Υπάρχουν διάφοροι λόγοι για τους οποίους η διαφήμισή σας μπορεί να μην εμφανίζεται στη Google αναλυτικος οδηγος. Ακολουθούν ορισμένοι πιθανοί λόγοι και πώς να τους διορθώσετε:
- Η διαφήμισή σας μπορεί να μην έχει εγκριθεί. Εάν η διαφήμισή σας δεν πληροί τις πολιτικές διαφημίσεων της Google, μπορεί να απορριφθεί. Μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση της διαφήμισής σας μεταβαίνοντας στην καρτέλα “Διαφημίσεις” του λογαριασμού σας στο Google Ads και τοποθετώντας τον δείκτη του ποντικιού πάνω από το συννεφάκι ομιλίας στη στήλη “Κατάσταση”. Εάν η διαφήμισή σας έχει απορριφθεί, θα δείτε έναν σύνδεσμο “Προβολή αιτιολογίας απόρριψης”. Κάντε κλικ σε αυτόν τον σύνδεσμο για να δείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον λόγο για τον οποίο απορρίφθηκε η διαφήμισή σας και πώς μπορείτε να την επεξεργαστείτε για να την εγκρίνει η Google.
- Τα κριτήρια στόχευσης της διαφήμισής σας μπορεί να είναι πολύ περιοριστικά. Εάν η διαφήμισή σας έχει ρυθμιστεί να εμφανίζεται μόνο σε ένα μικρό κοινό, ενδέχεται να μην εμφανίζεται αρκετά συχνά για να την παρατηρήσετε. Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα κριτήρια στόχευσης της διαφήμισής σας για να την εμφανίσετε σε ένα ευρύτερο κοινό.
- Η διαφήμισή σας μπορεί να μην είναι ανταγωνιστική. Εάν οι ανταγωνιστές σας προσφέρουν διαφημίσεις με υψηλότερη ποιότητα ή χαμηλότερο CPC, η διαφήμισή σας μπορεί να μην προβάλλεται επειδή δεν είναι τόσο ανταγωνιστική. Μπορείτε να βελτιώσετε την ποιότητα της διαφήμισής σας κάνοντας τα εξής:
- Βεβαιωθείτε ότι η διαφήμισή σας είναι σχετική με τα κριτήρια στόχευσης σας.
- Χρησιμοποιήστε ελκυστικές εικόνες ή βίντεο.
- Γράψτε ένα ελκυστικό κείμενο διαφήμισης.
- Προσαρμόστε τη διαφήμισή σας για να ταιριάζει σε διαφορετικές συσκευές και τοποθεσίες.
- Η διαφήμισή σας μπορεί να έχει απενεργοποιηθεί. Εάν απενεργοποιήσετε χειροκίνητα τη διαφήμισή σας, δεν θα εμφανίζεται. Μπορείτε να ενεργοποιήσετε ξανά τη διαφήμισή σας μεταβαίνοντας στην καρτέλα “Διαφημίσεις” του λογαριασμού σας στο Google Ads και κάνοντας κλικ στο κουμπί “Ενεργοποίηση” δίπλα στη διαφήμισή σας.
Για να ελέγξετε εάν η διαφήμισή σας εμφανίζεται, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Εργαλείο προεπισκόπησης και διάγνωσης διαφημίσεων της Google. Αυτό το εργαλείο σάς επιτρέπει να βλέπετε πώς θα εμφανίζεται η διαφήμισή σας σε διαφορετικές συσκευές και τοποθεσίες. Για να χρησιμοποιήσετε το εργαλείο, μεταβείτε στη σελίδα Εργαλείου προεπισκόπησης και διάγνωσης διαφημίσεων της Google και εισαγάγετε τη λέξη-κλειδί ή τη φράση που θέλετε να προβάλετε τη διαφήμισή σας.
Αιτίες μη εμφάνισης διαφήμισης στη Google αναλυτικος οδηγος
Πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με τους πιθανούς λόγους για τους οποίους η διαφήμισή σας μπορεί να μην εμφανίζεται στη Google:
-
Η διαφήμισή σας μπορεί να μην έχει ρυθμιστεί σωστά. Εάν η διαφήμισή σας έχει ρυθμιστεί για να εμφανίζεται μόνο σε συγκεκριμένες τοποθεσίες, συσκευές ή ώρες, ενδέχεται να μην εμφανίζεται εάν δεν βρίσκεστε σε αυτές τις τοποθεσίες, δεν χρησιμοποιείτε αυτές τις συσκευές ή δεν αναζητάτε τις λέξεις-κλειδιά σας κατά τη διάρκεια αυτών των ωρών.
-
Η διαφήμισή σας μπορεί να είναι πολύ καινούρια. Η Google χρειάζεται λίγο χρόνο για να αξιολογήσει τη διαφήμισή σας και να αποφασίσει εάν είναι κατάλληλη για προβολή. Εάν η διαφήμισή σας είναι λιγότερο από μία εβδομάδα παλιά, ενδέχεται να μην εμφανιστεί ακόμη.
-
Η διαφήμισή σας μπορεί να μην έχει αρκετά κλικ. Η Google εμφανίζει διαφημίσεις με βάση την ποιότητα και την σχετικότητα, καθώς και την τιμή που προσφέρετε. Εάν η διαφήμισή σας δεν έχει αρκετά κλικ, η Google μπορεί να την εμφανίζει λιγότερο συχνά.
Παραδείγματα διαφημίσεων που μπορεί να μην εμφανιστούν στη Google:
- Μια διαφήμιση για ένα κατάστημα ρούχων που έχει ρυθμιστεί να εμφανίζεται μόνο σε άτομα ηλικίας 18 έως 24 ετών. Εάν είστε άνω των 24 ετών, δεν θα δείτε αυτήν τη διαφήμιση.
- Μια διαφήμιση για μια εφαρμογή που έχει ρυθμιστεί να εμφανίζεται μόνο σε άτομα που χρησιμοποιούν iPhone. Εάν χρησιμοποιείτε Android, δεν θα δείτε αυτήν τη διαφήμιση.
- Μια διαφήμιση για ένα σεμινάριο που έχει ρυθμιστεί να εμφανίζεται μόνο τις Παρασκευές και τα Σάββατα. Εάν αναζητήσετε τη λέξη-κλειδί “σεμινάριο” τη Δευτέρα, δεν θα δείτε αυτήν τη διαφήμιση.
- Μια διαφήμιση που έχει δημιουργηθεί πρόσφατα. Η Google ενδέχεται να μην έχει ακόμη αξιολογήσει αυτήν τη διαφήμιση και να αποφασίσει εάν είναι κατάλληλη για προβολή.
- Μια διαφήμιση που δεν έχει αρκετό κλικ. Η Google ενδέχεται να εμφανίζει αυτήν τη διαφήμιση λιγότερο συχνά εάν δεν έχει αρκετή επιτυχία.
Συμβουλές για την επίλυση προβλημάτων
Εάν η διαφήμισή σας δεν εμφανίζεται στη Google αναλυτικος οδηγος, μπορείτε να ακολουθήσετε τα εξής βήματα για να προσπαθήσετε να λύσετε το πρόβλημα:
- Ελέγξτε την κατάσταση της διαφήμισής σας. Εάν η διαφήμισή σας έχει απορριφθεί, μπορείτε να την επεξεργαστείτε για να την εγκρίνει η Google.
- Ελέγξτε τα κριτήρια στόχευσης της διαφήμισής σας. Εάν τα κριτήρια στόχευσης της διαφήμισής σας είναι πολύ περιοριστικά, μπορείτε να τα επεξεργαστείτε για να εμφανίσετε τη διαφήμισή σας σε ένα ευρύτερο κοινό.
- Βεβαιωθείτε ότι η διαφήμισή σας είναι σχετική με τα κριτήρια στόχευσης σας. Εάν η διαφήμισή σας δεν είναι σχετική με το κοινό στο οποίο στοχεύετε, δεν είναι πιθανό να εμφανιστεί.
- Χρησιμοποιήστε ελκυστικές εικόνες ή βίντεο. Οι ελκυστικές εικόνες ή τα βίντεο μπορούν να βοηθήσουν στη βελτίωση της απόδοσης της διαφήμισής σας.
- Γράψτε ένα ελκυστικό κείμενο διαφήμισης. Το κείμενο της διαφήμισής σας πρέπει να είναι σύντομο, περιεκτικό και ελκυστικό για το κοινό στο οποίο στοχεύετε.
- Προσαρμόστε τη διαφήμισή σας για να ταιριάζει σε διαφορετικές συσκευές και τοποθεσίες. Οι διαφημίσεις που προσαρμόζονται για να ταιριάζουν σε διαφορετικές συσκευές και τοποθεσίες είναι πιο πιθανό να εμφανιστούν.
Εάν εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε προβλήματα με την εμφάνιση της διαφήμισής σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη της Google Ads.
- Δικηγόρος Κ. ΚαμουζήςΒραβευμένο δικηγορικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google.
- Χειρουργός Κ. ΑποστόλουΒραβευμένο ιατρικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google. Δείτε τι είπε για εμάς ο ιατρός.
- Ορθοπεδικός Α. Σταθελλης1η σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά όπως και πρώτες θέσεις. Τι είπε ο γιατρός για εμάς.