Πως βάζεις λέξεις κλειδιά στη Google; Οι μηχανές αναζήτησης λειτουργούν βρίσκοντας την καλύτερη αντιστοιχία μεταξύ του ερωτήματος ενός ατόμου και των πληροφοριών σε μια ιστοσελίδα. Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης ή SEO αναφέρεται στη διαδικασία βελτίωσης μιας ιστοσελίδας ώστε να είναι πιο σχετική με τις αράχνες όπως η Google και η Bing. Το SEO αποτελεί σημαντικό μέρος του διαδικτυακού μάρκετινγκ, επειδή σας βοηθά να αποκτήσετε επισκεψιμότητα από τα δωρεάν ή οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης.
Η Google χρησιμοποιεί ασφαλές πρωτόκολλο μεταφοράς υπερκειμένου για να διασφαλίσει την ασφάλεια των δεδομένων.
Το SEO είναι ένα από τα πιο σημαντικά εργαλεία για τη βελτίωση της πρόσβασης στο διαδίκτυο. Είναι επίσης μια διαδικασία βελτιστοποίησης του ιστότοπού σας ώστε να τον καταστήσει πιο σχετικό με τις μηχανές αναζήτησης όπως η Google και η Bing. Μέσω του SEO, μπορείτε να βελτιώσετε την ορατότητα του ιστότοπού σας, ώστε οι δυνητικοί πελάτες να σας βρίσκουν όταν αναζητούν προϊόντα ή υπηρεσίες όπως η δική σας.
Λέξεις-κλειδιά είναι λέξεις και φράσεις που περιγράφουν το περιεχόμενό σας.
Οι λέξεις-κλειδιά είναι λέξεις ή φράσεις που περιγράφουν το περιεχόμενό σας. Βοηθούν τις μηχανές αναζήτησης να το αναγνωρίσουν και βοηθούν επίσης τους ανθρώπους να βρουν τις πληροφορίες που έχετε δημοσιεύσει στο διαδίκτυο. Ως εκ τούτου, οι λέξεις-κλειδιά είναι σημαντικές για την απόκτηση επισκεψιμότητας. Η βελτιστοποίηση ιστοσελίδων χρίζει σχεδίου και στρατηγικής.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε λέξεις-κλειδιά στο περιεχόμενο, στους τίτλους και τις επικεφαλίδες.
Χρησιμοποιήστε λέξεις-κλειδιά στο περιεχόμενό σας:
- Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενό σας είναι σχετικό με τις λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιείτε.
- Χρησιμοποιήστε μια ποικιλία προσδιορισμών λέξεων-κλειδιών. Για παράδειγμα, αν γράφετε για ένα νέο προϊόν, συμπεριλάβετε και τους τρεις προσδιορισμούς σε διαφορετικά συμφραζόμενα keywords σε κάθε παράγραφο κειμένου.
- Μην το κάνετεε υπερβολικά σε μία πρόταση ή παράγραφο!
Χρησιμοποιήστε λέξεις-κλειδιά σε τίτλους και επικεφαλίδες: * Χρησιμοποιήστε περιγραφικούς τίτλους που περιλαμβάνουν μία ή δύο κύριες λέξεις-κλειδιά (π.χ. “Πώς να πλύνετε το αυτοκίνητό σας”). Στη συνέχεια, αναζητήστε αυτούς τους όρους στο Google για να δείτε πόσο καλά τα καταφέρνουν άλλοι ιστότοποι με αυτούς (και στη συνέχεια κάντε το ακόμα καλύτερα!).
Η “λέξη-κλειδί” μπορεί να αναφέρεται σε διαφορετικά πράγματα όταν μιλάμε για SEO ή βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης.
Ο όρος λέξη-κλειδί αναφέρεται σε μια λέξη ή φράση που περιγράφει το περιεχόμενό σας. Αναφέρεται επίσης στις λέξεις και τις φράσεις που χρησιμοποιούν οι άνθρωποι όταν αναζητούν πληροφορίες στο διαδίκτυο. Για να μάθετε ποιες λέξεις-κλειδιά χρησιμοποιεί κάποιος, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Google Keyword Planner. Φυσικά υπάρχουν πολλοί περισσότεροι τρόποι, όπου ένα SEO Agency ανακαλύπτει όχι μόνο λέξεις κλειδιά, αλλά και ποιες από αυτές φέρνουν συχνότερα επικοινωνίες.
Προκειμένου να βελτιστοποιήσετε τον ιστότοπό σας για τις μηχανές αναζήτησης, πρέπει να συμπεριλάβετε λέξεις-κλειδιά στο περιεχόμενό, στους τίτλους και τις επικεφαλίδες, ώστε οι άνθρωποι που αναζητούν πληροφορίες χρησιμοποιώντας αυτές τις λέξεις να μπορούν να βρουν αυτό που χρειάζονται σε αυτόν (δηλαδή τον δικό σας). Μια εταιρεία SEO θα σας δώσει ολοκληρωμένη κατεύθυνση.
Αν θέλετε να καταταγείτε υψηλότερα στα αποτελέσματα, τότε θα πρέπει να χρησιμοποιείτε λέξεις-κλειδιά που είναι σχετικές. Το περιεχόμενό σας θα κατατάσσεται υψηλότερα, όταν χρησιμοποιείτε λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με όρους που χρησιμοποιούνται συνήθως από ανθρώπους που αναζητούν το θέμα σας, όπως “πώς βάζω λέξεις-κλειδιά στο google”. Για παράδειγμα αν εργάζεστε σε πολύ δύσκολες λέξεις όπως το μεταχειρισμένα iphone, ετοιμαστείτε για σκληρή δουλειά και υπομονή.
Τι σημαίνει όμως όταν η λέξη-κλειδί είναι πολύ ευρεία;
Σημαίνει ότι ο όρος είναι τόσο γενικός ή ασαφής που δεν περιορίζει πραγματικά τίποτα σχετικά με αυτό που αναζητείται. Για παράδειγμα, αν κάποιος αναζητά “γάτες” αντί για κάτι πιο συγκεκριμένο όπως “γιατί οι γάτες είναι υπέροχα κατοικίδια”, τότε αυτή είναι μια αρκετά ευρεία φράση-κλειδί και δεν θα ήταν χρήσιμη για σκοπούς SEO.
Για να ανέβει η βαθμολογία ποιότητας του ιστότοπού σας (η οποία μετράει πόσο καλά η Google καταλαβαίνει περί τίνος πρόκειται στη θεματολογία) όταν χρησιμοποιείτε αυτού του είδους τη φρασεολογία, χρειάζεται πολλούς συνδέσμους από άλλους ιστότοπους με παρόμοια θέματα. Αυτό μπορεί να πάρει κάποιο χρόνο, επειδή οι εν λόγω ιστότοποι μπορεί να μην γνωρίζουν ακόμη σε ποιους πρέπει να παραπέμψουν με links!
Μπορείτε να βρείτε λέξεις-κλειδιά χρησιμοποιώντας το Google Keyword Planner, το οποίο σας βοηθά να επιλέξετε τις σωστές λέξεις-κλειδιά για να στοχεύσετε σε ιστοσελίδες, ιστολόγια, βίντεο και άλλα.
Το Keyword planner είναι ένα δωρεάν εργαλείο για τους διαφημιζόμενους, το οποίο σας βοηθά να ανακαλύψετε τις σωστές λέξεις που πρέπει να χρησιμοποιήσετε στις καμπάνιες μάρκετινγκ των μηχανών αναζήτησης. Σας δείχνει πόσοι άνθρωποι αναζητούν μια συγκεκριμένη λέξη-κλειδί στη Google και σας βοηθά να βρείτε λέξεις-κλειδιά που είναι σχετικές με την επιχείρησή σας.
Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για να σχεδιάσετε τη στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου σας, ανακαλύπτοντας ποιες λέξεις-κλειδιά έχουν το μεγαλύτερο δυναμικό επισκεψιμότητας, και στη συνέχεια να δημιουργήσετε διαφημίσεις γύρω από αυτούς τους όρους, με αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά κλικ και περισσότερες μετατροπές από το κοινό-στόχο σας.
Πως βάζεις λέξεις κλειδιά στη Google; Οι μηχανές αναζήτησης λειτουργούν βρίσκοντας την καλύτερη αντιστοιχία μεταξύ του ερωτήματος ενός ατόμου και των πληροφοριών που υπάρχουν σε μια ιστοσελίδα.
Αν θέλετε να καταταγείτε ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης, είναι σημαντικό να χρησιμοποιείτε τις σωστές λέξεις-κλειδιά στο περιεχόμενό σας. Οι λέξεις-κλειδιά είναι οι φράσεις που χρησιμοποιούν οι άνθρωποι όταν αναζητούν κάτι στο Google ή σε άλλες μηχανές αναζήτησης. Χρησιμοποιούνται επίσης από τους ιδιοκτήτες ιστότοπων και τους επαγγελματίες σε βασικό επίπεδο για να τους βοηθήσουν να κατανοήσουν τι θέλει το κοινό τους από αυτούς και πώς μπορούν να εξυπηρετήσουν καλύτερα αυτό το κοινό.
Είναι επίσης ξεκάθαρο ότι χωρίς το Link Building, και την ενίσχυση του Domain Authority, είναι σχεδόν αδύνατο να μπείτε στα πρώτα αποτελέσματα σε ανταγωνιστικές λέξεις κλειδιά.
Πώς μπορώ να βάλω λέξεις-κλειδιά στη Google;
Οι μηχανές αναζήτησης λειτουργούν βρίσκοντας την καλύτερη αντιστοιχία μεταξύ του ερωτήματος ενός ατόμου και των πληροφοριών που είναι διαθέσιμες σε έναν ιστότοπο. Όσο πιο σχετικό είναι το περιεχόμενό σας με ένα ερώτημα αναζήτησης, τόσο υψηλότερα θα κατατάσσεται στα αποτελέσματα. Αυτό σημαίνει ότι αν θέλετε να καταταγείτε ψηλά στη Google (ή σε οποιαδήποτε άλλη μεγάλη μηχανή αναζήτησης), πρέπει να βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας διαθέτει περιεχόμενο υψηλής ποιότητας που χρησιμοποιεί σχετικές λέξεις-κλειδιά σε όλες τις σελίδες του.
Ο ειδικός στο SEO βοηθά να αποκτήσετε επισκεψιμότητα από τα οργανικά αποτελέσματ. Αν έχετε μια επιχείρηση, το SEO μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις σας φέρνοντας περισσότερους πελάτες μέσω διαδικτυακών καναλιών (όπως η Google). Σε αυτό το άρθρο, θα εξηγήσουμε τι είναι το SEO και πώς λειτουργεί:
Το SEO αποτελεί σημαντικό μέρος του διαδικτυακού μάρκετινγκ, επειδή σας βοηθά να αποκτήσετε επισκεψιμότητα από τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης.
Το SEO είναι ένα σημαντικό μέρος του διαδικτυακού μάρκετινγκ, επειδή σας βοηθάει να έχετε επισκεψιμότητα από τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης. Η κατάταξη ενός ιστότοπου στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών, επηρεάζει το πόσοι άνθρωποι επισκέπτονται τον ιστότοπο και πόσο συχνά επιστρέφουν σε αυτόν. Όσο περισσότερους επισκέπτες δέχεται ένας ιστότοπος, τόσο μεγαλύτερη είναι η επισκεψιμότητά του και τόσο υψηλότερη μπορεί να είναι η κατάταξή του.
Το SEO είναι ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία για τη βελτίωση της πρόσβασης στο διαδίκτυο: Εκτός από το να βάζετε λέξεις-κλειδιά στο google το περιεχόμενό σας θα πρέπει να είναι ενδιαφέρον και χρήσιμο για τους ανθρώπους (όχι μόνο για τα ρομπότ).
Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) είναι ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία για τη βελτίωση της πρόσβασης στο διαδίκτυο: Το περιεχόμενό σας θα πρέπει να είναι ενδιαφέρον και χρήσιμο για τους ανθρώπους (όχι μόνο για τα ρομπότ).
Συμπερασματικά
Το SEO μπορεί να είναι δύσκολο, αλλά ο στόχος είναι απλός: Θέλετε το περιεχόμενό σας να εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης όταν οι χρήστες αναζητούν σχετικές λέξεις-κλειδιά. Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που υπεισέρχονται σε αυτή τη διαδικασία, συμπεριλαμβανομένου του πόσο συχνά και πού χρησιμοποιείτε τις λέξεις-κλειδιά σας.
- Δικηγόρος Κ. ΚαμουζήςΒραβευμένο δικηγορικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google.
- Χειρουργός Κ. ΑποστόλουΒραβευμένο ιατρικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google. Δείτε τι είπε για εμάς ο ιατρός.
- Ορθοπεδικός Α. Σταθελλης1η σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά όπως και πρώτες θέσεις. Τι είπε ο γιατρός για εμάς.