη τη διάρκεια της ήτανε άψογη και οι βοήθεια του στο να καταφέρω τους στόχους μου ήταν αμέριστη
Ο Γιώργος κάνει ότι υπόσχεται και χαίρομαι που συνεργάστηκα μαζί του! Κατάφερε να φέρει το eshop μας idaniko-varos.gr, μέσα σε λίγους μήνες, στην πρώτη σελίδα και στις πρώτες θέσεις στην Google σε πολλές κομβικες λέξεις κλειδιά. Πάντα πρόθυμος στην επικοινωνία εξηγώντας και παρέχοντας λύσεις σε ότι χρειάστηκε. Γιώργο σε ευχαριστώ για την συνεργασία μας 🙏
Ο Γιώργος και η ομάδα του μετά από ένα 6μηνο συνεργασίας μας έχουν αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις! Εξαιρετικοί επαγγελματίες, σχεδόν αμέσως μετά την έναρξη της συνεργασίας μας δεχτήκαμε τηλέφωνα και email. Ευχαριστούμε πολύ.
Eleni KarydiEleni Karydi
15:29 14 Feb 24
Επιτυχία στόχων, ταχύτητα και επαγγελματισμος κάνουν τη διαφορά εδώ.Η καλύτερη μου επιλογή!
Stavros VentourisStavros Ventouris
11:12 07 Feb 24
Εξειδικευμένοι στο είδος τους !!
Mama StalkerMama Stalker
15:58 06 Feb 24
Εξαιρετική δουλειά.Το site μας εκπέμπει επαγγελματισμό και αξιοπιστία.Ευχαριστούμε για όλα.
kostas Antonakakiskostas Antonakakis
15:17 30 Jan 24
Ο Γιώργος είναι ο μέτρ του SEO, αυξάνει τη διαδικτυακή προβολή με απαράμιλλη τεχνογνωσία. Οι στρατηγικές του ιδέες και η σχολαστική βελτιστοποίηση οδηγούν σε σημαντικές βελτιώσεις στην επισκεψιμότητα και την κατάταξη. Συνεργάσιμος, καινοτόμος και προσανατολισμένος στα αποτελέσματα, ο Γιώργος και η ομάδα του αποτελούν ανεκτίμητο πλεονέκτημα για κάθε προσπάθεια ψηφιακού μάρκετινγκ. Η συνεργασία μαζί του υπήρξε μεταμορφωτική, εξασφαλίζοντας την επιτυχία στο διαρκώς εξελισσόμενο τοπίο του SEO. Συνιστάται ανεπιφύλακτα για όσους αναζητούν έναν αφοσιωμένο επαγγελματία που δεσμεύεται να παρέχει μετρήσιμα και αποτελεσματικά αποτελέσματα.
VAL BALASKAVAL BALASKA
11:07 18 Jan 24
Ο κύριος Γιώργος Χατζηθεοδοσίου είναι γνώστης του SEO και του marketing γενικά. Ότι του ζητήθηκε για το koufetakia.gr το έφερε εις πέρας με επιτυχία.Γενικά είναι άνθρωπος που βοηθάει πάρα πολύ και προσωπικά τον συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!
Kostas PapanikosKostas Papanikos
11:00 29 Nov 23
Ο Γιώργος είναι εξαιρετικός επαγγελματίας ψάχνει προτείνει καινούργιες ιδέες, από το πρώτο κιόλας μήνα συνεργασίας είδα τη σελίδα μου να ανεβαίνει πολύ γρήγορα και σε αρκετές αναζητήσεις έχει πιάσει τη πρώτη σελίδα στη πρώτη θέση. Γιώργο σε ευχαριστώ πολύ.
Ο κ. Χατζηθεοδοσίου είναι ίσως ο μοναδικός γνώστης στην Ελλάδα του απαιτητικότατου δικηγορικού marketing, με γνώση του χώρου και των ιδιαιτεροτήτων του. Συνεπής, όπως και όλη η ομάδα του, την οποία χαρακτηρίζει η ευγένεια, η προθυμία και η αμεσότητα.
