+(30) 697 213 2823 [email protected] Δημητρακοπούλου 65, Καλλιθέα
εργαλεια για διαχειριση social media

Τα Καλύτερα Εργαλεία για διαχείριση Social Media

Εργαλεία για τη βελτιστοποίηση, τον προγραμματισμό και την αυτοματοποίηση των προσπαθειών σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν τεράστιο συστατικό οποιασδήποτε στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ, πόσο μάλλον για την προώθηση των αναρτήσεων του ιστολογίου σας. Ωστόσο, όπως και κάθε άλλο ψηφιακό μέσο, ​​τα Social Media μπορούν εύκολα να καταναλώσουν το χρόνο σας, χωρίς να έχετε χρόνο να εργαστείτε σε νέα άρθρα. Προτού βιαστείτε να δημιουργήσετε επαγγελματικούς λογαριασμούς σε κάθε δυνατή πλατφόρμα και ρίξετε χρήματα για να δημιουργήσετε μεγάλο όγκο εκπληκτικού περιεχομένου, αφιερώστε λίγο χρόνο για να απαντήσετε στις ακόλουθες ερωτήσεις:

Ποιες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης αγαπούν το κοινό-στόχο μου; Εάν εφαρμόζετε ένα εργαλείο κοινωνικής ακρόασης, μπορείτε να πραγματοποιήσετε μια πλήρη ανάλυση κοινού-στόχου και να αποφασίσετε να εστιάσετε στο Twitter ή το Instagram, εάν εκεί βρίσκεται ήδη το κοινό σας. Με τον ίδιο τρόπο μπορείτε να κατασκοπεύσετε τις προσπάθειες του ανταγωνιστή σας: Δεν είναι ντροπή να ακολουθείτε ένα θετικό προβάδισμα.

Ποια πλατφόρμα μπορεί να αντιπροσωπεύει καλύτερα το περιεχόμενό μου; Εάν πρόκειται περισσότερο για εικόνες που κόβουν την ανάσα, μη διστάσετε να εκμεταλλευτείτε τις δυνάμεις του Instagram. Μεταβείτε στο Twitter για περισσότερες ανακοινώσεις που βασίζονται σε κείμενο και μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Facebook και για τα δύο. Λάβετε υπόψη ότι μερικές φορές είναι καλύτερο να συγκεντρώνετε τον χρόνο και την προσπάθειά σας σε ένα κανάλι, αντί να απλώνεστε αραιά σε όλα αυτά.

Τι διαφημιστικές ευκαιρίες υπάρχουν; Μας ενδιαφέρει η οργανική ανάπτυξη και το αυθεντικά ελκυστικό περιεχόμενο, αλλά μια στο τόσο μπορεί να ενισχύσει πραγματικά τις προσπάθειες μάρκετινγκ. Ακόμα είστε σε αμφιβολία; Στη συνέχεια, μπορείτε να διαβάσετε τον οδηγό μας για το κοινωνικό εμπόριο για να δείτε τους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να ενσωματώσετε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στη συνολική στρατηγική σας. Και μόλις αφοσιωθείτε σε μια συγκεκριμένη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης ή πιθανώς αντιμετωπίσετε μια πρόκληση για να δουλέψετε με πολλές, είστε έτοιμοι να χρησιμοποιήσετε ένα κατάλληλο εργαλείο που θα σας βοηθήσει να διαχειριστείτε τους λογαριασμούς σας και να αναλύσετε την αποτελεσματικότητα. Ανεξάρτητα από την άμεση εφαρμογή, ένα καλό εργαλείο κοινωνικής δικτύωσης πρέπει να πληροί τα γενικά κριτήρια:

Αποτελεσματικό και ασφαλές. Είτε πρόκειται να το χρησιμοποιήσετε για προγραμματισμό είτε για να κάνετε εξελιγμένη έρευνα αγοράς, πρέπει να κάνει τη δουλειά του χωρίς κόπο και στο έπακρο. Επίσης, από τη στιγμή που η διαχείριση μέσων κοινωνικής δικτύωσης συνεπάγεται εργασία με δεδομένα που μπορεί να είναι ευαίσθητα, δεν πρέπει να αγνοηθεί ο τρόπος με τον οποίο το εργαλείο αντιμετωπίζει το απόρρητο.

Εξοικονόμηση χρόνου. Ειδικά αν διαχειρίζεστε πολλούς λογαριασμούς. Όσο λιγότερο η διαχείριση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι πρακτική, τόσο το καλύτερο.

Φιλικό προς το χρήστη και ευέλικτο. Η εφαρμογή πρέπει να είναι αρκετά διαισθητική και εύχρηστη για να μην χάνετε χρόνο ή ορμή ενώ μαθαίνετε τα σχοινιά. Επίσης, είναι καλύτερο εάν ένα εργαλείο επιτρέπει το συνδυασμό λειτουργιών που ταιριάζουν στη στρατηγική σας, σίγουρα δεν θέλετε να ξεκινήσετε από το μηδέν ολόκληρη την καμπάνια μάρκετινγκ για να ταιριάζει στις απαιτήσεις της εφαρμογής.

Ευέλικτο Κόστος. Η τιμή πρέπει να ευθυγραμμίζεται με τον προϋπολογισμό σας. Δεν είναι καλή ιδέα να πληρώσετε για ένα επιχειρηματικό σχέδιο, εκτός και αν θέλετε να αξιοποιήσετε στο έπακρο κάθε δυνατότητα που προσφέρει. Η ευέλικτη τιμολόγηση, όπως ετήσιες ή μηνιαίες συνδρομές ή μια ευκαιρία για δωρεάν δοκιμή, πάντα ακυρώνει το υπόλοιπο υπέρ μιας συγκεκριμένης εφαρμογής.

Επιπλέον, υπάρχει συχνά μια δωρεάν έκδοση με ορισμένες βασικές δυνατότητες που μπορούν ακόμα να ικανοποιήσουν τις απαιτήσεις σας. Το κλειδί, όποια και αν είναι η στρατηγική διαδικτυακού μάρκετινγκ, να έχετε πάντα κατά νου τους στόχους σας και το κοινό-στόχο σας.

Αυτή η λίστα έχει στόχο να σας προσφέρει μια σειρά από εργαλεία που μπορούν να φέρουν τις προσπάθειές σας στα Social Media σε ένα εντελώς νέο επίπεδο. Αυτό περιλαμβάνει τον προγραμματισμό Social Media, την κοινή χρήση και τη χρήση των αγαπημένων σας κοινωνικών δικτύων για την αποκάλυψη νέων ευκαιριών. Η διαφήμιση στα Social Media χρειάζεται σχέδιο και μετρήσιμους στόχους.

Εργαλεία Social Media για να ανεβείτε Επίπεδο

Awario

Το Awario είναι ένα εργαλείο κοινωνικής ακρόασης που παρακολουθεί τις αναφορές της επωνυμίας σας σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ειδησεογραφικούς ιστότοπους, ιστολόγια και τον Internet γενικότερα. Αποκτάτε πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο για το πόσα άτομα μιλούν για εσάς, ποιοι είναι, πού βρίσκονται και ποια πλατφόρμα χρησιμοποιούν για να εκφράσουν τις απόψεις τους. Χρειάζεται μόνο να ορίσετε μια ειδοποίηση για την επωνυμία ή τη θέση σας, εάν θέλετε να την εφαρμόσετε για αρχική έρευνα αγοράς.

Επιπλέον, ορίζοντας ξεχωριστές ειδοποιήσεις για τους ανταγωνιστές σας, μπορείτε να δείτε πώς συγκρίνετε με αυτούς. Η ανάλυση συναισθήματος ταξινομεί κάθε αναφορά ως θετική, αρνητική ή ουδέτερη, δίνοντάς σας τη δυνατότητα να παρακολουθείτε τη φήμη της επωνυμίας σας και να είστε προνοητικοί με τα σχόλια. Η λειτουργία Insights σάς επιτρέπει να δείτε την αιτία πίσω από το συναίσθημα και να ευθυγραμμίσετε ανάλογα τη στρατηγική επικοινωνίας σας. Το Awario επιτρέπει την αλληλεπίδραση εντός εφαρμογής με τους ακόλουθους, αρκεί να συνδέσετε τους λογαριασμούς σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε αυτό.

Hootsuite

Το Hootsuite είναι ένα εργαλείο που σας βοηθά να διαχειρίζεστε όλους τους λογαριασμούς σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από έναν ενιαίο πίνακα ελέγχου, επιτρέποντάς σας να προγραμματίζετε και να δημοσιεύετε αναρτήσεις σε όλους τους λογαριασμούς σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αυτό το εργαλείο σας εξοικονομεί χρόνο, μετρά την απόδοση επένδυσης (ROI) και προστατεύει την επωνυμία σας. Πρόσφατα απέκτησαν το LiftMetrix, ένα εργαλείο που ειδικεύεται στην παρακολούθηση πληρωμένης και οργανικής απόδοσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ROI (Return On Investment).

Το Hootsuite είναι μια ισχυρή λύση all-in-one για διαχειριστές μάρκετινγκ που μπορεί να καλύψει με ασφάλεια σχεδόν κάθε εργασία, από τον εκ των προτέρων προγραμματισμό των αναρτήσεών σας έως την παροχή αναλυτικών στοιχείων για την απόδοση περιεχομένου. Η κοινωνική ακρόαση είναι ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα του Hootsuite, καθώς ρίχνει φως σε περισσότερες από 200 μετρήσεις για τον εντοπισμό και την ανάλυση των τάσεων σε πραγματικό χρόνο. Παρέχει επίσης ένα συνεργατικό ημερολόγιο που επιτρέπει στις ομάδες πωλήσεων και μάρκετινγκ να συντονίζουν τις προσπάθειές τους σε πολλές πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης (το Hootsuite είναι συμβατό με 35 από αυτές), συμπεριλαμβανομένης της διαχείρισης και της βελτιστοποίησης διαφημίσεων και της δημιουργίας μιας βιβλιοθήκης επώνυμου περιεχομένου για περαιτέρω χρήση.

Buffer

Το Buffer είναι ένα εργαλείο κοινωνικών μέσων που έχει σχεδιαστεί για να σας βοηθάει να δημοσιεύετε το περιεχόμενό σας με έξυπνο τρόπο. Σας επιτρέπει να προγραμματίζετε και να δημοσιεύετε αναρτήσεις κοινωνικής δικτύωσης ταυτόχρονα σε διαφορετικούς λογαριασμούς κοινωνικής δικτύωσης στις καλύτερες δυνατές ώρες. Απλό και ευέλικτο το Buffer είναι ένα άλλο εργαλείο για τον σχεδιασμό και την οπτικοποίηση των καμπανιών σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Επικεντρώνεται κυρίως στον προγραμματισμό, σας επιτρέπει επίσης να μετράτε και να αναλύετε την απόδοσή σας καθώς και να συμμετέχετε στα πιο σημαντικά σχόλια.

Για παράδειγμα, μπορείτε να δείτε τον αριθμό των φορών που εμφανίστηκε η ανάρτησή σας, τον αριθμό των κλικ σε τυχόν συνδέσμους που συμπεριλάβατε, τα σχόλια, τις κοινοποιήσεις και τη συνολική προσέγγιση χρηστών. Σε ένα πρόγραμμα επί πληρωμή, αποκτάτε επίσης πρόσβαση σε πιο εις βάθος αναλυτικά στοιχεία με το Buffer Analyze. Σας παρέχει πληροφορίες σχετικά με τις μετρήσεις αφοσίωσης, τα δημογραφικά στοιχεία ακολούθων και την αναλογία οργανικού/πληρωμένου περιεχομένου. Δημιουργεί επίσης αναφορές και παρέχει συστάσεις για το πώς να αυξήσετε την αφοσίωση και την προσέγγιση χρηστών.

Later

Το Later είναι μια πλατφόρμα μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης που σας επιτρέπει να προγραμματίζετε τις αναρτήσεις σας στο Instagram, το Twitter, το Facebook και το Pinterest. Η δυνατότητα μεταφοράς και απόθεσης ημερολογίου σάς βοηθά να χαρτογραφήσετε το περιεχόμενό σας και να οπτικοποιήσετε τη ροή σας εκ των προτέρων.

Η λέξη-κλειδί εδώ είναι οπτικοποίηση, καθώς το Later εστιάζει σε φωτογραφίες, βίντεο και ιστορίες. Σας βοηθάει επίσης να βρείτε περιεχόμενο εντός της επωνυμίας, να το ευθυγραμμίσετε με την καμπάνια σας και να προσθέσετε κάποια προσωπική πινελιά.

Εκτός από τον προγραμματισμό και τη δημιουργία περιεχομένου, το Later σας παρουσιάζει επίσης αναλυτικά στοιχεία που μπορείτε να αξιοποιήσετε για να βρείτε την καλύτερη ώρα για δημοσίευση ή ποια hashtags θα τραβήξουν περισσότερη προσοχή. Επιπλέον, η λειτουργία Linkin.bio μετατρέπει το Instagram σας σε έναν μίνι ιστότοπο όπου μπορείτε να παρακολουθείτε με σιγουριά την επισκεψιμότητα και να γνωρίζετε ακριβώς ποιες αναρτήσεις ενθαρρύνουν τη μετατροπή.

Sprout Social

Το Sprout Social είναι το απόλυτο εργαλείο ανάλυσης Social Media που παρακολουθεί τη δραστηριότητα κοινωνικής δικτύωσης, παρακολουθεί λέξεις-κλειδιά και παράγοντες επιρροής, σας επιτρέπει να προγραμματίζετε και να δημοσιεύετε αναρτήσεις σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα και πολλά άλλα.

Canva

Το Canva είναι ένα εργαλείο σχεδίασης που σας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσετε σχέδια για σχεδόν οποιαδήποτε πλατφόρμα κοινωνικών μέσων: από ανάρτηση στο Instagram έως Εξώφυλλο στο Facebook ή banner του LinkedIn. Βοηθά επίσης στη δημιουργία επαγγελματικών παρουσιάσεων, επαγγελματικών καρτών, προσκλήσεων, μπροσούρων… Και το καλύτερο που δεν χρειάζεται να είσαι γραφίστας για να δημιουργήσεις μια ωραία εικόνα. Με εκατοντάδες έτοιμα πρότυπα που προσφέρονται και εύχρηστη διεπαφή χρήστη με μεταφορά και απόθεση, μπορείτε να δημιουργήσετε οπτικό περιεχόμενο σε ελάχιστο χρόνο.

Επιπλέον, το Canva παρέχει μια ολοκληρωμένη εργαλειοθήκη σχεδιαστή γεμάτη με γραμματοσειρές, εικονογραφήσεις και στοκ φωτογραφίες από τις οποίες μπορείτε να επιλέξετε για να αναπτύξετε μια σταθερή εικόνα επωνυμίας προσθέτοντας λίγη προσωπικότητα στην πορεία. Υπάρχει μια σειρά γρήγορων σεμιναρίων που σας δίνουν μια επισκόπηση όλων όσων μπορείτε να κάνετε σε περίπτωση που αισθάνεστε λίγο καταβεβλημένοι με τις ευκαιρίες.

Followerwonk

Το Followerwonk είναι ένα εργαλείο ανάλυσης Twitter από τη Moz. Η εφαρμογή σκάβει στα βάθη του Twitter και σας βοηθά να μάθετε ποιοι είναι οι ακόλουθοί σας, να βρείτε νέους οπαδούς, να εντοπίσετε παράγοντες επιρροής αναζητώντας bios και πολλά άλλα.

CrowdFire

Το Crowdfire είναι ένα εργαλείο μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης που σας επιτρέπει να διαχειρίζεστε αποτελεσματικά τους λογαριασμούς σας στο Twitter και στο Instagram. Η εφαρμογή σάς επιτρέπει να παρακολουθείτε όσους σας κάνουν unfollow και να καλωσορίζετε νέους ακόλουθους. Σας δίνει επίσης την επιλογή να στέλνετε αυτόματα προσαρμοσμένα μηνύματα στους νέους σας ακόλουθους.

Unfold

Μια εφαρμογή για αφηγητές, το Unfold βοηθάει στη δημιουργία όμορφων προτύπων για ιστορίες Instagram. Με την εφαρμογή, μπορείτε να επεξεργαστείτε τις φωτογραφίες και τα βίντεό σας προσθέτοντας φίλτρα, κείμενα ή αυτοκόλλητα με μια προηγμένη εργαλειοθήκη με επιλεγμένες γραμματοσειρές και στυλ. Το Unfold είναι ιδανικό για επωνυμίες που φιλοδοξούν να δημιουργήσουν μοναδικά γραφικά εντός της επωνυμίας και να δημιουργήσουν μεγαλύτερη αφοσίωση από τους ακόλουθούς τους. Τιμολόγηση: Δωρεάν για βασικά φίλτρα και τυπικά εργαλεία επεξεργασίας.

Iconosquare

Μια Ισχυρή πλατφόρμα αναλυτικών στοιχείων, διαχείρισης και προγραμματισμού για επωνυμίες και εταιρείες. Παρά το τεράστιο εύρος λειτουργιών, το Iconosquare προσφέρει έναν φιλικό προς το χρήστη αποκριτικό ταμπλό από τον οποίο μπορείτε να σχεδιάζετε συνεργατικά τις αναρτήσεις σας στο Instagram και στο Facebook καθώς και να παρακολουθείτε την απόδοσή τους. Η προεπισκόπηση ροής είναι ιδιαίτερα βολική για όσους επιθυμούν να ακολουθήσουν ένα συνεκτικό σχέδιο σχεδίασης στα γραφικά τους. Το Iconosquare προσφέρει επίσης εργαλεία όπως το Instagram Audit και το Facebook Audit για την ανάλυση και τη βελτίωση της παρουσίας σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ το Twinsta σάς επιτρέπει να μοιράζεστε τα tweets σας στο Instagram με καθαρά στιγμιότυπα οθόνης.

SocialPilot

Χρησιμοποιήστε το SocialPilot για να διαχειριστείτε όλους τους λογαριασμούς σας από ένα μέρος. Σχεδιασμένο για επαγγελματίες, ομάδες και επιχειρήσεις για την αυτοματοποίηση της διαχείρισης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, επιτρέπει τον σχεδιασμό του περιεχομένου σας και την ανάλυση του αντίκτυπού του. Το SocialPilot μπορεί να προγραμματίσει αναρτήσεις σε 9 πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, συμπεριλαμβανομένων των Tumblr, VK και TikTok. Επιπλέον, μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε περιεχόμενο προσαρμόζοντάς το στις ιδιαιτερότητες της πλατφόρμας. Το SocialPilot Analytics παρουσιάζει μετρήσεις για να εντοπίσει περιεχόμενο με την καλύτερη απόδοση, να κατανοήσει καλύτερα το κοινό σας, να ανακαλύψει παράγοντες επιρροής και να διαθέσει τον καλύτερο χρόνο για ανάρτηση. Η λειτουργία είναι διαθέσιμη για το Instagram, το Twitter, το Facebook, το Pinterest, το LinkedIn καθώς και το Google My Business. Επίσης, μπορείτε να συνδέσετε όλες τις συνομιλίες σας στο Facebook σε ένα μέρος με το SocialInbox, ενθαρρύνοντας καλύτερη συνεργασία και αβίαστη διαδικασία απόκρισης.

HypeAuditor

Το HypeAuditor παρέχει εις βάθος ανάλυση κοινού για το Instagram, το YouTube και το TickTock. Εκτός από βασικές πληροφορίες όπως η ηλικία, το φύλο, η τοποθεσία και η γλώσσα, σας παρουσιάζει κοινωνικές αναλύσεις όπως δείκτες αφοσίωσης και ανάπτυξης. Αλλά η πιο σημαντική αποστολή του είναι να εξαλείψει τους δόλιους και ψεύτικους λογαριασμούς μέσω ανάλυσης ποιότητας κοινού και ανίχνευσης γνησιότητας σχολίων. Αυτός ο τύπος ανάλυσης κοινού είναι ζωτικής σημασίας για τις καμπάνιες μάρκετινγκ επιρροής, καθώς βοηθά στη διαφοροποίηση μεταξύ πραγματικών ανθρώπων και άλλων επιρροών, συμπεριλαμβανομένων των μαζικών επακόλουθων και των ύποπτων προφίλ. Όλα αυτά χρησιμεύουν για τον προσδιορισμό της οργανικής σας προσέγγισης και τον αποκλεισμό των οπαδών-φαντάσματα.

Social Champ

Το Social Champ είναι ένα λογισμικό διαχείρισης μέσων κοινωνικής δικτύωσης που σας δίνει τη δυνατότητα να χειρίζεστε πολλούς λογαριασμούς κοινωνικής δικτύωσης, να δημιουργείτε αναρτήσεις με πολυμέσα, να οργανώνετε την επικοινωνία σας (συμπεριλαμβανομένων των προσωπικών μηνυμάτων), να βελτιώνετε την απόδοση επένδυσης (ROI), να αναλύετε και να αυτοματοποιείτε τη διαδικασία δημιουργίας περιεχομένου.

Klear

Το Klear είναι ένα εργαλείο ανακάλυψης επιρροών. Αυτό που κάνει είναι να συνδυάζει επωνυμίες με σχετικούς δημιουργούς για το κοινό τους. Οι εξελιγμένες ρυθμίσεις φίλτρων σάς επιτρέπουν να αναζητάτε εξειδικευμένους παράγοντες επιρροής ανά περιοχή, ηλικία, γλώσσα, επίπεδο επιρροής, hashtags, προηγούμενες συνεργασίες και πολλά άλλα. Το Klear είναι εξοπλισμένο με την τεχνολογία FakeSpot που ανιχνεύει ψεύτικους λογαριασμούς και δραστηριότητα που δημιουργείται από αυτόματα ρομπότ για να διασφαλίσει ότι η συνεργασία σας με επηρεαστές θα συμβάλει στην πραγματική αξία.

Εκτός από το να σας συνδέει με τους influencers, το Klear σας βοηθά επίσης να αναλύετε, να διαχειρίζεστε και να μετράτε τον αντίκτυπο της καμπάνιας επηρεασμού σας – όλα σε ένα μέρος. Για παράδειγμα, μπορεί να συντάξει μια αναφορά σχετικά με την απόδοση περιεχομένου που σχετίζεται με την καμπάνια και να υπολογίσει την απόδοση επένδυσης (ROI) της καμπάνιας σας. Με το Klear, λαμβάνετε επίσης ειδοποίηση κάθε φορά που δημοσιεύεται επώνυμο περιεχόμενο, συμπεριλαμβανομένων ιστοριών Instagram, σχετικών λέξεων-κλειδιών, hashtag και αναφορών με ετικέτα. Επιπλέον, όλο το σχετικό περιεχόμενο αποθηκεύεται αυτόματα στο Klear και μπορεί να ελεγχθεί ανά πάσα στιγμή.