Θέλετε να ξεκινήσετε με το Pinterest ?
Σε αυτό το άρθρο θα παραθέσω αναλυτικά πως μπορείτε να κάνετε την αρχή.
Οι πίνακες είναι οι ταυτότητες του κάθε περιεχομένου που θα δημοσιεύετε ξεχωριστά. Κάθε πίνακας – Board πρέπει να περιέχει συγκεκριμένη θεματολογία ώστε ο επισκέπτης – αναγνώστης να ξέρει που να ψάξει και τι να περιμένει. Είναι μια πολύ σημαντική παράμετρος σε συνδυασμό φυσικά με το ποιοτικό περιεχόμενο. Το ποιοτικό περιεχόμενο έχει συγκεκριμένους κανόνες αλλά δεν είναι απόλυτο ότι θα πετύχει σε εσάς ότι πέτυχε και σε κάποιον άλλον.
Η συνεννόηση, καλή διάθεση μεταξύ πελάτη και μαρκετίστα είναι πολύ σημαντική και το τονίζω αυτό ( θα αναλύσω σε άλλο άρθρο ) διότι, άνθρωποι που έχουν επιχειρήσεις πιέζουν αφόρητα για αποτελέσματα χωρίς να υπολογίζουν τον ανθρώπινο παράγοντα και να έχουν γνώση του αντικειμένου ! Αυτό όμως είναι μια άλλη ιστορία..
Πάμε λοιπόν να ξεκινήσουμε..
1.Δημιουργήστε λίστα με λέξεις κλειδιά
Η δημιουργία Keywords έχει τεράστια σημασία και πρέπει να δώσετε έμφαση. Αφού επιλέξετε την θεματολογία του πρώτου πίνακα θα πρέπει να σκεφτείτε τις λέξεις κλειδιά που θα οδηγήσουν επισκεψημότητα. Το εργαλείο που θα σας βοηθήσει σε αυτό το κομμάτι είναι το Keyword Tool . Διαθέτει έτοιμες προτάσεις οι οποίες θα είναι σχετικές με την πρώτη λέξη κλειδί που θα πληκτρολογήσετε στο Search. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα προτάσεων, μπορούμε να δούμε στην παρακάτω φωτογραφία σχετικά με το αρχικό Keyword ”Facebook Marketing”.
Ένα επίσης εξαιρετικό εργαλείο είναι το www.semrush.com με το μειονέκτημα ότι δεν διαθέτει την ελληνική αναζήτησή τουλάχιστον προς το παρών. Είναι όμως μια σημαντική πλατφόρμα που εμφανίζει τα αποδοτικότερα βάση της αρχικής λέξης κλειδί που θα γράψετε.
for Digital Marketing Professionals
To επόμενο βήμα είναι να επισκεφθείτε την υπηρεσία www.repinned.net και να παρακολουθήσετε τον ανταγωνισμό και τους διασημότερους πίνακες στο Pinterest που συσχετίζονται με τους δικούς σας. Επίσης, σας δίνει πολλές ιδέες για subtopics και περιεχόμενο με πολλές ευκαιρίες repins για τον κάθε νέο πίνακα που δημιουργείτε.
2. Επιλέξτε το είδος του περιεχομένου που θα έχουν οι Πίνακες
3. Ερευνήστε τους πίνακες των ανταγωνιστών σας
Αυτή είναι μια δουλειά που πρέπει να την κάνετε χειροκίνητα, καθώς πρέπει και σε αυτό το βήμα να κρατάτε αρχείο ώστε να μπορείτε να ελέγχετε πως κινούνται οι ανταγωνιστές σας. Η υπηρεσία www.repinned.net μπορεί να περιορίσει τα αποτελέσματα και να βρείτε περισσότερους σχετικούς πίνακες και επαγγελματικά προφίλ σχετικά με το αντικείμενο σας. Ανακαλύψτε τα διασημότερα pins, με το Content Search Tool από το οποίο στην δωρεάν έκδοση θα σας εμφανίσει σύμφωνα με την λέξη κλειδί που θα γράψετε τα διασημότερα shares όσον αφορά το Pinterest και τα υπόλοιπα Social Media.
4. Βρείτε Pinners να ακολουθήσετε ώστε να σας ακολουθήσουν κι αυτοί
Άλλη μια δουλειά η οποία θέλει χρόνο και υπομονή. Όταν κάνετε Follow σε ένα προφίλ ενημερώνεται αυτόματα στον πίνακα ειδοποιήσεων. Έτσι δίνεται η δυνατότητα να σας προσέξει και να σας ακολουθήσει με την σειρά του.
Υπάρχουν κι άλλοι παράμετροι και υπηρεσίες που πρέπει να έχετε υπόψιν για μια επαγγελματική καταξίωση στο Pinterest, αλλά τα πρώτα βήματα είναι τα σημαντικότερα για μια επιτυχημένη παρουσίαση σε μια από τις τρεις μεγαλύτερες πλατφόρμες Social Media στον κόσμο.
- Δικηγόρος Κ. ΚαμουζήςΒραβευμένο δικηγορικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google.
- Χειρουργός Κ. ΑποστόλουΒραβευμένο ιατρικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google. Δείτε τι είπε για εμάς ο ιατρός.
- Ορθοπεδικός Α. Σταθελλης1η σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά όπως και πρώτες θέσεις. Τι είπε ο γιατρός για εμάς.
Σημαντικό ξεκίνημα για μια επαγγελματική εδραίωση.Πολύ επικοδομητικό άρθρο!!!
Γιώργο συγχαρητήρια για το άρθρο και την προσπάθεια σου. Πραγματικά πολύ χρήσιμο άρθρο αναφέρεις ωραίες λεπτομέρειες για μελέτη.
Ένας επαγγελματίας καλό θα είναι να ασχοληθεί με αυτά διότι μιλάμε για πολλές λεπτομέρειες και τακτικές, Μια ενημέρωση πάντως για να ξέρουμε τι μας γίνετε είναι πάντα καλοδεχούμεν. Μπράβο Γιώργο.
Άριστη δουλειά Γιώργο.