Οι τεχνικές SEO δεν είναι μια απλή υπόθεση. Στη πλειονότητα των περιπτώσεων πρέπει να ακολουθούνται από έμπειρους SEO Marketers. Υπάρχουν τόσες πολλές σημαντικές λεπτομέρειες στις στρατηγικές και τεχνικές SEO που οι περισσότεροι χάνουν τη μπάλα. Σε αυτό το άρθρο θα παραθέσω 15 τεχνικές συμβουλές που παίζουν σημαντικό ρόλο στο SEO των ιστοσελίδων.
1. Η ταχύτητα παίζει πολύ σημαντικό ρόλο
Οι περισσότεροι σκέφτονται τους αργούς χρόνους φόρτωσης ως απλά κάτι ενοχλητικό για τους χρήστες, αλλά οι συνέπειές του αργού loading είναι μεγάλες. Η ταχύτητα μιας σελίδας είναι από καιρό ένας παράγοντας κατάταξης αναζήτησης και η Google έχει δηλώσει ότι μπορεί να χρησιμοποιήσει σύντομα το mobile page speed ως παράγοντα στις ταξινομήσεις αναζήτησης για κινητά. (Φυσικά, το ακροατήριό σας θα εκτιμήσει τους πιο γρήγορους χρόνους φόρτωσης σελίδας.)
Πολλοί χρησιμοποίησαν το εργαλείο Google PageSpeed Insights για να λάβουν μια ανάλυση της ταχύτητας του ιστότοπού τους και των συστάσεων που προτείνει για βελτίωση. Για όσους θέλουν να βελτιώσουν την απόδοση του ιστότοπου για κινητά, η Google διαθέτει ένα νέο εργαλείο mobile page speed που είναι εστιασμένο σε κινητές συσκευές. Αυτό το εργαλείο θα ελέγξει το χρόνο φόρτωσης της σελίδας, θα δοκιμάσει τον ιστότοπό σας για κινητά σε μια σύνδεση 3G, θα αξιολογήσει την κινητή χρηστικότητα και πολλά άλλα.
2. Τα αρχεία Robots.txt είναι πολύ σημαντικά και πρέπει να τοποθετούνται στο κύριο Directory ενός ιστοτόπου
Το αρχείο πρέπει να ονομάζεται σε lowercase (robots.txt) για να αναγνωριστεί. Επιπλέον, τα προγράμματα ανίχνευσης εμφανίζονται μόνο σε ένα σημείο όταν αναζητούν ένα αρχείο robots.txt: τον κύριο κατάλογο του ιστότοπου. Αν δεν το βρουν εκεί, πολλές φορές απλά θα συνεχίσουν να ανιχνεύουν, υποθέτοντας ότι δεν υπάρχει τέτοιο αρχείο.
3. Η Google δεν ενδιαφέρεται για τον τρόπο δομής του χάρτη ιστότοπου (Sitemap)
Εφόσον πρόκειται για XML, μπορείτε να διαρθρώσετε τον χάρτη ιστότοπου όπως θέλετε – η κατανομή των κατηγοριών και η συνολική δομή εξαρτώνται από εσάς και δεν θα επηρεάσουν τον τρόπο με τον οποίο η Google ανιχνεύει τον ιστότοπό σας.
4. Η Google συνήθως ανιχνεύει την αρχική σας σελίδα
Δεν είναι κανόνας, αλλά γενικά, η Google συνήθως βρίσκει αρχικά την αρχική σελίδα. Μια εξαίρεση θα ήταν αν υπάρχει ένας μεγάλος αριθμός συνδέσμων σε μια συγκεκριμένη σελίδα μέσα στον ιστότοπό σας.
5. Η Google αξιολογεί διαφορετικά τους εσωτερικούς και εξωτερικούς συνδέσμους
Ένας σύνδεσμος με το περιεχόμενό σας ή τον ιστότοπό σας από έναν ξένο ιστότοπο σταθμίζεται διαφορετικά από έναν σύνδεσμο μέσα από την ιστοσελίδα σας.
6. Μπορείτε να ελέγξετε τον προϋπολογισμό ανίχνευσης στο Google Search Console
Ο προϋπολογισμός ανίχνευσης είναι ο αριθμός σελίδων που μπορούν να εντοπίσουν οι μηχανές αναζήτησης και θέλουν να ανιχνεύσουν σε ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Μπορείτε να πάρετε μια ιδέα στο δικό σας Search Console. Από εκεί, μπορείτε να προσπαθήσετε να το αυξήσετε εάν είναι απαραίτητο.
7. Η απενεργοποίηση σελίδων που δεν έχουν αξία SEO θα βελτιώσει τον προϋπολογισμό ανίχνευσης
Οι σελίδες που δεν είναι απαραίτητες για τις προσπάθειές σας στο SEO συχνά περιλαμβάνουν πολιτικές απορρήτου, προσφορές που έχουν λήξει ή όρους και προϋποθέσεις.
Ο κανόνας μου είναι ότι εάν η σελίδα δεν προορίζεται για την κατάταξη και δεν έχει 100% μοναδικό ποιοτικό περιεχόμενο, μπλοκάρετε το.
8.Υπάρχουν πολλά που πρέπει να γνωρίζετε για τους χάρτες ιστοτόπου
Α.Οι χάρτες ιστοτόπου XML πρέπει να είναι κωδικοποιημένοι σε UTF-8.
Β.Δεν μπορούν να περιλαμβάνουν τα αναγνωριστικά IDs σύνδεσης από τις διευθύνσεις URL.
Γ.Πρέπει να είναι λιγότερες από 50.000 διευθύνσεις URL και όχι μεγαλύτερες από 50 MB.
Δ.Συνιστάται ένα αρχείο index sitemap αντί για πολλαπλές υποβολές χάρτη ιστότοπων.
Ε.Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφορετικούς χάρτες ιστότοπου για διαφορετικούς τύπους μέσων: Βίντεο, Εικόνες και Ειδήσεις.
9. Μπορείτε να ελέγξετε τον τρόπο με τον οποίο οι ανιχνευτές της Google ανιχνεύουν το κινητό σας και πως “βλέπουν” τις σελίδες σας
Με τη μετάβαση της Google σε ένα mobile-first index, είναι σημαντικότερο από ποτέ να βεβαιωθείτε ότι οι σελίδες σας λειτουργούν σωστά σε κινητές συσκευές.
Χρησιμοποιήστε το Mobile usability report της Κονσόλας Google σχετικά με την κινητή ευκρίνεια για να βρείτε συγκεκριμένες σελίδες στον ιστότοπό σας, οι οποίες ενδέχεται να έχουν προβλήματα σχετικά με την ευχρηστία σε κινητές συσκευές. Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε το mobile friendly test.
10. Πάνω από τις μισές ιστοσελίδες παγκοσμίως χρησιμοποιούν το HTTPS
Η ασφάλεια του ιστοτόπου γίνεται όλο και πιο σημαντική. Εκτός από την ενίσχυση της κατάταξης που παρέχεται στους ασφαλείς ιστότοπους, το Chrome προειδοποιεί τώρα τους χρήστες όταν συναντούν ιστότοπους με φόρμες που δεν είναι ασφαλείς. Φαίνεται ότι οι webmasters έχουν ανταποκριθεί σε αυτές τις ενημερώσεις: Σύμφωνα με το Moz, πάνω από το ήμισυ των ιστότοπων στη 1η σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης είναι HTTPS.
11. Προσπαθήστε να κρατήσετε το χρόνο φόρτωσης της σελίδας σας σε 2 έως 3 δευτερόλεπτα
Ο αναλυτής τάσεων Google Webmaster Trends John Mueller συνιστά ένα χρόνο φόρτωσης δύο με τρία δευτερόλεπτα (αν και ένα δευτερόλεπτο παραπάνω δεν επηρεάζει αναγκαστικά τις βαθμολογίες σας).
12. Η Google συνιστά να διατηρούνται τα Redirects για τουλάχιστον ένα έτος
Επειδή μπορεί να χρειαστούν μήνες για να αναγνωρίσει η Google ότι έχει μετακινηθεί ένας ιστότοπος, ο εκπρόσωπος της Google, John Mueller, συνέστησε να διατηρηθούν οι 301 ανακατευθύνσεις και να υπάρχουν τουλάχιστον για ένα χρόνο.
Προσωπικά, για σημαντικές σελίδες με πολλές εμφανίσεις και ψηλές θέσεις, συνδέσμους και High Authority που ανακατευθύνουν σε άλλη σημαντική σελίδα – σας συνιστώ να μην ξεφορτωθείτε ποτέ τα rediects.
13. Μπορείτε να ενεργοποιήσετε την ετικέτα ‘notranslate’ για να αποτρέψετε τη μετάφραση στην αναζήτηση
Το “notranslate” meta tag λέει στην Google ότι δεν θα πρέπει να παρέχει μετάφραση για αυτήν τη σελίδα σε διαφορετικές γλώσσες της αναζήτησης Google. Αυτή είναι μια καλή επιλογή αν είστε σκεπτικοί σχετικά με την ικανότητα της Google να μεταφράζει σωστά το περιεχόμενό σας.
14. Μπορείτε να πάρετε την εφαρμογή σας στο into Google Search με την ευρετηρίαση εφαρμογών Firebase
Αν έχετε μια εφαρμογή που δεν έχετε ακόμη καταχωρήσει, τώρα είναι η ώρα. Χρησιμοποιώντας το Firebase app indexing, μπορείτε να ενεργοποιήσετε την εμφάνιση αποτελεσμάτων από την εφαρμογή σας όταν κάποιος που έχει εγκαταστήσει την εφαρμογή σας πραγματοποιήσει αναζήτηση για μια σχετική λέξη-κλειδί.
15. Η ετικέτα ”noarchive” δεν θα βλάψει τις βαθμολογίες σας στην Google
Αυτή η ετικέτα θα κρατήσει τη Google από το να εμφανίζει την αποθηκευμένη έκδοση μιας σελίδας στα αποτελέσματα αναζήτησης, αλλά δεν θα επηρεάσει αρνητικά τη συνολική κατάταξη αυτής της σελίδας.
Το τελευταίο που θέλω να σας προτείνω είναι δυο πράγματα για να μένετε ενημερωμένοι με τα τελευταία νέα του Digital Marketing :
A. Να διαβάζετε τον SEO MARKETER.
B. Να επισκέπτεστε συχνά την επίσημη σελίδα της Google

- Δικηγόρος Κ. ΚαμουζήςΒραβευμένο δικηγορικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google.
- Χειρουργός Κ. ΑποστόλουΒραβευμένο ιατρικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google. Δείτε τι είπε για εμάς ο ιατρός.
- Ορθοπεδικός Α. Σταθελλης1η σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά όπως και πρώτες θέσεις. Τι είπε ο γιατρός για εμάς.