Προώθηση ιστοσελίδων

Αρθρογραφία για το SEO, Social Media, Google Adwords

Πως να βγάλετε λεφτά από το Youtube (Οδηγός 2018)

By Γιώργος Χατζηθεοδοσίου | Μάρτιος 15, 2018 | 0 Comment

Λοιπόν σε αυτό το άρθρο θα τα πούμε όλα όπως πρέπει. Πως να βγάλετε λεφτά από το Youtube ; Καθόλου απλό και εύκολο ειδικά στην Ελλάδα. Για να μπορέσετε όμως να φτάσετε σε ένα επίπεδο να κερδίζετε subscribers, views και κατά επέκταση κάποια χρήματα θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα κανάλι, μέσω του οποίου θα προσφέρετε αξιόλογα βίντεο, χρήσιμα για τους Viewers. Η ομάδα του SEO Marketer δημιούργησε τον απόλυτο οδηγό για εσάς, για το πως να καταφέρετε να βγάλετε χρήματα από την μεγαλύτερη πλατφόρμα βίντεο στον κόσμο.

Στη πλειονότητα των περιπτώσεων θα καταφέρετε να βγάζετε απλά ένα έξτρα εισόδημα, καθώς οι πιθανότητες σας είναι αρκετά μικρές ειδικά όταν έχετε το Budget για να δώσετε με διαφημίσεις το boost στο κανάλι σας. Όμως για προβολή της επιχείρησης σας με έξυπνους και αποδοτικούς τρόπους είναι μια αναγκαία λύση. Ο Έλληνας Youtuber θα πρέπει να καταναλώσει κόπο, χρόνο για να μπορέσει να δημιουργήσει ένα αξιόλογο κανάλι με ενδιαφέροντα βίντεο, τα οποία θα έχουν απήχηση στο ευρύ κοινό.

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.

Το New Media Rockstars εκτιμά ότι οι κορυφαίοι χρήστες του YouTubers κερδίζουν εκατομμύρια, ενώ κάποιοι φτάνουν τα δεκάδες εκατομμύρια. Τα έσοδα μπορούν να κυμανθούν σε μεγάλο βαθμό ανάλογα με την προϋπόθεση του καναλιού.

Εδώ είναι μερικές μόνο από τις εκτιμήσεις τους και ο αριθμός των συνδρομητών αυτών των YouTubers έχει:

Το EpicMealTime βγάζει περίπου 3,1 εκατομμύρια δολάρια (7 εκατομμύρια συνδρομητές)
Ο Ray William Johnson βρίσκεται στα $ 4.2 εκατομμύρια (10 εκατομμύρια συνδρομητές)
Το FunToyzCollector φτάνει σε ένα εκπληκτικό $ 30,4 εκατομμύρια (8 εκατομμύρια συνδρομητές)

Ωστόσο, τα κανάλια του YouTube στη μικρότερη απήχηση μπορούν να έχουν έσοδα. Το δυναμικό κέρδους σας δεν καθορίζεται αποκλειστικά από τον αριθμό των συνδρομητών και τις προβολές που έχετε, αλλά και από το επίπεδο εμπλοκής που δημιουργείτε, από την εξειδικευμένη θέση και από τα κανάλια εσόδων που θα διερευνήσετε. Αυτό δεν σημαίνει ότι ο αριθμός των συνδρομητών δεν έχει σημασία.

Αλλά πριν φτάσουμε στον τρόπο με τον οποίο μπορείτε να κερδίσετε χρήματα στο YouTube, θα πρέπει να έχετε μια σαφή κατανόηση για το κοινό που μοιάζει με το κοινό σας.

Κατανόηση των δημογραφικών στοιχείων του κοινού σας

Η οικοδόμηση του δικού σας κοινού σας βάζει σε μια εξαιρετική θέση για να κερδίσετε χρήματα με διάφορους τρόπους. Αλλά θα μπορείτε να επωφεληθείτε πλήρως από τις ευκαιρίες που έχετε εάν καταλάβετε τα θέλω του κοινού σας.

Για πολλούς χρήστες YouTubers που θέλουν να δημιουργήσουν έσοδα, όσο πιο εξειδικευμένο είναι το κανάλι σας, τόσο καλύτερη είναι η θέση σας για να εργαστείτε με εμπορικά σήματα που στοχεύουν σε συγκεκριμένα ακροατήρια (περισσότερα για αυτό αργότερα).

Ρίξτε μια ματιά στις δημογραφικές πληροφορίες του κοινού σας.

Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στα εξής:

Στο φύλο για τη διανομή των ανδρών και των γυναικών, και αν το ακροατήριό σας κλίνει σε ένα από δυο.
Η ηλικία για τις σειρές στις οποίες εμπίπτουν τα περισσότερα μέλη του κοινού σας.
Γεωγραφική τοποθεσία για τις χώρες ή τις πόλεις όπου οι θεατές σας παρακολουθούν τα βίντεό σας και ορισμένα Brands ενδεχομένως να θέλουν να επικεντρωθούν.
Ώρα Παρακολούθησης: Η συνολική δέσμευση του κοινού σας κατά την παρακολούθηση των βίντεό σας.
Ένας συνδυασμός των παραπάνω για να δημιουργήσετε μια ακριβέστερη εικόνα του ακροατηρίου σας εξετάζοντας πράγματα όπως ο αριθμός των ανδρών θεατών που έχετε σε συγκεκριμένη ηλικιακή ομάδα.

Με αυτά τα δημογραφικά στοιχεία, θα έχετε καλύτερη κατανόηση του δικού σας κοινού και θα μπορείτε να εργάζεστε καλύτερα με τα εμπορικά σήματα. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε το Social Blade για να συγκρίνετε το δικό σας κανάλι με άλλους.

Πώς να κερδίσετε χρήματα στο Youtube

Ακριβώς όπως είναι ένας Instagram influencer ή ένας blogger, το κοινό σας μπορεί να ξεκλειδώσει το δυναμικό κέρδους σας, αλλά η δημιουργία πολλαπλών ροών εισοδήματος σας βοηθάει πραγματικά να κερδίσετε χρήματα.

Ευτυχώς, υπάρχουν πολλοί τρόποι που μπορείτε να κερδίσετε χρήματα στο Youtube:

Γίνετε συνεργάτης του YouTube και κερδίστε χρήματα από διαφημίσεις.
Κερδίστε χρήματα στο YouTube πωλώντας προϊόντα ή εμπορεύματα.
Crowdfund το επόμενο δημιουργικό έργο σας.
Αφήστε το ακροατήριό σας να υποστηρίξει την εργασία σας μέσω του “fan funding”.
Προωθήστε το περιεχόμενό σας στα Media.
Εργασία με Brands ως influencer ή affiliate.

Ας δούμε τα πράγματα πιο αναλυτικά.

1.  Γίνετε συνεργάτης του YouTube και κερδίστε χρήματα από τις διαφημίσεις

Η πρώτη ροή εσόδων που πιθανώς θα διερευνήσετε είναι οι διαφημίσεις.

Θα χρειαστεί να ορίσετε τον εαυτό σας ως συνεργάτη του YouTube, το οποίο γίνεται εύκολα στην ενότητα του Studio Creator του λογαριασμού σας στο YouTube, μεταβαίνοντας στο μενού καναλιών για να επαληθεύσετε το λογαριασμό σας και να ενεργοποιήσετε τη δημιουργία εσόδων (κάντε κλικ εδώ για να μεταβείτε απευθείας).

Αφού γίνετε συνεργάτης, θα χρειαστεί να έχετε έναν λογαριασμό AdSense για να συμμετέχετε στο διαφημιστικό δίκτυο της Google για να πληρωθείτε πραγματικά και να δείτε αναφορές εσόδων από διαφημίσεις όπως αυτή που ακολουθεί. Αν δεν έχετε, μπορείτε να υποβάλετε αίτηση εδώ.