White MedusaWhite Medusa
14:43 17 Nov 23
10/10 σαπορτ και άμεση εξυπηρέτηση.
Christos KaliakatsosChristos Kaliakatsos
10:13 21 Oct 23
Εξαιρετικοί επαγγελματίες
Anastasios SkardoutsosAnastasios Skardoutsos
15:29 26 Jul 23
Εξαιρετικός συνεργάτης! Ακούραστος δουλευταράς με βαθιά γνώση του αντικειμένου! Γιώργο σ´ ευχαριστώ πολύ!
Sofia MerianouSofia Merianou
13:21 26 Jul 23
Άψογος επαγγελματίας με συνέπεια και εμπιστοσύνη ! Αξίζει να δουλέψετε μαζί του ,θα δείτε φοβερά αποτελέσματα στην δουλειά σας !
Ό,τι και να πω για τον Γιώργο Χατζηθεοδοσίου θα είναι πραγματικά λίγο. Εξαιρετικός επαγγελματίας και άριστος γνώστης του αντικειμένου του, που το καταλαβαίνει κάποιος από τα πρώτα λεπτά της συνομιλίας μαζί του.Δεν θα ακούσεις ποτέ τον Γιώργο να λέει φανφάρες ή λόγια του αέρα, αντιθέτως όσα λέει έχουν βάση, στόχο και επιχειρήματα. Και στο τέλος αποδεικνύονται όλα εμπράκτως!!Αντιλαμβάνεται άμεσα τις ανάγκες του πελάτη του και προσαρμόζεται εύκολα σε αυτές, ακόμη και σε ιδιαίτερες περιπτώσεις marketing, όπως το ιατρικό digital marketing.Ο Γιώργος είναι ένας επαγγελματίας που είναι πάντα εκεί, να βοηθήσει υποστηρίζοντας τις ανάγκες σου και να ακούσει τους προβληματισμούς σου ως προς αυτές. Είναι ακόμη εξαιρετικός άνθρωπος, που θα τον ήθελε κάποιος σίγουρα στην παρέα του!Γιώργο, σου ευχομαι να συνεχίσεις τη δημιουργική και ανοδική πορεία που έχεις χαράξει και διαγράφεις και όλα τα όνειρα και οι στόχοι σου να γίνουν πραγματικότητα!!!
Ανακάλυψα τον Γιώργο μέσω συστάσεων και αποφάσισα να τον εμπιστευτώ για τις ανάγκες SEO της επιχείρησής μου, και δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ικανοποιημένος με τα αποτελέσματα που έχω δει!Ο Γιώργος είναι πραγματικός ειδικός στον τομέα του SEO. Κατάφερε να βελτιώσει σημαντικά την ορατότητα της ιστοσελίδας μου στις μηχανές αναζήτησης μέσω στρατηγικών που αποδείχθηκαν αποτελεσματικές. Η ιστοσελίδα μου ανέβηκε ραγδαία στις αποτελεσματικές σελίδες αποτελεσμάτων και το κίνητρο που έχει δημιουργήσει στην επιχείρησή μου είναι αξιοθαύμαστο.Όχι μόνο παρέχει εξαιρετική επικοινωνία και υποστήριξη, αλλά είναι επίσης πολύ προσιτός και πρόθυμος να απαντήσει σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή ανησυχίες έχω. Εκτίμησα πραγματικά το γεγονός ότι με ενημέρωνε συνεχώς για την πρόοδο του έργου και με κρατούσε ενήμερο για τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο του SEO.
texnikos ipologistontexnikos ipologiston
16:04 08 Jun 23
Ο Γιώργος Χατζηθεοδοσίου είναι ένας εξαιρετικά ικανός και επαγγελματίας Digital Marketing Specialist. Έχοντας συνεργαστεί μαζί του για μια περίοδο, είμαι σε θέση να πω ότι η εμπειρία μου με αυτόν ήταν πραγματικά εξαιρετική.Από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε την υπεύθυνη θέση του ως Digital Marketing Specialist, ο Γιώργος έδειξε την εμπειρογνωμοσύνη και την τεχνογνωσία που απαιτούνται για να επιτελέσει αυτόν τον ρόλο με επιτυχία. Κατέχει βαθιά γνώση στις στρατηγικές και τα τεχνικά εργαλεία του ψηφιακού μάρκετινγκ και μπορεί να τις εφαρμόσει με αποτελεσματικότητα για την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών της επιχείρησης.Ο Γιώργος μπορεί να δημιουργήσει σφαιρικά σχέδια μάρκετινγκ που συνδυάζουν τα διάφορα στοιχεία του ψηφιακού τοπίου. Από τον καθορισμό των στόχων και του κοινού μέχρι τον σχεδιασμό και την υλοποίηση καμπανιών, ο Γιώργος είναι εξαιρετικά προσεκτικός και λεπτομερής, επιδεικνύοντας πάντα υψηλή ποιότητα και επαγγελματισμό.Ένα από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που επιθυμώ να επισημάνω για τον Γιώργο είναι η ικανότητά του να ανταποκρίνεται με επιτυχία σε μια δυναμική και αλλαγμένη αγορά. Αντιλαμβάνεται τις νέες τάσεις και τις αλλαγές στην κατανάλωση πληροφοριών και μπορεί να προσαρμοστεί γρήγορα για να επωφεληθεί από αυτές. Είναι συνεχώς ενημερωμένος για τις καινοτομίες και τις βέλτιστες πρακτικές του ψηφιακού μάρκετινγκ, και επιδεικνύει προθυμία για συνεχή μάθηση και ανάπτυξη.Επιπλέον, η ικανότητα του Γιώργου να αναλύει δεδομένα και να αξιοποιεί μεγάλα σύνολα δεδομένων είναι εντυπωσιακή. Μπορεί να αποκτήσει αναλυτική κατανόηση των μετρήσεων και των επιδόσεων των καμπανιών και να προτείνει βελτιώσεις και προσαρμογές για να επιτευχθούν ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.Όλα τα παραπάνω στοιχεία συμβάλλουν στην επιτυχία του Γιώργου ως Digital Marketing Specialist. Η επαγγελματική του προσέγγιση, η ποιότητα της δουλειάς του και η ικανότητά του να προσαρμοστεί και να καινοτομεί τον καθιστούν έναν αξιόπιστο επαγγελματία.Τέλος, θα ήθελα να αναφέρω ότι ο Γιώργος είναι επίσης εξαιρετικός στην επικοινωνία και την συνεργασία. Είναι προσιτός, ακούει προσεκτικά τις ανάγκες των πελατών και είναι διαθέσιμος να παρέχει υποστήριξη και συμβουλές όποτε χρειάζεται.Ο Γιώργος είναι ένας εξαιρετικά ικανός Digital Marketing Specialist με εντυπωσιακές δεξιότητες και γνώσεις. Συνιστώ ανεπιφύλακτα τις υπηρεσίες του σε κάθε επιχείρηση ή οργανισμό που αναζητά αποτελεσματικές και καινοτόμες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ.
Stefanos KontopoulosStefanos Kontopoulos
11:37 13 Apr 23
Ο Γιώργος είναι γνώστης του αντικειμένου σε πολλά επίπεδα, Μελετάει το κάθε project και αυτό που θα σου εγγυηθεί, αυτό θα γίνει στο τέλος. Έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος με την συνεργασία μαζί του και ουσιαστικά μέσα σε ενάμισυ μήνα, είχε πετύχει το στόχο που είχαμε βάλει. Επίσης και σαν άνθρωπος είναι απόλυτα συνεργάσιμος και αντιλαμβάνεται άμεσα αυτό που θέλει ο πελάτης. Πέντε αστέρια και λίγα είναι…. Σ’ευχαριστώ Γιώργο για όλα και συνεχίζουμε.
js_loader

Ζητήστε δωρεάν εκτίμηση.

Το κίνητρο μας είναι τεράστιο, καθώς μεγαλώνουμε μαζί σας. Συμμετέχουμε κάθε χρόνο σε διεθνείς οργανισμούς και αποκτάμε διακρίσεις, μέσα από τις επιτυχίες που χτίζουμε στο δικό σας project.


    Αφήστε μια απάντηση

    Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *