Πολιτική απορρήτου Πολιτική cookie
Google news

Η επαγγελματική πλέον ιδιότητα copywriter είναι μια από τις πιο σχετικές και ακόμη λιγότερο γνωστές εργασίες στο Digital Marketing. Αν και, σε πολλές περιπτώσεις, καθορίζει τι διαβάζουμε, καταναλώνουμε και ακούμε, και είναι όλο και περισσότερο σχετικές με τις εταιρείες, είναι «κρυμμένοι» επαγγελματίες που δεν έχουν πάντα την αναγνώριση που τους αξίζει.

Σε αυτό το άρθρο πρόκειται να αναθεωρήσουμε τι είναι ο copywriter και σε ποιους τομείς συνήθως λειτουργεί.

Τι είναι ένας copywriter;

Ο copywriter είναι επαγγελματίας συγγραφέας που ασχολείται με τη δημιουργία περιεχομένου, συνήθως όχι λογοτεχνικού, αλλά τεχνικού. Ορίζεται ως η τεχνική που στοχεύει στην παραγωγή περιεχομένου κάθε είδους που ενθαρρύνει τους καταναλωτές να κάνουν μια αγορά, είτε πρόκειται για προϊόν, συναίσθημα, ιδεολογία ή απλά ένα μήνυμα.

Υπηρεσίες Copywriting

Επί του παρόντος, υπάρχουν ορισμένοι πολύ συγκεκριμένοι τομείς δράσης όπου λειτουργούν οι κειμενογράφοι και γενικά κάθε επαγγελματίας ασχολείται με ένα είδος ή κλάδο επιχείρησης. Κατά την πρόσληψη ενός copywriter, μπορούμε να παραθέσουμε τους τύπους κειμένων σε:

Copywriter για Διαδικτυακό Marketing

Ο Copywriter για το Internet Marketing είναι ένας τύπος κειμενογράφου που ασχολείται με τη συγγραφή πολύ δημιουργικού περιεχομένου προσανατολισμένου, πάνω απ ‘όλα, στο μάρκετινγκ περιεχομένου. Η λειτουργία του πρέπει να συμμορφώνεται με τους κανόνες της διαφήμισης, που σημαίνει ότι το περιεχόμενο πρέπει να “πουλήσει” μια ιδέα, ένα προϊόν ή ένα συναίσθημα.

Το έργο του Copywriter είναι ένα από τα παλαιότερα στη διαφήμιση. Γεννήθηκε στη δεκαετία του ’50 με την έκρηξη των διαφημίσεων στις Ηνωμένες Πολιτείες και εξαπλώθηκε σε ολόκληρο τον κόσμο.

Συνήθως συνεργάζονται με τον Creative Director ενός διαφημιστικού γραφείου για τη σύνδεση ενός προϊόντος ή υπηρεσίας με τους πιθανούς πελάτες τους. Στόχος της είναι να αντικατοπτρίζει με συγκεκριμένο και απλό τρόπο το μήνυμα ότι μια εταιρεία θέλει να τραβήξει την προσοχή του αγοραστή.

SEO Copywriter και SEO κειμενογραφία

Η SEO κειμενογραφία είναι ένας από τους νέους τομείς επιρροής για ένα web copywriter και είναι αυτός που έχει τη μεγαλύτερη ζήτηση σήμερα.

Ο SEO copywriter, προέρχεται από το ακρωνύμιο Search Engine Optimization. Το σύνολο των εργασιών και ενεργειών που στοχεύουν στην εξέλιξη της ιστοσελίδας, πλατφόρμας ή εφαρμογής να εμφανίζεται στις πρώτες θέσεις στα αποτελέσματα της Google. Επομένως, αυτός ο τύπος copywriter έχει τεχνικό προφίλ, με γνώση του SEO On Page. Με άλλα λόγια είναι ο τρόπος συγγραφής και βελτιστοποίησης του περιεχομένου με φυσικό τρόπο, ώστε μια «αράχνη» να το αναγνωρίζει, να το ευρετηριάζει και να το εκτιμά.

