Όποιος θέλει να δημιουργήσει μια επιτυχημένη επιχείρηση δεν μπορεί να παραβλέψει τη σημασία της δημιουργίας μιας καλής εντύπωσης με μια καλή ποιότητα ειδικά στο Homepage, που είναι ο ιστότοπος. Τα άτομα που αναζητούν προϊόντα ή υπηρεσίες στο διαδίκτυο συνήθως αναζητούν την πιο υποσχόμενη προσφορά και λαμβάνουν την απόφασή τους με βάση αυτά που βλέπουν. Εάν ένας ιστότοπος μιας επιχείρησης είναι αρκετά ελκυστικός, η επιχείρηση πιθανότατα θα έχει πολλές προοπτικές να πουλήσει, αφού σχηματίσει θετικές απόψεις σχετικά με αυτήν.
Λοιπόν, πώς μοιάζει ένας καλός ιστότοπος; Πώς πρέπει να ξεχωρίζει; Ας δούμε παρακάτω :
Αφήστε το σχέδιο να έχει μια οπτική ιεραρχία
Είναι σημαντικό να εμφανίζεται το περιεχόμενο καθαρά και αποτελεσματικά σε έναν ιστότοπο μέσω της σωστής χρήσης της οπτικής ιεραρχίας. Αυτό συμβαίνει επειδή καθοδηγεί τους επισκέπτες σε συγκεκριμένα στοιχεία σελίδας με δομημένο τρόπο, σειρά προτεραιότητας, ξεκινώντας με τα πιο σημαντικά κομμάτια.
Κάθε σοφός επιχειρηματίας θα έδινε έμφαση στα κορυφαία οπτικά στοιχεία, όπως το λογότυπο και το όνομα της επιχείρησης, καθιστώντας τα μεγαλύτερα και πιο εμφανή.
Δεύτερον, θα ενσωματώσουν την τέλεια διάταξη ιστότοπου για να καθοδηγήσουν τα μάτια των προοπτικών, για παράδειγμα, προς «περισσότερες πληροφορίες». Ένα καλό παράδειγμα εδώ θα ήταν ένα κουμπί παρότρυνσης για δράση που βρίσκεται στρατηγικά στο κέντρο της οθόνης.
Μια καλή ιεραρχία για τις πληροφορίες της επιχείρησης βοηθά τους υποψήφιους να ακολουθήσουν τα βήματα που τους άφησαν ασυνείδητα, ειδικά εάν τα δεδομένα έχουν σχεδιαστεί καλά με χρώμα, κατάλληλη απόσταση, στοιχεία τόνωσης και ούτω καθεξής. Εάν δεν είστε σίγουροι για το πώς να το κάνετε αυτό, επικοινωνήστε μαζί μας για να εξετάσουμε το δικό σας project.
Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο του ιστότοπου είναι ευανάγνωστο
Όσο πιο αναγνώσιμος είναι ένας ιστότοπος, τόσο πιο πιθανό είναι να προσελκύσει χρήστες. Μερικοί από τους κανόνες που μπορεί να ακολουθήσει ένα καλό επιχειρηματικό άτομο για να επιτύχει υψηλή αναγνωσιμότητα περιλαμβάνουν τους εξής:
• Ενσωματωμένη αντίθεση. Όταν υπάρχει αρκετή αντίθεση μεταξύ του χρώματος φόντου και του χρώματος κειμένου, το κείμενο γίνεται πιο αναγνώσιμο και ο ιστότοπος εμφανίζεται πιο προσβάσιμος.
• Χρήση μεγάλων γραμμάτων. Υπάρχουν περισσότεροι άνθρωποι που αγωνίζονται με μικρότερες γραμματοσειρές από ό, τι μπορείτε να φανταστείτε, αλλά οι γραμματοσειρές που είναι πολύ μεγάλες θα ήταν εξίσου κακές. Ένας καλός κανόνας είναι να διασφαλίσετε ότι το κείμενο του σώματος παραμένει τουλάχιστον 16pt. Ωστόσο, ο αριθμός εξαρτάται από το είδος των γραμματοσειρών που χρησιμοποιούνται για τον ιστότοπο
• Χρήση θεμάτων κειμένου. Το περιεχόμενο της ιστοσελίδας πρέπει να ποικίλει από άποψη βάρους και μεγέθους, που κυμαίνεται από μεγαλύτερους τίτλους, μικρότερους υπότιτλους έως μικρότερα κείμενα. Αυτό καθιστά τον ιστότοπο ελκυστικό και ευκολότερο στη σάρωση.
Διαβάστε : Πως να χρησιμοποιήσετε τις επικεφαλίδες – Headers
Χρησιμοποιήστε τις σωστές εικόνες
Οι εικόνες είναι πάντα μια εξαιρετική ιδέα όταν πρόκειται να τραβήξουν την προσοχή των ανθρώπων, να στείλουν ένα μήνυμα και να τους δώσουν μια καλή εντύπωση ενός ιστότοπου εντός του συντομότερου δυνατού χρόνου. Ωστόσο, είναι πάντα παράλογο να μαστίζετε έναν ιστότοπο με εικόνες αποθεμάτων, επειδή κάνουν την εταιρεία να φαίνεται λιγότερο γνήσια. Οι άνθρωποι επιθυμούν να συνδεθούν με άλλα άτομα στον ιστότοπο όπως στην πραγματική ζωή, επομένως είναι σημαντικό να τους προσφέρετε το πιο κοντινό πράγμα στην πραγματική, πραγματική αλληλεπίδραση. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι ειδικοί προτείνουν πάντα τη χρήση πραγματικών εικόνων που αντιπροσωπεύουν πραγματικούς ανθρώπους που εργάζονται στην εταιρεία που εκπροσωπούνται από τον ιστότοπο. Μεταξύ άλλων, προκαλεί εμπιστοσύνη, η οποία είναι κρίσιμη για την επιτυχία οποιασδήποτε επιχείρησης. Εάν είναι εξαιρετικά απαραίτητο, οι πραγματικές φωτογραφίες μπορούν να συνδυαστούν με λίγες, σχετικές και επαγγελματικές εικόνες που απεικονίζουν την επωνυμία και προϊόντα ή υπηρεσίες.
Κάν ‘το γρήγορα
Σύμφωνα με έρευνα, η ταχύτητα επηρεάζει τα πιο σημαντικά στοιχεία ενός ιστότοπου, όπως το ποσοστό εγκατάλειψης, την ικανοποίηση των πελατών και τις μετατροπές. Κανείς δεν θέλει να περιμένει έναν αργό ιστότοπο, ανεξάρτητα από το πόσο ελπιδοφόρος φαίνεται. Είναι επίσης σημαντικό να λάβετε υπόψη ότι οι μηχανές αναζήτησης χρησιμοποιούν την ταχύτητα φόρτωσης ως έναν σημαντικό παράγοντα κατά τον καθορισμό της κατάταξης της σελίδας.
Κάντε την ιστοσελίδα να είναι απλή στην πλοήγηση
Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να κάνετε έναν ιστότοπο να ξεχωρίζει από την άποψη της πλοήγησης. Ένας από αυτούς είναι η ενσωμάτωση της δυνατότητας κύλισης για να δώσει τις προοπτικές το στο να αποφύγετε τα ατελείωτα κλικ στον ιστότοπο.
Εάν ένας έξυπνος ιδιοκτήτης επιχείρησης θέλει να κάνει τον ιστότοπό του τακτοποιημένο, η συμπίεση των πληροφοριών δεν είναι πάντα η απάντηση. Έχοντας πάντα όλες τις πληροφορίες που απαιτούνται σε μια μεγάλη σελίδα λειτουργεί, ακόμα κι αν περιλαμβάνει όλες τις πληροφορίες που αποκρύπτονται. Αυτή η απλή συμβουλή έχει αποδειχθεί ότι αυξάνει τις μετατροπές κατά 30 τοις εκατό, ίσως επειδή οι χρήστες του Διαδικτύου γενικά προτιμούν να κάνουν κύλιση στο κλικ κατά τη σάρωση πληροφοριών.
Δεύτερον, είναι επιτακτική ανάγκη να διασφαλιστεί ότι οιυποψήφιοι πελάτες μπορούν εύκολα να βρουν οτιδήποτε αναζητούν από:
• Σύνδεση του λογότυπου με την αρχική σελίδα. Αυτό από μόνο του σώζει τον μέσο επισκέπτη πολλά πολύτιμα κλικ.
• Βελτιστοποίηση του υποσέλιδου. Όταν ένας χρήστης κάνει κύλιση σε μια σελίδα, ένα από τα τελευταία πράγματα που βλέπει στον ιστότοπο είναι το υποσέλιδο, επομένως είναι καλή ιδέα να υπάρχουν όλοι οι σημαντικοί σύνδεσμοι εκεί. Μπορείτε να έχετε τα στοιχεία επικοινωνίας σας εκεί μαζί με όλα τα εικονίδια κοινωνικών μέσων και μια σύνοψη του μενού σας.
Διαβάστε : Google SEO οδηγός για πρώτη σελίδα στις μηχανές αναζήτησης
Βελτιστοποιήστε τον ιστότοπο για κινητά
Είναι γνωστό ότι περίπου το 80 τοις εκατό των χρηστών του Διαδικτύου κατέχουν ήδη ένα smartphone και περίπου το 61 τοις εκατό από αυτούς είναι πολύ απίθανο να επιστρέψουν σε έναν ιστότοπο για κινητά εάν αντιμετώπισαν προβλήματα κατά τη χρήση του. Αυτό είναι ένα τεράστιο δημογραφικό στοιχείο που δεν μπορεί να αγνοηθεί και ο καλύτερος τρόπος για να το αξιοποιήσετε είναι να προσαρμόσετε έναν ιστότοπο για να καλύψετε τις ανάγκες των τακτικών, ανυπόμονων χρηστών του Διαδικτύου. Εάν υπάρχουν ορισμένα πράγματα που οι χρήστες θα τους έκαναν να θέλουν να έχουν πρόσβαση στον ιστότοπο στα κινητά τους τηλέφωνα, η επιχείρηση πρέπει να τις εξετάσει κατά την ανάπτυξη της έκδοσης για κινητά του ιστότοπου.
Τελικά, ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης πρέπει να έχει ένα μεγάλο ΝΑΙ στις ακόλουθες ερωτήσεις:
• Μπορεί κάποιος να βρει αυτό που ψάχνει σε δευτερόλεπτα στον ιστότοπό μου μέσω κινητού;
• Η εμπειρία του ιστότοπού μου επιτρέπει στον μέσο χρήστη να κάνει οτιδήποτε εύκολα στον ιστότοπο;
Υπάρχουν σίγουρα πολλοί άλλοι τρόποι για να κάνετε τον ιστότοπο της επιχείρησής σας να ξεχωρίζει, αλλά αυτοί είναι μακράν οι πιο σημαντικοί. Αφιερώστε το χρόνο σας για να τις εξετάσετε και να τις εφαρμόσετε όσο χρειάζεται – ακόμα κι αν αυτό σημαίνει ότι αναζητάτε υπηρεσίες σχεδιασμού ιστότοπου για να διασφαλίσετε ότι ο ιστότοπός σας είναι όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικός.
- Δικηγόρος Κ. ΚαμουζήςΒραβευμένο δικηγορικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google.
- Χειρουργός Κ. ΑποστόλουΒραβευμένο ιατρικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google. Δείτε τι είπε για εμάς ο ιατρός.
- Ορθοπεδικός Α. Σταθελλης1η σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά όπως και πρώτες θέσεις. Τι είπε ο γιατρός για εμάς.