+(30) 697 213 2823 info@seomarketer.gr Νέος Κόσμος, Αθήνα
Έρχεται update εμπειρίας χρήστη από τη Google το 2021, Προώθηση ιστοσελίδων SEO Marketer

Έρχεται update εμπειρίας χρήστη από τη Google το 2021

Ανακοινώθηκε από τη Google το μεγάλο update που θα εστιάζει στην εμπειρία χρήστη τον Μάιο του 2021. Πρόκειται για ένα σημαντικό γεγονός καθώς η Google το ανακοινώνει αρκετά νωρίτερα ώστε οι διαχειριστές των ιστοσελίδων να προετοιμαστούν κατάλληλα. Μπορείτε να διαβάσετε την γραπτή ανακοίνωση εδώ!

Τα Core Web Vitals θα είναι μέρος του παιχνιδιού. Πρόκειται για σφάλματα στις σελίδες και θα σας ενημερώνει το Google Search Console σχετικά. Στο γράφημα που θα βρείτε στη σελίδα που αναφέρουμε, μας δείχνει η Google τις παραμέτρους που θα ληφθούν υπόψιν στο νέο update!

Έρχεται update εμπειρίας χρήστη από τη Google το 2021, Προώθηση ιστοσελίδων SEO Marketer

Τι είναι όμως το Page Experience ;

Για να γίνει κατανοητό από τις μηχανές αναζήτησης ότι η εμπειρία χρήστη είναι από ιδανική έως και εξαιρετική, θα μετράει συγκεκριμένες μετρήσεις ώστε να βγάζει το τελικό συμπέρασμα. Οι μετρήσεις αυτές περιλαμβάνουν αν μια ιστοσελίδα φορτώνει σε κάτω από 3 δευτερόλεπτα, αν είναι Mobile Friendly σε όλα τα επίπεδα, διαθέτει σωστά το HTTPS, αν υπάρχουν παρεμβατικές και ενοχλητικές διαφημίσεις, η περιλαμβάνουν σελίδες που στέλνουν αυτόματα τον χρήστη σε διαφορετική σελίδα από αυτήν που βρήκε στις μηχανές αναζήτησης. Επίσης θα υπάρχει και το Safe Browsing για την ασφαλή περιήγηση των χρηστών. Όλα τα παραπάνω θα περιλαμβάνονται στα Core Web Vitals.

Έρχεται update εμπειρίας χρήστη από τη Google το 2021, Προώθηση ιστοσελίδων SEO Marketer

Μόλις βγει η ενημέρωση του Page Experience η Google αναφέρει ότι θα βοηθάει τους χρήστες να καταλάβουν ότι η σελίδα που πρόκειται να επισκεπθούν θα παρέχει μια εξαιρετική εμπειρία ή μια όχι τόσο καλή.. Η Google έχει δείξει αυτούς τους τύπους οπτικών δεικτών στο παρελθόν με εικονίδια AMP, αργές ετικέτες, ετικέτες φιλικές προς κινητά και άλλα.

Χαρακτηριστικά μας είπαν ότι :

”Πιστεύουμε ότι η παροχή πληροφοριών σχετικά με την ποιότητα της εμπειρίας μιας ιστοσελίδας μπορεί να είναι χρήσιμη για τους χρήστες στην επιλογή του αποτελέσματος αναζήτησης που θέλουν να επισκεφθούν ». «Στα αποτελέσματα, το απόσπασμα ή η προεπισκόπηση εικόνας βοηθούν στην παροχή τοπικού περιβάλλοντος για τους χρήστες να γνωρίζουν ποιες πληροφορίες μπορεί να παρέχει μια σελίδα. Οι οπτικοί δείκτες στα αποτελέσματα είναι ένας άλλος τρόπος για να κάνετε το ίδιο, και εργαζόμαστε σε έναν που προσδιορίζει σελίδες που πληρούν όλα τα κριτήρια εμπειρίας σελίδας. ”

Αν και ζητήθηκε από τη Google να παρέχει ένα ολοκληρωμένο δείγμα για όλα τα παραπάνω και το page experience αρνήθηκε να δώσει επιπλέον πληροφορίες. Συνεπώς δεν μπορούμε να ξέρουμε κάτι παραπάνω, εκτός από το γράφημα που δημιούργησαν για να μας δώσουν την κατεύθυνση που θέλουν.

Πως να προετοιμαστείτε για το νέο Update

Έχει ήδη βγάλει η Google On Line οδηγίες και εξηγήσεις για τα Core Web Vitals. Σύμφωνα με αυτά που γνωρίζουμε μέχρι τώρα το AMP για τα άρθρα που θα εμφανίζονται στο καρουζέλ των ιστοριών μετά το update του Μαίου 2021. Θα συνεχίσει η Google να υποστηρίζει το AMP, καθώς αναφέρει ότι είναι από τους πιο εύκολους και οικονομικούς τρόπους να παρέχουν μια εξαιρετική εμπειρία χρήστη.

Εφόσον λοιπόν δημιουργήσετε μια AMP σελίδα η Google θα εντοπίσει την κρυφή μνήμη για την εμφανίσει στους χρήστες. Το πόσο θα βοηθήσει στη κατάταξη της Google δεν είναι ξεκάθαρο. Πιστεύουμε ότι μπορεί να μην είναι μεγάλη η αλλαγή και μετά το update, καθώς πολλά από αυτά που ανακοινώθηκαν ήδη παίζουν σημαντικό ρόλο για την κατάταξη μιας ιστοσελίδας στο διαδίκτυο.

Ολοκληρώνοντας λοιπόν θα χρειαστεί να ψάξετε πάρα πολύ σε συνεργασία φυσικά με τον προγραμματιστή ή προγραμματιστές σας για να διορθώσετε και βελτιώσετε όλα τα παραπάνω.

Έρχεται update εμπειρίας χρήστη από τη Google το 2021, Προώθηση ιστοσελίδων SEO Marketer
Επικοινωνήστε μαζί μας!