Έσοδα από διαφημίσεις YouTube

Αφού γίνει αυτό, θα δείτε ένα πράσινο “$” δίπλα στα βίντεό σας στο διαχειριστής βίντεο, υποδεικνύοντας αν έχει ενεργοποιηθεί η δημιουργία εσόδων, την οποία μπορείτε να κάνετε κλικ για πρόσβαση στις ρυθμίσεις δημιουργίας εσόδων για κάθε βίντεο.

Είναι εύκολο να δημιουργηθεί, αλλά η διαφήμιση ως συνεργάτης του YouTube απέχει πολύ από το πιο επικερδές ρεύμα εσόδων που μπορείτε να δημιουργήσετε μόνοι σας.

Γιατί πρέπει να κοιτάξετε πέρα ​​από τις διαφημίσεις για τα έσοδα

Το YouTube έλαβε πρόσφατα πολλές αντιδράσεις λόγω της απόφασής του να είναι πιο διαφανής σχετικά με τη διαφήμιση στην πλατφόρμα και τι χαρακτηρίζεται ως “φιλικό προς τους διαφημιζόμενους” περιεχόμενο. Ουσιαστικά, πολλοί δημιουργοί φοβούνται ότι θα χάσουν τα έσοδα από διαφημίσεις που βοηθούν στην υποστήριξη του καναλιού τους λόγω της φύσης του περιεχομένου τους.

Σύμφωνα με το YouTube, το περιεχόμενό σας μπορεί να αποκλειστεί από τις διαφημίσεις αν περιλαμβάνει:

Σεξουαλικά υποδηλωτικό περιεχόμενο, συμπεριλαμβανομένου του μερικού γυμνού και του σεξουαλικού χιούμορ
Βία, συμπεριλαμβανομένης της εμφάνισης σοβαρών τραυματισμών και εκδηλώσεων που σχετίζονται με βίαιο εξτρεμισμό
Ακατάλληλη γλώσσα, συμπεριλαμβανομένης της παρενόχλησης, της πονηρίας και της χυδαίας γλώσσας
Προώθηση των ναρκωτικών και των ουσιών που υπόκεινται σε ρυθμίσεις, συμπεριλαμβανομένης της πώλησης, χρήσης και κατάχρησης τέτοιων αντικειμένων
Αμφισβητούμενα ή ευαίσθητα θέματα και γεγονότα, συμπεριλαμβανομένων των θεμάτων που σχετίζονται με τον πόλεμο, τις πολιτικές συγκρούσεις, τις φυσικές καταστροφές και τις τραγωδίες, ακόμη και αν δεν παρουσιάζονται γραφικές εικόνες.

Αλλά η πραγματικότητα είναι ότι το YouTube έχει αποκεφαλίσει περιεχόμενο που δεν θεωρεί φιλικό προς τους διαφημιζόμενους από το 2012 μέσω αυτοματοποιημένης διαδικασίας.

Οι χρήστες της YouTubers έχαναν ήδη έσοδα από διαφημίσεις επειδή τα βίντεο τους θα αποσυντονόταν κατά καιρούς χωρίς προειδοποίηση και χωρίς να γνωρίζουν.

Τώρα η κατάσταση είναι στην πραγματικότητα καλύτερη, καθώς οι δημιουργοί ενημερώνονται όταν συμβαίνει αυτό και μπορούν να αμφισβητήσουν τυχόν βίντεο που έχουν αποκλειστεί λανθασμένα από το διαφημιστικό δίκτυο του YouTube.

Η διαφήμιση μπορεί να είναι ένα κοινό μέσο δημιουργίας παθητικού εισοδήματος για τους δημιουργούς, αλλά το αντιστάθμισμα είναι ότι το YouTube θα κρατήσει περίπου το 45% των εσόδων από διαφημίσεις.

Εν ολίγοις, οι YouTubers θα πρέπει να εξερευνήσουν άλλες ροές εσόδων για να διατηρήσουν το δημιουργικό τους χόμπι.

2. Κερδίστε χρήματα στο YouTube πωλώντας προϊόντα ή εμπορεύματα

Το να πουλάτε εμπορεύματα, t-shirts, κούπες καφέ, τσάντες tote, snapbacks, έχει πλεονέκτημα πέρα από τα έσοδα.

Αυξάνει την έκθεσή σας, τοποθετώντας την online μάρκα και την προσωπικότητά σας εκεί έξω στον κόσμο εκτός σύνδεσης, και εμβαθύνει τη σχέση ανάμεσα σε εσάς και τους οπαδούς σας, καθώς κυριολεκτικά “αγοράζουν” σε αυτό που κάνετε.

Η πώληση επώνυμων swag είναι ευκολότερη από ό, τι φαίνεται στην αρχή.

Μπορείτε να παραγγείλετε προσιτά σχέδια προσαρμοσμένα για συγκεκριμένα προϊόντα, όπως t-shirts, χρησιμοποιώντας ανεξάρτητες τοποθεσίες όπως το Fiverr.

Και όταν πρόκειται για χειρισμούς παραγγελιών και πελατών, μπορείτε να ενσωματώσετε το κατάστημά σας σε υπηρεσίες όπως το Oberlo ή σε έναν από τους πολυάριθμους παρόχους εκτύπωσης κατά παραγγελία που φροντίζουν για όλη την αποστολή, την εκπλήρωση και την υποστήριξη πελατών, επιτρέποντάς σας να αποκομίσετε όλα τα τα οφέλη μιας επιχείρησης dropshipping που απαιτεί λιγότερες προσπάθειες εκ μέρους σας.

Εναλλακτικά, μπορείτε να συνεργαστείτε με ένα υπάρχον δίκτυο merchandising για δημιουργούς όπως το DFTBA. Ωστόσο, θα ανταγωνίζεστε άλλους χρήστες YouTubers σε μια αγορά και θα έχετε μικρότερο έλεγχο σχετικά με την προσθήκη προϊόντων, προσφέροντας εκπτώσεις, ενσωματώνοντας το περιεχόμενό σας και όλα τα πλεονεκτήματα που προσφέρονται από την κατοχή του δικού σας ιστότοπου ηλεκτρονικού εμπορίου.

Μπορείτε ακόμη να προχωρήσετε ένα βήμα παραπέρα κατασκευάζοντας και πωλώντας τα δικά σας μοναδικά προϊόντα, τροφοδοτώντας την επιχείρησή σας με το κανάλι σας στο YouTube, όπως το Luxy Hair, οι οποίοι κατάφεραν να πουλήσουν τις επεκτάσεις μαλλιών τους με προγράμματα περιήγησης βίντεο για τα μαλλιά.

Ως χρήστης του YouTuber που έχει ήδη κερδίσει ένα κοινό, θα έχετε δύο πλεονεκτήματα από την αρχή που οι άλλοι ιδιοκτήτες καταστημάτων θα ζηλέψουν:

Μια μηχανή περιεχομένου που οδηγεί σταθερά επισκεψιμότητα στο κατάστημά σας.
Η εμπιστοσύνη του ακροατηρίου σας, την οποία έχετε ήδη κερδίσει με την τακτική εξυπηρέτησή τους δωρεάν με το δικό σας μοναδικό περιεχόμενο.

3. Crowdfund το επόμενο πρόγραμμα δημιουργίας σας

Όταν τα χρήματα είναι όλα μεταξύ μιας ιδέας και της εκτέλεσης της, το crowdfunding είναι ένας καλός τρόπος για να συμβεί αυτό.

Είτε χρειάζεστε βοήθεια για την αγορά καλύτερου εξοπλισμού, την πρόσληψη ηθοποιών ή την κάλυψη άλλων δαπανών παραγωγής, μπορείτε να καλέσετε το δικό σας κοινό και την κοινότητα του crowdfunding να προχωρήσουν εάν η ιδέα σας είναι αρκετά συναρπαστική.

Πολλά επιτυχημένα δημιουργικά έργα, που έχουν δημιουργηθεί σε πολλές χώρες, τείνουν να προσφέρουν ένα εντυπωσιακό βίντεο που ενθουσιάζει τους ανθρώπους, γι ‘αυτό σκεφτείτε ένα βίντεο που εξηγεί το έργο σας ή προσφέρετε μια γεύση του τι θα είναι.

Οι δημοφιλείς τοποθεσίες crowdfunding με αποδεδειγμένο ιστορικό εκστρατειών από το YouTube περιλαμβάνουν:

Kickstarter: Ένα από τα πιο γνωστά sites crowdfunding και εξαιρετικό για τη χρηματοδότηση δροσερών προϊόντων και δημιουργικών έργων. Φροντίστε να ορίσετε έναν εφικτό στόχο χρηματοδότησης, επειδή θα το εξασφαλίσετε μόνο αν ανταποκριθείτε στον στόχο που ορίσατε.
Indiegogo: Μια εναλλακτική λύση του Kickstarter που προσφέρει πιο ευέλικτες επιλογές χρηματοδότησης.

4. Αφήστε το κοινό σας YouTube να υποστηρίξει το έργο σας μέσω χρηματοδότησης από το Fan Funding

Παρόμοια με το crowdfunding ενός έργου, μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε ροές “χρηματοδότησης με Fan Funding” για να λάβετε δωρεές από το ακροατήριό σας.

Ως δημιουργός, συνεισφέρετε τη φωνή σας στο Διαδίκτυο χωρίς να πιέσετε το ακροατήριό σας να πληρώσει για την είσοδο. Έτσι, αν είναι καλό περιεχόμενο, το κοινό σας μπορεί να είναι διατεθειμένο να σας υποστηρίζει σε συνεχή βάση.

Πολλές πλατφόρμες χρηματοδότησης των Fan Funding προσφέρουν στους δημιουργούς μια άλλη θέση για να ανακαλύψουν το περιεχόμενό τους και έναν τρόπο να προσελκύσουν το πιο πιστό τους κοινό και να τους ανταμείψουν για την υποστήριξή τους.

Ορισμένες δημοφιλείς επιλογές χρηματοδότησης από τους fan είναι:

Χρηματοδότηση Fan από το YouTube: Αυτή η λειτουργία στο YouTube σάς επιτρέπει ουσιαστικά να δημιουργήσετε ένα “βύθισμα ανατροπής” για τους θεατές σας να δωρίσουν όποτε και όσο πολύ αισθάνονται ότι συμβάλλουν. Θα χρειαστεί να ρυθμίσετε τον λογαριασμό σας YouTube για διαφήμιση, όπως περιγράφεται παραπάνω.

Patreon: Η πλατφόρμα συμμετοχής που διευκολύνει τους δημιουργούς να πληρώνονται. Οι φίλοι μπορούν να εγγραφούν στους αγαπημένους τους δημιουργούς για ένα δολάριο το μήνα και να λαμβάνουν αποκλειστικά ανταμοιβές.
Tipeee: Σας επιτρέπει να πάρετε ένα συνδυασμό τόσο των εφάπαξ όσο και των επαναλαμβανόμενων δωρεών

5. Αδειάστε το περιεχόμενό σας στα Media

Εάν συμβεί να δημιουργήσετε ένα viral βίντεο με μαζική έκκληση – ας πούμε, ένα αστείο κλιπ με το σκυλί σας – μπορείτε να δώσετε άδεια για το περιεχόμενό σας σε αντάλλαγμα για χρήματα.

Τα τηλεοπτικά κανάλια, οι τηλεοπτικές εκπομπές, οι ηλεκτρονικές ειδήσεις και άλλοι δημιουργοί μπορούν να επικοινωνήσουν σχετικά με τα δικαιώματα χρήσης των βίντεό σας σε περίπτωση που συμβούν.

Ωστόσο, μπορείτε επίσης να καταγράψετε τα βίντεό σας σε μια αγορά όπως η Juken Media, όπου το περιεχόμενό σας θα είναι ευκολότερο για τους κατάλληλους ανθρώπους να το βρουν και να αγοράσουν.

6. Εργαστείτε με τα Brands ως Influencer ή συνεργάτης

Το μάρκετινγκ επιρροής θα είναι ένα από τα διαφημιστικά υπόβαθρα της επόμενης δεκαετίας.

Τα εμπορικά σήματα επενδύουν ολοένα και περισσότερο στο μάρκετινγκ επιρροής, ξοδεύοντας τους τυπικά μεγάλους προϋπολογισμούς διαφήμισης σε παράγοντες που έχουν ήδη κερδίσει την αφοσίωση του ακροατηρίου τους.

Αυτό δημιουργεί μια τεράστια ευκαιρία για εσάς ως δημιουργό εάν μπορείτε να διαπραγματευτείτε τις σωστές προσφορές.

Ο Brendan Gahan, εμπειρογνώμονας μάρκετινγκ στο YouTube και υπεύθυνος μάρκετινγκ, σας συνιστά να καθορίσετε την κατ ‘αποκοπή αμοιβή σας λαμβάνοντας υπόψη τον αριθμό των προβολών που συνήθως λαμβάνουν τα βίντεό σας και τον πολλαπλασιασμό κατά 5 έως 15 σεντ ανά προβολή (που είναι περίπου αυτό που πολλές μάρκες είναι πρόθυμες να πληρώσουν προβολές μέσω διαφημίσεων YouTube).

Ανάλογα με τη μόχλευση σας – τα δημογραφικά στοιχεία του κοινού σας, την ποιότητα του περιεχομένου και το πόσο μοναδική και κερδοφόρα είναι το βίντεο σας- μπορεί να είστε σε θέση να διαπραγματευτείτε μια καλύτερη συμφωνία εάν η μάρκα είναι καλή.

Για να σας δώσουμε μια άλλη ιδέα για το τι μπορείτε να χρεώσετε, ένας ενδιάμεσος επηρεαστής χρεώνει μια μάρκα κατά μέσο όρο από $ 200 έως $ 500 ανά βίντεο, σύμφωνα με μία μελέτη.

Η ίδια μελέτη δείχνει επίσης ότι περίπου το 69% των ερωτηθέντων από το YouTubers δεν πιστεύουν ότι η συνεργασία με μάρκες μειώνει την αυθεντικότητά τους.

Το κλειδί όταν συνεργάζεστε με περιεχόμενο που υποστηρίζεται από το εμπορικό σήμα είναι να είναι διαφανές γι ‘αυτό – μη επικυρώνετε τίποτα που δεν σας αρέσει ή δεν πιστεύετε στην πραγματικότητα και να είστε εκ των προτέρων ειλικρινείς με το ακροατήριό σας.

Πώς να “Πουλήσετε” χωρίς να ενοχλείτε το ακροατήριό σας

Πολλές από τις παραπάνω στρατηγικές για τη δημιουργία εσόδων περιλαμβάνουν την προώθηση προϊόντων (π.χ. το κατάστημά σας) ή καμπάνιες (π.χ., crowdfunding μια σειρά βίντεο). Θα χρειαστεί να ενημερώσετε το κοινό σας για αυτά χωρίς να υπονομεύσετε την ακεραιότητα του περιεχομένου σας.

Η “πώληση” στο κοινό τους αποτελεί πραγματική ανησυχία για πολλούς δημιουργούς. Αλλά αν ποτέ δεν ρωτάς, δεν θα μάθεις ποτέ.

Υπάρχουν ορισμένες “τοποθετήσεις” από τις οποίες μπορείτε να επιλέξετε για την προώθηση προϊόντων ή των καμπανιών σας.

Καταγράψτε μια πρόσκληση για δράση στα βίντεό σας
“Αν σας άρεσε αυτό το βίντεο, πατήστε το παρόμοιο κουμπί και εγγραφείτε.”

Πολλοί χρήστες YouTubers περιλαμβάνουν μια κλήση για δράση κατά μήκος αυτών των γραμμών στο τέλος των βίντεό τους για να αυξήσουν την προβολή τους. Προτείνοντας την επιθυμητή δράση που θέλετε να λάβουν, το κοινό σας είναι πιθανότερο να το πάρει.

Μπορείτε να προσαρμόσετε αυτήν την προσέγγιση για να κατευθύνετε την προσοχή του κοινού σας σε μια ευκαιρία που δημιουργεί έσοδα.

Προσθέστε κάρτες YouTube στα βίντεο σας

Είτε αποτελεί μέρος της συμφωνίας σας με ένα εμπορικό σήμα είτε προωθείτε τα δικά σας προϊόντα, οι Κάρτες YouTube προσφέρουν έναν εντυπωσιακό τρόπο για να προσελκύσετε την προσοχή των αφοσιωμένων θεατών.

Μπορείτε να τις ρυθμίσετε να εμφανίζονται ακριβώς τη σωστή στιγμή, όταν είναι πιο σχετικές και λιγότερο αποσπούν την προσοχή για να αυξήσουν τον αντίκτυπό τους.

Προσθέστε links στις περιγραφές βίντεο

Μπορείτε να διοχετεύσετε τους θεατές στο κατάστημά σας, στη σελίδα Patreon, στην καμπάνια εκκίνησης Kickstarter ή σε άλλο μέρος εσόδων που εστιάζει στην παρουσία σας μέσω διαδικτύου, προσθέτοντας συνδέσμους στις περιγραφές βίντεο.

Προωθήστε την προσφορά σας σε άλλες πλατφόρμες

Ακριβώς επειδή το περιεχόμενό σας φιλοξενείται στο YouTube, δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να εκμεταλλευτείτε όλα τα υπόλοιπα κανάλια εκεί έξω για διανομή.

Διαδώστε τη λέξη για νέες εκστρατείες ή εκπτώσεις στο Twitter, στο Facebook και σε άλλα προφίλ που ίσως έχετε.

Όσο περισσότερες θέσεις ζωντανεύει το μήνυμά σας, τόσο μεγαλύτερη είναι η πιθανότητα να σας δουν. Επομένως, είναι πάντα καλή ιδέα να αναπτυχθούν τα κοινωνικά σας μέσα μετά από το YouTube.

Αυτό που αναγκάζει τους περισσότερους δημιουργούς είναι σπάνια για αρχή να βγάλουν χρήματα. Είναι η σκέψη νπου κάνουμε κάτι για να απολαύσει ο κόσμος.

Αυτό όμως τους βάζει σε μια εξαιρετική θέση για να κερδίσουν πραγματικά χρήματα σε έναν κόσμο με εμμονή με περιεχόμενο.

Ενώ το σκληρό μέρος για πολλές επιχειρήσεις είναι να κρατήσει την προσοχή του κοινού τους, οι YouTubers έχουν ήδη βρει την άκρη.

Το μόνο που έχει απομείνει είναι να γίνει δημιουργικοί – να διοχετεύσετε την επιχειρησιακή ιδέα για να διερευνήσετε ιδέες – με το πώς επιλέγετε να αποκομίσετε κέρδος από το πάθος σας.

TAGS

Γιώργος Χατζηθεοδοσίου

Είμαι ο Γιώργος δημιουργός και ιδιοκτήτης του SEO Marketer. Η ενασχόληση μου με το Digital Marketing ξεκίνησε από τα τέλη του 2009 και από τότε αγάπησα τον χώρο χωρίς επιστροφή. Ενημερώνομαι και συγγράφω για όλες τις τελευταίες εξελίξεις τόσο του SEO, όσο και Social Media, Adwords.

0 Comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

    Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

    Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

    Κλείσιμο