Πιθανότατα διαβάζετε αυτό το άρθρο επειδή θέλετε να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο blog, το οποίο υπονοεί ότι γνωρίζετε ήδη γιατί πρέπει να ξεκινήσετε ένα ιστολόγιο. Αλλά για όσους δεν έχουν ακόμη αφοσιωθεί στην ιδέα, ας αφιερώσουμε λίγο χρόνο για να εκτιμήσουμε γιατί ιδιώτες, εταιρείες, ΜΜΕ και νεοφυείς επιχειρήσεις πρέπει να δημιουργήσουν αμέσως ένα blog. Μου έρχονται πολλά ερωτήματα κάθε μήνα για το πως να ξεκινήσω ένα blog. Το θέμα είναι να υπάρχει στρατηγική και αφοσίωση.
Πως να ξεκινήσω ένα Blog και να πετύχω; Οδηγός Βήμα προς Βήμα
Δημιουργήστε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας
- Στοχεύστε πιθανούς πελάτες
- Ενισχύστε την επισκεψιμότητα του ιστότοπού σας
- Τοποθετήστε τον εαυτό σας ως ηγέτης του κλάδου
- Δημιουργήστε παθητικό εισόδημα μέσω Affiliate Marketing ή διαφημίσεων
Για τις περισσότερες επιχειρήσεις, το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς. Αν είναι έτσι, θεωρήστε το blog ως μια εξαιρετική στρατηγική. Το συνεπές blogging μπορεί να έχει τεράστια αποτελέσματα στην επιτυχία της επιχείρησής σας. Από την αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας έως τη δημιουργία δυνητικών πελατών, την αύξηση της επισκεψιμότητας και την καθιέρωση της εταιρείας σας ως ηγέτη στην αγορά. θα φέρει σίγουρα αυξημένα έσοδα. Δεδομένου ότι το 77% των χρηστών του Διαδικτύου διαβάζει άρθρα, το 60% των επαγγελματιών μάρκετινγκ λένε ότι η δημιουργία blog είναι η κορυφαία προτεραιότητά τους για το εισερχόμενο μάρκετινγκ.
Οι εταιρείες με ποιοτικά άρθρα δημιουργούν 55% περισσότερες επισκέψεις σε ιστότοπους από εταιρείες χωρίς αυτά. Είναι ένα σημαντικό εργαλείο και ένας οικονομικά αποδοτικός τρόπος για να εξασφαλίσετε μια ισχυρή θέση στην αγορά σας. Από τους διάφορους λόγους για τους οποίους οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων δεν κάνουν blog, η έλλειψη τεχνογνωσίας είναι ο μεγαλύτερος παράγοντας. Το επιτυχημένο blogging απαιτεί δέσμευση χρόνου και πόρων, μπορεί να είναι δύσκολο να αναπτυχθεί μια βάση πιστών και αφοσιωμένων ακολούθων και δύσκολη η συνεχής δημιουργία νέου και ανανεωτικού περιεχομένου.
Σε έναν κόσμο που φαίνεται να αισθάνεται όλο και μικρότερος, η δημιουργία μιας διαδικτυακής παρουσίας μπορεί να βοηθήσει τόσο τον εαυτό σας όσο και την επιχείρησή σας να προσεγγίσετε νέο κοινό, να δημιουργήσει ενδιαφέρον σε δυνητικά παγκόσμια κλίμακα και να προωθήσει τις μετατροπές σε νέες αγορές. Αυτό το άρθρο θα αντιμετωπίσει αυτές τις προκλήσεις και θα καταστήσει σαφές ότι η έναρξη ενός επιτυχημένου blog μπορεί να είναι ένας εύκολος, φθηνός και ισχυρός τρόπος για να μεταδώσετε το μήνυμά σας παντού.
Στάδιο 1: Γνωρίστε τον σκοπό σας
Το blog σας πρέπει να περιέχει τις απαντήσεις, τις λύσεις και τις απόψεις που αναζητά μια συγκεκριμένη ομάδα ανθρώπων. Με άλλα λόγια, πρέπει να είστε απολύτως σίγουροι για το βασικό σας μήνυμα, το σκοπό και το κοινό σας. Μάθετε ποιο θα είναι το βασικό σας μήνυμα που θα ευθυγραμμίζει το θέμα του blog σας γύρω από αυτό που σας ενδιαφέρει και πώς διασταυρώνεται με τη βοήθεια των ανθρώπων. Όταν το μήνυμά σας δεν προσφέρει τίποτα στους υποψήφιους αναγνώστες, είναι απίθανο να ενδιαφέρονται και να παραμείνουν.
Για παράδειγμα, εάν είστε ιδιοκτήτης μιας εταιρείας που προσφέρει υπηρεσίες ανάκτησης δεδομένων, το blog σας θα πρέπει να περιστρέφεται γύρω από τη σημασία της ανάκτησης και τις λύσεις του στα προβλήματα που αντιμετωπίζει το κοινό-στόχο σας. Αποφύγετε την υπερβολική προσπάθεια για να αυξήσετε τις πωλήσεις. γΓ’ αυτό προορίζονται ο ιστότοπος και τα landing service pages. Το blog σας πρέπει να είναι ενημερωτικό, ελκυστικό και χρήσιμο για όσους θέλουν να μάθουν περισσότερα για έναν συγκεκριμένο κλάδο, αγορά, προϊόν ή υπηρεσία. Εάν ξεκινάτε ένα προσωπικό blog με απώτερο στόχο να κερδίσετε παθητικό εισόδημα, δοκιμάστε να επιλέξετε μια θέση στην οποία έχετε γνώσεις ή πάθος.
Για να καταστήσετε το μήνυμα του blog σας σαφές στους αναγνώστες, θα πρέπει να είναι σαφές σε εσάς. Εάν οι αναγνώστες δεν μπορούν να καταλάβουν αμέσως τι είναι το blog σας μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, πιθανότατα θα απογειωθούν το ίδιο γρήγορα. Τελικά, αυτό θα εξαρτηθεί από το περιεχόμενο με το οποίο γεμίζετε το blog σας, στο οποίο θα καταλήξουμε σε λίγο. Ωστόσο, προτού αγωνιστείτε για να πετάξετε όλο το εκπληκτικό περιεχόμενό σας από την πόρτα του blog, το μήνυμά σας και ο σκοπός σας πρέπει να είναι ξεκάθαρα. Η εκμάθηση του σκοπού του blog σας θα μπορούσε να είναι ένα ταξίδι ανακάλυψης.
Είναι επιτακτική ανάγκη να κάνετε τις σωστές ερωτήσεις, όπως «τι σκοπεύω να πετύχω από αυτό;», «ποιος θα ενδιαφέρεται να διαβάσει αυτά που έχω να πω;» Και «τι θέλω να κάνει το κοινό μου με τις πληροφορίες που έχω. Εάν θέλετε το blog σας να οδηγεί τελικά σε επιτόπιες μετατροπές για την επιχείρησή σας, αφιερώστε λίγο χρόνο για να σκεφτείτε πώς μπορεί να γίνει. Εάν για εσάς μια μετατροπή περιλαμβάνει την πραγματοποίηση μιας διαδικτυακής αγοράς, βεβαιωθείτε ότι προβάλλετε τα πλεονεκτήματα των προϊόντων και των υπηρεσιών σας με τρόπο προστιθέμενης αξίας και χωρίς πώληση. Εάν ο στόχος σας είναι να δημιουργήσετε εγγραφές μέσω email, στοχεύστε να οικοδομήσετε εμπιστοσύνη στην επωνυμία σας με χρήσιμες συμβουλές και ποιοτικές πληροφορίες.
Βασικά, πρέπει να βρείτε έναν σκοπό που σας επιτρέπει να επικοινωνήσετε κάτι νέο και ελκυστικό στο κοινό σας. Η δυσκολότερη πρόκληση που αντιμετωπίζουν οι μπλόγκερ είναι το γεγονός ότι υπάρχουν τόσοι πολλοί παρόμοιοι σκεπτόμενοι άνθρωποι που θέλουν να κερδίσουν έκθεση από το ίδιο ακριβώς κοινό. Ο καθένας χρειάζεται ένα μοναδικό σημείο πώλησης για να επιβιώσει σε ένα τόσο γεμάτο περιβάλλον, οπότε αφιερώστε χρόνο για να εξερευνήσετε ορισμένες οπτικές που μπορούν να δώσουν στο blog σας μια νέα προοπτική.
Αν, για παράδειγμα, σκοπεύετε να δημιουργήσετε ένα blog για την εμπορία μιας σειράς ρούχων, αντί να ανταγωνίζεστε το τεράστιο τοπίο των fashion bloggers, εστιάστε στη δημιουργία περιεχομένου σχετικά με τη βιωσιμότητα της κατασκευής ρούχων ή την ανθεκτικότητα των ρούχων. Αυτό θα μπορούσε να σας βοηθήσει να πλοηγηθείτε σε ένα μονοπάτι που δεν έχει καταπατηθεί και να ανεβείτε υψηλότερα στο Google από, τα πολλά vintage ιστολόγια μόδας που κατοικούν στον κυβερνοχώρο.
Για να σας βοηθήσουμε να ανακαλύψετε καλύτερα τον σκοπό σας, αξίζει να κάνετε κάποια έρευνα αγοράς στα κοινωνικά δίκτυα και στην Google για να καταλάβετε ακριβώς τι λαχταράει το κοινό-στόχο σας όσον αφορά το περιεχόμενο και τι είδους περιεχόμενο έχει ήδη κατακλύσει. Αν και είναι πιθανό να έχετε ήδη μια ιδέα για το τι θα θέλατε να είναι το blog σας, είναι ζωτικής σημασίας να χρησιμοποιήσετε την έρευνα για να σας βοηθήσει να ενημερώσετε την κατεύθυνση που ακολουθείτε όσον αφορά τα θέματα για τα οποία γράφετε.
Μερικοί bloggers που απλώς στοχεύουν να καλύψουν πολυσυζητημένα θέματα με τις δικές τους απόψεις, τελικά βρίσκουν τον εαυτό τους να κηρύττει σε ένα άδειο δωμάτιο όπου το κοινό-στόχος απλώς επιλέγει να εμπιστευτεί τις απόψεις πιο καθιερωμένων blog.
2. Βρείτε ένα όνομα τομέα – Domain
Τα ονόματα τομέα καθιστούν ουσιαστικά το Διαδίκτυο εύκολο στη χρήση για όλους. Δεν θα θέλαμε να φανταστούμε έναν κόσμο χωρίς αυτά και θα χρειαστείτε ένα. Τα Domains καταργούν την ανάγκη εισαγωγής μεγάλων σειρών διευθύνσεων IP για την επίσκεψη ιστοτόπων. Αντίθετα, μας δίνουν πρόσβαση σε ιστότοπους χρησιμοποιώντας λέξεις που είναι εύκολο να θυμόμαστε. όπως το google.com ή το seomarketer.gr. Λοιπόν, από πού μπορείτε να πάρετε ένα; Και πώς επιλέγετε το καλύτερο; Οι καταχωρητές τομέα και εταιρείες Hosting είναι εκείνες οι εταιρείες που είναι υπεύθυνες για την καταχώριση και τη διατήρηση των Domains.
Η κατασκευή της ιστοσελίδας σας, αποτελεί ένα πολύ σημαντικό μέρος της διαδικασίας. Αν δεν μπορείτε να χτίσετε μόνοι σας κάτι μοναδικό μιλήστε με έναν επαγγελματία.
3. Επιλογή των Πυλώνων Περιεχομένου σας
Μέχρι τώρα, θα πρέπει να έχετε μια σαφή ιδέα για το είδος του περιεχομένου που πρόκειται να δημιουργήσετε ως μέρος του blog σας. Ωστόσο, αξίζει να αφιερώσετε χρόνο για να δημιουργήσετε ορισμένα βασικά θέματα στα οποία μπορείτε πάντα να ανατρέχετε, προκειμένου να διασφαλίσετε ότι κάθε άρθρο που γράφετε είναι καλά κατηγοριοποιημένο και συνδεδεμένο στις σελίδες σας. Συνδέοντας το γραπτό σας με πυλώνες περιεχομένου, μπορεί να σας βοηθήσει να διατηρήσετε την εστίασή σας στα θέματα που αρχικά δημιουργήσατε το blog σας για να αντιμετωπίσετε. Δημιουργώντας μια μικρή ομάδα θεμελιωδών θεμάτων στα οποία πρέπει πάντα να ανατρέχετε, διασφαλίζετε ότι ποτέ δεν θα απομακρυνθείτε πολύ από το βασικό σας μήνυμα.
Οι πυλώνες περιεχομένου μπορούν να εφαρμοστούν με πολλούς τρόπους. Για παράδειγμα, αν γράφατε ένα αθλητικό blog, οι πυλώνες σας θα μπορούσαν να είναι:
- Συμβουλές για να ασχοληθείτε με τον αθλητισμό
- Σχετική αθλητική ιστορία
- Απαραίτητες ασκήσεις προθέρμανσης
- Αγορά εξοπλισμού προπόνησης για αθλήματα
Κάθε πυλώνας που δημιουργείτε λειτουργεί ως θεμέλιο θέμα από το οποίο μπορούν να δημιουργηθούν νέες ιδέες. Για κάθε βασική ιδέα περιεχομένου που έχετε, θα πρέπει να είναι ικανή να προκαλέσει δεκάδες ή και εκατοντάδες νέα σημεία συζήτησης περιεχομένου. Η πρώτη σελίδα στη Google, θα έρθει με επιμονή, μελετημένο σχέδιο και σωστή στρατηγική.
4. Δημιουργήστε ένα αναγνωρίσιμο πρόγραμμα δημοσίευσης
Ως blogger, αξίζει να είσαι συνεπής. Η δημιουργία ενός οργανωμένου προγράμματος δημοσίευσης όχι μόνο βοηθά στη δημιουργία μιας ρουτίνας γραφής μέσα σας, αλλά μπορεί επίσης να δείξει στους αναγνώστες πότε ακριβώς να περιμένουν νέες δημοσιεύσεις στον ιστότοπό σας. Αυτό τους δίνει μια σαφή ένδειξη για το πότε είναι καλύτερο να πλοηγηθούν στις σελίδες σας. Η δημιουργία ενός προγράμματος δημοσίευσης μπορεί να είναι δύσκολη για ορισμένους bloggers. Σε τελική ανάλυση, παράγοντες όπως υποχρεώσεις στη προσωπική ζωή, άλλες δουλειές και η αναγκαιότητα κάποιου ελεύθερου χρόνου μπορούν να μπουν στο παιχνίδι και να κάνουν τον χρόνο μας για περιεχόμενο λίγο πιο ασταθή.
Ωστόσο, το να διαθέσετε στον εαυτό σας μια ή δύο ώρες κάθε μέρα ή κάθε δεύτερη μέρα μπορεί πραγματικά να σας βοηθήσει να αφοσιωθείτε στο blog σας και να διατηρήσετε ένα πιστό αναγνωστικό κοινό. Αν και σίγουρα μπορείτε να στοχεύσετε στη μη αυτόματη δημοσίευση νέου περιεχομένου σε προκαθορισμένους χρόνους, το WordPress επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργήσουν μια συγκεκριμένη ώρα για να κάνουν μια σελίδα να κυκλοφορήσει στο διαδίκτυο.
5. Παρακολουθήστε τη λίστα με τα άρθρα σας
Για να ανακεφαλαιώσουμε, εδώ είναι μια εύχρηστη λίστα ελέγχου που πρέπει να θυμάστε όταν ξεκινάτε το ταξίδι σας στο blogging. Ενώ ο οδηγός μας έχει σχεδιαστεί για να κάνει τη διαδικασία έναρξης ενός blog όσο το δυνατόν πιο απλή, η αγορά φιλοξενίας και αποκλειστικών plugins WordPress μπορεί να είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική και νέες προσφορές και υπηρεσίες μπορούν να εμφανίζονται σε καθημερινή βάση. Αξίζει λοιπόν να διεξαγάγετε λίγη έρευνα πριν ξεκινήσετε με έναν καταχωρητή ή ένα εργαλείο.
- Γνωρίστε τον σκοπό σας
- Δημιουργήστε το Brand σας
- Βρείτε το Hosting σας
- Αποκτήστε το WordPress
- Εξερευνήστε βασικά πρόσθετα
- Δημιουργήστε και προσθέστε περιεχόμενο
Αξίζει επίσης να θυμάστε ότι ενώ μπορεί να έχετε ένα νικητήριο όνομα για το blog σας και το όνομα τομέα σας, αν δεν είναι εντελώς μοναδικό, θα μπορούσε ήδη να το πάρει κάποιος άλλος blogger. Ο καλύτερος τρόπος για να κερδίσετε επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας σε έναν άκρως ανταγωνιστικό κλάδο είναι να γίνετε λίγο δημιουργικοί με τα Domain σας, εάν γίνει η πρώτη σας επιλογή. Δυνητικά οι αναγραμματισμοί μπορούν να βοηθήσουν στο να γίνουν τα μακροσκελή ονόματα λίγο πιο σύντομα. Οι συγχωνεύσεις μπορούν επίσης να λειτουργήσουν αρκετά καλά για να κερδίσετε awareness.
Τελικές σκέψεις
Η δημιουργία ενός ξεχωριστού blog καταλήγει στο να έχετε την ελευθερία να εργάζεστε από μια ανταποκρινόμενη και φιλική προς το χρήστη βάση που μπορεί να αναδείξει την αυτοπεποίθησή σας ως συγγραφέα. Η χρήση εργαλείων και υπηρεσιών που μπορείτε να εμπιστευτείτε μπορεί πραγματικά να σας βοηθήσει να χαλαρώσετε και να εστιάσετε στην παροχή των αποτελεσμάτων που αναζητάτε για τη δημιουργία ενός blog. Αυτό μπορεί να αποφέρει οφέλη μακροπρόθεσμα, επειδή τα περισσότερα εντυπωσιακά blogs είναι χτισμένα σε ελκυστικό περιεχόμενο που τραβάει φυσικά την προσοχή των αναγνωστών.
Να θυμάστε πάντα να διατηρείτε το περιεχόμενό σας συναρπαστικό και ακριβές. Δεν υπάρχει χώρος στο διαδίκτυο για ψεύτικες ειδήσεις ή μη χρήσιμο περιεχόμενο, επομένως επικεντρωθείτε στο να τραβήξετε το ενδιαφέρον των αναγνωστών μέσω αυθεντικά συναρπαστικών αντιγράφων. Τα καλύτερα blogs αποφεύγουν να ξεφεύγουν από τα κεντρικά τους θέματα και εστιάζουν στη σύνδεση ατόμων με παρόμοιες προοπτικές για να μοιραστούν τα ενδιαφέροντα, τις σκέψεις και τον ενθουσιασμό τους.
Εάν το σχέδιό σας είναι να ξεκινήσετε ένα blog που να προσφέρει ανούσια πράγματα, γεμάτο με παροτρύνσεις για δράση και κενές προσπάθειες προώθησης μετατροπών, θα καταφέρετε μόνο να αποξενώσετε πολύτιμους επισκέπτες. Πάρα πολλοί bloggers προσπαθούν να παρακάμψουν το κομμάτι που κάνει το blogging ευχάριστο: Τη δημιουργία απολαυστικού περιεχομένου. Κάντε σωστά το γράψιμό σας και φυσικά θα ακολουθήσουν οι ανταμοιβές.
- Δικηγόρος Κ. ΚαμουζήςΒραβευμένο δικηγορικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google.
- Χειρουργός Κ. ΑποστόλουΒραβευμένο ιατρικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google. Δείτε τι είπε για εμάς ο ιατρός.
- Ορθοπεδικός Α. Σταθελλης1η σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά όπως και πρώτες θέσεις. Τι είπε ο γιατρός για εμάς.