Τι είναι οι διαφημίσεις στο Facebook;
Είμαι πολύ σίγουρος ότι όλοι έχετε χρησιμοποιήσει το Facebook. Κατά την κύλιση της ροής, όλοι έχετε δει διαφημίσεις διαφορετικών προϊόντων ή διαφορετικών εταιρειών. Αλλά τότε, πιθανότατα τα έχετε αγνοήσει ή δεν τους έχετε δώσει ιδιαίτερη σημασία. Ποιος θα πίστευε ότι αυτά τα μικρά πράγματα που αγνοήσατε τότε θα γίνουν τόσο ουσιαστικά στον τομέα σας; Για να σας ενημερώσω, το Facebook βρίσκεται σε καλό δρόμο για να κερδίσει έσοδα άνω των 4 δισεκατομμυρίων δολαρίων φέτος από τη διαφήμιση. Οι διαφημίσεις Facebook έχουν αυξηθεί δραστικά αν τις συγκρίνουμε με τις προηγούμενες εποχές. Αυτός είναι ο λόγος που είναι πολύ διάσημες στους διαφημιστές. Μπορεί να έχετε δει κάποιες διαφημίσεις στο Facebook για προϊόντα ή υπηρεσίες που είχατε προηγουμένως ερευνήσει και αναρωτηθήκατε, “πώς ξέρει το Facebook τι έψαξα στο Google;” Το ίδιο το Facebook δεν γνωρίζει αυτές τις πληροφορίες, ωστόσο, εάν μια επιχείρηση συνεργάζεται ή συνδέεται με το Facebook, τότε αυτά τα δεδομένα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την εμφάνιση των διαφημίσεών τους στη ροή σας στο Facebook.
Διαβάστε : Facebook Ads ή Google Ads διαφημίσεις ; Τι να επιλέξω ;
Τι είναι το Google Ads;
Οι εξελίξεις στην τεχνολογία με την πάροδο των ετών μας έδωσαν ως έμποροι και ακόμη και καταναλωτές περισσότερες επιλογές από ό, τι θα μπορούσαμε να φανταστούμε στη ζωή μας. Ως αποτέλεσμα, έχει αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο βρίσκουμε, παραδίδουμε και λαμβάνουμε πληροφορίες. Έχει αλλάξει ακόμη και τον τρόπο αγοράς σήμερα. Χιλιάδες καλύτερα αποτελέσματα σχετικά με προϊόντα, συμβουλές, βίντεο, τοπικές επιχειρήσεις και πολλά άλλα σε ένα κλάσμα του δευτερολέπτου. Η Google επεξεργάζεται σήμερα περισσότερα από 40.000 ερωτήματα αναζήτησης κάθε δευτερόλεπτο, περισσότερα από 3 δισεκατομμύρια την ημέρα και λίγο πάνω από ένα τρισεκατομμύριο κάθε χρόνο. Και έχει δείξει αυτήν τη σταθερή ανάπτυξη από τις αρχές του 2000. Φανταστείτε πώς αυτό έχει και θα συνεχίσει να αλλάζει το διαφημιστικό τοπίο. Παλαιότερα γνωστό ως Google AdWords, το Google Ads έχει γίνει μια από τις μεγαλύτερες και πιο δημοφιλείς πλατφόρμες διαφήμισης pay per click στον κόσμο. Αυτό σημαίνει ότι οι διαφημιζόμενοι σε αυτήν την πλατφόρμα πληρώνουν μόνο όταν ένας χρήστης κάνει κλικ στη διαφήμισή του. Άλλες μηχανές αναζήτησης χρησιμοποιούν επίσης παρόμοιες τεχνικές για τις πλατφόρμες διαφήμισης. Ωστόσο, το Google χρησιμοποιείται τόσο συχνά από καταναλωτές και διαφημιζόμενους, όπως ο όρος πληρωμένη αναζήτηση συσχετίζεται περισσότερο με το Google Ads.
Ποια είναι η διαφορά μεταξύ των διαφημίσεων Facebook και του Google Ads;
Η κύρια διαφορά είναι ο τρόπος εμφάνισης προϊόντων / υπηρεσιών στους καταναλωτές. Το Facebook εμφανίζει διαφημίσεις στους χρήστες με βάση τα ενδιαφέροντά τους, ενώ η Google εμφανίζει σχετικές διαφημίσεις σε όσους αναζητούν συγκεκριμένα ένα προϊόν. Με απλά λόγια, το Facebook τείνει να επικεντρώνεται στην προσέγγιση επωνυμίας, ενώ η Google επικεντρώνεται στη μετατροπή δυνητικών πελατών. Από την άποψη ενός διαφημιζόμενου, η πλατφόρμα διαφημίσεων Google τους επιτρέπει να δημιουργούν καμπάνιες που θα εμφανίζονται μόνο όταν οι χρήστες αναζητούν μια λέξη-κλειδί για την οποία θέλουν να διαφημίσουν. Για μια ακόμη πιο στοχευμένη προσέγγιση, οι τοπικές επιχειρήσεις μπορούν να στοχεύουν άτομα που αναζητούν τις λέξεις-κλειδιά τους σε μια συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή. Με αυτόν τον τρόπο δεν σπαταλούν πληρωμένα κλικ σε έναν πελάτη στην Αθήνα που πιθανότατα δεν θα επισκεφθεί ποτέ το μηχανολογικό τους κατάστημα στη Λάρισα.
Οι διαφημίσεις Facebook, από την άλλη πλευρά, σας επιτρέπουν να στοχεύσετε τη διαφήμισή σας σε άτομα βάσει των συμπεριφορών και των προτύπων που επιλέγετε ως προφίλ στόχευσης στην πλατφόρμα του. Σε αντίθεση με το Google Ads, δεν βασίζεται στο ερώτημα αναζήτησης ενός χρήστη. Όχι μόνο παρέχει ένα ευρύ φάσμα επιλογών στόχευσης με βάση τα δημογραφικά στοιχεία, αλλά επιτρέπει επίσης σε έναν διαφημιζόμενο να στοχεύει χρήστες βάσει των συμπεριφορών, των συμπαθειών και των αντιπαθειών τους. Για ποιον πρέπει να διαφημιστείτε στο Facebook; Η επιλογή μπορεί να μην είναι πάντα σαφής. Ωστόσο, συνιστούμε συχνά στους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων να κοιτάζουν πέρα από την απόδοση επένδυσης (ROI) και να εξετάζουν το ενδεχόμενο να κρίνουν καμπάνιες με βάση τη συνολική αξία που προσφέρουν στην επιχείρησή σας – ακόμη και στην περίπτωση των διαφημίσεων Google έναντι διαφημίσεων Facebook.
Η αξία μπορεί να είναι οτιδήποτε, από τη δημιουργία αναγνωρισιμότητας επωνυμίας έως την προσέγγιση δυνητικών πελατών ή τη λήψη περισσότερων δυνητικών πελατών, μετατροπών και αγορών. Θέλω να το ολοκληρώσω και να σας αφήσω με την ακόλουθη σκέψη: Το Google Ads θα σας βοηθήσει να βρείτε νέους πελάτες αμέσως και κατά τη διαδικασία, να σας δώσει μια άμεση απόδοση της επένδυσής σας στο μάρκετινγκ. Ενώ οι διαφημίσεις στο Facebook θα βοηθήσουν τους νέους πελάτες να σας βρουν και να σας εξερευνήσουν. Και με αυτόν τον τρόπο σας προσφέρει καλύτερη απόδοση επένδυσης (Return On Investment) μακροπρόθεσμα.
- Δικηγόρος Κ. ΚαμουζήςΒραβευμένο δικηγορικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google.
- Χειρουργός Κ. ΑποστόλουΒραβευμένο ιατρικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google. Δείτε τι είπε για εμάς ο ιατρός.
- Ορθοπεδικός Α. Σταθελλης1η σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά όπως και πρώτες θέσεις. Τι είπε ο γιατρός για εμάς.