Διαβάστε  13 απίστευτα εργαλεία για τη δημιουργία infographics

Με αυτόν τον τρόπο, ένα περιεχόμενο θα είναι ψηλά στα SERP ή στα αποτελέσματα αναζήτησης. Η τεχνητή νοημοσύνη βρίσκεται πίσω από τα αποτελέσματα της Google που είναι όλο και πιο έξυπνα και μπορούν να αναγνωρίσουν την ποιότητα του περιεχομένου. Για αυτόν τον λόγο, οι τεχνικές copywriting είναι όλο και πιο σημαντικές.

Ένας καλός κειμενογράφος με ειδικότητα στο SEO πρέπει να γνωρίζει τους παράγοντες βελτιστοποίησης στη σελίδα. Αναφερόμαστε στις ενέργειες που γίνονται στο κείμενο, έτσι ώστε τα ρομπότ ευρετηρίου να κάνουν τη δουλειά τους πιο γρήγορα και εύκολα. Η Google, για παράδειγμα, εκτιμά ότι τα περιεχόμενα είναι προσανατολισμένα με τον ακόλουθο τρόπο:

  • Ενημερωτική πτυχή: Οι πληροφορίες σχετίζονται με όσους την αναζητούν.
  • Όψη ευχρηστίας: Το περιεχόμενο είναι γρήγορο και κατανοητό.
  • Πρακτική συναλλαγής: Περιεχόμενο που στοχεύει στην αγορά ενός προϊόντος ή στη μετατροπή (αποστολή φόρμας, πραγματοποίηση κλήσης κ.λπ.).

Μόλις επιτευχθούν αυτές οι πτυχές, το web copywriting πρέπει να συνθέσει ένα κείμενο λαμβάνοντας υπόψη τις ακόλουθες πτυχές που εκτιμούν μόνο οι μηχανές αναζήτησης:

  • Τίτλος περιεχομένου και μετα-περιγραφές
  • Αρχιτεκτονική (δεν συνδέεται άμεσα με το αντίγραφο, αλλά αυτό πρέπει να ληφθεί υπόψη)
  • Εσωτερικοί σύνδεσμοι και σύνδεσμοι προς άλλα άρθρα στον ίδιο ιστότοπο, που σχετίζονται με περιεχόμενο ή θέμα.
  • Κείμενα χωρίς ορθογραφικά λάθη
  • Να είναι δημιουργικός
  • Εργασία για shares στα κοινωνικά δίκτυα
  • Χωρίστε το κείμενο σε τίτλους, υπότιτλους, ιεραρχίες κ.λπ.
  • Δώστε προσοχή στις λέξεις-κλειδιά (Long Tail)

Copywriter για Ομιλίες

Αν και το προφίλ του κειμενογράφου που γράφει κείμενα τα οποία προορίζονται για ομιλίες (πολιτικό, επιχειρηματικό, κ.λπ.) αποτελείται συνήθως από πολιτικούς επιστήμονες ή κοινωνιολόγους, υπάρχουν και άλλοι τύποι. Είναι ένα κάπως πιο εξωτικό επάγγελμα και συνδέεται στενά με την πολιτική.

Σε αυτήν την περίπτωση, ο επαγγελματίας προσπαθεί να συνδέσει ιδέες και συναισθήματα με ένα συγκεκριμένο κοινό, προσανατολίζοντας την ιστορία στο ιδεολογικό σύμπαν που διαχειρίζεται το κοινό. Αυτός ο τύπος περιεχομένου συνδέεται με στοργικά κείμενα, το φανταστικό σύμπαν, τον στόχο, το φύλο και το άπειρο των συναισθηματικών χαρακτηριστικών.

Κείμενα λαμβάνοντας υπόψη τη φωνητική

Η μεγάλη διαφορά αυτού του τύπου εργασίας είναι η προφορική. Αυτή η πτυχή αλλάζει τον κεντρικό άξονα της γραφής.

Όντας με ένα προφορικό μήνυμα, μια σειρά μεταβλητών μπαίνει στο παιχνίδι όπου ο Copywriter πρέπει να λάβει υπόψη. Με αυτό εννοούμε ότι το κείμενο θα διαβαστεί δυνατά, και ως εκ τούτου πρέπει να είναι σε άπταιστα Ελληνικά, Αγγλικά ή όποια άλλη γλώσσα και να συνδέεται με τους νόμους της προφορικής ομιλίας, περισσότερο από άλλα πράγματα. Αυτές οι πτυχές είναι:

  • Ο ρυθμός της ομιλίας
  • Η απλότητα και η παιδαγωγική.
  • Οι τόνοι της ομιλίας (όταν φωνάζετε, όταν επιβραδύνετε, όταν μετακινείτε τα χέρια σας, όταν σταματάτε).
Διαβάστε  Τα Καλύτερα Εργαλεία για διαχείριση Social Media

Διαβάστε: Ανανεώση περιεχομένου ιστοσελίδας – Πως να ανεβείτε στη Κατάταξη

Πώς να βρείτε έναν καλό κειμενογράφο;

Η πρόσληψη επαγγελματία κειμενογράφου απαιτεί τη λήψη συγκεκριμένων μέτρων. Για να ξεκινήσετε, πρέπει να είστε ξεκάθαροι για το τι πρόκειται να ζητήσετε και να δημιουργήσετε ένα σενάριο. Με βάση αυτό και την επέκταση, διατυπώστε έναν προϋπολογισμό.

Είναι φυσιολογικό το κόστος του copywriter να αλλάζει καθώς προχωρά το έργο, όπως και η συγγραφή, διόρθωση δεν μπορούν πάντα να ρυθμιστούν με την ακρίβεια που θέλει κάποιος.

Στην περίπτωση άρθρων (περιεχόμενο SEO), καθορίζεται από τον αριθμό των λέξεων και συνήθως τηρείται αυστηρά. Θυμηθείτε, ωστόσο, ότι άρθρα αυτού του τύπου συνιστάται να έχουν τουλάχιστον 900 λέξεις ώστε η Google να τα βλέπει ως σχετικά.

Το περιεχόμενο του δημιουργικού βασίζεται ως μια ενημέρωση καμπάνιας. Υπό αυτήν την έννοια, δεν μετριούνται από τον αριθμό των λέξεων. Αυτό που αποτιμάται πάνω από την ποσότητα είναι η δημιουργικότητα.

Τα περιεχόμενα της ομιλίας αποτιμώνται ανά μονάδα και λέξεις. Θα εξαρτηθεί από το πόσο συνεισφέρει το κείμενο. Μιλάμε για μια δημιουργική άποψη ή περιορίζεται στην επανεγγραφή καμπανιών;

Ακαδημαϊκά κείμενα, εγχειρίδια, κ.λπ. Αυτοί οι τύποι έργων τιμολογούνται σύμφωνα με δύο μεταβλητές. Εάν θα τεκμηριωθούν και η έκταση του έργου. Ο προϋπολογισμός δεν υπολογίζεται  συνήθως με αριθμό λέξεων, αλλά από ολόκληρο το έργο.

Διαβάστε: 7 στρατηγικές για να διατηρήσετε το περιεχόμενο φρέσκο και πιασάρικο

Αξίζει να προσλάβετε copywriter;

Το έργο των κειμενογράφων είναι συνήθως μια εξαιρετικά απαιτητική υπηρεσία, καθώς είναι πολύ σημαντικό να υπάρχει κάποιος στο τομέα σας που ξέρει πώς να μετατρέψει μια ιδέα σε ένα ελκυστικό κείμενο. Και δεν είναι όλοι ικανοί να το κάνουν.

Ανεξάρτητος copywriter ή Digital Marketing Agency;

Ο κόσμος του κειμενογράφου χωρίζεται σε δύο μεγάλες ομάδες:

Από τη μία πλευρά, οι ελεύθεροι επαγγελματίες καλύπτουν μεγάλο αριθμό υπηρεσιών και περιοχών. Και από την άλλη πλευρά, οι εταιρείες, εστιάζουν περισσότερο σε διαφημιστικές εκστρατείες κάθε είδους.

Κατά γενικό κανόνα, οι περισσότεροι είναι ανεξάρτητοι copywriters. Από την άλλη πλευρά, η λειτουργία τους συνεπάγεται συνεχή δημιουργική εκπαίδευση, καθώς για να επιβιώσουν πρέπει να προσαρμοστούν σε όλα τα πιθανά θέματα.

Διαβάστε  Η οργανική σας προσέγγιση στο Instagram θα είναι σύντομα άφαντη. Διαβάστε 4 πράγματα που πρέπει να κάνετε τώρα !

Εκπαίδευση για να γίνετε copywriter

Αν πιστεύουμε ότι ο κειμενογράφος γεννήθηκε, παγκοσμίως, στη δεκαετία του 50 όπως αναφέραμε, τότε δεν υπήρχε συγκεκριμένη ρυθμιζόμενη εκπαίδευση. Πολλοί ήταν copywriters που πήγαν στον κόσμο της διαφήμισης για οικονομικούς λόγους και δεν είναι πραγματικά απαραίτητο να έχουν πανεπιστημιακή εκπαίδευση.

Η καριέρα της Οπτικοακουστικής Επικοινωνίας είναι σήμερα μια εστία και πηγή επαγγελματιών που αργότερα κάνουν το άλμα σε Agencies ή ελεύθερους επαγγελματίες. Επίσης, οι διάφορες σχολές δημιουργικής γραφής βοηθούν στη δημιουργία καλών κειμενογράφων. Πλεόν στο διαδίκτυο με επιμονή και σωστή αξιολόγηση θα βρείτε πολλά μαθήματα για να εξελιχθείτε σε έναν εξαιρετικό copywriter.

Η φιγούρα του επαγγελματία κειμενογράφου είναι πολύ απαραίτητη για την προώθηση διαφορετικών επιχειρηματικών τομέων, όπως ένας ιστότοπος, ένα blog, βιβλία ή εγχειρίδια. Επίσης, τα οφέλη ενός επαγγελματικού copywriter αναφέρονται ως εξής:

  • Παρέχει ποικιλία στα κείμενα. Οι ειδικοί copywriters μπορούν να παράγουν μια μεγάλη ποικιλία κειμένων με διαφορετικά δημιουργικά θέματα για κάθε κοινό-στόχο. Αυτό θα κάνει μια μεγάλη διαφορά από τον υπόλοιπο ανταγωνισμό σας.
  • Βοηθά στην αύξηση των επισκέψεων σε έναν ιστότοπο. Όπως είπαμε, με νέες ενημερώσεις αλγορίθμων, η Google και οι χρήστες εκτιμούν όλο και περισσότερο περιεχόμενο που είναι σχετικό και απαντά στις ερωτήσεις τους. Αυτό το ελκυστικό και αποφασιστικό περιεχόμενο μπορεί να γίνει μόνο από έναν επαγγελματία. Κανένας άλλος.
  • Βελτιώνει την αντίληψη ενός προϊόντος ή μιας εταιρείας. Οι γραπτές πληροφορίες εξακολουθούν να αποτελούν το κύριο σημείο επαφής μεταξύ ενός αγοραστή και ενός προϊόντος, καθώς η σαφής και επαγγελματική πληροφορία κάνει τη διαφορά.
  •  Γράψτε ενδιαφέροντα και καλογραμμένα κείμενα. Όποιο και αν είναι το περιεχόμενο που δημιουργείτε, πρέπει να συνδεθείτε με το κοινό σας. Είναι ο νούμερο ένα νόμος γραφής και αυτό συνεπάγεται στη χρήση μιας τεχνικής. Είτε πρόκειται για έναν ιστότοπο είτε για τη δημιουργία αναφορών, η σύνταξη περιεχομένου πρέπει να είναι ελκυστική και να σας προσκαλεί να το διαβάσετε.

Συμπεράσματα

Σε αντίθεση με τη δημοφιλή πεποίθηση, η δραστηριότητα του copywriter δεν ήταν ποτέ πιο απαραίτητη.

Με αυτόν τον τρόπο, η δημιουργία διαδικτυακού περιεχομένου απαιτεί τις εργασίες του κειμενογράφου μέχρι να είναι απολύτως απαραίτητες. Λάβετε υπόψη ότι η διαδικτυακή αγορά είναι δύσκολη και ότι δεν έχουν όλοι το ταλέντο και τις γνώσεις που απαιτούνται για να είναι επαγγελματίας copywriter.

Οι μηχανές αναζήτησης γίνονται όλο και πιο έξυπνες κάθε μέρα. Επιπλέον, οι χρήστες έχουν κουραστεί να έχουν πρόσβαση σε κακής ποιότητας, κακώς γραμμένο ή ορθογραφικό περιεχόμενο. Με αυτόν τον τρόπο, μια φυσική αλλαγή στο επάγγελμα θα ήταν ιδανική, όπου θα παραμείνουν οι καλύτεροι, όσοι μπορούν να δημιουργήσουν τα πιο δημιουργικά κείμενα, πιο ακριβές περιεχόμενο και διαδικτυακά άρθρα για να ανέβει η ιστοσελίδα σας στις κορυφαίες θέσεις της Google.

Google news
Είπαν για εμάς.

Ο Γιώργος κάνει ότι υπόσχεται και χαίρομαι που συνεργάστηκα μαζί του! Κατάφερε να φέρει το eshop μας idaniko-varos.gr, μέσα σε λίγους μήνες, στην πρώτη σελίδα και στις πρώτες θέσεις στην Google σε πολλές κομβικες λέξεις κλειδιά. Πάντα πρόθυμος στην επικοινωνία εξηγώντας και παρέχοντας λύσεις σε ότι χρειάστηκε. Γιώργο σε ευχαριστώ για την συνεργασία μας 🙏
Ο Γιώργος και η ομάδα του μετά από ένα 6μηνο συνεργασίας μας έχουν αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις! Εξαιρετικοί επαγγελματίες, σχεδόν αμέσως μετά την έναρξη της συνεργασίας μας δεχτήκαμε τηλέφωνα και email. Ευχαριστούμε πολύ.
Eleni KarydiEleni Karydi
15:29 14 Feb 24
Επιτυχία στόχων, ταχύτητα και επαγγελματισμος κάνουν τη διαφορά εδώ.Η καλύτερη μου επιλογή!
Stavros VentourisStavros Ventouris
11:12 07 Feb 24
Εξειδικευμένοι στο είδος τους !!
Mama StalkerMama Stalker
15:58 06 Feb 24
Εξαιρετική δουλειά.Το site μας εκπέμπει επαγγελματισμό και αξιοπιστία.Ευχαριστούμε για όλα.
kostas Antonakakiskostas Antonakakis
15:17 30 Jan 24
Ο Γιώργος είναι ο μέτρ του SEO, αυξάνει τη διαδικτυακή προβολή με απαράμιλλη τεχνογνωσία. Οι στρατηγικές του ιδέες και η σχολαστική βελτιστοποίηση οδηγούν σε σημαντικές βελτιώσεις στην επισκεψιμότητα και την κατάταξη. Συνεργάσιμος, καινοτόμος και προσανατολισμένος στα αποτελέσματα, ο Γιώργος και η ομάδα του αποτελούν ανεκτίμητο πλεονέκτημα για κάθε προσπάθεια ψηφιακού μάρκετινγκ. Η συνεργασία μαζί του υπήρξε μεταμορφωτική, εξασφαλίζοντας την επιτυχία στο διαρκώς εξελισσόμενο τοπίο του SEO. Συνιστάται ανεπιφύλακτα για όσους αναζητούν έναν αφοσιωμένο επαγγελματία που δεσμεύεται να παρέχει μετρήσιμα και αποτελεσματικά αποτελέσματα.
VAL BALASKAVAL BALASKA
11:07 18 Jan 24
Ο κύριος Γιώργος Χατζηθεοδοσίου είναι γνώστης του SEO και του marketing γενικά. Ότι του ζητήθηκε για το koufetakia.gr το έφερε εις πέρας με επιτυχία.Γενικά είναι άνθρωπος που βοηθάει πάρα πολύ και προσωπικά τον συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!
Kostas PapanikosKostas Papanikos
11:00 29 Nov 23
Ο Γιώργος είναι εξαιρετικός επαγγελματίας ψάχνει προτείνει καινούργιες ιδέες, από το πρώτο κιόλας μήνα συνεργασίας είδα τη σελίδα μου να ανεβαίνει πολύ γρήγορα και σε αρκετές αναζητήσεις έχει πιάσει τη πρώτη σελίδα στη πρώτη θέση. Γιώργο σε ευχαριστώ πολύ.
Ο κ. Χατζηθεοδοσίου είναι ίσως ο μοναδικός γνώστης στην Ελλάδα του απαιτητικότατου δικηγορικού marketing, με γνώση του χώρου και των ιδιαιτεροτήτων του. Συνεπής, όπως και όλη η ομάδα του, την οποία χαρακτηρίζει η ευγένεια, η προθυμία και η αμεσότητα.
White MedusaWhite Medusa
14:43 17 Nov 23
10/10 σαπορτ και άμεση εξυπηρέτηση.
Christos KaliakatsosChristos Kaliakatsos
10:13 21 Oct 23
Εξαιρετικοί επαγγελματίες
Anastasios SkardoutsosAnastasios Skardoutsos
15:29 26 Jul 23
Εξαιρετικός συνεργάτης! Ακούραστος δουλευταράς με βαθιά γνώση του αντικειμένου! Γιώργο σ´ ευχαριστώ πολύ!
Sofia MerianouSofia Merianou
13:21 26 Jul 23
Άψογος επαγγελματίας με συνέπεια και εμπιστοσύνη ! Αξίζει να δουλέψετε μαζί του ,θα δείτε φοβερά αποτελέσματα στην δουλειά σας !
Ό,τι και να πω για τον Γιώργο Χατζηθεοδοσίου θα είναι πραγματικά λίγο. Εξαιρετικός επαγγελματίας και άριστος γνώστης του αντικειμένου του, που το καταλαβαίνει κάποιος από τα πρώτα λεπτά της συνομιλίας μαζί του.Δεν θα ακούσεις ποτέ τον Γιώργο να λέει φανφάρες ή λόγια του αέρα, αντιθέτως όσα λέει έχουν βάση, στόχο και επιχειρήματα. Και στο τέλος αποδεικνύονται όλα εμπράκτως!!Αντιλαμβάνεται άμεσα τις ανάγκες του πελάτη του και προσαρμόζεται εύκολα σε αυτές, ακόμη και σε ιδιαίτερες περιπτώσεις marketing, όπως το ιατρικό digital marketing.Ο Γιώργος είναι ένας επαγγελματίας που είναι πάντα εκεί, να βοηθήσει υποστηρίζοντας τις ανάγκες σου και να ακούσει τους προβληματισμούς σου ως προς αυτές. Είναι ακόμη εξαιρετικός άνθρωπος, που θα τον ήθελε κάποιος σίγουρα στην παρέα του!Γιώργο, σου ευχομαι να συνεχίσεις τη δημιουργική και ανοδική πορεία που έχεις χαράξει και διαγράφεις και όλα τα όνειρα και οι στόχοι σου να γίνουν πραγματικότητα!!!
Ανακάλυψα τον Γιώργο μέσω συστάσεων και αποφάσισα να τον εμπιστευτώ για τις ανάγκες SEO της επιχείρησής μου, και δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ικανοποιημένος με τα αποτελέσματα που έχω δει!Ο Γιώργος είναι πραγματικός ειδικός στον τομέα του SEO. Κατάφερε να βελτιώσει σημαντικά την ορατότητα της ιστοσελίδας μου στις μηχανές αναζήτησης μέσω στρατηγικών που αποδείχθηκαν αποτελεσματικές. Η ιστοσελίδα μου ανέβηκε ραγδαία στις αποτελεσματικές σελίδες αποτελεσμάτων και το κίνητρο που έχει δημιουργήσει στην επιχείρησή μου είναι αξιοθαύμαστο.Όχι μόνο παρέχει εξαιρετική επικοινωνία και υποστήριξη, αλλά είναι επίσης πολύ προσιτός και πρόθυμος να απαντήσει σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή ανησυχίες έχω. Εκτίμησα πραγματικά το γεγονός ότι με ενημέρωνε συνεχώς για την πρόοδο του έργου και με κρατούσε ενήμερο για τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο του SEO.
texnikos ipologistontexnikos ipologiston
16:04 08 Jun 23
Ο Γιώργος Χατζηθεοδοσίου είναι ένας εξαιρετικά ικανός και επαγγελματίας Digital Marketing Specialist. Έχοντας συνεργαστεί μαζί του για μια περίοδο, είμαι σε θέση να πω ότι η εμπειρία μου με αυτόν ήταν πραγματικά εξαιρετική.Από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε την υπεύθυνη θέση του ως Digital Marketing Specialist, ο Γιώργος έδειξε την εμπειρογνωμοσύνη και την τεχνογνωσία που απαιτούνται για να επιτελέσει αυτόν τον ρόλο με επιτυχία. Κατέχει βαθιά γνώση στις στρατηγικές και τα τεχνικά εργαλεία του ψηφιακού μάρκετινγκ και μπορεί να τις εφαρμόσει με αποτελεσματικότητα για την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών της επιχείρησης.Ο Γιώργος μπορεί να δημιουργήσει σφαιρικά σχέδια μάρκετινγκ που συνδυάζουν τα διάφορα στοιχεία του ψηφιακού τοπίου. Από τον καθορισμό των στόχων και του κοινού μέχρι τον σχεδιασμό και την υλοποίηση καμπανιών, ο Γιώργος είναι εξαιρετικά προσεκτικός και λεπτομερής, επιδεικνύοντας πάντα υψηλή ποιότητα και επαγγελματισμό.Ένα από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που επιθυμώ να επισημάνω για τον Γιώργο είναι η ικανότητά του να ανταποκρίνεται με επιτυχία σε μια δυναμική και αλλαγμένη αγορά. Αντιλαμβάνεται τις νέες τάσεις και τις αλλαγές στην κατανάλωση πληροφοριών και μπορεί να προσαρμοστεί γρήγορα για να επωφεληθεί από αυτές. Είναι συνεχώς ενημερωμένος για τις καινοτομίες και τις βέλτιστες πρακτικές του ψηφιακού μάρκετινγκ, και επιδεικνύει προθυμία για συνεχή μάθηση και ανάπτυξη.Επιπλέον, η ικανότητα του Γιώργου να αναλύει δεδομένα και να αξιοποιεί μεγάλα σύνολα δεδομένων είναι εντυπωσιακή. Μπορεί να αποκτήσει αναλυτική κατανόηση των μετρήσεων και των επιδόσεων των καμπανιών και να προτείνει βελτιώσεις και προσαρμογές για να επιτευχθούν ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.Όλα τα παραπάνω στοιχεία συμβάλλουν στην επιτυχία του Γιώργου ως Digital Marketing Specialist. Η επαγγελματική του προσέγγιση, η ποιότητα της δουλειάς του και η ικανότητά του να προσαρμοστεί και να καινοτομεί τον καθιστούν έναν αξιόπιστο επαγγελματία.Τέλος, θα ήθελα να αναφέρω ότι ο Γιώργος είναι επίσης εξαιρετικός στην επικοινωνία και την συνεργασία. Είναι προσιτός, ακούει προσεκτικά τις ανάγκες των πελατών και είναι διαθέσιμος να παρέχει υποστήριξη και συμβουλές όποτε χρειάζεται.Ο Γιώργος είναι ένας εξαιρετικά ικανός Digital Marketing Specialist με εντυπωσιακές δεξιότητες και γνώσεις. Συνιστώ ανεπιφύλακτα τις υπηρεσίες του σε κάθε επιχείρηση ή οργανισμό που αναζητά αποτελεσματικές και καινοτόμες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ.
Stefanos KontopoulosStefanos Kontopoulos
11:37 13 Apr 23
Ο Γιώργος είναι γνώστης του αντικειμένου σε πολλά επίπεδα, Μελετάει το κάθε project και αυτό που θα σου εγγυηθεί, αυτό θα γίνει στο τέλος. Έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος με την συνεργασία μαζί του και ουσιαστικά μέσα σε ενάμισυ μήνα, είχε πετύχει το στόχο που είχαμε βάλει. Επίσης και σαν άνθρωπος είναι απόλυτα συνεργάσιμος και αντιλαμβάνεται άμεσα αυτό που θέλει ο πελάτης. Πέντε αστέρια και λίγα είναι…. Σ’ευχαριστώ Γιώργο για όλα και συνεχίζουμε.
js_loader

Ζητήστε δωρεάν εκτίμηση.

Το κίνητρο μας είναι τεράστιο, καθώς μεγαλώνουμε μαζί σας. Συμμετέχουμε κάθε χρόνο σε διεθνείς οργανισμούς και αποκτάμε διακρίσεις, μέσα από τις επιτυχίες που χτίζουμε στο δικό σας project.


    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *