Προώθηση ιστοσελίδων

Αρθρογραφία για το SEO, Social Media, Google Adwords

Πόσο κοστίζει η διαφήμιση σε ένα site – blog ;

By Γιώργος Χατζηθεοδοσίου | Ιανουάριος 27, 2018 | 0 Comment

Το κόστος του διαθέσιμου διαφημιστικού χώρου σας δεν είναι εύκολη υπόθεση αφού δεν υπάρχει τυποποιημένη δομή τιμολόγησης που να χωράει σε όλους τους ιστότοπους. Κάθε δικτυακός τόπος, κάθε ιστολόγιο, κάθε πάροχος περιεχομένου που χρησιμοποιεί τη διαφήμιση ως τον κύριο ή μία από τις πηγές εσόδων είναι διαφορετικός. Η διαφήμιση σε ειδησεογραφική ιστοσελίδα διαφέρει από τη διαφήμιση από την διαφήμιση σε ιστοσελίδα μουσικής. Αυτές είναι μερικές από τις πτυχές που πρέπει να λάβετε υπόψη κατά τον καθορισμό των ποσοστών διαφημίσεων:

Μετρήσεις ιστότοπου

Ένας ιστοχώρος μετράται από την ποιότητα των περιεχομένων, της κυκλοφορίας και των επισκεπτών του.

1. Περιεχόμενα

Τα περιεχόμενα του ιστότοπού σας αποτελούν τον πυρήνα όλων των δραστηριοτήτων. Προσελκύει τόσο τους επισκέπτες όσο και τους πιθανούς διαφημιζόμενους. Ο ορισμός του περιεχομένου διαφέρει από έναν ιστότοπο στον άλλο και από έναν κλάδο / κατηγορία σε άλλο. Θα μπορούσε να είναι άρθρα, τραγούδια, παιχνίδια, θέσεις φόρουμ, φωτογραφίες κλπ. Είναι το κύριο προϊόν σας, ώστε να είστε σίγουροι ότι θα αφιερώσετε την προσπάθεια και την προσοχή σας για τη συνεχή βελτίωση και επέκταση του. Ο στόχος είναι να δημιουργηθούν περισσότερα περιεχόμενα με υψηλή ποιότητα, συνάφεια, χρησιμότητα για την προσέλκυση περισσότερων επισκεπτών και διαφημιζόμενων.

2. Επισκεψιμότητα

Πρώτον, όσο περισσότερους επισκέπτες έχετε, τόσο πιο ελκυστική είναι η ιστοσελίδα σας σε έναν δυνητικό διαφημιζόμενο. Δεύτερον, όσο μεγαλύτερη επισκεψιμότητα έχετε, τόσο περισσότερα χρήματα θα κερδίζετε από τους διαφημιζόμενούς σας. Οι πιο βασικές πληροφορίες κυκλοφορίας που πρέπει να γνωρίζετε είναι ο συνολικός αριθμός μηνιαίων προβολών σελίδας και επισκεπτών. Μια προβολή διαφήμισης υπολογίζεται ως μία εμφάνιση. Εάν μια σελίδα περιέχει 4 διαφημίσεις, θα εμφανιστούν 4 εμφανίσεις διαφημίσεων ανά προβολή σελίδας. Πρέπει να καταλάβετε ότι η διαδικτυακή επισκεψιμότητα δεν είναι ίση σε ποιότητα. Ορισμένα είναι πιο επιθυμητά από άλλα. Για έναν τοπικό διαφημιζόμενο, οι επισκέπτες από μια ξένη χώρα ίσως δεν έχουν σημασία. Επιπλέον, πολλές τοποθεσίες και χώρες είναι γνωστό ότι παράγουν ψευδή και φουσκωμένα κλικ, ώστε οι διαφημιζόμενοι να θέλουν να στοχεύσουν τις διαφημίσεις τους σε συγκεκριμένες περιοχές μόνο.

3. Κοινό

Πόσα γνωρίζετε για τους επισκέπτες σας (ηλικία, φύλο, τοποθεσίες, ενδιαφέροντα); Αν έχετε μεγάλη βάση ακροατηρίων με παρόμοια ενδιαφέροντα, θα έχετε περισσότερες πιθανότητες να βρείτε τους διαφημιζόμενους με σχετικά προϊόντα και υψηλότερα ποσοστά διαφημίσεων. Όταν οι διαφημιστές γνωρίζουν ακριβώς με ποιον διαφημίζουν τις υπηρεσίες και τα προϊόντα τους, είναι πιο πιθανό να δεσμευτούν για υψηλότερο ποσοστό διαφήμισης, μεγαλύτερο χρόνο εμφάνισης ή μεγαλύτερο διαφημιστικό συμβόλαιο.

Διαβάστε : Πόσο κοστίζει μια διαφήμιση στο Google Adwords ;

Αυτοί είναι μερικοί από τους πιο δημοφιλείς τρόπους χρέωσης του διαφημιστικού σας χώρου:

1. CPA (κόστος ανά ενέργεια, Cost Per Acquisition, κόστος ανά lead, κόστος ανά αγορά)

Ο διαφημιζόμενος χρεώνεται κάθε φορά που ένας επισκέπτης πραγματοποιεί μια συναλλαγή ή αγοράζει ένα προϊόν. Αυτές οι μετατροπές αναφέρονται στον διαφημιζόμενο. Οι εκδότες μπορούν είτε να ορίσουν μια τιμή για κάθε μετατροπή είτε να αφήσουν τους διαφημιστές να επιλέξουν την τιμή τους. Πολλοί διαφημιζόμενοι προτιμούν αυτό το μοντέλο, καθώς προσφέρουν την υψηλότερη ποιότητα και απόδοση της επένδυσης. Οι διαφημιζόμενοι συχνά ελέγχουν την τιμολόγηση. Για παράδειγμα, το προβάδισμα για την κράτηση μιας κρουαζιέρας μπορεί να αξίζει $ 50 ή περισσότερα. Αυτό σημαίνει ότι ο διαφημιζόμενος θα σας πληρώσει $ 50 όταν ένας επισκέπτης καλεί με επιτυχία / ζητάει μια κρουαζιέρα κατά την αναζήτηση / κλικ στην κρουαζιέρα τους από την ιστοσελίδα σας.

2. CPC (κόστος ανά κλικ)

Ο διαφημιζόμενος χρεώνεται για κάθε κλικ στις διαφημίσεις του. Τα κλικ έχουν τιμές από πολύ χαμηλά $ 0,01 έως περισσότερα από $ 10 ανά κλικ. Είτε ο εκδότης είτε ο διαφημιζόμενος μπορούν να ορίσουν την τιμή. Ωστόσο, μια από τις ανησυχίες για τους διαφημιζόμενους με αυτό το μοντέλο είναι οι απάτες των κλικ. Σε αυτό το σχήμα, οι click counters είναι συνήθως διογκωμένοι για να αυξήσουν το κόστος διαφήμισης. Οι εκδότες πρέπει να χρησιμοποιούν έναν διακομιστή διαφημίσεων με τεχνολογία πρόληψης απάτης κατά κλικ, για να προσφέρουν προστασία στους διαφημιζόμενούς.

3. CPM (κόστος ανά Mile, δηλαδή κόστος ανά χιλιάδες εμφανίσεις)

Ο διαφημιζόμενος χρεώνεται ανά χίλιες εμφανίσεις. Είναι ένα από τα πιο δημοφιλή μοντέλα μεταξύ των μεσαίων και μεγάλων εκδοτών. Οι διαφημιζόμενοι δεν χρειάζεται να ανησυχούν για τα φουσκωμένα κλικ, όπως στο μοντέλο CPC. Σε ένα CPM $ 5, 10000 επισκέπτες το μήνα με μέσο όρο 5 προβολές διαφημίσεων θα κερδίσουν $ 250. Το CPM είναι ένα πολύ βιώσιμο μοντέλο όταν ένας εκδότης έχει περισσότερες από 500.000 εμφανίσεις ανά μήνα. Για τους μικρότερους διαφημιζόμενους, ο αριθμός των διαθέσιμων εμφανίσεων μπορεί να είναι χαμηλός λόγω διαφορετικών κριτηρίων στόχευσης, συμπεριλαμβανομένου του περιορισμού της συχνότητας, της γεωγραφικής στόχευσης για την αποφυγή υπέρβασης του προϋπολογισμού διαφήμισης και διατηρώντας παράλληλα μια υψηλής ποιότητας επισκεψιμότητα. Το μειονέκτημα με το μοντέλο CPM είναι ότι δεν υπάρχει καμία εκτίμηση για τα κλικ, τις μετατροπές και τελικά τις αγορές.

4. Flat Rate

Ο διαφημιζόμενος πληρώνει μια σταθερή τιμή για να εμφανίσει μια διαφήμιση για μια χρονική περίοδο. Αυτό είναι δημοφιλές μεταξύ των μικρότερων εκδοτών και διαφημιστών, επειδή είναι το απλούστερο μοντέλο με πολύ προβλέψιμο κέρδος / δαπάνη. Οι εκδότες παρουσιάζουν τις μετρήσεις ιστότοπων (προβολές σελίδων, αναφορές κοινού, CTR) στους διαφημιζόμενους και ονομάζουν τα ποσοστά διαφημίσεών τους. Οι διαφημιζόμενοι εξετάζουν τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα και αποφασίζουν να αγοράσουν ένα διαφημιστικό χώρο για μια χρονική περίοδο, συχνά ένα ημερολογιακό μήνα κάθε φορά. Οι τιμές εξαρτώνται από την αναμενόμενη επισκεψιμότητα, την τοποθεσία τοποθέτησης διαφημίσεων, τη διάσταση / μέγεθος διαφήμισης και τη διάρκεια της σύμβασης. Δεδομένου ότι τα κέρδη είναι γνωστά, οι εκδότες μπορούν να επικεντρωθούν σε άλλους τομείς της ιστοσελίδας τους.  Αυτό το μοντέλο επιτρέπει στους εκδότες και στους διαφημιζόμενους να υπολογίζουν το κόστος τους και να προβλέπουν τα κέρδη τους.

5. Υβριδικό ή συνδυασμός πολλαπλών μοντέλων

Με τους προηγμένους διακομιστές διαφημίσεων, όπως το AdSpeed ​​Ad Server, μπορείτε να συνδυάσετε πολλαπλά μοντέλα τιμολόγησης που λειτουργούν τόσο για εσάς όσο και για τους διαφημιζόμενους σας. Για παράδειγμα, $ 1000 ανά μήνα συν $ 1 ανά κλικ είναι ένα συνδυαστικό μοντέλο Flat και CPC. Αυτό σημαίνει ότι ο εκδότης θα έχει κάποιο εγγυημένο εισόδημα (Flat), ενώ κερδίζει πρόσθετα με τα κλικ (CPC). Ο διαφημιζόμενος μπορεί να απολαμβάνει εκπτώσεις με το κατ ‘αποκοπή ποσό παρέχοντας παράλληλα κίνητρα για απόδοση.

Διαφημιζόμενοι

Η κατανόηση των διαφημιζόμενων σας είναι ένας από τους βασικούς παράγοντες για κερδίζετε όλο και περισσότερους. Εάν γνωρίζετε τις υπηρεσίες, τα προϊόντα, τους διαφημιστικούς στόχους, τις απαιτήσεις, τις ανάγκες και τους στόχους σας, μπορείτε να κάνετε την προσφορά σας πολύ ισχυρότερη, υπογραμμίζοντας την ποιότητα του κοινού σας σε μικρότερους διαφημιζόμενους ή υπογραμμίζοντας τον αριθμό των προβολών σελίδας .

1. Αριθμός διαφημιζόμενων

Εάν έχετε ένα μεγάλο δίκτυο διαφημιζόμενων ή μια καλή ομάδα πωλήσεων που μπορεί να προσεγγίσει πολλούς διαφημιζόμενους, έχετε μεγαλύτερη ζήτηση για το δεδομένο σας απόθεμα διαφημίσεων και μπορείτε να χρεώσετε περισσότερα για τη διαφήμιση. Συνεπώς, είναι πάντα καλή ιδέα να δημιουργήσετε, να διατηρήσετε και να επεκτείνετε τον κατάλογο των πιθανών διαφημιζόμενων.

2. Χαρακτηριστικά του προϊόντος

Τα ποσοστά CPC και CPA για διαφημιζόμενους που πουλάνε διαμάντια είναι πιθανόν πολύ υψηλότερα από τα ποσοστά διαφημίσεων για μια διαφήμιση οδοντόκρεμας. Η γνώση των προϊόντων / υπηρεσιών μπορεί να σας βοηθήσει να στοχεύσετε στο σωστό τμήμα του ιστότοπού σας.

Ερευνα

Αφού διαβάσετε σχετικά με διαφορετικές μεθόδους τιμολόγησης, καθορίστε το καλύτερο μοντέλο τιμολόγησης για την επιχείρησή σας. Βρείτε παρόμοιες τοποθεσίες στον ιστότοπό σας και κάντε μια μικρή έρευνα σχετικά με την τιμολόγησή τους. Μπείτε στη θέση ενός πιθανού διαφημιζόμενου. Ο στόχος είναι να βρείτε έναν δημοφιλές, σχετικό ιστότοπο ή ιστολόγιο υψηλής ποιότητας με λογικό ρυθμό διαφήμισης.

