Πολιτική απορρήτου Πολιτική cookie
Google news

Θα βελτιώσει το AMP τις βαθμολογίες σας στο SEO ; Πώς να ρυθμίσετε μια δοκιμή AMP

Αναρωτιέστε αν το ΑΜΡ αξίζει την επένδυση; Σε αυτό το άρθρο θα δούμε τον τρόπο με τον οποίο μπορείτε να δημιουργήσετε μια δοκιμή για να προσδιορίσετε τι είδους ώθηση, αν υπάρχει, μπορείτε να περιμένετε από την εφαρμογή του AMP στον ιστότοπό σας για κινητά.

Παρόλο που η Google έχει επανειλημμένα δηλώσει ότι οι Επιταχυνόμενες Κινητές Σελίδες (AMP) δεν αποτελούν παράγοντα κατάταξης, πολλοί έχουν υποθέσει ότι μπορεί σύντομα να γίνουν ένα. Οι σελίδες AMP έχουν σχεδιαστεί για ταχύτητα – οπότε αν λάβετε υπόψη την πρόσφατη ανακοίνωση της Google ότι η ταχύτητα της σελίδας θα γίνει ένας παράγοντας κατάταξης για κινητά αργότερα αυτό το έτος, περίπου την ίδια στιγμή που αναμένεται η πλήρης ανάπτυξη του πρώτου δείκτη κινητής τηλεφωνίας, οι τοποθεσίες με AMP που εφαρμόζονται θα μπορούσαν σύντομα να δουν μια ώθηση στην κατάταξη και την επισκεψιμότητα.

Ακόμα κι έτσι, η συζήτηση γύρω από την πείρα των πελατών να εφαρμόσουν AMP είναι συχνά γεμάτη ανησυχία για τη σπατάλη τόσο του χρόνου όσο και των πόρων. Στην πραγματικότητα, πολλές εταιρείες SEOs κάνουν το counterargument και να εφαρμόσουν ακόμη και AMP όταν θα μπορούσατε να χτίζετε απλά τις αστραπιαίες κινητές σελίδες για να αρχίσετε; Ωστόσο, αυτή είναι μια ιστορία για μια διαφορετική ημέρα.

Το γεγονός είναι ότι για τους περισσότερους ιστότοπους, οι σελίδες κινητής τηλεφωνίας που κατασκευάζονται με AMP είναι πιθανό να ξεπεράσουν τις υπάρχουσες σελίδες κινητών από την άποψη της ταχύτητας. Αλλά εάν εσείς ή ο πελάτης είστε σκεπτικοί σχετικά με τα οφέλη από την εφαρμογή του AMP, εξετάστε το ενδεχόμενο διεξαγωγής μιας δοκιμής μικρής κλίμακας. Παρακάτω περιγράψαμε μια δοκιμαστική ρύθμιση για την επιλογή, την παρακολούθηση και την αναφορά σε μια σειρά σελίδων δοκιμής AMP. Με τις γνώσεις αυτής της δοκιμής μπορείτε να υπολογίσετε αν το κόστος μιας πλατφόρμας AMP σε όλη την τοποθεσία αποφέρει μια σημαντική απόδοση επένδυσης (ROI) για την επιχείρησή σας.

Διαβάστε  Οι πιο σημαντικές συμβουλές SEO για το 2018

Επιλογή δοκιμαστικών σελίδων

Ανεξάρτητα από το ποια βιομηχανία ή εργασία, επιλέγοντας το σωστό σετ δειγμάτων σελίδων για έλεγχο είναι το πιο κρίσιμο βήμα σε ολόκληρη τη διαδικασία.

Αρχικά, θα θέλετε να δείτε το Google Analytics και να ταξινομήσετε τις οργανικές σας σελίδες για την επισκεψιμότητα μέσω κινητού τηλεφώνου. Μόλις προσδιορίσετε τις σελίδες προορισμού με τις καλύτερες επιδόσεις, θα χρειαστεί να αξιολογήσετε ποια εποχικότητα, εάν υπάρχει, και να τα απομακρύνετε από το μείγμα. Ένας εύκολος τρόπος για να το ελέγξετε, είναι να ορίσετε το εύρος ημερομηνιών σας για ένα ολόκληρο έτος και να εξετάσετε τα δεδομένα για τυχόν αιχμές. Εάν έχετε μια επιχείρηση που είναι αυστηρά εποχιακή, όπως η φροντίδα γκαζόν, εξετάστε το ενδεχόμενο να εκτελέσετε τη δοκιμασία είτε στην περίοδο αιχμής είτε κατά τη διάρκεια μιας ηρεμίας. Ωστόσο, αποφύγετε τις δοκιμές κατά τη διάρκεια μιας μεταβατικής περιόδου, όπως όταν οι πωλήσεις πέφτουν τον Αύγουστο.

Στη συνέχεια, θα πρέπει να αποφασίσετε πόσες σελίδες θα συμπεριλάβει η δοκιμή σας. Συνιστώ τουλάχιστον 25 σελίδες (η δοκιμή μου περιελάμβανε 27) και όχι περισσότερο από 50, καθώς θα τραβάτε με το χέρι τα περισσότερα από αυτά τα δεδομένα από την Κονσόλα αναζήτησης Google μία διεύθυνση ταυτόχρονα. Λάβετε υπόψη σας ότι θα θέλατε επίσης αυτές τις σελίδες να έχουν σημαντικό όγκο επισκεψιμότητας.

Ορισμός της διάρκειας δοκιμής και συλλογή δεδομένων αναφοράς

Δεδομένου ότι θα θέλετε να συγκεντρώσετε δεδομένα τόσο πριν όσο και μετά την εκκίνηση, η διάρκεια της δοκιμής σας μπορεί να κυμαίνεται από 60 έως 180 ημέρες. Σας συνιστώ να συγκεντρώσετε δεδομένα προ-εκκίνησης τουλάχιστον 60 ημερών και δεδομένα μετά την εκκίνηση αξίας 90 ημερών.

Διαβάστε  SEO Τιμές - Από τι εξαρτάται το κόστος ανά περίπτωση

Ελέγξτε τη ρύθμιση AMP στο Google Search Console. Αφού επιλέξετε τις δοκιμαστικές σελίδες σας, το επόμενο βήμα είναι να δημιουργήσετε και να εφαρμόσετε AMP για αυτές τις σελίδες. Αφού το κάνετε αυτό, πιθανότατα θα είστε ενθουσιασμένοι, αλλά μην ξεχάσετε να δείτε πρώτα την αναφορά “Επιτάχυνση των κινητών σελίδων” στην Κονσόλα αναζήτησης Google, για να βεβαιωθείτε ότι οι σελίδες σας έχουν ρυθμιστεί σωστά. Η δοκιμή σας δεν θα σας βοηθήσει πολύ εάν συλλέγετε ελαττωματικά δεδομένα!

Ρύθμιση KPIs

Για τους σκοπούς αυτής της δοκιμής, χρησιμοποιήσαμε την αναλογία κλικ / εμφανίσεων (CTR) ως κύριο KPI για να διαπιστώσουμε εάν η αυξημένη ορατότητα (πιθανώς λόγω υψηλότερων βαθμολογιών) οδήγησε περισσότερους ανθρώπους να κάνουν κλικ. Ωστόσο, αυτό είναι κάτι λίγο ασαφές. Η συσχέτιση δεν συνεπάγεται την αιτιώδη συνάφεια, ειδικά σε περιπτώσεις όπου εκτελείτε άλλες βελτιστοποιήσεις SEO, ώστε να λάβετε τα δεδομένα σας με ένα μεγάλο μέρος δεδομένων AMP.

Στην πραγματικότητα, στη δοκιμή μας, το CTR φάνηκε να μειώνεται αργά. Ωστόσο, οι βαθμολογίες αυξάνονταν! Και πάλι, άλλες βελτιστοποιήσεις SEO θα μπορούσαν να τεθούν σε αυτή την δοκιμή. Αυτό που αποφασίσαμε ήταν ότι η αύξηση των βαθμολογιών οδήγησε φυσικά σε περισσότερες εντυπώσεις, γεγονός που οδήγησε σε περισσότερα κλικ. Το ζήτημα ήταν ότι οι εντυπώσεις είχαν αυξηθεί εκθετικά περισσότερο από τα κλικ, γεγονός που οδήγησε σε χαμηλότερη CTR. Μπερδευτήκατε ;

Στην ιδανική περίπτωση, πριν κάνετε οποιεσδήποτε αποφάσεις, θα πρέπει να αναθεωρήσετε δεδομένα μετά την εκκίνηση αξίας 90 ημερών, τα οποία ενδέχεται να αποφέρουν περισσότερες σημαντικές βελτιώσεις στην κατάταξη. Ένα πράγμα είναι σαφές από τη δοκιμή μας, όμως: Για μας, οι συνολικές βαθμολογίες βελτιώθηκαν με την πάροδο του χρόνου (Τα αποτελέσματα μπορεί να διαφέρουν για άλλους δικτυακούς τόπους, όμως, γι ‘αυτό πρέπει να το δοκιμάσετε μόνοι σας).

Διαβάστε  Πως και πότε να ζητήσω από την Google να ανιχνεύσει ξανά την ιστοσελίδα μου

Υπάρχουν σίγουρα άλλοι τρόποι να φέρετε και να ζαρώνετε αυτά τα δεδομένα. Ωστόσο, αν ψάχνετε να δοκιμάσετε εύκολα την απόδοση AMP, αυτό είναι περίπου τόσο απλό όσο μπορείτε να φτανταστείτε. Εάν η ιστοσελίδα σας είναι στη βάση WordPress τότε τα πράγματα γίνονται πολύ πιο εύκολα με τα αξιόλογα πρόσθετα που μπορείτε να βάλετε.

Διαβάστε ακόμη : 

Google news
Είπαν για εμάς.

Ο Γιώργος κάνει ότι υπόσχεται και χαίρομαι που συνεργάστηκα μαζί του! Κατάφερε να φέρει το eshop μας idaniko-varos.gr, μέσα σε λίγους μήνες, στην πρώτη σελίδα και στις πρώτες θέσεις στην Google σε πολλές κομβικες λέξεις κλειδιά. Πάντα πρόθυμος στην επικοινωνία εξηγώντας και παρέχοντας λύσεις σε ότι χρειάστηκε. Γιώργο σε ευχαριστώ για την συνεργασία μας 🙏
Ο Γιώργος και η ομάδα του μετά από ένα 6μηνο συνεργασίας μας έχουν αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις! Εξαιρετικοί επαγγελματίες, σχεδόν αμέσως μετά την έναρξη της συνεργασίας μας δεχτήκαμε τηλέφωνα και email. Ευχαριστούμε πολύ.
Eleni KarydiEleni Karydi
15:29 14 Feb 24
Επιτυχία στόχων, ταχύτητα και επαγγελματισμος κάνουν τη διαφορά εδώ.Η καλύτερη μου επιλογή!
Stavros VentourisStavros Ventouris
11:12 07 Feb 24
Εξειδικευμένοι στο είδος τους !!
Mama StalkerMama Stalker
15:58 06 Feb 24
Εξαιρετική δουλειά.Το site μας εκπέμπει επαγγελματισμό και αξιοπιστία.Ευχαριστούμε για όλα.
kostas Antonakakiskostas Antonakakis
15:17 30 Jan 24
Ο Γιώργος είναι ο μέτρ του SEO, αυξάνει τη διαδικτυακή προβολή με απαράμιλλη τεχνογνωσία. Οι στρατηγικές του ιδέες και η σχολαστική βελτιστοποίηση οδηγούν σε σημαντικές βελτιώσεις στην επισκεψιμότητα και την κατάταξη. Συνεργάσιμος, καινοτόμος και προσανατολισμένος στα αποτελέσματα, ο Γιώργος και η ομάδα του αποτελούν ανεκτίμητο πλεονέκτημα για κάθε προσπάθεια ψηφιακού μάρκετινγκ. Η συνεργασία μαζί του υπήρξε μεταμορφωτική, εξασφαλίζοντας την επιτυχία στο διαρκώς εξελισσόμενο τοπίο του SEO. Συνιστάται ανεπιφύλακτα για όσους αναζητούν έναν αφοσιωμένο επαγγελματία που δεσμεύεται να παρέχει μετρήσιμα και αποτελεσματικά αποτελέσματα.
VAL BALASKAVAL BALASKA
11:07 18 Jan 24
Ο κύριος Γιώργος Χατζηθεοδοσίου είναι γνώστης του SEO και του marketing γενικά. Ότι του ζητήθηκε για το koufetakia.gr το έφερε εις πέρας με επιτυχία.Γενικά είναι άνθρωπος που βοηθάει πάρα πολύ και προσωπικά τον συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!
Kostas PapanikosKostas Papanikos
11:00 29 Nov 23
Ο Γιώργος είναι εξαιρετικός επαγγελματίας ψάχνει προτείνει καινούργιες ιδέες, από το πρώτο κιόλας μήνα συνεργασίας είδα τη σελίδα μου να ανεβαίνει πολύ γρήγορα και σε αρκετές αναζητήσεις έχει πιάσει τη πρώτη σελίδα στη πρώτη θέση. Γιώργο σε ευχαριστώ πολύ.
Ο κ. Χατζηθεοδοσίου είναι ίσως ο μοναδικός γνώστης στην Ελλάδα του απαιτητικότατου δικηγορικού marketing, με γνώση του χώρου και των ιδιαιτεροτήτων του. Συνεπής, όπως και όλη η ομάδα του, την οποία χαρακτηρίζει η ευγένεια, η προθυμία και η αμεσότητα.
White MedusaWhite Medusa
14:43 17 Nov 23
10/10 σαπορτ και άμεση εξυπηρέτηση.
Christos KaliakatsosChristos Kaliakatsos
10:13 21 Oct 23
Εξαιρετικοί επαγγελματίες
Anastasios SkardoutsosAnastasios Skardoutsos
15:29 26 Jul 23
Εξαιρετικός συνεργάτης! Ακούραστος δουλευταράς με βαθιά γνώση του αντικειμένου! Γιώργο σ´ ευχαριστώ πολύ!
Sofia MerianouSofia Merianou
13:21 26 Jul 23
Άψογος επαγγελματίας με συνέπεια και εμπιστοσύνη ! Αξίζει να δουλέψετε μαζί του ,θα δείτε φοβερά αποτελέσματα στην δουλειά σας !
Ό,τι και να πω για τον Γιώργο Χατζηθεοδοσίου θα είναι πραγματικά λίγο. Εξαιρετικός επαγγελματίας και άριστος γνώστης του αντικειμένου του, που το καταλαβαίνει κάποιος από τα πρώτα λεπτά της συνομιλίας μαζί του.Δεν θα ακούσεις ποτέ τον Γιώργο να λέει φανφάρες ή λόγια του αέρα, αντιθέτως όσα λέει έχουν βάση, στόχο και επιχειρήματα. Και στο τέλος αποδεικνύονται όλα εμπράκτως!!Αντιλαμβάνεται άμεσα τις ανάγκες του πελάτη του και προσαρμόζεται εύκολα σε αυτές, ακόμη και σε ιδιαίτερες περιπτώσεις marketing, όπως το ιατρικό digital marketing.Ο Γιώργος είναι ένας επαγγελματίας που είναι πάντα εκεί, να βοηθήσει υποστηρίζοντας τις ανάγκες σου και να ακούσει τους προβληματισμούς σου ως προς αυτές. Είναι ακόμη εξαιρετικός άνθρωπος, που θα τον ήθελε κάποιος σίγουρα στην παρέα του!Γιώργο, σου ευχομαι να συνεχίσεις τη δημιουργική και ανοδική πορεία που έχεις χαράξει και διαγράφεις και όλα τα όνειρα και οι στόχοι σου να γίνουν πραγματικότητα!!!
Ανακάλυψα τον Γιώργο μέσω συστάσεων και αποφάσισα να τον εμπιστευτώ για τις ανάγκες SEO της επιχείρησής μου, και δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ικανοποιημένος με τα αποτελέσματα που έχω δει!Ο Γιώργος είναι πραγματικός ειδικός στον τομέα του SEO. Κατάφερε να βελτιώσει σημαντικά την ορατότητα της ιστοσελίδας μου στις μηχανές αναζήτησης μέσω στρατηγικών που αποδείχθηκαν αποτελεσματικές. Η ιστοσελίδα μου ανέβηκε ραγδαία στις αποτελεσματικές σελίδες αποτελεσμάτων και το κίνητρο που έχει δημιουργήσει στην επιχείρησή μου είναι αξιοθαύμαστο.Όχι μόνο παρέχει εξαιρετική επικοινωνία και υποστήριξη, αλλά είναι επίσης πολύ προσιτός και πρόθυμος να απαντήσει σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή ανησυχίες έχω. Εκτίμησα πραγματικά το γεγονός ότι με ενημέρωνε συνεχώς για την πρόοδο του έργου και με κρατούσε ενήμερο για τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο του SEO.
texnikos ipologistontexnikos ipologiston
16:04 08 Jun 23
Ο Γιώργος Χατζηθεοδοσίου είναι ένας εξαιρετικά ικανός και επαγγελματίας Digital Marketing Specialist. Έχοντας συνεργαστεί μαζί του για μια περίοδο, είμαι σε θέση να πω ότι η εμπειρία μου με αυτόν ήταν πραγματικά εξαιρετική.Από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε την υπεύθυνη θέση του ως Digital Marketing Specialist, ο Γιώργος έδειξε την εμπειρογνωμοσύνη και την τεχνογνωσία που απαιτούνται για να επιτελέσει αυτόν τον ρόλο με επιτυχία. Κατέχει βαθιά γνώση στις στρατηγικές και τα τεχνικά εργαλεία του ψηφιακού μάρκετινγκ και μπορεί να τις εφαρμόσει με αποτελεσματικότητα για την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών της επιχείρησης.