Έχουμε αναφέρει και τονίσει πολλές φορές γιατί το digital marketing είναι σημαντικό, όπως και γιατί χρειάζονται έξυπνες ιδέες για διαφήμιση του ιστότοπού σας. Τι να περιμένετε όμως στη συνέχεια; Οι σύγχρονες ψηφιακές στρατηγικές ανάπτυξης έρχονται αμέσως μετά τη δημιουργία ενός ιστότοπου βελτιστοποιημένου στο SEO. Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να προωθήσετε την ιστοσελίδα σας. Θα μπορούσαμε να τις διαχωρίσουμε σε οργανική διαφήμιση και επί πληρωμή διαφήμιση. Το οργανικό μάρκετινγκ είναι ένας δωρεάν και φυσικός τρόπος αύξησης της επισκεψιμότητας του ιστότοπού σας, ενώ οι επί πληρωμή τεχνικές μάρκετινγκ, περιλαμβάνουν διαφημίσεις ανά κλικ στη Google και άλλες μηχανές αναζήτησης, Social Media, Banner Ads σε sites κτλ.
Πλέον για να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό χρειάζστε έξυπνες ιδέες για διαφήμιση. Αποδίδοντας στο συνεχώς μεταβαλλόμενο μέσο για το ψηφιακό μάρκετινγκ, έχει αποκτήσει πλέον έναν δυναμικό χαρακτήρα. Υπάρχει κάτι νέο για να μαθαίνουμε κάθε μέρα στο ψηφιακό μάρκετινγκ. Ωστόσο, υπάρχουν μερικές βέλτιστες πρακτικές, οι οποίες αποτελούν αναπόσπαστο μέρος των ιδεών για την προώθηση του ιστότοπού σας.
Οι καλύτερες έξυπνες ιδέες για διαφήμιση στο διαδίκτυο
Μάρκετινγκ περιεχομένου
Το μάρκετινγκ περιεχομένου ήταν εδώ πριν οι επιχειρήσεις μάθουν τα βίντεο ή το μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το περιεχόμενο μπορεί να είναι δημιουργικό, ενημερωτικό ή ελκυστικό ανάλογα με το μέσο. Οι στρατηγικές μάρκετινγκ περιεχομένου μπορούν να χωριστούν ευρέως σε:
Γράφοντας άρθρα και δημοσιεύσεις στο blog
- Δημιουργία βίντεο
- Social Media
- Email Marketing
- Δημοσιεύσεις έρευνας
Το περιεχόμενο πρέπει να είναι κατατοπιστικό και να έχει να κάνει με μια συζήτηση με το κοινό σας. Μπορεί να προκαλέσει σκέψη, να προσανατολιστεί στο χιούμορ ή απλά να είναι διασκεδαστικό. Η δημιουργία περιεχομένου μπορεί να γίνει εσωτερικά ή να ανατεθεί σε έμπειρους επαγγελματίες. Η ουσία του περιεχομένου πρέπει να έχει απήχηση στο κοινό -στόχο.
Ένα Business Blog
Κάθε επιχείρηση ξοδεύει σημαντικό χρόνο και χρήμα στην έρευνα και ανάπτυξη των προϊόντων που πουλάει ή κατασκευάζει. Η ανταλλαγή της εμπειρίας σας στην αγορά μέσω ενός blog είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δημιουργήσετε ένα πιστό κοινό. Για παράδειγμα, πουλάτε ένα προϊόν για περιποίηση προσώπου. Η ομάδα μάρκετινγκ μπορεί να αναδείξει τα συστατικά, τα οφέλη της περιποίησης προσώπου, τις διαταραχές του δέρματος που προκαλούνται από τη ρύπανση και ούτω καθεξής μέσω ενός ενημερωτικού blog.
Η ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ SEO MARKETER ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ
Πλέον τα άρθρα χρειάζεται να δουλευτούν από επαγγελματία. Ο στόχος σας είναι να διεκδικήσετε την πρώτη σελίδα στη Google σε Long Tail Keywords.
Μάρκετινγκ βίντεο
Δεν είναι όλοι οι πελάτες – στόχοι σας ίδιοι. Διαφέρουν στα γούστα και τις προτιμήσεις τους. Καταναλώνουν πληροφορίες μέσω διαφορετικών μέσων. Είναι ιδανικό να χρησιμοποιήσετε όλα τα μέσα για να επιτύχετε τη μέγιστη έκθεση της επιχείρησής σας στο κοινό – στόχο. Το YouTube έχει γίνει τεράστιο στον τομέα του μάρκετινγκ βίντεο, καθώς περισσότεροι άνθρωποι προτιμούν να παρακολουθούν σύντομα βίντεο. Τα βίντεο έχουν επίσης καλή κατάταξη στη σελίδα Google από τα άρθρα και μόνο. Η ενσωμάτωση βίντεο στην αρχική σελίδα του ιστότοπου είναι μία από τις καλύτερες ιδέες για την προώθηση του ιστότοπού σας.
Ενημερωτικά δελτία
Ένα ενημερωτικό δελτίο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορεί να είναι ένα εξαιρετικό μέσο για να ενημερώνετε τους πελάτες για οποιαδήποτε νέα εξέλιξη στο προϊόν ή την υπηρεσία σας και ακόμη και να επικοινωνείτε με αυτούς περιοδικά ζητώντας σχόλια. Τα μηνύματα μέσω email marketing μπορεί να είναι ενοχλητικά αν δεν γίνουν σωστά. Η επιχείρησή σας πρέπει να διατηρεί το ενημερωτικό δελτίο ενημερωτικό και ελκυστικό. Τα γραφήματα μπορούν να ενσωματωθούν στην αλληλογραφία.
Το Email Marketing είναι πολύ κρίσιμο τη στιγμή της βλάβης ενός διακομιστή, όπου μπορείτε να προσεγγίσετε απευθείας τους υπάρχοντες πελάτες και το κοινό στόχο. Τα ενημερωτικά δελτία είναι ένας τρόπος να κατευθύνετε τους πελάτες σας να επισκέπτονται τον ιστότοπό σας. Αυτό μπορεί να γίνει συμπεριλαμβάνοντας περιλήψεις σχετικά με νέα άρθρα ή αναρτήσεις ιστολογίου στον ιστότοπό σας με συνδέσμους προς τη σελίδα προορισμού με το πλήρες άρθρο.
Social Media
Τα κανάλια κοινωνικών μέσων όπως το Instagram, το Facebook και το Twitter έχουν εκατομμύρια χρήστες σε όλο τον κόσμο. Αυτό το μέσο αψηφά κάθε γεωγραφικό όριο και κάνει την επιχείρησή σας ελκυστική σε παγκόσμιο κοινό. Τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης κάνουν το περιεχόμενό σας πιο προσβάσιμο στο κοινό – στόχο σας. Το προφίλ σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αντικατοπτρίζει την εικόνα της μάρκας σας και ως εκ τούτου πρέπει να αφιερωθεί σημαντικός χρόνος για να γίνει ελκυστική. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δίνουν τη θέση τους στα paid ads, όπως επί πληρωμή προωθήσεις που θα σας επιτρέψουν να προβάλλετε τις διαφημίσεις ή το βίντεό σας σε στοχευμένο κοινό μέσω προωθημένων αναρτήσεων. Υπάρχουν πολλές δημογραφικές παράμετροι, οι οποίες μπορούν να προσαρμοστούν κατά τη δημιουργία των διαφημιστικών αναρτήσεων για να προσεγγίσετε το κοινό που θέλετε.
Διαφημίσεις προβολής και PPC
Μπορείτε να δημιουργήσετε ελκυστικές διαφημίσεις banner και διαφημίσεις προβολής που μπορούν να τοποθετηθούν σε ιστότοπους όπου το κοινό σας συχνάζει περισσότερο. Μπορείτε να εγγραφείτε στο δίκτυο Google Ads για να εμφανίσετε τη διαφήμισή σας σε σχετικούς ιστότοπους. Επιπλέον, το κοινό σας θα κάνει κλικ στις διαφημίσεις αν το επιθυμεί και θα μάθει περισσότερα για την επιχείρησή σας. Η πληρωμή ανά κλικ (διαφήμιση PPC) είναι ένας άλλος τρόπος για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας. Σε αντίθεση με τις διαφημίσεις προβολής, πληρώνετε για κάθε κλικ που λαμβάνουν οι διαφημίσεις σας. Η βέλτιστη πρακτική είναι να χρησιμοποιείτε τις πιο σχετικές λέξεις -κλειδιά, ώστε η διαφήμιση να προβάλλεται από τη μηχανή αναζήτησης στο στοχευμένο κοινό σας.
Link Building
Μία από τις καλύτερες δοκιμασμένες ιδέες για την προώθηση του ιστότοπού σας είναι η χρήση backlinks. Τα backlinks είναι σημαντικά για την κατάταξη του ιστότοπού σας σε SERP. Όσο πιο νόμιμη είναι η ιστοσελίδα που συνδέεται με την ιστοσελίδα σας, τόσο υψηλότερη είναι η κατάταξη της ιστοσελίδας σας. Εναλλακτικά, μπορείτε να πληρώσετε δημοφιλείς ιστότοπους για τη φιλοξενία περιεχομένου που σχετίζεται με τον ιστότοπό σας. Συτό ονομάζεται περιεχόμενο επί πληρωμή. Θα χρειαστεί να κάνετε εντατική έρευνα αγοράς για να μάθετε ποιους ιστότοπους επισκέπτεται το στοχευμένο κοινό σας και να δημοσιεύσετε άρθρα εκεί. Η Guest αρθρογραφία ζει και βασιλεύει.
Η συνέπεια είναι το κλειδί για την αύξηση των ψηφιακών αποτυπωμάτων του ιστότοπού σας. Οι επιχειρήσεις πρέπει να επενδύσουν σε SEO και ανόργανες στρατηγικές μάρκετινγκ που γίνονται από επαγγελματική εταιρεία ψηφιακού μάρκετινγκ. Σε έναν κόσμο όπου υπάρχουν περίπου εκατομμύρια ανθρώποι που έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο καθημερινά, οι επιχειρήσεις έχουν μια τεράστια ευκαιρία να επικοινωνήσουν μαζί τους την κατάλληλη στιγμή.
Συμπερασματικά
Όλα τα παραπάνω χρειάζονται γνώση, εμπειρία, σχέδιο και φυσικά έξυπνες ιδέες. Σκεφτείτε out of the box, βγείτε από τα συνηθισμένα και ξεχωρίστε από τον ανταγωνισμό. Είμαστε στη διάθεση σας για εξετάσουμε αναλυτικά το δικό σας project.
- Δικηγόρος Κ. ΚαμουζήςΒραβευμένο δικηγορικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google.
- Χειρουργός Κ. ΑποστόλουΒραβευμένο ιατρικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google. Δείτε τι είπε για εμάς ο ιατρός.
- Ορθοπεδικός Α. Σταθελλης1η σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά όπως και πρώτες θέσεις. Τι είπε ο γιατρός για εμάς.