Σύγκριση τιμών

Μια πραγματικά απλή και αποτελεσματική φόρμουλα για έναν διαφημιζόμενο να συγκρίνει μεταξύ ενός ιστότοπου και ενός άλλου ιστότοπου είναι: το κόστος του διαφημιστικού χώρου διαιρούμενο με την κίνηση που θα λάβει η διαφήμιση. Όσο χαμηλότερο είναι το CPM τόσο το καλύτερο. Ας εξετάσουμε αυτά τα δύο blogs:
Blog # 1: χρεώνει $ 500 μηνιαίως για ένα banner σημείο 125×125 πάνω από την πτυχή. Δημιουργεί 100.000 μηνιαίες προβολές σελίδας.
Blog # 2: χρεώνει $ 1.000 για μια παρόμοια τοποθέτηση διαφήμισης. Δημιουργεί 500.000 μηνιαίες προβολές σελίδας.
Χρησιμοποιώντας το κόστος φόρτωσης της διαφήμισης / κίνησης, το Blog # 1 έχει CPM $ 5 ενώ το Blog # 2 έχει CPM 2 $.

Παρόλο που το Blog # 1 χρεώνει μόνο το μισό της τιμής του Blog # 2 εκ των προτέρων, είναι στην πραγματικότητα λιγότερο αποτελεσματικό. Το Blog # 2 είναι μια καλύτερη πλατφόρμα για τη διαφήμιση λόγω της υψηλής κυκλοφορίας και του χαμηλότερου ποσοστού CPM.
Προσπαθήστε να καθορίσετε ένα κατάλληλο ποσοστό για τον δικό σας ιστότοπο. Εάν χρεώνεστε πάρα πολύ, οι διαφημιζόμενοι θα πάνε αλλού. Εάν χρεώνετε πολύ λίγο, δεν μεγιστοποιείτε το δυναμικό διαφήμισής σας.

Προσαρμογές τιμών

Αφού καθορίσετε το αναμενόμενο ποσοστό, μπορείτε να αρχίσετε να προσφέρετε διαφήμιση σε μερικούς δυνητικούς διαφημιζόμενους. Όλα χρειάζονται ένα σημείο εκκίνησης. Δεν χρειάζεται να επιμείνετε σε μια ενιαία τιμολόγηση για πάντα και μπορείτε πάντα να προσαρμόσετε την τιμή σας με την πάροδο του χρόνου. Ωστόσο, αν ο ιστότοπός σας ξεκίνησε πρόσφατα, δοκιμάστε να προσφέρετε προσφορές και εκπτώσεις για να δημιουργήσετε το δίκτυο διαφημιζόμενων σας.

Για παράδειγμα: Μπορείτε να ξεκινήσετε να χρεώνετε ένα χαμηλό CPM για τους πρώτους 3 έως 6 μήνες για να αφήσετε τους διαφημιζόμενους να δοκιμάσουν – να αυξήσουν την αποτελεσματικότητα των διαφημίσεών τους. Ή μπορείτε να ξεκινήσετε με ένα χαμηλό CPM,  και στη συνέχεια να αυξάνεται σταδιακά το ποσοστό καθώς βελτιώνεται η επισκεψιμότητα σας. Μπορείτε να παρέχετε κίνητρα για τους πρώτους διαφημιζόμενους να κλειδώνουν στα χαμηλά ποσοστά. Ωστόσο, επικοινωνήστε σαφώς με τους διαφημιζόμενούς σας σχετικά με αυτές τις αλλαγές τιμών και τους λόγους που έγιναν. Θέλετε να δημιουργήσετε μακροχρόνιες σχέσεις με τους διαφημιζόμενούς σας.

Ο προσδιορισμός του βέλτιστου ποσοστού διαφήμισης είναι μια δύσκολη επιχείρηση. Αυτή η απλή αναρτήση ιστολογίου σάς προσφέρει ένα ξεκίνημα για τον καθορισμό των τιμών σας. Καθώς έχετε περισσότερη εμπειρία με τη διαφήμιση και τους διαφημιζόμενους για τη βιομηχανία σας, θα βρείτε περισσότερους παράγοντες που επηρεάζουν τις τιμές σας και θα κάνετε τις κατάλληλες προσαρμογές. Καλή τύχη με την επιχείρησή σας!

Γιώργος Χατζηθεοδοσίου

Είμαι ο Γιώργος δημιουργός και ιδιοκτήτης του SEO Marketer. Η ενασχόληση μου με το Digital Marketing ξεκίνησε από τα τέλη του 2009 και από τότε αγάπησα τον χώρο χωρίς επιστροφή. Ενημερώνομαι και συγγράφω για όλες τις τελευταίες εξελίξεις τόσο του SEO, όσο και Social Media, Adwords.

0 Comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

    Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

    Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

    Κλείσιμο