Ο Γιώργος μπορεί να δημιουργήσει σφαιρικά σχέδια μάρκετινγκ που συνδυάζουν τα διάφορα στοιχεία του ψηφιακού τοπίου. Από τον καθορισμό των στόχων και του κοινού μέχρι τον σχεδιασμό και την υλοποίηση καμπανιών, ο Γιώργος είναι εξαιρετικά προσεκτικός και λεπτομερής, επιδεικνύοντας πάντα υψηλή ποιότητα και επαγγελματισμό.Ένα από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που επιθυμώ να επισημάνω για τον Γιώργο είναι η ικανότητά του να ανταποκρίνεται με επιτυχία σε μια δυναμική και αλλαγμένη αγορά. Αντιλαμβάνεται τις νέες τάσεις και τις αλλαγές στην κατανάλωση πληροφοριών και μπορεί να προσαρμοστεί γρήγορα για να επωφεληθεί από αυτές. Είναι συνεχώς ενημερωμένος για τις καινοτομίες και τις βέλτιστες πρακτικές του ψηφιακού μάρκετινγκ, και επιδεικνύει προθυμία για συνεχή μάθηση και ανάπτυξη.Επιπλέον, η ικανότητα του Γιώργου να αναλύει δεδομένα και να αξιοποιεί μεγάλα σύνολα δεδομένων είναι εντυπωσιακή. Μπορεί να αποκτήσει αναλυτική κατανόηση των μετρήσεων και των επιδόσεων των καμπανιών και να προτείνει βελτιώσεις και προσαρμογές για να επιτευχθούν ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.Όλα τα παραπάνω στοιχεία συμβάλλουν στην επιτυχία του Γιώργου ως Digital Marketing Specialist. Η επαγγελματική του προσέγγιση, η ποιότητα της δουλειάς του και η ικανότητά του να προσαρμοστεί και να καινοτομεί τον καθιστούν έναν αξιόπιστο επαγγελματία.Τέλος, θα ήθελα να αναφέρω ότι ο Γιώργος είναι επίσης εξαιρετικός στην επικοινωνία και την συνεργασία. Είναι προσιτός, ακούει προσεκτικά τις ανάγκες των πελατών και είναι διαθέσιμος να παρέχει υποστήριξη και συμβουλές όποτε χρειάζεται.Ο Γιώργος είναι ένας εξαιρετικά ικανός Digital Marketing Specialist με εντυπωσιακές δεξιότητες και γνώσεις. Συνιστώ ανεπιφύλακτα τις υπηρεσίες του σε κάθε επιχείρηση ή οργανισμό που αναζητά αποτελεσματικές και καινοτόμες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ.
Stefanos KontopoulosStefanos Kontopoulos
11:37 13 Apr 23
Ο Γιώργος είναι γνώστης του αντικειμένου σε πολλά επίπεδα, Μελετάει το κάθε project και αυτό που θα σου εγγυηθεί, αυτό θα γίνει στο τέλος. Έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος με την συνεργασία μαζί του και ουσιαστικά μέσα σε ενάμισυ μήνα, είχε πετύχει το στόχο που είχαμε βάλει. Επίσης και σαν άνθρωπος είναι απόλυτα συνεργάσιμος και αντιλαμβάνεται άμεσα αυτό που θέλει ο πελάτης. Πέντε αστέρια και λίγα είναι…. Σ’ευχαριστώ Γιώργο για όλα και συνεχίζουμε.
js_loader

Ζητήστε δωρεάν εκτίμηση.

Το κίνητρο μας είναι τεράστιο, καθώς μεγαλώνουμε μαζί σας. Συμμετέχουμε κάθε χρόνο σε διεθνείς οργανισμούς και αποκτάμε διακρίσεις, μέσα από τις επιτυχίες που χτίζουμε στο δικό σας project.


    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *