Το ηλεκτρονικό σας κατάστημα είναι παρόμοιο με ένα φυσικό μαγαζί όπου έχει σημασία η πρώτη εντύπωση. Μια ελκυστική βιτρίνα θα προσελκύσει τους πελάτες και τα καλά οργανωμένα προϊόντα θα τους ενθαρρύνουν να περιηγηθούν και να αγοράσουν. Τα καταστήματα που είναι αποδιοργανωμένα θα αποθαρρύνουν οποιονδήποτε να ασχοληθεί περαιτέρω, έχοντας ως αποτέλεσμα να προχωρήσει στο επόμενο κατάστημα. Ένα Eshop πρέπει να διαθέτει βασικά στοιχεία ώστε να μπορέσει να μπει στον αγώνα για να ξεχωρίσει. Υπάρχουν πρόσθετα χαρακτηριστικά που πρέπει να λάβετε υπόψη, όπως η διαμόρφωση SSL, οι επιλογές πληρωμής, η αρχιτεκτονική του ιστότοπου, ο σχεδιασμός, η ταχύτητα φόρτωσης σελίδας και οι φωτογραφίες των προιόντων. Χρειάζεστε μια πλατφόρμα που υποστηρίζει επαρκείς πόρους στον server ώστε να τρέχει απροβλημάτιστα. Διαφορετικά, το κατάστημά σας θα μπορούσε να επιβραδυνθεί σημαντικά στο κομμάτι της ταχύτητας ή να καταρρεύσει.
Έχετε ήδη κατασκευάσει ένα Eshop, γιατί πρέπει να το βελτιώνετε ;
Η διαδικασία ανάπτυξης ιστοσελίδων ηλεκτρονικού εμπορίου περιλαμβάνει την κατασκευή της δομής, το σχεδιασμό ιστοσελίδων, τον προγραμματισμό, τη δημοσίευση και τη διαχείριση βάσεων δεδομένων. Εάν ο τρέχων ιστότοπός σας δεν λειτουργεί πλέον, δεν φαίνεται επαγγελματικός ή ελκυστικός οπτικά, είναι καιρός να αναδημιουργήσετε τον ιστότοπο. Ανεξάρτητα από το αν σκέφτεστε να δημιουργήσετε ή να αναδημιουργήσετε τον ιστότοπό σας ηλεκτρονικού εμπορίου, ακολουθούν 7 στοιχεία που πρέπει να θυμάστε που θα σας βοηθήσουν να το κάνετε με επιτυχία.
1. Δημιουργία στη σωστή πλατφόρμα και με ένα λειτουργικό θέμα
Η πλατφόρμα ή CMS είναι το θεμέλιο της επιχείρησής σας. Όταν εξετάζετε την ανάπτυξη ενός ηλεκτρονικού καταστήματος Eshop, στον SEO Marketer επιλέγουμε το wordpress στη πλειονότητα των περιπτώσεων. Σκοπεύετε να πουλήσετε σε σε παγκόσμιο ή πανευρωπαικό επίπεδο, χρησιμοποιώντας διαφορετικά νομίσματα; Η οικοδόμηση ενός αξιόπιστου Eshop site είτε εγχώρια είτε και για εξωτερικό απαιτεί μια ισχυρή πλατφόρμα. Μόλις επιλέξετε μια πλατφόρμα, η επόμενη κρίσιμη επιλογή είναι το θέμα σας. Χρειάζεστε ένα θέμα που να είναι :
- Oπτικά ελκυστικό
- Προσαρμόσιμο στην επωνυμία σας
- Γρήγορο στη φόρτωση σε κινητά και επιτραπέζιους υπολογιστές
- Responsive
- Λειτουργικό σε όλα τα προγράμματα περιήγησης
Να θυμάστε ότι θα αλληλεπιδρούν οι πελάτες σας με τον ιστότοπό σας. Πρέπει να φαίνεται υψηλού επιπέδου και να αποδίδει εξίσου καλά σε όλα τα παραπάνω.
2. Απόδοση SEO και ιστοσελίδας
Χρησιμοποιήστε το σωστό SEO, ώστε οι σελίδες σας να λάβουν υψηλότερη κατάταξη και οι αγοραστές να μπορούν να σας βρουν. Αξίζει την προσπάθεια γιατί το CTR μειώνεται περισσότερο από το μισό από την πρώτη θέση στη δεύτερη θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης. Η απόδοση του ιστότοπου και η ταχύτητα φόρτωσης σελίδας κάνουν επίσης μεγάλη διαφορά στην κατάταξη των UX και της Google. Οι ανυπόμονοι αγοραστές εγκαταλείπουν γρήγορα αργούς ιστότοπους. Σύμφωνα με ένα στατιστικό στοιχείο, το 40% των αγοραστών φεύγουν εάν η φόρτωση της σελίδας διαρκεί περισσότερο από 3 δευτερόλεπτα. Από τον Ιούλιο του 2018, η ταχύτητα φόρτωσης σελίδας για κινητές συσκευές έχει γίνει μέρος του αλγορίθμου της Google για την κατάταξη σελίδων. Η ουσία είναι ότι η ταχύτερη φόρτωση σελίδων σημαίνει καλύτερη εμπειρία χρήστη και αυτό είναι καλό για όλους.
3. Επικεντρωθείτε στους πελάτες με κινητές συσκευές με Responsive Website Design
Φαίνεται ότι δεν χρειάζεται να έχει βελτιστοποιηθεί κάθε ιστοσελίδα για κινητά, αλλά υπάρχουν ακόμα χιλιάδες ιδιοκτήτες επιχειρήσεων που εξακολουθούν να συνδέονται με παλιά θέματα και ιστότοπους που εμφανίζονται σωστά μόνο σε επιτραπέζιο υπολογιστή. Η Statista αναφέρει ότι το 49,7% των προβολών σελίδας το 2017 προήλθαν από κινητές συσκευές. Χάνετε σχεδόν το 50% των δυνητικών πελατών σας εάν δεν ανταποκρίνεστε ακόμη σε κινητές συσκευές. Οι χρήστες κινητών συσκευών πρέπει να είναι σε θέση να αναζητούν, να περιηγούνται και να αγοράζουν απευθείας από τα τηλέφωνα και άλλες συσκευές τους χωρίς ταλαιπωρία.
4. Η ασφάλεια είναι σημαντική για την εμπιστοσύνη και την ασφάλεια δεδομένων
Η εμπιστοσύνη μεταξύ πελάτη και εμπόρου απαιτεί χρόνο για την κατασκευή και είναι ζωτικής σημασίας για τις πωλήσεις. Μια άμεση βελτίωση που δημιουργεί εμπιστοσύνη είναι να κρυπτογραφείται κάθε σελίδα χρησιμοποιώντας πρωτόκολλο HTTPS και όχι μόνο σελίδες πληροφοριών πληρωμής. Οι πελάτες σωστά αναμένουν από εσάς να διατηρήσετε τα προσωπικά τους δεδομένα ασφαλή. Φυσικά, τα στοιχεία πληρωμής και οι συναλλαγές απαιτούν υψηλή ασφάλεια. Εάν αποδέχεστε πιστωτικές κάρτες, τότε ο ιστότοπός σας πρέπει να συμμορφώνεται με το PCI (κλάδος πληρωμών) Για πρόσθετη ασφάλεια, μην αποθηκεύετε ζωτικά δεδομένα, όπως πληροφορίες πιστωτικών καρτών στον ιστότοπο της εταιρείας σας. Εάν το σύστημά σας παραβιαστεί, θα είστε υπεύθυνοι.
5. Περιορίστε την επιλογή προϊόντων σας και προσφέρετε την αναζήτηση μέσα στη σελίδα
Η προσφορά πάρα πολλών επιλογών στους πελάτες σας μπορεί να εμποδίσει τις πωλήσεις. Οι αγοραστές θα μπερδευτούν όταν συγκλονίζονται με πάρα πολλές επιλογές. Θα φύγουν παρά να καταλήξουν σε αγορά. Ακολουθούν ορισμένοι τρόποι για να ξεπεραστεί αυτό το ζήτημα:
- Εξυπηρετήστε τους πελάτες σας καλύτερα περιορίζοντας τα προϊόντα στη θέση σας.
- Προεπιλέξτε τα καλύτερα προϊόντα.
- Περιορίστε τις επιλογές τους σε δύο ή τρία κορυφαία προϊόντα, παρόλο που μπορεί να υπάρχουν είκοσι και πλέον.
- Βελτιώστε τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς με όσο το δυνατόν λιγότερα κλικ.
- Κάθε πρόσθετο πεδίο κλικ ή φόρμας μειώνει την ευκαιρία για μια ολοκληρωμένη πώληση.
- Να συμπεριλαμβάνετε πάντα μια αναζήτηση ιστότοπου που είναι γρήγορη, αξιόπιστη και επεκτάσιμη
- Το 30% των επισκεπτών χρησιμοποιούν αναζήτηση ιστότοπου.
- Είναι ένα κρίσιμο στοιχείο για οποιονδήποτε ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου. Μην εγκαταστήσετε την προεπιλεγμένη μηχανή αναζήτησης που βρίσκετε στους περισσότερους ιστότοπους. Αγοράστε ή δημιουργήστε μια ισχυρή μηχανή αναζήτησης τρίτου μέρους και δώστε στους αγοραστές όσο το δυνατόν περισσότερα φίλτρα για να περιορίσετε γρήγορα την αναζήτησή τους. Θα χρειαστείτε λεπτομερείς περιγραφές προϊόντων χρησιμοποιώντας στοχευμένες λέξεις-κλειδιά για να επιτρέψετε στη μηχανή αναζήτησης να βρει τα προϊόντα πιο γρήγορα.
6. Ενσωματώστε φωτογραφίες και βίντεο ποιότητας στη σελίδα προϊόντων σας
Οι επισκέπτες συχνά αφήνουν ιστοσελίδες σε δέκα έως είκοσι δευτερόλεπτα, αλλά οι σελίδες με σαφή πρόταση αξίας μπορούν να κρατήσουν την προσοχή των ανθρώπων για πολύ περισσότερο. Για να κερδίσετε αρκετά λεπτά προσοχής από τον χρήστη, πρέπει να κοινοποιήσετε την πρόταση αξίας εντός 10 δευτερολέπτων. Είτε σας αρέσει είτε όχι, 10 δευτερόλεπτα είναι σχεδόνο χρόνος που θα σας δώσουν οι καταναλωτές. Έτσι, πρέπει να φτάσετε κατευθείαν στο σημείο, να τραβήξετε την προσοχή τους και να τους κρατήσετε στη σελίδα μέχρι να μπορέσετε να εξηγήσετε με μεγαλύτερη λεπτομέρεια. Οι φωτογραφίες είναι μια τέλεια λύση για να τραβήξετε την προσοχή και το βίντεο τη διατηρεί. Το κλειδί για την επιτυχία είναι να υπάρχει ένα ή και τα δύο στο επάνω μέρος σε κάθε σελίδα. Το βίντεο μπορεί να πει μια πλήρη ιστορία που οι φωτογραφίες δεν μπορούν. Δοκιμάστε και προσθέστε όσο το δυνατόν περισσότερα βίντεο προϊόντων. Στατιστικές έχουν αναφέρει ότι οι μετατροπές είναι 144% υψηλότερες από τους αγοραστές που παρακολούθησαν ένα βίντεο προϊόντος από εκείνους που δεν το παρακολούθησαν.
7. Δημιουργήστε μια ανώδυνη και εύκολη συναλλαγή
Έχετε κάνει τα πάντα μέχρι τώρα. Ο πελάτης βρήκε αυτό που έψαχνε με αναζήτηση ιστότοπου, εξαιρετικές περιγραφές προϊόντων και φωτογραφίες. Έριξε το προϊόν στο καλάθι αγορών και είναι έτοιμος για αγορά. Τώρα, όμως, η διαδικασία ολοκλήρωσης των ταμείων ρίχνει περισσότερα εμπόδια από ό, τι ένα κομμάτι.
Μη αναμενόμενο κόστος αποστολής
Δεν υπάρχει σαφής πολιτική επιστροφής
Ορισμένες πληρωμές δεν γίνονται δεκτές
Πρέπει να δημιουργήσει λογαριασμό για να ολοκληρώσει την αγορά
Μόλις αφαιρέσατε όλο τον ενθουσιασμό από τα ψώνια του και μπορεί ακόμη και να εγκαταλείψει το καλάθι. Πώς μπορείτε να το αποτρέψετε να συμβεί; Το πρώτο πράγμα είναι να ανταποκριθούμε άμεσα στην ένσταση αποστολής. Δημοσιεύστε τα έξοδα αποστολής και τις πολιτικές σας στην αρχική σελίδα και στις σελίδες προϊόντων. Εξαλείφει τυχόν δυσάρεστες εκπλήξεις. Εάν η πλατφόρμα σας περιορίζει τους τύπους πληρωμής, ήρθε η ώρα να πραγματοποιήσετε αναβάθμιση σε αυτόν που δεν ισχύει. Θα πρέπει να μπορείτε να επεξεργάζεστε διεθνείς πιστωτικές και τραπεζικές κάρτες, διαδικτυακές πύλες πληρωμών όπως το PayPal. Ένα σημαντικό εμπόδιο για μια γρήγορη πώληση απαιτεί από τους πελάτες σας να «εγγραφούν» ή να έχουν λογαριασμό πριν μπορούν να αγοράσουν. Χρησιμοποιήστε μια φόρμα πληρωμής επισκέπτη για να ξεπεράσετε αυτό το εμπόδιο. Μόλις ολοκληρώσουν την αγορά, δώστε τους την επιλογή να χρησιμοποιούν τις πληροφορίες για να δημιουργήσουν έναν λογαριασμό με ένα ή δύο κλικ.
Συμπερασματικά
Οι παραπάνω συμβουλές είναι μια καλή αρχή για να μπουν οι βάσεις για ένα πετυχημένο Eshop. Επικοινωνήστε μαζί μας για να βρούμε μαζί τις αποτελεσματικές λύσεις για κατασκευή και προώθηση του δικούς σας Eshop.
- Δικηγόρος Κ. ΚαμουζήςΒραβευμένο δικηγορικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google.
- Χειρουργός Κ. ΑποστόλουΒραβευμένο ιατρικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google. Δείτε τι είπε για εμάς ο ιατρός.
- Ορθοπεδικός Α. Σταθελλης1η σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά όπως και πρώτες θέσεις. Τι είπε ο γιατρός για εμάς.